Acties:
  • +1 Henk 'm!
hk12nl schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 09:06:
Wel lekker die korting bij Vodafone (of andere provider) echter als ik nu alle verhalen lees, ben ik blij dat ik hem direct bij Apple heb aangeschaft. Ja je krijgt wel 80 euro korting op de telefoon bij Vodafone echter de administratieve rotzooi die ze weten te creëren en die ik hier terug lees... >< Voor die 80 euro heb ik dan een extra jaartje garantie bij Apple denk ik maar :)
Ja nooit bij Vodafone en de andere providers dit soort launches reserveren. Dat gaat elk jaar weer mis.

Afgelopen jaar bij Mobiel gedaan, €150,- korting in totaal (niet alleen die €80,- die jij schetst, toestel is vaak ook goedkoper in aanschaf) en had hem gewoon op release in huis.

Kan dus wel :)

Tweede jaar garantie is met AppleCare+ en de volgende iPhone uit 2021 toch niet interessant joh :P

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Rivanov schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 09:09:
Verwacht op 24-10-2020 geeft de pagina aan.
Heb hem besteld:

Bezorgmoment
Vrijdag 23 oktober

Uiterlijk vrijdag 23 oktober voor 01.00 uur ontvang je de verzendbevestiging met je Track & Trace en factuur

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Geert1976 schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 09:08:
[...]

Zie genoeg Pro modellen welke je kan bestellen
Ooh hier (nog) niet.
Maar goed ook want ik wil een Max en straks loop ik weer drie weken met een 12 pro terwijl dat eigenlijk niets brengt 8)7

Sterk zijn moet ik

[ Voor 27% gewijzigd door Donstil op 19-10-2020 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12:37
Donstil schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 09:10:
[...]

Ja nooit bij Vodafone en de andere providers dit soort launches reserveren. Dat gaat elk jaar weer mis.

Afgelopen jaar bij Mobiel gedaan, €150,- korting in totaal (niet alleen die €80,- die jij schetst, toestel is vaak ook goedkoper in aanschaf) en had hem gewoon op release in huis.

Kan dus wel :)

Tweede jaar garantie is met AppleCare+ en de volgende iPhone uit 2021 toch niet interessant joh :P
Idd. Zijn ze kennelijk niet voor ingericht. Ga je de 12 max dit jaar ook weer daar bestellen? Of bij Apple?

Hahaha ja dat is waar. 1 jaar is eigenlijk voldoende. :+

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!
hk12nl schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 09:12:
[...]

Idd. Zijn ze kennelijk niet voor ingericht. Ga je de 12 max dit jaar ook weer daar bestellen? Of bij Apple?

Hahaha ja dat is waar. 1 jaar is eigenlijk voldoende. :+
Ik kocht altijd los maar ik heb tegenwoordig een jaarlijks abonnement bij Vodafone wat precies rond september af loopt :P

Dus nu doe ik Verlengen met een jaar > 850,- bij betalen > iPhone verkopen zo dicht mogelijk bij 850,- > (Voor het gevoel) Graties iPhone :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
nou, dat is/was wel een stevige Cooblue iPhone pre order dit jaar in dit topic....

Slechts 1 tweaker tot nu toe hier een pre order geplaatst? haha
Dat is voorgaande jaren toch wel totaal anders geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Donstil schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 09:15:
[...]

Ik kocht altijd los maar ik heb tegenwoordig een jaarlijks abonnement bij Vodafone wat precies rond september af loopt :P

Dus nu doe ik Verlengen met een jaar > 850,- bij betalen > iPhone verkopen zo dicht mogelijk bij 850,- > (Voor het gevoel) Graties iPhone :)
Ik zie nu bij Mobiel.nl dat als ik een jaar verleng ik ook 120 euro korting krijg. Dus betaal dan voor mijn iPhone 12 128GB € 840,- ipv de € 959,- bij Apple.. Dat gaat je toch aan het twijfelen brengen kan ik je zeggen :D

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekosniekos
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20-06 12:12
Slasher schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 08:26:
[...]

Helemaal met je eens, dit is wel heel amateuristisch.

Alsof mensen de tijd hebben om de hele tijd hun site te refreshen.
Ik meende dat dit gewoon op de coolblue pre order page stond, vanaf 09:00!

Hij is er nog steeds zie ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

niekosniekos schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 09:24:
[...]

Ik meende dat dit gewoon op de coolblue pre order page stond, vanaf 09:00!

Hij is er nog steeds zie ik.
Nee dat stond er niet, dat weet ik heel zeker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekosniekos
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20-06 12:12
Slasher schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 09:25:
[...]

Nee dat stond er niet, dat weet ik heel zeker :)
Ok, dan stond het ergens anders! je moet gewoon goed refreshen nu op de coolblue page! Want hij is voor sommige modellen al uitverkocht zie ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 08:52
Geert1976 schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 09:16:
nou, dat is/was wel een stevige Cooblue iPhone pre order dit jaar in dit topic....

Idd normaal binnen 10 minuten pre orders uitverkocht en nu kan je nog van alles bestellen. 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-09 13:46
Geert1976 schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 09:16:

Ja dat idee heb ik sowieso de hele tijd al. En dat geeft mij ook nog enigszins hoop voor mijn dramatische Vodanfone bestelling. Heb daarom ook bij Coolblue toch maar weer uit mijn winkelmandje gegooid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minah
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 12-05-2024
Nog winkels waar ik kans heb voor de release? Ik was speciaal opgebleven tot 12 uur voor Coolblue maar ben pas net wakker... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Minah schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 09:36:
Nog winkels waar ik kans heb voor de release? Ik was speciaal opgebleven tot 12 uur voor Coolblue maar ben pas net wakker... :P
Bij Coolblue? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minah
Maar daar is ie inmiddels uitverkocht..? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Minah schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 09:38:
[...]

Maar daar is ie inmiddels uitverkocht..? ;)
wat bedoel je met 'ie''? Wellicht iets specifieker zijn...want er zijn nog gewoon steeds 12 modellen te bestellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Minah
Geert1976 schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 09:39:
[...]

wat bedoel je met 'ie''? Wellicht iets specifieker zijn...want er zijn nog gewoon steeds 12 modellen te bestellen.
Ah, ik had specifieker moeten zijn. Ik ben op zoek naar de iPhone 12 Pro Ocean Blue 128 GB. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Minah schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 09:36:
Nog prima verkrijgbaar bij https://www.wehkamp.nl/ap...ro-128-gb-blauw-16637996/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Donstil schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 09:15:
[...]

hk12nl schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 09:18:
[...]

Ik zie nu bij Mobiel.nl dat als ik een jaar verleng ik ook 120 euro korting krijg. Dus betaal dan voor mijn iPhone 12 128GB € 840,- ipv de € 959,- bij Apple.. Dat gaat je toch aan het twijfelen brengen kan ik je zeggen :D
En met een ING kortingscode nog eens 60 euro korting :D Ik ben nu gek dat ik hem rechtstreeks bij Apple bestel :D

Iemand ervaring met de levertijd vanuit Mobiel.nl? Scheelt mij nu € 180,-

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09:12
@hk12nl Hoe later je hem daar besteld hoe later je hem daar in huis heb natuurlijk
Je zal nu niet meer bij de eerste lichting zitten
Hier in het topic staan wel ervaringen en ze zijn niet altijd de snelste.

[ Voor 21% gewijzigd door Roos79 op 19-10-2020 09:59 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
[b]hk12nl in "[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5"hk12nl schreef op maandag 19 oktober 2020
lees dit overigens niet als een Vodafone (provider) bash hoor. Ik zit ook bij Vodafone (heel wat jaar inmiddels) en ben tevreden alleen merk je gewoon dat dit soort bedrijven te groot worden en daardoor toch iets van overzicht kwijtraken qua administratie :)
Normaal doe ik naast bestellen bij Apple tegelijk altijd een jaar sim-only doorverlengen bij Vodafone. Dat was vrijdag niet te doen omdat savonds laat de site nog brak was, maar zaterdag de boel goed ingevuld. En toch lijkt het er nu op dat ze die totaal niet ontvangen hebben of verwerken. Niet eens een bevestigingsmail gehad en op de inlogpagina kan ik er niets over terugvinden.

Vallen ze me eerst een jaar lang bijna elke dag lastig dat ik "mag" verlengen, doe ik het een keer, is het wéér niet goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
Roos79 schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 09:58:
@hk12nl Hoe later je hem daar besteld hoe later je hem daar in huis heb natuurlijk
Je zal nu niet meer bij de eerste lichting zitten
Hier in het topic staan wel ervaringen en ze zijn niet altijd de snelste.
Dat begrijp ik maar 'de echte Nederlander' komt nu in mij naar boven en voor € 180,- begin ik het misschien toch minder erg te vinden om iets langer te wachten :)

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!
hk12nl schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 09:53:
[...]

[...]

En met een ING kortingscode nog eens 60 euro korting :D Ik ben nu gek dat ik hem rechtstreeks bij Apple bestel :D

Iemand ervaring met de levertijd vanuit Mobiel.nl? Scheelt mij nu € 180,-
Afgelopen jaar hebben ze met de groene best wat achterstand gehad begreep ik.
Goud en Zilver was toen juist goed leverbaar.

Dus lastig te zeggen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roos79
@hk12nl Alleen je garantie is misschien een dingetje al kan je eerste jaar via Apple
Maar tweede jaar moet via Mobiel als je geen Apple care+ afsluit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-09 11:12
Haha, ik zou voor 50 euro al gewoon easy 2 weken langer wachten hoor :-p
Wat maken die paar weken nou nog uit, haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-09 16:33

cronixx

krieuw

Vraagje voor de Vodafone bestellers:

Jullie ook allemaal de mail gehad met "Vertraging" en de status staat op "Wordt verwerkt"?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Minah schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 09:40:
[...]

Ik ben op zoek naar de iPhone 12 Pro Ocean Blue 128 GB. :)
bestellen via apple.nl en je kan 'm nog deze zondag ophalen bij oa de Apple Store te Amsterdam

En zo zijn er nog steeds genoeg modellen te bestellen bij een Apple Store met ophaaldatum a.s. zondag

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Steven030
Ik heb zojuist maar weer eens even gechat met Vodafone n.a.v. mijn dramatisch verlopen bestelling. Ze gaf aan dat ze vanmorgen te horen hebben gekregen dat, zoals we al dachten, er dit jaar meer toestellen bij Apple besteld zijn dan dat er tot nu toe vraag naar is geweest. We zouden dus allemaal wel goed moeten zitten voor levering aanstaande vrijdag *O*

Blijft altijd afwachten wat ervan klopt aangezien afhankelijk van wie je te pakken krijgt de ene vast weer wat anders zegt dan de ander

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steven030
cronixx schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 10:11:
Vraagje voor de Vodafone bestellers:

Jullie ook allemaal de mail gehad met "Vertraging" en de status staat op "Wordt verwerkt"?
Is al een aantal keer besproken, dit is een standaard mail bij Vodafone omdat in de eerste automatische mail 1-2 dagen staat

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

Steven030 schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 10:26:
Ik heb zojuist maar weer eens even gechat met Vodafone n.a.v. mijn dramatisch verlopen bestelling. Ze gaf aan dat ze vanmorgen te horen hebben gekregen dat, zoals we al dachten, er dit jaar meer toestellen bij Apple besteld zijn dan dat er tot nu toe vraag naar is geweest. We zouden dus allemaal wel goed moeten zitten voor levering aanstaande vrijdag *O*

Blijft altijd afwachten wat ervan klopt aangezien afhankelijk van wie je te pakken krijgt de ene vast weer wat anders zegt dan de ander
Ik toevallig zojuist hetzelfde te horen gekregen van Vodafone. :o
Eind goed al goed.... al was dat hele bestelproces wel een clusterfuck.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 2be
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-09 09:01

2be

Vodafone heeft mijn bestelling niet doorgekregen. Ook niet na de 48 uur controle tijd.

Vanmorgen dus maar bij Coolblue besteld. Staat nu op levering voor vrijdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElonDusk
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 01-09 23:51
Hebben mensen die via Belsimpel hebben besteld een leverdatum gekregen? Of iav leverancier shizzle?

Model 3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-08 17:48
Steven030 schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 10:26:

Je kan 1 miljoen inkopen etc, maar als kanalen niet goed zijn om het aan de man te brengen, dan verlies je alsnog veel klanten..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

ElonDusk schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 11:21:
Hebben mensen die via Belsimpel hebben besteld een leverdatum gekregen? Of iav leverancier shizzle?
Compleet offtopic;
Maar mooi jou hier weer te zien, vorig jaar rond deze tijd zaten we nog in spanning over de levering van onze Tesla's :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
Jieve schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 11:28:
[...]

Je kan 1 miljoen inkopen etc, maar als kanalen niet goed zijn om het aan de man te brengen, dan verlies je alsnog veel klanten..
Eens, en ik vraag me echt af hoeveel van de bestellingen doorgekomen zijn. Als alle verlengingen via My Vodafone en bestellingen via Vodafone.nl mislukt zijn, en de bestellingen via Directsales, F&F/vouchers en derde partijen goed zijn gegaan. Hoe verhoudt zich dat tot elkaar?
Mij waren ze ook bijna kwijt als klant, en misschien wel nog steeds als in de loop van de week duidelijk wordt dat ik het toestel niet krijg op vrijdag. En volgend jaar gaan we sowieso wel een andere manier vinden om te bestellen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElonDusk
cronixx schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 11:32:
[...]

Compleet offtopic;
Maar mooi jou hier weer te zien, vorig jaar rond deze tijd zaten we nog in spanning over de levering van onze Tesla's :9
hahha >:) ja i know. Gelukkig stress ik stuk minder om mn nieuwe iPhone haha. Maar het blijf altijd leuk 8)

Model 3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• henkna
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-09 20:44
ElonDusk schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 11:21:
Had al geïnformeerd. Ze krijgen de toestellen op 23-10 binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElonDusk
henkna schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 11:40:
[...]

Ah oke nice! Maar op je account ook iets zichtbaars hierover of dat niet?

Model 3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
henkna schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 11:40:
[...]

Dat is niet best, dus als besteller krijg je hem niet eerder dan de 24e. Ik hoop dat andere webshops dat beter voor elkaar hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

joblamie schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 11:45:
[...]

Dat is niet best, dus als besteller krijg je hem niet eerder dan de 24e. Ik hoop dat andere webshops dat beter voor elkaar hebben.
Vodafone communiceert zelf ook dat e.e.a. 23 oktober wordt verzonden... geen idee of dit nou écht zo is of een misverstandje in de communicatie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dw1-nl
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14:05

Dw1-nl

Webontwikkelaar

Gewoon geduld hebben, of die nu de 23e komt of de 26e maakt toch niet uit die 3 dagen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

Dw1-nl schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 11:47:
Gewoon geduld hebben, of die nu de 23e komt of de 26e maakt toch niet uit die 3 dagen :P
Maakt niet uit, maar toch; liever gewoon 23 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
cronixx schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 11:46:
[...]

Vodafone communiceert zelf ook dat e.e.a. 23 oktober wordt verzonden... geen idee of dit nou écht zo is of een misverstandje in de communicatie.
Zou wel erg vreemd zijn als zij de iPhone pas op de 23e ontvangen, als de vraag groot is, dan kunnen zij pas maandag alles versturen.
Dat zou wel erg slecht zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
Dw1-nl schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 11:47:
Geduld? Sorry dat woord ken ik niet ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

Jieve schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 11:49:
[...]

Zou wel erg vreemd zijn als zij de iPhone pas op de 23e ontvangen, als de vraag groot is, dan kunnen zij pas maandag alles versturen.
True, maar stukje van Vodafone website:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YZMxr6TJicQm9PfzzUeVsFbJzDQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/goYFtp8wPllJ67RXVNyKLJeQ.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• henkna
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-09 20:44
Kan ook zijn dat mobiel.nl zich indekt en gewoon de 23e gaat leveren. Of is dat wishfull thinking?🤪

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steven030
Jieve schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 11:49:
[...]

Dat komt sowieso wel goed hoor. Die hebben speciale afspraken met de bezorgdiensten. Net als Bol.com dezelfde dag kan bezorgen. Als ze om 01:00 de toestellen krijgen heb je hem gewoon huis op de 23ste hoor, daar hoef je je geen zorgen om te maken. Als je maar bij de eerste batch zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juan
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:01
@Dennisweb riep dat Apple niet voor verzending de reservering zou afschrijven.

De iPhone is nog niet verzonden, maar gisteren is wel het bedrag definitief van mijn Creditcard afgeschreven
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/S7FRPXOFwCcJXCVXk-dfC3OxIFw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/IB9Jhhll6z9d6CDhFcTr9S6h.png?f=fotoalbum_large

En is het niet meer gereserveerd

Status order
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eML86pINqUwQyEYDx9qRHUMeRIk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/mfWryJbPTTDFeFajDQkXeqCg.png?f=fotoalbum_large

Vertrouwen is goed, controle nog beter

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Juan schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 12:43:

De iPhone is nog niet verzonden, maar gisteren is wel het bedrag definitief van mijn Creditcard afgeschreven
[Afbeelding]

Status order
[Afbeelding]
dat is dan zeer uitzonderlijk.

Hier nog steeds als Reservering op mijn CC.
Apple boekt normaal gesproken pas daadwerkelijk af, nadat het pakketje is verzonden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mrk87
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09:39
Geert1976 schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 12:46:
[...]

Apple boekt normaal gesproken pas daadwerkelijk af, nadat het pakketje is verzonden.
Bij mij ook definitief van de CC af gisteren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 30-09 21:43
[...]

Hier ook gewoon afgeschreven hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Mrk87 schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 12:48:
[...]

Bij mij ook definitief van de CC af gisteren.
het zou eventueel kunnen dat er een batch rechtstreeks vanuit China geshipped gaat worden voor klanten in NL, deze zijn dan nu inmiddels verzonden.
Maar de daadwerkelijke CC afschrijving bij voorgaande pre orders gebeurde echt pas op dag van verzending

Zo maar een theorie hoor... :? :?

edit:

gooi mijn theorie maar lekker in de Kliko... |:( |:(

[ Voor 6% gewijzigd door _Bailey_ op 19-10-2020 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Juan schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 12:43:

[Afbeelding]

Status order
[Afbeelding]
Apple schijft altijd af als de order op "Verzending wordt voorbereid" gaat (of net daarvoor).
Dat is how it works. Niets bijzonders aan.

Deze pre-order toestellen zijn al in Europa meestal, dus "verzending wordt voorbereid" blijft er waarschijnlijk tot donderdag staan en dan schiet hij op verzonden.

[ Voor 7% gewijzigd door Donstil op 19-10-2020 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 30-09 21:43
Iemand overigens ervaring met leveringen door GSMSale?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Donstil schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 12:50:
[...]

Apple schijft altijd af als de order op "Verzending wordt voorbereid" gaat (of net daarvoor).
Dat is how it works. Niets bijzonders aan.

Deze pre-order toestellen zijn al in Europa meestal, dus "verzending wordt voorbereid" blijft er tot donderdag staan en dan schiet hij op verzonden.
hier al ruim 2 dagen status op ''Verzending wordt voorbereid'', en het bedrag dus nog steeds als Reservering.

Ik ga Tim bellen, ik wil hier meer van weten... :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Geert1976 schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 12:52:
[...]

hier al ruim 2 dagen status op ''Verzending wordt voorbereid'', en het bedrag dus nog steeds als Reservering.

Ja sommige kaarten verwerken dat later of eerder, niet bijzonder.
Maar ik kan doorgaans aan de belasting van mijn kaart zien wanneer iets op verzending wordt voorbereid gaat schieten :)

Zou ook wel gek zijn, dat ze de kaart pas belasten als ze verzenden.
Want dan heeft iemand geen limiet en is er al verzonden 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roos79
@Geert1976 verzending word voorbereid kan lang duren geduld hebben dus 🤭

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Geert1976 schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 12:52:
[...]

Bij mij deden ze eerst een reservering van 0 cent. Vrijdagavond is dat omgezet naar een reservering van het volledige bedrag.

Bij eerdere ervaringen zetten ze hem op definitief zodra hij aan de pakketbezorger was meegegeven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steven030
Mijn bestelde accessoires bij Apple zijn wel al onderweg en worden morgen bezorgd door DHL. Daar zal het niet aan liggen, nou moet Vodafone nog even meewerken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 09:29
Iemand ervaring/besteld bij Tele2?

Ik vind ze maar onduidelijk over de vooraad of levertijd, Tmobile daarin tegen houd alles netjes bij op hun fora.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-09 14:28
Inhumanous schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 13:25:

Ik vind ze maar onduidelijk over de vooraad of levertijd, Tmobile daarin tegen houd alles netjes bij op hun fora.
Buiten dat de site het uren lang niet deed tijdens de preoder, heb ik wel kunnen besteld later op de dag! Heb daarna een mailtje gekregen met daarin dat ik het toestel kon betalen en dat de postbode contact zou opnemen voor een levering. Netjes betaald en toen...... he le maal NIETS! Geen conformatie, geen bedankt dat u betaald heeft enz enz. Niets!

Echter als ik inlog staat er in mn abonnementen overzicht dat ik inderdaad verlengt heb, en dat ik en iphone 12 pro van, jawel, t-mobile heb besteld. Kleur is ook niet zichtbaar. Wel het restbedrag van het toestel (240,- want ik wil geen BKR registratie).

Dus idd... qua communicatie schort er aardig wat aan bij TELE2 helaas ;(

[ Voor 8% gewijzigd door low_n_slow op 19-10-2020 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
low_n_slow schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 13:33:
[...]

Buiten dat de site het uren lang niet deed tijdens de preoder, heb ik wel kunnen besteld later op de dag! Heb daarna een mailtje gekregen met daarin dat ik het toestel kon betalen en dat de postbode contact zou opnemen voor een levering. Netjes betaald en toen...... he le maal NIETS! Geen conformatie, geen bedankt dat u betaald heeft enz enz. Niets!

Echter als ik inlog staat er in mn abonnementen overzicht dat ik inderdaad verlengt heb, en dat ik en iphone 12 pro van, jawel, t-mobile heb besteld. Kleur is ook niet zichtbaar. Wel het restbedrag van het toestel (240,- want ik wil geen BKR registratie).

Dus idd... qua communicatie schort er aardig wat aan bij TELE2 helaas ;(
Mis ik wat of leen je dus gewoon het bedrag van het toestel -240 van Tele2 en heb je dus wel een BKR registratie?

Edit: verkeerd gelezen 8)7 , thanks @Dennisdn

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Steven030 schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 13:41:
[...]

Mis ik wat of leen je dus gewoon het bedrag van het toestel -240 van Tele2 en heb je dus wel een BKR registratie?
Andersom. Bij een maximale financiering van 10 euro per maand komt er geen BKR-registratie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• low_n_slow
Dennisdn schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 13:43:
[...]

Andersom. Bij een maximale financiering van 10 euro per maand komt er geen BKR-registratie.
Inderdaad. Je kan tot max 250eu financieren bij een abonnement zodat je dus GEEN bkr registratie krijgt.

Maar dit is dus even offtopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 02-09 17:35
Ik heb ook de iphone 12 besteld via GSMWEB.

Kom er zojuist achter dat ze hem niet kunnen leveren op de 23e, omdat ze iets van een IMEI nummer moeten koppelen aan het contract? Komt dit bekend voor bij iemand?

Wel beetje lame om te adverteren dat ze kunnen leveren vanaf de 23e...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-

[ Voor 99% gewijzigd door Dennisdn op 19-10-2020 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
Yellow schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 15:12:
Ik heb ook de iphone 12 besteld via GSMWEB.

Kom er zojuist achter dat ze hem niet kunnen leveren op de 23e, omdat ze iets van een IMEI nummer moeten koppelen aan het contract? Komt dit bekend voor bij iemand?

Wel beetje lame om te adverteren dat ze kunnen leveren vanaf de 23e...
GSMWEB? Seriously? Dat dat nog bestaat joh. Deze club heeft echt een enorm slechte reputatie met vrijwel alleen maar negatieve beoordelingen, waarom zou je daar bestellen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Juan
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:01
[...]

Het belangrijkste voor mij was dat het 'na'. de 17e pas definitief afgeschreven werd. (facturatie cut-off van ICS)
Dan komt hij pas op de factuur van 17 november, en hoef ik hem pas 8 december te betalen.
Dus 22e of 18e is om het even, als het maar na de 17e zou zijn, en dat is goed gegaan. _/-\o_

Vertrouwen is goed, controle nog beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korben
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-07 01:53

Korben

() => {};

Inhumanous schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 13:25:

Hier vind je een topic met links naar specifiekere topics waar ze zelf aangeven wat de verwachte levertijd is. Momenteel staat die voor alles (12 en 12 Pro) op 23 oktober. Als je al besteld hebt, denk ik dat dat betekent dat ze verwachten dat je het ook de 23e krijgt.

.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yellow
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 02-09 17:35
joblamie schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 15:24:
[...]

GSMWEB? Seriously? Dat dat nog bestaat joh. Deze club heeft echt een enorm slechte reputatie met vrijwel alleen maar negatieve beoordelingen, waarom zou je daar bestellen?
Ik heb twee keer eerder een telefoon met abonnement via GSMWEB besteld en geen nare ervaringen gehad eigenlijk. Daarom heb ik daar besteld. En ik hoefde geen "eenmalig bedrag" te betalen. Ook mooi meegenomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• low_n_slow
Update van Tele2:

Krijg net een smsje binnen met daarin:

Beste klant, bedankt voor je bestelling! Ben je benieuwd naar de levertijd van je iPhone of heb je andere vragen? Ga naar https://www.tele2.nl/mobiel/levertijden/ Groeten, Tele2

En op die website staan alle iphone 12 pro's leverbaar vanaf 23okt mits op de 19de gepreorderd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-07 17:14
low_n_slow schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 17:20:
Update van Tele2:

Beste klant, bedankt voor je bestelling! Ben je benieuwd naar de levertijd van je iPhone of heb je andere vragen? Ga naar https://www.tele2.nl/mobiel/levertijden/ Groeten, Tele2

En op die website staan alle iphone 12 pro's leverbaar vanaf 23okt mits op de 19de gepreorderd...
Zojuist exact tzelfde van Tmobile. Datum is alleen de 16e gewoon.

Beste klant, bedankt voor je bestelling! Ben je benieuwd naar de levertijd van je iPhone of heb je andere vragen? Ga naar t-mobile.nl/iph Groeten, T-Mobile

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oWnZjjclqKkkFgmO6Y6dt5AR5po=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Xagpsenb1LL3IwVWT9k8hzn8.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
ElayZ schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 17:46:
[...]

Beste klant, bedankt voor je bestelling! Ben je benieuwd naar de levertijd van je iPhone of heb je andere vragen? Ga naar t-mobile.nl/iph Groeten, T-Mobile

[Afbeelding]
Grappig! Wellicht is Tele2 minder populair ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

[...]

[Afbeelding]
Ja eigenlijk hebben we dus geen hout aan die data.
Logisch dat als je hem vrijdag, zaterdag zondag of zelfs vandaag maandag besteld je hem geleverd krijgt (vanaf....) de 23e...

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Bestel hem over 3 maanden en je krijgt hem nog steeds vanaf 23 oktober....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
[...]

[Afbeelding]
Denk dat het volgend jaar weer chaos gaat zijn.
Veel slaan dit jaar over, ‘nieuw’ model, maar volgend jaar verbeterde versie!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AnthonyR
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 13:21
Ik had het Vodafone debakel gemist toen ik op mijn gemak vrijdagavond een order plaatste met verlenging van mijn abonnement. Na 48 uur geen bestelling zichtbaar. Vandaag via de chat alsnog geplaatst (waren wel behulpzaam). Ben benieuwd wanneer die komt, reken ergens op november, gelukkig geen haast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 24-09 18:14
Hopelijk gaat het pre-orderen volgend jaar met de 120Hz editie net zo soepel als dit jaar, nu alweer zin in..maar eerst maar eens vrijdag a.s. :)

Het is weer bijna September 2026 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-07 17:14
Tha BasZ schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 19:50:
[...]

Ja eigenlijk hebben we dus geen hout aan die data.
Logisch dat als je hem vrijdag, zaterdag zondag of zelfs vandaag maandag besteld je hem geleverd krijgt (vanaf....) de 23e...
Don’t shoot the messenger :9
Helemaal eens, zegt vrij weinig dit tabelletje van T-mobile.

Misschien dat ze dit nog aanvullen met nieuwe data zodra ze zicht hebben op wat wel/niet vrijdag geleverd kan worden. Zoals t er nu staat lijkt het alsof i.p alles gewoon vrijdag geleverd wordt wat de 16e besteld is. Omdat alles groen staat weergegeven.

[ Voor 4% gewijzigd door ElayZ op 19-10-2020 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 14:42
Jieve schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 20:29:
[...]

Denk dat het volgend jaar weer chaos gaat zijn.
Veel slaan dit jaar over, ‘nieuw’ model, maar volgend jaar verbeterde versie!
Ik denk dat Apple ook meer heeft ingezet op genoeg beschikbaar hebben... misschien daarom ook de split tussen de 12 + 12 pro en de mini + max. Dan kunnen ze focussen op genoeg beschikbaar hebben. Al redelijk snel werd de levering via Apple uitgesteld naar november.
Taiwanese carriers believe that sales of iPhone 12 models will be strongest since the iPhone 6 and iPhone 6 Plus, according to the Economic Daily News. To keep up with strong demand for the devices, the publication claims that Apple suppliers Foxconn and Pegatron are offering increased bonuses to workers on the assembly line. iPhone 12 and iPhone 12 Pro pre-orders began Friday, while the iPhone 12 mini and iPhone 12 Pro Max will be available to order starting November 6.
In Taiwan en US zelf was de eerste lading ook al binnen een uur weg. Doordat de fabrieken doorstomen komt de tweede lading redelijk snel.

Ook interessant dat de 12 Pro het zoveel beter doet dan verwacht. Het verschil voelt niet heel groot maar vond het zelf toch ook waard (6GB geheugen, betere behuizing, extra camera en camerafuncties).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amilo123
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 09-12-2020
low_n_slow schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 17:20:
Update van Tele2:

Heb ik ook gehad! Verder nog helemaal niets helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBeestje
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 21-09 01:41
Terugkomend op mijn eerder verhaal; ik heb 08-10-2020 een verlenging aangevraagd voor m’n Sim only.

Nu zie ik dat ING een actie met ING punten heeft voor 60€ korting op een mobiel+abonnement bij Vodafone.
Leuk en aardig maar dat zal dus neerkomen op 970 voor de 12 pro(de Vodafone prijs is al 1032€)

Volgens mij mag ik mijn abonnement contract binnen 14dagen kosteloos ontbinden, maar verlies ik hierbij dan ook mij telefoonnummer?

Zou namelijk toch wel heel graag gebruik willen maken van deze actie :)

[ Voor 6% gewijzigd door MrBeestje op 20-10-2020 00:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchLegendX
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 28-09 06:37
mrbeastnl schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 00:52:
Terugkomend op mijn eerder verhaal; ik heb 08-10-2020 een verlenging aangevraagd voor m’n Sim only.

Nu zie ik dat ING een actie met ING punten heeft voor 60€ korting op een mobiel+abonnement bij Vodafone.
Leuk en aardig maar dat zal dus neerkomen op 970 voor de 12 pro(de Vodafone prijs is al 1032€)

Volgens mij mag ik mijn abonnement contract binnen 14dagen kosteloos ontbinden, maar verlies ik hierbij dan ook mij telefoonnummer?

Naar mijn idee mag een je een verlenging van eem contract gewoon eenzijdig ontbinden waarbij de oude situatie hersteld wordt:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-09 12:53

pdavie2311

Live life to the fullest..

Iedereen verlengd zijn of haar abbo, maar als ik mijn Sim only zou verlengen bij Vodafone, ga ik bijna een 10,- per maand meer betalen! Koekoek! Ik laat het lekker doorlopen zo. Wat een verschil zeg! Zit nu voor bijna niks en kan er alles mee!

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jieve
pdavie2311 schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 07:02:
Iedereen verlengd zijn of haar abbo, maar als ik mijn Sim only zou verlengen bij Vodafone, ga ik bijna een 10,- per maand meer betalen! Koekoek! Ik laat het lekker doorlopen zo. Wat een verschil zeg! Zit nu voor bijna niks en kan er alles mee!
Dat heb ik ook...
Ik betaal 18,71€ voor 20GB en onb bellen en sms.
Abonnement is al sinds 2018 verlopen, Vodafone belde elke week met de vraag of ik wou verlengen, maar als ik naar dat zelfde abonnement zou gaan, zou in 22€ gaan betalen.
Toen ik de medewerker vroeg, zou jij zelf verlengen, zei die nee.
Heb aangegeven dat zij niet meer hoeven te bellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-09 12:53

pdavie2311

Live life to the fullest..

Jieve schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 07:36:
[...]

Dat heb ik ook...
Abonnement is al sinds 2018 verlopen, Vodafone belde elke week met de vraag of ik wou verlengen, maar als ik naar dat zelfde abonnement zou gaan, zou in 22€ gaan betalen.
Haha! Hier net zo! Zit zelfs nog goedkoper! Ik zou wel gek zijn om te verlengen. Zou er eerder nog een abbo los bijnemen voor mijn dochter.

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
mrbeastnl schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 00:52:

Toch vraag ik mij af of je dit voor € 60,- moet willen. Vaak kom je in een carrousel terecht vol problemen. Providers hebben vaak de administratie niet op orde, raken je nummer kwijt, raken de retourzending kwijt etc. Ik zou mij er niet aan wagen :)

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jieve schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 07:36:
[...]

Dat heb ik ook...
Vrijwel hetzelfde hier. Ik zit op 26 per maand voor 20GB die in 2018 was afgelopen. Ook 2 jaar lang gespammed door callcenter en mails dat het wel één euro goedkoper kon. (In Gmail-app trouwens echt nog steeds elke dag).

Ik heb altijd gezegd tegen ze dat ik voor die ene euro per maand liever vrij blijf. Nu is een jaarabo simonly 22 euro voor 20GB, dus dacht: dat is 5 tientjes op jaarbasis, ik doe het. Maar die hebben ze nu dus gewoon helemaal niet verwerkt. Nouja, dan niet, dan blijf ik toch vrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13:33
Ik zit bij KPN. Betaal €26 per maand voor onbeperkt bellen, SMS’en en 100GB. Ga gewoon een los toestel kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrBeestje
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 21-09 01:41
DutchLegendX schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 06:42:
[...]

Naar mijn idee mag een je een verlenging van eem contract gewoon eenzijdig ontbinden waarbij de oude situatie hersteld wordt:)
Kijk, dat is toch fijn!
hk12nl schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 08:11:
[...]

Toch vraag ik mij af of je dit voor € 60,- moet willen. Vaak kom je in een carrousel terecht vol problemen. Providers hebben vaak de administratie niet op orde, raken je nummer kwijt, raken de retourzending kwijt etc. Ik zou mij er niet aan wagen :)
Hmm, (nog) geen slechte ervaringen, zou het niet erg vinden als de 12 pro er wat langer over zou doen.
Daarnaast erachter gekomen dat ik voor 100GB 30 euro betaal en zal via mobiel.NL op 28 uitkomen.
Toch weer paar euro’s goedkoper

iig bedankt voor de reacties, ga er even over nadenken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
pdavie2311 schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 07:39:
[...]

Haha! Hier net zo! Zit zelfs nog goedkoper! Ik zou wel gek zijn om te verlengen. Zou er eerder nog een abbo los bijnemen voor mijn dochter.
Jaa, ik had hiervoor dus ook een abonnement, die was 14 euro ofzo...
Nooit verlengd, tot ze zeiden we gaan over naar een ander soort abonnement, dus je moet mee over of je abonnement zetten we stop...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Steven030
Mijn officiële Apple hoesje is binnen. *O*
Nou de telefoon nog. Of op zijn minst een bevestiging van VF dat ik een telefoon krijg -O-

[ Voor 7% gewijzigd door Steven030 op 20-10-2020 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
Steven030 schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 11:34:
Mijn officiële Apple hoesje is binnen. *O*
Nou de telefoon nog. Of op zijn minst een bevestiging van VF dat ik een telefoon krijg -O-
Nice, welke case is het geworden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meermarco
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-09 20:24
Bij VodaFone is de bestelling geplaatst en ik kan alles daar zien. Alleen de status is ‘onbekend’. Iemand een idee of dit zo blijft tot verzending. Of is dat een ‘fout’

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
meermarco schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 11:58:
Bij VodaFone is de bestelling geplaatst en ik kan alles daar zien. Alleen de status is ‘onbekend’. Iemand een idee of dit zo blijft tot verzending. Of is dat een ‘fout’
Bij mijn vriendin het zelfde, denk dat dit pas zal veranderen als de toestellen verzonden zijn.
Er staat wel een ordernummer in, dus dat is positief :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steven030
Jieve schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 11:51:
[...]

Nice, welke case is het geworden?
De silliconen Kumquat! In combinatie met de pacific blue Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kever678
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 30-09 22:15
Steven030 schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 12:01:
[...]

De silliconen Kumquat! In combinatie met de pacific blue Pro
Bij Apple zelf besteld? Stond bij mij op leverdatum begin November... daarom maar voor een ander merk gegaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steven030
kever678 schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 12:05:
[...]

Bij Apple zelf besteld? Stond bij mij op leverdatum begin November... daarom maar voor een ander merk gegaan.
Klopt, gelijk nadat ik mijn order bij Vodafone afgerond dacht te hebben besteld bij Apple zelf. Rond 14:05. Had het hoesje, een lader en de pasjeshouder besteld. Hoesje en oplader net binnengekregen, de pasjeshouder laat nog even op zich wachten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martijntj
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09:43
Erg geschrokken van de heftig donkere kleur van de iPhone 12, dus die order gecancelled en nu de iPhone 12 Pro in Oceaanblauw besteld. Daar word ik sowieso gelukkiger van. Wellicht dat er nu een extra pick-upmogelijkheid as. vrijdagochtend in Den Haag vrijkomt? :P

[ Voor 21% gewijzigd door Martijntj op 20-10-2020 16:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mlvnc
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 10-12-2024
Zojuist een update vanuit KPN:

Controleren
Uw gegevens zijn goedgekeurd en de Apple iPhone 12 Pro 5G 128GB, Pacific Blue is op voorraad. Wij maken uw bestelling klaar voor verzending.
Pagina: 1 ... 104 ... 278 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.

Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.