Acties:
  • +1 Henk 'm!

• assassin85
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 01-10 19:07
heb mn vodafone verlenging geannuleerd

iphone 11 pro zilver 128gb is nu los op voorraad bij coolblue, heb hem daar besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assassin85
Pslomp schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 19:28:
Weet iemand ergens online nog een Pro 128mb pacific blue zonder abonnement op voorraad?
de blauwe niet maar de zilveren is nu op voorraad bij coolblue

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Safaci
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:37
StreetDenizer schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 13:52:
Gesproken met Bol.com ze hebben gewoon nog niets ontvangen uberhaupt....
Hoe kan zo’n grote webshop als enige niets krijgen??
Ja, vrij absurd. Denk dat er intern wat fout is gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sem2409
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 20-05 10:36
Bedoel je dat er geen demo modellen meer liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inbedrijf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 02-10 12:17
Vrijdag 16 oktober een iPhone 12 PRO grafietgrijs 512GB besteld bij apple, bestelling geeft nu aan dat hij tussen 26 oktober en 2 november wordt afgeleverd. Ik was even benieuwd of er nog meer mensen hier zijn die hun bestelling bij apple hebben gedaan en er redelijk lang op moeten wachten?

[ Voor 65% gewijzigd door inbedrijf op 26-10-2020 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10 13:59

NoTimeRemains

I know

NoTimeRemains schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 19:10:
Vrijdag na 08:00 bij VFZ een iPhone 12 Pro - grafiet - 128GB besteld incl. nieuw abbo. Vandaag gehoord dat ie vertraging oploopt. Hoeveel is nog onbekend.

Had ik wel verwacht, maar hoop toch dat ie snel hier is.
volgens klantenservice 1-4 weken vertraging. Tsja jammer, kan natuurlijk annuleren maar 10 eu per maand meer te betalen vind ik dan wat aan de hoge kant om een telefoon een paar weken eerder te hebben.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23:13
Hier net ontvangen vanuit belsimpel met verlenging bij tele2. Het is de 128gb blauwe variant geworden, mijn X gaat hier op V&A de verkoop in en ik verhuis naar het andere topic.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iJJ76
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 08-08-2024
Gisteren verlenging bij KPN geannuleerd, vanmorgen via belsimpel iPhone 12 Pro geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yukov
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-09 19:31
Net de 12 Pro 256GB silver besteld op mobiel.nl, op dat moment was hij voorradig wat ik me nauwelijks kan voostellen. Toch als leverdatum morgen kunnen invullen. Zie het vanzelf.

Waar het me eigenlijk om te doen was *tipje* is de aardige korting die je via de ING rentepuntenwinkel bij ze krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Laatst online: 20:39
yukov schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 12:20:
Net de 12 Pro 256GB silver besteld op mobiel.nl, op dat moment was hij voorradig wat ik me nauwelijks kan voostellen. Toch als leverdatum morgen kunnen invullen. Zie het vanzelf.
Misschien was het de mijne die ik zaterdag had geannuleerd omdat er minimaal een week levertijd op zou zitten...

- Ik eet van twee walletjes: Android en IOS, Windows en MacOS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBeestje
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 21-09 01:41
Iemand nog wat informatie van Vodafone wanneer de telefoons weer binnen zijn?

Bij de klantenservice willen ze helaas niks kwijt geven, heb zelf de 12 pro 128gb pacific blue besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-02 18:39
mrbeastnl schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 12:58:

Bij de klantenservice willen ze helaas niks kwijt geven, heb zelf de 12 pro 128gb pacific blue besteld
Ik idem en heb geen flauw idee. Ze geven inderdaad weinig thuis...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rikfct
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 16:09
Heb net bij mobiel.nl i.c.m. een Tele 2 verlenging de iPhone 12 pro 128GB graphite besteld want deze stond op de website dat die op voorraad was. Nu maar hopen dat dat ook klopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14:31

Grin

Ride si sapis.

Krullebol.nl schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 13:01:
[...]

Ik idem en heb geen flauw idee. Ze geven inderdaad weinig thuis...
Kan ik totaal niet rijmen met hoe de levering bij mij is gegaan...
Vrijdag na 13 uur besteld, blauwe iPhone 12 Pro 128 GB, zaterdag in huis. Enige verschil is de zgn. 'Vodafone managedservices website' die ik heb gebruikt omdat ik deze telefoon van mijn werk krijg... Maar zou dat zo veel verschil maken?

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

inbedrijf schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 11:22:
Vrijdag 16 oktober een iPhone 12 PRO grafietgrijs 512GB besteld bij apple, bestelling geeft nu aan dat hij tussen 26 oktober en 2 november wordt afgeleverd. Ik was even benieuwd of er nog meer mensen hier zijn die hun bestelling bij apple hebben gedaan en er redelijk lang op moeten wachten?
Ik heb zaterdag 17 oktober in de ochtend een iPhone 12 128GB zwart + hoesje besteld. Het hoesje is vandaag binnengekomen, maar mijn iPhone staat sinds zaterdag op 'Zending wordt voorbereid' met een leverdatum van 27-29 oktober.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Krullebol.nl
Grin schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 13:15:
[...]

Kan ik totaal niet rijmen met hoe de levering bij mij is gegaan...
Vrijdag na 13 uur besteld, blauwe iPhone 12 Pro 128 GB, zaterdag in huis. Enige verschil is de zgn. 'Vodafone managedservices website' die ik heb gebruikt omdat ik deze telefoon van mijn werk krijg... Maar zou dat zo veel verschil maken?
Ik heb hem (maandag 19-10) besteld via de website met een nummerportering, ook zakelijk... Wel contact gehad met klantenservice maar die geven aan dat alles op volgorde van vraag/aanbod gaat en dat is het helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marinusvw
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 12-09 13:43
Marinusvw schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 14:22:
Vandaag toch maar besloten om te verlengen bij T-mobile. iPhone 12 Blauw 128gb, zal maar zien hoe snel ze hem leveren. Op hun forum zeggen ze dat hij nog op voorraad is maar aan de telefoon durven ze geen garanties te geven.
Nou het ging sneller dan verwacht, mocht afgelopen zaterdag ochtend hem al ophalen 8)

Mechanical Engineer | Stay calm and drive a Classic Mini Cooper | My mini doesn't leak oil, it marks it's territory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14:31

Grin

Ride si sapis.

Krullebol.nl schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 13:22:
[...]

Ik heb hem (maandag 19-10) besteld via de website met een nummerportering, ook zakelijk... Wel contact gehad met klantenservice maar die geven aan dat alles op volgorde van vraag/aanbod gaat en dat is het helaas..
Heel vreemd dat ik hem dan eerder heb dan jij... Heb hem toch echt pas vrijdag de 23ste besteld, 13:43 zie ik in de bestelbevestiging...
Dan heb ik waarschijnlijk geluk gehad, anders kan ik het niet verklaren. Hij stond op de 'Vodafone managedservices website' gewoon op voorraad, meerdere varianten zelf... Twijfelde nog even over de 256 GB.

Ik hoop voor jullie dat hij spoedig geleverd wordt, succes!

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:09
Rikfct schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 13:05:
Heb net bij mobiel.nl i.c.m. een Tele 2 verlenging de iPhone 12 pro 128GB graphite besteld want deze stond op de website dat die op voorraad was. Nu maar hopen dat dat ook klopt
Ben benieuwd naar het vervolg :)

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bingvanmoorsel
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-01 10:23
happylife schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 17:45:
[...]

Yes! Keurig binnen het tijdvak, dit bericht typ ik ook vanaf mijn nieuwe telefoon. Wat een vooruitgang ten opzichte van de 7 zeg!
Het zelfde trucje gedaan en mijn tijdvak is net begonnen. Dus verwacht hem ook ieder moment. Toch gek dat belsimpel hem voor KPN alleen wel kan uitleveren en KPN zelf niet... Nouja. ik heb straks waarschijnlijk waar ik op zit te wachten! Geniet van je aankoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikfct
hk12nl schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 13:45:
[...]

Ben benieuwd naar het vervolg :)
En er staat nu alweer bij dat deze niet op voorraad is. Ik ben wel een beetje klaar met mobiel.nl. Ik laat de order wel gewoon staan, totdat ik iets vind waar ik die wel op voorraad is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterEgoist
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-09-2024
mrbeastnl schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 12:58:

Helaas hier ook stilte.. behalve het sms'je dat levering gepland staat voor eind week 44, dat ik afgelopen donderdag kreeg. Mijn eerste bestelling vrijdag de 16e was blijkbaar niet binnengekomen, dus ik heb uiteindelijk zondag de 18e pas verlengd met een Pro 128 Pacific Blue.

MyVodafone > Mijn bestellingen geeft de hele tijd 'We hebben je gegevens niet kunnen ophalen' en in de Vodafone app heeft de order 'Status onbekend', al vanaf het moment van bestellen.

Werd dit weekend wel gebeld met een aanbod tot verlengen, maar de dame herstelde zich snel omdat ze zag dat ik al verlengd heb. Helaas kon ze niets zeggen over levertijden.

We wachten ongeduldig af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Rikfct schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 14:25:
[...]

En er staat nu alweer bij dat deze niet op voorraad is. Ik ben wel een beetje klaar met mobiel.nl. Ik laat de order wel gewoon staan, totdat ik iets vind waar ik die wel op voorraad is.
Hier was ik al bang voor inderdaad. Dan is er misschien eentje en dan stort een paar man/vrouw/mens erop en dan heeft er 1 iemand geluk, en de rest moet wachten. Thx voor je update :)

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-09 16:33

cronixx

krieuw

AlterEgoist schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 14:33:
[...]

Helaas hier ook stilte.. behalve het sms'je dat levering gepland staat voor eind week 44, dat ik afgelopen donderdag kreeg. Mijn eerste bestelling vrijdag de 16e was blijkbaar niet binnengekomen, dus ik heb uiteindelijk zondag de 18e pas verlengd met een Pro 128 Pacific Blue.

MyVodafone > Mijn bestellingen geeft de hele tijd 'We hebben je gegevens niet kunnen ophalen' en in de Vodafone app heeft de order 'Status onbekend', al vanaf het moment van bestellen.

Werd dit weekend wel gebeld met een aanbod tot verlengen, maar de dame herstelde zich snel omdat ze zag dat ik al verlengd heb. Helaas kon ze niets zeggen over levertijden.

We wachten ongeduldig af.
Zelfde geldt voor mij...

Ik kan mijn bestelling echter wel inzien via de website.
via de app heb ik ook "Status onbekend" via de website heb ik (al sinds het begint) "Wordt verwerkt".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yukov
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-09 19:31
evdakker schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 12:31:
[...]

Misschien was het de mijne die ik zaterdag had geannuleerd omdat er minimaal een week levertijd op zou zitten...
Inmiddels de update ontvangen dat PostNL het vanaf hier overneemt van Mobiel.nl :)
Vandaag om 12.00 besteld na kort daarvoor bij Vodafone de 12 Pro geannuleerd te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ultras34
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 28-11-2023
Zaterdag 17 okt bestelling geplaatst van een iPhone 12 256GB Blue bij Mobiel.nl

Tot heden geen levering.. Zojuist even gebeld met Mobiel.nl en wat ik meekreeg is dat de levering
10 werkdagen kan duren. Wat ik op de orderstatus pagina 'een week ziet staan'.

Dus heb ik toch een order geplaatst bij Belsimpel.nl deze kan hem leveren 2 - 4 werkdagen. Ook even gebeld en ze gaan ervanuit twee tot vier werkdagen.

Kijken wie sneller is. En zal uiteindelijk een van de twee annuleren. :+

[ Voor 4% gewijzigd door ultras34 op 26-10-2020 15:12 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• inbedrijf
  • Laatst online: 02-10 12:17
Thnx voor de info, we wachten rustig af! Wel erg spijtig dat als je rechtstreeks bij de bron om iets over 14:00 op 16 oktober besteld je de telefoon niet als eerst hebt. Toch een gemiste kans van apple.
daniëlpunt schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 13:19:
[...]

Ik heb zaterdag 17 oktober in de ochtend een iPhone 12 128GB zwart + hoesje besteld. Het hoesje is vandaag binnengekomen, maar mijn iPhone staat sinds zaterdag op 'Zending wordt voorbereid' met een leverdatum van 27-29 oktober.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blijkbaar heb ik de laatste 512GB in het Zilver bij mobiel.nl i.c.m. 2j T-Mobile abo. weten te bemachtigen.
Net even gebeld, hopelijk wordt het morgen bezorgd.

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2020 16:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

SMS van Vodafone dus had even hoop dat het zover was, gaat het om de kortingscode die je krijgt voor €80,- korting op AirPods Pro... ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ultras34
17 okt besteld bij Mobiel... levertijd gewijzigd pff. Hoop dat Belsimpel sneller is met leveren. Daar heb ik ook een order lopen (sinds vandaag).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YyjEGqiLmeJf7QEPEjiiksvIjck=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FA1kpD0ub9IKp1mxLMDRu9QY.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• epoman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
ultras34 schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 15:11:
Zaterdag 17 okt bestelling geplaatst van een iPhone 12 256GB Blue bij Mobiel.nl

Tot heden geen levering.. Zojuist even gebeld met Mobiel.nl en wat ik meekreeg is dat de levering
10 werkdagen kan duren. Wat ik op de orderstatus pagina 'een week ziet staan'.

Dus heb ik toch een order geplaatst bij Belsimpel.nl deze kan hem leveren 2 - 4 werkdagen. Ook even gebeld en ze gaan ervanuit twee tot vier werkdagen.

Kijken wie sneller is. En zal uiteindelijk een van de twee annuleren. :+
Als iedereen dat zou doen klopt er straks natuurlijk helemaal niets meer van de levertijden :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• epoman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Nu 2-3 weken levertijd hebben op de normale maakt het wel makkelijker om te wachten tot de reviews van Mini en Max(i) uit komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooijackers
  • Laatst online: 30-05-2024
cronixx schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 17:05:
SMS van Vodafone dus had even hoop dat het zover was, gaat het om de kortingscode die je krijgt voor €80,- korting op AirPods Pro... ;w
Hier idem. Heb vandaag ook de rekening gekregen, maar een telefoon ho maar. Vorige week kreeg ik op woensdag een e-mail om een leveringafspraak in te plannen via Dynalogic. De afspraak gezet op zaterdag. Zaterdagochtend kreeg ik een e-mail met daarin 'sorry er is iets in het logistiek proces misgegaan. Bel dit nummer om een nieuwe afspraak in te plannen'. Meteen dat nummer gebeld, krijg ik een medewerker van Dynalogic aan de lijn dat de bestelling manco is. Dus een nieuwe afspraak kon nog niet gepland worden. Dit kon twee werkdagen duren. Het lijkt erop dat Vodafone een heleboel bestellingen niet over heeft gedragen aan de bezorgers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nergenss
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 11-04-2024
Heb gisteren een bestelling geplaats bij vodafone, heb nog steeds geen bericht gekregen. İemand ervaring met bestellen en bezorgingsdatum bij vodafone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

Rooijackers schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 17:38:
[...]

Hier idem. Heb vandaag ook de rekening gekregen, maar een telefoon ho maar. Vorige week kreeg ik op woensdag een e-mail om een leveringafspraak in te plannen via Dynalogic. De afspraak gezet op zaterdag. Zaterdagochtend kreeg ik een e-mail met daarin 'sorry er is iets in het logistiek proces misgegaan. Bel dit nummer om een nieuwe afspraak in te plannen'. Meteen dat nummer gebeld, krijg ik een medewerker van Dynalogic aan de lijn dat de bestelling manco is. Dus een nieuwe afspraak kon nog niet gepland worden. Dit kon twee werkdagen duren. Het lijkt erop dat Vodafone een heleboel bestellingen niet over heeft gedragen aan de bezorgers.
Zo dat is helemaal klote, een leverdag krijgen en dan uiteindelijk niets krijgen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matey
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-08 19:29
Ja mensen, hebben jullie 't allemaal mooi voor mekaar. ;-)

Ik heb op 16/10 bij Apple een order geplaatst voor de pro (128, pacific blue) en staat er nog steeds 9 november als leverdatum :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag besteld, morgen geleverd 12 Pro 512GB Silver :9
2x bij GSMSale besteld/geannuleerd, 1x bij BelSimpel - allemaal 256GB Silver, maar het mocht niet baten.
Volgens een medewerker van mobiel.nl toon hun systeem voorradig als er tenminste 1 toestel daadwerkelijk in voorraad is. Dat was bij mij het geval idd, want ik heb de laatste 512GB besteld en veranderde hun website naar "in bestelling".

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/F4e9TzqyS8vJ-XlmO-99lU_2AHs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/2jdLdKZZyjtTs4hYpg2LFCeX.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnvbml
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02-09 13:29
Ik heb net bij KPN bestelling geanuleerd door late levertijd. Iemand een idee wanneer het geld terug komt en waneer mijn telefoonnummer weer kan worden gebruikt om het toestel bij Belsimpel te bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ultras34
Verwijderd schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 18:21:
[...]

2x bij GSMSale besteld/geannuleerd, 1x bij BelSimpel - allemaal 256GB Silver, maar het mocht niet baten.
Volgens een medewerker van mobiel.nl toon hun systeem voorradig als er tenminste 1 toestel daadwerkelijk in voorraad is. Dat was bij mij het geval idd, want ik heb de laatste 512GB besteld en veranderde hun website naar "in bestelling".

[Afbeelding]
Nice!! Nou vandaag ook even met GSM Sale contact opgenomen. De pro 256 is niet op voorraad. Dus qua levering 'onbekend' gekregen als antwoord. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ultras34 schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 18:44:
[...]

Nice!! Nou vandaag ook even met GSM Sale contact opgenomen. De pro 256 is niet op voorraad. Dus qua levering 'onbekend' gekregen als antwoord. :(
Hun levertijd is hetzelfde als t-mobile, 3 tot 4 weken omdat gsmsale.nl de toestellen van T-Mobile krijgt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rikfct
hk12nl schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 14:36:
[...]

Hier was ik al bang voor inderdaad. Dan is er misschien eentje en dan stort een paar man/vrouw/mens erop en dan heeft er 1 iemand geluk, en de rest moet wachten. Thx voor je update :)
Ik heb toch gelukkig gehad, m'n bestelling is zo juist ingepakt! De volgende stad is verzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Rikfct schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 18:57:
[...]

Ik heb toch gelukkig gehad, m'n bestelling is zo juist ingepakt! De volgende stad is verzenden.
Dit geeft weer hoop. Thx voor je reactie. d:)b

Wie levert er? PostNL?

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rikfct
hk12nl schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 19:04:
[...]

Dit geeft weer hoop. Thx voor je reactie. d:)b

Wie levert er? PostNL?
Jaa, als alles goed loopt kan ik m'n pakketje morgen afhalen bij een postnl kantoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StreetDenizer
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16-12-2023
Gatverdarrie hé, wat is het lastig om stil af te wachten zonder enige informatie van leveringsdatum.

Mede-Nederlanders die hem ook nog niet binnen hebben maar wel op 16 oktober na 14:00 hebben gepre-ordert, ik leef met jullie mee! 😓

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ben2513
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 21-09 21:22
StreetDenizer schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 19:40:
Mede-Nederlanders die hem ook nog niet binnen hebben maar wel op 16 oktober na 14:00 hebben gepre-ordert, ik leef met jullie mee! 😓
Ouch.. waar had je ook weer besteld? Ik ben van plan de 12 Pro Max bij mobiel.nl te bestellen, met verlenging T-Mobile. Eenmalige betaling dus geen krediet. Ik dacht dat als ik gewoon om 14 uur bestel het wel goed moet komen :( (tenzij het systeem gewoon niet goed werkt, zoals bij Vodafone)

Tussenwoning bj. 1979; Dak Rc 6.5, muren Rc 2, vloer Rc 6.4, ramen HR++; Vloerverwarming; Vaillant 75/6 WP; 10* 345WP op zuiden, 20*345 op noorden = 8000 kWh p/j; Energielabel A+++; Gasloos sinds 18 juli 2022.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StreetDenizer
ben2513 schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 19:43:
[...]

Ouch.. waar had je ook weer besteld? Ik ben van plan de 12 Pro Max bij mobiel.nl te bestellen, met verlenging T-Mobile. Eenmalige betaling dus geen krediet. Ik dacht dat als ik gewoon om 14 uur bestel het wel goed moet komen :( (tenzij het systeem gewoon niet goed werkt, zoals bij Vodafone)
Bij bol.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 11:10
Verwijderd schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 18:21:
[...]

[Afbeelding]
Hoe snel is gsmsale met het terugstorten van het geld?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

D2FValinor schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 20:29:
Hoe snel is gsmsale met het terugstorten van het geld?
23-10 en 24-10 bij hun besteld, nog steeds niet, bij BelSpel op 24-10 en dat is vandaag 26-10 terugbetaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-imm
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08-10-2024
Heb momenteel een bestelling staan bij bol voor een 12 pro 256 (pre-order geplaatst op het moment dat het kon). Heb chat contact gehad en het enige wat ze konden vertellen is dat ze niet weten wanneer hij binnenkomt. Vervolgens een generiek mailtje ontvangen met nog net geen spijt betuiging maar helaas wederom geen datum (of zicht daarop).

Het probleem is dat ik de iPhone met een aantal cadeaubonnen heb gekocht, dus zit een beetje vast aan ze helaas... Anders had ik 'm nu ook allang geannuleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:46
Vind wel matig dat er weer weinig levering is en dat levertijden weer oplopen. Zakelijk heb ik bij meerdere leveranciers gehoord dat ze backorders hebben maar geen ETA...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StreetDenizer
T-imm schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 21:37:
Heb momenteel een bestelling staan bij bol voor een 12 pro 256 (pre-order geplaatst op het moment dat het kon). Heb chat contact gehad en het enige wat ze konden vertellen is dat ze niet weten wanneer hij binnenkomt. Vervolgens een generiek mailtje ontvangen met nog net geen spijt betuiging maar helaas wederom geen datum (of zicht daarop).

Het probleem is dat ik de iPhone met een aantal cadeaubonnen heb gekocht, dus zit een beetje vast aan ze helaas... Anders had ik 'm nu ook allang geannuleerd.
Begrijpelijk, dan moet je inderdaad wel. Maar ik wacht ook.
Laten we hopen dat het deze week gaat gebeuren

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mdas
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 15-09 13:02
Hier inmiddels de 12 Pro 512 Pacific Blue binnen.

Vrijdagavond besteld. Maandag in huis. Via mobiel.nl

Mijn eerdere Vodafone order geplaatst op dag va pre-order is gecancelled. Wat waardeloos daar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ultras34
mdas schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 06:53:
Hier inmiddels de 12 Pro 512 Pacific Blue binnen.

Vrijdagavond besteld. Maandag in huis. Via mobiel.nl

Mijn eerdere Vodafone order geplaatst op dag va pre-order is gecancelled. Wat waardeloos daar.
Nice! ;)
De 512 pro is volgens mij sneller te leveren dan de 256.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ben2513
ultras34 schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 07:20:
[...]

Nice! ;)
De 512 pro is volgens mij sneller te leveren dan de 256.
Dat sowieso, de basis configuratie is het eerst uitverkocht, gevolgd door de 256 en dan de 512. Maar voor mij is dat het geld niet waard, dus ik wacht gewoon af.

Ik ben benieuwd hoe de Pro Max voorraden er uit zullen zien.

[ Voor 8% gewijzigd door ben2513 op 27-10-2020 07:25 ]

Tussenwoning bj. 1979; Dak Rc 6.5, muren Rc 2, vloer Rc 6.4, ramen HR++; Vloerverwarming; Vaillant 75/6 WP; 10* 345WP op zuiden, 20*345 op noorden = 8000 kWh p/j; Energielabel A+++; Gasloos sinds 18 juli 2022.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ultras34
Wat ik ook niet begrijp is. Klanten die 16-10 of 17-10 hebben besteld via Mobiel.nl hebben een verwachte leverdatum: 23-10-2020

Nou zit je niet in de batch dan wordt het een week later begreep ik dus 30-10-2020. Ik heb toen zitten kijken op Mobiel ook voor klanten die op 25-10 willen verlengen krijgen te zien 'verwachte leverdatum een week'.

Nu is de leverdatum aangepast naar 2 á 3 weken, maar dit ook voor alle klanten. Zowel voor mij als voor klanten die een week later hebben besteld. Dus stiekem verwacht ik 'm ook eerder dan 2 á 3 weken. Als ze een pallet vol toestellen krijgen deze week zou ik eerder aan de beurt komen dan iemand die zijn/haar bestelling op 25-10 heeft geplaatst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:41
Apple heeft weer wat voorraad om vanaf morgen af te halen @ Apple Amsterdam! Zowel blauwe 128GB als 256GB modellen :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nD87gn0LDgh14BGZIVlmKCJNIvs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/HH6d2LTE4iwwXrfVlviw7yG6.png?f=user_large

Edit:
en nu ook een via Mediamarkt kunnen kopen, overal lijkt ineens voorraad op te duiken (idem bij Coolblue)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mA9zDepN0q7w7yWoxwk_7lcorGA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Qf2w8NGyxXRfFx71eF4KxL9F.png?f=user_large

[ Voor 34% gewijzigd door lubbertkramer op 27-10-2020 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18:28
MediaMarkt heeft online voorraad erbij gekregen op een aantal modellen. Zojuist een groene iPhone 12 64GB besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orf
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:14

orf

Ik raak echt gefrustreerd. Ik heb op vrijdag 16/10 besteld bij Apple. Ik zat klaar om 13:45, maar kon pas bestellen om 14:20 door storingen op de website.

Telefoon zou maandag bezorgd worden door DHL, maar de status bleef steeds “voor het eind van de dag”. Vandaag is de status “ The Estimated Delivery Date is currently unavailable. Please try again later.”.

Ik heb echt een hekel aan DHL. Ik had veel beter veel later bij bijvoorbeeld Coolblue kunnen bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20:39
Nou Coolblue ben ik ook niet tevreden over. Leveren hier nooit in Zeeland op zondag, altijd gedoe, pakketje kwijt, pech onderweg. Het is gewoon te ver weg. Twee weken terug een tv gekocht, op zondag geleverd, ik krijg telefoon die morgen, met de chauffeur, ja uw tv is op het depot in Utrecht....

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rooijackers
  • Laatst online: 30-05-2024
cronixx schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 17:44:
[...]

Zo dat is helemaal klote, een leverdag krijgen en dan uiteindelijk niets krijgen :X
Inmiddels gisteren een mail gekregen voor een leveringsafspraak vandaag. Vandaag ook de t&t code gekregen. Maar eerst zien en dan geloven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wikkez
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 08-09 15:08
orf schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 09:36:
Ik raak echt gefrustreerd. Ik heb op vrijdag 16/10 besteld bij Apple. Ik zat klaar om 13:45, maar kon pas bestellen om 14:20 door storingen op de website.

Telefoon zou maandag bezorgd worden door DHL, maar de status bleef steeds “voor het eind van de dag”. Vandaag is de status “ The Estimated Delivery Date is currently unavailable. Please try again later.”.

Ik heb echt een hekel aan DHL. Ik had veel beter veel later bij bijvoorbeeld Coolblue kunnen bestellen.
aiai hier identiek hetzelfde verhaald... ook rond 14.30u bij apple pas kunnen bestellen owv crappy site.
De levering staat voor vandaag gepland 'voor het einde van de dag'.
Bij mij is het wel UPS die de levering zal doen.

we shall see...

Maar ik zit inderdaad met hetzelfde gevoel... had beter bij iemand anders besteld dan bij de fabrikant zelf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36
lubbertkramer schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 08:55:
Apple heeft weer wat voorraad om vanaf morgen af te halen @ Apple Amsterdam! Zowel blauwe 128GB als 256GB modellen :)

[Afbeelding]

Edit:
en nu ook een via Mediamarkt kunnen kopen, overal lijkt ineens voorraad op te duiken (idem bij Coolblue)
[Afbeelding]
Dan mogen ze mijne wel eens verzenden 8)7
Die staat nog steeds op levering 9 - 16 november.

Edit; bestelling bij Apple zelf.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icaru
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 30-08 13:44
Apple store in Brussel is toe tot nader order...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
Famous schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 10:15:
[...]

Dan mogen ze mijne wel eens verzenden 8)7
Die staat nog steeds op levering 9 - 16 november.

Edit; bestelling bij Apple zelf.
Er is nog steeds (blauwe) voorraad bij Apple om morgen af te halen, je kunt altijd deze bestellen en als hij klaar ligt je verzending annuleren :)

Hier inmiddels bevestiging dat hij klaarligt om opgehaald te worden, helaas heeft de Apple store pas morgen een vrij tijdslot anders was ik vandaag al heengegaan

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BertP
T-imm schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 21:37:

Het probleem is een beetje dat het als volgt werkt, klanten bestellen bij bol.com en bol.com besteld toestellen bij tussenpartijen die geleverd krijgen van Apple. Die bedrijven waar bol.com besteld weten niet hoeveel voorraad ze krijgen vanuit Apple, en als ze voorraad binnenkrijgen dan verdelen ze dat op basis van een verdeelsleutel die vermoed ik gebaseerd is op de bestellingen die ze binnenkrijgen. Het is voor die tussenpartij en bol.com dus onduidelijk of/wat ze wanneer kunnen leveren aan hun klanten. De klantenservice medewerker die jij spreekt en de mail die je ontvangt zijn gewoon een gevolg van die gebrekkige keten. Verre van ideaal maar zo heb je in ieder geval iets meer zicht op hoe het proces verloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36
lubbertkramer schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 10:41:
[...]

Er is nog steeds (blauwe) voorraad bij Apple om morgen af te halen, je kunt altijd deze bestellen en als hij klaar ligt je verzending annuleren :)

Hier inmiddels bevestiging dat hij klaarligt om opgehaald te worden, helaas heeft de Apple store pas morgen een vrij tijdslot anders was ik vandaag al heengegaan
Ik had ze gebeld of ze niet iets konden aanpassen maar het waren echt twee verschillende kanalen.
Annuleren en opnieuw bestellen voor afhalen was mogelijk.

Ik zit er alleen niet met spoed op te wachten en een store is niet in de buurt.
Laat de order dus gewoon staan maar een verschil van ±2 weken vind ik persoonlijk wel groot.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g00gle
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 22:00
Graag wil ik de pro max gaan bestellen.

Maar door alle berichten hier, twijfel ik waar deze order het beste geplaatst kan worden. Natuurlijk wil ik het toestel na order zo snel mogelijk in handen hebben (dag van release).

Eerst wilde ik hem bij Apple zelf bestellen. Vanaf 14:00uur start daar de pre-order.
Maar door alle berichten hier twijfel ik daar over.

Mij vraag is eigenlijk, waar schatten jullie in dat je de beste kans heb als je hem op pre-order dag rond 14:00uur gaat bestellen.

Weet iemand toevallig hoe laat de pre-order bij coolblue start? En belsimpel?

Wil overigens deze gaan "Apple iPhone 12 Pro Max 256GB Pacific Blue" halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fjeze
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 00:18

Fjeze

AllesPerfect!

Zijn er nog goede/interessante aanbiedingen voor de 12 Pro incl. een abonnement (of is hier een apart topic voor)?
Zit nu bij Vodafone (mijn vrouw) en deze kan verlengt worden.

Ik meen hier iemand voorbij te hebben zien komen met een abonnement bij T-mobile welke wel scherp geprijst was.

Fly or Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
Grin schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 13:35:
[...]

Heel vreemd dat ik hem dan eerder heb dan jij... Heb hem toch echt pas vrijdag de 23ste besteld, 13:43 zie ik in de bestelbevestiging...
Dan heb ik waarschijnlijk geluk gehad, anders kan ik het niet verklaren. Hij stond op de 'Vodafone managedservices website' gewoon op voorraad, meerdere varianten zelf... Twijfelde nog even over de 256 GB.

Ik hoop voor jullie dat hij spoedig geleverd wordt, succes!
Ik heb vanochtend, na contact met de 'Chat' van Vodafone, mijn order gecanceld.. Ze doen me te wazig en geven eigenlijk niks af qua levertijden. Gelukkig heeft deze 'tijd' me ook bekoeld van de FOMO. Ik loop rond met een XS en heel praktisch gezien kan ik hier nog prima mee door. Misschien dat ik later, wanneer ze voldoende beschikbaar zijn, alsnog eentje op de kop tik.
Voor nu krijgt niemand mijn geld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

Krullebol.nl schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 11:13:
[...]

Ik heb vanochtend, na contact met de 'Chat' van Vodafone, mijn order gecanceld.. Ze doen me te wazig en geven eigenlijk niks af qua levertijden. Gelukkig heeft deze 'tijd' me ook bekoeld van de FOMO. Ik loop rond met een XS en heel praktisch gezien kan ik hier nog prima mee door. Misschien dat ik later, wanneer ze voldoende beschikbaar zijn, alsnog eentje op de kop tik.
Voor nu krijgt niemand mijn geld ;)
Had jij nou ook een "einde week 44"-SMSje gehad?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Safaci
  • Laatst online: 21:37
Nou, bol.com. Ik ben al teleurgesteld. :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qDeWviQrIIxb-tDeVA7akyTlhfk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4IRRHPf9rv2QjsvSUsymzLGi.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
Safaci schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 11:19:
Nou, bol.com. Ik ben al teleurgesteld. :+

[Afbeelding]
Zie mijn eerdere post, maar ik snap je teleurstelling :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
cronixx schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 11:18:
[...]

Had jij nou ook een "einde week 44"-SMSje gehad?
Geen enkele melding ontvangen.. Geen bericht, geen mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

Krullebol.nl schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 11:22:
[...]

Geen enkele melding ontvangen.. Geen bericht, geen mail.
Oh dat is helemaal bizar |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Krullebol.nl
Al was de order wel goed aangekomen bij Vodafone, daar was geen probleem.
Inderdaad bizar. Maar alles OK, dan gaat't feest gewoon niet door ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• EzioM
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 28-09 18:56
Ik heb mijn 12 128 GB black via mobiel.nl gisteren kunnen ophalen (vrijdag besteld). Via ING 60€ korting icm Vodafone, dus uiteindelijk 780 € voor het toestel betaald. Ik vind de matzwarte randen erg mooi (mooier dan de glimmende randen van de pro).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xven0mxz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:22

xven0mxz

Feyenoord Rotterdam 1908!

KPN meldt het volgende op het forum.

"Hallo iedereen! Ik zie op dit moment 1-2 weken en 2-3 weken bij de meeste ‘reguliere’ iPhone 12s. Bij de pro's gaat het om 3-4 en 4-5 weken levertijd op dit moment! Het kan zeker eerder, maar dit is over het algemeen een goede indicatie. Dit kan morgen weer anders zijn, maar op dit moment zijn dit de beste indicaties."

Mooi klaar mee dus...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ben2513
Nou, KPN zou je je iPhone graag nu al willen toesturen. Echter is er blijkbaar een tekort aan iPhones dit jaar, en dat ligt aan Apple/coronacrisis. Heeft niks te maken met KPN.

Het feit dat Belsimpel er nog langer iPhones had is omdat ze aan parallel/grijze import doen. Dat heeft heel vaak nadelen, niet voor iPhones trouwens maar relatief vaak raak je cashbacks kwijt, zoals bij Samsung toestellen bijvoorbeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xven0mxz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:22

xven0mxz

Feyenoord Rotterdam 1908!

ben2513 schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 13:16:
[...]

Nou, KPN zou je je iPhone graag nu al willen toesturen. Echter is er blijkbaar een tekort aan iPhones dit jaar, en dat ligt aan Apple/coronacrisis. Heeft niks te maken met KPN.

Het feit dat Belsimpel er nog langer iPhones had is omdat ze aan parallel/grijze import doen. Dat heeft heel vaak nadelen, niet voor iPhones trouwens maar relatief vaak raak je cashbacks kwijt, zoals bij Samsung toestellen bijvoorbeeld.
In dit geval maakt KPN er een zooitje van... Bovenstaande hebben andere providers allemaal geen last van zie ook https://forum.kpn.com/mob...iphones-12-bij-kpn-512388

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
Onverwachts melding gekregen dat pakket onderweg is met UPS, alleen nu staat er Vertraging... Heeeeerlijk! was gisteren opgestuurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ben2513
xven0mxz schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 13:19:
[...]

In dit geval maakt KPN er een zooitje van... Bovenstaande hebben andere providers allemaal geen last van zie ook https://forum.kpn.com/mob...iphones-12-bij-kpn-512388
Ik ga niet de hele draad lezen maar als er meer mis is dan alleen levertijden dan heb je gelijk!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sacaji
sacaji schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 13:26:
Onverwachts melding gekregen dat pakket onderweg is met UPS, alleen nu staat er Vertraging... Heeeeerlijk! was gisteren opgestuurd
Mooiste update... ups chaffeur is vergeten pakket in te laden, dus wordt morgen nu

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lubbertkramer
ben2513 schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 13:16:
[...]

Niet helemaal eens, je weet op voorhand ongeveer wat je gaat krijgen en als je dat niet weet moet je klanten dat laten weten i.p.v. blijven zeggen dat er genoeg voorraad is. Als je klanten bericht dat de iPhone gereserveerd is gaan ze ook uit van levering op de dag van de launch, als ik een reservering heb bij de bioscoop weet ik ook zeker dat de stoel voor mij is die dag en niet pas weken later.

Hier ook inmiddels KPN geannuleerd en vanmorgen voor morgen bij Apple en Mediamarkt een blauwe iPhone 12 Pro kunnen regelen _/-\o_ Ik hou ze beide nog even aan totdat ik zeker weet wie morgen zorgt dat ik er een heb. Ik hoop morgen dit topic te kunnen verlaten :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StreetDenizer
g00gle schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 10:56:
Graag wil ik de pro max gaan bestellen.

Maar door alle berichten hier, twijfel ik waar deze order het beste geplaatst kan worden. Natuurlijk wil ik het toestel na order zo snel mogelijk in handen hebben (dag van release).

Eerst wilde ik hem bij Apple zelf bestellen. Vanaf 14:00uur start daar de pre-order.
Maar door alle berichten hier twijfel ik daar over.

Mij vraag is eigenlijk, waar schatten jullie in dat je de beste kans heb als je hem op pre-order dag rond 14:00uur gaat bestellen.

Weet iemand toevallig hoe laat de pre-order bij coolblue start? En belsimpel?

Wil overigens deze gaan "Apple iPhone 12 Pro Max 256GB Pacific Blue" halen.
Ik zou in eerste instantie Apple aanhouden, maar zo te zien moet je wel snel bestellen aangezien bestellingen na 14:30 een stuk later kwamen.
Als dat niet lukt door een overbelaste site, zou ik Coolblue doen. Misschien zijn zij niet de eerste die de preorders live gooien maar zij hebben dubbel en dwars bewezen de grootste voorraden te hebben.

En als dat niet lukt, was Mediamarkt ook wel te doen, as far as I know.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ben2513
iPhone 12 Pro 128gb grafiet voor €955! Niet op voorraad maar bestelbaar. https://www.amazon.nl/Nie...-Pro-128-GB/dp/B08L5SNWD2

EDIT: inmiddels uitverkocht

[ Voor 11% gewijzigd door ben2513 op 27-10-2020 16:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• refused81
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20:56
strange.....

Iphone 12 zwart/wit for 749......

https://www.amazon.nl/dp/B08L5TNKZC?th=1

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
ben2513 schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 16:10:
iPhone 12 Pro 128gb grafiet voor €955! Niet op voorraad maar bestelbaar. https://www.amazon.nl/Nie...-Pro-128-GB/dp/B08L5SNWD2

EDIT: inmiddels uitverkocht
Hahahaik zag het en ik heb direct geklikt... Bestelleing staat er.
Ben heel benieuwd, bijna 20% korting :+

Ik had liever 256GB gehad, maar voor deze prijs hoor je mij niet klagen hoor!

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Reiger072
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 27-05 17:02
Ah je was me voor. Dat zag ik inderdaad ook dat zijn mooie prijzen.

Zelfde als dat ik hem bij GSMSale zou verlengen met abonnement.

Wilde eigenlijk de 128 GB bestellen daar maar twijfel nu om de 64gb te bestellen bij Amazon aangezien ik toch 1TB microsoft Onedrive heb

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G33st
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:00
Was eigenlijk niet toe aan een nieuwe toestel. Mijn iPhone X werkt eigenlijk nog steeds uitstekend. Zojuist een iPhone 12 aangeschaft.

Nu ik het bericht van @ben2513 zie was ik voor dat 955 euro nog weer liever voor een iPhone 12 pro gegaan, haha.

[ Voor 21% gewijzigd door G33st op 17-11-2020 10:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ben2513
G33st schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 17:18:
Nu ik het bericht van @ben2513 zie was ik voor dat 955 euro nog weer liever voor een iPhone 12 pro gegaan, haha.
Ik heb een blauwe 44mm Apple Watch Series 6 voor €384 kunnen scoren. En ik heb niet eens een iPhone, lol. Ik wacht nog op de Pro Max. Helaas is mijn iPad Pro 2018 niet in staat de Watch te configureren.. naja :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExiZTeNcE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:40
Crap, verkeerde volgorde aangehouden 8)7
Had eerst m’n KPN order geannuleerd aangezien bij Apple in Den Haag de 12 pro pacific blue op voorraad was.. na het annuleren was hij weg :/

Kon hem niet met de link annuleren aangezien hij onderweg zou zijn, maar dat bleek dus uiteraard niet te kloppen.. morgen de voorraden maar weer in de gate houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Rikfct schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 18:57:
[...]

En? Ontvangen? :)

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assassin85
ExiZTeNcE schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 18:49:
Crap, verkeerde volgorde aangehouden 8)7
Had eerst m’n KPN order geannuleerd aangezien bij Apple in Den Haag de 12 pro pacific blue op voorraad was.. na het annuleren was hij weg :/

Kon hem niet met de link annuleren aangezien hij onderweg zou zijn, maar dat bleek dus uiteraard niet te kloppen.. morgen de voorraden maar weer in de gate houden
Coolblue in de gaten houden, bijna iedere ochtend komen er wel n paar op voorraad

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• orf

orf

En wéér niet geleverd door DHL. Gisteren zat de iPhone in de verkeerde auto. Vandaag zou ik niet thuis zijn, maar ik was zeker wel thuis en zelfs bij het raam op het moment dat ik de melding kreeg dat er een afleverpoging gedaan werd (of zou worden). Gebeld met de klantenservice en die gingen met de chauffeur bellen. Vervolgens werd me verzekerd dat ze vandaag nog zouden leveren voor 21:00 uur. En weer niks.

Ik zit al twee dagen te wachten, waarbij de track&trace niet preciezer geweest is dan "voor het eind van de dag".

Vanaf nu nooit meer DHL. Wellicht houd ik Coolblue in de gaten en annuleer ik bij Apple. Wat bizar dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
lubbertkramer schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 08:55:

[Afbeelding]

Edit:
[Afbeelding]
En zoals het hoort inmiddels T&T binnen van Mediamarkt en status ontvangen door PostNL nadat ik hem vanmorgen kon bestellen. Mijn reservering bij Apple laat ik nog even staan totdat ik zeker weet dat hij morgen komt, anders alsnog naar de Apple store in Amsterdam om hem daar af te halen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PLKD08ghVyNrxEIByS5ZWjGYCZY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/jm50tCnQqtJWbjj1lRjnhA0B.png?f=user_large

[ Voor 7% gewijzigd door lubbertkramer op 27-10-2020 22:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wikkez
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 08-09 15:08
orf schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 21:15:
En wéér niet geleverd door DHL. Gisteren zat de iPhone in de verkeerde auto. Vandaag zou ik niet thuis zijn, maar ik was zeker wel thuis en zelfs bij het raam op het moment dat ik de melding kreeg dat er een afleverpoging gedaan werd (of zou worden). Gebeld met de klantenservice en die gingen met de chauffeur bellen. Vervolgens werd me verzekerd dat ze vandaag nog zouden leveren voor 21:00 uur. En weer niks.

Ik zit al twee dagen te wachten, waarbij de track&trace niet preciezer geweest is dan "voor het eind van de dag".

Vanaf nu nooit meer DHL. Wellicht houd ik Coolblue in de gaten en annuleer ik bij Apple. Wat bizar dit.
Als het een troost mag zijn, bij UPS net hetzelfde verhaal... levering stond gepland 'voor het einde van de dag' Geen UPS gezien... vandaag leverdatum onbekend.

hoe moeilijk kan het zijn, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Laatst online: 22:34
Wikkez schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 08:18:
[...]

Als het een troost mag zijn, bij UPS net hetzelfde verhaal... levering stond gepland 'voor het einde van de dag' Geen UPS gezien... vandaag leverdatum onbekend.

Ik heb dit ook wel eens bij PostNL gehad. Ik denk dat alle leveranciers/consumenten wel eens pech hebben.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orf

orf

Wikkez schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 08:18:
[...]

Ik mocht nu kiezen: Morgen opnieuw proberen af te leveren of wachten op een SMS, waarna ik 'm op kan halen 30km verderop. Ik had 'm liever alsnog ergens anders besteld, maar ga 'm nu maar ophalen straks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fjeze
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 00:18

Fjeze

AllesPerfect!

EzioM schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 13:08:
Ik heb mijn 12 128 GB black via mobiel.nl gisteren kunnen ophalen (vrijdag besteld). Via ING 60€ korting icm Vodafone, dus uiteindelijk 780 € voor het toestel betaald. Ik vind de matzwarte randen erg mooi (mooier dan de glimmende randen van de pro).
Hoe werkt die korting precies? Ik dacht dat je "maar" € 35,- korting kreeg.

Fly or Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ben2513
Fjeze schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 08:40:
[...]

Hoe werkt die korting precies? Ik dacht dat je "maar" € 35,- korting kreeg.
€35 bij toestel + abonnement bij iedere provider
€60 bij toestel + abonnement bij VDF

Pagina: 1 ... 118 ... 278 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.

Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.