Dat is Bol ook. Maar die hebben nog geen één telefoon gekregen!Geert1976 schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 10:07:
[...]
denk betere inkoop afspraken. En niet te vergeten dat Coolblue een behoorlijk grote Nederlandse webwinkel is.
Dacht in de top 3.
Iemand van Apple zelf besteld en ook "Verwachte bezorgdatum 3-10 nov"? Als ik alles hier zo lees ben ik benieuwd of dit toch niet later wordt...
Heb er diverse bij Apple besteld en die zijn keurig op tijd geleverd. Sterker nog, beiden op de eerstgenoemde datum (dus bv in jouw geval 3-11).voxl_ schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 10:47:
Iemand van Apple zelf besteld en ook "Verwachte bezorgdatum 3-10 nov"? Als ik alles hier zo lees ben ik benieuwd of dit toch niet later wordt...
Ik hoop het! Om maar even als een klein kind te doen (DAO schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 11:01:
[...]
Heb er diverse bij Apple besteld en die zijn keurig op tijd geleverd. Sterker nog, beiden op de eerstgenoemde datum (dus bv in jouw geval 3-11).
Maar nog even wachten dus. Komt goed. Rustig aan.
Dit is mijn ervaring totaal niet, ik heb meteen 16 oktober besteld en kreeg eerst een mail 26 oktober ontvang 4 x iphone pro. een dag later een mail tussen 26 oktober en 2 november. Tot nu staat er in het bestel overzicht van apple nog steeds "wordt verwerkt"
Wat ik machtig irritant vind is dat het model welke ik bestelt heb op voorraad zijn bij apple Amsterdam (woon ik in de buurt) Na telefonisch contact met apple business, mag ik er daar wel 1 ophalen maar niet alle 4.......
Volgende keer order ik gewoon bij coolblue, weet ik teministe zeker dat ik hem de volgende dag heb.
Wat ik machtig irritant vind is dat het model welke ik bestelt heb op voorraad zijn bij apple Amsterdam (woon ik in de buurt) Na telefonisch contact met apple business, mag ik er daar wel 1 ophalen maar niet alle 4.......
Volgende keer order ik gewoon bij coolblue, weet ik teministe zeker dat ik hem de volgende dag heb.
DAO schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 11:01:
[...]
Heb er diverse bij Apple besteld en die zijn keurig op tijd geleverd. Sterker nog, beiden op de eerstgenoemde datum (dus bv in jouw geval 3-11).
Boefjes bij KPN zakelijk. iPhone 12 128 GB Zwart besteld. Gevraagd naar de levertijd, 2 werkdagen zei de beste meneer. Ik moest lachen en geloofde er niets van. Telefonisch bestellen zou niet hetzelfde zijn als via de website en garandeerde dat ze echt op voorraad waren.
Nu een mail dat de iPhone niet op voorraad is en dat onbekend is hoe lang het duurt. Nu gaat het me niet om de levertijd, ik krijg hem van de baas en heb alle geduld, maar verkoop gewoon geen onzin aan de telefoon...
Nu een mail dat de iPhone niet op voorraad is en dat onbekend is hoe lang het duurt. Nu gaat het me niet om de levertijd, ik krijg hem van de baas en heb alle geduld, maar verkoop gewoon geen onzin aan de telefoon...
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Ik had eenzelfde soort ervaring 11 (!) jaar geleden. Zie dat er sindsdien niets verbeterd is bij gsmweb. Dat vind ik wel erg verdrietig en deel je mening compleet. Werkwijze gsmweb gecombineerd met een schaarste aan iPhones? Ik zou mijn vingers er niet aan branden.ultras34 schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 09:20:
[...]
GSMweb? Dat meen je niet. Ze zijn echte oplichters die gasten. iPhone X een van de eerste besteld (zelfde week wanneer deze uit was). 3 maanden later en nog geen toestel. Hierbij mijn verhaal. Had deze gedeeld op een site
[...]
Ik wacht momenteel nog steeds op mijn bestelling bij amazon van een aantal dagen geleden tijdens het Apple prijzenfestival. Heeft iemand anders daar ook besteld en mogelijk al wel een update gekregen? Hoop dat het feestje door gaat.
Heb ook getwijfeld om bij GSMsale of GSMweb te bestellen ivm de prijzen daar. Toch maar niet gedaan en besloten liever €60 meer te betalen voor een betrouwbare partij.
CB heeft de 256 Pro Grafiet en Zilver op voorraad
Edit: Grafiet is alweer op
Edit: Grafiet is alweer op
[ Voor 33% gewijzigd door Jaymone op 30-10-2020 12:22 ]
Het is weer bijna September 2026 :)
Gsmsale lijkt ook op gsmweb.. voor unlimited abo (Tmobile) moest ik voor 5G netwerk €2 / €2.50 extra betalenReiger072 schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 12:11:
Heb ook getwijfeld om bij GSMsale of GSMweb te bestellen ivm de prijzen daar. Toch maar niet gedaan en besloten liever €60 meer te betalen voor een betrouwbare partij.
Net de verzendbevestiging gehad.Famous schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 09:44:
[...]
Bedankt, had een notificatie via mail en SMS ingesteld. Had beide niet.
Zojuist besteld met een avondlevering voor vanavond en ga die bij Apple annuleren.
Thanks voor de headsup @Geert1976
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Aantal 256gb iphone 12 pro beschikbaar voor los verkoop
https://www.mediamarkt.nl...ro+256gb&search-submit=Ga
Edit: zie nu dat het toch leverbaar is in 5-7 werkdagen
https://www.mediamarkt.nl...ro+256gb&search-submit=Ga
Edit: zie nu dat het toch leverbaar is in 5-7 werkdagen
[ Voor 9% gewijzigd door ultras34 op 30-10-2020 13:05 ]
Iemand toevallig zo'n code van de ING over voor €35 korting op een abonnement bij Mobiel.nl? #dtv

Medetweaker is reeds zo aardig geweest

[ Voor 20% gewijzigd door Reiger072 op 30-10-2020 14:19 ]
Oh iemand was me al voorReiger072 schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 14:13:
Iemand toevallig zo'n code van de ING over voor €35 korting op een abonnement bij Mobiel.nl? #dtv![]()
[ Voor 4% gewijzigd door knny op 30-10-2020 14:28 ]
Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)
Evengoed bedankt!
Zojuist de normale Iphone 12 Blauw 128GB Besteld.
Nog 2-3 weken geduld volgens mobiel.nl.
Ben benieuwd eerste keer Iphone
You will love it!Reiger072 schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 14:44:
[...]
Evengoed bedankt!
Zojuist de normale Iphone 12 Blauw 128GB Besteld.
Nog 2-3 weken geduld volgens mobiel.nl.
Ben benieuwd eerste keer Iphone
Daar twijfel ik inderdaad ook niet aan. Afgelopen juli m'n vriendin de 11 gegeven en toen zelf besloten te wachten op de 12 omdat ik hem net iets te groot/massaal vond maar werkt perfect en camera's om te smullen.
Kom nu van een OnePlus3 en nu tijdelijk Galaxy S8 dus is sowieso een hele flinke stap voorwaarts
Kom nu van een OnePlus3 en nu tijdelijk Galaxy S8 dus is sowieso een hele flinke stap voorwaarts
Ik heb sinds augustus 2017 mijn S8, ik vind het al best indrukwekkend voor een Android telefoon dat ie zo lang meegaat (qua softwareondersteuning). Grote OS updates hoeven van mij niet zolang beveiligingsupdates maar blijven komen. Echter kijk ik nu wel heel erg uit naar de 12 Pro Max. Heb al een Watch Series 6 kunnen scoren voor €384 maar helaas onbruikbaar zonder iPhone, lol. Dus hopelijk krijg ik hem op de release dag.Reiger072 schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 15:03:.
Tussenwoning bj. 1979; Dak Rc 6.5, muren Rc 2, vloer Rc 6.4, ramen HR++; Vloerverwarming; Vaillant 75/6 WP; 10* 345WP op zuiden, 20*345 op noorden = 8000 kWh p/j; Energielabel A+++; Gasloos sinds 18 juli 2022.
Op 24 oktober een iPad Pro besteld samen met een pencil 2 en AirPods 2.
De Pencil 2 en AirPods zijn op 27 oktober geleverd, en de iPad Pro zou volgens Apple tussen 5 en 10 november geleverd worden. Hier staat nog steeds verzending wordt voorbereid?
Ik snap nu alleen niet waarom de pencil en AirPods gelijktijdig als één levering worden geleverd?
De Pencil 2 en AirPods zijn op 27 oktober geleverd, en de iPad Pro zou volgens Apple tussen 5 en 10 november geleverd worden. Hier staat nog steeds verzending wordt voorbereid?
Ik snap nu alleen niet waarom de pencil en AirPods gelijktijdig als één levering worden geleverd?
Zo juist de iPhone 12 128GB besteld bij CB, als het goed is morgen in huis! Was net ook al weer uitverkocht dus ik heb geluk gehad geloof ik.
Eindelijk na 7 jaar Android weer iOS. 😁
Eindelijk na 7 jaar Android weer iOS. 😁
Is dit uiteindelijk nog goed afgelopen?cronixx schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 23:47:
[...]
Dan hou ik je wel op de hooge van mijn Vodafone levering eind volgende week.... hoop ik
Het is nog geen 5 november 😉Moris schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 16:26:
Op 24 oktober een iPad Pro besteld samen met een pencil 2 en AirPods 2.
En ze leveren uit wat er al uit te leveren valt dus vandaar dat je de 2 andere dingen al binnen had.
Vooralsnog nog niets vernomen...
Bizar. Nouja, morgen is ook nog week 44. Ze hebben nog een paar uur....
Kansloos al die loze beloftes daar
Ja idd, heb er ook een hard hoofd in.Steven030 schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 17:28:
[...]
Bizar. Nouja, morgen is ook nog week 44. Ze hebben nog een paar uur....
Kansloos al die loze beloftes daar
De bestellig is online nog helemaal onveranderd ten opzichte van een week geleden en heb verder ook niets meer vernomen per mail of SMS.
Ik zit eraan te denken om zondag even af te wachten, dan is week 44 officieel voorbij.
Dan maandag eventueel de boel annuleren en vrijdag de 6e voor een Pro Max proberen te gaan.
Maargoed, aan de andere kant heb ik zoiets van; dan gaat de hele bende daar natuurlijk weer mis.
Vandaag ook de verzendmelding gehad. iPhone 12 Pro 128gb in het blauw. Besteld bij Apple zelf op de eerste dag dat het kon maar ergens in de avond. Stond op levering 2-9 nov, UPS zegt nu 2 nov.
Zijn er mensen die hun iPhone 12 pro retour sturen, als je de 12 Pro Max snel geleverd kan krijgen?
Oh yes mijne staat op 3-10 nov, hopelijk morgen een berichtje!THM0 schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 19:08:
Vandaag ook de verzendmelding gehad. iPhone 12 Pro 128gb in het blauw. Besteld bij Apple zelf op de eerste dag dat het kon maar ergens in de avond. Stond op levering 2-9 nov, UPS zegt nu 2 nov.
Ik begrijp dat nooit zo goed. Je maakt vooraf toch de keuze voor het toestel wat je wilt hebben. Ik kan me niet voorstellen dat mensen nu even de standaard pro kopen totdat de pro Max beschikbaar is.038Robijno schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 19:41:
Zijn er mensen die hun iPhone 12 pro retour sturen, als je de 12 Pro Max snel geleverd kan krijgen?
Misschien bedoel je het anders en snap ik je vraag verkeerd. Dat het formaat eventueel tegenvalt kan ik inkomen, maar de meeste iPhone gebruikers weten inmiddels wel welk formaat het beste bij hen past.
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Zojuist TT ontvangen. Ook week 44. Morgen is de dag.. eindelijkcronixx schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 17:31:
[...]
Ja idd, heb er ook een hard hoofd in.
De bestellig is online nog helemaal onveranderd ten opzichte van een week geleden en heb verder ook niets meer vernomen per mail of SMS.
Ik zit eraan te denken om zondag even af te wachten, dan is week 44 officieel voorbij.
Dan maandag eventueel de boel annuleren en vrijdag de 6e voor een Pro Max proberen te gaan.
Maargoed, aan de andere kant heb ik zoiets van; dan gaat de hele bende daar natuurlijk weer mis.
Cool, wat had je besteld en op welke dag?dlocorotondo schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 21:24:
[...]
Zojuist TT ontvangen. Ook week 44. Morgen is de dag.. eindelijk
Ik kreeg mijn geld opeens terug vandaag. Bewijzen kan ik het niet, maar ik ga ervan uit dat het te maken heeft met mijn e-mail vanochtend. Deze heb ik vanuit mijn werk e-mailadres verstuurd en ik ben jurist. Dus... Dat werkt eigenlijk vrijwel altijd.ultras34 schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 09:20:
[...]
GSMweb? Dat meen je niet. Ze zijn echte oplichters die gasten. iPhone X een van de eerste besteld (zelfde week wanneer deze uit was). 3 maanden later en nog geen toestel. Hierbij mijn verhaal. Had deze gedeeld op een site
[...]
Tussenwoning bj. 1979; Dak Rc 6.5, muren Rc 2, vloer Rc 6.4, ramen HR++; Vloerverwarming; Vaillant 75/6 WP; 10* 345WP op zuiden, 20*345 op noorden = 8000 kWh p/j; Energielabel A+++; Gasloos sinds 18 juli 2022.
Op de zondag na de pre-order (na bestelling via chat support). Die van vrijdag was in een zwart gat verdwenen... ondanks succesvol melding op het scherm.
Pro 256 Graphite
Aah oke.. ik zit in hetzelfde schuitje..dlocorotondo schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 21:48:
[...]
Op de zondag na de pre-order (na bestelling via chat support). Die van vrijdag was in een zwart gat verdwenen... ondanks succesvol melding op het scherm.
Pro 256 Graphite
ook 16e toen 18e. maar dan een Paficic Blue.
Ik had ook een SMS voor week 44, hopelijk heb ik ook nog geluk deze week.
Jij iig veel plezier ermee morgen!
[ Voor 3% gewijzigd door cronixx op 30-10-2020 21:50 ]
Fingers crossed. Hoop mee voor je. Dankjewel iigcronixx schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 21:50:
[...]
Aah oke.. ik zit in hetzelfde schuitje..
ook 16e toen 18e. maar dan een Paficic Blue.
Ik had ook een SMS voor week 44, hopelijk heb ik ook nog geluk deze week.
Jij iig veel plezier ermee morgen!
Ik ga mijn abonnement van Vodafone bij mobiel verlengen met de ING korting van €60. Mijn vrouw had hiermee de pro 256 GB voor €1.093. Scheelt toch ruim €180. De Max met 256 GB zou dan op € 1.193 moeten uitkomen. Is toch wel een nette prijs.ben2513 schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 10:19:
[...]
Ik ook! Ik twijfel of ik hem alleen met abonnement bij Mobiel zal bestellen of ook gewoon als los toestel ergens. Je bespaart wel ruim €150 bij mobiel ten opzichte van los, dus..
De vraag is hoeveel beter de camera van de pro Max gaat worden voor de camera freaks. Als dat niet significant verschilt kun je de keuze maken om niet over te stappen. Ik ben zelf de iPhone 8 Plus gewend, ik ga vóór de pro Max in ieder geval.BillSpaarbank schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 19:44:
[...]
Ik begrijp dat nooit zo goed. Je maakt vooraf toch de keuze voor het toestel wat je wilt hebben. Ik kan me niet voorstellen dat mensen nu even de standaard pro kopen totdat de pro Max beschikbaar is.
Misschien bedoel je het anders en snap ik je vraag verkeerd. Dat het formaat eventueel tegenvalt kan ik inkomen, maar de meeste iPhone gebruikers weten inmiddels wel welk formaat het beste bij hen past.
Leuke verrassing, levertijd Belsimpel was eerst 2 weken, dus 12/11. Maar vanmiddag staat PostNL gepland met mijn blauwe iPhone 12 pro. Besteld op 23/10 na preorder fiasco bij Mobiel.nl
Heb je hem gekocht in combinatie met een provider? En zo ja, welke?tattootine schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 08:16:
Leuke verrassing, levertijd Belsimpel was eerst 2 weken, dus 12/11. Maar vanmiddag staat PostNL gepland met mijn blauwe iPhone 12 pro. Besteld op 23/10 na preorder fiasco bij Mobiel.nl
Belsimpel krijgt structureel met alle providers de leveringen sneller geregeld dan mobiel.nl
Bij Coolblue zijn een paar varianten op voorraad. Ik heb gisteravond een 12 64GB zwart besteld en vandaag in de winkel opgehaald.
Ik hoop dat het met de leveringen van de 12 Pro Max allemaal wat vlotter gaat.
[ Voor 77% gewijzigd door Azmodann op 31-10-2020 15:28 ]
Via welke provider? Want ik zou de mijne eigenlijk eergisteren al krijgen maar ik kreeg juist het bericht dat het bij mij langer zou gaan duren.tattootine schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 08:16:
Nah, ik had de iPhone 11 Pro Max en heb nu de iPhone 12 Pro gekocht maar ga vrijdag ook de iPhone 12 Pro max bestellen en kijken welke beter bevalt. De pro max is weer iets groter geworden waardoor ik verwacht dat deze niet bevalt om in de broekzak te dragen, ik vond de 11 Pro max net op het randje. Wederhelft besteld de mini (heeft nu de iPhone SE2020) en gaat kijken of ze die beter vind of de iPhone 12 (Pro).Door de aanschaf van de iPhone 12 Pro nu de focus op drie winkels aanstaande vrijdag, Apple, Mediamarkt en CoolblueBillSpaarbank schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 19:44:
[...]
Ik begrijp dat nooit zo goed. Je maakt vooraf toch de keuze voor het toestel wat je wilt hebben. Ik kan me niet voorstellen dat mensen nu even de standaard pro kopen totdat de pro Max beschikbaar is.
[ Voor 5% gewijzigd door lubbertkramer op 01-11-2020 11:11 ]
Update vanuit mij, niet dat veel mensen het zal boeien:
Dag 2 besteld (12 pro 256gb pacific blue), kreeg toen "Levering 3-10 nov". Staat het nu nog op.
Dag 2 besteld (12 pro 256gb pacific blue), kreeg toen "Levering 3-10 nov". Staat het nu nog op.
[ Voor 10% gewijzigd door voxl_ op 01-11-2020 11:26 ]
Heb je niet de neiging gehad om ook andere kanalen in de gaten te houden sinds launch day?voxl_ schreef op zondag 1 november 2020 @ 11:26:
Via Apple?voxl_ schreef op zondag 1 november 2020 @ 11:26:
Dan zal je een deze dagen wel een verzend bevestiging ontvangen
Ik verwacht dat er veel mensen zijn die hun 12 pro gaan retourneren..lubbertkramer schreef op zondag 1 november 2020 @ 11:06:
[...]
Nah, ik had de iPhone 11 Pro Max en heb nu de iPhone 12 Pro gekocht maar ga vrijdag ook de iPhone 12 Pro max bestellen en kijken welke beter bevalt. De pro max is weer iets groter geworden waardoor ik verwacht dat deze niet bevalt om in de broekzak te dragen, ik vond de 11 Pro max net op het randje. Wederhelft besteld de mini (heeft nu de iPhone SE2020) en gaat kijken of ze die beter vind of de iPhone 12 (Pro).Door de aanschaf van de iPhone 12 Pro nu de focus op drie winkels aanstaande vrijdag, Apple, Mediamarkt en Coolblue
De 12 pro is voor veel mensen een ‘tijdelijke’ overbrugging (heb ik het idee hier), omdat de meesten niet kunnen wachten op de Max versie.
Als je hét top model wilt hebben, moet je de 12 pro Max hebben.. maar door de lange bestel/levertijd doet men de 12 pro kopen.
[ Voor 20% gewijzigd door 038Robijno op 01-11-2020 11:44 ]
Hnnnnnngggg nog 5 dagen..... en dan nog een week .......
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Man man man zoiets kan echt niet imho. Dan wacht je even erop dat je ze bij MM/Amac/etc. kunt bekijken en beslist dan pas. Bestellen en "kijken hoe het bevalt" kan echt niet, zelfs als officieel wel.038Robijno schreef op zondag 1 november 2020 @ 11:39:
[...]
Ik verwacht dat er veel mensen zijn die hun 12 pro gaan retourneren..
De 12 pro is voor veel mensen een ‘tijdelijke’ overbrugging (heb ik het idee hier), omdat de meesten niet kunnen wachten op de Max versie.
Als je hét top model wilt hebben, moet je de 12 pro Max hebben.. maar door de lange bestel/levertijd doet men de 12 pro kopen.
Bruh lol waarom zou iemand zijn/haar iPhone 12 pro 'tijdelijk' kopen038Robijno schreef op zondag 1 november 2020 @ 11:39:
[...]
Top model? Volgens jou de max en waarom kan je dit ook aangeven? Omdat deze ietjes groter is?
Omdat er technisch gezien de beste hardware in de 12 Pro Max zit, dus dat gedeelte van het argument kan ik wel inkomen.ultras34 schreef op zondag 1 november 2020 @ 11:48:
[...]
Bruh lol waarom zou iemand zijn/haar iPhone 12 pro 'tijdelijk' kopente grappig.
Top model? Volgens jou de max en waarom kan je dit ook aangeven? Omdat deze ietjes groter is?
Jawel, maar aan de andere kant wil ik niet nog meer mijzelf gek maken... Deze komt uiteindelijk wel aan. Hoop ikMartijntj schreef op zondag 1 november 2020 @ 11:28:
[...]
Heb je niet de neiging gehad om ook andere kanalen in de gaten te houden sinds launch day?
Ja, via Apple. Ik wacht met smart op de verzendbevestiging, maar staat nog steeds op "Verwerken" en niet "Klaarmaken voor verzending".Roos79 schreef op zondag 1 november 2020 @ 11:30:
[...]
Via Apple?
Dan zal je een deze dagen wel een verzend bevestiging ontvangen
Ik wil de 6e de pro max gaan pre-orderen. Ik zit nu nog op een 7+ die eigenlijk nog prima functioneert, maar na 4 jaar vind ik het wel een upgrade waard. Twijfel erg tussen goud en blauw. Vind van het goud alleen de rand mooi, maar had liever een zwarte of hele donkere achterkant gezien dan. Ik vraag me alleen af: kan je de iphone pre-orderen en dan ophalen in de applestore? Ben veel onderweg dus thuisbezorgen heeft niet zoveel zin, en woon vlak bij een applestore
Pre-orderen en afhalen bij een officiële Apple Store (dus niet een Amac of iets dergelijks) kan inderdaad.drusloos schreef op zondag 1 november 2020 @ 14:04:
Ik wil de 6e de pro max gaan pre-orderen. Ik zit nu nog op een 7+ die eigenlijk nog prima functioneert, maar na 4 jaar vind ik het wel een upgrade waard. Twijfel erg tussen goud en blauw. Vind van het goud alleen de rand mooi, maar had liever een zwarte of hele donkere achterkant gezien dan. Ik vraag me alleen af: kan je de iphone pre-orderen en dan ophalen in de applestore? Ben veel onderweg dus thuisbezorgen heeft niet zoveel zin, en woon vlak bij een applestore
In veel gevallen zie je dat de levertijd dan korter is dan thuis laten afleveren.
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
@voxl_ Komt echt nog wel even geduld houden nog
En ik zie ook gebeuren dat men dan 1/2 weken later zegt o toch te groot ik ga toch weer voor de pro 😉
Dat doen er dus meerdere 🤭ultras34 schreef op zondag 1 november 2020 @ 11:48:
[...]
En ik zie ook gebeuren dat men dan 1/2 weken later zegt o toch te groot ik ga toch weer voor de pro 😉
[ Voor 7% gewijzigd door Roos79 op 01-11-2020 14:33 ]
Dikke kans... Kan dat volk volgend jaar zeuren dat de prijzen omhoog gaan en wij ondertussen maar zeiken over de lange levertijden..Roos79 schreef op zondag 1 november 2020 @ 14:32:
@voxl_ Komt echt nog wel even geduld houden nog
[...]
Dat doen er dus meerdere 🤭
Sorry, t is binnen de regels maar t is echt kansloos dit soort acties.. ga lekker naar een winkel kijken wat je wil als je het niet zeker weet

even 5 of 10 minuten in een winkel met een iPhone ''spelen'' is, in mijn ogen, totaal anders dan een echte beleving van een aantal dagen.ExiZTeNcE schreef op zondag 1 november 2020 @ 14:52:
[...]
ga lekker naar een winkel kijken wat je wil als je het niet zeker weet
Tuurlijk is dat niet hetzelfde, maar conform wet koop of afstand is het ook niet de bedoeling om een aantal dagen een telefoon te ervaren.. principe is om je op dezelfde manier er naar te laten kijken als in de winkel (muv een zoveel dag niet goed geld terug garantie natuurlijk).Geert1976 schreef op zondag 1 november 2020 @ 14:59:
[...]
even 5 of 10 minuten in een winkel met een iPhone ''spelen'' is, in mijn ogen, totaal anders dan een echte beleving van een aantal dagen.
Maargoed, offtopic dus laten we weer terug on topic gaan ;-)
Nog even, dan kunnen we eindelijk de pro max pre orderen
Ik ken niemand met de pro die gaat retourneren. Je koopt de Max omdat je een groter toestel wilt.038Robijno schreef op zondag 1 november 2020 @ 11:39:
[...]
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Omdat mensen nu eenmaal graag het nieuwste van het nieuwste willen hebben voor de likes en als ze dus op launch day een insta of een joetjoep unboxing ding kunnen laten zien dan streelt dat de ego.ultras34 schreef op zondag 1 november 2020 @ 11:48:
[...]
Daarbij is het hier in NL nu eenmaal zo geregeld dat je binnen 14 dagen je toestel mag terugsturen zonder opgaaf van reden dus ja ik denk zeker dat er best volk is dat zijn 12Pro weer terug stuurt en voor de Max gaat.
En de Max is het top model qua camera zeker te weten, niet omdat het scherm groter is.
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Het kan zeker, ze kunnen nog tot ‘s avonds laat (uur of 10-12) een verzendbevestiging versturen.inbedrijf schreef op zondag 1 november 2020 @ 17:45:
En wat denken jullie gaat hij morgen komen?
[Afbeelding]
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Mits het nauwelijks gebruikt is..SpoekGTi schreef op zondag 1 november 2020 @ 16:56:
[...]
Daarbij is het hier in NL nu eenmaal zo geregeld dat je binnen 14 dagen je toestel mag terugsturen zonder opgaaf van reden dus ja ik denk zeker dat er best volk is dat zijn 12Pro weer terug stuurt en voor de Max gaat.
Maar ja, je hebt gelijk.
[ Voor 5% gewijzigd door ben2513 op 01-11-2020 17:55 ]
Ik hoop niet dat het heel druk wordt met de pre-orders vrijdag. Ik denk dat de levertijd binnen een paar minuten al op rond de Kerst zit qua iPhone 12 Pro Max.

ben2513 schreef op zondag 1 november 2020 @ 11:46:
[...]
Man man man zoiets kan echt niet imho. Dan wacht je even erop dat je ze bij MM/Amac/etc. kunt bekijken en beslist dan pas. Bestellen en "kijken hoe het bevalt" kan echt niet, zelfs als officieel wel.
Als test zoals ik hier al beschreef komend vanaf de 11 Pro max. De max gaat dan eventueel retour mocht ik de pro houden. Waarom bestellen en kijken hoe het bevalt, nou volgens mij staat het een ieder vrij te doen met zijn geld wat hij wilultras34 schreef op zondag 1 november 2020 @ 11:48:
[...]
Edit:
De max heeft een betere camera dan de 12 Pro en is uiteraard iets groter, verder dezelfde hardware als de 12 serie en hetzelfde design als de Pro
[ Voor 8% gewijzigd door lubbertkramer op 01-11-2020 18:50 ]
Ik heb de 12pro ook gekocht , omdat ik niet kon wachten.Alekz87 schreef op zondag 1 november 2020 @ 16:44:
[...]
Ik ken niemand met de pro die gaat retourneren. Je koopt de Max omdat je een groter toestel wilt.
En ben nog altijd van plan om de pro max te kopen. (vorige toestel was 11 pro max)
Maar de 12 pro gebruik ik dan als 2e toestel of reserve.
Retour sturen doe ik niet (nooit gedaan trouwens).
Dus als jullie allemaal *niet* de blauwe pre-orderen, heb ik kans om de blauwe te ontvangen op release day.Dennisweb schreef op zondag 1 november 2020 @ 18:22:
Ik hoop niet dat het heel druk wordt met de pre-orders vrijdag. Ik denk dat de levertijd binnen een paar minuten al op rond de Kerst zit qua iPhone 12 Pro Max.
Ben eigenlijk nog aant twijfelen tussen blauw en goud.
Nee joh. Laatste jaren was de Max/Plus altijd prima te krijgen en sommige kleuren uren lang te bestellen.Dennisweb schreef op zondag 1 november 2020 @ 18:22:
Als je 14:00 klaar zit heb je echt wel wat hoor.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
True.Donstil schreef op zondag 1 november 2020 @ 18:57:
[...]
Nee joh. Laatste jaren was de Max/Plus altijd prima te krijgen en sommige kleuren uren lang te bestellen.
Als je 14:00 klaar zit heb je echt wel wat hoor.
Ik kreeg alleen bij de iPhone 12 pre-order de Apple Store app niet open. Mijn broer had hem om 14:01 al open. Ik hoop dat dat vrijdag wel anders is.
Omdat je niet kon wachten? Serieus?Azmodann schreef op zondag 1 november 2020 @ 18:48:
[...]
Ik heb de 12pro ook gekocht , omdat ik niet kon wachten.
En ben nog altijd van plan om de pro max te kopen. (vorige toestel was 11 pro max)
Maar de 12 pro gebruik ik dan als 2e toestel of reserve.
Retour sturen doe ik niet (nooit gedaan trouwens).

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Ik ga voor de blauwe, maar wel het buitenbeentje de 512GB dus die zal wel gewoon leverbaar zijn op launchday zit wel gewoon klaar hoor om 14:00 met een laptop en de store appDennisweb schreef op zondag 1 november 2020 @ 18:22:
Zit nog steeds te wachten op mijn 12 Pro van Vodafone, begin nu toch wel te twijfelen om te bellen of ik hem 6 november kan wisselen voor de Pro Max. Vroeger een 6S Plus gehad en dat formaat stond me opzich niet tegen.
Het gaat me voornamelijk om de camera aangezien de iPhone eigenlijk gewoon mijn 'main camera' is.
Het gaat me voornamelijk om de camera aangezien de iPhone eigenlijk gewoon mijn 'main camera' is.
Voor mij is dat lang wachten 4-5 weken.Alekz87 schreef op zondag 1 november 2020 @ 21:24:
[...]
Omdat je niet kon wachten? Serieus?. Want 4 -5 weken wachten is lang?
Waarom dan niet gewoon gewacht tot de Max te preorderen was?SliceOfLife schreef op zondag 1 november 2020 @ 21:49:
Zit nog steeds te wachten op mijn 12 Pro van Vodafone, begin nu toch wel te twijfelen om te bellen of ik hem 6 november kan wisselen voor de Pro Max. Vroeger een 6S Plus gehad en dat formaat stond me opzich niet tegen.
CB 12 Pro 256 Grafiet op voorraad
Het is weer bijna September 2026 :)
Hoe zit dat nou met de pre-order van de 12 Pro Max;
Kun je hem vrijdag vanaf 00:00 meteen pre-orderen of is daar een tijdstip voor vastgelegd?
Zit daar nog een verschil in of het bij de Apple Store gebeurd of een provider?
Kun je hem vrijdag vanaf 00:00 meteen pre-orderen of is daar een tijdstip voor vastgelegd?
Staat in grote letters op de Apple website 14:00, andere websites mogen niet eerder verkopenExtreme smell schreef op maandag 2 november 2020 @ 10:32:
Hoe zit dat nou met de pre-order van de 12 Pro Max;
[ Voor 5% gewijzigd door lubbertkramer op 02-11-2020 10:36 ]
Dat vond ik dus niet op andere websiteslubbertkramer schreef op maandag 2 november 2020 @ 10:35:
[...]
Staat in grote letters op de Apple website 14:00, andere websites mogen niet eerder verkopen
DHL Express is onderweg met mijn 12 pro. 'By the end of the day' - 'tijdens kantooruren'. Benieuwd wanneer ie uiteindelijk aankomt :-)
Veel voorraad voor pick-up in Haarlem/Amsterdam vandaag via Apple Store App
Ook in Amsterdam! Morgen m'n 12 omruilen voor de Pro!
Zojuist kort weer voorraad bij Coolblue voor de 12 pro 128Gb pacific blue, weer een poging gewaagd, aldus de klantenservice zou hij vanavond bezorgd moeten worden.. dus ben benieuwd!
VerzondenExiZTeNcE schreef op maandag 2 november 2020 @ 11:45:
Zojuist kort weer voorraad bij Coolblue voor de 12 pro 128Gb pacific blue, weer een poging gewaagd, aldus de klantenservice zou hij vanavond bezorgd moeten worden.. dus ben benieuwd!
En zojuist netjes bezorgd. Nou ja, netjes... de UPS legt het pakket gewoon op de deurmat... Benieuwd wat er gebeurt als ie dan ineens verdwenen zou zijn. Maar goed, voor het eerst in mijn leven heb ik een iPhone.THM0 schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 19:08:
Waar kun je het beste een losse iPhone 12 pro max pre-orderen? Zijn vrijwel alle aanbieders qua prijs gelijk of zitten daar nog verschillen tussen?
Zonder abbo zullen deze allemaal gelijk zijn van prijs gelijk welke winkel.Amilo123 schreef op maandag 2 november 2020 @ 14:10:
Waar kun je het beste een losse iPhone 12 pro max pre-orderen? Zijn vrijwel alle aanbieders qua prijs gelijk of zitten daar nog verschillen tussen?
iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|
Ik bestel sinds de iPhone 5 alles bij de Apple Store zelf!Amilo123 schreef op maandag 2 november 2020 @ 14:10:
Wat gebeurd er nou eigenlijk met geretourneerde telefoons? Waar belanden ze?
[verwijderd]
[ Voor 95% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 10:52 ]
Ik juist niet!Jieve schreef op maandag 2 november 2020 @ 14:23:
[...]
Ik bestel sinds de iPhone 5 alles bij de Apple Store zelf!
Het eerste jaar garantie wordt gewoon bij Apple zelf afgehandeld, dus net zo behandeld alsof je 'm daar gekocht hebt.
En het scheelt toch wel ruim 100 euro via een provider (ik betaal 1032 min 60 euro kortingscode via mobiel.nl).
Mijn iPhone voor deze die ik nu heb via Vodafone gekocht, camera stelde niet scherp. Bij de Apple Store langs en ter plekke de camera module vervangen. 15 minuten wachten en ik kon 'm weer meenemen.
1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.
Ik denk niet dat Apple dat doet (mag doen?). Wellicht dat ze de componenten in de telefoon wel hergebruiken, het hergebruiken van de batterij en de behuizing lijkt mij een risico voor Apple vanwege de kans op imperfecties.Mar.tin schreef op maandag 2 november 2020 @ 14:29:
[...]
Zal een beetje afhangen van waar je 'm koopt. Goede kans dat Apple hem controleert, serienummer reset en als nieuw verkoopt indien volledig onbeschadigd.
Bij zaken als Coolblue zullen de meeste misschien ook wel retour apple gaan?
Bij winkels zoals Coolblue en mobiel.nl worden ze aangeboden als tweedekansjes of als refurbished modellen, en anders gaan ze inderdaad terug naar Apple.
Ik bestel altijd bij Apple omdat ik hem dan altijd op release date heb.Galois schreef op maandag 2 november 2020 @ 14:35:
[...]
Ik juist niet!
Het eerste jaar garantie wordt gewoon bij Apple zelf afgehandeld, dus net zo behandeld alsof je 'm daar gekocht hebt.
En het scheelt toch wel ruim 100 euro via een provider (ik betaal 1032 min 60 euro kortingscode via mobiel.nl).
Mijn iPhone voor deze die ik nu heb via Vodafone gekocht, camera stelde niet scherp. Bij de Apple Store langs en ter plekke de camera module vervangen. 15 minuten wachten en ik kon 'm weer meenemen.
Wat betreft garantie, boeit mij eigenlijk niet, want ik doe 1 jaar met mijn iPhone eerlijk gezegd.
2 jaar is toch gewoon wettelijke garantie termijn? Dus als je bij Apple koopt heb je toch ook 2 jaar garantie?Galois schreef op maandag 2 november 2020 @ 14:35:
[...]
Ik juist niet!
Klopt, maar het eerste jaar handelt Apple die garantie af (maw je kunt rechtstreeks bij Apple terecht, zonder tussenkomst van de provider of winkel waar je 'm gekocht hebt) en het tweede jaar stuurt Apple je wel terug naar de verkoper.Amilo123 schreef op maandag 2 november 2020 @ 14:44:
[...]
2 jaar is toch gewoon wettelijke garantie termijn? Dus als je bij Apple koopt heb je toch ook 2 jaar garantie?
(naar wat ik begrepen heb en mijn N=1 ervaring van 5 jaar geleden...
1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.
Veel telefoonfabrikanten bieden 2 jaar fabrieksgarantie. Dat wil zeggen dat als er iets mis is met het toestel, het gratis gerepareerd of vervangen wordt, tenzij de fabrikant kan aantonen dat het jouw schuld is dat er iets mis is. Dat scheelt een hoop gedoe, omdat je niks hoeft te bewijzen.Amilo123 schreef op maandag 2 november 2020 @ 14:44:
[...]
2 jaar is toch gewoon wettelijke garantie termijn? Dus als je bij Apple koopt heb je toch ook 2 jaar garantie?
Apple heeft blijkbaar minder vertrouwen in de kwaliteit van haar producten, dus krijg je in tegenstelling tot de meeste andere fabrikanten maar één jaar fabrieksgarantie. Na dat jaar mag jij bewijzen dat het de schuld van Apple is dat er iets mis is. Ga d'r maar aan staan (of je treft een vriendelijke winkelier).
Deze fabrieksgarantie staat verder los van wettelijke garantie of conformiteit, dat is een wat grijzer gebied.
[ Voor 6% gewijzigd door Of-Aaargh op 02-11-2020 15:15 ]
- Ik eet van twee walletjes: Android en IOS, Windows en MacOS
Deze mening deel ik totaal niet. Ik heb een aantal keer in het tweede garantiejaar bij de Apple Store gestaan en werden de kleinste dingen kosteloos opgelost door een vervangend toestel (zelfs als ik het apparaat zelf stuk had gemaakt).evdakker schreef op maandag 2 november 2020 @ 15:14:
[...]
Veel telefoonfabrikanten bieden 2 jaar fabrieksgarantie. Dat wil zeggen dat als er iets mis is met het toestel, het gratis gerepareerd of vervangen wordt, tenzij de fabrikant kan aantonen dat het jouw schuld is dat er iets mis is. Dat scheelt een hoop gedoe, omdat je niks hoeft te bewijzen.
Apple heeft blijkbaar minder vertrouwen in de kwaliteit van haar producten, dus krijg je in tegenstelling tot de meeste andere fabrikanten maar één jaar fabrieksgarantie. Na dat jaar mag jij bewijzen dat het de schuld van Apple is dat er iets mis is. Ga d'r maar aan staan (of je treft een vriendelijke winkelier).
Deze fabrieksgarantie staat verder los van wettelijke garantie of conformiteit, dat is een wat grijzer gebied.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.