Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:09

Christiano007

Ich bin der champion

Bananeman schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 20:22:
Wat zijn de ervaringen met terugbetaling door Apple na annulering van een bestelling?

Ik zie niets staan bij mijn geannuleerde bestelling over terugbetaling, er staat alleen: "Je hebt dit artikel op 23 oktober 2020 geannuleerd en hoeft daarom niets te betalen" maar hij was natuurlijk al betaald (iDEAL).
2 a 3 dagen staat het geld op je rekening waarmee je betaalt hebt

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BellySM
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-10 21:40
Ziet er naar uit dat (web)winkels meer toestellen te verdelen hebben dan de telecomproviders zelf. Afgelopen zondag rechtstreeks bij KPN verlengd voor iPhone12Pro Graphite 256 en zoals verwacht geen levering. Dag later schoonzus overgehaald om verlenging voor hetzelfde model niet rechtstreeks via Vodafone te doen, maar via mobiel.nl en die mag deze morgen bij een postnl punt ophalen. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-09 12:07
Net bij afleveren van DHL van mijn iPhone 12 Pro (besteld bij Apple) vroeg men om de laatste 3 cijfers van mijn burger service nummer!

:?

Wat een ongelooflijke onzin! Alsof ik apple of DHL ooit mijn burgerservicenummer heb moeten geven! Alsof ze dit uberhaubt nodig hebben en geregistreerd hebben ergens. Ik zei, schrijf maar 999 op en dat wilde de bezorger niet. Kan geen kwaad natuurlijk, maar hoe controleren ze dat zelf dan?! Ik vond het echt een bizar moment. Die jongen kon er ook niets aan doen aan de deur, maar dit soort 'security' vragen kunnen ze ook wel even aankondigen.

overigens gaf DHL ook geen window door anders dan 'voor einde dag'.

Iemand een gelijksoortige ervaring met de levering.

ontopic: vorige week vrijdag 14:10 besteld, vandaag om 18:30 geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assassin85
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 01-10 19:07
Grin schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 18:22:
Vodafone had vanmiddag blijkbaar nog voorraad... via de Vodafone managedservices website van mijn werkgever heb ik vanmiddag om 13 uur besteld. Krijg net een track en trace code dat hij morgenmiddag wordt bezorgd. Tegen mijn verwachting, had volgende week ook prima gevonden...

Nu moet ik nog opzoek naar een hoesje... Zijn er nog ergens transparante Apple hoesjes te krijgen voor de 12 Pro? Ik zie zo snel geen winkel meer met voorraad...
Apart, ik heb hem vorige week besteld bij vodafone en de mijne wordt volgende week pas geleverd (als t al niet vertraagd wordt)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ExiZTeNcE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:40
Jochem schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 21:03:
Net bij afleveren van DHL van mijn iPhone 12 Pro (besteld bij Apple) vroeg men om de laatste 3 cijfers van mijn burger service nummer!

Wat een ongelooflijke onzin! Alsof ik apple of DHL ooit mijn burgerservicenummer heb moeten geven! Alsof ze dit uberhaubt nodig hebben en geregistreerd hebben ergens. Ik zei, schrijf maar 999 op en dat wilde de bezorger niet. Kan geen kwaad natuurlijk, maar hoe controleren ze dat zelf dan?! Ik vond het echt een bizar moment. Die jongen kon er ook niets aan doen aan de deur, maar dit soort 'security' vragen kunnen ze ook wel even aankondigen.
PostNL heeft dat breed gecommuniceerd anders, staat vrijwel in iedere verzend bevestiging mbt contactloos ontvangen van je pakket aangezien je niet hoeft te tekenen. Ik denk dat de gedachte gang erachter is dat als bezwaar maar tegen het afleveren omdat je niets hebt ontvangen je bsn iets is wat een ander niet zou hebben waardoor het even kenmerkend is als je handtekening. Je handtekening heeft PostNL of Apple of whoever namelijk ook niet...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AJM
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:12

AJM

Bananeman schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 20:22:
Wat zijn de ervaringen met terugbetaling door Apple na annulering van een bestelling?

Ik zie niets staan bij mijn geannuleerde bestelling over terugbetaling, er staat alleen: "Je hebt dit artikel op 23 oktober 2020 geannuleerd en hoeft daarom niets te betalen" maar hij was natuurlijk al betaald (iDEAL).
Gisteren mijn bestelling geannuleerd bij Apple, vandaag is het aankoopbedrag teruggestort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Wat een ongelooflijke onzin! Alsof ik apple of DHL ooit mijn burgerservicenummer heb moeten geven! Alsof ze dit uberhaubt nodig hebben en geregistreerd hebben ergens. Ik zei, schrijf maar 999 op en dat wilde de bezorger niet. Kan geen kwaad natuurlijk, maar hoe controleren ze dat zelf dan?!
Dit is niet voor het vaststellen van identiteit maar voor bewijslast achteraf (mocht je verklaren dat je de zending nooit ontvangen had). Door de laatste 3 cijfers van je BSN te noteren is er statistisch gezien maar 0,1% kans dat ze een vrij waardevol voorwerp aan de verkeerde geven.

Een handtekening is rechtsgeldig (een rechter kan je onder ede vragen of je die geplaatst hebt). Maar met contactloos afleveren is dat niet meer mogelijk, vandaar dat er nu een alternatieve manier is bedacht om risico van fraude te verlagen. (fraude is een numbers-game).

[ Voor 3% gewijzigd door JackBol op 23-10-2020 21:40 ]

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:52

Komt door de coronapandemie. :)

Ik heb gisteren een hoesje van Stilbag binnengekregen. Waarde nog geen 20 euro. En ze hebben er mijn documentnummer van mijn ID-kaart voor gevraagd.

Dit is het nieuwe contactloze bezorgen. Je laatste drie cijfers zijn net zo gevoelig als een handtekening. Ik snap het probleem dus niet zo. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 19:36
Mensen die bij Amac besteld hebben? Heb gisteren een mail gekregen dat de telefoon aan Post NL overgedragen geworden zou maar vervolgens geen T&T gekregen.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
ExiZTeNcE schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 21:31:
[...]

PostNL heeft dat breed gecommuniceerd anders, staat vrijwel in iedere verzend bevestiging mbt contactloos ontvangen van je pakket aangezien je niet hoeft te tekenen. Ik denk dat de gedachte gang erachter is dat als bezwaar maar tegen het afleveren omdat je niets hebt ontvangen je bsn iets is wat een ander niet zou hebben waardoor het even kenmerkend is als je handtekening. Je handtekening heeft PostNL of Apple of whoever namelijk ook niet...
Hier wel de vraag gehad voor legitimatie, maar rijbewijs was genoeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rub147
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:42

BSN of documentnummer? Dat is nogal een verschil, PostNL en DHL vroegen gisteren het documentnummer (laatste drie tekens).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-09 12:53

pdavie2311

Live life to the fullest..

DHL hier gisteren helemaal niets..Pakketje voor...Ja hoor zeg ik..Zonder te tekenen of legitimeren kreeg ik de iPhone...

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starbucks
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 19-02-2021
Hier zou de iPhone geleverd zijn. Postnl geeft aan geleverd en er is een handtekening gezet (zie ik in de app). Postnl is hier echter niet geweest en ook niet hij de buren. Hij zou tussen 10.45u en 12.45u komen, maar volgens Belsimpel en Postnl is hij al geleverd om 9.15u. Wat is hier aan de hand? Ik heb geen pakketje :'( Ik ben gewoon de hele dag thuis en er is geen bel afgegaan. Tevens niks in mijn postbus.

Edit: Was uiteindelijk afgeleverd bij PostNL punt. Status veranderde pas later in de app.

[ Voor 22% gewijzigd door Starbucks op 24-10-2020 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-10-2023

Security

it's just me

Starbucks schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 10:15:
Hier zou de iPhone geleverd zijn. Postnl geeft aan geleverd en er is een handtekening gezet (zie ik in de app). Postnl is hier echter niet geweest en ook niet hij de buren. Hij zou tussen 10.45u en 12.45u komen, maar volgens Belsimpel en Postnl is hij al geleverd om 9.15u. Wat is hier aan de hand? Ik heb geen pakketje :'( Ik ben gewoon de hele dag thuis en er is geen bel afgegaan. Tevens niks in mijn postbus.
Ik zou in dit geval heel snel contact opnemen met PostNL. :o
Zij kunnen intern een onderzoek opstarten waar je pakketje gebleven is.
https://www.postnl.nl/kla...ht/niets-ontvangen/pakket

[ Voor 5% gewijzigd door Security op 24-10-2020 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• happylife
  • Laatst online: 21-09 07:00
Zijn er nog meer mensen die nog steeds geen statusupdate van KPN hebben ontvangen en hebben gepre-orderd op vrijdag de 16e?

Mijn bestelling staat nog steeds op 'controleren'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Laatst online: 21:45
Security schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 10:22:
[...]

Het probleem is dat hij/zij ontvanger is. Die kunnen geen onderzoek laten starten. Dat moet de verzender doen. Dus het advies moet zijn neem contact op met de verkoper. Uiteraard kan je hij/zij het gewoon proberen bij PostNL maar die zullen je zeggen dat je contact moet opnemen met de verkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afterhourpower1
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-05 08:24
Bij welke betrouwbare webshop kan ik het beste een Iphone 12 Pro Max bestellen (los, zonder abonnement)? Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-10-2023

Security

it's just me

afterhourpower1 schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 10:46:
Bij welke betrouwbare webshop kan ik het beste een Iphone 12 Pro Max bestellen (los, zonder abonnement)? Iemand tips?
Coolblue :) (wel nog even wachten tot 6-11)

[ Voor 5% gewijzigd door Security op 24-10-2020 10:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NielsFL
  • Registratie: Februari 2020
  • Niet online
Geen enkele betrouwbare shop. De Max and Mini zijn officieel nog niet beschikbaar voor (pre-)order.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:39
Ik heb mijn bestelling bij mobiel.nl geannuleerd. Ik wacht nu maar wat de Mini brengt. En ga uiteraard niet meer een toestel op release bestellen bij mobiel.nl. Ofwel rechtstreeks bij Apple met inruil, of bij de provider zelf.

- Ik eet van twee walletjes: Android en IOS, Windows en MacOS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsFL
  • Registratie: Februari 2020
  • Niet online
evdakker schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 10:48:
Ik heb mijn bestelling bij mobiel.nl geannuleerd. Ik wacht nu maar wat de Mini brengt. En ga uiteraard niet meer een toestel op release bestellen bij mobiel.nl. Ofwel rechtstreeks bij Apple met inruil, of bij de provider zelf.
Gisteravond de 12 Pro 512GB bij mobiel.nl besteld. Deze werd vanmorgen geleverd. (Was wel een voorraad model, zonder provider. Dat lijkt ook uit te maken.)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Starbucks
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 19-02-2021
Security schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 10:22:
[...]

Status veranderd in "afgeleverd bij PostNL punt". Daar net geweest en daar was hij inderdaad. Apart en kreeg flink de schrik, maar ik heb hem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afterhourpower1
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-05 08:24
NielsFL schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 10:48:
[...]

Geen enkele betrouwbare shop. De Max and Mini zijn officieel nog niet beschikbaar voor (pre-)order.
Bij YourMacStore kun je hem al preorderen en afrekenen. Maar lees wisselende verhalen over ze dit jaar. Heb er ooit mijn Iphone 8+ gekocht en dat ging toen wel prima. Maar ik ga inderdaad misschien wel voor Coolblue. Die screenprotector service klinkt wel goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:39
NielsFL schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 10:49:
[...]

Gisteravond de 12 Pro 512GB bij mobiel.nl besteld. Deze werd vanmorgen geleverd. (Was wel een voorraad model, zonder provider. Dat lijkt ook uit te maken.)
Jazeker, ik weet dat. De 128GB Pro Silver was volgens mij ook bij andere winkels slechter leverbaar. Maar ze moeten geen beloftes doen die ze niet waar kunnen maken.

- Ik eet van twee walletjes: Android en IOS, Windows en MacOS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XrayCT
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 29-09 10:02
Lekker Ventje schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 07:33:
Mensen die bij Amac besteld hebben? Heb gisteren een mail gekregen dat de telefoon aan Post NL overgedragen geworden zou maar vervolgens geen T&T gekregen.
Gister email gehad dat ie klaar ligt in de winkel, vandaag ophalen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Ik had de normale 12 besteld bij Mediamarkt en die kwam gisteren binnen.
Ik vind 'm toch te groot en heb 'm net teruggebracht en ga over 2 weken voor de mini gewoon weer bij Mediamarkt bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurice008
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 19-12-2020
happylife schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 10:35:
Zijn er nog meer mensen die nog steeds geen statusupdate van KPN hebben ontvangen en hebben gepre-orderd op vrijdag de 16e?

Deze status heb ik ook nog steeds ook gepre orderd op vrijdag de 16e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bingvanmoorsel
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-01 10:23
happylife schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 10:35:

Hier het zelfde, gaat om de 12 pro 256gb blue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:46
Iemand die hem zakelijk heeft besteld en iets heeft gehoord van levertijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurice008
maurice008 schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 11:18:
[...]

Deze status heb ik ook nog steeds ook gepre orderd op vrijdag de 16e.
Ik heb zojuist de iphone pro 128 gb blue besteld via belsimpel en verlengd met kpn en daar was het toestel wel nog op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robostrot88
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 27-09 11:40
Tip: bestel hem bij belsimpel als je je abonnement kan verlengen. Gister avond besteld en kan hem nu ophalen. Voel mij als een kind dat kerstcadeaus krijgt 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurice008
robostrot88 schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 12:48:
Tip: bestel hem bij belsimpel als je je abonnement kan verlengen. Gister avond besteld en kan hem nu ophalen. Voel mij als een kind dat kerstcadeaus krijgt 🤣
Welke had jij besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• happylife
bingvanmoorsel schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 11:53:
[...]

Hier het zelfde, gaat om de 12 pro 256gb blue
Ik heb hetzelfde toestel besteld. KPN service desk kan niet zien wat er mis is gegaan met mijn bestelling, maar het lijkt alsof er geen toestelreservering is gekoppeld aan mijn bestelnummer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• happylife
happylife schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 13:34:
[...]

Ik heb hetzelfde toestel besteld. KPN service desk kan niet zien wat er mis is gegaan met mijn bestelling, maar het lijkt alsof er geen toestelreservering is gekoppeld aan mijn bestelnummer.
Ik heb zojuist mijn bestelling bij KPN geannuleerd en hetzelfde abonnement met hetzelfde toestel afgesloten bij belsimpel. Toestel morgen in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StreetDenizer
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16-12-2023
Gesproken met Bol.com ze hebben gewoon nog niets ontvangen uberhaupt....
Hoe kan zo’n grote webshop als enige niets krijgen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ben2513
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 21-09 21:22
Heeft hier iemand met T-Mobile gebeld en om een persoonlijk verlengingaanbod gevraagd? Als ja, is het gelukt? Ik heb mijn 12 Pro inmiddels geannuleerd en ben van plan de 12 Pro Max te bestellen over twee weken.

Tussenwoning bj. 1979; Dak Rc 6.5, muren Rc 2, vloer Rc 6.4, ramen HR++; Vloerverwarming; Vaillant 75/6 WP; 10* 345WP op zuiden, 20*345 op noorden = 8000 kWh p/j; Energielabel A+++; Gasloos sinds 18 juli 2022.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UrbanSnEAky
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-10 17:37
happylife schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 13:46:
[...]

Ik heb zojuist mijn bestelling bij KPN geannuleerd en hetzelfde abonnement met hetzelfde toestel afgesloten bij belsimpel. Toestel morgen in huis.
Zojuist even KPN gebeld over mijn bestelling, hierbij gaf ik ook aan dat Belsimpel hem wel kan leveren als ik dezelfde provider kies. Er werd mij verteld dat het vanaf nu 2 a 3 weken kon duren voordat ik mijn bestelde (en al betaalde) iPhone krijg (iPhone 12 Pro 256GB Grafiet). Ze snapte niet dat Belsimpel aan kan geven dat ze wel een voorraad hebben. Maar even checken met Belsimpel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• happylife
UrbanSnEAky schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 14:30:
[...]

Zojuist even KPN gebeld over mijn bestelling, hierbij gaf ik ook aan dat Belsimpel hem wel kan leveren als ik dezelfde provider kies. Er werd mij verteld dat het vanaf nu 2 a 3 weken kon duren voordat ik mijn bestelde (en al betaalde) iPhone krijg (iPhone 12 Pro 256GB Grafiet). Ze snapte niet dat Belsimpel aan kan geven dat ze wel een voorraad hebben. Maar even checken met Belsimpel..
Blijkbaar heeft belsimpel een parallelle import bij verschillende leveranciers waardoor ze de telefoon toch kunnen aanbieden. Ik zal morgen wel merken of het daadwerkelijk geleverd wordt. Ben in ieder geval al vaker op de hoogte gebracht van mijn bestelling bij belsimpel vandaag, dan van de bestelling bij KPN vorige week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UrbanSnEAky
  • Laatst online: 01-10 17:37
happylife schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 14:37:
[...]

Blijkbaar heeft belsimpel een parallelle import bij verschillende leveranciers waardoor ze de telefoon toch kunnen aanbieden. Ik zal morgen wel merken of het daadwerkelijk geleverd wordt. Ben in ieder geval al vaker op de hoogte gebracht van mijn bestelling bij belsimpel vandaag, dan van de bestelling bij KPN vorige week.
Inderdaad, de voorraad bij Belsimpel is anders dan bij bv KPN zelf. Heb hem ook besteld bij Belsimpel en maar voor een heel abonnement gekozen. Even afwachten op de bestelling morgen en dan maandag KPN maar annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GSMSale indicatie (neem maar met een korrel zout), 23-10-2020 besteld.
Huidige status:
Wacht op leverancier (indicatie: 8-9 werkdagen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magicw00b
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:53
Lekker dan.. donderdag avond een 12 pro 256GB oceaan blauw besteld bij Mediamarkt online. Begin middag geleverd. Uurtje later open gemaakt, folie van het scherm. Hmm wat is dat. Een circel vormig kras patroon op het scherm.
Hup in de auto naar de mediamarkt....
Was klaar voor een discussie, maar dan was gelukkig niet nodig. Dame van de klantenservice had wel nog even een interne discussie met haar collega. Maar ze vond het niet nodig om die discussie met mij te voeren.

Geld terug, maar geen telefoon :-(

[ Voor 3% gewijzigd door Magicw00b op 24-10-2020 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat kan en heb ik 2x meegemaakt bij BelSimpel, op een XR en een XS, allebei verzegeld en al.
XR was B-grade en XS had ook gebruikssporen, vorige week een SE bij hun besteld, kleine krasje op de frame.
De XR was een retour en herverpakte toestel dat was duidelijk, maar de XS/SE leek op wel fabriek/assemblage schade.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mulkmans
  • Laatst online: 17:36
Order bij KPN geannuleerd en bestelling geplaatst bij mobiel.nl. Kreeg te horen dat ik letterlijk de laatste Pro 128GB Graphite morgen tussen 12:00 en 18:00 krijg geleverd 😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-09 12:07
Rub147 schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 07:42:
[...]

BSN of documentnummer? Dat is nogal een verschil, PostNL en DHL vroegen gisteren het documentnummer (laatste drie tekens).
BSN nummer. Geleverd door DHL en niet zoals bii PostNL is daarover iets gecommuniceerd en ook niet eerder bij zending van DHL meegemaakt tijdens corona. Maar wat een onzin. Als het bij iemand anders wordt bezorgd kan die alles opgeven. Over 3 cijfers kun je ook geen 11 proef doen (algoritme). Holle veiligheid/risico afdekking. Ze kunnen beter mij een koppelcode doorsturen per mail of sms (hebben ze al) die ik moet benoemen. Dat lijkt me 1000x beter dan PII te bevragen waarvoor ze geen noodzaak toe hebben.

Wat ook raar was is dat deze levering geen tijdplanning / window had en dat de bezorger wist dat het voor apple was. Dat staat nl nergens op de doos of het label.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:27

S2S

Telefoon van Coolblue netjes binnen ! Ik ga naar het andere topic. Veel succes iedereen!

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tattootine
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 09-04-2022
Blauwe iPhone 12 pro 128 gb gepreordered op 16/10 14:00 uur bij Mobiel.nl. Gisteren te horen gekregen dat er 2-3 weken levertijd op zit. Bestelling geannuleerd en gisteren bestelling geplaatst bij Belsimpel met verlenging T-mobile. 5-7 werkdagen. Echt balen dat ik niet meteen bij Belsimpel heb besteld zoals ieder jaar, maar website was zwaar overbelast om 14:00 uur op de 16e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExiZTeNcE
Zojuist toch overstag gegaan... twijfelde nog om nog een jaar door te gaan met m’n XS, maar net verlengd bij kpn met een scherp aanbod met een 12 pro 128Gb pacific blue icm overstap van Ziggo naar KPN.
Dus nu afwachten wanneer hij geleverd gaat worden, geen haast gelukkig :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robostrot88
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 27-09 11:40
IPhone 12 pro graphite 128gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23:13
BertP schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 20:28:
Net een 12 128GB blauw met verlenging van tele2 via belsimpel besteld. Komt morgen al binnen, had hem via mijn werkgever (bol) besteld maar daar is volgens mij nog niks binnen. Dan maar even zo :)
Blijkbaar wel een bezorgpoging geweest maar niks door gehad, nu komt hij maandag 😭 Enig idee of ik hier nog wat aan kan veranderen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mrhercules80
  • Laatst online: 01-10 11:13
Wehkamp heeft ook netjes geleverd.

12 Pro 128 graphite, donderdagavond besteld en vrijdagochtend in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pslomp
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-08 15:51
Weet iemand ergens online nog een Pro 128mb pacific blue zonder abonnement op voorraad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikfct
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 16:09
Pslomp schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 19:28:
Weet iemand ergens online nog een Pro 128mb pacific blue zonder abonnement op voorraad?
Ik zit al een tijdje te zoeken, heb nog niks kunnen vinden helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Iemand foto’s van iPhone 12 Pro Graphite toevallig? Begrijp dat ‘ie lichter is dan Space Grey van vorige generaties?

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
THE_BASE schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 21:01:
Iemand foto’s van iPhone 12 Pro Graphite toevallig? Begrijp dat ‘ie lichter is dan Space Grey van vorige generaties?
Nou... toevallig heb ik gisteren een willekeurig iemand op Twitter gevraagd om een foto. En hij willigde mijn verzoek in.

https://twitter.com/itsAilex/status/1319919288011034626

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Dennisweb schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 21:28:
[...]

Nou... toevallig heb ik gisteren een willekeurig iemand op Twitter gevraagd om een foto. En hij willigde mijn verzoek in.

https://twitter.com/itsAilex/status/1319919288011034626
Misschien wel wat saaier dan Pacific Blue, maar wel chic. Ben bang dat ik toch voor Graphite ga.

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
THE_BASE schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 21:32:
[...]

Misschien wel wat saaier dan Pacific Blue, maar wel chic. Ben bang dat ik toch voor Graphite ga.
Voor mij wordt het op zeker een Pro Max Graphite. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Dennisweb schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 21:33:
[...]

Voor mij wordt het op zeker een Pro Max Graphite. :)
Morgen maar eens ergens een blik werpen op een Graphite in het echt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Laatst online: 31-03 19:19
mrhercules80 schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 17:39:
Wehkamp heeft ook netjes geleverd.

12 Pro 128 graphite, donderdagavond besteld en vrijdagochtend in huis.
Ik had hem ook op donderdag avond besteld, de 12 pro Graphite en gekozen voor zaterdag levering.
Netjes op tijd geleverd vandaag.

Al twijfel ik wel of ik niet voor de Pro Max moet gaan i.v.m. Betere camera

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sem2409
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 20-05 10:36
Ik heb nu net de iphone 12 pro 128gb grafiet besteld via belsimpel en binnen 2-4 werkdagen geleverd!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
THE_BASE schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 22:27:
[...]

Morgen maar eens ergens een blik werpen op een Graphite in het echt. :)
Maak dan gelijk even goeie foto’s als je wil. Ik twijfel ook nog :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20:53
BertP schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 17:08:
[...]

Blijkbaar wel een bezorgpoging geweest maar niks door gehad, nu komt hij maandag 😭 Enig idee of ik hier nog wat aan kan veranderen?
Wat zou je willen veranderen?
Maandag goed opletten op de deurbel en busjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epoman
  • Niet online
Zijn er mensen hier die een Franse variant hebben besteld met earpods in de doos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
epoman schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 01:30:
Zijn er mensen hier die een Franse variant hebben besteld met earpods in de doos?
Eh. Die EarPods zijn toch niet zo speciaal? Ik denk niet dat er iemand moeite gaat doen om een iPhone 12 uit Frankrijk te halen speciaal voor EarPods die nog geen drie tientjes waard zijn. :D Hoop ik. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epoman
  • Niet online
Dennisweb schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 01:45:
[...]

Eh. Die EarPods zijn toch niet zo speciaal? Ik denk niet dat er iemand moeite gaat doen om een iPhone 12 uit Frankrijk te halen speciaal voor EarPods die nog geen drie tientjes waard zijn. :D Hoop ik. :+
Neuh, maar was gewoon benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
epoman schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 01:47:
[...]

Neuh, maar was gewoon benieuwd :)
Volgens mij zitten die EarPods trouwens ook in Frankrijk niet in de doos, maar krijg je er een klein doosje bij geleverd waar de EarPods afzonderlijk in zitten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Dennisweb schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 01:56:
[...]

Volgens mij zitten die EarPods trouwens ook in Frankrijk niet in de doos, maar krijg je er een klein doosje bij geleverd waar de EarPods afzonderlijk in zitten. :)
Er zit een ‘omdoos’ omheen. In die doos zitten EarPods en iPhone 12.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• epoman
  • Niet online
THE_BASE schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 07:54:
[...]

Er zit een ‘omdoos’ omheen. In die doos zitten EarPods en iPhone 12.
Nogal een omdoos idd. Wtf :X
Het soort design en oplossing waar iemand mee komt als ze chagrijnig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• happylife
Vandaag tussen 14:10 en 16:10 komt mijn iPhone 12 Pro (pacific blue, 256GB) dan eindelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StreetDenizer
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16-12-2023
happylife schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 09:49:
Vandaag tussen 14:10 en 16:10 komt mijn iPhone 12 Pro (pacific blue, 256GB) dan eindelijk.
Vanwaar besteld?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• emot
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 21:02
ExiZTeNcE schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:44:
Zojuist toch overstag gegaan... twijfelde nog om nog een jaar door te gaan met m’n XS, maar net verlengd bij kpn met een scherp aanbod met een 12 pro 128Gb pacific blue icm overstap van Ziggo naar KPN.
Dus nu afwachten wanneer hij geleverd gaat worden, geen haast gelukkig :-)
Je XS komt toevallig te koop dan? 🙂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emot
Is er eigenlijk al bekend wanneer de 12 mini beschikbaar komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-09 06:42
emot schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 11:34:
Is er eigenlijk al bekend wanneer de 12 mini beschikbaar komt?
6 November preorder and 13 November uitlevering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExiZTeNcE
emot schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 11:32:
[...]

Je XS komt toevallig te koop dan? 🙂
Klopt :-) ofwel verkoop of via Sobby. Je mag me PMen bij interesse, gaat wel pas weg als m’n 12 pro er is uiteraard :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:04

Audione0

Strijdt der titanen

Niet te vroeg juigen, die van mij zou vandaag ook komen (tussen 14:00 en 18:00 uur), kreeg ik vanmorgen een bericht van de AMP bezorgdienst (die samenwerkt met T-Mobile) dat wegens omstandigheden niet geleverd kan worden..

KAK! ;w

(Iphone 12pro blauw 128GB, besteld op 16-10-2020 / 17:00 uur)

Nu wil ik ter compensatie een half jaar "gratis" 5g (wat sowieso in het begin nog een aanfluiting is :P)

Ik heb sowieso altijd ruzie met die bezorgdiensten. een paar weken geleden een elektrisch rol spanscherm voor mijn beamer besteld, de bezorger was hem kwijt en werd pas 3 weken later geleverd.

Half jaar geleden 2 kasten besteld waarbij er per ongeluk een deellevering gedaan moest worden omdat men de 2e collie vergeten was in de vrachtwagen te leggen. Dit getouwtrek heeft vervolgens 3 maanden geduurd voordat ik de 2e collie binnen kreeg.

Nu ga ik voortaan bestellingen met enige waarde zelf ophalen, ben er wel een beetje klaar mee :?

Nu een pilske! :9

[ Voor 53% gewijzigd door Audione0 op 25-10-2020 13:05 ]

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• emot
ExiZTeNcE schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 11:53:
[...]

Klopt :-) ofwel verkoop of via Sobby. Je mag me PMen bij interesse, gaat wel pas weg als m’n 12 pro er is uiteraard :-)
Begrijp ik, ik heb ook geen haast.
Je hebt een pm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie.G
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:46

Japie.G

Colour Classic

Waarom zijn de iphones goedkoper als je ze bij de provider haalt (icm abbo verlenging)? Scheelt zo bijna 100 euro. Er zijn toch geen simlocks meer? Zijn er andere addertjes?

[ Voor 6% gewijzigd door Japie.G op 25-10-2020 13:11 ]

Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36
Japie.G schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 13:10:
Waarom zijn de iphones goedkoper als je ze bij de provider haalt (icm abbo verlenging)? Scheelt zo bijna 100 euro. Er zijn toch geen simlocks meer? Zijn er andere addertjes?
Ze verdienen op het abonnement, marges op Apple producten is sowieso laag.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Audione0

Audione0

Strijdt der titanen

Japie.G schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 13:10:
Marges op hardware is laag, zij verdienen om de internet en bel diensten.

Zie je bijvoorbeeld op audio hardware ook, daarom staan verkopers altijd te popelen veel te dure kabels te willen verkopen.. Daar zit heel veel marge op.

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• happylife
Gistermiddag bij belsimpel.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• happylife
Audione0 schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 12:53:
[...]

Niet te vroeg juigen, die van mij zou vandaag ook komen (tussen 14:00 en 18:00 uur), kreeg ik vanmorgen een bericht van de AMP bezorgdienst (die samenwerkt met T-Mobile) dat wegens omstandigheden niet geleverd kan worden..

KAK! ;w

(Iphone 12pro blauw 128GB, besteld op 16-10-2020 / 17:00 uur)

Nu wil ik ter compensatie een half jaar "gratis" 5g (wat sowieso in het begin nog een aanfluiting is :P)

Ik heb sowieso altijd ruzie met die bezorgdiensten. een paar weken geleden een elektrisch rol spanscherm voor mijn beamer besteld, de bezorger was hem kwijt en werd pas 3 weken later geleverd.

Half jaar geleden 2 kasten besteld waarbij er per ongeluk een deellevering gedaan moest worden omdat men de 2e collie vergeten was in de vrachtwagen te leggen. Dit getouwtrek heeft vervolgens 3 maanden geduurd voordat ik de 2e collie binnen kreeg.

Nu ga ik voortaan bestellingen met enige waarde zelf ophalen, ben er wel een beetje klaar mee :?

Nu een pilske! :9
Dat blijft altijd spannend inderdaad. Ik moet zeggen dat de vaste bezorger van PostNL doordeweeks zeer betrouwbaar komt. In het weekend is het soms dat we zogenaamd niet thuis zijn, een aantal keer zelfs het bericht dat het adres waarop ik inmiddels toch al ruim 3,5 jaar woon niet bestaat 8)7

Proost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarten30
  • Laatst online: 10-04 17:58
Weet iemand of de 12 pro kleuren als demomodellen bij de mediamarkt liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
Ik werk de 13de wel thuis in November, en ik wil het niet jinxen, maar het is dan wel vrijdag de 13de he :P

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
SpoekGTi schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 14:41:
Ik werk de 13de wel thuis in November, en ik wil het niet jinxen, maar het is dan wel vrijdag de 13de he :P
U wilt een iPhone 12 Mini of iPhone 12 Pro Max? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23:13
Roos79 schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 01:09:
[...]

Wat zou je willen veranderen?
Maandag goed opletten op de deurbel en busjes.
Tegen betaling bijvoorbeeld zondag levering, helaas doen ze dit alleen voor webshops. Particulieren kunnen dit nog niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Apple Store Amsterdam heeft zowel de 128Gb Grafiet en Oceaan Blauw 12 Pro op voorraad met de eerst mogelijke pickup, overmorgen di 27 okt.

[ Voor 8% gewijzigd door _Bailey_ op 25-10-2020 15:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
Dennisweb schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 15:27:
[...]

U wilt een iPhone 12 Mini of iPhone 12 Pro Max? :)
De Pro Max Pacific Blue 512GB :D

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
  • Laatst online: 15:50
Mocht iemand op zoek zijn.
Ik heb een pro 256 goud “over” mag voor winkelprijs opgehaald worden. Scheelt mij retour sturen.👍

Omgeving Eindhoven

[ Voor 7% gewijzigd door BekSide op 25-10-2020 17:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Audione0

Audione0

Strijdt der titanen

En? Heb je hem bezorgd gekregen? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• happylife
Audione0 schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 17:41:
[...]

En? Heb je hem bezorgd gekregen? :)
Yes! Keurig binnen het tijdvak, dit bericht typ ik ook vanaf mijn nieuwe telefoon. Wat een vooruitgang ten opzichte van de 7 zeg!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Audione0

Audione0

Strijdt der titanen

happylife schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 17:45:
[...]

Yes! Keurig binnen het tijdvak, dit bericht typ ik ook vanaf mijn nieuwe telefoon. Wat een vooruitgang ten opzichte van de 7 zeg!
Lekker man, veel plezier ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:59

NoTimeRemains

I know

Vrijdag na 08:00 bij VFZ een iPhone 12 Pro - grafiet - 128GB besteld incl. nieuw abbo. Vandaag gehoord dat ie vertraging oploopt. Hoeveel is nog onbekend.

Had ik wel verwacht, maar hoop toch dat ie snel hier is.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Zie nu dat die bij Apple zelf (nieuwe bestellingen) later komen, zijn iets opgeschoven.

Hoopte eigenlijk dat die nog iets naar voren gehaald werd ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-09 16:33

cronixx

krieuw

NoTimeRemains schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 19:10:
Vrijdag na 08:00 bij VFZ een iPhone 12 Pro - grafiet - 128GB besteld incl. nieuw abbo. Vandaag gehoord dat ie vertraging oploopt. Hoeveel is nog onbekend.

Had ik wel verwacht, maar hoop toch dat ie snel hier is.
Die vertragingsmail krijgje blijkbaar standaard als de levering langer dan 3 dagen duurt. Begreep ik van VF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
cronixx schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 19:37:
[...]

Die vertragingsmail krijgje blijkbaar standaard als de levering langer dan 3 dagen duurt. Begreep ik van VF.
Op het werk had iemand er een besteld op vrijdagavond. Had zaterdag de mail dat die vertraagd is en die zsm komt. Was wel een verlenging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-09 16:33

cronixx

krieuw

Famous schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 21:22:
[...]

Op het werk had iemand er een besteld op vrijdagavond. Had zaterdag de mail dat de vertraagd is en die zsm komt. Was wel een verlenging.
Yes ik ook vorige week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandervd00
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 21:12
Voor degenen die bij KPN besteld hebben en nog steeds wachten:

Ik was teleurgesteld in de levertijd en las op het KPN forum dat een aantal mensen daar uitweken naar Belsimpel. Die houden voorraad per telefoonmaatschappij en voor een aantal modellen en kleuren hebben ze gewoon voorraad.

Ik dus vandaag de KPN gebeld (die nemen gelukkig gewoon binnen 3 minuten op), order geannuleerd en vanavond bij Belsimpel een nieuwe order met verlenging bij de KPN geplaatst.

Voor 23:30 besteld = morgen geleverd en ik heb inmiddels mijn IMEI nummer, verzendbevestiging en PostNL T&T nummer. Beter dan nog 2-3 weken wachten op een 128GB grijze iPhone Pro.

Ik heb net nog even gekeken en voor de KPN zijn nu iig de zwarte en zilveren 128GB Pro's op voorraad.

update 26/10 11:20: toestel is onderweg en wordt zo bezorgd. Vrijwel alle Pro's in grijs en zilver zijn voor KPN abo's op voorraad. Ook de 256GB blauw.

[ Voor 10% gewijzigd door sandervd00 op 26-10-2020 11:21 . Reden: typefoutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sem2409
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 20-05 10:36
maarten30 schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 14:08:
Weet iemand of de 12 pro kleuren als demomodellen bij de mediamarkt liggen?
In Arnhem ligt de grafiet en in Ede de gouden dus het lijkt erop dat ze willekeurig wat uitkiezen per winkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0c2
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22-09 08:20

0c2

sem2409 schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 23:02:
[...]

In Arnhem ligt de grafiet en in Ede de gouden dus het lijkt erop dat ze willekeurig wat uitkiezen per winkel
Ook alweer weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarten30
  • Laatst online: 10-04 17:58
sem2409 schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 23:02:
[...]

Een medewerker in de Mediamarkt chat zegt dat alle versies bij alle vestigingen te zien zijn. misschien hebben ze de modellen ondertussen wel als demo opgesteld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wikkez
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 08-09 15:08
Apple heeft net mijn 12pro 256 antractiet verzonden!
Komt morgen aan via UPS...
slechts 4 dagen na release (sarcasm)
Pagina: 1 ... 117 ... 278 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.

Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.