Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18:48
TwArbo schreef op maandag 2 november 2020 @ 15:21:
[...]

Deze mening deel ik totaal niet. Ik heb een aantal keer in het tweede garantiejaar bij de Apple Store gestaan en werden de kleinste dingen kosteloos opgelost door een vervangend toestel (zelfs als ik het apparaat zelf stuk had gemaakt).
Zonder Apple Care? Maar dat is dan wel uit coulance... niet iets waar je (volgens Apple) zwart op wit recht op hebt.

- Ik eet van twee walletjes: Android en IOS, Windows en MacOS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-08 17:48
[...]

Deze mening deel ik totaal niet. Ik heb een aantal keer in het tweede garantiejaar bij de Apple Store gestaan en werden de kleinste dingen kosteloos opgelost door een vervangend toestel (zelfs als ik het apparaat zelf stuk had gemaakt).
Dit is ook precies mijn ervaring met Apple Store in Amsterdam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amilo123
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 09-12-2020
evdakker schreef op maandag 2 november 2020 @ 15:29:
[...]

Zonder Apple Care? Maar dat is dan wel uit coulance... niet iets waar je (volgens Apple) zwart op wit recht op hebt.
Dit krijg ik net van een Genius in de livechat te zien:

"Bij Apple heeft in totaal 2 jaar! 2 jaar consumentenwetgeving en de eerste jaar aanvullend van Apple zelf."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xerxes
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 26-06-2024
evdakker schreef op maandag 2 november 2020 @ 15:14:
[...]

Veel telefoonfabrikanten bieden 2 jaar fabrieksgarantie. Dat wil zeggen dat als er iets mis is met het toestel, het gratis gerepareerd of vervangen wordt, tenzij de fabrikant kan aantonen dat het jouw schuld is dat er iets mis is. Dat scheelt een hoop gedoe, omdat je niks hoeft te bewijzen.

Apple heeft blijkbaar minder vertrouwen in de kwaliteit van haar producten, dus krijg je in tegenstelling tot de meeste andere fabrikanten maar één jaar fabrieksgarantie. Na dat jaar mag jij bewijzen dat het de schuld van Apple is dat er iets mis is. Ga d'r maar aan staan (of je treft een vriendelijke winkelier).

Deze fabrieksgarantie staat verder los van wettelijke garantie of conformiteit, dat is een wat grijzer gebied.
Ik weet niet of 'veel telefoonfabrikanten' 2 jaar fabrieksgarantie bieden. Zover ik weet doet bijna geen enkel fabrikant dit vrijwillig.

Volgens de wet heb je als consument recht op 1 jaar fabrieksgarantie en 2 jaar verkoopgarantie. In het eerste jaar kan je terecht bij beide partijen, in de meeste gevallen stuurt de verkoper jouw product naar de fabrikant. In het tweede jaar kan je alleen terecht bij de verkoper, die is dan verantwoordelijk voor de afhandeling. Als je je iPhone rechtstreeks bij Apple koopt, krijg je ook 1 jaar fabrieks- en 2 jaar verkoopgarantie. Hierbij ga ik ervanuit dat Apple ook de reparaties uitvoert bij defecten in het tweede jaar, aangezien ze zelf de onderdelen produceren/uitgeven.

Als je je iPhone (of elk ander smartphone) koopt bij een andere verkoper, zoals CB of MM, is de kans aanwezig dat er in het tweede jaar wordt gekozen om de reparaties uit te laten voeren bij een partij zoals Dynafix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-09 16:33

cronixx

krieuw

Als je de telefoon bij Apple zelf koopt heb je gewoon 2 jaar consumentengarantie bij Apple zelf.
Als je de telefoon elders koop (Media Markt bijvoorbeeld) dan kun je tijdens je eerste garantiejaar gewoon bij een Apple store binnen lopen en zullen ze je binnen de garantie helpen (indien van toepassing.)

Tijdens je tweede garantiejaar ben je, officieel, aangewezen op Media Markt.

EDIT: Nouja, wat @Xerxes dus zegt.

[ Voor 5% gewijzigd door cronixx op 02-11-2020 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
Amilo123 schreef op maandag 2 november 2020 @ 15:30:
[...]

Dit krijg ik net van een Genius in de livechat te zien:

"Bij Apple heeft in totaal 2 jaar! 2 jaar consumentenwetgeving en de eerste jaar aanvullend van Apple zelf."
Precies. Let op de terminologie: 2 jaar consumentenwetgeving. Dat wil zeggen dat je na het eerste jaar fabrieksgarantie zelf moet kunnen aantonen dat het probleem aan de kant van Apple ligt. Dat betekent niet dat een Apple genius misschien niet moeilijk doet, maar recht op reparatie of vervanging heb je niet zonder meer, als het aan Apple ligt. Het is een vriendelijk gebaar van zo'n genius.
Maar goed, we gaan off-topic..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
Xerxes schreef op maandag 2 november 2020 @ 15:33:
[...]
Ik weet niet of 'veel telefoonfabrikanten' 2 jaar fabrieksgarantie bieden. Zover ik weet doet bijna geen enkel fabrikant dit vrijwillig.
Ik noem maar een willekeurig merk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

Maak van die 'nl' in de URL maar eens 'us' en kies Mobiele Telefoons en de garantie is opeens nog 'maar' 1 jaar....

Samsung heeft in de Verenigde Staten dus opeens een stuk minder vertrouwen in haar eigen producten, volgens jouw beredenering.

[ Voor 16% gewijzigd door cronixx op 02-11-2020 15:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tommie12
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16:37
De beschikbaarheid schijnt toch heel moeilijk te liggen (in B).

Ik probeer nu al een paar dagen een iPhone 12 Pro in het blauw of zwart te bestellen, maar noppes voorlopig.

Sony A7 iv en wat recycled glas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
cronixx schreef op maandag 2 november 2020 @ 15:43:
[...]

Maak van die 'nl' in de URL maar eens 'us' en kies Mobiele Telefoons en de garantie is opeens nog 'maar' 1 jaar....
Dat klopt. Je legt de vinger op de zere plek! De garantie op consumentenproducten in de VS is vaak minder dan in Europa. Apple is als een van de weinige telefoonfabrikanten hardnekkig in het vasthouden aan deze (zwakkere) Amerikaanse fabrieksgarantie in de Europese Unie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

evdakker schreef op maandag 2 november 2020 @ 15:48:
[...]

Dat klopt. Je legt de vinger op de zere plek! De garantie op consumentenproducten in de VS is vaak minder dan in Europa. Apple is als een van de weinige telefoonfabrikanten hardnekkig in het vasthouden aan deze (zwakkere) Amerikaanse fabrieksgarantie in de Europese Unie.
Omdat ze een product verkopen in hetzelfde stukje 'markt', met AppleCare.

Laten we nu niet net gaan doen alsof Apple slecht(er) is of minder vertrouwen heeft in haar producten dan Concurrent X (Samsung in dit voorbeeld.), het draait allemaal alleen maar om geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18:07
Xerxes schreef op maandag 2 november 2020 @ 15:33:
[...]

Volgens de wet heb je als consument recht op 1 jaar fabrieksgarantie en 2 jaar verkoopgarantie. In het eerste jaar kan je terecht bij beide partijen, in de meeste gevallen stuurt de verkoper jouw product naar de fabrikant. In het tweede jaar kan je alleen terecht bij de verkoper, die is dan verantwoordelijk voor de afhandeling. Als je je iPhone rechtstreeks bij Apple koopt, krijg je ook 1 jaar fabrieks- en 2 jaar verkoopgarantie. Hierbij ga ik ervanuit dat Apple ook de reparaties uitvoert bij defecten in het tweede jaar, aangezien ze zelf de onderdelen produceren/uitgeven.

Als je je iPhone (of elk ander smartphone) koopt bij een andere verkoper, zoals CB of MM, is de kans aanwezig dat er in het tweede jaar wordt gekozen om de reparaties uit te laten voeren bij een partij zoals Dynafix.
Volgens de wet heb je helemaal geen fabrieksgarantie. Dat is een gunst van de fabrikant, maar zeker geen plicht. De fabrikant kan jou ook binnen het eerste jaar netjes verwijzen naar de verkopende partij. Zij zijn géén deel van de overeenkomst tussen koper/verkoper. Je bent een overeenkomst aangegaan met de verkoper. Niet met Apple ;). (tenzij apple tevens de verkopende partij is natuurlijk).

Daarnaast bestaat er in Nederland niet zoiets als ''twee jaar wettelijke consumentengarantie'' maar conformiteit. Zo kan de garantie op sommige producten minder zijn (bijv. batterijen), terwijl je van andere producten mag verwachten dat ze een stuk langer meegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex86
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 01-10 10:55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
dan zou ik dat toch echt eens wat beter lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ben2513
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 21-09 21:22
[...]

//EDIT: te laat :p

Ok, maar je hebt je telefoon ook direct bij Apple gekocht. Juist? Er zijn echter twee verschillende garanties.

Ten eerste, de fabrieksgarantie van de fabrikant. Deze wordt vrijwillig verleent en is bij de meeste fabrikanten twee jaar.

Ten tweede, de wettelijke garantietermijn. Deze hoort minstens twee jaar lang te zijn en is Europees recht. Tijdens de eerste zes maanden kun je, zonder aan hoeven te tonen dat het gebrek er al was bij levering, terecht bij de verkoper. Dat kan ook nog voor de daaropvolgende 18 maanden, echter moet je dan aan kunnen tonen dat het gebrek er al bestond ten tijde der levering.

Apple geeft dus maar één jaar (fabrieks)garantie. Dit doen ze vrijwillig. Andere fabrikanten geven je twee jaar. Vandaar de stelling dat Apple minder vertrouwen heeft in haar eigen producten dan de concurrentie. Dat de Apple Store je ook in het tweede jaar nog reparaties aanbiedt is alleen omdat zij het moeten van de wet. Buiten de EU doen ze dat NIET.

Tussenwoning bj. 1979; Dak Rc 6.5, muren Rc 2, vloer Rc 6.4, ramen HR++; Vloerverwarming; Vaillant 75/6 WP; 10* 345WP op zuiden, 20*345 op noorden = 8000 kWh p/j; Energielabel A+++; Gasloos sinds 18 juli 2022.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

ben2513 schreef op maandag 2 november 2020 @ 16:23:
[...]
Buiten de EU doen ze dat NIET.
Buiten de EU doet de concurrentie dat ook niet, dus dat hele vertrouwensverhaal raakt kant noch wal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amilo123
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 09-12-2020
ben2513 schreef op maandag 2 november 2020 @ 16:23:
[...]

//EDIT: te laat :p

Ok, maar je hebt je telefoon ook direct bij Apple gekocht. Juist? Er zijn echter twee verschillende garanties.

Ten eerste, de fabrieksgarantie van de fabrikant. Deze wordt vrijwillig verleent en is bij de meeste fabrikanten twee jaar.

Ten tweede, de wettelijke garantietermijn. Deze hoort minstens twee jaar lang te zijn en is Europees recht. Tijdens de eerste zes maanden kun je, zonder aan hoeven te tonen dat het gebrek er al was bij levering, terecht bij de verkoper. Dat kan ook nog voor de daaropvolgende 18 maanden, echter moet je dan aan kunnen tonen dat het gebrek er al bestond ten tijde der levering.

Apple geeft dus maar één jaar (fabrieks)garantie. Dit doen ze vrijwillig. Andere fabrikanten geven je twee jaar. Vandaar de stelling dat Apple minder vertrouwen heeft in haar eigen producten dan de concurrentie. Dat de Apple Store je ook in het tweede jaar nog reparaties aanbiedt is alleen omdat zij het moeten van de wet. Buiten de EU doen ze dat NIET.
Dus als je scherm het ineens niet meer doet na 1,5 jaar moet je zien aan te tonen dat dat komt door een defect wat er al was toen het toestel geleverd werd? Dat gaat je dan nooit lukken toch |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

Amilo123 schreef op maandag 2 november 2020 @ 16:28:
[...]

Dus als je scherm het ineens niet meer doet na 1,5 jaar moet je zien aan te tonen dat dat komt door een defect wat er al was toen het toestel geleverd werd? Dat gaat je dan nooit lukken toch |:(
Je kan, min of meer, aantonen dat je de telefoon alleen 'normaal' hebt gebruikt.
Dat wil zeggen;
-geen barsten in het scherm/achterkant
-geen waterschade
-geen andere fysieke schade groter dan regulier 'gebruiksschade'

Mijn ervaring is dat bovenstaande genoeg is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ben2513
cronixx schreef op maandag 2 november 2020 @ 16:26:
[...]
Buiten de EU doet de concurrentie dat ook niet, dus dat hele vertrouwensverhaal raakt kant noch wal.
Fair enough! Klopt, dat wist ik niet eens. Samsung geeft in de VS inderdaad alleen een jaar. Echter heb je aan een fabrieksgarantie vaak meer dan aan de wettelijke. De fabrikant mag natuurlijk eigene voorwaarden opstellen, dus sommige fabrieksgaranties zijn heel breed en anderen helemaal niet.
Amilo123 schreef op maandag 2 november 2020 @ 16:28:
[...]

Klopt. Vandaar is het vaak ook een goed idee bij een betrouwbare webshop te bestellen, misschien betaal je iets meer voor je iPhone maar als er iets aan de hand is zeiken ze vaak ook minder.

Tussenwoning bj. 1979; Dak Rc 6.5, muren Rc 2, vloer Rc 6.4, ramen HR++; Vloerverwarming; Vaillant 75/6 WP; 10* 345WP op zuiden, 20*345 op noorden = 8000 kWh p/j; Energielabel A+++; Gasloos sinds 18 juli 2022.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerxes
WouterL schreef op maandag 2 november 2020 @ 16:19:
[...]

Volgens de wet heb je helemaal geen fabrieksgarantie. Dat is een gunst van de fabrikant, maar zeker geen plicht. De fabrikant kan jou ook binnen het eerste jaar netjes verwijzen naar de verkopende partij. Zij zijn géén deel van de overeenkomst tussen koper/verkoper. Je bent een overeenkomst aangegaan met de verkoper. Niet met Apple ;). (tenzij apple tevens de verkopende partij is natuurlijk).
Na iets meer onderzoek (lees: gegoogle) concludeer ik dat hetgeen dat je zegt klopt. Dit werd er bij ons bij de Media Markt erin gehamerd, waarschijnlijk hadden zij een afspraak met Apple (en alle andere fabrikanten waar zij producten van verkopen) waardoor klanten ook bij de fabrikant terecht konden. Of het is de loop der jaren veranderd, heb me er namelijk niet veel mee beziggehouden :P
Daarnaast bestaat er in Nederland niet zoiets als ''twee jaar wettelijke consumentengarantie'' maar conformiteit. Zo kan de garantie op sommige producten minder zijn (bijv. batterijen), terwijl je van andere producten mag verwachten dat ze een stuk langer meegaan.
In de Nederlandse wet niet, daar wordt inderdaad gesproken over conformiteit. In praktijk betekent dit dat vaak de richtlijnen van de Europese regelgeving overgenomen worden die spreekt over 2 jaar consumentengarantie. In het geval van Apple is dit ook (minimaal) twee jaar geworden omdat ze op de vingers zijn getikt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WouterL
Xerxes schreef op maandag 2 november 2020 @ 16:47:
[...]

Na iets meer onderzoek (lees: gegoogle) concludeer ik dat hetgeen dat je zegt klopt. Dit werd er bij ons bij de Media Markt erin gehamerd, waarschijnlijk hadden zij een afspraak met Apple (en alle andere fabrikanten waar zij producten van verkopen) waardoor klanten ook bij de fabrikant terecht konden. Of het is de loop der jaren veranderd, heb me er namelijk niet veel mee beziggehouden :P

[...]

In de Nederlandse wet niet, daar wordt inderdaad gesproken over conformiteit. In praktijk betekent dit dat vaak de richtlijnen van de Europese regelgeving overgenomen worden die spreekt over 2 jaar consumentengarantie. In het geval van Apple is dit ook (minimaal) twee jaar geworden omdat ze op de vingers zijn getikt
Nou niet helemaal. Conformiteit is zelfs een iets sterker recht dan 2 jaar. Maar goed, gelijk hebben en gelijk krijgen zijn twee verschillende dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwin99_8
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 30-08 16:25
Tommie12 schreef op maandag 2 november 2020 @ 15:47:

Ik probeer nu al een paar dagen een iPhone 12 Pro in het blauw of zwart te bestellen, maar noppes voorlopig.
Bij Apple momenteel diverse 256 en 128 GB toestellen beschikbaar. Zowel zwart als zilver..... morgen op te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijntj
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 02-10 14:02
Tommie12 schreef op maandag 2 november 2020 @ 15:47:

Vanochtend verkrijgbaar in de Apple On-line store, ik heb 'm net op kunnen halen. Blijf de app refreshen! (-;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
BillSpaarbank schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 11:59:
Boefjes bij KPN zakelijk. iPhone 12 128 GB Zwart besteld. Gevraagd naar de levertijd, 2 werkdagen zei de beste meneer. Ik moest lachen en geloofde er niets van. Telefonisch bestellen zou niet hetzelfde zijn als via de website en garandeerde dat ze echt op voorraad waren.

Nu een mail dat de iPhone niet op voorraad is en dat onbekend is hoe lang het duurt. Nu gaat het me niet om de levertijd, ik krijg hem van de baas en heb alle geduld, maar verkoop gewoon geen onzin aan de telefoon...
Sorry KPN. Ik was eigenwijs en je krijgt toch gelijk.

"Uw gegevens zijn goedgekeurd en de Apple iPhone 12 5G 128GB, Black is op voorraad. Wij maken uw bestelling klaar voor verzending"

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ben2513
edwin99_8 schreef op maandag 2 november 2020 @ 17:38:
[...]

Bij Apple momenteel diverse 256 en 128 GB toestellen beschikbaar. Zowel zwart als zilver..... morgen op te halen.
Martijntj schreef op maandag 2 november 2020 @ 17:54:
[...]

Vanochtend verkrijgbaar in de Apple On-line store, ik heb 'm net op kunnen halen. Blijf de app refreshen! (-;
Nou, zonder auto eventjes uit Limburg of Groningen naar Amsterdam/Den Haag om een iPhone af te halen ten tijden van Corona.. dat hoeft echt niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19:43
ben2513 schreef op maandag 2 november 2020 @ 18:14:
[...]

[...]

Nou, zonder auto eventjes uit Limburg of Groningen naar Amsterdam/Den Haag om een iPhone af te halen ten tijden van Corona.. dat hoeft echt niet
Ik kom uit Groningen en heb geen auto. Zou dan mijn vader moeten vragen, dus alleen in het weekend mogelijk. En normaal ging ik dan met het OV, maar dat is alleen voor noodzakelijk reizen. Een iPhone is geen noodzaak, dus blijf ik thuis.

Ben alleen voor de iPhone 6S en iPhone 7 naar Amsterdam geweest. De rest van de jaren werd het nieuwste model gewoon thuis geleverd. Dat gaan we hopelijk dit jaar ook weer doen met de Pro Max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommie12
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16:37
edwin99_8 schreef op maandag 2 november 2020 @ 17:38:
[...]

Ik wil die graag online kopen bij mijn provider Orange, 100€ goedkoper vind ik wel de moeite.

Sony A7 iv en wat recycled glas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L1800
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02-10 19:19
Dennisweb schreef op maandag 2 november 2020 @ 18:18:
[...]

Ik kom uit Groningen en heb geen auto. Zou dan mijn vader moeten vragen, dus alleen in het weekend mogelijk. En normaal ging ik dan met het OV, maar dat is alleen voor noodzakelijk reizen. Een iPhone is geen noodzaak, dus blijf ik thuis.

Ben alleen voor de iPhone 6S en iPhone 7 naar Amsterdam geweest. De rest van de jaren werd het nieuwste model gewoon thuis geleverd. Dat gaan we hopelijk dit jaar ook weer doen met de Pro Max.
kijk een in v&a zou ik zeggen 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• okio
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-10 08:46
BillSpaarbank schreef op maandag 2 november 2020 @ 18:01:
[...]

Sorry KPN. Ik was eigenwijs en je krijgt toch gelijk.

"Uw gegevens zijn goedgekeurd en de Apple iPhone 12 5G 128GB, Black is op voorraad. Wij maken uw bestelling klaar voor verzending"
Hier vandaag ook de verzendbevesiting van KPN, Apple Iphone 12 128gb zwart ook.
Op 26-10 besteld direct bij kpn zakelijk. Morgen geleverd. Al met al best netjes _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Vodafone is oorverdovend stil qua levertijd (12 Pro 256GB blauw). Twee keer moeten bestellen (verlenging) voordat ik überhaupt een bevestiging kreeg. Sindsdien (19 oktober) geen bericht meer.

Enige voordeel: zometeen komen de 12 Mini reviews en zit ik nog in m’n bedenktijd.

[ Voor 4% gewijzigd door MrAcid op 02-11-2020 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterEgoist
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-09-2024
MrAcid schreef op maandag 2 november 2020 @ 20:14:
Vodafone is oorverdovend stil qua levertijd (12 Pro 256GB blauw). Twee keer moeten bestellen (verlenging) voordat ik überhaupt een bevestiging kreeg. Sindsdien (19 oktober) geen bericht meer.

Enige voordeel: zometeen komen de 12 Mini reviews en zit ik nog in m’n bedenktijd.
Ik zit in exact hetzelfde schuitje bij Vodafone en ben tijdens het wachten gaan twijfelen tussen de pacific blue (besteld) of de graphite. Toch besloten geduld te hebben en voor de pacific blue te gaan al was het omdat ik niet weer achteraan aan wil sluiten bij het annuleren en opnieuw bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnthonyR
  • Registratie: April 2011
  • Nu online
Wel bizar die wisselende levertijden van Vodafone, mijn bestelling is maandag na release vrijdag ingevoerd door vodafone medewerker voor een graphite 12 pro en vrijdagochtend in huis. Terwijl ik juist de verwachting had voor levering november (had voor mij prima geweest)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:15

NoTimeRemains

I know

Hier ook stilte.

Afgelopen zaterdag nog even gebeld want ik zag alleen maar een error op de status pagina. Schijnbaar was er een enorme storing en kon de agent geen status zien.

Volgens hem zou er 2x per week een Apple levering plaatsvinden en zodra ik een SMSje van mijn vorige provider zou krijgen dan zou er een toestel voor me gereserveerd zijn. Maar goed nog steeds niets ontvangen... morgen maar eens even bellen en dan kijken wat we gaan doen.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sem2409
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 20-05 10:36

Ik lees zojuist op het vodafone forum dat ze bij vodafone op 6 november weer een nieuwe levering verwachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 02-10 20:53
Alekz87 schreef op zondag 1 november 2020 @ 16:44:
[...]

Ik ken niemand met de pro die gaat retourneren. Je koopt de Max omdat je een groter toestel wilt.
Hier enkele gelezen dat de pro hun overbrugging toestel was 🤭

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

sem2409 schreef op maandag 2 november 2020 @ 21:24:
[...]

Ik lees zojuist op het vodafone forum dat ze bij vodafone op 6 november weer een nieuwe levering verwachten.
Die verwachtte ze in week 44 ook...
eindstand: geen bericht en geen telefoon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Ik vind het gebrek aan communicatie ook wel ergerlijk.

This is the Way.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ExiZTeNcE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:42
Lang leve Coolblue :-) ik verhuis naar het andere topic
Succes hier!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sem2409
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 20-05 10:36
NoTimeRemains schreef op maandag 2 november 2020 @ 22:07:
Ik vind het gebrek aan communicatie ook wel ergerlijk.
Vooral dat ik vind ik ook heel irritant. Ik heb zelf bij belsimpel met vodafone abonnement besteld en ik krijg steeds mails dat ze er heel druk mee bezig zijn maar dat ze geen indicatie kunnen geven. :( Ik word er een beetje (bel)simpel van, vooral omdat ik al een flink bedrag aanbetaald heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:02
Roos79 schreef op maandag 2 november 2020 @ 21:49:
[...]

Hier enkele gelezen dat de pro hun overbrugging toestel was 🤭
Ja er zitten hier een paar rare tweakers ;).

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StreetDenizer
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16-12-2023
Zucht. Bol.com lijkt de handdoek in de ring te gooien.
Als je nu zoekt op de iPhone 12 (Pro) dan vind je niets meer.
Het levering stukje hebben ze van de website gehaald en als ik via mijn bestelling kijk, staat er “niet meer leverbaar”..........

Wat gebeurd hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerxes
StreetDenizer schreef op maandag 2 november 2020 @ 23:35:
Het levering stukje hebben ze van de website gehaald en als ik via mijn bestelling kijk, staat er “niet meer leverbaar”..........

Wat gebeurd hier
Zelfde verhaal bij mobiel.nl. Afgelopen woensdag besteld, toen stond er een verwachte levertijd van 2 tot 3 weken. Dat hebben ze maandagavond veranderd, nu staat er dat het momenteel niet op voorraad is. Ikzelf heb 'em bij Tele2 besteld, maar dezelfde levertijd staat nu ook bij o.a. T-Mobile, KPN en Vodafone. Het geeft in ieder geval geen hoop :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
StreetDenizer schreef op maandag 2 november 2020 @ 23:35:

Wat gebeurd hier
Wow. Dat is wel heel bijzonder. Zullen ze tijdelijk een verkoopstop begonnen zijn omdat er tekorten zijn en Bol niet geleverd krijgt?

Ik denk trouwens dat als je niet getrouwd bent met Bol.com (cadeaukaarten) je betere kans hebt bij Coolblue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StreetDenizer
Dennisweb schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 00:14:
[...]

Wow. Dat is wel heel bijzonder. Zullen ze tijdelijk een verkoopstop begonnen zijn omdat er tekorten zijn en Bol niet geleverd krijgt?

Ik denk trouwens dat als je niet getrouwd bent met Bol.com (cadeaukaarten) je betere kans hebt bij Coolblue.
Dat zit er inderdaad dik in. Ik zou graag bij Coolblue willen aanbellen; maar dan mag je achterin de rij aansluiten. Dus dat werkt ook niet echt. Plus, je kan via hun niet meer reserveren. Alleen aanmelden voor een e-mail/sms wanneer er weer voorraad is.

Dan maar hopen dat bol toch wat gaat krijgen de komende weken😢

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ultras34
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 28-11-2023
Xerxes schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 00:14:
[...]

Zelfde verhaal bij mobiel.nl. Afgelopen woensdag besteld, toen stond er een verwachte levertijd van 2 tot 3 weken. Dat hebben ze maandagavond veranderd, nu staat er dat het momenteel niet op voorraad is. Ikzelf heb 'em bij Tele2 besteld, maar dezelfde levertijd staat nu ook bij o.a. T-Mobile, KPN en Vodafone. Het geeft in ieder geval geen hoop :/
Dat 2 á 3 weken levertijd staat sinds uhm 21/22 oktober ongeveer. Ik heb de pro op 17 oktober besteld dus ik wacht ook :) Als je nu een abonnement wilt samen stellen op mobiel en je staat met je muis op de zandloper lees ik: Op dit moment niet op voorraad. We verwachten deze week meer informatie.

Je kan alle updates omtrent de iPhone 12 levering (per provider) hier terug vinden:
https://www.mobiel.nl/vra...e-iphone-12-iphone-12-pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inbedrijf
  • Laatst online: 16:19
Kennen we deze nog, status is nog steeds hetzelfde, meerder keren contact met apple gehad. Er is ergens iets mis gegaan, hun financiele afdeling gaat het nu uitzoeken. Dit kan 3 werkdagen duren...... Heerlijk dit gezeik. |:( ophalen in Amsterdam of ergens anders is ook geen optie want hij is nergens meer op voorraad. Dit is echt de laatste keer dat ik op de dag van een release iets ga bestellen bij apple. Volgende keer gewoon bij coolblue.
inbedrijf schreef op zondag 1 november 2020 @ 17:45:
En wat denken jullie gaat hij morgen komen?

[Afbeelding]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ultras34
Net even gekeken op Mobiel.nl orderstatus. Besteld op 17 oktober :/
Product niet op voorraad
Verwachte levertijd Apple iPhone 12 Pro 256GB Pacific Blue Versie:
3 a 4 weken levertijd
Zodra het product op voorraad is gaan we verder met je bestelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ultras34
APPLE iPhone 12 Pro - 256 GB Grafiet 5G
Beschikbaar en af te halen in MM Apeldoorn.
https://www.mediamarkt.nl...b-grafiet-5g-1676580.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danivdn
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 14-05 10:09
Iemand hier die ook nog op zijn levering van MediaMarkt zit te wachten? Op zondag 18 oktober gereserveerd maar tot hedendaags nog geen gehoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ultras34
Danivdn schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 10:29:
Iemand hier die ook nog op zijn levering van MediaMarkt zit te wachten? Op zondag 18 oktober gereserveerd maar tot hedendaags nog geen gehoor...
Welke MM? Ik heb ook een reservering bij Mediamarkt Dordrecht. Ik ben de eerste blijkbaar.. Dus de eerste beste is voor mij (zodra deze binnen is bij MM Dordrecht).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:38
[verwijderd]

[ Voor 90% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chorro
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:51
Wellicht al eerder besproken, maar iemand een idee waarom Coolblue een latere preorderdatum hanteert dan Apple zelf en verschillende providers voor de 12 Mini / 12 Pro Max?

Bron

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mar.tin
[verwijderd]

[ Voor 107% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superericje
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 02-10 23:17
As vrijdag proberen mijn pro Max te bestellen via de site...
Kan ook via de iPad store app.. dan kan ik betalen met apple pay.. Lees hier dat soms iDeal betalingen minder snel behandeld worden en latere levering.. is dat na betalen met Apple Pay ook? Anders gebruik ik wel de CC ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Devaqto
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 22-09 21:37
Deze deal was echt crazy. Alle iPhones die nu hier op V&A staan komen hier vandaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seeKo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-02 13:49
Devaqto schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 15:19:
[...]

Deze deal was echt crazy. Alle iPhones die nu hier op V&A staan komen hier vandaan :P
Vraag me af of er ook echt geleverd is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devaqto
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 22-09 21:37
seeKo schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 16:03:
[...]

Vraag me af of er ook echt geleverd is?
Ja er is geleverd :) o.a. die op V&A staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasp
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:33
Vanochtend maar besteld via de Apple website. iPhone 12 Black 128GB. Ze geven nu aan bezorging tussen 9 en 11 november. We gaan het meemaken. :)

Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ben2513

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erw
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 29-09 22:58

Erw

Krijgen de 3 Apple Stores , dagelijks voorraad of is dat ook koffiedik kijken?

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
Iemand de gouden tip voor verlengen as vrijdag bij tmobile? Had begrepen dat tmobile amper toestellen heeft uitgeleverd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Azmodann
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 19:26
superericje schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 15:18:
Kan ook via de iPad store app.. dan kan ik betalen met apple pay.. Lees hier dat soms iDeal betalingen minder snel behandeld worden en latere levering.. is dat na betalen met Apple Pay ook? Anders gebruik ik wel de CC ;-)
Ik bestel altijd met CC en nooit problemen gehad.
De store op mijn iphone is meestal sneller *online* dan de website op de laptop/pc.
Ik kijk altijd naar beiden en refreshen :) , de laatste 3j is de store app het snelst online.
Alvast veel succes vrijdag. Ik ga er ook om 14u voor klaarzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
superericje schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 15:18:
Apple Pay werkt alleen als je een Mastercard hebt. Apple ondersteunt maestro nog steeds niet. Hij ziet mijn bankrekening wel, maar de keuze voor die pinpas is ‘not available’.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superericje
Dennisweb schreef op woensdag 4 november 2020 @ 00:34:
[...]

Apple Pay werkt alleen als je een Mastercard hebt. Apple ondersteunt maestro nog steeds niet. Hij ziet mijn bankrekening wel, maar de keuze voor die pinpas is ‘not available’.
hmm dat is vreemd, als ik nu bijvoorbeeld een hoesje in mijn mandje plaats en wil bestellen, krijg ik de optie betaal met Apple pay... Ik heb geen CC aan apple pay gekoppeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danivdn
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 14-05 10:09
ultras34 schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 10:58:
[...]

Welke MM? Ik heb ook een reservering bij Mediamarkt Dordrecht. Ik ben de eerste blijkbaar.. Dus de eerste beste is voor mij (zodra deze binnen is bij MM Dordrecht).
MM Hoorn, ik ga vandaag wel even langs om te vragen op welke plaats ik sta in de lijst want dit duurt mij te lang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
@WouterL Dat is gokken maar via T mobile zelf is de enige kans zo vroeg mogelijk zijn en anders via bv mobiel.nl oid maar het blijft gokken en koffie dik kijken 🤭
(Lees maar terug al heb je dat al een beetje gedaan vermoed ik)
superericje schreef op woensdag 4 november 2020 @ 09:23:
[...]

hmm dat is vreemd, als ik nu bijvoorbeeld een hoesje in mijn mandje plaats en wil bestellen, krijg ik de optie betaal met Apple pay... Ik heb geen CC aan apple pay gekoppeld.
Klopt maar ga je verder werkt t niet is mijn ervaring want er zit geen credit card achter 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiger072
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 27-05 17:02
WouterL schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 23:39:
Iemand de gouden tip voor verlengen as vrijdag bij tmobile? Had begrepen dat tmobile amper toestellen heeft uitgeleverd?
Hangt er vooral vanaf welke Iphone je wilt. welke uitvoering 12 (pro), kleur en geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superericje
Klopt maar ga je verder werkt t niet is mijn ervaring want er zit geen credit card achter 😉
Ahaaaa, zover was ik niet ;-)
CC tis is dan! thanks, scheelt weer stress :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
[verwijderd]

[ Voor 80% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevertje1977
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 25-09 11:42
Mar.tin schreef op woensdag 4 november 2020 @ 10:56:
CoolBlue Pacific blue pro 256 voorraad
En uitverkocht.
KPN vraagt 1086 voor een 128 versie bij een nieuw abbo. Iemand bekend of de levertijd ook echt gehaald word ?
Verwachte levering 2-3 weken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinan10
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 02-10 00:51
Erw schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 23:30:
Krijgen de 3 Apple Stores , dagelijks voorraad of is dat ook koffiedik kijken?
goeie vraag iemand een idee? Misschien een tijdstip hoe laat de voorraad van de Apple store wordt geüpdatet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kevertje1977 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 11:12:
[...]

En uitverkocht.
KPN vraagt 1086 voor een 128 versie bij een nieuw abbo. Iemand bekend of de levertijd ook echt gehaald word ?
Geen idee, het lijkt erop alsof alle winkels door hun voorraad heen zijn en moet je 2-4 weken wachten.
Als het niet per se blauw moet zijn, kan je morgen de 256GB versie in het Zilveren krijgen bij: https://www.mobiel.nl/sma...hc24-10_0:plv-273:pv-5077

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wasp
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:33
Wasp schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 17:25:
Vanochtend maar besteld via de Apple website. iPhone 12 Black 128GB. Ze geven nu aan bezorging tussen 9 en 11 november. We gaan het meemaken. :)
Update: Vandaag verzendbevestiging gekregen vanuit Apple, wordt morgen al bezorgd. Meevaller!

Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ultras34
De iPhone 12 pro 256GB (zwart) is verkrijgbaar met verlening met een abo (o.a. Vodafone / T-mobile).

Belsimpel en Mobiel.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijntj
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 02-10 14:02
Sinan10 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 13:05:
[...]

goeie vraag iemand een idee? Misschien een tijdstip hoe laat de voorraad van de Apple store wordt geüpdatet?
Rond 11:30 vertelde een medewerker laatst en inderdaad, rond die tijd greep ik daarna direct raak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StreetDenizer
Net een Phone House ingelopen. En wat denk je? Ze ‘verwachten’ dat mensen die straks een mini of een max nemen, hun Pro inleveren zodat deze weer ‘vrijkomen’. Ik heb de mevrouw vriendelijk bedankt. Ik wil een spiksplinternieuwe, geen gebruikte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
StreetDenizer schreef op woensdag 4 november 2020 @ 17:41:
Net een Phone House ingelopen. En wat denk je? Ze ‘verwachten’ dat mensen die straks een mini of een max nemen, hun Pro inleveren zodat deze weer ‘vrijkomen’. Ik heb de mevrouw vriendelijk bedankt. Ik wil een spiksplinternieuwe, geen gebruikte.
Het is ook niet de bedoeling dat die als nieuw verkocht worden 🤭
Apple zelf en bv Coolblue doen dat zeker niet
Bij Coolblue zul je die terug vinden als tweede kans met wat korting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo74
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-10 13:15
kevertje1977 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 11:12:
[...]

En uitverkocht.
Ik las op Instagram onder een KPN advertentie ‘Bestel nu de iPhone 12 Pro’ een regen van klachten door wachtende KPN klanten. Enkele klanten hebben 22 oktober hun abonnement verlengt en nog geen iPhone 12 Pro binnen, terwijl een klein deel wel binnen een week hun iPhone 12 Pro van KPN in huis hadden.

Zelfde op Twitter, menige melding van klanten aan KPN en KPN Zakelijk dat ze op hun toegezegde iPhone 12 wachten maar nog steeds niets hebben ontvangen.
KPN reageert in sommige gevallen op deze berichten dat er 9 november een nieuwe levering moet komen.

Als 1 hond vecht om een been, dan is hij zeker schizofreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• okio
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-10 08:46
Theo74 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 19:49:
[...]

Ik las op Instagram onder een KPN advertentie ‘Bestel nu de iPhone 12 Pro’ een regen van klachten door wachtende KPN klanten. Enkele klanten hebben 22 oktober hun abonnement verlengt en nog geen iPhone 12 Pro binnen, terwijl een klein deel wel binnen een week hun iPhone 12 Pro van KPN in huis hadden.

Zelfde op Twitter, menige melding van klanten aan KPN en KPN Zakelijk dat ze op hun toegezegde iPhone 12 wachten maar nog steeds niets hebben ontvangen.
KPN reageert in sommige gevallen op deze berichten dat er 9 november een nieuwe levering moet komen.
KPN prioriteert klanten, hier voor de zaak een stuk of 50 iphones (vooral pro blauw en normale 12 zwart) allemaal binnen een week geleverd.
Mijn eigen zwarte normale 12 was er binnen vier werkdagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinan10
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 02-10 00:51
Ik ben echt in tijden niet zo zenuwachtig geweest voor een nieuwe telefoon. De iPhone mini wordt echt mijn toestel denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyrax
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-09 23:02
okio schreef op woensdag 4 november 2020 @ 20:55:
[...]

KPN prioriteert klanten, hier voor de zaak een stuk of 50 iphones (vooral pro blauw en normale 12 zwart) allemaal binnen een week geleverd.
Mijn eigen zwarte normale 12 was er binnen vier werkdagen.
Hier ook iemand die al sinds de 22e aan het wachten is.... alleen maar loze beloftes tijdens de voorverkoop en nu niet meer met leverinformatie kunnen komen.

Waardeloos geregeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• respawn123
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 26-10-2024
V&A is niet toegestaan op het forum :)

[ Voor 79% gewijzigd door Hoedje op 05-11-2020 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordyz
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01-10 06:55
StreetDenizer schreef op woensdag 4 november 2020 @ 17:41:
Dat zou echt een kwalijke zaak zijn.. 8)7
Kun je zien hoe erg mensen zijn, die mogen ze niet meer als nieuw verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
Ik zou nooit bij een winkel een niet-verzegelde telefoon als nieuw accepteren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spijk860
  • Laatst online: 01-10 13:00
Zojuist bij Tele2 een blauwe 12 Pro aangeschaft. Levertijd, 3 tot 4 weken....

Worden lange weken denk ik zo...

MBP 13 2017, Mac mini 16/256gb, iPad Pro M1/128 Iphone 15 Pro 256, PS5,

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• potag
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 25-09 20:36
spijk860 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 09:25:
Zojuist bij Tele2 een blauwe 12 Pro aangeschaft. Levertijd, 3 tot 4 weken....

Worden lange weken denk ik zo...
want je hebt nu geen telefoon?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Safaci
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
Tip voor de mensen die een Pro Max en Mini willen preorderen, vermijd bol.com. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spijk860
  • Laatst online: 01-10 13:00
potag schreef op donderdag 5 november 2020 @ 09:40:
[...]

want je hebt nu geen telefoon?
Gelukkig wel, keek er alleen naar uit. :9

MBP 13 2017, Mac mini 16/256gb, iPad Pro M1/128 Iphone 15 Pro 256, PS5,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• potag
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 25-09 20:36
spijk860 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 09:43:
[...]

Gelukkig wel, keek er alleen naar uit. :9
Haha oke ik dacht al! Maar dat snap ik ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:24
Safaci schreef op donderdag 5 november 2020 @ 09:41:
Tip voor de mensen die een Pro Max en Mini willen preorderen, vermijd bol.com. ;)
Ik ga morgen Apple zelf proberen om 14:00

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dylan93
  • Nu online
Coolblue heeft de pacific blue 128 GB op voorraad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerxes
Dylan93 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 09:57:
Coolblue heeft de pacific blue 128 GB op voorraad!
Die heeft het niet heel lang volgehouden, weer uitverkocht :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dylan93
  • Nu online
Xerxes schreef op donderdag 5 november 2020 @ 10:00:
[...]

Die heeft het niet heel lang volgehouden, weer uitverkocht :/
Ik heb er 1 weten te bemachtigen, order bevestiging gekregen, hopelijk op tijd om de telefoon ook morgen te ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud0012
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 08:36
Tja, ga het morgen bij Vodafone proberen, maar ben bang dat het net zo gaat als 23 oktober... Op het forum aldaar alleen maar geklaag dat er zoveel fouten zijn gemaakt tijdens het bestelproces. Vastlopers en niet bevestigde bestellingen, verkeerde sms met levering week 44 en dan vervolgens niks krijgen. En ga zo maar door. Ik hoop dat ze in twee weken dat bestelproces gerepareerd hebben en alles soepel verloopt. En dan wachten op je bestelde iPhone...
Het zijn weer spannende tijden in deze Sars-Cov-2 tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Ik heb van Vodafone net te horen gekregen dat mijn bestelling (12 Pro 128GB Grafiet + abbo) van 23 okt pas op 17 nov bij hun binnen komt. Dan wordt er pas een nummerbehoud aangevraagd en dan een afspraak ingepland. Dit is wel echt ruk zeg. Ik denk dat ik em ga annuleren en dan maar een los abbotje erbij ga nemen.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bikabob
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 09-02-2021
14:00 beschikbaar bij tele2 hoorde ik net

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• voxl_
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 28-09 11:38
Bestelling gedaan op dag 2 via Apple voor een 12 pro pacific blue 256gb.
Stond "Wordt bezorgd: 3 - 10 nov". Staat sinds eergisteren op "Bestelling wordt voorbereid".
Hopelijk snel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xven0mxz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:22

xven0mxz

Feyenoord Rotterdam 1908!

Theo74 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 19:49:
[...]

Echt een zooitje daaro.. iPhone 12 Pro pacific blue besteld om 14:01 launch day. Momenteel nog geen nieuwe mogen ontvangen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ruud0012 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 10:27:
Tja, ga het morgen bij Vodafone proberen, maar ben bang dat het net zo gaat als 23 oktober... Op het forum aldaar alleen maar geklaag dat er zoveel fouten zijn gemaakt tijdens het bestelproces. Vastlopers en niet bevestigde bestellingen, verkeerde sms met levering week 44 en dan vervolgens niks krijgen. En ga zo maar door. Ik hoop dat ze in twee weken dat bestelproces gerepareerd hebben en alles soepel verloopt. En dan wachten op je bestelde iPhone...
Het zijn weer spannende tijden in deze Sars-Cov-2 tijd.
Verwacht morgen eigenlijk niet de drukte die er bij de 12 en 12 pro wel wat.
De "Normale" iPhone is toch wat meer mainstream voor mijn gevoel dan de Max of de nieuwe Mini.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud0012
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 08:36
Ja, dat hoop ik ook. We gaan het zien morgen. Ik hoop wel dat Apple wat voorraad heeft van deze toestellen en niet dat de levertijd meteen oploopt. Het is toch een andere vormfactor...
Pagina: 1 ... 121 ... 278 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.

Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.