Ja lijkt mij ook...Amilo123 schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 19:55:
[...]
Was bij de launch toch al bekend dat de pro max het beste was?
Alleen de camera toch?
Misschien andere gb of andere kleur?Rembis schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 19:46:
Vreemd... 15:10 besteld bij tmobile, afhalen in shop gekozen en zie van meerdere met hetzelfde model dat ze al bericht hebben gehad terwijl ze later hebben besteld..
Check! Hier net ook de status overgedragen aan AMP. Nog altijd geen mail / sms. Maar komt wel goed zo te zien. Mooi!Tiimbo1991 schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 19:49:
Je kan trouwens hier bij T-Mobile je status bekijken: https://www.t-mobile.nl/k...e-bestelling/bestelstatus
Die van mij staat op Overgedragen aan AMP en dat ik moet wachten op een smsje/email.
Nog geen mail gehad maar verwacht die toch wel vandaag of morgen!
Verlengd vrijdag rond 21:10u Pro Zwart 128GB
Gaat om een Pro 128GB BlauwAantal: 1
€ xxx,xx
Niet op voorraad. Jouw product komt binnen op 23-10-2020. Als het product binnen is en je hebt alle acties afgerond, dan versturen wij het pakket nog dezelfde dag. Wij versturen 7 dagen per week tot 23.30 uur pakketten. Geen zorgen dus - wacht rustig af. Zodra het pakket verzonden is krijg je daar per mail een bevestiging van.
'Iedereen is gelijk, maar sommigen zijn meer gelijk dan anderen',. -George Orwell
Dat klopt wel. Maar nu waren er een paar reviews online verschenen die het ook beaamden.Amilo123 schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 19:55:
[...]
Was bij de launch toch al bekend dat de pro max het beste was?
Amateur aankloter: Applewatch Ultra 2| MacBook Pro 2020 16GB 13”| iPad Pro 11” 2021| iPhone 16 Pro Max| AirPods Pro 3| Synology DS220+
Want de Specs en verschillen benoemd door Apple zouden in werkelijkheid niet kloppen?Knoezelbos schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 20:18:
[...]
Dat klopt wel. Maar nu waren er een paar reviews online verschenen die het ook beaamden.
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Lijkt me sterk, er zijn nog geen reviews omtrent de Pro Max. Althans, als ze er zijn staan ze onder embargo.Knoezelbos schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 20:18:
[...]
Dat klopt wel. Maar nu waren er een paar reviews online verschenen die het ook beaamden.
Tja is dan wel geen vrijdag maar je weet wel waar je aan toe bent.. Degene die bij Kpn of Voda hebben besteld weten nog helemaal niets, dat balen voor hen.joblamie schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 20:11:
Hier e-mail van AMP gehad en vrijdag inmiddels al niet meer mogelijk (T-Mobile), eerstvolgende aanklikbare dag is bij mij zaterdag.
Another one bites the DUST
@ T-Mobile verlengd vrijdag 21:10u Pro 128GB zwart
[ Voor 6% gewijzigd door Tha BasZ op 21-10-2020 21:23 ]
Heb voor de vrijdag gekozen en had keus qua dagen. Maar ben dus niet de hele dag beschikbaar dus ben heeeeel benieuwd naar mn tijdsstip pff. Stom dat je geen dagdeel kunt kiezen!
[ Voor 3% gewijzigd door low_n_slow op 21-10-2020 20:43 ]
Eerste afspraak mogelijkheid voor mij was maandag.
Soms kan je daar met extra betalen wel een vak kiezen.low_n_slow schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 20:42:
Haha ik kreeg de AMP mail (19:25) een uur voor mn tele2 (uit naam van tmobile) sms (20:25)!
Heb voor de vrijdag gekozen en had keus qua dagen. Maar ben dus niet de hele dag beschikbaar dus ben heeeeel benieuwd naar mn tijdsstip pff. Stom dat je geen dagdeel kunt kiezen!
En anders is het afwachten wanneer je op de route ligt
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Die heb ik ook. Verder gebeurt er niets.iJJ76 schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 21:00:
KPN: 21-10-2020 11:46 - Uw iPhone 12 komt er bijna aan
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Ook de "Uw iPhone 12 komt er bijna aan" mail nog niet gehad? Track and trace heb ik ook nog niet maar ga er nog van uit dat die er vrijdag is.OMD schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 21:00:
Ik heb dus nog niets gehoord van KPN. Vrijdag 14:07 besteld. Mijn vriendin heeft zelfs al de track en tracé code binnen sinds vanavond. Staat in mijn bestelling nog steeds op gereserveerd. Baal we ontzettend, als ik dat had geweten had ik er geen 2 besteld bij KPN.
Ik zie dat het inmiddels al minimaal woensdag is geworden als je een nieuwe afspraak maaktRoos79 schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 20:52:
[...]
Soms kan je daar met extra betalen wel een vak kiezen.
En anders is het afwachten wanneer je op de route ligt
Staat er bij jou in “mijn bestelling” dat je toestel is gereserveerd of dat hij onderweg os?kever678 schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 21:01:
[...]
Ook de "Uw iPhone 12 komt er bijna aan" mail nog niet gehad? Track and trace heb ik ook nog niet maar ga er nog van uit dat die er vrijdag is.
Ik heb hem zelfs iets later besteld als jou dus zou me geen zorgen maken, het gaat precies op dezelfde manier als 2 jaar geleden met de XS, die was er ook netjes via KPN op releasedag.
Maar je had ingepland toch?low_n_slow schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 21:02:
[...]
Ik zie dat het inmiddels al minimaal woensdag is geworden als je een nieuwe afspraak maakt
En ook dit gaat elk jaar zo 🤭
Er zijn geen onbeperkt chauffeur aanwezig natuurlijk
[ Voor 8% gewijzigd door Roos79 op 21-10-2020 21:06 ]
Nou ja, zorgen is een groot woord. Mijn eerste bestelling was al niet goed binnen gekomen. Tis een beetje een zooitje met mijn order. KPN zei aan de telefoon dat mijn account onder review was. Beetje vaag. Zit al 15 jaar bij KPN en dit is pas mijn 2e keer dat ik iets verlengiJJ76 schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 21:04:
[...]
Ik heb hem zelfs iets later besteld als jou dus zou me geen zorgen maken, het gaat precies op dezelfde manier als 2 jaar geleden met de XS, die was er ook netjes via KPN op releasedag.
Dit zijn mijn status wijzigingen, is nog niet onderweg:OMD schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 21:03:
[...]
Staat er bij jou in “mijn bestelling” dat je toestel is gereserveerd of dat hij onderweg os?
17-10-2020 08:20 - Uw iPhone 12 is gereserveerd
20-10-2020 19:04 - Uw iPhone 12 komt er bijna aan
20-10-2020 19:04 - Sms bericht van KPN aan.
Dat is inderdaad vaag, zeker omdat je al zo lang klant bent.OMD schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 21:07:
[...]
Nou ja, zorgen is een groot woord. Mijn eerste bestelling was al niet goed binnen gekomen. Tis een beetje een zooitje met mijn order. KPN zei aan de telefoon dat mijn account onder review was. Beetje vaag. Zit al 15 jaar bij KPN en dit is pas mijn 2e keer dat ik iets verleng
KPN heeft rare streken. Was ook al ruim 10 jaar klant paar jaar geleden, iPhone in de pre-order besteld en kreeg maar niets te horen. Livechat medewerker zei toen alles is prima, ik zie je bestelling staan. Paar dagen later gebeld en bleek er geen bestelling in het systeem te staan. Meteen van provider gewisseld.OMD schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 21:07:
[...]
Nou ja, zorgen is een groot woord. Mijn eerste bestelling was al niet goed binnen gekomen. Tis een beetje een zooitje met mijn order. KPN zei aan de telefoon dat mijn account onder review was. Beetje vaag. Zit al 15 jaar bij KPN en dit is pas mijn 2e keer dat ik iets verleng
Nee geen voor de pro max. Maar wel voor de gewone pro. Daarin word door bijna alle reviewers gezegd dat je beter voor de max kunt gaan.Amilo123 schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 20:20:
[...]
Lijkt me sterk, er zijn nog geen reviews omtrent de Pro Max. Althans, als ze er zijn staan ze onder embargo.
Amateur aankloter: Applewatch Ultra 2| MacBook Pro 2020 16GB 13”| iPad Pro 11” 2021| iPhone 16 Pro Max| AirPods Pro 3| Synology DS220+
Omdat die gewoon levert op de dag dat ze zeggenSjeefr schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 21:16:
Niemand bij Apple direct, zonder abonnement gekocht? Nogal stil daarover.
Je krijgt meestal de dag ervoor bericht daarover
Misschien omdat het toestel i.c.m. een abonnement goedkoper is?Sjeefr schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 21:16:
staat er nu bij mij bij vodafone
Ach ja, we gaan het zien. Ben verder erg tevreden over KPN dus zal zeker niet wisselen maar ik had hem dan liever gewoon los gekocht bij Apple. Het is nog geen vrijdag dus er kan nog van alles gebeuren maar het liep al niet zo lekker bij mijn bestelling.Amilo123 schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 21:15:
[...]
KPN heeft rare streken. Was ook al ruim 10 jaar klant paar jaar geleden, iPhone in de pre-order besteld en kreeg maar niets te horen. Livechat medewerker zei toen alles is prima, ik zie je bestelling staan. Paar dagen later gebeld en bleek er geen bestelling in het systeem te staan. Meteen van provider gewisseld.
Annuleren kan toch niet en ergens anders moet ik ook wachten. Het is geen zaak van leven en dood maar je wilt toch graag je nieuwe speeltje ontvangen
Zaterdag komt ie!
Klinkt als wat ik nu heb Vodafone, ook tijd voor een wisselAmilo123 schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 21:15:
[...]
KPN heeft rare streken. Was ook al ruim 10 jaar klant paar jaar geleden, iPhone in de pre-order besteld en kreeg maar niets te horen. Livechat medewerker zei toen alles is prima, ik zie je bestelling staan. Paar dagen later gebeld en bleek er geen bestelling in het systeem te staan. Meteen van provider gewisseld.
Knap zonder praktijkervaring, toch?Knoezelbos schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 21:16:
[...]
Nee geen voor de pro max. Maar wel voor de gewone pro. Daarin word door bijna alle reviewers gezegd dat je beter voor de max kunt gaan.
Geleverd op 23 okt. Staat in de appSjeefr schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 21:16:
Hier ook. Met de status “verzending wordt voorbereid”.Juan schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 22:03:
Geleverd? bij mij staat er "word bezorgd op 23 okt"
Ja, dat bedoelde ik hahaJuan schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 22:03:
Geleverd? bij mij staat er "word bezorgd op 23 okt"
Bij afhalen in de winkel stuurt de winkel zelf een SMS. Dat doen ze meestal pas op donderdagochtend omdat de levering meestal pas rond 14:00/15:00 aankomt in de winkel op de woensdag, en door drukte de SMS pas de dag erna versturen omdat er toch soms gekkies in de winkel komen om te vragen of ze de telefoon toch al mogen.
Ik heb goede hoop!
Normale 12 bij Apple, alleen pas gisteren besteldSjeefr schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 21:16:
Of misschien koop je hem los omdat je de BTW kan aftrekkenpl0xs schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 21:20:
[...]
Misschien omdat het toestel i.c.m. een abonnement goedkoper is?
Ik wilde hem maandag eigenlijk bij Coolblue bestellen (net als 2 jaar geleden), maar was net te laat. Dus daarna bij Bol.com besteld. Ben benieuwd wanneer ik iets hoor.......
Kan je ook bij provider doen als gelijk alles betaald. Heb je nog korting ook.patrique70 schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 22:49:
[...]
Of misschien koop je hem los omdat je de BTW kan aftrekken![]()
Ik wilde hem maandag eigenlijk bij Coolblue bestellen (net als 2 jaar geleden), maar was net te laat. Dus daarna bij Bol.com besteld. Ben benieuwd wanneer ik iets hoor.......
Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.
Klopt helemaal, behalve wanneer je abonnement niet zakelijk is en/of op dezelfde naam staat. Waarom? ... lang verhaalHekkeySE schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 22:51:
[...]
Kan je ook bij provider doen als gelijk alles betaald. Heb je nog korting ook.
Op zaterdagochtend een iPhone 12 128GB besteld direct bij Apple besteld, staat nog steeds op 'Wordt verwerkt' en de leverdatum op 27-29 oktober. Moet nog even geduld hebben dus.Sjeefr schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 21:16:
Ik heb vrijdag om 20:00 12 pro bij Vodafone besteld via verlenging ging in 1keer goed en binnen 1minuut contract via mail. Vanmiddag sms gehad dat levering eind week 43 plaats vindt. dus ik denk dat hij gewoon vrijdag hier thuis aan komt.
"Status
Uitleveren:
Uw bestelling is klaar voor verzending.
Uw bestelling wordt bezorgd. Zodra het pakket bij PostNL in transport gaat ziet u hier beneden de Track & Trace code (n.v.t. bij Sim Only)."
Ik ook niet, geen SMS gehad. Wat een poppenkast zeg!Steven030 schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 17:02:
Fuck, dan zit ik er definitief niet bij ondanks mijn 14:05 bestelling
Bepaalde mensen hebben wel alsnog een status update gekregen die je kan zien in de browser-versie van My Vodafone ->Service->Bestellingen en dan op je bestelling klikken. Het proberen waard voor je. Ik behoor helaas niet tot die gelukkigencronixx schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 23:44:
[...]
Ik ook niet, geen SMS gehad. Wat een poppenkast zeg!
Nope, ook daar staat hij bij mij nog steeds op "wordt verwerkt" zonder nieuwe info.Steven030 schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 23:49:
[...]
Bepaalde mensen hebben wel alsnog een status update gekregen die je kan zien in de browser-versie van My Vodafone ->Service->Bestellingen en dan op je bestelling klikken. Het proberen waard voor je. Ik behoor helaas niet tot die gelukkigen
Ik heb nog een bestelling bij coolblue.. welke ik nog moet betalen.. lijkt wel gereserveerd.Steven030 schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 17:31:
Als iemand nog een site voorbij ziet komen waar je de pro (256 pacific blue) kan bestellen voor levering/afhaal voor vrijdag hoor ik het graag! Heb geen sms ontvangen van Vodafone dus moet op zoek naar een andere oplossing
Om 14.05 bij Vodafone? Heb je wel meteen een ordernr gekregen?Steven030 schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 17:02:
Fuck, dan zit ik er definitief niet bij ondanks mijn 14:05 bestelling
Ik heb om 15.38 van mijn vriendin kunnen verlengen, heeft wel een SMS gehad voor komende vrijdag.
Wellicht omdat zij een groen toestel heeft gekozen en minder populair is?
Oeh nice, thanks, helaas nu weer uitverkocht. Wel bij Amazon.nl graphite en gold 128 beschikbaar! Net even als back up besteldniekosniekos schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 23:54:
[...]
Ik heb nog een bestelling bij coolblue.. welke ik nog moet betalen.. lijkt wel gereserveerd.
Dus zij hebben de toestellen al binnen lijkt het!mdoos schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 23:01:
Tussen de problemen bij VF door ook een positieve ervaring!
Ik heb vrijdag om 20:00 12 pro bij Vodafone besteld via verlenging ging in 1keer goed en binnen 1minuut contract via mail. Vanmiddag sms gehad dat levering eind week 43 plaats vindt. dus ik denk dat hij gewoon vrijdag hier thuis aan komt."Status
Uitleveren:
Uw bestelling is klaar voor verzending.
Uw bestelling wordt bezorgd. Zodra het pakket bij PostNL in transport gaat ziet u hier beneden de Track & Trace code (n.v.t. bij Sim Only)."
Ja, 14:05 bij Vodafone. Gelijk gebeld en gechat toen ik geen bevestiging kreeg. Maar ik moest geduld hebben, anders had ik toen gelijk een nieuwe besteld. In alle dagen daarna meerdere keren contact gezocht maar ik moest geduld hebben. Nou, uiteindelijk kreeg ik een bevestiging met besteldatum 18 oktober en dat konden ze niet meer wijzigen. Nu geen sms, geen veranderd orderstatus. Als Amazon eerder is dan ben ik weg bij Vodafone en kijk ik nooit meer omJieve schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 00:03:
[...]
Om 14.05 bij Vodafone? Heb je wel meteen een ordernr gekregen?
Ik heb om 15.38 van mijn vriendin kunnen verlengen, heeft wel een SMS gehad voor komende vrijdag.
Wellicht omdat zij een groen toestel heeft gekozen en minder populair is?
Anderen al een verzend bevestiging of track and trace gehad van KPN?
Ik heb zo'n beetje hetzelfde gehad. Ik kreeg initieel de 16e nog wel een bevestiging maar dat was op een verkeerd telefoonnummer. Dit werd rechtgetrokken met een nieuwe bestelling met als besteldatum 18-10.Steven030 schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 00:08:
[...]
Ja, 14:05 bij Vodafone. Gelijk gebeld en gechat toen ik geen bevestiging kreeg. Maar ik moest geduld hebben, anders had ik toen gelijk een nieuwe besteld. In alle dagen daarna meerdere keren contact gezocht maar ik moest geduld hebben. Nou, uiteindelijk kreeg ik een bevestiging met besteldatum 18 oktober en dat konden ze niet meer wijzigen. Nu geen sms, geen veranderd orderstatus. Als Amazon eerder is dan ben ik weg bij Vodafone en kijk ik nooit meer om
In de tussentijd trouwens idd constant: gewoon afwachten, komt goed, je eerste besteltijdstip telt, en andere onzin.
[ Voor 7% gewijzigd door cronixx op 22-10-2020 00:12 ]
Hoe gaat dat in zijn werk precies? Kunnen goederen die als privé gebruikt worden ook gedeclareerd worden?patrique70 schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 22:49:
[...]
Of misschien koop je hem los omdat je de BTW kan aftrekken![]()
Geen idee hoe laat je zo’n ophaalbericht krijgt of dat je er überhaupt eentje krijgt. Status staat nu nog steeds op “word verwerkt”
[ Voor 30% gewijzigd door ferrie99 op 22-10-2020 00:40 ]
tracy00 schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 00:22:
[...]
Hoe gaat dat in zijn werk precies? Kunnen goederen die als privé gebruikt worden ook gedeclareerd worden?
Daar kun je volgens mij beter een apart topic over maken. Ik ga er daarom ook niet heel diep op in. Maar mij is altijd geleerd dat het niet uitmaakt of je goederen die niet zakelijk zijn aangeschaft declareert. Het gaat om het gebruik ervan.
Met andere woorden: ik koop als consument een smartphone die ik vervolgens enkel zakelijk gebruik. Dan mag je die gewoon aftrekken, ook als de naam van je zaak er niet op staat. Je moet alleen wel aan kunnen tonen dat je de smartphone zakelijk gebruikt.
Als je dus een MacBook koopt die je zowel privé als zakelijk gaat gebruiken, mag je een deel aftrekken. Dat deel is gebaseerd op je zakelijke gebruik. Maar als je die MacBook weer vaker persoonlijk dan zakelijk gebruikt, mag je deze niet zakelijk aftrekken.
Kortgezegd: “Kunnen goederen die privé gebruikt worden ook zakelijk worden afgetrokken?” —> Nee.
Dat is de theorie. De praktijk leert toch wat anders. Als je een bureaustoel koopt waarop je de hele dag in je studeerkamer werkt als zzp’er, is een typisch geval van hoe het in de praktijk anders werkt. Er is natuurlijk geen hond die de tijd dat je zakelijk op die stoel gezeten hebt gaat uitdrukken in verhouding met de tijd dat je er privé op gezeten hebt. De officiële weg is dan een zakelijke stoel en een particuliere stoel in die ruimte zetten. Net zo als je een particuliere en zakelijke computer, laptop en smartphone hebt. Dat is dan ‘de juiste manier’ volgens vele ondernemers.
Theoretisch blijft dan de vraag of er echt controle is op je zakelijke gebruik. Bij een telefoonabonnement is dat makkelijk te controleren. Maar er is natuurlijk niemand die bijhoudt (namens de Belastingdienst) wanneer je zakelijk of privé op die bureaustoel hebt gezeten.
Einde offtopic. We zitten hier immers niet op het HL ondernemersforum.
[ Voor 0% gewijzigd door Dennisweb op 22-10-2020 01:06 . Reden: Mijn bericht was iets langer dan ik dacht. ]
Aanvulling btw verhaal:Dennisweb schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 00:51:
[...]
Offtopic:
Daar kun je volgens mij beter een apart topic over maken. Ik ga er daarom ook niet heel diep op in. Maar mij is altijd geleerd dat het niet uitmaakt of je goederen die niet zakelijk zijn aangeschaft declareert. Het gaat om het gebruik ervan.
Met andere woorden: ik koop als consument een smartphone die ik vervolgens enkel zakelijk gebruik. Dan mag je die gewoon aftrekken, ook als de naam van je zaak er niet op staat. Je moet alleen wel aan kunnen tonen dat je de smartphone zakelijk gebruikt.
Als je dus een MacBook koopt die je zowel privé als zakelijk gaat gebruiken, mag je een deel aftrekken. Dat deel is gebaseerd op je zakelijke gebruik. Maar als je die MacBook weer vaker persoonlijk dan zakelijk gebruikt, mag je deze niet zakelijk aftrekken.
Kortgezegd: “Kunnen goederen die privé gebruikt worden ook zakelijk worden afgetrokken?” —> Nee.
Dat is de theorie. De praktijk leert toch wat anders. Als je een bureaustoel koopt waarop je de hele dag in je studeerkamer werkt als zzp’er, is een typisch geval van hoe het in de praktijk anders werkt. Er is natuurlijk geen hond die de tijd dat je zakelijk op die stoel gezeten hebt gaat uitdrukken in verhouding met de tijd dat je er privé op gezeten hebt. De officiële weg is dan een zakelijke stoel en een particuliere stoel in die ruimte zetten. Net zo als je een particuliere en zakelijke computer, laptop en smartphone hebt. Dat is dan ‘de juiste manier’ volgens vele ondernemers.
Theoretisch blijft dan de vraag of er echt controle is op je zakelijke gebruik. Bij een telefoonabonnement is dat makkelijk te controleren. Maar er is natuurlijk niemand die bijhoudt (namens de Belastingdienst) wanneer je zakelijk of privé op die bureaustoel hebt gezeten.
Einde offtopic. We zitten hier immers niet op het HL ondernemersforum.
https://www.belastingdien...nde_goederen_en_diensten/
Aanvulling aftrekbare kosten voor de inkomstenbelasting:
https://zzpdaily.nl/telefoon-van-de-zaak-zzper/
Voor mij helaas nog meer...
Hij zal morgen wel geleverd worden, maar vlieg straks naar Portugal voor de F1...
Op zn vroegst pas dinsdag mee spelen
Dat zeiden zij dus ook, je moet gewoon even wachten...Steven030 schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 00:08:
[...]
Ja, 14:05 bij Vodafone. Gelijk gebeld en gechat toen ik geen bevestiging kreeg. Maar ik moest geduld hebben, anders had ik toen gelijk een nieuwe besteld. In alle dagen daarna meerdere keren contact gezocht maar ik moest geduld hebben. Nou, uiteindelijk kreeg ik een bevestiging met besteldatum 18 oktober en dat konden ze niet meer wijzigen. Nu geen sms, geen veranderd orderstatus. Als Amazon eerder is dan ben ik weg bij Vodafone en kijk ik nooit meer om
Ik heb niet gewacht, maar ben aan de slag gegaan om het opnieuw te verlengen. En toen opeens wel een ordernummer!
Heel goed leuk vooruitzichtMelvinW schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 07:02:
SMS ontvangen van DHL. Gepland voor levering morgen
Ben erg teleurgesteld.
Lekker modern voor 2020Agaron schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 07:12:
Bij Vodafone gaat dat vaker mis. Als er een bestelling/verlenging in de achter liggende systemen niet goed gaat dan komt die in een queue terecht en moet die handmatig worden opgevoerd door een back office medewerker.

Toch blijf ik zeggen; hoe kan het zijn dan er 1000 man bijvoorbeeld niet tegelijk een order plaatsen...
Verdienen een bakken met geld, zou je denken dat er wel 1000 man tegelijk een order zouden moeten kunnen plaatsen...
Ik heb WEL een sms gehad van VF. Maar status nog steeds onbekend en niks over levering. Meer tweakers dit?Steven030 schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 23:49:
[...]
Bepaalde mensen hebben wel alsnog een status update gekregen die je kan zien in de browser-versie van My Vodafone ->Service->Bestellingen en dan op je bestelling klikken. Het proberen waard voor je. Ik behoor helaas niet tot die gelukkigen
Doe mij maar ‘vandaag’ of ‘bezorgd’.Jaymone schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 07:31:
Wat een mooi woord is dat toch..’Morgen’
[Afbeelding]
Vanavond gaan als het goed is de verzendberichten de deur uit. Ik hoop dat mijn iPhone nog een beetje kan genieten van zijn reis door Brussel komende nacht in deze tijden. Ik bedoel ik mag het buitenland niet in

Goede reis iPhone! Vannacht weer even op en neer naar Brussel vanaf Eindhoven om daar weer terug te keren en afgeleverd te worden.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ja daar controleren ze op. 3 jaar geleden hebben wij een steekproef gehad waarbij ze zijn gaan zitten met de Makro-bon in de hand waarbij ze zelfs een paar flessen cola als voorbeeld pakten: "Heeft u deze misschien buiten de boekhouding om verkocht aan klanten?" "Nee man, dat heeft het peroneel opgedronken"... "Oh maar dat is een verkapte beloning, dat mag niet".Dennisweb schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 00:51:
[...]
offtopic:
Haha twee zielen een gedachte (al woon ik niet in/bij Eindhoven). Maar blijft maf hoe zo’n logistiek proces verlooptRivanov schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 07:51:
[Afbeelding]
Goede reis iPhone! Vannacht weer even op en neer naar Brussel vanaf Eindhoven om daar weer terug te keren en afgeleverd te worden.

DHL... De Apple-watch van mn meisje laatst toen die nieuw uit kwam lag na het bestellen in Eindhoven... en ging volgens de T&T via Brussel naar Frankfurt, via Amsterdam naar Apeldoorn....Rivanov schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 07:51:
[Afbeelding]
Ja mij ook maar eerst maar eens even deze stap..stapje voor stapje komt het deze kant opswv schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 07:50:
[...]
Doe mij maar ‘vandaag’ of ‘bezorgd’.
Vanavond gaan als het goed is de verzendberichten de deur uit. Ik hoop dat mijn iPhone nog een beetje kan genieten van zijn reis door Brussel komende nacht in deze tijden. Ik bedoel ik mag het buitenland niet in
Ben wel benieuwd met welke koerier..
Het is weer bijna September 2026 :)
Hier nog niets, iemand al wel iets ontvangen van apple?MelvinW schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 07:02:
SMS ontvangen van DHL. Gepland voor levering morgen
Vertrouwen is goed, controle nog beter
Ws in DubaiJuan schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 08:10:
[...]
Hier nog niets, iemand al wel iets ontvangen van apple?
Het is weer bijna September 2026 :)
Nope het is nog stil..kever678 schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 00:09:
Nog niks gehoord van KPN.
Anderen al een verzend bevestiging of track and trace gehad van KPN?
Ik heb al wel een track en trace van KPN. Is wel een vooraanmelding dus zegt nog niet zo heel veel. Staat nu op levering morgen 10:00-12:30, gisteren stond hij op levering morgen (vandaag dus) 10:15-12:45.
:strip_exif()/f/image/3rKgaM81VGFbMymzxiItChYl.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 35% gewijzigd door mlvnc op 22-10-2020 08:31 ]
Heb ik vanochtend vroeg via mail ontvangen.
Nog even een edit voor de volledigheid voor de meelezers:
iPhone 12 Pro 128GB Ocean Blue
Vrijdag 16 oktober besteld ~14u30 via Vodafone Friends & Family.
[ Voor 59% gewijzigd door SidewalkSuper op 22-10-2020 08:57 ]
Zojuist ook een sms gehad van VF. Dat hij gepland staat voor eind week 43meermarco schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 07:37:
[...]
Ik heb WEL een sms gehad van VF. Maar status nog steeds onbekend en niks over levering. Meer tweakers dit?
{{Amac}}
Mac iPad iPhone Watch Sale
Verzendbevestiging
Beste Henk,
Je bestelling met ordernummer ..... is zojuist in ons magazijn verwerkt en wordt vandaag door ons overgedragen aan PostNL. Door grote drukte bij onze vervoerder PostNL wordt je bestelling mogelijk één of meerdere dagen later bezorgd. Neem contact op met onze klantenservice als je na vijf bezorgdagen géén bestelling ontvangt. Heb je verder nog vragen? Dan helpt Amac Customer Care je graag verder: 088 - 77 060 00 (lokaal tarief).
Wanneer je bestelling met PostNL pakketdienst bezorgd wordt, ontvang je een e-mail met Track & Trace zodra het pakket door ons overgedragen is aan PostNL. Je bestelling wordt dan de eerstvolgende dag - die geen zondag of feestdag is - bezorgd.
Nice, dat is deze week nog!Nickjuh1985 schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 08:54:
[...]
Zojuist ook een sms gehad van VF. Dat hij gepland staat voor eind week 43
Zelf heb ik nog niets van Apple, alleen dat het morgen bezorgd gaat worden
[ Voor 5% gewijzigd door Jieve op 22-10-2020 09:09 ]
Ik heb van Vodafone de Track & Trace al te pakken. Morgen wordt hij bezorgd
3x Victron MP2-5000 | 32 kWh thuisaccu | 7.230 Wp Zonnepanelen | Gasloos | WP Boiler | Lucht-Lucht WP
Dit topic is gesloten.
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.