Lol. Ben dus niet de enige. Iedereen te gierig om het hier te vermelden
Ik heb 10 minuten geleden besteld bij Amac, nog geen bevestigings email
geloof dat er iemand bij Amac zometeen een telefoontje kan verwachten vanuit Apple Inc.
Verwijderd
Wie zegt dat ze daadwerkelijk voorraad gaan krijgen dan? Ik kies voor Apple, dan weet het je zeker en garantie afhandeling Amac is ook niet echt meh.cliors schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 13:51:
Lol. Ben dus niet de enige. Iedereen te gierig om het hier te vermelden
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2020 13:52 ]
Als straf krijgen ze nu een weekje later de eerste batch._Bailey_ schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 13:51:
geloof dat er iemand bij Amac zometeen een telefoontje kan verwachten vanuit Apple Inc.
Misschien nu niet meer omdat ze zich niet aan de tijd van 14:00 hebben gehoudenVerwijderd schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 13:51:
[...]
Wie zegt dat ze daadwerkelijk voorraad gaan krijgen dan? Ik kies voor Apple, dan weet het zeker.
dat had ik met de 11 ook, toen puntje bij paaltje kwam, 4 wk wachten... CC afgeschreven en al.... duurde weke voordat ik mn centen terug had.. nooit meerMetian schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 13:50:
Mijn vriendin heeft zojuist via Amac de iPhone 12 Max (grijs) besteld. Ging verder gewoon goed. Dus denk dat ze de verkoop eerder open gegooid hebben.
no comment
Verwijderd
Haha niet te hopenAdarkar schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 13:52:
[...]
Als straf krijgen ze nu een weekje later de eerste batch.
Verwijderd
Ja afschrijven doen ze wel als eersteMartinus schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 13:52:
[...]
dat had ik met de 11 ook, toen puntje bij paaltje kwam, 4 wk wachten... CC afgeschreven en al.... duurde weke voordat ik mn centen terug had.. nooit meer
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2020 13:53 ]
Ik zit nu wel https://ecommerce.apple.com/ te f5'n
Heb de magsafe al in het mandje liggen hahah.
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
De mail zelf kan wel even duren. Dat had ik ook met de iPhone 12. Servers hebben het er denk ik gewoon moeilijk mee dat er in eens zoveel orders komen. Hierdoor duurt het wat langer.HarmAchternaam schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 13:51:
Ik heb 10 minuten geleden besteld bij Amac, nog geen bevestigingsmail
Overigens nooit problemen gehad met Amac.
Rupsen, Rapsen.
Eigenlijk nooit problemen gehad met Amac. Hoewel dit natuurlijk weer per persoon verschillend is.Martinus schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 13:52:
[...]
dat had ik met de 11 ook, toen puntje bij paaltje kwam, 4 wk wachten... CC afgeschreven en al.... duurde weke voordat ik mn centen terug had.. nooit meer
[ Voor 15% gewijzigd door Metian op 06-11-2020 13:55 ]
Rupsen, Rapsen.
Ik twijfel, pro max los kopen of in combinatie met een abonnement...
Amac is best shady soms volgensmij. Ook met reparaties van mac vanuit apple, laten ze jou dokken terwijl ze het zelf vergoed krijgen.
Gelukt bij mobiel.nl met T-mobile!
Tussenwoning bj. 1979; Dak Rc 6.5, muren Rc 2, vloer Rc 6.4, ramen HR++; Vloerverwarming; Vaillant 75/6 WP; 10* 345WP op zuiden, 20*345 op noorden = 8000 kWh p/j; Energielabel A+++; Gasloos sinds 18 juli 2022.
Verwijderd
Denk dat er over de meeste winkels wel slechte ervaringen zijn. Als ze echt zo shady zijn dan vind ik het bijzonder dat ze op Tweakers qua beoordelingen 4,5/5 sterren hebben.bikabob schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 13:55:
Amac is best shady soms volgensmij. Ook met reparaties van mac vanuit apple, laten ze jou dokken terwijl ze het zelf vergoed krijgen.
is mobiel.nl goedkoper?ben2513 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 13:57:
Gelukt bij mobiel.nl met T-mobile!
128GB iPhone 12 Pro Max 1128€ Met 1jarige verlenging. Als ING klant nog eens 35 euro vanaf. https://www.ing.nl/punten/productdetail/1003612
[ Voor 4% gewijzigd door ben2513 op 06-11-2020 13:59 ]
Tussenwoning bj. 1979; Dak Rc 6.5, muren Rc 2, vloer Rc 6.4, ramen HR++; Vloerverwarming; Vaillant 75/6 WP; 10* 345WP op zuiden, 20*345 op noorden = 8000 kWh p/j; Energielabel A+++; Gasloos sinds 18 juli 2022.
Besteld bij mobiel.nl, verlenging T-mobile!
[verwijderd]
[ Voor 91% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 10:53 ]
Zijn die toestellen zo snel weg denken jullie?
Heeeel veeel iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Besteld om 13:44. Bevestiging binnen om 14:02HarmAchternaam schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 13:51:
Ik heb 10 minuten geleden besteld bij Amac, nog geen bevestigings email
Succes allen!
Verwijderd
Echt nietWooters schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 14:02:
Ik zit erin!
Typisch Apple weer
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Graphite pro max 256 besteld 😀
Haters everywhere but I don’t really care
Zo 14:03 bestelling met Vodafone F&F doorgevoerd. Blauwe Max.
Bevestigingsmail ontvangen ook.
Dus nu maar wachten.
Dus nu maar wachten.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Verwijderd
Ik had de bevestiging al direct binnen, minuut later - ruim voor 14:00.HarmAchternaam schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 14:03:
[...]
Besteld om 13:44. Bevestiging binnen om 14:02
Ik kan bij mobiel.nl bij verlengen geen max toestel kiezen hoe doe ik dat?
Dubbele MagSafe-oplader, binnenkort beschikbaar en 149 euro. Pittig aan de prijs.
Yes, snel kunnen bestellen bij KPN!
Iphone 12 pro max 256 pacific blue besteld bij mobiel.nl. Met ING kortingscode van € 60 kwam ik uit op een toestelprijs van in totaal € 1.196. Vodafone verlengen.
Verwijderd
Gelukt, iPhone Pro Max 256GB grafiet volgende week vrijdag! Gewoon app blijven killen en opnieuw opstarten.
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2020 14:06 ]
via de apple store app:
iPhone 12 mini blauw 64gb, levering 13-nov
iPhone 12 mini blauw 64gb, levering 13-nov
Kpn, 128 gb black iphone mini besteld. ik ben benieuwd
Besteld vanuit de app iPhone 12 Pro Max blauw 512gb
probeer de app helemaal te sluiten (dus ook uit recente) !afterhourpower1 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 14:05:
Waarom kom ik er niet in?
Jaaaa! Gelukt! iPhone 12 Pro Max 256 GB Grafiet!
Gelukt via mediamarkt, iPhone 12 mini 64GB Zwart en een iPhone Pro max 128GB Blauw 
Staat nog op online uitverkocht maar is toch toe te voegen aan je winkelmandje en te bestellen met bezorging 13-11-20
Staat nog op online uitverkocht maar is toch toe te voegen aan je winkelmandje en te bestellen met bezorging 13-11-20
[ Voor 40% gewijzigd door lubbertkramer op 06-11-2020 14:07 ]
besteld via iPad, app en laptop staan nog steeds puntjes op 1. levering vrijdag 256 goud pro max
You and I have memories longer than the road ahead
Dat ging een stuk makkelijker dan een paar weken geleden. Alles besteld en volgende week bezorgd
Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare
Kijk eens op je hem in je account terug kunt vinden. Er waren meerdere mensen vorige keer waar dat niet het geval was..Donstil schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 14:04:
Zo 14:03 bestelling met Vodafone F&F doorgevoerd. Blauwe Max.
Dus nu maar wachten.
Ik kom er ook niet in op de website en in de app... Is het de bedoeling dat je de pagina blijft vernieuwen? Of vernieuwt de pagina zichzelf?
Besteld via kpn, gaan t merken.
tijdens verwerking van je bestelling is een storing opgetreden!?
Bij ons werkte het op 4G van KPN en T-Mobile binnen een paar minuten via de app. Moet je af en toe zelf even afsluiten en weer opstarten.Enit schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 14:07:
Ik kom er ook niet in op de website en in de app... Is het de bedoeling dat je de pagina blijft vernieuwen? Of vernieuwt de pagina zichzelf?
Verlengen bij mobiel.nl tele2 zie ik geen iphone 12 mini, iemand hetzelfde probleem?
https://www.mobiel.nl/sma...e+iPhone+12+Pro+Max+128GBCopyCatz schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 14:04:
Ik kan bij mobiel.nl bij verlengen geen max toestel kiezen hoe doe ik dat?
Klik op “abonnement samenstellen met Tele2” en daarna kun je nog steeds alles aanpassen, ook providers
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Fvq8VPKDpfTINBOOWq3QCNDd.jpg?f=user_large)
US import voor mij dit keer. Geen prullenbak en mmWave
Besteld via de app : pro max 256gb , bevestigings mail al binnen.
Nu probeer ik een lederen hoesje te bestellen en ik raak niet door de betaling heen
En bij Gravis de homepod mini besteld 111 euro met levering naar Belgie.
Nu probeer ik een lederen hoesje te bestellen en ik raak niet door de betaling heen
En bij Gravis de homepod mini besteld 111 euro met levering naar Belgie.
[ Voor 19% gewijzigd door Azmodann op 06-11-2020 14:12 ]
Lekker dan, besteld bij tmobile, betaald. Melding: betaling niet bevestigd. Hoe dan....
Hoe gaat dit precies? Dan moet je toch invoerrechten betalen en hoe wordt de telefoon hier bezorgd?MelvinW schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 14:09:
[Afbeelding]
US import voor mij dit keer. Geen prullenbak en mmWave
Duurt even, als het is afgeschreven van je rekening, no worries.WouterL schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 14:10:
Lekker dan, besteld bij tmobile, betaald. Melding: betaling niet bevestigd. Hoe dan....
iPhone 12 Pro Max 256GB Graphite besteld bij Mobiel.nl icm T-mobile. Verwachte levertijd vrijdag de 13e
[ Voor 16% gewijzigd door Nitai op 06-11-2020 14:12 ]
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Nog steeds niets (ook niet in de app
)
https://host.vlaanderen - https://www.ekinsol.be
iPhone 12 Pro Max 128GB Pacific Blue besteld om 14:05 levering op 13 -11 besteld via store app i.p.v. website.
besteld bij tmobile.. ging iets traag, maar heb nu betaald.
blauwe 256G pro max.
blauwe 256G pro max.
Dat betekent, stam + t .
Ik laat 'm bij MyUS.com afleveren. Ik woon in Dubai, dus invoerrechten zijn voor mij maar 5%. Voor Nederland zal je rond de 28% moeten betalen.turkeyhakan schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 14:10:
[...]
Hoe gaat dit precies? Dan moet je toch invoerrechten betalen en hoe wordt de telefoon hier bezorgd?
Wat een gezeik met die Apple store, ik wil de pro max bestellen en afhalen volgende week zaterdag, want vrijdags werk ik gewoon de hele dag. En dat kan je niet aanvinken.. Als ik zoveel geld neerleg mag ik toch wel eens in het weekend komen
Kom nergens in ... wat slecht dit...
Something under the bed is drooling
iPhone 12 Pro Max 128GB besteld bij mobiel.nl (Vodafone). Kon al om 13.55
Kreeg nog 60 euro korting via de ING
Kreeg nog 60 euro korting via de ING
Meer mensen last van foutmeldingen bij het betalen? Ik lijk er niet door te komen
Alsmaar een storing opgetreden
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
bijna alle Mini modellen nog steeds levering op 13 Nov (via Apple Store App)
T-Mobile heeft last van een rokende server denk ik!
Ging me er overigens niet zozeer om dat de lader niet ergens anders te bestellen is, maar meer dat het nogal stom is om als tmobile de lader niet in je online shop te hebben als je weet dat de nieuwe 12 zonder lader komt. Ach ja.

Ging me er overigens niet zozeer om dat de lader niet ergens anders te bestellen is, maar meer dat het nogal stom is om als tmobile de lader niet in je online shop te hebben als je weet dat de nieuwe 12 zonder lader komt. Ach ja.
ook alle Pro Max nog steeds prima leverbaar voor 13 Nov
Hier nog 1 inderdaad. Hopelijk leveren ze vrijdag / zaterdag dan. Nog mooi € 35 korting via ING geregeld.NickAlan schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 14:08:
Ben benieuwd of die vrijdag de 13e binnen zal komen!
"Zodra het product op voorraad is gaan we verder met je bestelling"...
[Afbeelding]
Wow elke keer een foutmelding bij klikken op afrekenen...
Pro Max 256gb Ocean blue bij Apple besteld. Bevestiging al binnen, geeft aan komt de 13e binnen.
Mmm vrijdag de 13de als dat maar goed gaat
Mmm vrijdag de 13de als dat maar goed gaat
Net een 12 Pro Max graphite 128gb besteld. Met iDeal betaald, enig idee hoelang het duurt voordat de betaling verwerkt is zodat er een leverdatum zichtbaar wordt?
Wat een gepruts zeg bij Apple
Heb bij Apple besteld. Bevestiging via mail en reservering op credit card. Dan is het gelukt lijkt me?
Tele2 kan dit soort dingen echt nooit goed regelen he. Wat waardeloos.
Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T
Had ik ook via de app met mijn CC. Via de website geen probleem en ik heb mijn leren hoesje voor de 12pro kunnen bestellen5V1NA70G schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 14:15:
Wow elke keer een foutmelding bij klikken op afrekenen...
Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)
Kreeg zelf ook meerdere foutmeldingen bij het afrekenen via de app. Stug nogmaals proberen (20x ofzo haha) en ik kwam erdoor. Bevestigingsmail ook gehad.
[ Voor 6% gewijzigd door Alcides op 06-11-2020 14:17 ]
Echt waardeloos... zit in mijn mandje maar kan niet afrekenen. OP de website kom ik ook al niet... Iemand nog alternatieven??
Helaas bij mij juist bij de website. De app wil uberhaupt niet eens openen...knny schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 14:16:
[...]
Had ik ook via de app met mijn CC. Via de website geen probleem en ik heb mijn leren hoesje voor de 12pro kunnen bestellen
Dit topic is gesloten.
Let op:
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.