Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Mitchie_
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20:08
Jieve schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 18:32:
[...]

F&F krijg je wat korting, volgens mij 1€ per maand op een abonnement.
Aha oke
Kingpin schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 18:36:
[...]

Afhankelijk van je abonnement tussen de 1 en 3 euro korting p/m en geen aansluitkosten. Zakelijke klanten en mensen die eerder via F&F hebben besteld kunnen je ook een code sturen.

https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily
Dat is dan best wel intressant.
Ga maar eens in mijn vriendenkring rondvragen wie mij aan zo code kan helpen.

[ Voor 6% gewijzigd door _Mitchie_ op 16-10-2020 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy88
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21:09
OMD schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 17:26:
Ik heb er 2 via KPN verlenging besteld. Vrouwlief heeft wel de bevestiging, ik helaas niet. Ach ja, we shall see.
Hier ook geen bevestiging, telefonisch contact opgenomen maar de order was niet zichtbaar/doorgekomen. Medewerker heeft vervolgens handmatig nog een keer de verlenging ingevoerd en ik zou zsm een mail moeten krijgen. Tot nu toe nog niets gezien dus ik hoop op het beste. Volgens KPN was hun systeem aardig overbelast vanmiddag.

[ Voor 5% gewijzigd door Dutchy88 op 16-10-2020 18:43 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Modbreak:Als je je reactie mist dan is deze verplaatst naar de TrashCan. Dit topic is voor levertijden en beschikbaarheid van iPhones. Discussies over V&A ads is hier niet op z'n plaats. Daarvoor mag je een topic openen in V&A Feedback Graag weer ontopic.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online
Is bij iedereen die met cc bij de Apple Store besteld heeft het bedrag al geclaimd?

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juan
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:41
Ja gereserveerd, officieel mag het pas eraf, als het product verzonden is, alleen Apple houd zich hier niet aan.

Deze blijft echt niet tot 22 oktober op gereserveerd staan.

Vertrouwen is goed, controle nog beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiimbo1991
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 30-09 12:27
Krijg je bij T-Mobile geen betaal bevestigings mail?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:46

OMD

Dutchy88 schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 18:42:
[...]

Hier ook geen bevestiging, telefonisch contact opgenomen maar de order was niet zichtbaar/doorgekomen. Medewerker heeft vervolgens handmatig nog een keer de verlenging ingevoerd en ik zou zsm een mail moeten krijgen. Tot nu toe nog niets gezien dus ik hoop op het beste. Volgens KPN was hun systeem aardig overbelast vanmiddag.
Nou, bij mij dus wat anders helaas. Mijn account is onder review en moet een controle afwachten. Naaah, heb ik dat weer. Ben pas 15 jaar klant en nooit een betaling gemist 🤬

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-08 17:48
hk12nl schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 19:26:
Is bij iedereen die met cc bij de Apple Store besteld heeft het bedrag al geclaimd?
Hier ook gereserveerd, ze halen het bedrag ook pas werkelijk af als het verzonden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• umbrellavs
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20-05 20:29
lars1233211 schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 18:39:
Gelukt via T-mobile. Iphone 12 pro. Kreeg de bevestigings mail, maar verder erg weinig informatie over verwachte bezorgtijd etc.
Krijg je korting bij T-Mobile verlenging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:38
Roos79 schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 16:41:
[...]

Dat is knap bij mobiel.nl grote kans dat ze straks per week melden nog niks binnen hebben gehad
Ik wacht het af, als het langer dan een paar dagen duurt annuleer ik. Ik twijfel sowieso tussen de 12 Pro en Mini.

- Ik eet van twee walletjes: Android en IOS, Windows en MacOS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElayZ
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-07 17:14
umbrellavs schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 19:51:
[...]

100 euro korting krijg je. 256gb was 1180 ipv 1279 bij Apple

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mlvnc
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 10-12-2024
Stipt om 14:00 verlengd bij KPN, 14:01 bevestiging van de order en 14:10 bevestiging van de reservering voor een 12 Pro 128GB Pacific Blue. Ben benieuwd wat leverdatum zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20:05
Juan schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 19:28:
Ja gereserveerd, officieel mag het pas eraf, als het product verzonden is, alleen Apple houd zich hier niet aan.

Hoe weet je dat?

Ik koop al sinds de iPhone 6 smartphones via de site van Apple. De reservering staat er altijd al vroeg, maar het geld wordt pas echt afgeschreven op het moment dat de iPhone verzonden is. Dus wat mij betreft houdt Apple zich er gewoon aan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lars1233211
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 07-06 10:06
umbrellavs schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 19:51:
[...]

Overgestapt vanaf Tele2. Heb wel combinatie korting met mijn T-mobile internet en tv abonnement. Wel 2.50 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juan
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:41
@Dennisweb

In 2018 een iPhone XS gekocht bij apple, niet als preorder, en toen werd het bedrag afgeschreven voor deze verstuurd was door apple.

Maar ik houd het nu in de gaten, want de status blijft steeds veranderen (het was 23 oktober, en nu staat er geen datum)

Vertrouwen is goed, controle nog beter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ludacrash
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-09 12:57
Bij mij nog niet, de magsafe case die ik later los heb besteld wel dus neem aan dat het wel goed zal gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander95
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 14-06 10:43
Ik heb de iPhone 12 Pro pacific blue 128 GB vanmiddag om 14:15 besteld. De leverdatum staat nu op 28 oktober.

Op de website van Apple zie ik staan dat je deze versie op 25 oktober ook al kan ophalen in Den Haag.

Heeft een van jullie ervaring met het laten wijzigen door Apple van je leveringswijze?

Annuleren en opnieuw bestellen durf ik niet goed; ik heb (deels) betaald met een €200 giftcard van vorige Black Friday. Ben bang dat het te lang duurt voor deze weer is geretourneerd en nogmaals daarmee te kunnen afrekenen en heb geen zin weer een jaar te wachten om het uit te geven.

Alvast bedankt voor je reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azmodann
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 18:05
Hier is het er al af.
Voor de iphone (levering 23oktober) en hoesje (levering 20oktober).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:34
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/TsZgbN0.jpg

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Hier ook 'verzending wordt voorbereid'.
12-Blauw-64Gb

[ Voor 16% gewijzigd door _Bailey_ op 16-10-2020 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaanmijo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:54

kaanmijo

Picobello B.V.

Zojuist even Belsimpel een berichtje gestuurd omtrent levertijd;
We verwachten de iPhone 12 Pro in combinatie met T-Mobile binnen vijf tot zeven werkdagen van de leverancier te ontvangen. Dit betekent dat we het toestel naar verwachting over acht werkdagen bij je kunnen afleveren.
Ga er dus maar vanuit als je daar hebt besteld dat je hem niet op 23 oktober hebt. Maakt voor mij verder niet uit, maar wilde het jullie even laten weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-09 21:50
Juan schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 19:28:

Ja hier ook op mijn AMEX kaart nu. Bestelling is ook weer zichtbaar in de Apple Store app.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-09 06:42
Het lijkt er op dat Apple de voorraad op orde heeft dit jaar.
Of er is te weinig vraag naar iPhones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:06

RBH

Ook eindelijk een leverdatum. 26-28 okt. Jammer, niet op release day.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online
Bij mij is nu ook het bedrag gereserveerd. Nog een weekje wachten nu 😄

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coentje44
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 02-02-2021
Heb de 12 Pro Blauw via T-Mobile met een abonnements-verlenging besteld.
Er staat dat hij de 23e wordt geleverd dus we zullen zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17:57
Nu pas tijd om te reageren maar ook ik ben dit jaar weer van de partij.

Precies om 14:00 bestelbevestiging van de Apple Store. Eerste jaar dat het next next finish was.

iPhone 12 Pro, 128 GB, oceaanblauw. Betaald met CC.

Status inmiddels op “verzending wordt voorbereid” en datum 23 oktober.

Direct daarna mijn “accessoires bestelling gedaan”: Belkin Ultraglass, 20 Watt USB C adapter, MagSafe-oplader en doorzichtig hoesje. Deze order staat op “wordt verwerkt”.

Rib uit mijn lijf maar we gaan toch niet meer op vakantie dit jaar,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
M'n vriendin heeft net een SMS en e-mails gehad van haar bestelling iPhone 12, Groen 12GB.
Om 15.38 pas kunnen verlengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verbaasd mij eigenlijk dat de twee donkere kleuren (“zwart” en blauw) beter te krijgen zijn dan goud en zilver.

Ik wilde eigenlijk voor Goud gaan maar misschien dat ik toch maar voor blauw ga dan over drie weken.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-09 06:42
Donstil schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 22:46:
Verbaasd mij eigenlijk dat de twee donkere kleuren (“zwart” en blauw) beter te krijgen zijn dan goud en zilver.

Ik wilde eigenlijk voor Goud gaan maar misschien dat ik toch maar voor blauw ga dan over drie weken.
Hoe zie jij dat?
Als goud bij de Pro Max 256 ook hard gaat heb ik maar twee keuzes, of als een idioot om 14:00:00 mijn bestelling proberen te plaatsen of voor blauw gaan.
Echter ben ik meer voorstander van de goud dan blauw.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Tartarus schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 22:49:
[...]

Hoe zie jij dat?
Als goud bij de Pro Max 256 ook hard gaat heb ik maar twee keuzes, of als een idioot om 14:00:00 mijn bestelling proberen te plaatsen of voor blauw gaan.
Echter ben ik meer voorstander van de goud dan blauw.
Ik deed ze net allemaal even in de Apple Store app.
Toen zag ik Blauw/“zwart” 2nov, goud/zilver 9nov.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
Graphite 256GB was voor de Pro vanmiddag minutenlang beschikbaar. Als dat de opmaat is voor de Pro Max, ben ik blij. Misgrijpen lijkt me echt balen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-09 12:53

pdavie2311

Live life to the fullest..

Hier ook Graphite 12 pro gekozen! De blauwe Watch viel mij ook tegen in het echt..Mijn SS Graphite is echt heel mooi in het echt..Mooie match met de phone...

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dennisweb schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 22:57:
Graphite 256GB was voor de Pro vanmiddag minutenlang beschikbaar. Als dat de opmaat is voor de Pro Max, ben ik blij. Misgrijpen lijkt me echt balen.
Ja idd, al is misgrijpen er al jaren niet meer echt bij hoorays je klaar zit om 09:00/14:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
  • Laatst online: 25-09 13:46
Jieve schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 22:38:
M'n vriendin heeft net een SMS en e-mails gehad van haar bestelling iPhone 12, Groen 12GB.
Om 15.38 pas kunnen verlengen.
Ook bij Vodafone toch? Hier nog steeds niks gehad, maar dat zegt iig dat ze zich niet aan kantoortijden houden en ook dat ze geen volgorde van bestellen aanhouden. Tenzij er heel weinig groene iPhone 12’s verkocht zijn tov mijn blauwe Pro bestelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Laatst online: 16:22
Steven030 schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 23:04:
[...]

Ook bij Vodafone toch? Hier nog steeds niks gehad, maar dat zegt iig dat ze zich niet aan kantoortijden houden en ook dat ze geen volgorde van bestellen aanhouden. Tenzij er heel weinig groene iPhone 12’s verkocht zijn tov mijn blauwe Pro bestelling
Mijn vriendin kreeg ook een uur lang niks. Toen maar telefonisch besteld en daar vertelden ze haar dat er helemaal niks bekend was van eerdere online bestelling...ging lekker daar dus..NOT

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
Steven030 schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 23:04:
[...]

Klopt, na 1,5 uur kon ik eindelijk haar abonnement verlengen. Daarna meteen een order nummer ontvangen per email.
Laat deze avond 1 SMS met daarin haar ordernummer en bestelling en meteen gevolg door 2 losse emails.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cliors
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 30-09 15:23
Bij mobiel.nl kost de 12 Pro 256GB €1.152,00 bij verlengen 1 jaar Vodafone. Als je een ing rekening heb gaat daar nog eens 60 euro vanaf. (of 35 in geval van andere provider)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killer61
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-09 20:06
cliors schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 23:31:
Bij mobiel.nl kost de 12 Pro 256GB €1.152,00 bij verlengen 1 jaar Vodafone. Als je een ing rekening heb gaat daar nog eens 60 euro vanaf. (of 35 in geval van andere provider)
Hoe werkt dat met ing?

Update: ik heb het inmiddels gezien. Via ing site. Bedankt voor de tip!

[ Voor 10% gewijzigd door Killer61 op 17-10-2020 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cliors
Killer61 schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 23:56:
[...]

Hoe werkt dat met ing?

Sorry, via ING punten. 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
Killer61 schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 23:56:
[...]

Hoe werkt dat met ing?

Als je een spaarrekening bij ING hebt, krijg je toegang tot de Puntenwinkel.

Hier staat alles: https://www.ing.nl/punten/productdetail/1003612

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:34
Ik begrijp de logica van veel mensen niet om het toestel via de provider bij een verlenging te bestellen. Sinds de verplichte splitsing van de telefoonfactuur in een deel voor het abonnement en een deel voor de telefoon is dat toch helemaal niet meer interessant? Dan kun je toch beter een sim-only abonnement nemen en onafhankelijk zijn van de provider voor je toestel? Dan zit je ook niet met de problemen bij VF en Tele2 als die hun webshop niet op orde hebben. Of is het via de provider toch nog goedkoper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD

OMD

PhilipsFan schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 00:12:
Ik begrijp de logica van veel mensen niet om het toestel via de provider bij een verlenging te bestellen. Sinds de verplichte splitsing van de telefoonfactuur in een deel voor het abonnement en een deel voor de telefoon is dat toch helemaal niet meer interessant? Dan kun je toch beter een sim-only abonnement nemen en onafhankelijk zijn van de provider voor je toestel? Dan zit je ook niet met de problemen bij VF en Tele2 als die hun webshop niet op orde hebben. Of is het via de provider toch nog goedkoper?
Je kan ook gewoon de telefoon in 1x betalen maar dan wel 100 euro goedkoper dan bv bij Apple. Wij hebben er 2 besteld met verlening en steken toch 200 euro in onze zak. Dus zeker wel interessant.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HekkeySE
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Bij oa T-Mobile krijg je ruim 100 euro korting op het toestel

Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
Ik denk dat de meeste bij een provider bestellen omdat je dan je toestel in één keer hoeven te betalen. Niet iedereen kan of wil even €1000+ aftikken voor een toestel. En als je dan toch kan verlengen, waarom niet?
Je betaald tegenwoordig geen rente zag ik...
Bij VF kreeg je 80€ korting. En voor het abonnement ook nog eens 2€.

[ Voor 3% gewijzigd door Jieve op 17-10-2020 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
Ik las her en der dat sommige providers en websites toch nog 100 euro korting geven op bijvoorbeeld het abonnement of de aanschafprijs van het toestel.

Dat lijkt aantrekkelijk, maar volgens mij heft het verschil zich wel op. Als je 100 euro toestelkorting krijgt bij een contract van 24 maanden, betaal je gewoon een paar euro meer in de maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HekkeySE
  • Niet online
Dennisweb schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 00:17:
[...]

Ik las her en der dat sommige providers en websites toch nog 100 euro korting geven op bijvoorbeeld het abonnement of de aanschafprijs van het toestel.

Dat lijkt aantrekkelijk, maar volgens mij heft het verschil zich wel op. Als je 100 euro toestelkorting krijgt bij een contract van 24 maanden, betaal je gewoon een paar euro meer in de maand.
Bij T-mobile is het abonnement met Simonly of met iPhone gelijk per maand (zakelijk in ieder geval)

Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD

OMD

[...]

Het abonnement had ik toch al 5 jaar niet verlengd. Voor mij is dit dus geen kloppende berekening. Ik heb gewoon 100 minder betaald voor het toestel en mijn abonnements kosten blijven gelijk (zelfs iets goedkoper)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killer61
[...]

Dat laatste klopt niet. Een sim-only is net zo duur. Je krijgt echt de korting op het toestel. Via mobiel.nl vodafone verlengen samen met de actie van ING betaal je € 1.092 ipv € 1.279 voor een pro 12 256gb. € 1.152 zonder de actie. Ik ga morgen even mijn bestelling bij vodafone annuleren en via mobiel.nl afsluiten, scheelt toch weer ruim € 80.

[ Voor 9% gewijzigd door Killer61 op 17-10-2020 00:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alekz87
Waarom in 1x aftikken als je ook gewoon kan spreiden per maand. Is al jaren lang de normaalste zaak van de wereld naar mijn idee.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD

OMD

Alekz87 schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 00:27:
[...]

Waarom in 1x aftikken als je ook gewoon kan spreiden per maand. Is al jaren lang de normaalste zaak van de wereld naar mijn idee.
BKR registratie? Huis kopen? Geen lening willen hebben? Enz...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Killer61
OMD schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 00:31:
[...]

Als het daarop aankomt kan je het afkopen net voor je een hypotheek aanvraagt. Heb ik destijds ook gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alekz87
OMD schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 00:31:
[...]

Ik heb al een huis, een cc en een persoonlijke lening voor onze auto. Ik sta al ruim in het BKR dus maak mij allang niet meer druk om een telefoon ;). Mensen een BKR is niet slecht hé. Een positieve BKR is gewoon prima. Dat toont aan dat je je rekeningen betaald.

[ Voor 14% gewijzigd door Alekz87 op 17-10-2020 00:33 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Dennisweb
We gaan niet weer die discussie over hypotheken en huizen kopen voeren, toch? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
Dennisweb schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 00:33:
We gaan niet weer die discussie over hypotheken en huizen kopen voeren, toch? |:(
Echt hé. Nog even en we halen de studieschuld er nog bij. Die was ik trouwens vergeten te vermelden nog.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• OMD

OMD

Ik betaal gewoon liever Mn spullen direct en met mij vele anderen. Ik hoef geen lening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:34
Duidelijk, via de provider kun je dus soms toch beperkte korting krijgen. Netto zijn we toch nog genaaid dus door de consumentenbond, want 'vroegah' kon je een toestel echt gratis krijgen, je betaalde in 2 jaar aan abonnementskosten net zoveel als het toestel in de losse verkoop, en dan kreeg je de belminuten als het ware gratis.

Ontopic: Mijn cc is inmiddels belast voor het volle bedrag (het staat erop als een reservering, eerder vandaag stond er een reservering van 0 euro) en de bestelling staat op 'verzending wordt voorbereid' met als leverdatum 23 oktober. So far, so good.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alekz87
OMD schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 00:38:
Ik betaal gewoon liever Mn spullen direct en met mij vele anderen. Ik hoef geen lening.
Benieuwd hoe jij je huis contant af gaat tikken. Maar goed, volgens mij is dit een telefoon topic, niet een afbetaal/lening topic. Iedereen moet doen wat hij zelf wilt lijkt mij? Mij persoonlijk interesseert t niks wat anderen liever doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Killer61
OMD schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 00:38:
Alsof dat erg is. Ik zie alleen maar voordelen. Je betaald niet het volle pond en betaald ook geen rente. Zijn ook vele andere die het wel kunnen betalen maar andere prioriteiten hebben. Ieder zijn ding natuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d22wth
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18-09 20:25

d22wth

... 𝗁𝖾𝗍 𝗁𝗈𝖾𝖿𝗍 𝗇𝗂𝖾𝗍 𝗉𝖾𝗋𝖿𝖾𝖼𝗍

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/E6VmqCFCu0-pFZeuTRrVsX91NpE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XKoQNZBp8YB8pO7eF9O4XE71.jpg?f=fotoalbum_large
Nu nog wachten :)

𝚒𝙿𝚑𝚘𝚗𝚎 16 𝙿𝚛𝚘 - 𝖱7 5800𝖷3𝖣 - 𝖷63 - 𝖬𝖲𝖨 𝖱𝖳𝖷2070𝖲 - 32𝖦𝖡-3800 - 2𝖳𝖡 𝖲𝖲𝖣 - 𝖧510 𝖤𝗅𝗂𝗍𝖾

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
Kijk! Dat zijn de leuke berichten!

Ondertussen hier nog een paar weken wachten tot de Pro Max. Het begint wel behoorlijk te kriebelen. De screenprotectors kwamen vandaag binnen en heb ook al een nieuwe sleeve besteld.

Ieder jaar vind ik ‘t mooi om weer een nieuw toestel in handen te hebben. Ben ook heel erg benieuwd naar de foto’s van de 12 Pro volgende week. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09 19:53
Killer61 schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 00:24:
[...]

Dat laatste klopt niet. Een sim-only is net zo duur. Je krijgt echt de korting op het toestel. Via mobiel.nl vodafone verlengen samen met de actie van ING betaal je € 1.092 ipv € 1.279 voor een pro 12 256gb. € 1.152 zonder de actie. Ik ga morgen even mijn bestelling bij vodafone annuleren en via mobiel.nl afsluiten, scheelt toch weer ruim € 80.
Ik heb een simpel Sim only van 10 euro per maand, meest vergelijkbare van t-mobile is 20 euro per maand. Over 2 jaar bespaar ik dus 240 euro en ben ik dus 140 euro goedkoper uit dan dat ik bij t-mobile zou zitten.

Het is een ander verhaal als je reeds een afgelopen abonnement hebt en dus volgende maand t-mobile kan opzeggen en naar simpel of een andere aanbieder kan overstappen. Maar dan gaan we wel heel ver :+

Ik heb de iPhone 12 blauw uiteindelijk bij Amac besteld, store online en app deden bij mij niks. Geen idee of ik hem de 23e direct kan ophalen maar dat zullen we wel zien. Ik ben blij dat het twijfelen voorbij is, nu nog even geduld en dan lekker ophalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
Nou, ik heb er geen vertrouwen in dat het nog goedkomt hij Vodafone voor mensen die net als in geen bevestiging hebben gekregen. Ik ga maar hopen op andere partijen zoals Coolblue en als dat lukt is Vodafone een klant aan mij kwijt. Kan ik misschien gelijk ook eens van Ziggo af. Jammer dat ik ze überhaupt het vertrouwen heb gegeven en niet gewoon net als de meesten hier direct bij Apple besteld had

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Verzending wordt voorbereid en kan niet meer geannuleerd worden..(Apple)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cliors
[...]

Ik geloof dat het toestel zelfs nog goedkoper wordt wanneer je 2 jaar afsluit :+ (en je abonnement wordt ook een euro goedkoper)

Toestelafbetaling mag, maar hoeft niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Nu ook maar even voor accessoires wezen kijken, en Apple heeft niet het typische leren hoesje. Alleen siliconen.

Nu maar een leren hoesje gekocht in een webshop. https://www.appelhoes.nl/...se-iPhone-12-Pro-case-Tan

Geen idee of dat past bij een blauwe pro.

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJS-T
  • Laatst online: 20-09 09:16
Ik twijfel best wel tussen 12(pro) of max. Voor mijn weer even geleden dat ik telefoon bestelde, maar recht van retour geldt ook hier toch? Maw: kan 2 weken de pro max proberen en retourneren als ik deze te groot vind?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-09 21:30

ratz

Gadgetgeek

Gisteren om 14:02u bij KPN iPhone 12 Pro blauw 128 Gb besteld;
- om 14:03u bevestigingsmail;
- om 19:41 bevestigings SMS dat bestelpagina beschikbaar is, status “bestelling (incl verlenging) wordt gecontroleerd”;
- vanochtend om 10.06u bevestigingemail dat “de iPhone gereserveerd is en als een van de eerste uitgeleverd gaat worden”. Geen datum genoemd.

Gaat dus redelijk soepel bij KPN

Fujifilm X100VI ||| QNAP TS473A ||| XS4ALL ||| Ubiquiti UniFi & Protect ||| Homey Pro (2023) ||| Philips Hue ||| Jan Janssen Venom Ultegra Di2 ||| 6710 Wp ZZO/WZW SolarEdge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VidaR-9
  • Registratie: Februari 2012
  • Nu online
Toch wel weer interessant dat je gewoon 100 euro voordeel krijgt als je hem via bijv kpn besteld. Aangezien ik sowieso al bij kpn zit en wil blijven best aantrekkelijk.

Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-07 17:14
VidaR-9 schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 10:34:
Toch wel weer interessant dat je gewoon 100 euro voordeel krijgt als je hem via bijv kpn besteld. Aangezien ik sowieso al bij kpn zit en wil blijven best aantrekkelijk.
Precies. Voor mij geen enkele reden dus om 'm los te kopen. Gewoon abo verlengen met toestel. Kosten zijn tegenwoordig 100% transparant + als je wilt kun je m ook gewoon in 1x betalen en heb je nog altijd die korting

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 16:30
JackBol schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 09:59:
Nu ook maar even voor accessoires wezen kijken, en Apple heeft niet het typische leren hoesje. Alleen siliconen.

Nu maar een leren hoesje gekocht in een webshop. https://www.appelhoes.nl/...se-iPhone-12-Pro-case-Tan

Geen idee of dat past bij een blauwe pro.
Is al een paar keer voorbij gekomen maar die van Apple komen begin november.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bikabob
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 09-02-2021
Scheelt vaak 100-200 euro aangezien ze makkelijk korting kunnen geven op het abonnement, waar meer marge op zit. En je hoeft niet ineens een groot bedrag te lappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19:54
Telefoon zakelijk besteld vrijdag ochtend... weet iemand of zakelijk even snel geleverd wordt als prive of levert Apple daar anders in? hoop dat ik hem volgende week vrijdag kan hebben iPhone 12 Pro 128GB Blue... Kom vanaf een X die toe aan vervanging is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VidaR-9
  • Registratie: Februari 2012
  • Nu online
ElayZ schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 10:41:
[...]

Precies. Voor mij geen enkele reden dus om 'm los te kopen. Gewoon abo verlengen met toestel. Kosten zijn tegenwoordig 100% transparant + als je wilt kun je m ook gewoon in 1x betalen en heb je nog altijd die korting
Inderdaad. Een keer betalen of spreiden maakt geen donder uit, weet nog niet wat ik zou doen. In principe is spreiden net zo makkelijk en gratis. Aan andere kant heb ik geen zin in een registratie daarvoor. Maargoed, het ging me om die 103 euro korting. :+

Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
een tip om er voor te zorgen dat je pre order aankomende vrijdag niet met de avondlevering zit, als je gewoon de hele dag vrijdag vrij bent en thuis zit;

maak een account aan bij DHL, je moet daar je N.A.W. gegevens opgeven. Daar kan je aangeven of het wel of niet een woonadres betreft.
Klik NIET aan dat het een woon adres betreft, voor DHL ben je dan een zakelijk adres en deze pakketten worden doorgaans voor 1700u geleverd (omdat natuurlijk de meeste bedrijven rond 1700u sluiten).

Sinds ik dit heb ingesteld in mijn DHL account krijg ik zo'n 90% van mijn pakketten voor 1700u thuis bezorgd.

Bovenstaand is uiteraard alleen van toepassing als Apple DHL weer gebruikt dit jaar voor de pre orders.
Afgelopen jaar was het ook DHL.

[ Voor 10% gewijzigd door _Bailey_ op 17-10-2020 11:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 10:01
Nou Vodafone is mijn bestelling kwijt. Lekker amateuristisch zooitje daar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Geert1976 schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 11:52:
een tip om er voor te zorgen dat je pre order aankomende vrijdag niet met de avondlevering zit, als je gewoon de hele dag vrijdag vrij bent en thuis zit;

maak een account aan bij DHL, je moet daar je N.A.W. gegevens opgeven. Daar kan je aangeven of het wel of niet een woonadres betreft.
Klik NIET aan dat het een woon adres betreft, voor DHL ben je dan een zakelijk adres en deze pakketten worden doorgaans voor 1700u geleverd (omdat natuurlijk de meeste bedrijven rond 1700u sluiten).

Sinds ik dit heb ingesteld in mijn DHL account krijg ik zo'n 90% van mijn pakketten voor 1700u thuis bezorgd.

Bovenstaand is uiteraard alleen van toepassing als Apple DHL weer gebruikt dit jaar voor de pre orders.
Afgelopen jaar was het ook DHL.
Goede tip! Ik zal er eens op letten! Ook vaak via DHL hier in het hoge noorden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
pdavie2311 schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 11:55:
[...]

Goede tip! Ik zal er eens op letten! Ook vaak via DHL hier in het hoge noorden..
Met een DHL account kun je ook vaak nog specifieke tijdvakken kiezen voor leveringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdgut
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:19
Geert1976 schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 12:08:
[...]

Met een DHL account kun je ook vaak nog specifieke tijdvakken kiezen voor leveringen
Wat voor account bedoel je hier met een DHL account? Ze hebben meerdere systemen, bedoel je DHL+?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
rdgut schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 12:15:
[...]

Wat voor account bedoel je hier met een DHL account? Ze hebben meerdere systemen, bedoel je DHL+?
https://delivery.dhl.com/...elivery.xhtml?ctrycode=NL

Hier een account registreren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cliors
Amazon bijvoorbeeld stuurt via DHL Parcel. Daar kan je dit niet aangeven helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 10:01
Nou toch nog even een update voor de mensen die bij Vodafone hebben besteld.

Eerst had ik dus de chat gebruikt waar ik de reactie kreeg dat mijn bestelling zoek was. Ik kon via de chat hem opnieuw bestellen of ik kon een voucher krijgen. Op de vraag wat ik met deze voucher kan kreeg ik geen reactie.

Toen maar even gebeld en daar werd mij dus verteld dat mijn bestelling dus niet kwijt is maar dat ik 48 uur moeten wachten op mijn bevestiging.
Ze kon op dit moment niet zien of mijn bestelling wel of niet is door gekomen.

Maar even afwachten dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amilo123
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 09-12-2020
Ik upgrade van een iPhone 7 32gb(!) naar een 12 128gb, dus ben benieuwd hoe 'life-changing' dit gaat worden. Heeft iemand nog tips voor fijne cases + usb-c oplaadadapters?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
Nico111 schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 12:28:
Nou toch nog even een update voor de mensen die bij Vodafone hebben besteld.

Eerst had ik dus de chat gebruikt waar ik de reactie kreeg dat mijn bestelling zoek was. Ik kon via de chat hem opnieuw bestellen of ik kon een voucher krijgen. Op de vraag wat ik met deze voucher kan kreeg ik geen reactie.

Toen maar even gebeld en daar werd mij dus verteld dat mijn bestelling dus niet kwijt is maar dat ik 48 uur moeten wachten op mijn bevestiging.
Ze kon op dit moment niet zien of mijn bestelling wel of niet is door gekomen.

Maar even afwachten dus.
Zelfde verhaal hier, met de toevoeging dat het volgens Vodafone geen kwaad kan om met de voucher een tweede back-up bestelling te plaatsen, die je weer kan annuleren als de eerste binnen 48 uur toch gelukt is.
Ze maken er hoe dan ook een potje van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:03
Ik heb inmiddels toch een bevestiging van mijn 1e vodafone order van 14:10 gisteren. Abbo verlenging is netjes doorgevoerd en iPhone staat vermeld zoals besteld.

Van de 2e poging later op de middag heb ik geen bevestiging meer gehad (alleen gisteren) nadat de 1e alsnog is verwerkt. Dus voor mij lijkt het alsnog goed te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxl_
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 28-09 11:38
Nou, ben ik er eindelijk doorheen, betaald met iDEAL, krijg ik te zien "Bestelling is opgeschort" via de officiële Apple website.

Heb 1.5k betaald. Wat nu dan? Ze zijn niet open, dus bellen gaat pas maandag.

Dus dankzij iDEAL nu al 3-10nov. levering. En nu ook nog 1.5k lichter zonder product. Lekker dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amilo123
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 09-12-2020
voxl_ schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 13:37:
Nou, ben ik er eindelijk doorheen, betaald met iDEAL, krijg ik te zien "Bestelling is opgeschort" via de officiële Apple website.

Heb 1.5k betaald. Wat nu dan? Ze zijn niet open, dus bellen gaat pas maandag.

Dus dankzij iDEAL nu al 3-10nov. levering. En nu ook nog 1.5k lichter zonder product. Lekker dan.
Zodra er geld van je bankrekening is afgeschreven moet het wel goed komen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxl_
Amilo123 schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 13:39:
[...]

Zodra er geld van je bankrekening is afgeschreven moet het wel goed komen hoor.
Dat weet ik dus niet zeker. Ik heb 4 of 5 opgeschorte bestellingen op m'n apple account staan ivm iDEAL die down was gisteren. Vandaag kwam ik er doorheen, maar die is ook bijna direct opgeschort. Zou me niets verbazen als mijn account is geflagt als "suspicious" ofzo. (Ook al ben ik al jaren klant)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
jjbstolk schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 13:36:
Ik heb inmiddels toch een bevestiging van mijn 1e vodafone order van 14:10 gisteren. Abbo verlenging is netjes doorgevoerd en iPhone staat vermeld zoals besteld.

Van de 2e poging later op de middag heb ik geen bevestiging meer gehad (alleen gisteren) nadat de 1e alsnog is verwerkt. Dus voor mij lijkt het alsnog goed te gaan.
Kreeg je nu plotseling diemail, en daarvoor helemaal niets behalve het “Yes, gelukt”-scherm zonder ordernummer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandarijntje
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13:22
voxl_ schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 13:41:
[...]

Dat weet ik dus niet zeker. Ik heb 4 of 5 opgeschorte bestellingen op m'n apple account staan ivm iDEAL die down was gisteren. Vandaag kwam ik er doorheen, maar die is ook bijna direct opgeschort. Zou me niets verbazen als mijn account is geflagt als "suspicious" ofzo. (Ook al ben ik al jaren klant)
Bij iedereen die met iDeal betaald heeft stond op een gegeven moment een tijdje 'Bestelling is opgeschort'. Met een beetje meer geduld (bij mij duurde de hele afwikeling van 14:07 tot 23:30 ongeveer) had je kunnen zien dat die status veranderde in 'Wordt bezorgd' met een nette bezorgdatum op 23 oktober.

[ Voor 41% gewijzigd door Mandarijntje op 17-10-2020 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:03
Steven030 schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 13:47:
[...]

Kreeg je nu plotseling diemail, en daarvoor helemaal niets behalve het “Yes, gelukt”-scherm zonder ordernummer?
Ja, precies zo ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdoos
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 30-09 11:48
Vodafone zakelijk verlenging had een goed aanbod (zonder te bellen of iets)

Apple iPhone 12 Pro 128GB Graphite
van € 1.159,00 voor € 960,00 incl. BTW

Red Pro Unlimited 2 jaar € 60,50
Nu de gehele contractduur van € 50,00 voor € 32,00 excl. BTW

Geen Aansluitkosten € 0,00

200 euro korting op het toestel dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxl_
Mandarijntje schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 13:47:
[...]

Bij iedereen die met iDeal betaald heeft stond op een gegeven moment een tijdje 'Bestelling is opgeschort'. Met een beetje meer geduld (bij mij duurde de hele afwikeling van 14:07 tot 23:30 ongeveer) had je kunnen zien dat die status veranderde in 'Wordt bezorgd' met een nette bezorgdatum op 23 oktober.
Ik hoop het maar. Dit is de eerste keer dat ik überhaupt de pagina van iDEAL zag. 23 oktober kan ik vergeten.

EDIT: zie nu inderdaad "wordt bezorgd: 3-10nov". Helaas zo laat :( weer een reden om gewoon een creditcard te hebben.

[ Voor 9% gewijzigd door voxl_ op 17-10-2020 13:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steven030
Oké, dat biedt perspectief!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Zit er ook over te denken om de iPhone X te vervangen voor de iPhone 12. Bij welke webshop kun je de iPhone op dit moment met de meeste korting halen? Belsimpel valt vaak tegen wat dat betreft..

Set your goals high, and don't stop till you get there.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croschou
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 26-10-2024
@Koning-Admiraal volgens mij staan de prijzen van een losse iphone vast en zit daar geen verschil tussen.
Weet niet of je kunt verlengen of overstappen? Dan zou je op mobiel.nl kunnen kijken. Tussen de providers zit wel wat verschil. Maar gaat hoogstens om zo'n 100 euro. Of een actie zoals bij Vodafone met 80 euro korting op airpods pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

croschou schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 14:23:
@Koning-Admiraal volgens mij staan de prijzen van een losse iphone vast en zit daar geen verschil tussen.
Weet niet of je kunt verlengen of overstappen? Dan zou je op mobiel.nl kunnen kijken. Tussen de providers zit wel wat verschil. Maar gaat hoogstens om zo'n 100 euro. Of een actie zoals bij Vodafone met 80 euro korting op airpods pro.
In dit geval ga ik dus een mobiel abonnement afsluiten. Dus was eigenlijk opzoek naar een website met de meeste toestelkorting. Even zoeken dus.

Set your goals high, and don't stop till you get there.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17:09
Mijn beide iPhones staan nu op verzending wordt voorbereid, maar gaan allebei terug naar Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21:15
WouterL schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 14:31:
Mijn beide iPhones staan nu op verzending wordt voorbereid, maar gaan allebei terug naar Apple.
Hoezo? Kon je ze niet meer annuleren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17:09
elaho schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 14:33:
[...]

Hoezo? Kon je ze niet meer annuleren?
Nee, dat gaat niet meer. Gisteren kon ik de store niet in, en nu is het stadium al te ver gevorderd.
Pagina: 1 ... 102 ... 278 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.

Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.