je zal morgen zo tussen 1200u en 1500u de verzendbevestiging van Apple ontvangen, als ook een mail/SMS van DHL waar je de verzending mee kan traceren.g00gle schreef op woensdag 11 november 2020 @ 10:57:
Weet iemand wanneer je de verzendbevesting & t&t vanuit Apple kan verwachten als de levering op 13 nov staat? Hoe ging dat voorgaande jaren? Of met de iPhone Pro?
Denk dat jij net als ik nog wel een week of drie kan wachten.tunq schreef op woensdag 11 november 2020 @ 10:54:
Iemand al een update van Mobiel.nl gekregen?
[Afbeelding]
Samsung Flip 7
Thanks, ben benieuwd. Overigens kwam mijn hoesje met UPS. Zou de telefoon dan ook met UPS komen of kan dat zomaar DHL zijn?_Bailey_ schreef op woensdag 11 november 2020 @ 10:58:
[...]
je zal morgen zo tussen 1200u en 1500u de verzendbevestiging van Apple ontvangen, als ook een mail/SMS van DHL waar je de verzending mee kan traceren.
Wanneer heb je hem besteld?dave1972 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 10:59:
[...]
Denk dat jij net als ik nog wel een week of drie kan wachten.
Iemand al iets van T-Mobile gehoord? Blauwe 128GB iPhone Mini besteld dus die zou in principe z.s.m. geleverd moeten worden. Volgens dit topic op de T-Mobile site zou hij overmorgen al geleverd worden.
[ Voor 40% gewijzigd door BikkelZ op 11-11-2020 11:12 ]
iOS developer
Ze krijgen de toestellen pas morgen of vrijdag binnen, voor dat moment hoor je niks. Ik duim voor je!tunq schreef op woensdag 11 november 2020 @ 10:54:
[Afbeelding]
Tussenwoning bj. 1979; Dak Rc 6.5, muren Rc 2, vloer Rc 6.4, ramen HR++; Vloerverwarming; Vaillant 75/6 WP; 10* 345WP op zuiden, 20*345 op noorden = 8000 kWh p/j; Energielabel A+++; Gasloos sinds 18 juli 2022.
Nou, waarom moet je dan nog iets horen? Rustig afwachten:) //edit: want AMP, pardonBikkelZ schreef op woensdag 11 november 2020 @ 11:10:
Iemand al iets van T-Mobile gehoord? Blauwe 128GB iPhone Mini besteld dus die zou in principe z.s.m. geleverd moeten worden. Volgens dit topic op de T-Mobile site zou hij overmorgen al geleverd worden.
Tussenwoning bj. 1979; Dak Rc 6.5, muren Rc 2, vloer Rc 6.4, ramen HR++; Vloerverwarming; Vaillant 75/6 WP; 10* 345WP op zuiden, 20*345 op noorden = 8000 kWh p/j; Energielabel A+++; Gasloos sinds 18 juli 2022.
Omdat je een mailtje krijgt waarmee je een levermoment kan kiezen en die heb ik nog niet gehad.ben2513 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 11:22:
[...]
Nou, waarom moet je dan nog iets horen? Rustig afwachten:)
iOS developer
Sorry! Je hebt helemaal gelijk. Ik was vergeten dat T-Mobile met AMP levert. Had nog steeds mobiel.nl in mijn achterhoofd.. mijn excuses!BikkelZ schreef op woensdag 11 november 2020 @ 11:29:
[...]
Omdat je een mailtje krijgt waarmee je een levermoment kan kiezen en die heb ik nog niet gehad.
de iPhones worden over het algemeen met DHL verzonden. Accesoires veelal met UPS.g00gle schreef op woensdag 11 november 2020 @ 10:59:
[...]
Thanks, ben benieuwd. Overigens kwam mijn hoesje met UPS. Zou de telefoon dan ook met UPS komen of kan dat zomaar DHL zijn?
Nee, zelfde. Ook al contact gehad met mobiel.nl maar kunnen niks zeggen.tunq schreef op woensdag 11 november 2020 @ 10:54:
[Afbeelding]
Blijft toch vaag dat providers niks kunnen zeggen maar men wel een mail kan sturen dat het toestel niet meer op voorraad is ( Tele2 in mijn geval )bikabob schreef op woensdag 11 november 2020 @ 12:07:
[...]
Nee, zelfde. Ook al contact gehad met mobiel.nl maar kunnen niks zeggen.
Samsung Flip 7
Kan ook pas de avond ervoor zijn hoor dus gewoon afwachten 🤭g00gle schreef op woensdag 11 november 2020 @ 10:59:
[...]
Thanks, ben benieuwd. Overigens kwam mijn hoesje met UPS. Zou de telefoon dan ook met UPS komen of kan dat zomaar DHL zijn?
Hoop toch echt op bericht morgen van Vodafone, dat mijn Pro Max morgen verzonden gaat worden...
Fingers crossed.
Fingers crossed.
Ik hoop met je mee. Voor een 12 Mini in mijn geval.Ruud0012 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 12:49:
Hoop toch echt op bericht morgen van Vodafone, dat mijn Pro Max morgen verzonden gaat worden...
Fingers crossed.

Vanmiddag levering door Vodafone/Dynalogic. Besteldatum 19 oktober. iPhone 12 Pro 256GB blauw.MrAcid schreef op maandag 2 november 2020 @ 20:14:
Vodafone is oorverdovend stil qua levertijd (12 Pro 256GB blauw). Twee keer moeten bestellen (verlenging) voordat ik überhaupt een bevestiging kreeg. Sindsdien (19 oktober) geen bericht meer.
Enige voordeel: zometeen komen de 12 Mini reviews en zit ik nog in m’n bedenktijd.
@MrAcid Mooi man, ik wens je alvast er veel plezier mee.
Heb je een mail gehad dat hij niet op voorraad is?dave1972 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 12:25:
[...]
Blijft toch vaag dat providers niks kunnen zeggen maar men wel een mail kan sturen dat het toestel niet meer op voorraad is ( Tele2 in mijn geval )
Neen, ik heb een soortgelijke status momenteel.tunq schreef op woensdag 11 november 2020 @ 10:54:
[Afbeelding]
sinds 18 okt al aan het wachten op mijn bestelling van de Iphone 12 pro grafiet 128gb bij Mediamarkt. Ben het wachten zat en zojuist de pacific blue besteld bij Coolblue. Morgen in huis!
Klopt idd om 14.09 besteld, betaald en een dag later die mail ...bikabob schreef op woensdag 11 november 2020 @ 13:14:
[...]
Heb je een mail gehad dat hij niet op voorraad is?
Samsung Flip 7
Heeft iemand info over leveringen via KPN? Besteld op 26-10 Apple iPhone 12 Pro 5G 256GB, Pacific Blue. Nog steeds bericht dat er tijdelijk geen voorraad is 😔.
Pfff nou dit ben ik niet gewend van Vodafone. Pre-Order gedaan van een iPhone 12 Pro 256 Blue (mid Oktober) maar als ik dat ding zelf zou gaan millen en inelkaar zou schroeven was ik volgens mij eerder klaar dan dat Vodafone dat ding aan mij gaat leveren. En dat is opzich nog niet eens zo erg maar de informatie die je vanuit Vodafone krijgt.. mijn god ik heb het nog nooit zo slecht meegemaakt. En ik ben al 20 jaar klant zonder enige issues in alle voorgaande jaren.
Informatie wordt simpel weg niet gegeven, je tast maar lekker in het duister. Totdat je zelf actief gaat navragen hoe of wat. Nou, dat had ik beter niet kunnen doen... Ze spreken elkaar bij Vodafone op alle fronten tegen en als ik alles opsom komt het er op neer dat ik mijn telefoon afgelopen vrijdag moest krijgen maar dat dit ook zomaar ergens eind november/begin december kan wezen. en dan ook nog met 0,0% zekerheid.....
Pre-Oder noemen ze dat.....
Informatie wordt simpel weg niet gegeven, je tast maar lekker in het duister. Totdat je zelf actief gaat navragen hoe of wat. Nou, dat had ik beter niet kunnen doen... Ze spreken elkaar bij Vodafone op alle fronten tegen en als ik alles opsom komt het er op neer dat ik mijn telefoon afgelopen vrijdag moest krijgen maar dat dit ook zomaar ergens eind november/begin december kan wezen. en dan ook nog met 0,0% zekerheid.....
Zojuist een belletje gewaagd met Mobiel.nl.
De medewerker aan de telefoon vertelde me dat ze vrijdag pas de eerste levering binnenkrijgen vanuit Apple en het bij hun onbekend is hoeveel (en welke) telefoons er precies bij hun zullen worden geleverd. Hij gaf ook aan dat dit meestal erg schaars is.
De eerste bestellingen zullen als eerste worden verstuurd (via PostNL), dus kunnen naar verwachting vanaf zaterdag 14 november worden afgeleverd.
De medewerker aan de telefoon vertelde me dat ze vrijdag pas de eerste levering binnenkrijgen vanuit Apple en het bij hun onbekend is hoeveel (en welke) telefoons er precies bij hun zullen worden geleverd. Hij gaf ook aan dat dit meestal erg schaars is.
De eerste bestellingen zullen als eerste worden verstuurd (via PostNL), dus kunnen naar verwachting vanaf zaterdag 14 november worden afgeleverd.
Ik heb gisteren nog met ze gechat met de vraag wanner ik m'n pro gold128 kan verwachten - week 47/48.WaRSTeaM schreef op woensdag 11 november 2020 @ 14:34:
Pfff nou dit ben ik niet gewend van Vodafone. Pre-Order gedaan van een iPhone 12 Pro 256 Blue (mid Oktober) maar als ik dat ding zelf zou gaan millen en inelkaar zou schroeven was ik volgens mij eerder klaar dan dat Vodafone dat ding aan mij gaat leveren. En dat is opzich nog niet eens zo erg maar de informatie die je vanuit Vodafone krijgt.. mijn god ik heb het nog nooit zo slecht meegemaakt. En ik ben al 20 jaar klant zonder enige issues in alle voorgaande jaren.
Krijg ik zojuist een sms - verwachte levering week 49

| Voron V2 | Fanatec Podium DD1 | Porsche Podium Wheel | APM | PDME | CSP V3 |
Vandaag in de winkel geweest van vodafone tussen 1 en 14 Dec hebben ze nieuwe voorraad.
Onbegrijpelijke deal inderdaad, 17% korting.Devaqto schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 15:19:
[...]
Deze deal was echt crazy. Alle iPhones die nu hier op V&A staan komen hier vandaan
[ Voor 32% gewijzigd door G33st op 17-11-2020 10:09 ]
Na hoop gedoe met de helpdesk is de zwarte leather Case inmiddels nu wel geleverd !Roos79 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 19:40:
[...]
Heb je al een belletje gedaan naar ze of op andere manier contact met ze opgenomen?
ik kreeg bericht van T-mobile dat hij zo ongeveer tegelijk met de kerstboom geleverd wordt. 5-6 weken voor de iPhone 12 pro
Whenever people agree with me I always feel I must be wrong
Ik ben zojuist door T-Mobile gebeld, mijn iPhone 12 Pro Max 128GB (Oceaan blauw) ligt klaar om vrijdag op te komen halen in de winkel (Kampen) :-D
Had hem 6 november besteld rond 15:30.
Gefeliciteerd! Welke winkel laat je hem bezorgen? Ik wacht zelf op een belletje van T-Mobile Amersfoort, ben wel benieuwd of ze al zijn begonnen met bellencolinator schreef op woensdag 11 november 2020 @ 15:45:
Ik ben zojuist door T-Mobile gebeld, mijn iPhone 12 Pro Max 128GB (Oceaan blauw) ligt klaar om vrijdag op te komen halen in de winkel :-D
Kampen - Hij gaf aan dat alle toestellen vandaag afgeleverd werden dus best kans je dat je gebeld gaat worden ;-)Barts14 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 15:46:
[...]
Gefeliciteerd! Welke winkel laat je hem bezorgen? Ik wacht zelf op een belletje van T-Mobile Amersfoort, ben wel benieuwd of ze al zijn begonnen met bellen
[ Voor 15% gewijzigd door colinator op 11-11-2020 15:48 ]
Tijdens de 12 pro launch zag ik dat Vodafone verlengers de woensdag voor release een SMSje kregen.
Dus ik zit heel de dag al naar mijn inbox te staren > Niets

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Spannend! Ik had al om 14.05u een orderbevestiging binnen, dus ik ga er wel vanuit dat ik in de eerste ronde mijn toestel kan ophalen. Telefoon mag voor de gelegenheid een keertje van Do Not Disturb afcolinator schreef op woensdag 11 november 2020 @ 15:47:
[...]
Kampen - Hij gaf aan dat alle toestellen vandaag afgeleverd werden dus best kans je dat je gebeld gaat worden ;-)
Voor de T-Mobile'rs onder ons zou ik vanmiddag de mailbox maar goed in de gaten houden, 2 weken geleden ook op woensdag rond 5 uur kwam de AMP mailtjes binnenDonstil schreef op woensdag 11 november 2020 @ 15:55:
Tijdens de 12 pro launch zag ik dat Vodafone verlengers de woensdag voor release een SMSje kregen.
Another one bites the DUST
Hoe zit het met Iphone 12 / 12 Pro preorders bij mobiel.nl, wanneer kregen jullie bericht drie weken geleden?
Het is bedroevend inderdaad. Maar hou vol: ik heb 'm dus net binnen (exact hetzelfde model als jij) en had op 19 oktober verlengd bij Vodafone.WaRSTeaM schreef op woensdag 11 november 2020 @ 14:34:
Same.Donstil schreef op woensdag 11 november 2020 @ 15:55:
En voor de verandering kijk ik voor de zekerheid ook maar op de statuspagina van de bestelling. Ook al de hele dag niets.
[ Voor 17% gewijzigd door DwightKSchrute op 11-11-2020 16:13 ]
Als ik zo teruglees zie ik dat de mensen die op de vrijdag ervoor gepreorderd hebben, op vrijdag of op de zaterdag een week later geleverd hebben gekregen, in combinatie met een abonnement/verlenging. Ik heb vanuit het verleden ook het idee dat mobiel.nl niet achteraan staat in de leveringen. We gaan 't zien.tunq schreef op woensdag 11 november 2020 @ 16:01:
Hoe zit het met Iphone 12 / 12 Pro preorders bij mobiel.nl, wanneer kregen jullie bericht drie weken geleden?
Tele2 daarin tegen .....heeft niet eens in de rij gestaan volgens mij 😆CopyCatz schreef op woensdag 11 november 2020 @ 16:15:
[...]
Als ik zo teruglees zie ik dat de mensen die op de vrijdag ervoor gepreorderd hebben, op vrijdag of op de zaterdag een week later geleverd hebben gekregen, in combinatie met een abonnement/verlenging. Ik heb vanuit het verleden ook het idee dat mobiel.nl niet achteraan staat in de leveringen. We gaan 't zien.
Samsung Flip 7
Hier nog een verlenger bij VF, pro max ocean blue 128GB, 6 november 14:50 kreeg ik het contract, gil je even zodra je een mailtje/sms krijgt met mij in de quote?Donstil schreef op woensdag 11 november 2020 @ 15:55:
Ik ga hetzelfde doen
tikfouten? tjah..m..
Nope nog steeds niet. Had wel een mailtje verwacht voor aanstaande vrijdag.WouterL schreef op woensdag 11 november 2020 @ 10:30:
Iemand al nieuws van T-Mobile?
Het forum te zien niemand niet.n3z schreef op woensdag 11 november 2020 @ 16:34:
[...]
Nope nog steeds niet. Had wel een mailtje verwacht voor aanstaande vrijdag.
gek genoeg wel als je gekozen had voor ophalen in de winkel. Deze mensen zijn wel gebeld.
Goed om te lezen dat ik niet alleen benforzabesiktas schreef op woensdag 11 november 2020 @ 16:22:
[...]
Hier nog een verlenger bij VF, pro max ocean blue 128GB, 6 november 14:50 kreeg ik het contract, gil je even zodra je een mailtje/sms krijgt met mij in de quote?
Ik ga hetzelfde doenmocht ik een mail/sms krijgen
14:03 besteld, 14:03 bevestiging mail, 14:25 "Bedankt voor bestelling" mail en contract.
Geduld, meestal na 5 uurn3z schreef op woensdag 11 november 2020 @ 16:34:
[...]
Nope nog steeds niet. Had wel een mailtje verwacht voor aanstaande vrijdag.
Hier nog een verlengde bij Vodafone. Pro Max Graphite 512gb. Ook nix in de inbox.Donstil schreef op woensdag 11 november 2020 @ 16:46:
[...]
Goed om te lezen dat ik niet alleen ben![]()
14:03 besteld, 14:03 bevestiging mail, 14:25 "Bedankt voor bestelling" mail en contract.

Bekijk net de status van mijn KPN verlenging en de mini gaat verzonden worden:
Uw gegevens zijn goedgekeurd en de Apple iPhone 12 mini 5G 128GB, Black is op voorraad. Wij maken uw bestelling klaar voor verzending.
Uw gegevens zijn goedgekeurd en de Apple iPhone 12 mini 5G 128GB, Black is op voorraad. Wij maken uw bestelling klaar voor verzending.
T-Mobile, 6 nov 14:32, iPhone Mini 128Gb Wit; status is zojuist gewijzigd in. Zal zo wel de link van AMP krijgen.
En zojuist (17:35) de link gekregen en een afspraak voor vrijdag 0800-1800 gemaakt.Je bestelling is overgedragen aan onze koerier, AMP.
Onze koerier (AMP Logistics) stuurt je binnen 3 werkdagen per e-mail en sms een link waarmee je online een bezorgafspraak kunt maken op mijnorderstatus.nl.
Deze stap wordt alleen uitgevoerd indien een toestel en/of simkaart bezorgd wordt.
[ Voor 9% gewijzigd door koenvn op 11-11-2020 17:40 ]
T-Mobile iPhone 12 Mini Blue 128GB wordt vrijdag ergens tussen 08:00 en 18:00 bezorgd. Dus de 13de klopte.
iOS developer
Werd om 16.47u gebeld door T-Mobile Amersfoort dat mijn Pro Max vrijdag opgehaald kan worden
Besteld op 6 november 14.05u. Kan niet wachten!
Tele2, 6 nov 14:03, iPhone 12 Pro Max 128GB Blauw:
Je bestelling is overgedragen aan onze koerier, AMP.
Onze koerier (AMP Logistics) stuurt je binnen 3 werkdagen per e-mail en sms een link waarmee je online een bezorgafspraak kunt maken op mijnorderstatus.nl.
Deze stap wordt alleen uitgevoerd indien een toestel en/of simkaart bezorgd wordt.
Hier 26 oktober bij vodafone verlengd met een iphone 12 pro, helaas nog geen leverdatum.
Grrrrrr. Nog niets hierFylax schreef op woensdag 11 november 2020 @ 17:41:
Tele2, 6 nov 14:03, iPhone 12 Pro Max 128GB Blauw:
Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T
Check je spam ff, daar komen die mails van AMP heel vaak in terecht
Bij mij zelfde status maar nog geen sms/e-mail.dust419 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 17:52:
[...]
Bestelling 6 november om 14:55 gedaan, contractsvernieuwing Apple iPhone 12 Pro Max 128GB Zilver via t-mobile.
De bestelstatus nu:
Deze stap wordt alleen uitgevoerd indien een toestel en/of simkaart bezorgd
De bestelstatus nu:
Deze stap wordt alleen uitgevoerd indien een toestel en/of simkaart bezorgd
Nou, het lijkt erop dat alle providers met uitzondering van die van mij (Vodafone 😥) hun zaakjes best op orde hebben. Nog niemand met een Vodafone order van de pro Max iets gehoord? Dikke 0 voor communicatie voor VF
Iemand die de iPhone 12 mini bij Vodafone heeft besteld al iets van nieuws mbt de levering?
Zojuist een afspraak gemaakt voor komende vrijdag. Ik heb de iPhone 12 Mini zwart 128GB besteld bij Tele2.
Waar kon je de opgegeven identiteitsbewijs kiezen bij AMP? Deze moet je tonen bij ontvangst, maar ik had daar geen keuze in. Dan maar rijbewijs en paspoort allebei paraat hebben.
Waar kon je de opgegeven identiteitsbewijs kiezen bij AMP? Deze moet je tonen bij ontvangst, maar ik had daar geen keuze in. Dan maar rijbewijs en paspoort allebei paraat hebben.
Net Vodafone gesproken en die verwachten gewoon dat ze vrijdag beginnen met uitleveren van de Mini.
Maar als dat niet zo was zouden ze dat denk ik nu ook nog niet laten weten.Masou schreef op woensdag 11 november 2020 @ 18:24:
Net Vodafone gesproken en die verwachten gewoon dat ze vrijdag beginnen met uitleveren van de Mini.
Iets na 14:00 verlengd met iPhone Pro MAX 256gb Pacific Blue via Vodafone F&F website. Na SMS, bevestiging, contract en een “Sorry voor de vertraging” mail niets meer gehoord.. Elke twee jaar verlengd bij Vodafone maar dit jaar is de communicatie een stuk slechter._odb_ schreef op woensdag 11 november 2020 @ 18:08:
Nou, het lijkt erop dat alle providers met uitzondering van die van mij (Vodafone 😥) hun zaakjes best op orde hebben. Nog niemand met een Vodafone order van de pro Max iets gehoord? Dikke 0 voor communicatie voor VF
Mail inmiddels binnen idd. Afspraak gemaakt, voor vrijdag dusdust419 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 17:52:
[...]
Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T
Als iemand nou even contact met Vodafone opneemt , dan hoef ik het niet te doen
welk toestel en hoelaat ge pre-ordered?Fylax schreef op woensdag 11 november 2020 @ 18:44:
Heb zojuist mijn afspraak ingepland, vrijdag komt AMP langs (Tele 2 12 Pro Max)
@Donstil Zoals Masou?Masou schreef op woensdag 11 november 2020 @ 18:24:
Ooh dat had ik even gemist. Maar ik heb een Max
10x gebeld met tmobile over het feit dat de betaling niet goed was doorgekomen in hun systemen.
Zou goed komen. Vandaag bericht van AMP: je moet 920 euro (wederom) afrekenen aan de deur... Godallemachtig wat een falende klantenservice.
Zou goed komen. Vandaag bericht van AMP: je moet 920 euro (wederom) afrekenen aan de deur... Godallemachtig wat een falende klantenservice.
Dankjewel @Donstil voor de tip dat je Apple Care kan annuleren. Uiteindelijk was de iPhone zonder Apple Care verkopen en dan annuleren van Apple Care een stuk voordeliger. Kreeg toch nog mooi 100 euro van Apple terug. 
"Verzonden vanaf mijn Galaxy S10 Plus"
Blijft niet zo. Vrijdag de 12 Pro Max binnen.
"Verzonden vanaf mijn Galaxy S10 Plus"
[ Voor 17% gewijzigd door Dennisweb op 11-11-2020 19:15 ]
Iemand al bericht gekregen over de iPhone pro Max 256GB goud via Tmobile en laten bezorgen via AMP? Bestelling is wel al overgedragen naar hen. Wacht op het mailtje van AMP.
[ Voor 11% gewijzigd door Zebesco030 op 11-11-2020 19:15 ]
MY P Multicoat-White/Black [10-02 RN ] - [22-02 VIN] - [22-02 KT] [22-02 SMS] [13-03 Delivery]
Veel meer bericht kun je niet krijgen toch? Als het toestel is overdragen aan AMP krijg je 'm vrijdag.Zebesco030 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 19:14:
Iemand al bericht gekregen over iphone pro Max 256GB goud via Tmobile en laten bezorgen via AMP? Bestelling is wel al overgedragen naar hen.
Das waar ook, ben alleen benieuwd of andere met dezelfde specs ook een aflever mailtje hebben gehad.Dennisweb schreef op woensdag 11 november 2020 @ 19:16:
[...]
Veel meer bericht kun je niet krijgen toch? Als het toestel is overdragen aan AMP krijg je 'm vrijdag.
MY P Multicoat-White/Black [10-02 RN ] - [22-02 VIN] - [22-02 KT] [22-02 SMS] [13-03 Delivery]
Check je spam boxZebesco030 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 19:18:
[...]
Das waar ook, ben alleen benieuwd of andere met dezelfde specs ook een aflever mailtje hebben gehad.
Zojuist een bezorg afspraak gemaakt met AMP. Mijn bij T-Mobile bestelde iPhone 12 Pro Max 256GB Graphite komt vrijdag.
Max Blauw 128GB
Vrijdag om 15:11 besteld bij t-mobile. Vrijdag tussen 08:00 en 18:00 geleverd.
Vrijdag om 15:11 besteld bij t-mobile. Vrijdag tussen 08:00 en 18:00 geleverd.
Bij mij staat nu nog steeds dat ik moet betalen, ondanks meerdere telefoontjes....Tartarus schreef op maandag 9 november 2020 @ 23:07:
[...]
Is er ondertussen al iets gewijzigd in jouw betaalstatus?
Als ik in de bevestigingsmail nogmaals op Betaalwijze Kiezen druk, staat er nu het volgende:
[Afbeelding]
Dit doet mij vermoeden dat de betaling nog niet correct verwerkt is.
Ik denk dat ik morgen maar eens ga bellen.
Bij mij staat dat zelfs in de mail van AMP.WouterL schreef op woensdag 11 november 2020 @ 19:30:
[...]
Bij mij staat nu nog steeds dat ik moet betalen, ondanks meerdere telefoontjes....
Ik heb via hun contactformulier aangegeven dat ik al heb betaald en dat T-Mobile heeft gezegd dat ik aan de deur in mijn internetbankieren app kan laten zien dat ik al heb betaald.
Eens kijken wat hun reactie gaat zijn.
Ik denk dat AMP nog vele malen een zelfde vraag gaat krijgen.
/f/image/ap2Wdf6s6IVMYmbBwt6umnt0.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 3% gewijzigd door Tartarus op 11-11-2020 19:44 ]
Hier bericht gehad (sms) dat één van mijn Mini’s eind deze week wordt geleverd. Betreft Vodafone Zakelijk.
I don't have dreams, I have goals!!
Foutje
[ Voor 97% gewijzigd door Tartarus op 11-11-2020 19:42 ]
12 Pro Max Blauw 128GB, 14;03 bevestigingsmailarmaanb97 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 18:49:
[...]
welk toestel en hoelaat ge pre-ordered?
Ik heb gehoord van de klantenservice dat ze ermee bezig zijn. Is een bug bij de betalingen. Ze geeft aan dat niemand vrijdag hoeft te betalen aan AMP die dat al bij het bestellen heeft gedaan. Ik zou mij geen zorgen maken dus.Tartarus schreef op woensdag 11 november 2020 @ 19:36:
[...]
Bij mij staat dat zelfs in de mail van AMP.
Ik heb via hun contactformulier aangegeven dat ik al heb betaald en dat T-Mobile heeft gezegd dat ik aan de deur in mijn internetbankieren app kan laten zien dat ik al heb betaald.
Eens kijken wat hun reactie gaat zijn.
[Afbeelding]
12 mini 128GB zwart verlenging bij T-Mobile. Nog geen bericht ontvangen...
Edit: echt net toen ik dit postte kwam er een sms'je voorbij van T-Mobile. Mijn iphone ligt klaar!
Edit: echt net toen ik dit postte kwam er een sms'je voorbij van T-Mobile. Mijn iphone ligt klaar!
[ Voor 41% gewijzigd door n3z op 11-11-2020 19:46 ]
Ik ben gewoon doodsbang voor bureaucratie.dust419 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 19:43:
Ik heb gehoord van de klantenservice dat ze ermee bezig zijn. Is een bug bij de betalingen. Ze geeft aan dat niemand vrijdag hoeft te betalen aan AMP die dat al bij het bestellen heeft gedaan. Ik zou mij geen zorgen maken dus.
Je zal er maar eentje treffen die de regels op punt wil volgen, wat overigens heel begrijpelijk is.
Voor mijn eigen gemoedsrust heb ik zelf maar even de vraag bij AMP gelegd.
Wel erg relaxed dat je je 12 Mini of 12 Pro Max, besteld via Apple, een kleine 2 maanden kan testen en dan nog kosteloos kan retourneren.
(speciaal retour beleid ivm Feestdagen)
(speciaal retour beleid ivm Feestdagen)
[ Voor 13% gewijzigd door _Bailey_ op 11-11-2020 19:55 ]
Ze gaf aan dat morgen alles weer goed staat. Als je morgen weer online checked zal de betaling verwijderd zijn.Tartarus schreef op woensdag 11 november 2020 @ 19:46:
[...]
Ik ben gewoon doodsbang voor bureaucratie.
Je zal er maar eentje treffen die de regels op punt wil volgen, wat overigens heel begrijpelijk is.
Voor mijn eigen gemoedsrust heb ik zelf maar even de vraag bij AMP gelegd.
Iphone 12 pro 128 grafhite
bij Vodafone 25 oktober besteld nog steeds geen nieuws
Zojuist m’n bestelling geplaatst bij AMP 13-11
Iphone pro Max 256GB 06-11 besteld
[ Voor 28% gewijzigd door Zebesco030 op 11-11-2020 19:55 ]
Welk kleur?Zebesco030 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 19:55:
Zojuist m’n bestelling geplaatst bij AMP 13-11
Welkom bij de club. Ik hoop dat we morgen bericht krijgen van Vodafone.Nergenss schreef op woensdag 11 november 2020 @ 19:49:
Iphone 12 pro 128 grafhite

Sorry ik ga voor de Max.
[ Voor 4% gewijzigd door Ruud0012 op 11-11-2020 20:12 ]
Hmmm, hoe laat heb je de bevestiging van de order gehad?Redondo1982 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 19:37:
Hier bericht gehad (sms) dat één van mijn Mini’s eind deze week wordt geleverd. Betreft Vodafone Zakelijk.
Nou, het mooie is dat dit onze tweede bestelling is. Mijn eerste bestelling was echt om een paar minuten over 14 uur op de dag dat je kon bestellen, maar daar nog niks over gehoord. Nieuwe bestelling van twee dagen terug nu wel al deze bevestiging gehad haha. Beide Mini 128GB._odb_ schreef op woensdag 11 november 2020 @ 20:17:
[...]
Hmmm, hoe laat heb je de bevestiging van de order gehad?
I don't have dreams, I have goals!!
Hier hetzelfde. Eerste bestelling vrijdag om 14.05 ofzo. Nooit iets van gehoord, volgens klantenservice was er iets mis gegaan met de pre-orders via de mobiele site. Moest 48 uur geduld hebben, want zo lang kon de orderbevestiging duren. Toen ik zondag nog niet gehoord had nieuwe bestelling gedaan. Daar wel bevestiging van gehad. Klantenservice gaf aan dat de kans groot was dat ik nog bij de eerste levering zit, maar dat neemt ik maar met een korrel zout.Redondo1982 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 20:21:
[...]
Nou, het mooie is dat dit onze tweede bestelling is. Mijn eerste bestelling was echt om een paar minuten over 14 uur op de dag dat je kon bestellen, maar daar nog niks over gehoord. Nieuwe bestelling van twee dagen terug nu wel al deze bevestiging gehad haha. Beide Mini 128GB.
Goud
Volgens de Apple Store is de iPhone 12 pro gold 128Gb levering tussen 26-11/02-12 terwijl Tmobile mij sms dat de iPhone geleverd wordt 5-6 weken vanaf 07-11-2020.
Whenever people agree with me I always feel I must be wrong
Bij de BCC of Wehkamp is de levertijd wel echt drama... Ik heb een hoop VVV Bonnen die ik zou willen gebruiken voor een iPhone 12 Zwart. Twijfel alleen of ik voor de 64 of 128 moet gaan.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.