R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Werd dit voorheen ook zo gecommuniceerd? Ik kan me herinneren dat de datum van eerste levering aan de consument altijd gecommuniceerd werd.OMD schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 16:17:
[...]
Leverbaar en geleverd zijn natuurlijk niet dezelfde betekenissen alleen omdat er een paar letters overeenkomen. Leverbaar betekent dat het artikel in voorraad is.
Leverbaar vanaf 23-10 betekent dus eigenlijk. In voorraad op 23-10 en verzonden voor levering volgende dag.
Precies, zo was het altijd. Ik heb nu begrepen dat lang niet alle winkels/providers ook daadwerkelijk bezorgen op de 23e maar verzenden op de 23e.Amilo123 schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 16:19:
[...]
Werd dit voorheen ook zo gecommuniceerd? Ik kan me herinneren dat de datum van eerste levering aan de consument altijd gecommuniceerd werd.
Belsimper is in ieder geval een bedrijf dat blijkbaar verzend op de 23e.
Vodafone levert op de 23e.
Allemaal erg vaag
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?
This is the Way.
"Hi, op dit moment kunnen we niet met 100% zekerheid zeggen dat we genoeg toestellen voor iedereen binnen krijgen. Gezien het bestelmoment is de kans groot dat we je vrijdag blij kunnen maken met een toestel (als we goedkeuring van de provider krijgen natuurlijk). Het idee is dat we morgen de bestellingen gaan aansluiten en de toestellen kunnen opsturen, zodat je dus op vrijdag het toestel krijgt. Je kan inderdaad de orderstatuspagina even in de gaten houden :)"
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Hoop graag eentje snel te krijgen om mijn X te vervangen. Die is er wel aan toe!
Vertrouwen is goed, controle nog beter
Het hoesje is gisteren geleverd door DHL.
Juist bericht dat DHL morgen de 2 laders (stekkers) brengt.
En dan vrijdag zou DHL nog maar eens langkomen voor de Iphone.
Dat zijn heel wat kilometers ipv het vrijdag allemaal in 1 keer te leveren.
Juan schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 16:44:
Iemand al bericht gehad van Apple? Er staat nog steeds Wordt bezorgd: vr 23 Okt, voorbereiden verzending
Milieu bewust van AppleAzmodann schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 16:45:
Ik had vrijdag 2 laders van 20w en een siliconen hoesje besteld, nadat ik de iphone besteld had.
Het hoesje is gisteren geleverd door DHL.
Juist bericht dat DHL morgen de 2 laders (stekkers) brengt.
En dan vrijdag zou DHL nog maar eens langkomen voor de Iphone.
Dat zijn heel wat kilometers ipv het vrijdag allemaal in 1 keer te leveren.
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
Ik heb net bericht gekregen dat ik zometeen gebeld wordt om een afspraak te maken voor mijn nieuwe iPhone 12 pro. Of evt vrijdag ophalen in de winkel.
Yoepie.
Er wordt alleen een Lightning naar usb-c geleverd toch?
Dat wordt voor je gecompenseerd door geen lader mee te leveren
Ben benieuwd! Denk dat dat wel een uitzonderingsgeval is, lijkt me sterk dat ze iedereen gaan bellen om een afspraak te maken.Tha BasZ schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 16:47:
Vanuit T-Mobile community net een berichtje voorbij zien komen:
Ik heb net bericht gekregen dat ik zometeen gebeld wordt om een afspraak te maken voor mijn nieuwe iPhone 12 pro. Of evt vrijdag ophalen in de winkel.
Yoepie.
Doordat ik opnieuw moest bestellen moet ik een week later wachten, levertijd tussen 28-10 en 2-11.
Ach die week langer met mijn iPhone X is ook geen ramp, hoesje is wel al binnen en de magsafe lader wacht ik ook even mee. Wil de duo hebben.
Ik weet niet meer hoe het in 2018 ging (XS Max via Apple)
Ze moeten deze morgen toch wel op de post doen, als ik hem vrijdag moet krijgen
Vertrouwen is goed, controle nog beter
Mijn hoesje ging wel via DHLJuan schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 16:51:
Apple verzend met? DHL?
Volgens mij gaan de devices via UPS expres levering.Juan schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 16:51:
Apple verzend met? DHL?
Ik denk niet dat een Apple medewerker met 100.000 iPhones naar het postkantoor gaatJuan schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 16:51:
Apple verzend met? DHL?
Apple zal best afspraken met DHL hebben en kunnen ze ook vrijdagochtend nog leveren.
Misschien om te voorkomen dat vrijdag ochtend om 10:00 20 man voor de deur staat te wachten...iets met Corona, veiligheid en dat soort zakenAmilo123 schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 16:50:
[...]
Ben benieuwd! Denk dat dat wel een uitzonderingsgeval is, lijkt me sterk dat ze iedereen gaan bellen om een afspraak te maken.
Another one bites the DUST
Het komt waarschijnlijk uit verschillende magazijnen 😉
Anders zouden ze het wel in een keer verzenden
Ik heb zaterdag einde dag mijn zakelijke abonnement verlengt en heb al een postnl code etc ontvangen. Heb een graphite iphone 12 pro 128gb besteld.xven0mxz schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 10:49:
Hier helaas nog niks van KPN vernomen. Ik heb besteld via de zakelijke tak. Die gaven het volgende aan via de mail "De uitlevering zal plaatsvinden op 23 okt.
Let wel… dit is afhankelijk van de hoeveelheid toestellen die wij ontvangen vanuit Apple en op basis van handverdeling en volgorde order inlegdatum." Telefoon is besteld op 16-10-2020 14:01:36
Meer kon ze niet zeggen..
[ Voor 7% gewijzigd door SidewalkSuper op 21-10-2020 17:01 ]
Kreeg ik inderdaad ook net:SidewalkSuper schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 17:00:
Krijg net sms van Vodafone dat ik hem "eind week 43" krijg. Dat is deze week.![]()
"De levering van de Apple iPhone 12 64GB Black staat gepland voor eind week 43"
En dat is precies ook wat ik besteld heb
I Don't Know, So Don't Shoot Me
Juan schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 16:51:
Apple verzend met? DHL?
Misschien overbodig om te melden, maar omdat de halve wereld hier zijn cool hierover lijkt te verliezen; dit is natuurlijk alleen nodig als je geen bestaande Lightning-kabels hebt.SidewalkSuper schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 16:48:
Ah shit ja, ik moet ook nog een paar usb-a naar usb-c dingetjes hebben om mijn oude laadspul te gebruiken.
Er wordt alleen een Lightning naar usb-c geleverd toch?
.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?
Vanaf is vanaf en kan dus op die dag zijn maar ook de dagen erna.Joshoon schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 16:03:
[...]
Alsnog ben ik van mening dat als iets 'vanaf' leverbaar is, dat het dan ook echt leverbaar is en bij mij thuis geleverd kan worden.
En niet dat ze dan op de 23e ineens zeggen dat hij niet leverbaar is omdat hij niet op voorraad is.
Toch?
En dat men nu nog steeds niet geleerd heeft dat providers niet weten wat ze binnen krijgen en dat ze gewoon first in first put leveren
Dat wil je zeker snel hebben je rechtstreeks bij Apple moet bestellen zo vroeg mogelijk 😉
[ Voor 24% gewijzigd door assassin85 op 21-10-2020 17:08 ]
Vriendin heeft ook een SMS gehad, levering einde week 43. Dus vrijdag geleverd!Dw1-nl schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 17:07:
Weet iemand of we nu in week 43 zitten? Krijg net een smsje van Vodafone over levering einde week 43.
Ja week 43 zitten we nu inDw1-nl schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 17:07:
Weet iemand of we nu in week 43 zitten? Krijg net een smsje van Vodafone over levering einde week 43.
Wanneer had je besteld?Grote Schurk schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 17:01:
Hier ook! "De levering van de Apple iPhone 12 Pro 128GB Pacific Blue staat gepland voor eind week 43."
Ik was er inmiddels wel achter ja, maar ik zat naar mn iPad lader te kijken en die is 10 watt.Korben schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 17:03:
[...]
Misschien overbodig om te melden, maar omdat de halve wereld hier zijn cool hierover lijkt te verliezen; dit is natuurlijk alleen nodig als je geen bestaande Lightning-kabels hebt.
De nieuwe laders zijn 20 watt, dus dat is wel iets vlotter.
Wil ik toch ook die mogelijkheid hebben qua laden, dus ik bestel hem zo ff los erbij nog.
15:30
edit: maar ook om 14:10, dacht dat die was mislukt... later nog een keer geprobeerd (15:30 dus).
[ Voor 24% gewijzigd door Grote Schurk op 21-10-2020 17:15 ]
Tele2 hier. Tot op heden helemaal niets.Amilo123 schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 17:13:
Tele2 - T-mobile iemand al iets?
Sowieso is hun communicatie minimaal
Ik had het echter allemaal in 1x geregeld, afgelopen vrijdag rond 14u40. Gelijk e-mail met bevestiging. Nu ook sms dat ik deze week uitgeleverd krijg. Er valt voor mij dus niks te klagen. Dat het ook helemaal goed kan gaan wil ik maar zeggen :-)
Relaxed, mijn glazen bol zegt dat het niet lang meer gaat durenlow_n_slow schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 17:15:
[...]
Tele2 hier. Tot op heden helemaal niets.
Sowieso is hun communicatie minimaal
"Je bestelling is overgedragen aan onze koerier, AMP.
Onze koerier (AMP Logistics) stuurt je binnen 3 werkdagen per e-mail en sms een link waarmee je online een bezorgafspraak kunt maken op mijnorderstatus.nl.
Deze stap wordt alleen uitgevoerd indien een toestel en/of simkaart bezorgd wordt."
Niet bij iedereen gaat het fout. Het zijn altijd de mensen waarbij het fout gaat die je als eerste hoort en ook wel een beetje logisch. Denk dat het voor de meeste mensen gewoon goed is gegaan.SidewalkSuper schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 17:15:
Ik moet btw zeggen dat er veel mensen klagen over Vodafone hier qua bestelprocedure.
Ik had het echter allemaal in 1x geregeld, afgelopen vrijdag rond 14u40. Gelijk e-mail met bevestiging. Nu ook sms dat ik deze week uitgeleverd krijg. Er valt voor mij dus niks te klagen. Dat het ook helemaal goed kan gaan wil ik maar zeggen :-)
Damn! Lucky wel. Hoe laat heb jij hem weten te bestellen? Dit aangezien de site er bijna de gehele dag uitlag...Amilo123 schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 17:22:
Tele2 op mijn bestellingspagina:
"Je bestelling is overgedragen aan onze koerier, AMP.
Onze koerier (AMP Logistics) stuurt je binnen 3 werkdagen per e-mail en sms een link waarmee je online een bezorgafspraak kunt maken op mijnorderstatus.nl.
Deze stap wordt alleen uitgevoerd indien een toestel en/of simkaart bezorgd wordt."
Klopt, blijven proberen haha. Ik denk rond 15:30 uur?low_n_slow schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 17:29:
[...]
Damn! Lucky wel. Hoe laat heb jij hem weten te bestellen? Dit aangezien de site er bijna de gehele dag uitlag...
Je kunt het hier checken: https://www.tele2.nl/klan...l/bestelling/bestelstatus
Ahja.. mij lukte het pas om 18uAmilo123 schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 17:30:
[...]
Klopt, blijven proberen haha. Ik denk rond 15:30 uur?
En ik zat jouw link al kapot te F5'en
Lijkt alsof die pagina alleen werkt voor nieuwe abonnementen of losse bestellingen.Amilo123 schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 17:30:
[...]
Klopt, blijven proberen haha. Ik denk rond 15:30 uur?
Ik heb ook een verlenging gedaan en mijn bestelling staat er gewoon tussenKorben schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 17:40:
[...]
Lijkt alsof die pagina alleen werkt voor nieuwe bestellingen.Ik heb een verlenging, die ik overigens wel bevestigd heb gekregen en die ik kan zien in MijnTele2, maar op deze pagina krijg ik 'Geen bestelling gevonden'.
low_n_slow schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 17:41:
[...]
Ik heb ook een verlenging gedaan en mijn bestelling staat er gewoon tussen
Mijn verlenging zegt op die pagina: "Wachten op voorraad :')"Korben schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 17:40:
[...]
Lijkt alsof die pagina alleen werkt voor nieuwe abonnementen of losse bestellingen.Ik heb een verlenging, die ik overigens wel bevestigd heb gekregen en die ik kan zien in MijnTele2, maar op deze pagina krijg ik 'Geen bestelling gevonden'.
Bij beide staat hetzelfde: wachten op voorraadKorben schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 17:42:
[...]
Zoek je dan op je e-mailadres of bestelnummer?
Nikon Z6 | Nikkor 16-35 F4 VR AF-S | Nikkor 24-70 F2.8 AF-S | Nikkor 85 F1.8 AF-S | DJI Mini 2 | Lenovo Yoga Slim 7
Hoe heb je die afspraak gemaakt? Kreeg je een mail/telefoontje ofzo?jd1987 schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 17:44:
Zonet afspraak gemaakt met AMP voor bezorging op vrijdagVorige week vrijdag om 14.30 telefonisch verlengd bij Tele2 met de iPhone 12 128GB blauw.
Nikon Z6 | Nikkor 16-35 F4 VR AF-S | Nikkor 24-70 F2.8 AF-S | Nikkor 85 F1.8 AF-S | DJI Mini 2 | Lenovo Yoga Slim 7
Je krijgt een mailtje met het verzoek een afspraak in te plannen.Amilo123 schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 17:45:
[...]
Hoe heb je die afspraak gemaakt? Kreeg je een mail/telefoontje ofzo?
Ik heb mijn abbo verlengt en ik krijg de melding dat ik binnen 3 werkdagen per e-mail en sms een link krijg.Korben schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 17:40:
[...]
Lijkt alsof die pagina alleen werkt voor nieuwe abonnementen of losse bestellingen.Ik heb een verlenging, die ik overigens wel bevestigd heb gekregen en die ik kan zien in MijnTele2, maar op deze pagina krijg ik 'Geen bestelling gevonden'.
Blijf je spam folder checken!R1cardo01 schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 17:52:
[...]
Ik heb mijn abbo verlengt en ik krijg de melding dat ik binnen 3 werkdagen per e-mail en sms een link krijg.
Wat is de status van je order op MijnTele2, als ik vragen mag?R1cardo01 schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 17:52:
[...]
Ik heb mijn abbo verlengt en ik krijg de melding dat ik binnen 3 werkdagen per e-mail en sms een link krijg.
"Tele2 heeft ons gevraagd jouw bestelling te bezorgen. Plan zelf eenvoudig je bezorgafspraak. Zorgen wij dat we er zijn."
Ik kan als bezorgdag aanstaande vrijdag kiezen 😁
En iets langer geduld hebben?Steven030 schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 17:31:
Als iemand nog een site voorbij ziet komen waar je de pro (256 pacific blue) kan bestellen voor levering/afhaal voor vrijdag hoor ik het graag! Heb geen sms ontvangen van Vodafone dus moet op zoek naar een andere oplossing
Want je koos voor provider vanwege de korting neem ik aan?
@Steven030 Je kan via Apple bestellen toch?
En als je snel wilt moet je afhalen Apple store doen.
[ Voor 10% gewijzigd door Roos79 op 21-10-2020 18:21 ]
Nee eigenlijk voor het gemak. Wil hem ook wel los kopen, maar Apple bedoel je hopen op een gaatje zeker? Want momenteel hebben ze niks beschikbaar voor afhaalRoos79 schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 18:20:
[...]
En iets langer geduld hebben?
Want je koos voor provider vanwege de korting neem ik aan?
@Steven030 Je kan via Apple bestellen toch?
En als je snel wilt moet je afhalen Apple store doen.
Of je heb geduld op je eigen order of je gaat struinen op internet
Bij het overzicht staat 'Je dient je opgegeven identiteitsbewijs te tonen.'
Hebben jullie iets opgegeven? Ik niet dat ik me kan herinneren.
Ja thanks, doe ik, maar misschien heeft iemand nog een tip of ziet ergens een gaatje zoals in voorgaande jaren ook wel eens gebeurd is. Vandaar mijn vraag. Had deze fuckup van Vodafone ook niet zien aankomen.... Wel van geleerd, is de laatste keerRoos79 schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 18:24:
@Steven030 Daar ben je nu wat te laat mee idd.
Of je heb geduld op je eigen order of je gaat struinen op internet
En als je op vrijdag heb besteld kan je zomaar nog mail krijgen
Misschien moet je ook beetje geduld hebben en anders enige wat je kan doen is Coolblue en Apple en amac in de gaten houden zelf
Je moet een id laten zien die overeenkomt met de gegevens op het contract (naam, geb. Datum).Amilo123 schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 18:25:
Nog 1 ding bij AMP:
Bij het overzicht staat 'Je dient je opgegeven identiteitsbewijs te tonen.'
Hebben jullie iets opgegeven? Ik niet dat ik me kan herinneren.
Thats it
Bij het verlengen heb ik in moeten vullen welk legitimatiebewijs ik ga gebruiken en wat het nummer daarvan is. Dit staat bij mij ook vermeld op m'n contract. Ik neem aan dat ze dat gaan controleren.dust419 schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 18:34:
[...]
Je moet een id laten zien die overeenkomt met de gegevens op het contract (naam, geb. Datum).
Thats it
Direct geregeld en vrijdag tussen 08:00 en 18:00 zorg ik dat ik thuis benHoera, je iPhone ligt voor je klaar!
Bezorgdienst AMP Groep heeft je een e-
mail gestuurd, via deze mail maak je een
bezorgafspraak voor je toestel. Check
snel je e-mail (of eventueel je
spamfolder) en alvast veel plezier met
je toestel! Groeten, T-Mobile
[ Voor 4% gewijzigd door Johnvh op 21-10-2020 18:50 ]
Bij welke provider was dat? Dat heb ik niet hoeven doen hoor.Korben schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 18:42:
[...]
Bij het verlengen heb ik in moeten vullen welk legitimatiebewijs ik ga gebruiken en wat het nummer daarvan is. Dit staat bij mij ook vermeld op m'n contract. Ik neem aan dat ze dat gaan controleren.
Ik kreeg deze SMS ook, maar helaas geen email van AMPJohnvh schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 18:49:
Ik heb zaterdagochtend mijn order bij T-mobile besteld (blauwe 12, 256gb) en kreeg net een sms van T-mobile en mail van AMP om het allemaal te regelen.
[...]
Direct geregeld en vrijdag tussen 08:00 en 18:00 zorg ik dat ik thuis ben
Bij Tele2 zelf.Amilo123 schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 18:53:
[...]
Bij welke provider was dat? Dat heb ik niet hoeven doen hoor.
Overigens is de status in MijnTele2 nu 'Toestel wordt ingepakt'.
Ow, ik kreeg achteraf de mail zelfs eerder. 18:17 had ik de mail. 18:21 de sms.stevenh schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 18:55:
[...]
Ik kreeg deze SMS ook, maar helaas geen email van AMP
Hoop voor je dat hij snel komt!
Ik ben blij dat hij vrijdag al komt. Omdat ik zaterdag pas bestelde / verlengde
Hier status is onbekend maar wel mail met contract etc.. verder weet ik niksSteven030 schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 18:30:
Zijn er meer mensen die nog geen sms’je over de levering hebben gehad van Vodafone, maar wel een bestelbevestiging en contract in de mail?
Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.
Check je spam folderstevenh schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 18:55:
[...]
Ik kreeg deze SMS ook, maar helaas geen email van AMP
Oke, dan ben ik dus niet de enige zonder sms. Gezien ik allerlei levertijden voorbij zie komen van eind week 33 tot eind week 36 zou dat ook nog kunnen betekenen dat het niet gebaseerd is op de plek op wachtlijst, maar dat nog niet alle smsjes verstuurd zijn..Vegetto schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 19:01:
[...]
Hier status is onbekend maar wel mail met contract etc.. verder weet ik niks
Jaloers! Zakelijk nog niks gehoord, leverancier heeft nog niks..HekkeySE schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 19:02:
Net via T-Mobile Zakelijk/AMP afspraak gemaakt voor vrijdag!
De levering van de Apple iPhone 12 Pro 256GB Pacific Blue staat gepland voor eind week 43.
Ben benieuwd
3x Victron MP2-5000 | 32 kWh thuisaccu | 7.230 Wp Zonnepanelen | Gasloos | WP Boiler | Lucht-Lucht WP
Amateur aankloter: Applewatch Ultra 2| MacBook Pro 2020 16GB 13”| iPad Pro 11” 2021| iPhone 16 Pro Max| AirPods Pro 3| Synology DS220+
Die van mij staat op Overgedragen aan AMP en dat ik moet wachten op een smsje/email.
Was bij de launch toch al bekend dat de pro max het beste was?Knoezelbos schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 19:40:
Vandaag sms gehad van t-mobile dat ik m’n iPhone pro op kan halen as vrijdag in de shop. Expres daar laten bezorgen omdat in nog twijfelde of ik niet toch voor de pro max zou gaan. Vandaag wat reviews gelezen en mijn vermoeden word toch bevestigd. De pro max is het betere toestel. Dus deze gaat geannuleerd worden.
Dit topic is gesloten.
![]()
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.