Genderneutrale rokken

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 39.935 views

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Bestla
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05:22

Bestla

M/M -> V/F

Topicstarter
Ik ben een beginner dat geef ik meteen toe, maar ik heb mijn angst al opzij gezet en ben eergisteren en gisteren naar buiten geweest. Gewoon de stad in en zien wat er van komt.

Ik was gekleed in een zwarte met prints voorziene oude jurk van mijn vrouw met daarover een zwart T shirt. Omdat het wat fris was, heb ik een strakke joggingbroek eronder aangetrokken. Zo had ik voor het oog alleen een rokje tot net boven de knie. Dan een vest met capuchon en lekker gelopen door Leiden. Geen rare blikken van mannen, een paar van vrouwen, maar niemand deed lacherig d:)b

Vanavond komen er 2 kilts binnen voor de stoere look, maar ergens in november ook een unisex rok van : www.skirtcraft.com En ik kijk al uit naar samen shoppen met mijn vrouw. :+

Lotgenoten kun je vinden over de hele wereld, denk vooral niet dat je alleen bent.
Echt niet. Zie www.rokvoormannen.nl

Dan is er nog iets, hoe kom je aan kleding? Gewoon de winkels in en zoeken naar geschikte modellen met een rits/sluiting aan de voorzijde. Wel zo handig voor een man nietwaar ;) Wees niet bang te vragen naar rokkken, je wordt echt niet uitgelachen. Kleding is op BH's en ondergoed na mischien, genderneutraal.

Wie heeft ook soortgelijke ideeen? Schaam je niet, nergens voor nodig.

Dit is geen verkapte travestievorm oid, ik ben hetero en gelukkig getrouwd met Kaatje. ^)

Komop mannen, grijp je kans en pak terug wat men vroeger gewoon droeg, jazeker de rok voor hem en haar . 150 jaar geleden was het nog normaal. Wij moeten het nu doen met een broek en verder zoek je het maar uit. De modehuizen proberen het ook al jaren. Toen de vrouwen eind jaren 50 begin 60 de broek gingen dragen sprak men ook schande. Welnu, nu is de beurt aan de man. Make it happen. :) Google maar op Jaden Smith (zoon van Will Smith) http://hollywoodlife.com/...-explains-wearing-skirts/

[ Voor 6% gewijzigd door Bestla op 29-10-2017 08:41 . Reden: typo ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:08

Oekol

waka waka hey hey

Ik zie eigenlijk het voordeel van een rok niet. Afgezien van in hartje zomer zou ik niet in een rok willen lopen eigenlijk. In de zomer dan wel graag, lijkt me heerlijk zo luchtig.

Daar bij vind ik Schotse kilts echt super cool!

[ Voor 12% gewijzigd door Oekol op 27-10-2017 13:26 ]

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla

Bestla

M/M -> V/F

Topicstarter
Leoon. schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 13:26:
. In de zomer dan wel graag, lijkt me heerlijk zo luchtig.
Dat is het ook. Ik kijk er al naar uit. :)

Kilts komen er al aan vandaag. :)

[ Voor 24% gewijzigd door Bestla op 27-10-2017 14:30 ]

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:25
Leuk. Ga je gang, maar waarom zou ik m'n broek in vredesnaam willen verruilen voor een rok?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla

Bestla

M/M -> V/F

Topicstarter
Gewoon voor erbij hoor, niet ipv . :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:19

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Bezwaar als we deze naar AZ verplaatsen, zo ja: DM me even, zo niet dan verplaatsen (en unlocken) we hem spoedig? Ik zie niet in waarom dit in het besloten TL zou moeten staan.

Akkoord van TS, dus bij deze naar AZ :)

[ Voor 10% gewijzigd door Orion84 op 27-10-2017 13:33 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Als Jaden Smith je rolmodel is, moet je je denk ik even achter je oren krabben... ;)

Ik ben groot fan van Schotland en de bijbehorende gebruiken, dus het fenomeen is me verre van vreemd. Maar ik heb er wel een dubbel gevoel bij, juist omdat ik moeite heb om mannen in kilts/rokken los te zien van Schotland (onterecht misschien). Ik zie het toch een beetje als een 4e of 5e generatie Amerikaan die zijn roots wil laten zien (net zoals de Ierse Amerikaan uit Boston die nog nooit in Ierland geweest is, de Italiaanse Amerikaan uit New York die nog nooit in Italië geweest is, enz).

Nomen nescio

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bestla

Bestla

M/M -> V/F

Topicstarter
Bra-Jo schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 14:30:
Als Jaden Smith je rolmodel is, moet je je denk ik even achter je oren krabben... ;)

Ik ben groot fan van Schotland en de bijbehorende gebruiken, dus het fenomeen is me verre van vreemd. Maar ik heb er wel een dubbel gevoel bij, juist omdat ik moeite heb om mannen in kilts/rokken los te zien van Schotland (onterecht misschien). Ik zie het toch een beetje als een 4e of 5e generatie Amerikaan die zijn roots wil laten zien (net zoals de Ierse Amerikaan uit Boston die nog nooit in Ierland geweest is, de Italiaanse Amerikaan uit New York die nog nooit in Italië geweest is, enz).
Daar kan ik inkomen, maar daar doe ik het niet voor. Ik werd op een dag wakker en besloot hiertoe. Gewoon een uitbreiding op mijn kledingkast. Ik hoor mijn vrouw al, weer meer ruimte nodig? :+

Wel eens een kledingblaadje opengeslagen? 48 pagina's vrouwenmode en een schamele 4 pagina's grijsbruine herenarmoe.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

Anoniem: 316512

Ik vind het niet mooi. Genoeg reden voor mij om het niet te doen. Maar, ik zal je ook niet uitlachen o.i.d.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:55
Met scouting zomerkamp hebben we 1x in de zoveel jaar een Schots thema en gaat de leiding op de fiets op de heenweg gekleed in kilt, met alleen ondergoed eronder, dat wel. Uiteraard is die kilt niet volledig gesloten en als je aan het fietsen bent en je been aan de zijde van de opening komt omhoog tijdens het trappen dan is er flink wat been te zien :P De blikken die je krijgt als je met die groep kids langs een vol terras fietst is echt priceless.

Ik vertik het overigens, ik heb er dan gewoon m'n korte broek nog bij onder.

[ Voor 16% gewijzigd door FastFred op 27-10-2017 14:44 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-05 14:07

Shunt

Boe

Bestla schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 14:37:
[...]

Daar kan ik inkomen, maar daar doe ik het niet voor. Ik werd op een dag wakker en besloot hiertoe. Gewoon een uitbreiding op mijn kledingkast. Ik hoor mijn vrouw al, weer meer ruimte nodig? :+

Wel eens een kledingblaadje opengeslagen? 48 pagina's vrouwenmode en een schamele 4 pagina's grijsbruine herenarmoe.
Tip ga eens een fatsoenlijke herenmode winkel binnen als je graag mooie kleding wilt voor mannen.
Kledingblaadjes dan heb je het vaak over C&A en H&M en dat is toch echt voor 90% gericht op vrouwen. Dat zie je ook al aan de indeling van de winkel.
Een fatsoenlijke heren winkel daar heb je vaak 10/20x meer keuze.

Je moet zelf weten wat je aan wilt doen. Maar over het algemeen is het in de moderne tijd in Europa niet meer normaal om als een man een rok te dragen. Ik zou dan ook niet vreemd opkijken als je daar zeker af en toe reacties op gaat krijgen.

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ex Nunc
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online

Ex Nunc

Concedo nulli

Poeh, zal wel wennen zijn om dat te zien. Uitlachen is wat anders, dus zou ook niet echt snappen waarom mensen dat doen. Zelf zou ik er overigens niet aan beginnen, omdat ik een rok ook erg onpraktisch vind. Al helemaal op de fiets, waar ik mij toch vaak op bevind.
Een Schotse kilt, dat zou mijn vriendin dan wel weer willen. Helaas er achter gekomen dat ik niet bij een clan hoor, toen ik daar was.

Zou wel grappig zijn overigens, met geschoren wielrennersbenen onder een rok. Heb je gelijk de verdubbelaar te pakken, gezien dat ook wel bekijks geeft :P .

[ Voor 13% gewijzigd door Ex Nunc op 27-10-2017 14:50 ]

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla

Bestla

M/M -> V/F

Topicstarter
Shunt schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 14:44:
[...]

Tip ga eens een fatsoenlijke herenmode winkel binnen als je graag mooie kleding wilt voor mannen.
Kledingblaadjes dan heb je het vaak over C&A en H&M en dat is toch echt voor 90% gericht op vrouwen. Dat zie je ook al aan de indeling van de winkel.
Een fatsoenlijke heren winkel daar heb je vaak 10/20x meer keuze.

Je moet zelf weten wat je aan wilt doen. Maar over het algemeen is het in de moderne tijd in Europa niet meer normaal om als een man een rok te dragen. Ik zou dan ook niet vreemd opkijken als je daar zeker af en toe reacties op gaat krijgen.
Herenwinkels hebben niets , echt niet. Ik heb 1 reactie gehad en dat was van het kassameisje van de Gamma. Ze vond het een erg leuke combi. :Y

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08:44

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

@TS: het feit dat je 'je angst moest overwinnen' en 'de stap hebt gezet' geeft al aan dat je zelf ook wel inziet dat als man in vrouwenkleding rondlopen niet echt gebruikelijk is. Daarmee stel je je ook open voor commentaar, sommigen willen namelijk altijd ergens iets van vinden en voelen ook een onbedwingbare drang dit te uiten.

Mijn advies: invloed op wat anderen zeggen heb je niet, wel op hoe je er zelf mee om gaat. Focus je daar ajb op.

Daarnaast snap ik de bedoeling van dit topic dus ook niet helemaal. Wil je van ons een complimentje? Of wil je je overtuiging overbrengen aan anderen (waarmee je dus hetzelfde doet als iemand die vindt dat je als man een broek hoort te dragen en dit ook laat weten)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla

Bestla

M/M -> V/F

Topicstarter
Icephase schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 15:00:
@TS: het feit dat je 'je angst moest overwinnen' en 'de stap hebt gezet' geeft al aan dat je zelf ook wel inziet dat als man in vrouwenkleding rondlopen niet echt gebruikelijk is. Daarmee stel je je ook open voor commentaar, sommigen willen namelijk altijd ergens iets van vinden en voelen ook een onbedwingbare drang dit te uiten.

Mijn advies: invloed op wat anderen zeggen heb je niet, wel op hoe je er zelf mee om gaat. Focus je daar ajb op.

Daarnaast snap ik de bedoeling van dit topic dus ook niet helemaal. Wil je van ons een complimentje? Of wil je je overtuiging overbrengen aan anderen (waarmee je dus hetzelfde doet als iemand die vindt dat je als man een broek hoort te dragen en dit ook laat weten)?
Ik trek geen panty's aan of zo. :>
Met dit topic probeer ik gelijksgestemden te vinden. If not, ook prima. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Bestla op 27-10-2017 15:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dinmi
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 28-11-2024
Ja, waarom niet, if done well, vind ik het wel een coole look (imho).
Nr. 15, 16, 26, 28, 30 bijvoorbeeld:
https://www.buzzfeed.com/...m=.gvYL3XegKK#.ddbNDZJ5yy

From DEC to Dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla

Bestla

M/M -> V/F

Topicstarter
Dinmi schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 15:06:
Ja, waarom niet, if done well, vind ik het wel een coole look (imho).
Nr. 15, 16, 26, 28, 39 bijvoorbeeld:
https://www.buzzfeed.com/...m=.gvYL3XegKK#.ddbNDZJ5yy
Kijk dat is het gewoon. :) 16, 23, 24. _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ex Nunc
  • Niet online

Ex Nunc

Concedo nulli

@Icephase Is het vrouwenkleding? Dat vind ik eigenlijk al een uitspraak, die aangeeft wat jij ervan vindt. Nogal tijd en cultureel bepaald. Ooit waren rokken alles wat vrouwen mochten dragen. Een broek was ondenkbaar. Kijk nu eens om je heen, kan jij dan nog zeggen dat het mannenkleding is? Hoe denk je dat het zover gekomen is?

Wat betreft je advies, dat klopt helemaal. Maar tussen dat weten en er ook naar handelen zit nog best een verschil. Dat gaat misschien wel gepaard net angst. Sowieso een lastige emotie die je soms gevangen houdt, zonder echt logische reden. Maar goed, zijn emoties logisch?

Als laatste ben ik erg voor de wijze woorden: "Stimuleer de verdraagzaamheid. Wees eens vaker irritant." :D

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

Bestla schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 15:05:
[...]

Ik trek geen panty's aan of zo. :>
Met dit topic probeer ik gelijksgestemden te vinden. If not, ook prima. ;)
Ik haak hier dan nog even op in: GoT is naar mijn idee vooral een discussieforum. Prima dat je gelijkgestemden zoekt, maar de praktijk is dat je voor iedere gelijkgestemde waarschijnlijk een veelvoud aan andersgestemden krijgt die hier reageren. Je lijkt jezelf in je startpost al te verdedigen tegenover deze groep. Daarmee vraag ik me af of dit topic wel zinvol is of dat je meer hebt aan een Google-search naar een plek op internet waar gelijkgestemden zich verzamelen...

Misschien is het dus goed om dit in de startpost nog even extra te benadrukken?
Ex Nunc schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 15:09:
@Icephase Is het vrouwenkleding? Dat vind ik eigenlijk al een uitspraak, die aangeeft wat jij ervan vindt. Nogal tijd en cultureel bepaald. Ooit waren rokken alles wat vrouwen mochten dragen. Een broek was ondenkbaar. Kijk nu eens om je heen, kan jij dan nog zeggen dat het mannenkleding is? Hoe denk je dat het zover gekomen is?
Natuurlijk is dat tijds- en cultureel bepaald. Maar daarmee is het niet direct 'fout' of 'onwaar'. Dat is de werkelijkheid waar je mee te maken hebt. Je kunt op je kop gaan staan om het te ontkennen, maar daarmee verdwijnt die werkelijkheid niet ineens. Vervang het woord 'rok' in de startpost eens met 'broek'; zou TS dan überhaupt een topic hebben geopend? Alleen dát geeft al aan dat er gewoon sprake is van een onderscheid. Mijn mening over vrouwen- danwel mannenkleding en wie het moet/mag dragen doet totaal niet terzake, vandaar dat ik dat ook helemaal nergens nog heb benoemd.

[ Voor 44% gewijzigd door Icephase op 27-10-2017 15:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-05 19:39
Ik vraag me af of het gemeengoed zal worden als de kleding voornamelijk esthetisch is en niet praktisch. Een flink potje rennen zal met een kokerrok tot op de enkels toch wat minder makkelijk zijn dan met een broek.

Voor veel mensen die toch niet zo veel bewegen om dat ze voornamelijk thuis zijn, in de auto of achter een bureau zitten zal dat wat minder uitmaken, en als je dan iets qua uitstraling op basis van kleding wil doen dan zal dit wel een toegevoegde waarde hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla

Bestla

M/M -> V/F

Topicstarter
johnkeates schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 15:10:
Ik vraag me af of het gemeengoed zal worden als de kleding voornamelijk esthetisch is en niet praktisch. Een flink potje rennen zal met een kokerrok tot op de enkels toch wat minder makkelijk zijn dan met een broek.

Voor veel mensen die toch niet zo veel bewegen om dat ze voornamelijk thuis zijn, in de auto of achter een bureau zitten zal dat wat minder uitmaken, en als je dan iets qua uitstraling op basis van kleding wil doen dan zal dit wel een toegevoegde waarde hebben.
Ik heb gisteren het huishouden gedaan gewoon in die combi van jurk met t shirt erover. Heerlijk luchtig.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 31-05 22:32
Ik moet het vragen: op I want to break free van Queen?

Ik zag wel een paar weken geleden een artikel in het AD hierover.

Found it:
https://www.ad.nl/binnenl...is-zo-ouderwets~a7f3bb1b/
En rokjesdag voor mannen niet zo populair: https://www.ad.nl/nijmege...et-niet-drukken~a99237c3/

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla

Bestla

M/M -> V/F

Topicstarter
hahaha, nee niet met stofzuigen. Ik was de was aan het doen nadat ik thuiskwam uit Leiden. Lekker die joggingbroek uit en aan de gang.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
Erg veel bezwaar tegen als ik het topic herdoop tot 'de mannenrok'? Nu impliceer je unisex kleding met de titel wat duidelijk niet je bedoeling is. :)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Daniel36
  • Registratie: December 2009

Daniel36

vernieuwde formule

Lieve redhawk, is het je uiteindelijk in je bol geslagen beste kerel???
:+
Mijn zegen heb je maar ik verwacht niet zelf zover te komen en ik vraag me hardop af of je dat moet willen...

You go girl!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bestla

Bestla

M/M -> V/F

Topicstarter
Daniel36 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 15:36:
Lieve redhawk, is het je uiteindelijk in je bol geslagen beste kerel???
:+
Mijn zegen heb je maar ik verwacht niet zelf zover te komen en ik vraag me hardop af of je dat moet willen...

You go girl!
Ach, het is voor af en toe hoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daniel36

Daniel36

vernieuwde formule

Bestla schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 15:48:
[...]

Ach, het is voor af en toe hoor.
Ik moest wel lachen hoor, niet uitlachen dus!
Jij in rok het huishouden doen.
:)
Als toegewijd huisman was ik zelf nog niet op het idee gekomen.

Wel lekker luchtig bij warm weer!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bestla

Bestla

M/M -> V/F

Topicstarter
Probeer het eens, het zal je bevallen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Goed bezig, iedereen moet elkaar gewoon lekker accepteren met wat ze aanhebben enzo. Want waarom vreemde blikken, nergens voor nodig. En waarom heeft kleding gelijk wat met je sexe te maken, zoals TS zegt, opgelegd door modehuizen e.d.

Ik zie er mezelf niet in lopen, maar die vrijheid heb ik dan dus ook om het niet te dragen. Ieder zijn ding. Knap ook dat je het gewoon doet, veel mensen hebben er een stigma achtig iets bij, door ervanuit te gaan dat je; homo, trans, whatever bent.

Ik zie er overigens het voordeel niet van in, en vind het persoonlijk niet mooi, dus ik zal er niet snel in lopen. Als het 30 graden is dan loop ik wel in mijn Boxer door het huis :+

+1 voor het topic, +100 dat je het gewoon doet.

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PinusRigida
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 30-05 16:20

PinusRigida

I put the p in pool.

Vind Kilts ook wel cool maar dat heeft dan ook echt iets mannelijks vind ik, die "gewone" rokken vind ik echt te vrouwelijk, wellicht is dat ook omdat dat meteen de grootste doelgroep is...
Persoonlijk zie ik mezelf écht niet in rok/kleed/jurk rondlopen but that's just me...

Anyway, tof dat er taboes worden doorbroken, niks mis mee maar het is niks voor mij, ik ben perfect gelukkig met broeken, altijd geweest dus zie totaal niet in waarom ik ooit zou willen veranderen.

En idd, wat Kecin hierboven zegt.

[ Voor 45% gewijzigd door PinusRigida op 27-10-2017 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla

Bestla

M/M -> V/F

Topicstarter
Even terug heeft iemand een link gepost met plaatjes. Daar zie je bijv. mannen de rok dragen met een broek eronder. De rok is dan niets meer dan een accesoire.

Op die manier ging ik ook over straat.
Dit is gewoon cool (not me by far :+ )

Afbeeldingslocatie: https://img.buzzfeed.com/buzzfeed-static/static/2015-03/6/16/enhanced/webdr13/enhanced-buzz-27720-1425678332-10.jpg?downsize=715:*&output-format=auto&output-quality=auto

[ Voor 35% gewijzigd door Bestla op 27-10-2017 16:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Er zal ooit eens een dag komen dat ik rondloop in een kilt. Volgens ingewijden heb ik er wel het lichaam voor, al is dat volgens mij niet per definitie een compliment :+

Járen terug eens de simpele rok tot de knie gejat van mijn toenmalig vriendin toen het zelfs nog te warm was voor een korte broek, en dat zat toch wel erg relax en luchtig, dus ja, ooit zal ik weer eens wat niet-broekerigs dragen.

De grootste reden dat ik het nog niet doe is ook wel angst als ik eerlijk ben, want tja, opvallen doet het wel, en hier in Friesland is men niet zoveel gewend :/

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remzor
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 07:40
ik had toch wel even een 'wtf' momentje bij de startpost en moest ff gniffelen :P Er zullen vast mannen zijn die het dragen hoor, en met een jeans eronder is het ook weer heel anders.
Maar het zou niks voor mij zijn denk ik. Niet praktisch en meestal niet mooi. Maar als je je er prettig bij/in voelt, lekker doen! Iedereen is vrij om te dragen wat hij of zij wil natuurlijk. Of je nu hetero of homo bent.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bestla

Bestla

M/M -> V/F

Topicstarter
RobinHood schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 17:05:
Er zal ooit eens een dag komen dat ik rondloop in een kilt. Volgens ingewijden heb ik er wel het lichaam voor, al is dat volgens mij niet per definitie een compliment :+

Járen terug eens de simpele rok tot de knie gejat van mijn toenmalig vriendin toen het zelfs nog te warm was voor een korte broek, en dat zat toch wel erg relax en luchtig, dus ja, ooit zal ik weer eens wat niet-broekerigs dragen.

De grootste reden dat ik het nog niet doe is ook wel angst als ik eerlijk ben, want tja, opvallen doet het wel, en hier in Friesland is men niet zoveel gewend :/
Daar heb je wel een punt, dat speelt minder in een stad als Leiden. Maar ik woon daar niet, maar in een klein dorp. Daar heb ik er echt schijt aan wat men van mij vindt

Begin gewoon in en om het huis. dat ik gelijk de straat op ben gegaan, that's me. ;)

btw, erg wennen die zwarte nagels voor Halloween >:) En waar blijft die PostNL dude/dudess |:(

[ Voor 9% gewijzigd door Bestla op 27-10-2017 17:15 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-06 17:06
Bestla schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 17:10:
[...]

Daar heb ik er echt schijt aan wat men van mij vindt
Knap, maar moet je vooral doen!
En ik moet zeggen: Sommige mannen staat het wel. Je moet oppassen met combineren want het word al heel snel fout. Maar het is niet per definitie lelijk/slecht.

Denk alleen wel dat je op het verkeerde forum zit. Meeste (dus niet alle ;) ) tweakers hebben geen oog voor mode en zouden zelf ook weleens een maker-over kunnen gebruiken.

Vind dit best stoer:
Afbeeldingslocatie: https://www.travestie.org/wp-content/uploads/2016/03/mannenrok.jpg

url daarentegen....Hmmmm..... :/

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla

Bestla

M/M -> V/F

Topicstarter
ChojinZ schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 17:16:
[...]

En ik moet zeggen: Sommige mannen staat het wel. Je moet oppassen met combineren want het word al heel snel fout. Maar het is niet per definitie lelijk/slecht.

Denk alleen wel dat je op het verkeerde forum zit. Meeste (dus niet alle ;) ) tweakers hebben geen oog voor mode en zouden zelf ook weleens een maker-over kunnen gebruiken.

Vind dit best stoer:
[afbeelding]

Je moest eens weten als je in die tweakershoofden kon kijken. O-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Bestla schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 17:10:
[...]

Daar heb je wel een punt, dat speelt minder in een stad als Leiden. Maar ik woon daar niet, maar in een klein dorp. Daar heb ik er echt schijt aan wat men van mij vindt
Ik moet dat ook hebben, maarja, dat station komt nog wel :P

Grote kans dat als ik een kilt-ding heb ik 'm aantrek als ik weer eens naar een metal concert of festival ga, dan krijg ik waarschijnlijk alleen maar complimenten :+

week of 3 terug nog bij een festivalletje betast in mijn baard door een volslagen onbekende meid, terwijl ik normaal ook alleen maar gemek hoor over mijn vikingbaard

Wat @ChojinZ linkt is dan wel zo'n beetje de stijl die ik wil, ga niet in een iets van de H&M rondhobbelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08:33

lasharor

7 december 2004

ChojinZ schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 17:16:
[...]

Vind dit best stoer:
[afbeelding]

Misschien is dat wel de reden dat dit topic hier te vinden is.

Kleding van mannen is in het algemeen toch vrij functioneel. Zo'n rok vind ik daar niet echt tussen horen. Wat mij betreft is het een no-go.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ChojinZ
lasharor schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 17:18:
[...]

Misschien is dat wel de reden dat dit topic hier te vinden is.

Kleding van mannen is in het algemeen toch vrij functioneel. Zo'n rok vind ik daar niet echt tussen horen. Wat mij betreft is het een no-go.
Mijn kleding is altijd functioneel, maar dat betekend nog niet dat het er niet goed hoeft uit te zien. ;)
Daarnaast, heb je weleens in een rok gelopen? Misschien vind je het wel prettiger dan een broek. Dat maakt het dan ook eens stuk functioneler.

Overigens lopen ze in andere landen al jaren in jurken:
Afbeeldingslocatie: https://www.dhresource.com/0x0s/f2-albu-g4-M00-F9-19-rBVaEVeRd-yAdQBRAAEEYqRLxT0347.jpg/men-039-s-kaftan-abaya-men-jubba-islamic.jpg

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08:33

lasharor

7 december 2004

ChojinZ schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 17:29:
[...]

Mijn kleding is altijd functioneel, maar dat betekend nog niet dat het er niet goed hoeft uit te zien. ;)
Daarnaast, heb je weleens in een rok gelopen? Misschien vind je het wel prettiger dan een broek. Dat maakt het dan ook eens stuk functioneler.

[afbeelding]
Zo'n ding is niet echt te vergelijken met een rok zoals in dit topic ter sprake komt. Vaak heeft men nog de nodige kleding aan onder een jubbah. Daarnaast is dat ding ook redelijk functioneel in warme (moslim) landen.

Anyways, iedereen moet natuurlijk zelf doen wat die wilt. Ik weet dat een bekende gast op youtube in de "drone" scene af en toe ook een soort rok draagt wat altijd voor discussies zorgt in de comments :+ .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChojinZ
lasharor schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 17:34:
[...]

Zo'n ding is niet echt te vergelijken met een rok zoals in dit topic ter sprake komt. V
Ik zou niet weten waarom je dat niet zou kunnen vergelijken met de rok waar de TS het over heeft.
[...]

Vaak heeft men nog de nodige kleding aan onder een jubbah.
HIer word er ook zat gecombineerd.
[...]
Daarnaast is dat ding ook redelijk functioneel in warme (moslim) landen.
Die functionaliteit kan je hier in de warme zomerdagen ook toepassen. Daarnaast is het in Schotland verre van warm.

Maar wij denken hier fundamenteel anders over. Jij wil er nog niet dood in gevonden worden. Ik zou het best weleens willen proberen. Ieder zijn ding. :)
[...]

Anyways, iedereen moet natuurlijk zelf doen wat die wilt. Ik weet dat een bekende gast op youtube in de "drone" scene af en toe ook een soort rok draagt wat altijd voor discussies zorgt in de comments :+ .
Liever dat dan de eye-liner van Le Drib uit de Rotor Riot groep. ;) Een man met eye-liner, dat vind ik dan weer niet kunnen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daniel36

Daniel36

vernieuwde formule

ChojinZ schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 17:45:
[...]

Ik zou niet weten waarom je dat niet zou kunnen vergelijken met de rok waar de TS het over heeft.
Nou, ik ben geen mode expert dan wel liefhebber, maar dat lijkt me sowieso het verschil tussen een rok en een jurk :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChojinZ
Daniel36 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 17:50:
[...]

Nou, ik ben geen mode expert dan wel liefhebber, maar dat lijkt me sowieso het verschil tussen een rok en een jurk :+
Kleinigheidje! :+

Maar volgens mij gaat het hier om het idee dat een man met kleding loopt die in het westen bestemd is voor vrouwen. Of dat dan een jurk of rok is maakt volgens mij niet zoveel uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla

Bestla

M/M -> V/F

Topicstarter
Ik heb die jurk gebruikt omdat ik die pas, en mijn vrouw geen andere mogelijkheden heeft. Doel heiligt de middelen in mijn geval.

Net kwamen de kilts binnen. En die rode tartan zit erg lekker, dat gaat een favorite worden. Dus de jurk kan in de kast blijven.

[ Voor 7% gewijzigd door Bestla op 27-10-2017 18:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bart2005
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 11-09-2022
"Apart" topic voor hier. Maar wel leuk. Nooit over nagedacht of ik zoiets wil. Maar men weet nooit. De vrouwtjes vinden het woest aantrekkelijk heb ik mij laten vertellen (door een vrouw). Dus wie weet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Señor Sjon
Bestla schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 16:45:
Even terug heeft iemand een link gepost met plaatjes. Daar zie je bijv. mannen de rok dragen met een broek eronder. De rok is dan niets meer dan een accesoire.

[afbeelding]
Het ziet er eerder uit als een schort die hij vergeten is uit te trekken. :P

Enige vorm van jurk is mijn ochtendjas denk ik, uit piëteit met de mensheid hou ik het daarbij. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wiebeltje
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08:46
Mooi topic! Ik ben het helemaal met je eens dat mannenmode vrij saai en eentonig is. Dames hebben veel meer variatie en er kan veel meer. Ik ben ook wel vaker jaloers omdat mannen bepaalde dingen eigenlijk niet kunnen dragen in onze maatschappij. Een rok dragen is ook best comfortabel. Het is wat vrijer en gemakkelijker ook. Ik ga er echter niet mee de deur uit. Te bang voor reacties van andere mannen. Vrouwen zijn naar mijn ervaring een heel stuk meer accepterend.

Op een anime conventie heb ik wel eens gecrossplayd en zijn we ook zo naar de supermarkt en de frituur geweest. De enige reactie die ik toen gehad heb was ook van andere mannen die dan toch vragen gingen stellen over je geaardheid en zo...

In de zomer lijkt het mij ook echt heerlijk. Bij ons op het werk wordt van mannen verwacht dat we een lange broek aan hebben terwijl de dames in een korte rok met slippers rondlopen. En dat terwijl we in 2017 leven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZieglerNichols
  • Registratie: Mei 2015
  • Niet online
ChojinZ schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 17:29:
[...]

[afbeelding]
Naast Midden-Oosten is ook in veel Zuid-Aziatische landen een rok voor mannen niet vreemd. Heb zelf ook wel eens een Sarong gedragen toen ik daar was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Downloads
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15-05-2023
Ik doe het in de zomer helemaal makkelijk en loop gewoon in mijn boxer rond :). En ja, zo ga ik ook de deur uit als ik bijvoorbeeld even de hond moet uit laten of iets dergelijks. Bij afspraken/publiek wel een broek ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Bestla schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 14:37:
[...]

Je zou natuurlijk ook gewoon kleurtjes kunnen kopen :+

Al moet je daar inderdaad in de mannenmode erg ver naar zoeken vaak, zoveel is duidelijk. De trend van gekleurde broeken is op dat vlak wel positief, al gaat die ook weer overwaaien.

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ChojinZ
ZieglerNichols schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 19:48:
[...]

Naast Midden-Oosten is ook in veel Zuid-Aziatische landen een rok voor mannen niet vreemd. Heb zelf ook wel eens een Sarong gedragen toen ik daar was.
Ik heb zelf ooit een djellaba gehad en dat zat in de zomer best wel lekker. In ieder geval een stuk lekkerder dan een spijkerbroek.
Alleen naar de wc gaan was nogal onhandig.Vooral als je moest schijten.... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

Een rok lijkt mij in de zomer echt gewoon verschrikkelijk. Lekker met je zwetende benen tegen elkaar schuren. Ja het zal vast wel een beetje verlichtend zijn maar volgens mij scheelt het echt niet veel met een korte broek (of als je toch vreemde kledij wilt dragen) short shorts voor de ultieme verkoeling.

Game PC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bestla

Bestla

M/M -> V/F

Topicstarter
Wiebeltje schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 19:30:
Mooi topic! Ik ben het helemaal met je eens dat mannenmode vrij saai en eentonig is. Dames hebben veel meer variatie en er kan veel meer. Ik ben ook wel vaker jaloers omdat mannen bepaalde dingen eigenlijk niet kunnen dragen in onze maatschappij. Een rok dragen is ook best comfortabel. Het is wat vrijer en gemakkelijker ook. Ik ga er echter niet mee de deur uit. Te bang voor reacties van andere mannen. Vrouwen zijn naar mijn ervaring een heel stuk meer accepterend.

Op een anime conventie heb ik wel eens gecrossplayd en zijn we ook zo naar de supermarkt en de frituur geweest. De enige reactie die ik toen gehad heb was ook van andere mannen die dan toch vragen gingen stellen over je geaardheid en zo...

In de zomer lijkt het mij ook echt heerlijk. Bij ons op het werk wordt van mannen verwacht dat we een lange broek aan hebben terwijl de dames in een korte rok met slippers rondlopen. En dat terwijl we in 2017 leven.
Dank je, ik ga met dit topic wel met de billen bloot so to speak. ;)
Mijn ervaring is dat mannen het niet helemaal niet zien, en dat vrouwen wel kijken maar niets zeggen. Of dat acceptatie is dat blijft de vraag.

[ Voor 3% gewijzigd door Bestla op 27-10-2017 21:01 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tuttel
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 27-05 08:02
Komt bij mij meer een beetje over als dat mannen(mode) niet modieus genoeg is en dat de rok daar nu als statement voor gebruikt wordt.

Persoonlijk heb ik vrij weinig met bijzondere kleding, laat staan dat spul waar mensen mee over catwalks lopen. Vind het juist vaak al moeilijk genoeg om juist kleding te vinden waar niet allemaal frutsels, gaten, random ritsen of vol gekalkt met prenten en teksten.

Denk dat de opmerking dat ik me daar zelf iets te veel man voor voel hier niet geheel op zijn plaats is. ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nature
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 01:13
Ik ga er wel in mee, waarom 2 pijpen als 1 pijp voldoet. Waar komt het eigenlijk vandaan, is het door kleermakers verzonnen om hun meer werk te verschaffen?

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:06
Persoonlijk snap ik niet waarom je dit als man zou willen. In mijn ogen zie je er gewoon belachelijk uit. Een rok is niet hetzelfde als een kilt en een kilt kan niet iedereen dragen.

Noem me narrow-minded, maar ik zou een kerel in rok waarschijnlijk uitlachen en nawijzen. Ik kan me ook niet voorstellen dat een vrouw het aantrekkelijk vindt. Mogelijk wel het lef om het te dragen, maar niet het dragen zelf.

Overigens heb ik zelf ook wel eens een rok gedragen, maar dat was met carnaval.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Anoniem: 936443

de twee uit het buitenland aangehaalde voorbeelden zijn verder wel neutraler en bedekkend.
niet uit de collectie 'sexy', 'picant' of met een oog op verleiding of "modieus" en vaker juist met een oog op neutraliteit.

mijn mening? het neigt geloof ik naar "speelse" "perversie" en grenzen (her)opzoeken.
opwinding... om in dit deel van de wereld rokken te gaan dragen.

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 936443 op 28-10-2017 08:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Het is niks voor mij, leuk dat er mensen zijn als Jaden Smith voor wat afwisseling maar het hoeft van mij geen trend te worden. Het staat bij hem ook niet mannelijk (het is volgens mij ook gewoon vrouwenkleding). Maar ik zal er niemand om uitlachen, ik zal misschien wel even verbaasd zijn.

Valt trouwens wel op dat Jaden op foto's waar zijn vader ook op staat altijd gewoon een broek aan heeft.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bestla

Bestla

M/M -> V/F

Topicstarter
Marzman schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 05:39:
Het is niks voor mij, leuk dat er mensen zijn als Jaden Smith voor wat afwisseling maar het hoeft van mij geen trend te worden. Het staat bij hem ook niet mannelijk (het is volgens mij ook gewoon vrouwenkleding). Maar ik zal er niemand om uitlachen, ik zal misschien wel even verbaasd zijn.

Valt trouwens wel op dat Jaden op foto's waar zijn vader ook op staat altijd gewoon een broek aan heeft.
Dat wij dat met zijn allen bestempelen als vrouwenkleding is ons probleem. Hij vindt dat van niet. En ik moet hem gelijk geven. Een mens mag dragen wat hij of zij wil. Kleding is voor mij genderneutraal, maar een bh trek ik niet aan. Die heb ik ook niet nodig atm. :X
Anoniem: 936443 schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 01:51:
de twee uit het buitenland aangehaalde voorbeelden zijn verder wel neutraler en bedekkend.
niet uit de collectie 'sexy', 'picant' of met een oog op verleiding of "modieus" en vaker juist met een oog op neutraliteit.

mijn mening? het neigt geloof ik naar "speelse" "perversie" en grenzen (her)opzoeken.
opwinding...
Ik ben niet sexy, verre van pervers , en het is niet picant. Dat ik grenzen opzoek, dat klopt. Dat zijn mijn grenzen namelijk. Ik voel mij er goed bij, dat is al wat telt.

Dat een man in kilt redelijk normaal is, is een man in een unisex rokje dat niet. Terwijl het echt hetzelfde is.

[ Voor 35% gewijzigd door Bestla op 28-10-2017 05:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Bestla schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 05:39:
[...]

Dat wij dat met zijn allen bestempelen als vrouwenkleding is ons probleem. Hij vindt dat van niet. En ik moet hem gelijk geven. Een mens mag dragen wat hij of zij wil. Kleding is voor mij genderneutraal, maar een bh trek ik niet aan. Die heb ik ook niet nodig atm. :X

[...]
Ik ben niet sexy, verre van pervers , en het is niet picant. Dat ik grenzen opzoek, dat klopt. Dat zijn mijn grenzen namelijk. Ik voel mij er goed bij, dat is al wat telt.

Dat een man in kilt redelijk normaal is, is een man in een unisex rokje dat niet. Terwijl het echt hetzelfde is.
Behalve dan dat een kilt een kilt is en een rokje een rokje. Noem het unisex, dan ben je de grens al voorbij en aan het toevoegen of veranderen en aan het goedpraten wat toch echt anders is waar we voor een groot deel met zijn allen (eens) zijn.

Kan mij voorstellen dat je het spannend vind en grenzen op wilt zoeken maar is het nou echt nodig of juist?

Dan ga je er anders bij stil staan... Iets minder naief en kinderachtig/speels misschien en met een nieuw zicht op materie en behoud of verandering, nut, juistheid in plaats van een "eigenzinnige" "wil" of losbandigheid.
Er is meer dan ervaren, voelen... Namelijk waarnemen, bedenken, echt leven, leven geven en in stand houden.

Dan zijn ogenschijnlijk "kleine grenzen" als je inzoomed toch substantiëler en verbinding/relaties, oorzaken en gevolgen inzichtelijk als je uitzoomed in plaats van een verrassing die voor het grootste deel aan je voorbij waait.

Het gaat niet om doen waar je je goed bij voelt maar dat wat goed is.

Je gooit jezelf in het diepe door hier te komen, te bluffen, en schaart je tegen een grote groep, wat getuigd van je, eh, laten we het moed noemen... maar zijn grote broer is trots en hun zusje (zelf)acceptatie en deze kunnen blind maken, bedwelmen/bedekken en kunnen stomdronken maken zelfs.
Een blinde mist een hoop informatie maar een bedwelmde dronkaard mist bovendien zelfcontrole.

Nou ken ik je verder niet natuurlijk en zeg niet dat je het 1 of ander bent, maar het zijn belangrijke dingen, unisex dingen nota bene, om te overwegen.

Want hoe we ook proberen, we kunnen vanuit een geestelijk dood lichaam de werkelijkheid, oorzaken en gevolgen, niet ontstnappen, dus moeten we ons aanleren, opleven en er verstandig mee om leren gaan. Anders komen we er niet.

Een ander ding; je kunt niet zeggen roots en cultuur te waarderen en het aan de andere kant omgooien en je in te laten met een fractie van een andere cultuur zonder de juistheid er van volledig te kennen... En zonder die kennis wel een icoon, een uiteinde, er van verheerlijken in een eigen context waar in een eigen uitlegging/betekenis geconcludeerd wordt.

Ik begrijp dus dat je aanneemt dat 'de rok' oorspronkelijk wereldwijd door mannen werden gedragen of anders wel dat alle mannen ze als dusdanig moeten accepteren... Althans dat is een gedachte die door deze thread waait...
Welk bewijs hebben we voor de juistheid hier er van of waar liggen anders exact de verschillen?
De ene 'rok' is de andere niet van makers en toeschouwers met heel andere (in)tenties en opvattingen.
Ik vind het nogal losbandig om dergelijk uitgesproken op te treden en dan komen er bijna automagisch evenredige uitspraken terug... Opmerkelijk voor zulke kleine irrelevante grenzen, niet?
Wie brengt wat samen en wat is blijvend... Waar om?

[ Voor 72% gewijzigd door Anoniem: 936443 op 28-10-2017 07:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Nu online
Bestla schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 21:00:
[...
Mijn ervaring is dat mannen het niet helemaal niet zien, en dat vrouwen wel kijken maar niets zeggen. Of dat acceptatie is dat blijft de vraag.
Of mannen zien het wel maar kijken er niet naar omdat ze het gay vinden en ze bang zijn dat ze anders de indruk geven dat je kans bij ze maakt? O-)

In deze tijd met transgenders verbaast het bestaan van een mannenrok mij niet en ik kan mij er totaal niet aan storen. De grens tussen wat voor man en vrouw is is gewoon aan het verdwijnen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bestla

Bestla

M/M -> V/F

Topicstarter
Ik heb nu 2 dagen ervaring , en mannen lijken het niet te zien. Dat kassameisje van de Gamma zag het meteen en complimenteerde mij er mee.

Gelukkig denkt mijn vrouw er ook erg ruimhartig over. Toen ik gisteren die kilt had aangetrokken ging ze gelijk een jurk op internet zoeken die er bij zou passen. Ik zei "kan je het weer niet hebben dat ik iets nieuws heb?" We hebben er de hele avond lol om gehad. :) O, en ik moet opletten hoe ik ga zitten. ;) :+

[ Voor 5% gewijzigd door Bestla op 28-10-2017 07:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-05 10:20
nvm

[ Voor 99% gewijzigd door Mandrake466 op 28-10-2017 07:35 ]

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

[...]

Het is niet genderneutraal want er is een vrouwen en een mannenafdeling in kledingwinkels. Beschuit met muisjes is in sommige context ook niet genderneutraal (bij een jongetje zijn ze wit met blauw, bij een meisje roze met wit en als je het zomaar eet zijn ze wat in de winkel iigt, roze met wit).

Maar er zijn genoeg mannen met jurken in de wereld, vroeger de schotten, maar op kantoor zul je ze denk ik niet meer in een rok zien. En de Arabieren in de woestijn en sommige moslims hier dragen ook jurken.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla

Bestla

M/M -> V/F

Topicstarter
Marzman schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 08:00:
[...]

Het is niet genderneutraal want er is een vrouwen en een mannenafdeling in kledingwinkels.
De vraag is hoelang nog ? ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• remzor
Maar het is toch niet redelijk normaal in het alledaagse, openbare leven hier? Misschien wel op andere plekken/dorpen (in Schotland ofzo).

@Dr.Zeno Beetje een warrig betoog, had moeite je tekst goed te lezen.

@Redhawk Het komt op mij ook een beetje puberaal over, misschien ook wel rebels. En men heeft het wel eens over een ‘midlife crisis’ waarin mensen allerlei andere dingen gaan proberen, losbandig worden, vreemd gaan, andere interesses tonen, etc.
Het gaat je namelijk wel erg aan het hart en je probeert mensen te overtuigen van je kledingsmaak en gedachtegoed. Op zich prima hoor...
Herken je je in bovenstaande misschien? :P

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• CartmanMMA
  • Laatst online: 22-05 08:26

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Laat ik beginnen met te zeggen dat iedereen zelf moet weten hoe men zich wil kleden.

Echter stoor ik mij wel ontzettend aan de trends van de laatste jaren. Waarom moeten mannen zich steeds vrouwelijker kleden "skinny jeans, rokken, 20 kralen armbanden per arm etc etc". P

Dat mannen zich beter verzorgen met verzorgingscremes, barbers etc prima, maar ik mis toch wel enorm de stoere mannelijke kleding zoals bijvoorbeeld PME. Probeer eens bijvoorbeeld bij een winkel zoals de H&M grotere maten te shoppen zoals XXL / 3XL etc. Nu ben ik niet dik maar door het vele sporten wel groter als de gemiddelde man, maten die ik eerst prima aankon zijn nu gewoon veel te klein.

Goed ik wijk een beetje af van de topic post maar ik wil dus zeggen dat de huidige trend van steeds vrouwelijkere kleding voor mannen echt geen gezicht vindt. Er zijn genoeg andere winkels waar een prima keus is aan kleding voor mensen met mijn voorkeur qua kleding.

Gelukkig is niet iedereen hetzelfde want anders zou het leven wel erg saai zijn ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

CartmanMMA schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 11:26:
Laat ik beginnen met te zeggen dat iedereen zelf moet weten hoe men zich wil kleden.

Echter stoor ik mij wel ontzettend aan de trends van de laatste jaren. Waarom moeten mannen zich steeds vrouwelijker kleden "skinny jeans, rokken, 20 kralen armbanden per arm etc etc". P

Dat mannen zich beter verzorgen met verzorgingscremes, barbers etc prima, maar ik mis toch wel enorm de stoere mannelijke kleding zoals bijvoorbeeld PME. Probeer eens bijvoorbeeld bij een winkel zoals de H&M grotere maten te shoppen zoals XXL / 3XL etc. Nu ben ik niet dik maar door het vele sporten wel groter als de gemiddelde man, maten die ik eerst prima aankon zijn nu gewoon veel te klein.

Goed ik wijk een beetje af van de topic post maar ik wil dus zeggen dat de huidige trend van steeds vrouwelijkere kleding voor mannen echt geen gezicht vindt. Er zijn genoeg andere winkels waar een prima keus is aan kleding voor mensen met mijn voorkeur qua kleding.

Gelukkig is niet iedereen hetzelfde want anders zou het leven wel erg saai zijn ;-)
Pro tip wederom h&m is mogelijk het slechtste soort winkel waar je kunt shoppen als je wat mannelijks aan witlt hebben. Dat soort winkels zijn voornamelijk voor vrouwen en mannen met een vrouwelijke smaak. Ga eens naar een men only winkel en je zult zien dat je veel meer past en minder van dat soort ultra hippe mode spul tegen komt.

Game PC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• segil
  • Laatst online: 22:11
Bestla schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 16:45:

[afbeelding]
Ik moet zeggen dat ik dit ook wel de beste combi vindt uit dat topic met foto's. Ik zou niet zo gauw een rok aantrekken zonder een lange broek eronder.

In de zomer draag ik nog wel eens dit, een soort van kruising tussen een rok en een broek :)
Afbeeldingslocatie: https://i.ytimg.com/vi/FqemAPrgcRA/maxresdefault.jpg

Ik vind het prima als mannen kleding dragen die tot voorkort vooral aan vrouwen werd toegedicht. Sinds de sexuele revolutie dragen vrouwen steeds vaker kleding wat daarvoor vooral door mannen werd gedragen (zoals een kostuum, spijkerbroek), maar andersom komt het nog maar langzaam op gang. Een aantal jaar geleden begon het al wel met de "man bag", zoals in Friends :D

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=QKCZSG4DtWc]

En laatst zag ik ook al een meer vrouwelijkere vest die werd gedragen door een man:

Dus kom maar op met die mix aan kleding :) En degenen die een afkeer voelen, dan is dat een mooi moment om je eigen verwachtingspatroon onder de loep te nemen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roenie
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Een rok voor mannen is gemeengoed op fetisj feesten tegenwoordig. En ik moet zeggen dat heel veel vrouwen daar enthousiast op reageren ;)

Afbeeldingslocatie: https://www.partykleding.nl/image/cache/catalog/producten/2016/Leer/Heren/Biz%20herenrok%20001-250x250.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Roenie op 28-10-2017 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nature
Roenie schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 12:00:
Een rok voor mannen is gemeengoed op fetisj feesten tegenwoordig. En ik moet zeggen dat heel veel vrouwen daar enthousiast op reageren ;)

[afbeelding]
Een jaar of 15 geleden was ik op een festival Dance valley en toen had ook een groep mannen zoiets rok aan maar dan wat langer, het zag er echt Romeins uit heel stoer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roenie
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Nature schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 12:30:
[...]

Een jaar of 15 geleden was ik op een festival Dance valley en toen had ook een groep mannen zoiets rok aan maar dan wat langer, het zag er echt Romeins uit heel stoer.
Hadden de mannen daar ook niets onder aan? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nature
Roenie schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 12:36:
[...]
Hadden de mannen daar ook niets onder aan? ;)
Ik was zo onder de indruk van deze mannen dat ik mezelf niet waardig achtte die demi-goden aan te spreken, ik kon alleen maar staren in verwondering.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 06:38
[...]

[...]

Een man in een kilt of in een jurk van zijn vrouw is net zo normaal als een man die over straat gaat in een konijnenpak, ja het kan, nee het is niet ''normaal''. Wel vind ik dat mensen het lekker zelf moeten weten hoe ze de straat op gaan, of dit nu in een konijnenpak, clownspak of in een jurk van de vrouw is..

Vraagje, wat vind je vrouw ervan dat je haar jurken aantrekt?

[ Voor 7% gewijzigd door LopendeVogel op 28-10-2017 13:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bestla

Bestla

M/M -> V/F

Topicstarter
LopendeVogel schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 13:21:
[...]

Een man in een kilt of in een jurk van zijn vrouw is net zo normaal als een man die over straat gaat in een konijnenpak, ja het kan, nee het is niet ''normaal''. Wel vind ik dat mensen het lekker zelf moeten weten hoe ze de straat op gaan, of dit nu in een konijnenpak, clownspak of in een jurk van de vrouw is..

Vraagje, wat vind je vrouw ervan dat je haar jurken aantrekt?
Dat vond ze grappig omdat ze niet verwacht had dat ik het zou passen. We hebben gierend van de lach gelegen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
Bestla schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 13:45:
[...]

Dat vond ze grappig omdat ze niet verwacht had dat ik het zou passen. We hebben gierend van de lach gelegen. :)
Haha ja oké, voor de grap kan ik me wel indenken dat ze het leuk vond, met de gedachten dat het een grap was? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla

Bestla

M/M -> V/F

Topicstarter
LopendeVogel schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 13:46:
[...]

Haha ja oké, voor de grap kan ik me wel indenken dat ze het leuk vond, met de gedachten dat het een grap was? :D
Ik heb haar natuurlijk wel verteld wat ik toen gedaan heb. Je zag toen alleen het rokgedeelte van de jurk doordat ik een t-shirt erover droeg en een joggingbroek eronder.

Dat was even slikken, maar ze vond het wel ok en gedurft ook. Maar nu met die kilts en de unisexrok is ze wel benieuwd naar die unisexrok, want misschien draagt ze die dan wel als ik hem niet draag. We hebben dezelfde taillemaat. :)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• rafler
  • Registratie: Mei 2005
Ik heb mijn vriendin dit laten lezen en het eerste wat ze zei is dat dit gewoon een verkapte manier van strafestiet zijn is.. Maar goed het is 2017 dus het zal wel normaal zijn..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Iedereen moet gewoon aantrekken waar hij/zij zich goed bij voelt dus waarom niet een rok voor mannen :z

Trouwens, in de toekomst lopen we toch allemaal in een rokje rond ;)

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

rafler schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 13:59:
Ik heb mijn vriendin dit laten lezen en het eerste wat ze zei is dat dit gewoon een verkapte manier van strafestiet zijn is.. Maar goed het is 2017 dus het zal wel normaal zijn..
Gelukkig is jouw vriendin dan ook een expert op het gebied van strafetietisme :Y Niet dat ik weet wat dat is, maar blijkbaar is haar mening zeer belangrijk voor dit topic

Mocht je travestiet bedoelen, tja, dan neem ik aan dat je vriendin dus nooit een broek draagt. En nooit een shirt, zo'n veredeld overhemd, een vest of het allerergst: een hoodie. Sneakers zijn ook taboe, want ook dat is echt iets voor mannen.

Als ik zo eens bedenk zijn praktisch alle vrouwen die ik zie een verkapte travestiet. Interessant.

Oh, en jij hebt natuurlijk een baard.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• segil
  • Laatst online: 22:11
rafler schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 13:59:
Je zult wel travestie bedoelen en nee, dat is het niet. Althans, niet wat ik uit de TS opmaak.
Travestie is inderdaad het verkleden als een vrouw door een man, maar je hebt daar wel onderscheid in. Wat wij in Nederland vooral onder travestie noemen is het beeld van een homo die opzichtig als vrouw is verkleed en dat ook graag in het openbaar doet. Een drag queen is daar een extreem voorbeeld van.
Maar er zijn ook mannen bij (voornamelijk hetero) die graag in vrouwenkleding lopen, zonder dat dit opvalt. Sterker nog, de bedoeling is dan juist om te kunnen doorgaan voor een vrouw als je op straat loopt zonder op te vallen. ("passing" wordt dat genoemd) En deze vorm heet Crossdressing (travesti in het Frans). Dit wilt overigens niet zeggen dat deze mannen een vrouw willen zijn, maar dat ze soms de behoefte hebben om zich als vrouw te uiten. Dat is iets van alle tijden overigens.

Volgens mij vindt de TS het gewoon leuk om een jurk te dragen, zonder zich vrouw te willen voelen. (Redhawk, correct me if I'm wrong)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

een ander ding wat ik terug zie komen is het idee dat acceptatie (zelfs zonder begrip) tegenwoordig de wonderpil voor een goede samenleving moet zijn.
of 'het is 2017 dus het zal wel normaal zijn geworden' als of de tijd alles goedpraat.

schijnheiligheid kan natuurlijk nooit werken...

"kijk eens wat ik allemaal kan accepteren" maar eigenlijk zeggen ze "i dont give a poop about right or wrong en alles is helemaal oke" met oogkleppen op.

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 936443 op 28-10-2017 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nature
Anoniem: 936443 schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 18:10:
een ander ding wat ik terug zie komen is het idee dat acceptatie (zelfs zonder begrip) tegenwoordig de wonderpil voor een goede samenleving moet zijn.
of 'het is 2017 dus het zal wel normaal zijn geworden' als of de tijd alles goedpraat.

schijnheiligheid kan natuurlijk nooit werken...

"kijk eens wat ik allemaal kan accepteren" maar eigenlijk zeggen ze "i dont give a poop about right or wrong en alles is helemaal oke" met oogkleppen op.
Misschien zei men hetzelfde toen er opeens gekke mensen met een broek begonnen te lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Er was eens een tijd dat mannen en vrouwen nog prima wisten wat het verschil tussen mannen en vrouwen was.... Tegenwoordig slapen mannen met mannen, vrouwen met vrouwen, staat alles ter discussie en word de verwarring in plaats van de duidelijkheid steeds groter.

Alle verschillen teniet praten in plaats van een juist perspectief is niet de oplossing.

Het walgelijke ding, schijnheiligheid, de leugen, is gaan regeren.

Prima als me sen ergens over willen nadenken maar losbandig opjutten en aanwakkeren is niet de manier.
Mensen willen vanalles voor zichzelf maar de rem intrappen en er eerlijk bij stil staan mist behoorlijk.

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 936443 op 28-10-2017 18:35 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nature
Anoniem: 936443 schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 18:22:
Er was eens een tijd dat mannen en vrouwen nog prima wisten wat het verschil tussen mannen en vrouwen was.... Tegenwoordig slapen mannen met mannen, vrouwen met vrouwen, staat alles ter discussie en word de verwarring in plaats van de duidelijkheid steeds groter.

Alle verschillen teniet praten in plaats van een juist perspectief is niet de oplossing.

Prima als me sen ergens over willen nadenken maar losbandig opjutten en aanwakkeren is niet de manier.
Mensen willen vanalles voor zichzelf maar de rem intrappen en er eerlijk bij stil staan mist behoorlijk.
Het gaat hier over mannen met rokken volgens mij reageer jij op het verkeerde topic. :P

Ik vind die mannenrokken bij Game of Thrones ook wel bad ass.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Anoniem: 936443 schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 18:22:
Denk dat een homo heel goed het verschil weet tussen een man en een vrouw, daarom kruipt ie bij een man in bed, en niet bij een vrouw :P

De rolpatronen worden wel doorbroken ja, maar waarom is dat slecht? Heb jij er last van als RedHawk in een rok rondloopt?
Wait, whut? Ik weet dat het CDA nu aan de macht is, maar wat heeft dat met dit topic te maken? :+

Overigens zijn dit soort reacties wel een van de redenen waarom ik niet buiten in een kilt ga rondlopen. 99% van de mensen zal het vast niet interesseren, maar ik ben altijd heel erg goed geweest in die 1% aan te trekken die vind dat hij/zij wel een hele preek over mij mag houden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hahaha, het CDA, leuk hoe je die lijn doortrekt :P

Maar denken en weten zijn er twee!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• remzor
RobinHood schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 14:55:
[...]

Gelukkig is jouw vriendin dan ook een expert op het gebied van strafetietisme :Y Niet dat ik weet wat dat is, maar blijkbaar is haar mening zeer belangrijk voor dit topic

Mocht je travestiet bedoelen, tja, dan neem ik aan dat je vriendin dus nooit een broek draagt. En nooit een shirt, zo'n veredeld overhemd, een vest of het allerergst: een hoodie. Sneakers zijn ook taboe, want ook dat is echt iets voor mannen.

Als ik zo eens bedenk zijn praktisch alle vrouwen die ik zie een verkapte travestiet. Interessant.

Een beetje kort door de bocht. Iedereen mag er alles bij halen, zoals bloggers, vloggers, bekende celebs, vrouwen die het wél sexy vinden, etc. Maar als deze kerel dan aangeeft (om een soort ‘tegengeluid’ te laten horen m.b.t. het feit dat vrouwen het sexy vinden) dat zijn vriendin het niets vindt dan mag die mening ineens niet in het topic. Beetje hypocriet ;)

Dat vrouwen vandaag de dag prima in broeken, sneakers, hoodies en vesten kunnen lopen is allang maatschappelijk geaccepteerd. Dat kun je vreemd vinden of juist niet; het is en blijft wel een feit. Er kijkt namelijk echt niemand meer van op.
Andersom, dus mannen in jurken en rokken, is vandaag de dag toch echt wel anders. Wellicht verandert dat nog eens, maar voor nu vindt men het vooral vreemd. Maar zo veranderen dingen, dus ook mode en klederdracht, door de geschiedenis heen. Prima!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paultje3181
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-05 18:26
Rokken is niet mijn ding. Al zijn de voorbeelden hierboven zeker niet lelijk te noemen. Ik weet alleen dat mijn omgeving hier niet open genoeg voor is.

Daarentegen ben ik wel een voorstander van mannenlingerie. Ik vind het erg prettig om zachte stoffen te voelen. Satijn, mesh, kant, fluweel e.d. Voor bovenkleding wol bijv. Echter word dit online al heel snel gefocust wordt op homo's/fetish door de manier van fotograferen.

Erg lastig om mooie lingerie te vinden, waardoor ik ook regelmatig uitwijk naar vrouwenshorties of slips. Het is niet seksueel, al wordt dit wel snel gedacht.

Mooie merken zijn bijvoorbeeld Hom, L'Homme Invisible en Manstore. Meestal koop ik bij bodywearstore.nl . Maar soms ook bij Pabo.

Qua foto's: vergelijk Afbeeldingslocatie: https://www.bodywearstore.com/wp-content/uploads/2017/08/Homme-Invisible-Jardin-Exotique-T-Shirt-MY91-JEX-Multi-1.jpg

met
Afbeeldingslocatie: https://cdn.edc-internet.nl/500/1952-BLACK.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door Paultje3181 op 28-10-2017 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rafler
  • Registratie: Mei 2005
RobinHood schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 14:55:
[...]

Kan niet anders dan :+, je zult wel trots op jezelf zijn _/-\o_.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Josefien
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20-05 13:28
Ik ben op zich wel voor, al was het maar dat mannen in de zomer dan ook iets nets hebben om te dragen wat kort kan zijn :D

Ik kan me nog een nieuwsbericht herinneren van treinmachinisten die uit protest een rok aandeden omdat ze op de snikhete dagen nog in lange broeken moesten terwijl de vrouwelijke collega's rokken mochten dragen.

Het is toch triest dat voor vrouwen wèl korte kleding bestaat wat als netjes wordt beschouwd maar voor mannen niet? :/

En ja, als vrouwen broeken kunnen dragen vind ik dat mannen ook rokken/jurken moeten kunnen dragen :D Waarom ook niet... :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08:09

Fiber

Beaches are for storming.

In de stad, zeker in west Nederland kijkt niemand meer ergens van op hoor. Lekker boeie. Kom vaak genoeg mannen tegen in de soort jurken:

Afbeeldingslocatie: https://ae01.alicdn.com/kf/HTB1wb9OPFXXXXagaXXXq6xXFXXXA/Gratis-verzending-mannen-saudi-arabische-font-b-thobe-b-font-font-b-islam-b-font-Apparel.jpg

Het is niet mijn ding, maar verder zelf weten hoor. En in Amsterdam lopen zoveel Schotten rond in hun kilt met niks eronder dat je daar ook echt niet opvalt.

En dan krijgen we binnenkort ook nog Sinterklaas in z'n jurk... :)

Op het platteland zul je wellicht iets meer mensen hebben die even verbaasd kijken of zo.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla

Bestla

M/M -> V/F

Topicstarter
segil schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 18:01:
s.

Volgens mij vindt de TS het gewoon leuk om een jurk te dragen, zonder zich vrouw te willen voelen. (Redhawk, correct me if I'm wrong)
I'll correct you. :)
Een jurk dragen? Nee hoor, daar gaat het niet om. Ik pakte de jurk omdat mijn vrouw geen rokken heeft , maar wel veel broeken :X Zoals ik al eerder zei, van die jurk zag je weinig anders meer dan het onderste rokgedeelte. Vanaf mijn middel naar beneden tot op mijn knie dus. En daaronder een joggingbroek.

Ik ben een man, voel me man, en gedraag mij als een man. En soms draag ik een kilt/unisex rok. Nu ik mijn eigen 'rok' kleding heb ,heb ik die jurk niet meer nodig al was hij wel leuk als rok met 2 lagen stof die heerlijk aanvoelden. :)

[ Voor 14% gewijzigd door Bestla op 29-10-2017 07:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
Nature schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 19:21:
[...]

Het gaat hier over mannen met rokken volgens mij reageer jij op het verkeerde topic. :P

Ik vind die mannenrokken bij Game of Thrones ook wel bad ass.
Ha ik vind die grote zwaarden wel tof, zullen we die meenemen op straat? Vroeger kon het, waarom nu niet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• President
  • Nu online
LopendeVogel schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 08:24:
[...]

Ha ik vind die grote zwaarden wel tof, zullen we die meenemen op straat? Vroeger kon het, waarom nu niet?
Dat is gevaarlijk...

Een string daarentegen...

Andere dingen doen sommige mannen ook al: vlecht, lang haar, staart (ik heb nog geen twee staartjes gezien though), oorbellen.. Dus ja, waarom dit laatste vrouwelijke kledingstuk niet opgeven naar de mannen. En wie weet draagt TS over een jaar of 10 wel een Assepoester jurk op zijn bruiloft, boeiend :+. Ben vooral benieuwd naar hoe TS zijn kinderen er later bij lopen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
President schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 08:48:
[...]

Dat is gevaarlijk...

Andere dingen doen sommige mannen ook al: vlecht, lang haar, staart (ik heb nog geen twee staartjes gezien though), oorbellen.. Dus ja, waarom dit laatste vrouwelijke kledingstuk niet opgeven naar de mannen. En wie weet draagt TS over een jaar of 10 wel een Assepoester jurk op zijn bruiloft, boeiend :+. Ben vooral benieuwd naar hoe TS zijn kinderen er later bij lopen :9
Haha ja oké dat is wel gevaarlijk, hoewel een rok dragen ook wel gevaarlijk is, je weet niet wie er met z'n (figuurlijke) knuppel ineens achter je aan loopt in een steegje.

Maar goed wat is gevaarlijk, er lopen ook mensen hier door de stad die denken een vampier (of vampier jager?) te zijn. Ze noemen zichzelf alternatieve of ''ghotics''(?) Veelal gewoon een groepje jongeren (middelbare school?) die in dat groepje willen horen.
Niks mis mee, maar kijkend naar alle pinnen, stalen kettingen en andere gevaarlijke voorwerpen die vastgenaaid zitten aan hun kleding zou een zwaard ook gewoon moeten kunnen, want vroeger was dat ook wel een mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josefien
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20-05 13:28
Een zwaard zou ik niet doen, dat is qua gevaar een beetje als rondlopen met een flink scherp onafgeschermd keukenmes of zo :o

Lang haar bij een man kan wèl heel leuk zijn O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla

Bestla

M/M -> V/F

Topicstarter
President schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 08:48:
[...]

Dat is gevaarlijk...

Eh, ik ben 53 en al 15 jaar getrouwd ;) Bewust kinderloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• President
  • Nu online
Bestla schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 09:15:
[...]

Eh, ik ben 53 en al 15 jaar getrouwd ;) Bewust kinderloos.
;( jammer, ik had graag je revolutie op dat gebied gezien :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel36

Daniel36

vernieuwde formule

Ik woon toch wel in een achtergesteld gebied wat dit soort zaken aangaat hoor.
Toevallig was ik gisteren even in de Hoodfstad, Leeuwarden, en daar heb ik twee mannen met een zogenaamde "manbun" zien lopen...

Geen kerels in kilt trouwens, of jurken/rokjes...
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet voor een maatschappelijke discussie over mannen in rokken, noch om te (ver)oordelen.