Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deurklinkje
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 30-09 13:11
robostrot88 schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 09:14:
Zijn er al mensen die een update hebben ontvangen van mobiel.nl?
Geen update gehad van mobiel.nl

3900 WP O / 4100 WP W | Daikin 2mxm50n | Daikin FTXM 25 | Daikin FTXM 35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clueless
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-09 11:49
Hier ook inmiddels de T&T van Vodafone gehad voor mijn bezorging. Die zou (als PostNL zijn ding doet) morgen tussen 15:45 en 18:15 er moeten zijn. Bezorging is bij mij in de straat nou eenmaal zo laat :F

Naja als ik em maar krijg O-)

I Don't Know, So Don't Shoot Me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-09 13:46
Eindelijk bericht van Vodafone over mijn vrijdag 14:05 bestelling! Levering eind week 44. Een stuk erger dan de week vertraging vind ik echter het aan het lijntje houden en de onvriendelijke klantenservice, grote kans dat ik nu blijf maar ik bekijk nog even mijn opties en volgend jaar doe ik dit niet meer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kever678
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22:15
Dutchy88 schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 09:21:
Door een fout van KPN is mijn bestelling van vrijdag niet doorgekomen. Zondag nieuwe poging gedaan. Wel een bevestiging/sms ontvangen maar verder blijft het stil. Verwacht niet meer bij de eerste batch te zitten eerlijkgezegd.
Heb wel direct besteld en mijn status is gelijk aan die van jou, verwacht dat we vandaag de updates gaan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-09 16:33

cronixx

krieuw

Steven030 schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 09:24:
Eindelijk bericht van Vodafone over mijn vrijdag 14:05 bestelling! Levering eind week 34. Een stuk erger dan de week vertraging vind ik echter het aan het lijntje houden en de onvriendelijke klantenservice, grote kans dat ik nu blijf maar ik bekijk nog even mijn opties en volgend jaar doe ik dit niet meer
Ahw ik nu ook de SMS, week 44 helaas. Jij nog wel 43 dus? Nice!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rembis
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 04-01-2021
fetix1 schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 09:20:
Iemand al iets gehoord van T-mobile mbt afhalen in de winkel?
Nog niet... winkels openen om 10.00 dus wacht geduldig af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:50
swv schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 07:53:
[...]

Haha twee zielen een gedachte (al woon ik niet in/bij Eindhoven). Maar blijft maf hoe zo’n logistiek proces verloopt 8)7
Tja...

https://www.dhl.com/globa...ut-us/sustainability.html
Here at Deutsche Post DHL Group, we can deliver anything for any Customer, to and from anywhere on this planet. Every day, our employees bring the world together, united by one common purpose: “Connecting people, improving lives.”

We don’t just do this somehow, but in a sustainable way. Clearly, sustainability is much more than environmental protection or volunteering. It is about creating long-term value for business and society. At Deutsche Post DHL Group, we take this commitment very seriously. That is why sustainability is now part of our mission, which we want to fulfill by becoming Employer, Provider, and Investment of Choice – in a sustainable way.
Wij snappen gewoon nog niet wat het is, DHL wel, daarom rijden ze elke dag pakketjes eerst het land uit, en dan weer terug.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Niek_1981
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-09 21:46

Niek_1981

Think Different.

Steven030 schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 09:24:
Eindelijk bericht van Vodafone over mijn vrijdag 14:05 bestelling! Levering eind week 34. Een stuk erger dan de week vertraging vind ik echter het aan het lijntje houden en de onvriendelijke klantenservice, grote kans dat ik nu blijf maar ik bekijk nog even mijn opties en volgend jaar doe ik dit niet meer
Lkkr, je hebt hem al gewoon, en maar klagen...

Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:36
Nog maar is gecheckt, leverancier zegt mag pas vanaf morgen verkocht worden.. Hopelijk volgende week :(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• loekf2
Niek_1981 schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 09:32:
[...]

Lkkr, je hebt hem al gewoon, en maar klagen...
Man, en geen reviews posten hier ? Ja had hem al voor de presentatie.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steven030
cronixx schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 09:26:
[...]

Ahw ik nu ook de SMS, week 44 helaas. Jij nog wel 43 dus? Nice!
Oeps, week 44 bedoel ik ook. Ik pak even een kop koffie erbij 7(8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loekf2
HGHK schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 08:56:
Zo juist dit bericht ontvangen van Amac:

{{Amac}}
Mac iPad iPhone Watch Sale
Verzendbevestiging

Beste Henk,

Je bestelling met ordernummer ..... is zojuist in ons magazijn verwerkt en wordt vandaag door ons overgedragen aan PostNL. Door grote drukte bij onze vervoerder PostNL wordt je bestelling mogelijk één of meerdere dagen later bezorgd. Neem contact op met onze klantenservice als je na vijf bezorgdagen géén bestelling ontvangt. Heb je verder nog vragen? Dan helpt Amac Customer Care je graag verder: 088 - 77 060 00 (lokaal tarief).

Wanneer je bestelling met PostNL pakketdienst bezorgd wordt, ontvang je een e-mail met Track & Trace zodra het pakket door ons overgedragen is aan PostNL. Je bestelling wordt dan de eerstvolgende dag - die geen zondag of feestdag is - bezorgd.
Amac is wel ok met PostNL. Als ie vanavond verstuurd wordt door ze, heb je hem morgen.

Briefpost is wel een drama de laatste weken ( ;w allekabels.nl en PostNL ... 1.5 week voor 2 kabels ?)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:53

OMD

Alle vervoerders zijn drama. De druk op de vervoerders is 30 tot 45% hoger dan normaal. Ik vind het knap dat ze nog zoveel geleverd krijgen de volgende dag. De pakketbezorgers lopen alleen helemaal over van het werk en dat ga je merken op den duur.

Wij versturen zo een 20000 pakketten per jaar en je ziet vanaf maart ongeveer een procent of 3 die te laat geleverd wordt (PostNL) en tot zo een 15% bij DHL.

Toch is DHL op dit moment een erg betrouwbare vervoerder, wat haaks staat tegen de procenten natuurlijk maar er zit ook een enorm volumeverschil tussen, geen zin om dat nu te gelijk te trekken.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc19700
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-11-2023
Jieve schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 09:02:
Vodafone;mijn vriendin haar iPhone wordt bezorgd morgen tussen 10.00-12.30.
Zelf heb ik nog niets van Apple, alleen dat het morgen bezorgd gaat worden
Hier ook via de apple store website, status dat hij morgen wordt bezorgd.
Bij apple gaat de status in de loop van de dag op “verzonden”, dat kan zelfs pas in de late namiddag zijn.
Ik bestel elk jaar de nieuwe iphone via de apple store website, en soms ging de status rond de middag op “verzonden” en soms dus pas in de late namiddag.

[ Voor 4% gewijzigd door Marc19700 op 22-10-2020 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluebe
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15:34

Bluebe

Roar

Voor alle (waarschijnlijk niet veel) die bij bol.com hebben besteld ga er maar vanuit dat je niks krijgt deze week. Ik heb net contact gehad en de beste man geeft aan dat ze nog niet eens van een levering af weten van Iphones naar bol.com. Ze hebben dus blijkbaar nog niet eens voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:36
Bluebe schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 09:49:
Voor alle (waarschijnlijk niet veel) die bij bol.com hebben besteld ga er maar vanuit dat je niks krijgt deze week. Ik heb net contact gehad en de beste man geeft aan dat ze nog niet eens van een levering af weten van Iphones naar bol.com. Ze hebben dus blijkbaar nog niet eens voorraad.
:'( :'( :'( :'(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• XeriuM
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 30-09 14:13
Typisch bij Bol.com, iedere beunhaas kan daar tegenwoordig spullen verkopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMD

OMD

XeriuM schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 09:53:
[...]

Typisch bij Bol.com, iedere beunhaas kan daar tegenwoordig spullen verkopen.
Dat is natuurlijk wel een beetje kort door de bocht. Bol.com regelt de telefoons, niet de andere verkopers. Die kunnen er natuurlijk niet zoveel aan doen dat Bol.com zelf niet geleverd krijgt.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korben
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-07 01:53

Korben

() => {};

Het kan ook zijn dat degene die je hebt gesproken simpelweg geen toegang heeft tot dat soort informatie. Het zou heel goed kunnen dat ze allang een hele stapel telefoons in het magazijn hebben liggen, maar die lijken 'niet op voorraad' te zijn, omdat ze ze nog niet mogen verkopen.

.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• UMD
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20:25

UMD

You don't say

Jieve schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 07:01:
[...]

Voor mij helaas nog meer...
Hij zal morgen wel geleverd worden, maar vlieg straks naar Portugal voor de F1...
Op zn vroegst pas dinsdag mee spelen :(
Man dan heb jij een tóp weekend; eerst F1 bijwonen, en dan thuiskomen met een iPhone 12 die op je wacht. Ik zou er wel mee kunnen leven haha! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluebe
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15:34

Bluebe

Roar

Korben schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 09:55:
[...]

Het kan ook zijn dat degene die je hebt gesproken simpelweg geen toegang heeft tot dat soort informatie. Het zou heel goed kunnen dat ze allang een hele stapel telefoons in het magazijn hebben liggen, maar die lijken 'niet op voorraad' te zijn, omdat ze ze nog niet mogen verkopen.
Ja kan, maar kan het me moeilijk voorstellen. Voor zoiets zou ik wel verwachten dat ze weten wat er komt. Maar goed we wachten nog wel even af, het is ook niet zo dat je nu nog ergens een Pre-order rond krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkna
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:44
robostrot88 schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 09:14:
Zijn er al mensen die een update hebben ontvangen van mobiel.nl?
Nee!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:21
Jieve schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 07:01:
[...]

Voor mij helaas nog meer...
Hij zal morgen wel geleverd worden, maar vlieg straks naar Portugal voor de F1...
Op zn vroegst pas dinsdag mee spelen :(
Wist niet eens dat er gevlogen mocht worden daarheen, laat staan publiek. Maar super tof! Ik kijk m dit weekend vanaf de bank. Veel plezier in Portugal

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
Bluebe schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 09:59:
[...]

Ja kan, maar kan het me moeilijk voorstellen. Voor zoiets zou ik wel verwachten dat ze weten wat er komt. Maar goed we wachten nog wel even af, het is ook niet zo dat je nu nog ergens een Pre-order rond krijgt.
Ligt eraan welk model je wil, Amazon.nl heeft nog voorraad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

@Steven030 los van die SMS is er bij mij verder trouwens helemaal niets nieuws te zien als ik inlog op vodafone.nl en bij de bestelling kijk, bij jou wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
cronixx schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 10:04:
@Steven030 los van die SMS is er bij mij verder trouwens helemaal niets nieuws te zien als ik inlog op vodafone.nl en bij de bestelling kijk, bij jou wel?
Nee helaas, ook niks veranderd in zowel de app als via de browser. Maar ik denk dat ze dat pas doen als ze daadwerkelijk voorraad hebben en gaan verzenden. Eind volgende week.
Volgens mij hebben wij precies hetzelfde tijdpad en model haha (256 Pacific Blue)

[ Voor 7% gewijzigd door Steven030 op 22-10-2020 10:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meermarco
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-09 20:24
cronixx schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 10:04:
Ik kreeg eerst ook enkel die SMS. (gisteren) VAndaag ineens een PostNL app met nieuw pakket, en even later een mail met de factuur en track trace. In de app staat nog steeds ONBEKEND..Dus denk dat die niet heel realtime is.
Edit: Status onbekend. Maar als ik er op klik zie ik wel status: uitleveren en de track trace nu...

[ Voor 9% gewijzigd door meermarco op 22-10-2020 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

meermarco schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 10:07:
[...]

Ik kreeg eerst ook enkel die SMS. (gisteren) VAndaag ineens een PostNL app met nieuw pakket, en even later een mail met de factuur en track trace. In de app staat nog steeds ONBEKEND..Dus denk dat die niet heel realtime is
Aah cool, thanks voor de info, beetje duidelijkheid :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

Steven030 schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 10:06:
[...]

Nee helaas, ook niks veranderd in zowel de app als via de browser. Maar ik denk dat ze dat pas doen als ze daadwerkelijk voorraad hebben en gaan verzenden. Eind volgende week.
Volgens mij hebben wij precies hetzelfde tijdpad en model haha (256 Pacific Blue)
Haha klopt idd, wat dat betreft zit er dan toch wel wat logica in bij VF :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HGHK
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 30-10-2024
loekf2 schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 09:35:
[...]

Amac is wel ok met PostNL. Als ie vanavond verstuurd wordt door ze, heb je hem morgen.

Briefpost is wel een drama de laatste weken ( ;w allekabels.nl en PostNL ... 1.5 week voor 2 kabels ?)
Nu ook een bevestiging gekregen in mijn PostNL app, en ook wanneer het bezorgd wordt morgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:43
Steven030 schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 10:01:
[...]

Ligt eraan welk model je wil, Amazon.nl heeft nog voorraad
Ja,
daar zou ik dus écht niet vanuit gaan. Amazon heeft misschien wel de slechtste voorraad indicators die er zijn. Die laten je tot het laatste moment geloven dat je je bestelling afgeleverd krijgt en houden je zonder blikken of blozen 2 maanden aan het lijntje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mussov
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 23-09 15:19
Zojuist van KPN zakelijk per mail antwoord gekregen over de levering:
Hier kunnen we helaas nog geen antwoord op geven het is vanaf 23 oktober.
Wij zijn afhankelijk van wat Apple aanlevert aan hoeveelheid en hoe snel.
Is dus weinig van te zeggen.. hoop dat die alsnog morgen komt of anders niet veel later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
WouterL schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 10:16:
[...]

Ja,
daar zou ik dus écht niet vanuit gaan. Amazon heeft misschien wel de slechtste voorraad indicators die er zijn. Die laten je tot het laatste moment geloven dat je je bestelling afgeleverd krijgt en houden je zonder blikken of blozen 2 maanden aan het lijntje.
Hmm oke, ik heb hele andere ervaringen met Amazon, eigenlijk tot nu toe al mijn leveringen wel op tijd. En je ziet nu ook duidelijk welke modellen iphones wel of niet op voorraad zijn. Als je doorklikt wordt de leverdatum wel 25-26 oktober, maar dat zou momenteel alsnog veel sneller zijn dan Apple zelf of naar alle waarschijnlijkheid Bol.com. Dus als je Bol niet vertrouwd kan je mogelijk nog een back up order bij Amazon plaatsen, beide partijen zijn heel soepel in annuleringen. Maar misschien heb je gelijk hoor! Heb zelf alleen gelukkig nóg geen nare ervaring met Amazon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD

OMD

mussov schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 10:17:
Zojuist van KPN zakelijk per mail antwoord gekregen over de levering:

[...]

Is dus weinig van te zeggen.. hoop dat die alsnog morgen komt of anders niet veel later.
Ze hebben wel al voorraad gehad anders had mijn partner natuurlijk geen tracking code kunnen krijgen en dat het toestel klaar gemaakt is voor verzending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
Steven030 schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 10:20:
[...]

Hmm oke, ik heb hele andere ervaringen met Amazon, eigenlijk tot nu toe al mijn leveringen wel op tijd. En je ziet nu ook duidelijk welke modellen iphones wel of niet op voorraad zijn. Als je doorklikt wordt de leverdatum wel 25-26 oktober, maar dat zou momenteel alsnog veel sneller zijn dan Apple zelf of naar alle waarschijnlijkheid Bol.com. Dus als je Bol niet vertrouwd kan je mogelijk nog een back up order bij Amazon plaatsen, beide partijen zijn heel soepel in annuleringen. Maar misschien heb je gelijk hoor! Heb zelf alleen gelukkig nóg geen nare ervaring met Amazon
Normaliter zijn de voorraad indicaties prima, alleen niet bij pre-orders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ben2513
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 21-09 21:22
stevenh schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 07:32:
Zojuist met AMP een afspraak gemaakt voor mijn Tele2 iPhone. E-mail had ik vannacht om 1 uur ontvangen. Eerst mogelijke moment: woensdag.

Ben erg teleurgesteld.
Ik vroeg me al af waarom met AMP. Hebben jullie alle nieuwe contracten afgesloten? Ik moest mij namelijk bij een verlenging nog nooit identificeren.

Ik heb vrijdagavond met gsmweb verlengd (ja, ik weet, geen goeie shop maar de iPhone 12 Pro 128gb was er gewoon €966 inclusief cashback). Vandaag sms'je ontvangen van T-Mobile dat mijn contract is verlengd. Net ook nog een sms'je met de levertijden van de iPhone. Vermoedelijk komt die dan direct vanuit T-Mobile? Dacht dat gsmweb ze zal versturen.

Tussenwoning bj. 1979; Dak Rc 6.5, muren Rc 2, vloer Rc 6.4, ramen HR++; Vloerverwarming; Vaillant 75/6 WP; 10* 345WP op zuiden, 20*345 op noorden = 8000 kWh p/j; Energielabel A+++; Gasloos sinds 18 juli 2022.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36
Steven030 schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 10:20:
[...]

Hmm oke, ik heb hele andere ervaringen met Amazon, eigenlijk tot nu toe al mijn leveringen wel op tijd. En je ziet nu ook duidelijk welke modellen iphones wel of niet op voorraad zijn. Als je doorklikt wordt de leverdatum wel 25-26 oktober, maar dat zou momenteel alsnog veel sneller zijn dan Apple zelf.
Als ik het mij goed kan heugen worden de opgegeven data bij Apple nog wel naar voren gehaald.

Bij een bestelling dan althans, dat de levering eerder plaats vindt.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kever678
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22:15
Dutchy88 schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 09:21:
Door een fout van KPN is mijn bestelling van vrijdag niet doorgekomen. Zondag nieuwe poging gedaan. Wel een bevestiging/sms ontvangen maar verder blijft het stil. Verwacht niet meer bij de eerste batch te zitten eerlijkgezegd.
Kan inmiddels een aflevering zien voor morgen tussen 18 en 20 uur, handtekening is vereist dus dat moet hem zijn :D

Heb van KPN dus nog niks gehoord maar zie het in de postNL app, wellicht een poging waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElonDusk
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 01-09 23:51
Op mn Belsimpel account staat dit (hopen dat het klopt)

Verwachte bezorging: 24-10-2020 (overmorgen) *O*

Model 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
WouterL schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 10:24:
[...]

Normaliter zijn de voorraad indicaties prima, alleen niet bij pre-orders.
Oke, daar heb ik geen ervaring mee. Mijn eerste pre order bij Amazon is de PS5, die maak je nou wel erg spannend voor me :P. Haha nee daar heb ik alle vertrouwen in

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zojuist T&T sms gehad van DHL, bestelling bij Apple zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jannis
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-09 09:00
Dennisdn schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 10:38:
Zojuist T&T sms gehad van DHL, bestelling bij Apple zelf.
Hier ook. "Voor einde van de dag" -- lekker specifiek 8)7. Gelukkig sowieso gewoon thuis..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

Me too

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18:07
Yes hier ook een SMSje van DHL. Weet alleen nog niet of t de iPad of iPhone is :x .... Store app zelf nog niet bijgewerkt!

Edit: inmiddels een tweede SMSje. Dus beide zijn onderweg! Let the F5-ing begin :-) .

[ Voor 26% gewijzigd door Alpha89 op 22-10-2020 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
Steven030 schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 10:37:
[...]

Oke, daar heb ik geen ervaring mee. Mijn eerste pre order bij Amazon is de PS5, die maak je nou wel erg spannend voor me :P. Haha nee daar heb ik alle vertrouwen in
Maak je borst maar nat:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
ook notificatie van DHL. Besteld bij Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-09 12:53

pdavie2311

Live life to the fullest..

Hier ook zojuist! DHL...Apple...

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-10-2023

Security

it's just me

Zojuist ook een tweetal sms'jes van DHL ontvangen.
Nu uitzoeken op welk tijdstip ze de bestellingen willen afleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UMD
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20:25

UMD

You don't say

Hier ook notificatie van DHL voor mijn Apple bestelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
  • Laatst online: 24-09 18:14
Zojuist bericht: DHL express levering 23 okt
Status bestelling nog wel klaargemaakt voor verzending

[ Voor 38% gewijzigd door Jaymone op 22-10-2020 10:44 ]

Het is weer bijna September 2026 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicMaikel
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 21:12
Yes, hier ook een sms ontvangen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
Sodeju, nu maken jullie me zenuwachtig. Nog geen bericht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:44
DHL sms hier ook ontvangen.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zingo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:08
Ik heb nog niets ontvangen van DHL, maar als het van DHL komt ga ik er alvast vanuit dat het pakket niet aankomt. Ik heb op mijn huidige adres nog nooit iets van DHL ontvangen, ze hebben met altijd "gemist"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Zingo schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 10:45:
Ik heb op mijn huidige adres nog nooit iets van DHL ontvangen, ze hebben met altijd "gemist"
woon je wellicht in een boomhut?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• umbrellavs
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20-05 20:29
Bobo221 schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 00:46:
[...]

Ik heb dus precies hetzelfde dus ben ook benieuwd hoe dat gaat aflopen.

Ik weet niet hoe het bij andere zit maar ik kan bij my t-mobile niet de status van mijn bestelling zien.
Ze verwijzen je door naar het t-mobile forum voor levertijden.
Nou weet ik niet of dat komt omdat ik "ophalen in de winkel" heb gekozen of er iets fout gegaan met mijn bestelling. ik heb wel een bevestiging per email ontvangen.
Vandaag gebeld door T-Mobile winkel voor een afspraak voor morgenvroeg om op te halen . Afgelopen zaterdag besteld. iPhone 12 256gb White

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zingo
  • Laatst online: 19:08
Geert1976 schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 10:52:
[...]

woon je wellicht in een boomhut?
Daar zou het uitzicht beter zijn dan wat ik nu heb, maar helaas haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rembis
  • Laatst online: 04-01-2021
umbrellavs schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 10:54:
[...]

Vandaag gebeld door T-Mobile winkel voor een afspraak voor morgenvroeg om op te halen . Afgelopen zaterdag besteld. iPhone 12 256gb White
Hoelaat ben je gebeld en welke winkel? wacht nog steeds op een berichtje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:44
Ik heb nog niets ontvangen van DHL, maar als het van DHL komt ga ik er alvast vanuit dat het pakket niet aankomt. Ik heb op mijn huidige adres nog nooit iets van DHL ontvangen, ze hebben met altijd "gemist"
Echt nog nóóit problemen gehad met DHL.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mussov
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 23-09 15:19
OMD schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 10:21:
[...]

Ze hebben wel al voorraad gehad anders had mijn partner natuurlijk geen tracking code kunnen krijgen en dat het toestel klaar gemaakt is voor verzending.
Ja inderdaad, dat had ik ook gezegd. Maar schijnbaar willen of kunnen ze er niets over zeggen (per bestelling).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
Rivanov schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 10:58:
[...]

Echt nog nóóit problemen gehad met DHL.
Dan ben je 1 van de weinigen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Kan je niet een DHL pickup point selecteren als je een verzendbevestiging met T&T krijgt?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BiLo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-09 13:47

BiLo

PSN: toiletcleaner

iemand hier via Vodafone als nieuws over zijn of haar iPhone 12 Pro?

| Voron V2 | Fanatec Podium DD1 | Porsche Podium Wheel | APM | PDME | CSP V3 |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ben2513
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 21-09 21:22
joblamie schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 11:17:
[...]

Dan ben je 1 van de weinigen.
Nee. Het verschilt gewoon per locatie. Ik woon in de binnenstad van Groningen en krijg wekelijks meerdere DHL pakketten geleverd (Amazon). Altijd op tijd, heel erg fijne bezorgers, elektrische bezorgbussen :) Maar misschien draait het gewoon heel erg soepel hier in het Noorden (in Maastricht ook nooit problemen gehad trouwens).

Nog geen nieuws van gsmweb/T-Mobile qua bezorging

[ Voor 5% gewijzigd door ben2513 op 22-10-2020 11:24 ]

Tussenwoning bj. 1979; Dak Rc 6.5, muren Rc 2, vloer Rc 6.4, ramen HR++; Vloerverwarming; Vaillant 75/6 WP; 10* 345WP op zuiden, 20*345 op noorden = 8000 kWh p/j; Energielabel A+++; Gasloos sinds 18 juli 2022.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Slasher schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 11:18:
[...]

Kan je niet een DHL pickup point selecteren als je een verzendbevestiging met T&T krijgt?
Ja, die link zit in het sms’je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juan
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:20
SMS gehad, apple status nog hetzelfde, geen melding van verzending.

Vertrouwen is goed, controle nog beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-08 17:48
UMD schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 09:57:
[...]

Man dan heb jij een tóp weekend; eerst F1 bijwonen, en dan thuiskomen met een iPhone 12 die op je wacht. Ik zou er wel mee kunnen leven haha! _/-\o_
Ja, eigenlijk wel he! Maar had hem graag willen testen met foto’s maken haha. Maar gelukkig komen er meer races!
Heb ik ergens om naar uit te kijken idd haha
Alekz87 schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 10:01:
[...]

Wist niet eens dat er gevlogen mocht worden daarheen, laat staan publiek. Maar super tof! Ik kijk m dit weekend vanaf de bank. Veel plezier in Portugal
Gelukkig wel, naar Faro, die staan op geel. Het was ook maar de vraag of er publiek aanwezig mocht zijn. Maar gelukkig wel!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nyana
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-09 22:32

Nyana

Who?!

Snap eigenlijk niet dat Apple voor dhl heeft gekozen. Waar ze eerder ups gebruikten.
Al zijn dit soort pakketjes van Apple wel een andere prioriteit dan een regulier pakketje. Daar maakt Apple echt wel afspraken over met ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
BiLo schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 11:22:
iemand hier via Vodafone als nieuws over zijn of haar iPhone 12 Pro?
Geen Pro, wel de normale. Die zal morgen geleverd worden.
Het gaat dan om de groene, 128GB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frenkovic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-09 09:02
Twee keer (zakelijk) blauwe pro besteld bij mediamarkt (een om 13.58 en een om 14.05) en beiden staan op: "Je bestelling is doorgezet naar ons magazijn en wordt voorbereid voor verzending."

Ben benieuwd of ze morgen komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jannis
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-09 09:00
Nyana schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 11:32:
Snap eigenlijk niet dat Apple voor dhl heeft gekozen. Waar ze eerder ups gebruikten.
Al zijn dit soort pakketjes van Apple wel een andere prioriteit dan een regulier pakketje. Daar maakt Apple echt wel afspraken over met ze.
Volgens mij ligt dit aan waar het pakket vandaan komt. Pakketten rechtstreeks uit de fabriek komen volgens mij wel met UPS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
Ik zal je vertellen, dat gebeurde hier ook regelmatig.
Er was een bezorger die niet zo een zin had, tot ik een keer heb aangegeven dat ik alle vrije uren dat ik thuis wacht zal verhalen op hem, als hij niet aanbelt en zomaar een briefje in de bus doet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nyana schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 11:32:
Snap eigenlijk niet dat Apple voor dhl heeft gekozen.
Ik hou mij in... en hoor de hele tijd een stemmetje in m’n hoofd: “Ik mag tot morgen niks over DHL zeggen”....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Mijn pre-order komt gelukkig met TNT :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N3lm
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 11-08-2022
Ik heb dus nog helemaaaaal geen update van mobiel.nl, iemand anders wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rabbiej
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 01:49
N3lm schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 11:37:
Ik heb dus nog helemaaaaal geen update van mobiel.nl, iemand anders wel?
Nog geen bericht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• martin484
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 00:10
fetix1 schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 09:20:
Iemand al iets gehoord van T-mobile mbt afhalen in de winkel?
Ik helaas nog niet, zaterdagmiddag besteld...

Systeem : I7-12700K, 32GB, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-10-2023

Security

it's just me

Ik heb ook helaas wat negatievere ervaringen opgedaan met DHL, maar we zullen zien hoe de aflevering van mijn bestelling morgen verloopt. To be continued...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killer61
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-09 20:06
Hier ook geen bericht. Wel zaterdagochtend besteld icm met vodafone verlenging, iphone 12 pro 256 GB. Op de chat hebben ze aangegeven dat ze de eerste toestellen op vrijdag of zaterdag kunnen leveren. Helaas konden ze niet aangeven of ik bij de eerste groep zit ivm de grote hoeveelheid aanvragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeee
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Gisteren pas besteld (Pro 128GB Grafiet), bij T-Mobile, afhalen. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rabbiej
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 01:49
Killer61 schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 11:40:
[...]

Hier ook geen bericht. Wel zaterdagochtend besteld icm met vodafone verlenging, iphone 12 pro 256 GB. Op de chat hebben ze aangegeven dat ze de eerste toestellen op vrijdag of zaterdag kunnen leveren. Helaas konden ze niet aangeven of ik bij de eerste groep zit ivm de grote hoeveelheid aanvragen.
Ik heb zelf vrijdagmiddag om 14:10 verlengd met Vodafone verlenging. Gezien de eerdere berichten verwacht ik vandaag wel een bericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekosniekos
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20-06 12:12
Toevallig iemand iets gehoord vanuit Coolblue?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

niekosniekos schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 11:43:
Toevallig iemand iets gehoord vanuit Coolblue?
Nee helemaal niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• umbrellavs
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20-05 20:29
Rembis schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 10:57:
[...]

Hoelaat ben je gebeld en welke winkel? wacht nog steeds op een berichtje...
Vandaag in de ochtend , Apeldoorn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:38

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Ik had via kpn de 12 pro besteld. deze wordt vanmiddag via de post al geleverd :D

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wikkez
  • Laatst online: 08-09 15:08
Toch straf, ik heb besteld bij Apple op 16 okt ergens na 14u en wordt "pas" geleverd op 28 okt.
Een pro grafiet 256gb.

Op zich maakt het niet veel uit, vind het wel straf dat zij zelf zo laat zijn met leveren. Terwijl 3th party leveranciers wel uitleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 26-09 00:08
Wikkez schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 11:49:
Toch straf, ik heb besteld bij Apple op 16 okt ergens na 14u en wordt "pas" geleverd op 28 okt.
Een pro grafiet 256gb.

Op zich maakt het niet veel uit, vind het wel straf dat zij zelf zo laat zijn met leveren. Terwijl 3th party leveranciers wel uitleveren.
Zeker dat er bij bestellen wel de 23 stond? De meeste mensen (ikzelf ook) hebben namelijk wel gewoon een aangegeven levering voor morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wikkez
  • Laatst online: 08-09 15:08
Sluw schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 11:50:
[...]

Zeker dat er bij bestellen wel de 23 stond? De meeste mensen (ikzelf ook) hebben namelijk wel gewoon een aangegeven levering voor morgen.
Bedankt voor je bestelling!
We zullen u laten weten wanneer uw artikelen onderweg zijn.

De bezorgdatum is mede afhankelijk van voorzorgsmaatregelen rond contactloze bezorging ter bescherming van onze werknemers, bezorgpartners en klanten. Bedankt voor je geduld.

Bestelnummer: xxx
Besteld op: 16/10/2020
Te verzenden artikelen
Verzending 1
Verzendklaar: 5-7 werkdagen
Levering: 26 Okt - 28 Okt door Expreslevering

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMD

OMD

Mijn order is geannuleerd. Totale fuck-up van KPN. op vrijdag besteld om 14:03 en order is niet binnen gekomen. Ik krijg dus niets. Jeej....

Gelukkig kan ik hem nog wel ergens anders kopen... NOT :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshoon
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-09 10:31

Joshoon

Hardstyle DJ, ICT'er

Zojuist SMS gekregen van T-Mobile.
Kan de iPhone 12 Pro Oceaanblauw 128GB die ik op vrijdag 17:45 heb besteld morgen afhalen in T-Mobile Shop in Assen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 26-09 00:08
Wikkez schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 11:52:
[...]

Bedankt voor je bestelling!
We zullen u laten weten wanneer uw artikelen onderweg zijn.

De bezorgdatum is mede afhankelijk van voorzorgsmaatregelen rond contactloze bezorging ter bescherming van onze werknemers, bezorgpartners en klanten. Bedankt voor je geduld.

Bestelnummer: xxx
Besteld op: 16/10/2020
Te verzenden artikelen
Verzending 1
Verzendklaar: 5-7 werkdagen
Levering: 26 Okt - 28 Okt door Expreslevering
Ah, maar daar staat toch ook gewoon 26-28 okt? Was de eerste lading net op toen je bestelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robostrot88
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 27-09 11:40
Voor de mensen die bij mobiel.nl hebben besteld. Ik heb net contact gehad met de klanteservice.

"Ik zie dat je de Iphone 12 pro hebt besteld. Wij krijgen deze pas morgen geleverd. Op dit moment kan ik hier helaas niks over zeggen."

:s

Hoe moeilijk kan het zijn... Je weet toch wat je binnen krijgt en wat eruit gaat/moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
OMD schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 11:55:
Mijn order is geannuleerd. Totale fuck-up van KPN. op vrijdag besteld om 14:03 en order is niet binnen gekomen. Ik krijg dus niets. Jeej....

Dan is Vodafone toch niet de enige. Klote man :(. Hopelijk hebben ze op zijn minst een betere klantenservice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrique70
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-09 14:07
Bluebe schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 09:59:
[...]

Wanneer ik terug zoek naar vorig jaar hadden ze tot op het laatste moment bij Bol ook geen info. Het kan zomaar zijn dat vandaag of morgen ineens de voorraad binnenkomt. Het magazijn van de iphones is tenslotte maar een paar straten verderop (Syncreon Waalwijk --> Bol.com Waalwijk)!
Maar goed, we zien het wel.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
Geen bericht nog van dhl. En kan niet bij mijn bestellingen in de AppStore momenteel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Justevo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 30-09 11:04
Ik wil iedereen succes wensen met de levering van DHL.

Verder ben ik niet rancuneus :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMD

OMD

Steven030 schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 12:00:
[...]

Dan is Vodafone toch niet de enige. Klote man :(. Hopelijk hebben ze op zijn minst een betere klantenservice
Nou, daar heb je helaas niets aan. Kerel bij opzeggingen was wel aardig en vond het allemaal een beetje wazig wat er met mijn order was gebeurt.

Geen oplossing geboden. Heb dus abonnement verlenging maar geannuleerd. We gaan nu maar paar weekjes wachten tot ze in de winkel liggen. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-tuning
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 30-09 11:44
Bericht van DHL, levering van blauwe 12 Pro 128GB morgen tussen 10 en 3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iJJ76
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 08-08-2024
OMD schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 11:55:

Slecht verhaal zeg, mag toch hopen dat je een tegemoetkoming gaat krijgen want dat lijkt nergens op! Ga zelf zo ook maar eens informeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
Nog geen bericht en binnen de AppStore krijg ik de melding: je hebt op dit moment geen toegang tot je bestellingen. Kent iemand die melding?
Pagina: 1 ... 108 ... 278 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.

Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.