Anoniem: 936443 schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 18:22:
Er was eens een tijd dat mannen en vrouwen nog prima wisten wat het verschil tussen mannen en vrouwen was.... Tegenwoordig slapen mannen met mannen, vrouwen met vrouwen, staat alles ter discussie en word de verwarring in plaats van de duidelijkheid steeds groter.
Alle verschillen teniet praten in plaats van een juist perspectief is niet de oplossing.
Het walgelijke ding, schijnheiligheid, de leugen, is gaan regeren.
Prima als me sen ergens over willen nadenken maar losbandig opjutten en aanwakkeren is niet de manier.
Mensen willen vanalles voor zichzelf maar de rem intrappen en er eerlijk bij stil staan mist behoorlijk.
ik ben zelf hetero, maar sta 100% achter iemand zijn persoonlijk voorkeur zonder deze persoon minachtende of kwetsende uitingen het hoofd toe te slingeren.
als het een homo of lesbische vrouw maakt voor mij absoluut geen enkel verschil.
Hij of Zij kiest er zelf voor en wie zijn wij om daarover te oordelen?
Heb diverse collega's gehad die vielen op hetzelfde geslacht.
Nooit, maar dan ook nooit is bij mij opgekomen om deze het leven zuur te maken.
terwijl genoeg collega's die streng gelovig zijn en elke zondag naar de kerk gaan om hun wekelijkse zondes weg te bidden dit bij hun dus op elke kwetsend mogelijke manier deden. week in week uit!
DAT noem ik pas scheinheiligheid puur.
Dat ene regeltje uit de bijbel zijn ze vast in de nieuwe versie vergeten. " hebt uw naasten lief"
Juist die kerk cultuur maakt het onverdraagzaamheid in het huidige samenleving enkel sterker.
Als wij nu eens naar de persoon kijken, en niet enkel af zouden gaan op hun uiterlijk of voorkeur. Dan zou het leven voor iedereen verdraagzamer zijn nietwaar?!?
zelfde geld voor landen met verplichte schoolkleding. of arm of rijk. er word op die manier geen enkel onderscheid gemaakt.
Als je je kind thuis in een armani 3delig costuum wilt laten lopen prima. op school is het hun kleding.
dus unisex kleding is zo slecht nog niet