O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Bij Apple voor mijn vrouw en Vodafone voor mijzelf.
Want voor mijzelf verleng ik met een jaar.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Blijft apart, omdat KPN overal adverteert met de iPhone 12 als eerste besteld = als eerste in huis. Maar daar lijkt dus niet zo veel van te kloppen als ik dit soort verhalen hoor.Theo74 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 19:49:
[...]
Ik las op Instagram onder een KPN advertentie ‘Bestel nu de iPhone 12 Pro’ een regen van klachten door wachtende KPN klanten. Enkele klanten hebben 22 oktober hun abonnement verlengt en nog geen iPhone 12 Pro binnen, terwijl een klein deel wel binnen een week hun iPhone 12 Pro van KPN in huis hadden.
Zelfde op Twitter, menige melding van klanten aan KPN en KPN Zakelijk dat ze op hun toegezegde iPhone 12 wachten maar nog steeds niets hebben ontvangen.
KPN reageert in sommige gevallen op deze berichten dat er 9 november een nieuwe levering moet komen.
Ik twijfel nog waar ik morgen m'n 12 Pro Max wil preorderen. Sowieso moet ik m'n abonnement van KPN verlengen, en waarschijnlijk blijft dat een simonly waardoor ik ook een preorder kan plaatsen bij Apple in plaats van KPN.
Bij de bestellingen van de iPhone 12 (pro) zijn er bij Vodafone veel problemen geweest. Als je online verlengt kijk dan direct aan het eind van het bestelproces bij Volg je bestelling. staat daar niks en geen bevestiging per mail? Dan is de bestelling niet doorgekomen en moet je het proces nogmaals doorlopen.Donstil schreef op donderdag 5 november 2020 @ 12:43:
[...]
Bij Apple voor mijn vrouw en Vodafone voor mijzelf.
Want voor mijzelf verleng ik met een jaar.
Beter een keer te veel en de dag erna annuleren dan 1x te weinig...
Ooh goeie tip! Ik had al een collega gesproken waar het een aantal keer fout ging inderdaad (Welke het toestel wel op launch had overigens).2be schreef op donderdag 5 november 2020 @ 15:50:
[...]
Bij de bestellingen van de iPhone 12 (pro) zijn er bij Vodafone veel problemen geweest. Als je online verlengt kijk dan direct aan het eind van het bestelproces bij Volg je bestelling. staat daar niks en geen bevestiging per mail? Dan is de bestelling niet doorgekomen en moet je het proces nogmaals doorlopen.
Beter een keer te veel en de dag erna annuleren dan 1x te weinig...
Alleen ben benieuwd of het wel zo druk gaat zijn morgen, denk persoonlijk van niet.
Ik kwam tot hier en alsnog is de bestelling niet doorgekomen. Goed doorzoeken dus. Kijk maar eens op het forum van Vodafone nav. de vorige bestellingen.Donstil schreef op donderdag 5 november 2020 @ 15:54:
[...]
Ooh goeie tip! Ik had al een collega gesproken waar het een aantal keer fout ging inderdaad (Welke het toestel wel op launch had overigens).
Alleen ben benieuwd of het wel zo druk gaat zijn morgen, denk persoonlijk van niet.
:fill(white):strip_exif()/f/image/rwOghCGjuvxHfcUdWrgtsbzs.png?f=user_large)
Thanks goeie tips. Ik ga het goed checken2be schreef op donderdag 5 november 2020 @ 16:06:
[...]
Ik kwam tot hier en alsnog is de bestelling niet doorgekomen. Goed doorzoeken dus. Kijk maar eens op het forum van Vodafone nav. de vorige bestellingen.
[Afbeelding]
Same, ik wacht nog steeds op mijn telefoon dus @ Vodafone.2be schreef op donderdag 5 november 2020 @ 16:06:
[...]
Ik kwam tot hier en alsnog is de bestelling niet doorgekomen. Goed doorzoeken dus. Kijk maar eens op het forum van Vodafone nav. de vorige bestellingen.
[Afbeelding]
Ik heb dat proces een keer of 10-15 keer doorlopen totdat ik eindelijk WEL een keer een bevestitingsmail erbij kreeg, toen was het inmdiddels 15:20.Donstil schreef op donderdag 5 november 2020 @ 16:07:
[...]
Thanks goeie tips. Ik ga het goed checken
I can fully agree. Don’t do it!!Safaci schreef op donderdag 5 november 2020 @ 09:41:
Tip voor de mensen die een Pro Max en Mini willen preorderen, vermijd bol.com.
Dan doen ze iets wat niet mag. Want zij zijn een APR en horen zich aan de afspraken met Apple te houden. Dit lijkt wel omkoping.Jieve schreef op donderdag 5 november 2020 @ 17:29:
Amac Amstelveen neemt tegen betaling een pre-order aan voor morgen...
[ Voor 27% gewijzigd door maradesign op 05-11-2020 18:54 ]
Ryzen 7800x3d - Gigabyte 4090 - Gigabyte Aorus AX Elite x670 - gskill ripjaws 6000 cl 30 32gb - phanteks nv9
Om het een zooitje te noemen vind ik wat lastig maar wat @okio schreef klopt volgens mij wel; KPN geeft mogelijk voorrang aan grote klanten met veel abonnementen, om die grote betalers tevreden en dus binnen te houden. De kleinere klanten en de particulieren zijn hier misschien lage prio en mogen weken wachten, ook al deden zij voortijdig hun bestelling.xven0mxz schreef op donderdag 5 november 2020 @ 11:34:
[...]
Echt een zooitje daaro.. iPhone 12 Pro pacific blue besteld om 14:01 launch day. Momenteel nog geen nieuwe mogen ontvangen.
Hierbij hebben ze bij KPN het geluk dat menig provider of winkel lastig kan leveren door de grote vraag.
Maar goed, we gaan het zien of er maandag 9 november iets loskomt.
Als 1 hond vecht om een been, dan is hij zeker schizofreen.
Ja, doet Belsimpel ook. Bovendien verkoopt Belsimpel toestellen die ze door grijze import weten te bemachtigen (daar is niets mis mee btw). De kans is dus een stuk groter bij Belsimpel. Zij hadden bij de Pro launch meer voorraad dan hun concurrentierobjeex schreef op donderdag 5 november 2020 @ 19:54:
Morgen proberen de max te bemachtigen, verlenging bij Vodafone. Raden jullie aan dit via VF te doen of Belsimpel? Hanteert BS ook de €100,- korting zoals VF altijd doet?
Tussenwoning bj. 1979; Dak Rc 6.5, muren Rc 2, vloer Rc 6.4, ramen HR++; Vloerverwarming; Vaillant 75/6 WP; 10* 345WP op zuiden, 20*345 op noorden = 8000 kWh p/j; Energielabel A+++; Gasloos sinds 18 juli 2022.
Ja...Dennisweb schreef op donderdag 5 november 2020 @ 17:43:
[...]
Dan doen ze iets wat niet mag. Want zij zijn een APR en horen zich aan de afspraken met Apple te houden. Dit lijkt wel omkoping.
Die aanbetaling gaat natuurlijk wel van de verkoopprijs af.
Maar ik snap wat je zegt...
Ja! Als je al een iPhone/iPad hebt kun je de Apple Store app downloaden en je bestelling voorbereiden. Dan moet je enkel nog op bestellen klikken morgen om 14 uur.afterhourpower1 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 20:46:
Ik wil morgen een los toestel kopen (Pro Max 256 gb), waar kan ik het beste bestellen voor gegarandeerde levering volgens jullie? Apple site?
Tussenwoning bj. 1979; Dak Rc 6.5, muren Rc 2, vloer Rc 6.4, ramen HR++; Vloerverwarming; Vaillant 75/6 WP; 10* 345WP op zuiden, 20*345 op noorden = 8000 kWh p/j; Energielabel A+++; Gasloos sinds 18 juli 2022.
Toch ieder jaar wel weer heel spannend, hoor..
Ik zojuist van vodafone te horen gekregen dat mijn iPhone zojuist verzonden is. een iPhone 12 Pro Pacific Blue besteld op 16-10 (initieel) maar had uiteindelijk pas 18-10 een correcte order.sem2409 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 21:24:
Ik lees op het Vodafone forum dat zij een nieuwe batch aan het uitleveren zijn. Betekent dit dan ook dat Belsimpel weer toestellen krijgt van Vodafone om uit te leveren met Vodafone abbo? Of werkt het niet zo?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Heb jij enig idee of dit ook zo zal zijn met KPN en belsimpel?ben2513 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 20:01:
[...]
Ja, doet Belsimpel ook. Bovendien verkoopt Belsimpel toestellen die ze door grijze import weten te bemachtigen (daar is niets mis mee btw). De kans is dus een stuk groter bij Belsimpel. Zij hadden bij de Pro launch meer voorraad dan hun concurrentie
Volgens mij maakt dat weinig uit. Voor de 12 Pro had Belsimpel de beste voorraden met T-Mobile en KPN.Adarkar schreef op donderdag 5 november 2020 @ 21:48:
[...]
Heb jij enig idee of dit ook zo zal zijn met KPN en belsimpel?
Dit was niet zo toch? De voorraad Vodafone toestellen bij Belsimpel was helemaal zo groot niet had ik begrepen.ben2513 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 20:01:
[...]
Ja, doet Belsimpel ook. Bovendien verkoopt Belsimpel toestellen die ze door grijze import weten te bemachtigen (daar is niets mis mee btw). De kans is dus een stuk groter bij Belsimpel. Zij hadden bij de Pro launch meer voorraad dan hun concurrentie
Terwijl ik juist wel veel zag dat Vodafone alle vrijdag orders kon uitleveren.
[ Voor 7% gewijzigd door Donstil op 05-11-2020 21:55 ]
Thanks!ben2513 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 21:55:
[...]
Volgens mij maakt dat weinig uit. Voor de 12 Pro had Belsimpel de beste voorraden met T-Mobile en KPN.

Thanks, maar ik kan het nog niet toevoegen in een winkelmandje nu, klopt dat?ben2513 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 21:15:
[...]
Ja! Als je al een iPhone/iPad hebt kun je de Apple Store app downloaden en je bestelling voorbereiden. Dan moet je enkel nog op bestellen klikken morgen om 14 uur.
Kan morgen om 14:00 pas.afterhourpower1 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 22:03:
[...]
Thanks, maar ik kan het nog niet toevoegen in een winkelmandje nu, klopt dat?
Is het geen aanbetaling?Jieve schreef op donderdag 5 november 2020 @ 17:29:
Amac Amstelveen neemt tegen betaling een pre-order aan voor morgen...
Of betaal je echt extra?
This is the Way.
Aanbetaling iddRoos79 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 22:29:
[...]
Is het geen aanbetaling?
Of betaal je echt extra?
iPhone 12 Pro orders are now slipping into late November and early December.
https://9to5mac.com/2020/...e-to-component-shortages/
[ Voor 26% gewijzigd door Alekz87 op 06-11-2020 00:07 ]
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Hopelijk hebben ze een grote voorraad Pro Max -versies om uit te leveren volgende week.Alekz87 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 00:05:
Slecht nieuws:
iPhone 12 Pro orders are now slipping into late November and early December.
https://9to5mac.com/2020/...e-to-component-shortages/
Dat hoop ik ook. Moet niet zo zijn dat na drie minuten de levertijd al tot ver in december of zelfs januari komt te liggen. Het zou me oprecht niks verbazen. Met de coronapandemie erbij is helemaal niks zeker.Azmodann schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 00:11:
[...]
Hopelijk hebben ze een grote voorraad Pro Max -versies om uit te leveren volgende week.
Dit zie ik nog wel gebeuren Ik keek net weer op de website, gister ook gedaan. Gister levering vanaf 20 november. Nu 23-30! Elke dag komen er 3 dagen op de levering bij zo te zien. Of die datum geld alleen voor de mensen die op dat moment bestellen en niet voor de mensen die al eerder een bestelling hebben geplaatst.Dennisweb schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 00:22:
[...]
Dat hoop ik ook. Moet niet zo zijn dat na drie minuten de levertijd al tot ver in december of zelfs januari komt te liggen. Het zou me oprecht niks verbazen. Met de coronapandemie erbij is helemaal niks zeker.
Ik heb de telefoon 23 oktober besteld bij Belsimpel toen de levertijd op 6 weken stond wat inmiddels dus nu iets minder dan 5 weken had moeten zijn. Maar het is inmiddels 8 bij ze.
[ Voor 7% gewijzigd door maradesign op 06-11-2020 06:24 ]
Ryzen 7800x3d - Gigabyte 4090 - Gigabyte Aorus AX Elite x670 - gskill ripjaws 6000 cl 30 32gb - phanteks nv9
https://www.t-mobile.nl/iph
Lekker onpersoonlijk en je kan er inhoudelijk dus niets mee
https://www.macrumors.com...ni-max-first-impressions/
Na drie minuten is dat echt nog niet gebeurd. De normale pro (die altijd harder gaat) was best wel lang te bestellen met levering/ophalen op release.Dennisweb schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 00:22:
[...]
Dat hoop ik ook. Moet niet zo zijn dat na drie minuten de levertijd al tot ver in december of zelfs januari komt te liggen. Het zou me oprecht niks verbazen. Met de coronapandemie erbij is helemaal niks zeker.
Zeker geweldig wat ze met de mini gedaan hebben, zelf zou ik toch wel teleurgesteld zijn m.b.t. de afmeting van het scherm. Maar ik snap dat de wederhelft die altijd al is blijven hangen op de kleinere iPhone modellen (Se, SE2020, iPhone 8 ) nu graag de 12 mini wil en daarmee gewoon dezelfde specs pakt als de 12. Al is kleiner niet altijd beter, gisteren klaagde ze nog dat haar Apple watch 6 40mm sneller leeg is dan mijn Apple watch 6 44mmben2513 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 07:09:
De previews van de Mini en Max zijn online. Wat is de Mini mooi! Ik zal alsnog voor de Max gaan maar dat is wel bijna al een Nexus 7 haha
https://www.macrumors.com...ni-max-first-impressions/
KPN heeft er met de Pro een potje van gemaakt, ondanks mails dat mijn iPhone 12 Pro gereserveerd stond dag van te voren mail dat er een enorm tekort was en daarna bleef het stil en konden ze niets zeggen. Als je je toestel toch in een keer betaald niet via een provider halen als je garanties wilt op snelle levering en meer kans dat er steeds voorraad isAdarkar schreef op donderdag 5 november 2020 @ 21:48:
[...]
Heb jij enig idee of dit ook zo zal zijn met KPN en belsimpel?
[ Voor 90% gewijzigd door lubbertkramer op 06-11-2020 09:06 ]
Vanaf 14:00??? Damn ik hoop dat de zakelijke webshop wat sneller is
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Sowieso niet eerder dan 14:00. Wereldwijd beginnen ze op zelfde tijd.Tylen schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 09:17:
[...]
Vanaf 14:00??? Damn ik hoop dat de zakelijke webshop wat sneller is
Ah oke. Helaas. Dan hoef ik niet tot 14:00 te f5'nHemmik schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 09:18:
[...]
Sowieso niet eerder dan 14:00. Wereldwijd beginnen ze op zelfde tijd.
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Provider: onbeschikbaar
Coolblue: onbeschikbaar
Mediamarkt: onbeschikbaar
Sony A7 iv en wat recycled glas
Proximus heeft iedere dag een aanbod heb ik al gezien.Tommie12 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 09:30:
De 12 Pro is echt zo moeilijk vast te krijgen in België.
Provider: onbeschikbaar
Coolblue: onbeschikbaar
Mediamarkt: onbeschikbaar
Zijn vandaag alweer weg.
Orange al heel de tijd niks idd.
iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|
Orange is mijn provider, en ze bieden een korting van 100€....Gunth schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 09:36:
[...]
Proximus heeft iedere dag een aanbod heb ik al gezien.
Zijn vandaag alweer weg.
Orange al heel de tijd niks idd.
Dat is de reden waarom ik daar wil bestellen, en vermits mijn huidige telefoon het nog goed (ik schuif mijn X door naar de vrouw, en zij kan haar 6 op pensioen sturen).
Sony A7 iv en wat recycled glas
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Ik vind het gewoon zo moeilijk om productief aan het werk te gaan op de dag van pre-order.. vooral nu dat ik thuiswerk. Veel té spannend.
Vanaf 14u preorderen , dan wachten op de bevestigingmail,
En wachten of het bedrag gereserveerd is van je CC.....
Mijn iPhone 12 Pro 5G 128GB Pacific is in CEVA op de volgende status gezet : 06-11-2020 11:04 - In behandeling bij de logistieke partner.
Toch eerder dan verwacht.
[ Voor 8% gewijzigd door xven0mxz op 06-11-2020 11:09 ]
Hoef je niet te wachten.
Ik ga voor de Fold 2.😊
Via Apple besteld, 1 dag nadat we mochten orderen.
Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines
Laten we hopen dat dit komt omdat de nieuwe voorraden al binnen zijn want volgens KPN kunnen zij pas per maandag 9 november nieuwe orders aan de iPhone 12 plakken. Tot die tijd voorraden nul komma nul.xven0mxz schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 11:08:
Update van KPN!
Mijn iPhone 12 Pro 5G 128GB Pacific is in CEVA op de volgende status gezet : 06-11-2020 11:04 - In behandeling bij de logistieke partner.
Toch eerder dan verwacht.
Als 1 hond vecht om een been, dan is hij zeker schizofreen.
Hahah hier ook!ben2513 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 10:54:
[...]
Ik vind het gewoon zo moeilijk om productief aan het werk te gaan op de dag van pre-order.. vooral nu dat ik thuiswerk. Veel té spannend.
Helaas kon ik onmogelijk uit onder een afspraak en moet ik hem voor de eerste keer online bestellen...
Wel alle voorbereidingen gedaan, dus moet hem maar bestellen via de iPhone.
Is er een reden om bij andere webshops te bestellen zoals MediaMarkt, bol, Coolblue. Of bestellen meeste rechtstreeks bij apple.com zelf?
Haha dat had ik vroeger ook altijd. Geen goeie dag voor de baas.ben2513 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 10:54:
[...]
Tegenwoordig werk ik nog maar vier dagen dus dat is wel fijn met de pre-order dag die altijd op vrijdag is.
Alleen nu is het weer de vraag of mijn kleine nog wel slaapt om 14:00

Doe het niet, gewoon om 14 uur bij Apple bestellen. Dat komt vast goed.Zensu schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 13:01:
Kan niet wachten. 14:00 iPhone 12 mini.
Is er een reden om bij andere webshops te bestellen zoals MediaMarkt, bol, Coolblue. Of bestellen meeste rechtstreeks bij apple.com zelf?
ik had m'n pro bij Apple besteld en bijna 2 weken moeten wachten... de bestellingen van CB liepen precies vlotter... i'm just saying....ben2513 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 13:04:
[...]
Doe het niet, gewoon om 14 uur bij Apple bestellen. Dat komt vast goed.
Op 16 oktober om 14 uur? Echt?Wikkez schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 13:05:
[...]
ik had m'n pro bij Apple besteld en bijna 2 weken moeten wachten... de bestellingen van CB liepen precies vlotter... i'm just saying....
NIET naar Bol gaan. Ik heb mijn bestelling op het aller vroegste moment gezet en nog steeds niets binnen. Ze hebben zelfs nog geen enkele levering gedaan!Zensu schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 13:01:
Kan niet wachten. 14:00 iPhone 12 mini.
Coolblue en Apple, daar moet je zijn. En anders is mediamarkt nog een optie.
Tevens is het mooi meegenomen dat Coolblue een Apple Authorised Service Provider is.Verwijderd schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 13:07:
[...]
Apple spullen altijd bij Apple bestellen, goede twee keuze is CB en de rest vermijden.
ik zat klaar om 14u, om 14:34 eindelijk bestelling erdoor gekregen... dus net in 2de batch terechtgekomen vermoed ik... maar ik ga voortaan elders bestellen.
Alsnog veel succes allemaal !
Media Markt ookrobcoenen schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 13:21:
[...]
Tevens is het mooi meegenomen dat Coolblue een Apple Authorised Service Provider is.
Eind 2021...
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Voor reparaties, ja, maar Authorised zijn ze al. Zie, bijvoorbeeld: https://www.mediamarkt.nl...b-grafiet-5g-1676580.html
Dat is inderdaad lang, ik was om 14.04 klaar met bestellen...Wikkez schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 13:21:
[...]
ik zat klaar om 14u, om 14:34 eindelijk bestelling erdoor gekregen... dus net in 2de batch terechtgekomen vermoed ik... maar ik ga voortaan elders bestellen.
Alsnog veel succes allemaal !
Verwijderd
Ja dat klopt.Laudit schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 13:21:
Vroeger had Apple een reserveringspagina waarop je kon reserveren zonder betaling en betaalde bij het afhalen. Klopt het dat je tegenwoordig moet betalen bij bestelling?
(gisteren released)
14.2 verwacht ik._Bailey_ schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 13:35:
denken jullie trouwens dat de 12 Mini en 12 Pro Max preloaded zullen zijn met 14.1 of al 14.2 ?
(gisteren released)
Verwijderd
Zelf sluiten en opnieuw openenmussov schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 13:36:
Ververst de Apple Store app op de iPhone automatisch om 14:00 of is het beter om deze zelf af te sluiten/opnieuw te openen?
Als het geen officieel reseller is dan word het waarschijnlijk door een 19 jarig student verkocht die het je 1 maand later toestuurt.
Nou, het is wel makkelijk te verkennen of je direct bij bol bestelt of bij een externe verkoper ;-)ThaddeusX schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 13:39:
Ik snap ook niet waarom men bij BOL.COM koopt.
Als het geen officieel reseller is dan word het waarschijnlijk door een 19 jarig student verkocht die het je 1 maand later toestuurt.

Appstore app open hebben, zet screen auto lock uit en om 14:00 opent de store & ververst de app. Zo ging het paar weken geleden.mussov schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 13:36:
Ververst de Apple Store app op de iPhone automatisch om 14:00 of is het beter om deze zelf af te sluiten/opnieuw te openen?
Ik had m'n bevestigingsmail om 14:04.
Als je met credticard betaald, zorg dat je je CVC code bij hand hebt.
[ Voor 8% gewijzigd door loekf2 op 06-11-2020 13:45 ]
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Geen idee, wellicht kun je het toestel dan maar 1 dag gebruiken?JdBn schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 13:43:
Wil een Mini via T-Mobile gaan bestellen, maar de lader hebben ze niet in de webshop. Hoe verwachten ze nou dat ik dat ding ga opladen dan?
Hopelijk gaat het vlotter dan met de 12/12 pro.....om de bestelling erdoor te krijgen.
Ehm, dan bestel je die lader toch ergens anders?JdBn schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 13:43:
Wil een Mini via T-Mobile gaan bestellen, maar de lader hebben ze niet in de webshop. Hoe verwachten ze nou dat ik dat ding ga opladen dan?

Bijvoorbeeld bij Apple zelf. Die hebben ze meestal genoeg op voorraad. Tenzij hij MagSafe bedoelt.Naafkap schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 13:44:
[...]
Ehm, dan bestel je die lader toch ergens anders?
Nah, is gewoon een trollDennisweb schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 13:45:
[...]
Bijvoorbeeld bij Apple zelf. Die hebben ze meestal genoeg op voorraad. Tenzij hij MagSafe bedoelt.
Magsafe zou ik voorlopg laten voor wat het is, just saying. Die 20W chargers mocht je die willen hebben, er is overal voorraad.Dennisweb schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 13:45:
[...]
Bijvoorbeeld bij Apple zelf. Die hebben ze meestal genoeg op voorraad. Tenzij hij MagSafe bedoelt.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Gewoon klikken. Ze weten waarschijnlijk toch niet al hoeveel ze krijgen van Apple ;-)cliors schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 13:47:
Euhm, volgens mij kan ik al bestellen bij Amac?
[Afbeelding]
Verwijderd
Was me alvast even aan het aanmelden en zag dat er al besteld kon worden.
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2020 13:50 ]
Rupsen, Rapsen.
Dit topic is gesloten.
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.