“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Maar nog steeds geen mail van apple gehad en wanneer ik nu naar de status van mijn bestelling wil kijken, dan is de status zelfs niet meer zichtbaar in de apple store app.
Zeer vreemd,
Gsmweb krijgt ze ook pas morgen binnen. Ik kan me voorstellen dat de toestellen eerst van de providers naar deze winkels moeten. Had je een los toestel gekocht was het eventueel wel goed gekomen. Of heb jij dat gedaan?robostrot88 schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 11:59:
Voor de mensen die bij mobiel.nl hebben besteld. Ik heb net contact gehad met de klanteservice.
"Ik zie dat je de Iphone 12 pro hebt besteld. Wij krijgen deze pas morgen geleverd. Op dit moment kan ik hier helaas niks over zeggen."
Hoe moeilijk kan het zijn... Je weet toch wat je binnen krijgt en wat eruit gaat/moet.
Tussenwoning bj. 1979; Dak Rc 6.5, muren Rc 2, vloer Rc 6.4, ramen HR++; Vloerverwarming; Vaillant 75/6 WP; 10* 345WP op zuiden, 20*345 op noorden = 8000 kWh p/j; Energielabel A+++; Gasloos sinds 18 juli 2022.
Yup hetzelfde geldt voor Belsimpel. Morgen ontvangen ze deze pasben2513 schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 12:12:
[...]
Gsmweb krijgt ze ook pas morgen binnen. Ik kan me voorstellen dat de toestellen eerst van de providers naar deze winkels moeten. Had je een los toestel gekocht was het eventueel wel goed gekomen. Of heb jij dat gedaan?

Model 3
Vertrouwen is goed, controle nog beter
Wel een dhl sms gehad om 12:00, dus hopelijk komt alles goed voor morgen.
Same hereN3lm schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 11:37:
Ik heb dus nog helemaaaaal geen update van mobiel.nl, iemand anders wel?
3900 WP O / 4100 WP W | Daikin 2mxm50n | Daikin FTXM 25 | Daikin FTXM 35
Probeerde net bij een PostNL een pakketje te versturen, maar kon niet...
Geen idee of dit invloed heeft op de iPhone uitleveringen??
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
10 * 370 Wp // 2x Daikin RXP35M / FTXM35R
Wel alleen de Pro in Pacific Blue en de gewone 12 (voor zover ik nu kan zien).
[ Voor 40% gewijzigd door jtentusscher op 22-10-2020 12:33 ]
De 12 128gb blauw hebben ze ook weer, die hadden ze afgelopen maandag niet meer beschikbaar.jtentusscher schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 12:30:
Coolblue heeft weer pre-order voorraad, met leverdatum 23-10.
Hier ook nog niet hoor.thekingmatt3 schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 12:27:
Hier nog geen sms van dhl...
Tnx, heb hem gelijk daar besteld, levering 23 oktober!jtentusscher schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 12:30:
Daar heb ik hem vandaanjss179 schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 12:37:
Bij Wehkamp zijn er zo te zien ook modellen op voorraad die morgen nog geleverd worden, voor de liefhebber
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Dan ben je wellicht de eerste (of een van de eerste) in NL die hem heeft! Ik kan me voorstellen dat Apple daar iets van 'vind'.Juan schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 12:41:
Dhl geeft aan ophalen 22 oktober, wellicht ik hem ophalen (waalwijk) geven ze aan
Nee verlengingben2513 schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 12:12:
[...]
Gsmweb krijgt ze ook pas morgen binnen. Ik kan me voorstellen dat de toestellen eerst van de providers naar deze winkels moeten. Had je een los toestel gekocht was het eventueel wel goed gekomen. Of heb jij dat gedaan?
Hier ook!Juan schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 12:23:
Order status van Apple laad niet meer, of krijg een error dat de bestelling niet in te zien is.
Er zit iets aan te komen 😉
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Bedankt voor de tip, daar maar de 12 Pro 256GB Grafiet besteld aangezien ze morgen kunnen leveren.jtentusscher schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 12:30:
Bij Apple ga ik mijn order maar annuleren omdat die vertraagd was, ik kan echter mijn bestelling momenteel niet bekijken op de Apple site (lijkt een timeout oid), meer mensen last van?
Yep, Bestelstatus opvragen kan momenteel niet meer.AJM schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 12:50:
[...]
Bedankt voor de tip, daar maar de 12 Pro 256GB Grafiet besteld aangezien ze morgen kunnen leveren.
Bij Apple ga ik mijn order maar annuleren omdat die vertraagd was, ik kan echter mijn bestelling momenteel niet bekijken op de Apple site (lijkt een timeout oid), meer mensen last van?
Weet iemand wanneer je normaliter een ophaalbericht ontvangt? Ik zou hem morgen om 12:15 en 12:30 moeten ophalen. Maar heb nog geen ophaalbericht ontvangen.
hier ookjtentusscher schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 12:34:
Bestelstatus bij Coolblue is ook geupdate naar "Je bestelling wordt geleverd op 23-10-2020"
Gelukkig afhalen gekozen, vorig jaar had AMP het druk zat, dus dit keer voor afhalen gekozen.
Yup, zou ook graag nu willen annuleren en bij Coolblue willen bestellen.AJM schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 12:50:
[...]
Bedankt voor de tip, daar maar de 12 Pro 256GB Grafiet besteld aangezien ze morgen kunnen leveren.
Dat is nu eenmaal de waarheid en de meeste leveranciers houden zich eraan omdat Apple streng optreedtsacaji schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 09:32:
Nog maar is gecheckt, leverancier zegt mag pas vanaf morgen verkocht worden.. Hopelijk volgende week
Hij staat niet eens meer bij mij in mn bestellingen of reserveringen...MelvinW schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 12:59:
Nu ook notificatie van de Apple Store-app ontvangen dat de iPhone onderweg isSpannend!
Klopt..orderstatus pagina ligt er zo te zien uit. Ik kreeg wel de notificatie, maar kan geen orders meer inzien.Jieve schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 13:04:
[...]
Hij staat niet eens meer bij mij in mn bestellingen of reserveringen...
10:31 sms dal
ligt bij SYNCREON in Waalwijk
Zou hem in Waalwijk kunnen ophalen vanaf 22 oktober vandaag
Maar kan nergens SYNCREON als pickup point kiezen om deze vandaag op te halen.
Alleen pickup points voor morgen
Vandaag?Hubert schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 11:48:
Ik had via kpn de 12 pro besteld. deze wordt vanmiddag via de post al geleverd
Dan gaat er ergens wat fout bij de uitlevering
Als je hem daar vandaag kunt ophalen haal je nieuws van CNN vanavond....Juan schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 13:06:
Appstore app werkt nog steeds niet
Ik kan nergens Syncreon kiezen om op te halen als pickup point.Dennisdn schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 13:09:
[...]
Als je hem daar vandaag kunt ophalen haal je nieuws van CNN vanavond....
https://www.syncreon.com
Kan ze wellicht bellen of het mogelijk is, maar denk dat het dan weer niet kan/mag
/f/image/w8GuZ8NBwgxiSHshj0XkGsbB.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 34% gewijzigd door Juan op 22-10-2020 13:11 ]
Pakket is nog niet ontvangen door DHL en daardoor kan je hem nog nietn ophalenJuan schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 13:10:
[...]
Ik kan nergens Syncreon kiezen om op te halen als pickup point.
Kan ze wellicht bellen of het mogelijk is, maar denk dat het dan weer niet kan/mag
[Afbeelding]
Tevens zullen ze goed geïnstrueerd zijn dat het pas vanaf vrijdag mag
Als het je lukt dan denk ik dat ze een flinke boete mogen betalen aan AppleJuan schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 13:10:
[...]
[Afbeelding]
Mijn bestelling van vrijdag is echt verdwenen waar ze eerder nog zeiden "het komt goed". En het waren maar een paar mensen die last hadden van technische problemen.
Mijn bestelling van zaterdag wordt misschien morgen wel geleverd "fingers crossed" zetten ze er dan zelf bij :-)
Als ik hier zo een mee lees dan gaat dit zeker niet gebeuren.
Uiteindelijk leggen ze dan de schuld bij Apple neer (want die vertellen ons niks) - om er maar vanaf te zijn.
Nu toch maar KPN serieus aan het overwegen als ik toch moet wachten.
Het zal één van de aller stevigste contractvoorwaarden zijn van Apple. Denk dat je liever als Epic/Fortnite een rechtzaak voert tegen Apple dan als er leverancier die het embargo breekt.dcell schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 13:14:
[...]
Als het je lukt dan denk ik dat ze een flinke boete mogen betalen aan Appleer zal vast wel een embargo zijn op iPhones uitleveren voor release.
geen idee. volgens de post komt ie vanmiddagRoos79 schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 13:09:
[...]
Vandaag?
Dan gaat er ergens wat fout bij de uitlevering
edit: aargh ik vermoed dat het niet me telefoon is maar usb c adapter.. track and trace mailtjes liepen door elkaar..
[ Voor 20% gewijzigd door Hubert op 22-10-2020 13:24 ]
Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.
Omdat mobiel.nl hoogstwaarschijnlijk pas vanaf morgen gaat leveren. Dus op z'n vroegst aflevering zaterdag, of volgende week.henkna schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 13:12:
Het blijft erg rustig voor de bestellers bij mobiel.nl........
Ik had het nagevraagd bij Mobiel.nl, en dit is wat ze zeiden: "wij hebben de toestellen nog niet binnen gekregen. Zodra wij de toestellen binnen krijgen gaan we de bestellingen uiteraard gelijk verwerken. Hopelijk zit jouw toestel bij de eerste levering!"
Nou ja, voor 20 euro extra korting ten opzichte van rechtstreeks bij KPN bestellen wil ik wel een dag wachten. Maar niet veel langer...
Wel iets om te onthouden voor een volgende keer.
- Ik eet van twee walletjes: Android en IOS, Windows en MacOS
Ja het is voor mij niet het falende bestelsysteem of de vertraging in mijn levering waarom ik helemaal klaar ben met Vodafone. Dat is de waardeloze ervaring met de klantenservice. Elke medewerker zei wat anders, de ene werd boos en wilde niet helpen en de ander was wel weer aardig en behulpzaam maar hield me dan weer aan het lijntje, enz.mdas schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 13:15:
Vandaag weer wat tijd besteed aan de kansloze Vodafone communicatie.
Mijn bestelling van vrijdag is echt verdwenen waar ze eerder nog zeiden "het komt goed". En het waren maar een paar mensen die last hadden van technische problemen.
Mijn bestelling van zaterdag wordt misschien morgen wel geleverd "fingers crossed" zetten ze er dan zelf bij :-)
Als ik hier zo een mee lees dan gaat dit zeker niet gebeuren.
Uiteindelijk leggen ze dan de schuld bij Apple neer (want die vertellen ons niks) - om er maar vanaf te zijn.
Nu toch maar KPN serieus aan het overwegen als ik toch moet wachten.
Daar staat toch gewoon dat ie vandaag door DHL in Waalwijk wordt opgehaald en morgen bij je wordt bezorgd?Juan schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 13:10:
[...]
[Afbeelding]
Klopt. Ik had ze ook gebeld en dit zeiden ze tegen mij ook.evdakker schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 13:18:
[...]
Omdat mobiel.nl hoogstwaarschijnlijk pas vanaf morgen gaat leveren. Dus op z'n vroegst aflevering zaterdag, of volgende week.
Ik had het nagevraagd bij Mobiel.nl, en dit is wat ze zeiden: "wij hebben de toestellen nog niet binnen gekregen. Zodra wij de toestellen binnen krijgen gaan we de bestellingen uiteraard gelijk verwerken. Hopelijk zit jouw toestel bij de eerste levering!"
Nou ja, voor 20 euro extra korting ten opzichte van rechtstreeks bij KPN bestellen wil ik wel een dag wachten. Maar niet veel langer...
Mijn toestel komt morgen binnen (besteld bij Apple). Echter als ik via mobiel.nl krijg ik 170 euro korting met het verlengen van mijn simonly tegen dezelfde voorwaarden. Ik bel ze morgen nog even om te checken wat de levertijd gaat worden als ik daar verleng (nav wat ze binnen krijgen aan iPhones).
©2004
Syncreon is toch een magazijn ?florisb84 schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 13:26:
[...]
Daar staat toch gewoon dat ie vandaag door DHL in Waalwijk wordt opgehaald en morgen bij je wordt bezorgd?
Je kan hem gewoon naar een DHL Express pickup point laten bezorgen via de link in de SMS. Bv. het lokale Shell station om de hoek.
Ook ik kan geen bezorgstatus checken. Mijn 20W charger is wel onderweg met DHL Express.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Heb ik vrijdag ook een tijdje gehad na het bestellen.Jieve schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 13:04:
[...]
Hij staat niet eens meer bij mij in mn bestellingen of reserveringen...
Overigens staan mijn bestelling nog steeds voor leveren morgen maar verder geen enkele melding gehad.
©2004
Nee er staat voor het einde van de dagyasinusta schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 13:28:
Net bericht van UPS ontvangen. Tijdstip staat einde van de dag. Niet heel duidelijk wat ze hiermee bedoelen.
Ze kunnen dus de hele dag komen
Valt helaas niks aan te doen maar is ook logisch. Heb hem in de backorder sinds de ochtend dat je hem kon pre-orderen. Hopen op zaterdag of begin volgende week.. zou me niet verbazen als het nog een week of 2 kan duren.Roos79 schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 13:01:
[...]
Dat is nu eenmaal de waarheid en de meeste leveranciers houden zich eraan omdat Apple streng optreedt
Gaaf! Hoe laat heb je besteld bij mobiel.nl?MikeKiller schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 13:29:
De orderstatus bij mobiel.nl is zojuist veranderd.![]()
Gaat om KPN iPhone 12 Pro 256GB
[Afbeelding]
Maar dacht je echt even dat speciaal jij hem vandaag kon gaan ophalen?sacaji schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 13:30:
[...]
Valt helaas niks aan te doen maar is ook logisch. Heb hem in de backorder sinds de ochtend dat je hem kon pre-orderen. Hopen op zaterdag of begin volgende week.. zou me niet verbazen als het nog een week of 2 kan duren.
Welk abo ed heb je dan?hk12nl schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 13:27:
[...]
Mijn toestel komt morgen binnen (besteld bij Apple). Echter als ik via mobiel.nl krijg ik 170 euro korting met het verlengen van mijn simonly tegen dezelfde voorwaarden. Ik bel ze morgen nog even om te checken wat de levertijd gaat worden als ik daar verleng (nav wat ze binnen krijgen aan iPhones).
Hier kan ik de bestelstatus nog steeds niet zien.GKW schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 13:30:
Apple is weer actief. Bestelling staat op verzonden
Vodafone, 20 euro, 20GB, verder alles onbeperkt. Krijg korting op het toestel via mobiel.nl en nog korting via ING. Maar ik wacht dus nog even af of ik dat ga doen.
©2004
Mm betwijfel of dat zo is. Met de 11 pro zeiden ze dit ook maar toestellen kwamen toen ook gewoon in de week ervoor binnen en de vroege bestellers hadden hem gewoon op vrijdag.evdakker schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 13:18:
[...]
Omdat mobiel.nl hoogstwaarschijnlijk pas vanaf morgen gaat leveren. Dus op z'n vroegst aflevering zaterdag, of volgende week.
Edit: zie boven. Is idd niet zo.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Hier ook niet.Marc19700 schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 13:36:
[...]
Hier kan ik de bestelstatus nog steeds niet zien.
©2004
16e 14:09Joshh schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 13:32:
[...]
Gaaf! Hoe laat heb je besteld bij mobiel.nl?
Oh die van mij blijft nog haken op ‘aanvraag verstuurd naar KPN’, heb jij zelf al KPN en dus de husselkorting?MikeKiller schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 13:29:
De orderstatus bij mobiel.nl is zojuist veranderd.![]()
Gaat om KPN iPhone 12 Pro 256GB
[Afbeelding]
Ja, gaat om een verlenging. Heb denk ik wel husselkorting (heb nu nog korting via KPN Compleet)N3lm schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 13:43:
[...]
Oh die van mij blijft nog haken op ‘aanvraag verstuurd naar KPN’, heb jij zelf al KPN en dus de husselkorting?
Vandaag ophalen heb ik het niet over gehadRoos79 schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 13:33:
[...]
Maar dacht je echt even dat speciaal jij hem vandaag kon gaan ophalen?
Wanneer ik via de apple store app kijk, zie ik de status van mijn bestelling nog steeds niet.
Maar wanneer ik via de webbrowser de apple store site gebruik, dan zie ik mijn bestelling wel en staat nu ook op verzonden.
Maar een mail van apple heb ik nog steeds niet ontvangen.
- Ik eet van twee walletjes: Android en IOS, Windows en MacOS
(12 pro 256g zwart besteld vlak na 14:00 vorige week vrijdag bij apple store)
[ Voor 5% gewijzigd door Ascension op 22-10-2020 13:51 ]
Edit: app werkt deels weer. Staat nu ook op verzonden. Alleen de mail nog. Komt via DHL dus hopelijk heeft de tip van @Geert1976 geholpen. Staat nu nog "By End Of Day'.
[ Voor 62% gewijzigd door hk12nl op 22-10-2020 13:56 ]
©2004
Hahaha. Precies mijn ervaring. Technisch probleem OK maar daarna begint het echte falen.Steven030 schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 13:21:
[...]
Ja het is voor mij niet het falende bestelsysteem of de vertraging in mijn levering waarom ik helemaal klaar ben met Vodafone. Dat is de waardeloze ervaring met de klantenservice. Elke medewerker zei wat anders, de ene werd boos en wilde niet helpen en de ander was wel weer aardig en behulpzaam maar hield me dan weer aan het lijntje, enz.
Ze verwijten me nu ook nog dat ik op Twitter geen recht doe aan de situatie :-)
Hoe kom je op 20 euro uit?hk12nl schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 13:37:
[...]
Vodafone, 20 euro, 20GB, verder alles onbeperkt. Krijg korting op het toestel via mobiel.nl en nog korting via ING. Maar ik wacht dus nog even af of ik dat ga doen.
Als ik mijne wil verlenging op deze manier, is het bedrag 23 euro voor 20GB/onbeperkt voor 1 jaar (bij 2 jaar kom ik uit op 22 euro).
Dat van ING was me even ontschoten, thanks voor de reminder
Hou er wel wat rekening mee dat een bedrijf als Vodafone niet ingericht kan zijn op een evenement wat één keer per jaar plaatsvind. Daarvoor kan je niet simpelweg een callcenter vol uitzendkrachten in een tent zetten. De systemen zijn te complex om ze dat in een dag te leren.mdas schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 13:53:
[...]
Hahaha. Precies mijn ervaring. Technisch probleem OK maar daarna begint het echte falen.
Ze verwijten me nu ook nog dat ik op Twitter geen recht doe aan de situatie :-)
Wellicht zijn er wat verloven ingetrokken, maar meer kunnen ze niet doen.
Ophalen bij Syncreon kan je vergeten. Dat is een groot distributiebedrijf en magazijn waar je als buitenstaander/particulier nooit het terrein op komt (bewaking en dubbele hekwerken). Ligt namelijk niet alleen Apple, maar ook bijv. HP, Dell etc....Juan schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 13:06:
Appstore app werkt nog steeds niet
Maar kan nergens SYNCREON als pickup point kiezen om deze vandaag op te halen.
Ik heb hem de 16e om 13:02 besteld en hij staat bij mij in het overzicht nu als zijnde verzonden.stijnsonn schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 13:36:
iemand ook al iets gehoord over de levertijden van de Mediamarkt?
Wanneer je nog niet besteld hebt, wellicht morgen even lokaal bekijken of daar nog iets ligt
Lijkt me sterk dat je hem vandaag al kan ophalen. Het toestel is vanaf morgen pas te krijgen. Bij mijn order bij de mediamarkt stond ook dat ik hem vandaag zou krijgen, echter is dit vanacht aangepast naar morgen. Staat wel als verzondenJuan schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 13:52:
Na een paar keer proberen werkt de bestellingspagina op de website weer. Echter komt ik op een andere trackingpagina. Wel hetzelfde nr, maar ophalen 22 oktober word daar niet vermeld
Dat ophalen wat je bedoelt is gewoon dat dhl de iphone in waalwijk vandaag gaat ophalen en de levering aan huis vind morgen plaats staat er duidelijk onder.Juan schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 13:52:
Na een paar keer proberen werkt de bestellingspagina op de website weer. Echter komt ik op een andere trackingpagina. Wel hetzelfde nr, maar ophalen 22 oktober word daar niet vermeld
Ik heb dat ook staan in mijn tracking van dhl.
[ Voor 47% gewijzigd door N3lm op 22-10-2020 14:08 ]
(Iphone 12 Pro blue 128gb)
Systeem : I7-12700K, 32GB, RTX 3080
Welke shop?martin484 schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 14:06:
Yes! :-) Ik zit er morgen ook bij. Net gebeld door T-mobile om hem morgen af te halen.
(Iphone 12 Pro blue 128gb)
Dus:
Extra USB-C kabel + 20W lader met DHL Express
IPhone met UPS
Apple is nog steeds stil, ook order overzicht niet raad te plegen.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Dit topic is gesloten.
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.