Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peentje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-09 13:50

Peentje

MacOS/Windows/Linux don't care

Happy met mijn iPhone XS 256, behalve dat hij afgelopen maand de geest heeft gegeven. Boot loop. Nadat begin van de zomer FaceID er mee stopte.

Heb hem per Gods gratie nog een keer aan de gang gekregen. Tot een week of twee erna de telefoon een keer uitviel omdat de batterij leeg was. Daarna kansloos. Geen leven meer in te krijgen.

Vermoedelijk te maken met vocht als ik het zo lees. Je moet hem open schroeven en de connector bovenin (ook van je earpiece) losmaken.

Nja dan heb ik er ook niks meer aan. Ben er ook zakelijk van afhankelijk (het is mijn 2e kantoor zeg ik altijd), dus kan het niet gebruiken.

Anyway performance was nog prima dus had er nog wel n jaar mee kunnen doen. Had hem nu 25 maanden. Maar helaas.

Gebruik nu tijdelijk een 2020 SE.

Heb de pro besteld met 256 GB. Blauw. Het is icm mijn abonnement niet heel veel extra voor een meer premium afwerking en betere camera.

Toen de T-Mobile website weer fatsoenlijk werkte was het verlengen van abonnement en bestellen van het toestel zo gepiept. Afgezien van het feit dat ik n mail kreeg met een order bevestiging die geen leesbaar teken bevatte kwam één minuut erna de correcte binnen.

Netjes alle info die ik nodig had. Nu wachten op AMP logistiek, levering plannen en aan de deur betalen.

Ben benieuwd. Al zal de stap niet zo groot zijn daar mijn XS en qua performance nog voldeed....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• umbrellavs
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20-05 20:29
Kogel is door de kerk, iPhone 12 256gb wit besteld.

Edit: Verlenging bij T-Mobile

[ Voor 25% gewijzigd door umbrellavs op 17-10-2020 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• umbrellavs
Ik weet niet of ik de vraag mag stellen maar nemen jullie die T-Mobile verzekering of de applecare+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

WouterL schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 14:31:
Mijn beide iPhones staan nu op verzending wordt voorbereid, maar gaan allebei terug naar Apple.
Als je ze op 23-10 krijgt kan je ze voor 100€ extra doorverpatsen op marktplaats. Mensen hebben een hekel aan wachten.

EDIT: update voor de lolbroeken ;)

[ Voor 7% gewijzigd door JackBol op 17-10-2020 16:51 ]

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Als er staat "Bezorgdatum: 28 Okt - 2 Nov door Expreslevering" is het dan eerder 28 oktober of 2 november?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:34
JackBol schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 16:39:
[...]

Als je ze op 23-10 krijgt kan je ze voor 100€ doorverpatsen op marktplaats. Mensen hebben een hekel aan wachten.
Dat is wel erg goedkoop voor een iPhone. :+

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19:59
Slasher schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 16:44:
Als er staat "Bezorgdatum: 28 Okt - 2 Nov door Expreslevering" is het dan eerder 28 oktober of 2 november?
Vaak geven ze dan aan 2 november. Mogelijk krijg je hem eerder. Zo is het vaak bij mij gegaan met Apple producten.

Zorgt voor een happy flow in de customer journey.

[ Voor 7% gewijzigd door mprkooij op 17-10-2020 16:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

[...]

Als je ze op 23-10 krijgt kan je ze voor 100€ doorverpatsen op marktplaats. Mensen hebben een hekel aan wachten.
Ik wil hem dan wel overnemen voor 100 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18:55
Mijn beide iPhones staan nu op verzending wordt voorbereid, maar gaan allebei terug naar Apple.
Waarom bestel je dan bij Apple?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
[...]

Als je ze op 23-10 krijgt kan je ze voor 100€ extra doorverpatsen op marktplaats. Mensen hebben een hekel aan wachten.

EDIT: update voor de lolbroeken ;)
Hoezo? Je kan nu nog steeds de populaire 12 Pro in de kleur blauw bestellen en 2 dagen (ophaal dag 25 okt) na release ophalen bij oa de Apple Store in Amsterdam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17:09
Roos79 schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 17:00:
[...]

Waarom bestel je dan bij Apple?
Fomo. Later toch gewoon voor de normale 12 gegaan icm abo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Welk model?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MusicMaikel
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 16:58
Yes! Die van mij gisteren met de pre-order besteld rond de klok van 14:20 met iDeal, komt volgende week vrijdag binnen!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hEUWmm2YBIN3rDhcNls78tCR7f4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/WujmhGfjUhMgm1XX0hNkTouI.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17:09
Twee pro’s, zwart en blauw.
128gb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clueless
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-09 11:49
Dat is wel apart want ik heb em ook gister besteld en kreeg daar namelijk wel een mail van. Daar stond letterlijk in dat het druk was op de website en dat de bevestiging van de bestelling nog even op zich kon laten wachten.

Uiteindelijk heb ik dus vandaag ook de bestellingsbevestiging gehad, dus door de drukte zit er ~24 uur vertraging in de het proces. Imho is dat wel te overzien.
mdoos schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 13:49:
Vodafone zakelijk verlenging had een goed aanbod (zonder te bellen of iets)

Apple iPhone 12 Pro 128GB Graphite
van € 1.159,00 voor € 960,00 incl. BTW

Red Pro Unlimited 2 jaar € 60,50
Nu de gehele contractduur van € 50,00 voor € 32,00 excl. BTW

Geen Aansluitkosten € 0,00

200 euro korting op het toestel dus
Heb em zelf als consument via Friends & Family besteld. Daar was de korting (icm Red Essentials 2 jaar) 69 euro voor de Apple iPhone 12 64GB Zwart. Was een leuke verrassing aangezien ik er vanuit gegaan was dat ik toch gewoon de volle mik moest betalen :Y)

I Don't Know, So Don't Shoot Me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
MusicMaikel schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 17:16:
Yes! Die van mij gisteren met de pre-order besteld rond de klok van 14:20 met iDeal, komt volgende week vrijdag binnen!

[Afbeelding]
Heel nice! Had je eerst niet een latere leverdatum?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Clueless
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-09 11:49
umbrellavs schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 16:00:
Ik weet niet of ik de vraag mag stellen maar nemen jullie die T-Mobile verzekering of de applecare+
Denk dat het afhankelijk is van hoe lang je iets wil laten lopen en tegen welke kosten. Ik heb die "verzekeringen" ook bij Vodafone gezien maar ik heb er voor gekozen om die verzekering daar niet af te nemen. Heb in het verleden wel zo'n verzekering gehad maar dat is me uitermate slecht bevallen (niet willen uitkeren, slecht bereikbaar, weinig info van bekend en zo nog wat dingen). AppleCare+ is iets wat ik overweeg maar daar heb ik na ontvangst nog 60 dagen de tijd voor om daar een keuze voor te maken.

Kwam op deze site wel de info tegen voor AppleCare+ voor de iPhone 12: https://applecoach.nl/applecare/

ProductKosten AppleCareEigen risicoAanschafprijs
iPhone 12 Pro Max€ 229,-€ 29,- / € 99,-€ 1259,-
iPhone 12 Pro€ 229,-€ 29,- / € 99,-€ 1159,-
iPhone 12€ 169,-€ 29,- / € 99,-€ 909,-
iPhone 12 mini€ 169,-€ 29,- / € 99,-€ 809,-

Met die info zou je het kunnen afzetten tegen de verzekering die een provider of winkel je aanbied...

I Don't Know, So Don't Shoot Me

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MusicMaikel
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 16:58
mprkooij schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 17:44:
[...]

Heel nice! Had je eerst niet een latere leverdatum?
Nee, gelukkig niet. Zat direct bij 23 oktober. Duurde wel ontzettend lang, zoals je in mijn screenshot kan zien pas rond 20:30 bevestiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iJJ76
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 08-08-2024
ratz schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 10:23:
Gisteren om 14:02u bij KPN iPhone 12 Pro blauw 128 Gb besteld;
- om 14:03u bevestigingsmail;
- om 19:41 bevestigings SMS dat bestelpagina beschikbaar is, status “bestelling (incl verlenging) wordt gecontroleerd”;
- vanochtend om 10.06u bevestigingemail dat “de iPhone gereserveerd is en als een van de eerste uitgeleverd gaat worden”. Geen datum genoemd.

Gaat dus redelijk soepel bij KPN
Yep same here, vanochtend ook mail met iPhone gereserveerd:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• umbrellavs
Clueless schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 17:57:
[...]

Denk dat het afhankelijk is van hoe lang je iets wil laten lopen en tegen welke kosten. Ik heb die "verzekeringen" ook bij Vodafone gezien maar ik heb er voor gekozen om die verzekering daar niet af te nemen. Heb in het verleden wel zo'n verzekering gehad maar dat is me uitermate slecht bevallen (niet willen uitkeren, slecht bereikbaar, weinig info van bekend en zo nog wat dingen). AppleCare+ is iets wat ik overweeg maar daar heb ik na ontvangst nog 60 dagen de tijd voor om daar een keuze voor te maken.

Kwam op deze site wel de info tegen voor AppleCare+ voor de iPhone 12: https://applecoach.nl/applecare/

ProductKosten AppleCareEigen risicoAanschafprijs
iPhone 12 Pro Max€ 229,-€ 29,- / € 99,-€ 1259,-
iPhone 12 Pro€ 229,-€ 29,- / € 99,-€ 1159,-
iPhone 12€ 169,-€ 29,- / € 99,-€ 909,-
iPhone 12 mini€ 169,-€ 29,- / € 99,-€ 809,-

Met die info zou je het kunnen afzetten tegen de verzekering die een provider of winkel je aanbied...
Dit ziet er wel goed uit moet ik zeggen. Bij T-Mobile is het volgens mij 11 euro ofzo en maandelijks opzegbaar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martijn-HK
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-09 21:30
umbrellavs schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 18:14:
[...]

Dit ziet er wel goed uit moet ik zeggen. Bij T-Mobile is het volgens mij 11 euro ofzo en maandelijks opzegbaar.
Een Kostbaarheden Buitenshuis verzekering dekt vaak ook deze schade, plus diefstal en verlies (in tegenstelling tot AppleCare). Ik betaal als ‘add-on’ bij mijn woonverzekering van Centraal Beheer 6,23, met 100 euro eigen risico (dekking tot €3.000).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:03
Martijn-HK schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 18:28:
[...]

Een Kostbaarheden Buitenshuis verzekering dekt vaak ook deze schade, plus diefstal en verlies (in tegenstelling tot AppleCare). Ik betaal als ‘add-on’ bij mijn woonverzekering van Centraal Beheer 6,23, met 100 euro eigen risico (dekking tot €3.000).
Dit. Alleen heb ik het via Interpolis. iPad en MacBook ook gelijk verzekerd. Nooit meer in de verzekering van providers trappen. Apple Care is ook nog wel interessant voor diegene die twijfelen. :)

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
Nvt. Antwoord al gevonden in de prima eerdere omschrijving. d:)b

[ Voor 18% gewijzigd door hk12nl op 17-10-2020 19:12 ]

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
Een verzekering voor producten die je gewoon terug kan kopen zonder failliet te slaan is op de lange duur echt velen malen goedkoper. Gewoon niets verzekeren wat je zelf zou moeten kunnen vervangen en zeker niet een telefoontje voor 1000 bespaart je op de lange duur heel veel geld.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-09 12:53

pdavie2311

Live life to the fullest..

giantgiantus schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 19:14:
Een verzekering voor producten die je gewoon terug kan kopen zonder failliet te slaan is op de lange duur echt velen malen goedkoper. Gewoon niets verzekeren wat je zelf zou moeten kunnen vervangen en zeker niet een telefoontje voor 1000 bespaart je op de lange duur heel veel geld.
Ik snap wat je zegt, maar voor de 1 kan 1000,- ontzettend veel geld zijn! Terwijl iemand anders zijn joint er mee aansteekt..;-)

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:22
Nico111 schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 12:28:
Nou toch nog even een update voor de mensen die bij Vodafone hebben besteld.

Eerst had ik dus de chat gebruikt waar ik de reactie kreeg dat mijn bestelling zoek was. Ik kon via de chat hem opnieuw bestellen of ik kon een voucher krijgen. Op de vraag wat ik met deze voucher kan kreeg ik geen reactie.

Toen maar even gebeld en daar werd mij dus verteld dat mijn bestelling dus niet kwijt is maar dat ik 48 uur moeten wachten op mijn bevestiging.
Ze kon op dit moment niet zien of mijn bestelling wel of niet is door gekomen.

Maar even afwachten dus.
Mijn vriendin kreeg een mail dat haar, inmiddels 3e bestelling helaas vertraagd wordt omdat hij uitverkocht is. 2x om 14:00 alle stappen doorlopen zonder succes. En toen om 16:00 telefonisch besteld. Helaas dus te laat nu het lijkt en ze zal hem vrijdag niet ontvangen

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• umbrellavs
Martijn-HK schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 18:28:
[...]

Laat het net zo zijn dat ik bij Centraal beheer zit. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-08 17:48
MusicMaikel schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 17:16:

[Afbeelding]
Hier ook!

Het lijkt erop dat de iPhones dit jaar beter te verkrijgen zijn, kan ook zijn dat vraag gewoon minder is dan afgelopen jaren.
Wellicht door Covid-19?
Vroeger kon je na een halve dag geen iPhone meer ophalen bij de Apple Store, nu kan je zelfs nog de dag na de release nog een iPhone ophalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
Alekz87 schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 19:20:
[...]

Mijn vriendin kreeg een mail dat haar, inmiddels 3e bestelling helaas vertraagd wordt omdat hij uitverkocht is. 2x om 14:00 alle stappen doorlopen zonder succes. En toen om 16:00 telefonisch besteld. Helaas dus te laat nu het lijkt en ze zal hem vrijdag niet ontvangen
Wanneer kreeg ze dit mailtje? Ik heb om 15.38 verlengd bij Vodafone, gisteren alle emails gehad, alleen nog geen datum wnnr de iPhone geleverd gaat worden.. die krijgt ze op een later tijdstip begreep ik van Vodafone.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-09 13:46
Alekz87 schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 19:20:
[...]

Dan heb je geluk. Dit is standaard procedure bij Vodafone voor de eerste batch. Zo raar dat ze dit, net als alle fouten in hun systeem, na al die jaren nog niet gefixt hebben. Had ik die mail maar weer, hier helaas nog steeds ijzige stilte terwijl ik om 14:05 besteld had en ik vrees het ergste

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jieve
Steven030 schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 19:41:
[...]

Dan heb je geluk. Dit is standaard procedure bij Vodafone voor de eerste batch. Zo raar dat ze dit, net als alle fouten in hun systeem, na al die jaren nog niet gefixt hebben. Had ik die mail maar weer, hier helaas nog steeds ijzige stilte terwijl ik om 14:05 besteld had en ik vrees het ergste
Wel ordernummer gekregen?
Ik had om 14:15 de eerste keer gedaan, toen geen ordernummer gekregen, hele tijd lukt het niet, om 15:38 uiteindelijk wel, kreeg ook meteen email en ordernummer.

In MyVodafone app staat onder “bestellingen” status onbekend...

[ Voor 5% gewijzigd door Jieve op 17-10-2020 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
Jieve schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 19:52:
[...]

Wel ordernummer gekregen?
Ik had om 14:15 de eerste keer gedaan, toen geen ordernummer gekregen, hele tijd lukt het niet, om 15:38 uiteindelijk wel, kreeg ook meteen email en ordernummer.
Nee helemaal niets, alleen een scherm met “Yes, gelukt” en een link die naar de T&T zou moeten leiden, maar als je daar op klikt staat dat de order niet bekend is. Geen ordernummer.

Ik ben lang niet de enige met dit probleem en volgens Vodafone moet je 48 uur wachten omdat het systeem het niet aankon maar dat je misschien nog wel de bevestigingsmail krijgt. Heb er weinig vertrouwen in dat dit nog gaat gebeuren. Elk keer weer gezeik met bestellen bij Vodafone, maar dit is wel heel extreem

[ Voor 5% gewijzigd door Steven030 op 17-10-2020 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
Steven030 schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 19:58:
[...]

Nee helemaal niets, alleen een scherm met “Yes, gelukt” en een link die naar de T&T zou moeten leiden, maar als je daar op klikt staat dat de order niet bekend is. Geen ordernummer.

Ik ben lang niet de enige met dit probleem en volgens Vodafone moet je 48 uur wachten omdat het systeem het niet aankon maar dat je misschien nog wel de bevestigingsmail krijgt. Heb er weinig vertrouwen in dat dit nog gaat gebeuren. Elk keer weer gezeik met bestellen bij Vodafone, maar dit is wel heel extreem
Kijk eens bij MyVodafone > Service > Bestelling, daar zou je een order moeten zien.
En als je hem opnieuw besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
Jieve schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 20:43:
[...]

Kijk eens bij MyVodafone > Service > Bestelling, daar zou je een order moeten zien.
En als je hem opnieuw besteld?
Nee daar staat ook niks. Lullige is dat ze gisteren zowel via de chat als het forum als de telefoon zeiden dat ik niet opnieuw hoefde te bestellen, dat ze niks zagen maar dat het binnen 48 uur goed zou komen.
Nu heb ik toch maar vanmorgen een back up bestelling geplaatst, nu wel een ordernummer en één mail. Maar staat nog steeds niet onder bestellingen. En nu toch wel te laat voor de eerste batch, dus moet gewoon hopen dat mijn eerste 14:05 bestelling alsnog doorkomt....
Ben overigens niet de enige, Twitter staat er vol mee.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Nu online

Audione0

Strijdt der titanen

pdavie2311 schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 19:17:
[...]

Ik snap wat je zegt, maar voor de 1 kan 1000,- ontzettend veel geld zijn! Terwijl iemand anders zijn joint er mee aansteekt..;-)
Ik snap wat je zegt, maar dan zou ik als ik weinig geld heb achter mijn oren krabben een high end smart phone aan te schaffen..

Come'on 15 euro p/m voor een telefoon verzekering???
Een levens verzekering voor een huis is veelal goedkoper. Inboedel verzekering waar een telefoon onder valt kost vaak een paar euro. Gewoon pure bang/oplichterij waar menig persoon intrapt. Er wordt puur ingespeeld op de aankoop emotie ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Audione0 op 17-10-2020 21:02 ]

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkna
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-09 20:44
Nog iemand bij mobiel.nl besteld? Even nagevraagd maar hun info is dat ze pas levering op 23-10 krijgen. Je zou toch zeggen dat zo’n toko ook op de releasedatum kan leveren?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
henkna schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 20:59:
Nog iemand bij mobiel.nl besteld? Even nagevraagd maar hun info is dat ze pas levering op 23-10 krijgen. Je zou toch zeggen dat zo’n toko ook op de releasedatum kan leveren?
Was afgelopen jaar ook. Is meer eigen bescherming denk ik. De toestellen kwamen toen de donderdag voor release binnen.

Ik was dit jaar (met de Max) wel weer van plan om voor Mobiel.nl te gaan eigenlijk. Belsimpel is meestal erg laat met de abonnementsprijzen.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mdas
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 15-09 13:02
Steven030 schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 20:49:
[...]

Nee daar staat ook niks. Lullige is dat ze gisteren zowel via de chat als het forum als de telefoon zeiden dat ik niet opnieuw hoefde te bestellen, dat ze niks zagen maar dat het binnen 48 uur goed zou komen.
Nu heb ik toch maar vanmorgen een back up bestelling geplaatst, nu wel een ordernummer en één mail. Maar staat nog steeds niet onder bestellingen. En nu toch wel te laat voor de eerste batch, dus moet gewoon hopen dat mijn eerste 14:05 bestelling alsnog doorkomt....
Yep, zelfde hier.. Ook voor de zekerheid nog maar een bestelling geplaatst. Weinig vertrouwen in. We zullen zien of het goed komt of ons gebrek aan vertrouwen terecht is.

Voor 2500 Euro (telefoon + abo verlenging mogen ze eigenlijk wel iets beter hun best doen en beter communiceren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jieve
[...]

Das wel vaag, weet niet als het om een verlening gaat, maar als die enigszins al doorgekomen is, zou je vandaag niet kunnen verlengen.
Maar Vodafone is altijd een zooitje, elk jaar weer.
Ben benieuwd of mijn vriendin ergens deze dagen een email krijgt met daarin de t&t code.

Hoop voor je dat het goed doorgekomen is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Laatst online: 16:25
Jieve schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 21:11:
[...]

Das wel vaag, weet niet als het om een verlening gaat, maar als die enigszins al doorgekomen is, zou je vandaag niet kunnen verlengen.
Maar Vodafone is altijd een zooitje, elk jaar weer.
Ben benieuwd of mijn vriendin ergens deze dagen een email krijgt met daarin de t&t code.

Hoop voor je dat het goed doorgekomen is!
Ja echt hoor, Vodafone was in 2010/2011 al een zooitje bij het bestellen van een sim only en nu blijkbaar nog |:(

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterEgoist
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-09-2024
Word een beetje moedeloos van het gebeuren bij Vodafone.
Gisteren iets na 14u mijn abo met een jaartje verlengd icm een Pro12. Na een DM via Twitter vanmorgen, omdat ik geen bevestiging per mail had ontvangen, bleek dat Vodafone mijn order nooit binnengekregen heeft.

Order opnieuw geplaatst (10 sec later bevestiging én contract in m'n mail... het kan dus wel) en later, op aanraden van Vodafone geannuleerd, zodat ik met een voucher code wat extra korting op mijn abo zou krijgen, goedmakertje voor de verloren eerste order.

Derde order is vanmiddag geplaatst, maar hier nog altijd geen bevestigingsmail van ontvangen. Ik wacht het nog een dagje af, maar houd al rekening met levering ergens in november ipv komende week.

Paar jaar geleden ging het ook al zo stroef, daar had ik op een gegeven moment vier verschillende ordernummers. :-/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
[...]

Zo, om het gepruts compleet te maken is mij net op Twitter gemeld dat ook mijn tweede bestelling niet is doorgekomen. Ik geef het op en ga elders bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killer61
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-09 20:06
Vandaag mijn iPhone 12 pro 256 gb Vodafone order geannuleerd. Toch maar bij belsimpel besteld icm met €60 Ing korting. Scheelde totaal €84 in toestelprijs(€1.092). Toch mooi meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meermarco
  • Laatst online: 29-09 20:24
Gisterenavond besteld via VF ( via directsales als bestaande klant verlenging)

Meteen een mail dat het even kon duren. En rond 08:00 vanochtend de pdf’s. En ook
Via mijn Vodafone de bestelling. (Status Onbekend) en wel de 2 euro korting per maand daar netjes staan. Had de pro grafiet 128GB. Ben benieuwd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• henkna
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-09 20:44
[quote]Donstil schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 21:04:
[...]

Was afgelopen jaar ook. Is meer eigen bescherming denk ik. De toestellen kwamen toen de donderdag voor release binnen.

Hopen dat het nu weer zo is! 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meermarco
Kreeg net dit binnen van Vodafone:
Vervelend, je bestelling komt iets later dan verwacht. We doen er alles aan om het zo snel mogelijk bij je te bezorgen. Zodra 't op voorraad is, nemen we contact met je op voor een bezorgafspraak. We houden je per sms op de hoogte over de verwachte levertermijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jieve
meermarco schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 08:46:
Kreeg net dit binnen van Vodafone:
Vervelend, je bestelling komt iets later dan verwacht. We doen er alles aan om het zo snel mogelijk bij je te bezorgen. Zodra 't op voorraad is, nemen we contact met je op voor een bezorgafspraak. We houden je per sms op de hoogte over de verwachte levertermijn.
Mijn vriendin heeft dit ook ontvangen.
Dat heeft te maken dat in het vorige mailtje stond dat je binnen 2 dagen je toestel ontvangt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meermarco
Jieve schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 09:05:
[...]

Mijn vriendin heeft dit ook ontvangen.
Dat heeft te maken dat in het vorige mailtje stond dat je binnen 2 dagen je toestel ontvangt. :)
Check 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNG
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 02-07 10:06

SNG

Killer61 schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 22:17:
Vandaag mijn iPhone 12 pro 256 gb Vodafone order geannuleerd. Toch maar bij belsimpel besteld icm met €60 Ing korting. Scheelde totaal €84 in toestelprijs(€1.092). Toch mooi meegenomen.
Dit klinkt als een mooie korting inderdaad! Ik zie in de ING rentepuntenwinkel alleen een deal bij Mobiel.nl. Hoe heb je de korting icm met ING kunnen regelen als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooijackers
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 30-05-2024
Gistermiddag om 12.00 uur een 12 128gb blauw besteld bij Vodafone. Vanochtend om 7.30 uur een bevestiging van het contract. Het contract gaat in op het moment van nummerbehoud, wordt de iPhone wel eerder geleverd dan contract?
In het contract staat dat ik een zwarte heb besteld, terwijl ik 100% zeker weet dat ik blauw heb aangevinkt. Morgen toch maar even bellen. Meerderen met dit probleem?
In de bevestiging staat niets over de leveringsdatum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdas
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 15-09 13:02
AlterEgoist schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 21:40:
Word een beetje moedeloos van het gebeuren bij Vodafone.
Gisteren iets na 14u mijn abo met een jaartje verlengd icm een Pro12. Na een DM via Twitter vanmorgen, omdat ik geen bevestiging per mail had ontvangen, bleek dat Vodafone mijn order nooit binnengekregen heeft.

Order opnieuw geplaatst (10 sec later bevestiging én contract in m'n mail... het kan dus wel) en later, op aanraden van Vodafone geannuleerd, zodat ik met een voucher code wat extra korting op mijn abo zou krijgen, goedmakertje voor de verloren eerste order.

Derde order is vanmiddag geplaatst, maar hier nog altijd geen bevestigingsmail van ontvangen. Ik wacht het nog een dagje af, maar houd al rekening met levering ergens in november ipv komende week.

Paar jaar geleden ging het ook al zo stroef, daar had ik op een gegeven moment vier verschillende ordernummers. :-/
Hoeveel korting krijg je met die voucher? Hier precies dezelfde situatie maar geen voucher aangeboden gekregen.

Ik heb nu de bevestiging en contract van mijn 2e bestelling (zaterdag geplaatst) ontvangen. Van mijn bestelling van vrijdagmiddag nog niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
mdas schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 10:24:
[...]

Hoeveel korting krijg je met die voucher? Hier precies dezelfde situatie maar geen voucher aangeboden gekregen.

Ik heb nu de bevestiging en contract van mijn 2e bestelling (zaterdag geplaatst) ontvangen. Van mijn bestelling van vrijdagmiddag nog niks.
2 euro per maand korting met de voucher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19:54
cliors schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 00:05:
[...]

Sorry, via ING punten. 😊
Denk je dat deze code via ING ook op Airpods gebruikt kunnen worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:07

JB

Cédric roelt!

Steven030 schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 11:18:
[...]

2 euro per maand korting met de voucher
Dat gaat ook via F&F. Volgende keer beter daar verlengen dan. Korting van niks.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterEgoist
  • Laatst online: 04-09-2024
mdas schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 10:24:
[...]

€2 per maand inderdaad.

Had vanmorgen zowaar m’n contract in de mail zitten. Natuurljk nog geen verwachte leverdatum, maar dat zal zeker niet komende week worden. 😕

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
AlterEgoist schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 11:39:
[...]

€2 per maand inderdaad.

Had vanmorgen zowaar m’n contract in de mail zitten. Natuurljk nog geen verwachte leverdatum, maar dat zal zeker niet komende week worden. 😕
Zelfde hier. Vanmorgen contract in de mail, maar geen idee of dat van mijn bestelling van vrijdag 14:05 via My Vodafone was, of van mijn bestelling met voucher via direct sales van gisterochtend vroeg. Op het contract staat besteldatum: 18 oktober :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meermarco
Ik wilde grafiet. En vaak tijdens het proces werd het juist blauw. Denk terug/verder niet helemaal lekker werkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
JB schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 11:37:
[...]

Dat gaat ook via F&F. Volgende keer beter daar verlengen dan. Korting van niks.
Volgens mij is F&F hetzelfde als de voucher

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hedset
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 07-03 16:19
Ik had hetzelfde probleem met mijn bestelling van vrijdag 14.10, geen bevestigingsmail ontvangen van Vodafone. Eerst via de chat het bericht van 48 uur wachten, en uiteindelijk is mijn bestelling niet doorgekomen. Slap excuus dat het drukker was dan ze verwachtten.... in de mail een kortingsbon gehad van 2 euro per maand, dag Vodafone! Ik ga wel ergens anders heen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amilo123
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 09-12-2020
hedset schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 12:32:
Ik had hetzelfde probleem met mijn bestelling van vrijdag 14.10, geen bevestigingsmail ontvangen van Vodafone. Eerst via de chat het bericht van 48 uur wachten, en uiteindelijk is mijn bestelling niet doorgekomen. Slap excuus dat het drukker was dan ze verwachtten.... in de mail een kortingsbon gehad van 2 euro per maand, dag Vodafone! Ik ga wel ergens anders heen...
Tele2 is wel prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djomodjojo
  • Registratie: September 2015
  • Niet online
Tip voor mensen die te laat waren of een model willen waarvoor ze nu nog weken moeten wachten: cool blue pre-orders gaan morgen pas live. Heb echter geen ervaring met iPhones bij coolblue en hoe op tijd ze normaal worden bezorgd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
Djomodjojo schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 13:13:
Tip voor mensen die te laat waren of een model willen waarvoor ze nu nog weken moeten wachten: cool blue pre-orders gaan morgen pas live. Heb echter geen ervaring met iPhones bij coolblue en hoe op tijd ze normaal worden bezorgd
Mijn ervaring met Coolblue is positief. De X toen daar besteld. Kwam mooi netjes op de eerste leverdatum. Tegelijkertijd als de eerste leverdatum van Apple.

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone Air Cloud White  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nickjuh1985
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 23-09 20:03
AlterEgoist schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 11:39:
[...]

€2 per maand inderdaad.

Zucht.. hier hetzelfde geneuzel, geen contract binnengekregen. Opnieuw een bestelling geplaatst met de vouchercode.. Het zal nu wel een kerstcadeautje worden |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jieve
Het zegt natuurlijk al genoeg dat Vodafone mensen een F&F geeft.
Mensen die geen ordernummer hebben gekregen, hebben dus ook geen verlengen/abonnement afgeslopen met een nieuw toestel...
Waardeloos dus van Vodafone...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Djomodjojo schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 13:13:
Ja alleen geen idee hoe laat die pre-order start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djomodjojo
  • Niet online
Slasher schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 13:39:
[...]

Ja alleen geen idee hoe laat die pre-order start.
Ik zou het om middenacht proberen en anders 14.00 .... Coolblue zei op Twitter dat ze zelf ook geen idee hadden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impstoker
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19:00
Ik lees hier weer veel Vodafone bestel drama. Ik kan me dat nog goed herrineren van de vorige keer.
Werkt het beter als je je Vodafone abbonement verlengd bij bv belsimpel? Iemand daar ervaringen mee?

Ik wacht overigens op de iPhone 12 mini, en hoop stiekum dat Vodafone tegen die tijd de chaos een beetje heeft gefixt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Laatst online: 16:25
Impstoker schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 14:21:
Ik lees hier weer veel Vodafone bestel drama. Ik kan me dat nog goed herrineren van de vorige keer.
Werkt het beter als je je Vodafone abbonement verlengd bij bv belsimpel? Iemand daar ervaringen mee?

Ik wacht overigens op de iPhone 12 mini, en hoop stiekum dat Vodafone tegen die tijd de chaos een beetje heeft gefixt.
Ja, Vodafone is nog dezelfde chaos als in 2010 toen ik een sim-only pakte haha. Kom er echt nooit meer terug.

Via Belsimpel inderdaad een stuk sneller en beter.

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
Ik ga volgende keer ook niet meer naar Vodafone. Maar ik heb het idee dat het dit jaar, zowel in dit draadje als op bijvoorbeeld het Vodafone forum, vele malen rustiger is dan voorgaande jaren. Misschien is er dus veel minder vraag en zullen de Vodafone-gedupeerden alsnog vrijdag een toestel ontvangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Djomodjojo schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 14:08:
[...]

Ik zou het om middenacht proberen en anders 14.00 .... Coolblue zei op Twitter dat ze zelf ook geen idee hadden :?
Ja heel apart :?

Blijkbaar denken ze dat mensen de hele dag de tijd hebben om hun pagina te refreshen.

[ Voor 14% gewijzigd door Slasher op 18-10-2020 15:20 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jieve
Steven030 schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 14:42:
Ik ga volgende keer ook niet meer naar Vodafone. Maar ik heb het idee dat het dit jaar, zowel in dit draadje als op bijvoorbeeld het Vodafone forum, vele malen rustiger is dan voorgaande jaren. Misschien is er dus veel minder vraag en zullen de Vodafone-gedupeerden alsnog vrijdag een toestel ontvangen...
En dan nog zo een chaos met bestellen 8)7
Ik zit alleen nog bij Vodafone omdat ik Ziggo heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Incognitum
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 16:12
Weet niet of ik in het goede topic zit, maar weet iemand waarom de SE2020 niet ingeruild kan worden op de Apple site? Anders morgen maar even bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBeestje
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 21-09 01:41
Na 3 jaar in bezit van de iPhone X ga ik toch overstappen. Twijfel zat vooral in de 11 pro of 12 pro ivm batterij die niet omhoog geschroefd is.

Nu heb ik al een Sim only abonnement bij Vodafone lopen voor 2jr, maar ik zie dat als er een nieuw abonnement wordt afgesloten de telefoon 100 euro goedkoper is?

Is er een manier om toch voor de 12 pro te gaan icm met die (bijna) 100 euro korting

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Djomodjojo
  • Niet online
Incognitum schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 15:16:
Weet niet of ik in het goede topic zit, maar weet iemand waarom de SE2020 niet ingeruild kan worden op de Apple site? Anders morgen maar even bellen.
Kan vaak pas na een jaar. Je kon bijvoorbeeld ook geen iPhone 11 inruilen voor een iPhone SE2020 toen die uitkwam, maar nu kan dat inmiddels wel

[ Voor 3% gewijzigd door Djomodjojo op 18-10-2020 15:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Laatst online: 13:33
Djomodjojo schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 15:41:
[...]

Kan vaak pas na een jaar. Je kon bijvoorbeeld ook geen iPhone 11 inruilen voor een iPhone SE2020 toen die uitkwam
@Incognitum
De reden is dat het toestel dat je wilt inruilen, niet een toestel van de huidige generatie mag zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• umbrellavs
Iemand idee hoe het zit met de T-Mobile levertijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:46

OMD

mrbeastnl schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 15:40:
Na 3 jaar in bezit van de iPhone X ga ik toch overstappen. Twijfel zat vooral in de 11 pro of 12 pro ivm batterij die niet omhoog geschroefd is.

Nu heb ik al een Sim only abonnement bij Vodafone lopen voor 2jr, maar ik zie dat als er een nieuw abonnement wordt afgesloten de telefoon 100 euro goedkoper is?

Is er een manier om toch voor de 12 pro te gaan icm met die (bijna) 100 euro korting
Noet echt, je zit vast aan je contract. Je kan het wel afkopen maar dan is die 100 euro korting ook een beetje voor niks.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iasix
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-09 09:39
For what it's worth. Ik heb gewoon via Vodafone FF verlengd. On 14.10. 10 min later bevestiging en dag later al mijn contract.

Kreeg gister wel een mail:

"Beste iasix,

Bedankt voor je geduld,

Team Vodafone"

We gaan het zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHIFTER [NL]
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17:57
iasix schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 18:00:
For what it's worth. Ik heb gewoon via Vodafone FF verlengd. On 14.10. 10 min later bevestiging en dag later al mijn contract.

Kreeg gister wel een mail:

"Beste iasix,

Bedankt voor je geduld,

Team Vodafone"

We gaan het zien.
Jep ik had precies hetzelfde... Afwachten inderdaad..

3x Victron MP2-5000 | 32 kWh thuisaccu | 7.230 Wp Zonnepanelen | Gasloos | WP Boiler | Lucht-Lucht WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hitmanovoski
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 26-12-2023
mrbeastnl schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 15:40:

Ja je kan je moet naar Vodafone next afdeling bellen heb ik het zo gedaan
https://www.vodafone.nl/abonnement/extra-opties/next

🤪

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killer61
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-09 20:06
SNG schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 09:40:
[...]

Dit klinkt als een mooie korting inderdaad! Ik zie in de ING rentepuntenwinkel alleen een deal bij Mobiel.nl. Hoe heb je de korting icm met ING kunnen regelen als ik vragen mag?
Mijn excuses. Was bij mobiel.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

umbrellavs schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 16:53:
Ja das een hele goede! Zie daar weinig ook van terug komen hier.
Op forum van T-Mobile kan ik weinig terug vinden behalve “vanaf 23 oktober”.
Hier vrijdag abbonement verlengd met een 12 Pro grafiet.
Hopelijk komende vrijdag in m’n handen???!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• umbrellavs
Tha BasZ schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 21:53:
[...]

Ja das een hele goede! Zie daar weinig ook van terug komen hier.
Op forum van T-Mobile kan ik weinig terug vinden behalve “vanaf 23 oktober”.
Hier vrijdag abbonement verlengd met een 12 Pro grafiet.
Hopelijk komende vrijdag in m’n handen???!
Ik weet niet of het slim was van mij maar ik laat hem bezorgen in de winkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assassin85
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 19:07
SHIFTER [NL] schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 19:25:
[...]

Jep ik had precies hetzelfde... Afwachten inderdaad..
Ik ook, volgens mij is dit een standaard email omdat normale leveringen doorgaans binnen 2 werkdagen thuis bezorgd worden. In dit geval moet het toestel nog uit komen en omdat het die 2 werkdagen overschrijdt, wordt dit mailtje uitgestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amilo123
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 09-12-2020
umbrellavs schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 16:53:
Ik heb bij Tele2 besteld (is van T-mobile), daar staat vooralsnog gewoon 23e als verwachte leverdatum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobo221
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15:18
umbrellavs schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 22:01:
[...]

Ik weet niet of het slim was van mij maar ik laat hem bezorgen in de winkel
Ik heb dus precies hetzelfde dus ben ook benieuwd hoe dat gaat aflopen.

Ik weet niet hoe het bij andere zit maar ik kan bij my t-mobile niet de status van mijn bestelling zien.
Ze verwijzen je door naar het t-mobile forum voor levertijden.
Nou weet ik niet of dat komt omdat ik "ophalen in de winkel" heb gekozen of er iets fout gegaan met mijn bestelling. ik heb wel een bevestiging per email ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
vandaag, tijdstip is vooralsnog onbekend, start bij Coolblue de pre orders voor de 12 en 12 Pro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Nou mijn hele order die ik op launch dag bij Vodafone had gezet. Is niet aangekomen/ontraceerbaar.

Ik doe het nog wel even met me iphone 8 plus totdat ik op een normale manier kan bestellen.

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sonora
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16-09 07:26
Waarom kan Coolblue niet gewoon een tijdspanne aangeven voor hun pre-orders. Nu moet ik de hele dag zitten uitkijken, terwijl ik echt geen tijd heb. Zo frustrerend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Sonora schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 08:20:
Waarom kan Coolblue niet gewoon een tijdspanne aangeven voor hun pre-orders. Nu moet ik de hele dag zitten uitkijken, terwijl ik echt geen tijd heb. Zo frustrerend.
Helemaal met je eens, dit is wel heel amateuristisch.

Alsof mensen de tijd hebben om de hele tijd hun site te refreshen.

[ Voor 9% gewijzigd door Slasher op 19-10-2020 08:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 17:41
Sonora schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 08:20:
Waarschijnlijk om te voorkomen dat iedereen op hetzelfde moment gaat lopen refreshen. Vorig jaar begonnen pre-orders dacht ik om 09:00 bij Coolblue, misschien dit jaar om hetzelfde tijdstip.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sonora
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16-09 07:26
MelvinW schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 08:33:
[...]

Waarschijnlijk om te voorkomen dat iedereen op hetzelfde moment gaat lopen refreshen. Vorig jaar begonnen pre-orders dacht ik om 09:00 bij Coolblue, misschien dit jaar om hetzelfde tijdstip.
Ik begrijp dat ze niet exact aangeven welk tijdstip, maar bijvoorbeeld “tussen 14u en 17u” zou voor mij ook ok zijn zodat ik niet de hele dag hoef te lopen stressen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Bobo221 schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 00:46:
[...]

Ik heb dus precies hetzelfde dus ben ook benieuwd hoe dat gaat aflopen.

Ik weet niet hoe het bij andere zit maar ik kan bij my t-mobile niet de status van mijn bestelling zien.
Ze verwijzen je door naar het t-mobile forum voor levertijden.
Nou weet ik niet of dat komt omdat ik "ophalen in de winkel" heb gekozen of er iets fout gegaan met mijn bestelling. ik heb wel een bevestiging per email ontvangen.
Hier overigens thuis laten bezorgen. Ik zie wel mn nieuwe abbonement al staan in T-Mobile.
NIEUW - HUIDIG - OUD.

Maar zie niks over een bestelling van telefoon staan in My T-Mobile. Natuurlijk afgelopen vrijdag wel netjes betaald via iDeal e.d.

Nog even nagekeken trouwens en 2 jaar geleden ook verlengd en daar kreeg ik toen de woensdag na de bestelling toen een mail van AMP om een afspraak te maken.
Zou dat dit jaar ook zijn??? We gaan het zien!

[ Voor 3% gewijzigd door Tha BasZ op 19-10-2020 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18-09 10:18
MelvinW schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 08:33:
[...]

Je kan ook even de Browser extensie distill.io gebruiken en instellen op de iPhone 12 pagina van CoolBlue. Werkt uitstekend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Pre order bij Coolblue nu begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geert1976 schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 09:04:
Pre order bij Coolblue nu begonnen.
Van welke? Want ik zie geen enkele pro welke te bestellen is.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Wel lekker die korting bij Vodafone (of andere provider) echter als ik nu alle verhalen lees, ben ik blij dat ik hem direct bij Apple heb aangeschaft. Ja je krijgt wel 80 euro korting op de telefoon bij Vodafone echter de administratieve rotzooi die ze weten te creëren en die ik hier terug lees... >< Voor die 80 euro heb ik dan een extra jaartje garantie bij Apple denk ik maar :)

Half jaar terug ook elke dag met ze aan de telefoon gezeten voor mij vrouw, en dat 4 weken lang. Waren ze de retourzending kwijtgeraakt (koerier kon telefoon niet afgeven bij ons door een administratieve fout in legitimatie). Het leek wel of niemand even verder wilde kijken dan z'n neus lang was. Iedereen beloofde wat maar de volgende die ik aan de lijn kreeg gaf aan dat diegene voor hem helemaal geen melding had aangemaakt. Uiteindelijk wel netjes opgelost maar het kost je erg veel energie en niemand die je echt lijkt te begrijpen.

Ik ga over een paar maanden wel eens rustig mijn sim only verlengen onder de juiste voorwaarden als het weer wat rustiger is :+

Ik hoop dat iedereen snel zijn toestel ontvangt :)

lees dit overigens niet als een Vodafone (provider) bash hoor. Ik zit ook bij Vodafone (heel wat jaar inmiddels) en ben tevreden alleen merk je gewoon dat dit soort bedrijven te groot worden en daardoor toch iets van overzicht kwijtraken qua administratie :)

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Donstil schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 09:06:
[...]

Van welke? Want ik zie geen enkele pro welke te bestellen is.
Zie genoeg Pro modellen welke je kan bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:34
Verwacht op 24-10-2020 geeft de pagina aan.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
Geert1976 schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 09:08:
[...]

Zie genoeg Pro modellen welke je kan bestellen
Ik ook! Ook de gewone 12 :+

©2004

Pagina: 1 ... 103 ... 278 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.

Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.