038Robijno schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 15:06:
Dus de nieuwe iPhones zijn toch populairder dan verwacht.. zelfde lange levertijden als de vorige generatie iPhones.
Ik heb hem de dag voor de release besteld bij wehkamp, zwarte pro en de volgende dag in huis.
Nu is er dus een flinke run op de 12 modellen.
Dit had niemand verwacht.
Tsja... we kunnen ons geld niet meer uitgeven aan vakanties, niet meer in de kroeg, ... dus dan maar aan de nieuwste gadget
Mijn iPhone 12 pro wit is ook in bestelling en ik krijg geen enkele statusupdate dan 2-3 weken (Vodafone). Maar dat is meer een 'zomaar gok' heb ik het gevoel, dan dat ik er echt van op aan kan. Ik denk dat de kans dat ik 'm volgende week binnen heb, of pas over 4 weken of wel na die 2-3 weken net zo groot is...
Wat ik overigens Apple altijd wel van verdenk is dat er tientallen verzegelde containers in Antwerpen en Rotterdam staan die eens per paar dagen open gaan. Als iedereen op dag 1 zijn telefoon al heeft, dan zou zo'n topic als deze (en al die bijbehorende gratis reclame) overbodig zijn...
1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.