[Multi] FM7 GoT Racing League Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 13 Laatste
Acties:
  • 26.210 views

• dr_dreey
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:23
Eensch met puntentelling @MAX3400
Have fun.

• darkkingll
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-08 17:59
Ben der klaar voor :)

• darkkingll
Te veel mis met mijn tune :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mavi86
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08:44
Een na laatste ronde vol in de bandenstapel.. 2 plaatsen terug gezet :p sorry voor diegene die daarna op me in reed :)

www.mariovisser.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mavi86 schreef op donderdag 30 november 2017 @ 20:22:
Een na laatste ronde vol in de bandenstapel.. 2 plaatsen terug gezet :p sorry voor diegene die daarna op me in reed :)
Ik moet juist mijn excuses aanbieden :p Ik ramde je zo van de baan af omdat je op mijn scherm nog onzichtbaar was, op het moment dat ik " door je heen ging" werd je weer zichtbaar waardoor ik je dus genadeloos van de baan af drukte >:) O-)

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

• darkkingll
En forza crasht :( anyway. Turn 1 en de rotonde in lap 1 gingen vrij netjes. :) zelf alles weten te ontwijken en een keertje redelijk van achter aangetikt, maar volgens mij geen grote opstoppingen in lobby 2

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01
Eerste race P1 met dank aan een fout van Plank268 in de wat latere rondes. En @MAX3400 zag dat ik op een seconde iets sneller was in totale tijd? O-)
Op naar race 2, kijken of we het gelijk trekken ;)

*edit @Jordy8 DANKJE! Ik wist al niet wie ik moest taggen op tweakers :+

[ Voor 16% gewijzigd door Mu.siQ op 30-11-2017 20:32 ]

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

• Jordy8
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19:54
Mu.siQ schreef op donderdag 30 november 2017 @ 20:30:
Eerste race P1 met dank aan een fout van Plank268 in de wat latere rondes. En @MAX3400 zag dat ik op een seconde iets sneller was in totale tijd? O-)
Graag gedaan he :+

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-09 22:18
Mu.siQ schreef op donderdag 30 november 2017 @ 20:30:
Belangrijkste is dat ik wel een hele ronde 1e heb gelegen tot wat tikjes tegen de muur... :+

Gamertag: timmie271

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jordy8
timmie271 schreef op donderdag 30 november 2017 @ 20:32:
[...]

Belangrijkste is dat ik wel een hele ronde 1e heb gelegen tot wat tikjes tegen de muur... :+
Ook graag gedaan :+
Nee, kon zelf ook ff geen kant meer op :P

• Mavi86
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08:44
Ah net voor de rotonde?:) kun je niks aan doen
NLRev0lution schreef op donderdag 30 november 2017 @ 20:24:
[...]

Ik moet juist mijn excuses aanbieden :p Ik ramde je zo van de baan af omdat je op mijn scherm nog onzichtbaar was, op het moment dat ik " door je heen ging" werd je weer zichtbaar waardoor ik je dus genadeloos van de baan af drukte >:) O-)

www.mariovisser.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nielless
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 10:29
Leuke race gehad! op 't einde van de tweede race nog spannend met Octa ;)

XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Spacecowboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-09 19:08

Spacecowboy

XBL: Biggmans

Eerste ervaring: Erg leuk. Moet wel even een goeie mic regelen, want deze gaf geloof ik alleen maar huis. Hoorde jullie wel, maar jullie mij niet.

Enne, nieuwe nick: Driftmans. Ik heb wat te doen de komende periode. :)

HENG HENG

• darkkingll
Laatste ronde eindelijk onder de 1:40.. wat matig gereden van mij.
Maar mooie race :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Unigo
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15-09 17:50
Leuke races weer, niks te klagen! :)

3ds fc: 4270-0926-7440

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mooie races gehad weer! Vanuit mijn kant geen issues gehad (los van dat mijn verbinding het begaf in de 1e race waardoor ik niet heb kunnen finishen :( ).

XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• theAlchemist
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18:51
Was weer fijn racen. :) Volgende keer misschien wat vaker vooraf op circuit rijden, scheelt me misschien 2 pitstops en 3/4 ronde met 50 km/u :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RickS29
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 13:42
Leuke eerste race gehad, 2de race veel slechter, met misschien een incidentje met plank268 die mij net voor het 2de rechterstuk in de bocht aan mijn binnenkant kwam te zitten, waardoor ik hem niet naar binnen kon nemen, en daardoor tegen de muur eindigde. Daarna in niemandsland gereden met slechte rondetijden.

Xbox Live Gamertag: RickS29 | FC 2552-4842-4168

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Cuqebaqer
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 17-09 16:23
Spacecowboy schreef op donderdag 30 november 2017 @ 21:14:
Eerste ervaring: Erg leuk. Moet wel even een goeie mic regelen, want deze gaf geloof ik alleen maar huis. Hoorde jullie wel, maar jullie mij niet.

Enne, nieuwe nick: Driftmans. Ik heb wat te doen de komende periode. :)
Ik reed op de rontonde toen ik je nieuwe nick hoorde. Ik moest hard op lachen dat maakte me dag wel goed.
Maar het gaat om het plezier en dat is belangrijk in deze league.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mu.siQ
Leuke races weer!

Race 1 denk ik uiteindelijk geluk gehad dat @Stoksbrood uitviel (sorry...) waardoor ik P1 eindigde. Race 2 redelijk consistent gereden en het was een beetje geven en nemen met @Stoksbrood maar uiteindelijk meer geven helaas.

Qua incidenten was er 1 iets wat nog nagekeken moet worden maar die melden zich wel. Verder goed en clean geracet lijkt het, afgezien van de enorme bandenstrooi overal haha.

Helaas kan ik de volgende keren allemaal niet meedoen, of ik moet een beetje geluk hebben met de internetverbinding en tijd etc in Aruba. Dat volgt tzt :+

• Spacecowboy

Spacecowboy

theAlchemist schreef op donderdag 30 november 2017 @ 21:21:
Was weer fijn racen. :) Volgende keer misschien wat vaker vooraf op circuit rijden, scheelt me misschien 2 pitstops en 3/4 ronde met 50 km/u :+
Daar had ik in de eerste race last van. Laatste ronde hang ik 'm vol in de muur waardoor alles afbrak. Schoot niet echt op :P
Cuqebaqer schreef op donderdag 30 november 2017 @ 21:22:
[...]

Ik reed op de rontonde toen ik je nieuwe nick hoorde. Ik moest hard op lachen dat maakte me dag wel goed.
Maar het gaat om het plezier en dat is belangrijk in deze league.
Hahahahaha, nou ja inderdaad. Alhoewel ik nog wel wat verbeterpunten zie :P

[ Voor 32% gewijzigd door Spacecowboy op 30-11-2017 21:26 ]

HENG HENG

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
Mu.siQ schreef op donderdag 30 november 2017 @ 21:23:
Leuke races weer!

Race 1 denk ik uiteindelijk geluk gehad dat @Stoksbrood uitviel (sorry...) waardoor ik P1 eindigde. Race 2 redelijk consistent gereden en het was een beetje geven en nemen met @Stoksbrood maar uiteindelijk meer geven helaas.

Qua incidenten was er 1 iets wat nog nagekeken moet worden maar die melden zich wel. Verder goed en clean geracet lijkt het, afgezien van de enorme bandenstrooi overal haha.

Helaas kan ik de volgende keren allemaal niet meedoen, of ik moet een beetje geluk hebben met de internetverbinding en tijd etc in Aruba. Dat volgt tzt :+
Had jij nog tijden van de 1e race want ik ben niet zo snel met foto's maken.... 2e race heb ik wel...

Was wel weer geweldig ondanks dat ik die bandenstapels toch wel wat vaak geknuffeld heb...

• Jordy8
RickS29 schreef op donderdag 30 november 2017 @ 21:21:
Leuke eerste race gehad, 2de race veel slechter, met misschien een incidentje met plank268 die mij net voor het 2de rechterstuk in de bocht aan mijn binnenkant kwam te zitten, waardoor ik hem niet naar binnen kon nemen, en daardoor tegen de muur eindigde. Daarna in niemandsland gereden met slechte rondetijden.
Ja misschien wel. Ik laat het graag beoordelen.
Excuus voor als ik fout zat in ieder geval :)

Ik had vanavond ruzie met de LB knop waardoor ik vaak aan het eind van het 2de rechte stuk begon te driften bij het aanremmen. :+ Heeft me helaas een mooi gevecht gekost.

[ Voor 4% gewijzigd door Jordy8 op 30-11-2017 21:28 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• darkkingll
timmie271 schreef op donderdag 30 november 2017 @ 21:26:
[...]

Had jij nog tijden van de 1e race want ik ben niet zo snel met foto's maken.... 2e race heb ik wel...

Was wel weer geweldig ondanks dat ik die bandenstapels toch wel wat vaak geknuffeld heb...
Dat was wel humor ja, toen we met zijn 3en achter elkaar reden, alle 3 in dezelfde bocht in de bandenstapel 8)7 Op ten duur maakte ik vlak achter jou een stuurfout en toen was het gedaan voor mij.

[ Voor 36% gewijzigd door darkkingll op 30-11-2017 21:30 ]

• timmie271
RickS29 schreef op donderdag 30 november 2017 @ 21:21:
Jordy8 schreef op donderdag 30 november 2017 @ 21:26:
[...]

Ja misschien wel. Ik laat het graag beoordelen.
Excuus voor als ik fout zat in ieder geval :)

Ik had vanavond ruzie met de L1B waardoor ik vaak aan het eind van het 2de rechte stuk begon te driften :+
Heb het even teruggekeken, maar voor zover ik kon zien zat je er nog voor en had je dus voldoende ruimte om in te sturen.. Voordelen van het rustig terugkijken natuurlijk :+ dus ga daar nog samen met @MAX3400 naar kijken.. Inclusief de tijden achterhalen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mu.siQ
timmie271 schreef op donderdag 30 november 2017 @ 21:26:
[...]

Nee bij mij stopte die met updaten nadat P2 binnen was. Heb wel beide replays. Lijkt me dat je daar wel een leaderboard kunt opvragen?

De vrouw kijkt nu expeditie Robinson (one giveth and one taketh away :P ) maar kan daarna even kijken!

@Jordy8 Wat doe jij met L1B?

• Jordy8
Mu.siQ schreef op donderdag 30 november 2017 @ 21:28:
[...]

Nee bij mij stopte die met updaten nadat P2 binnen was. Heb wel beide replays. Lijkt me dat je daar wel een leaderboard kunt opvragen?

De vrouw kijkt nu expeditie Robinson (one giveth and one taketh away :P ) maar kan daarna even kijken!

Ik heb de LT als remmen, maar de manier waarop ik m'n vinger plaats druk ik per ongeluk de LB knop in. Volgens mij staat ie bij mij als handrem of iets... het gebeurde 3 a 4 keer. Dacht eerst dat ik te snel terug schakelde, maar de 3 keer daarna bleek van niet :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
Mu.siQ schreef op donderdag 30 november 2017 @ 21:28:
[...]

En dat vooruit spoelen is al zo bagger....
darkkingll schreef op donderdag 30 november 2017 @ 21:28:
[...]

Dat was wel humor ja, toen we met zijn 3en achter elkaar reden, alle 3 in dezelfde bocht in de bandenstapel 8)7 Op ten duur maakte ik vlak achter jou een stuurfout en toen was het gedaan voor mij.

Zelf ook 1 incidentje gehad in lap 1, maar goed, dat was misschien ook deels mijn eigen fout dus /care(diegene die ik inhaalde stuurde wel erg laat in in de bocht voor het laatste rechte stuk, waardoor er geen ruimte meer was..)
Dat ging bij mij niet helemaal lekker idd. Al was het wel weer leuk om te zien :+ Het hele 2e rechte stuk lag zodoende ook vol met banden 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• darkkingll
Haha, het was wel extreem qua banden ja..
Maar goed, dit circuit ligt mij ook niet echt volgens mij. Al was ik blij dat ik de uiteindelijke nr12 op ten duur achter mij had, ik was een stuk sneller op precies die paar plekken waar veilig inhalen vrijwel niet mogelijk is(rotonde), rest ging redelijk gelijk op.

Wel een voordeel gevonden aan niet in de buurt werken. Anders zat ik nu nog op kantoor, de productieservers weer online brengen(lang verhaal, iets met een gefrituurde server en een grote reeks aan falen, waaronder goede harde schijven die gesloopt werden door onze hostingproviders en een backup die zou moeten werken maar niet werkte met de servers die we net 4 weken gebruikten) |:( Ik zie net dat de 1e van de 2 applicaties weer online is..

[ Voor 42% gewijzigd door darkkingll op 30-11-2017 21:37 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Iets te vlot weg uit de lobby, maar was weer een leuke avond. Thanks voor het organiseren etc @MAX3400 en tot de volgende keer!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chabio
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 08:07
Was vet mannen! Excuus voor de stille Willie vanuit mijn kant, maar heb de spanningsboog van een kleuter dus als ik ook nog ga praten dan lig ik sowieso om de 3 bochten in de banden. Speel daarom zonder werkende mic.

Tot de volgende keer!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spacecowboy

Spacecowboy

En inderdaad @MAX3400 bedankt voor 't organiseren!

HENG HENG

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18:37
Het waren wederom 2 leuke races, in de 2e race heel lang op P3 rond gereden maar ik heb het helemaal verkloot in de laatste 2 rondes waardoor @dr_dreey mij alsnog voorbij ging.
Op zich dik tevreden met P4, maarja als je zo dichtbij een podiumplek bent..... :z
Iedereen weer bedankt en tot de volgende race. :)

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Heren (voor zover ik weet dat iedereen een zware stem heeft); wederom bedankt voor het racen, de zeer goede manier van sturen en elkaar een beetje laten leven maar ook de grappige manieren waarop sommige mensen een bandje meepikken, even driften of eenvoudigweg in de weg rijden af en toe :)

Ik vermaak me werkelijk kostelijk en moet zeggen dat ondanks de labiele manier van organiseren, het een waar genoegen is dat we dit elke 2 weken weer kunnen voltooien en dat er, in tegenstelling tot de public lobbies, het ontzettend goed en vriendelijk lijkt te gaan!

Mochten er desondanks toch mensen zijn die zich elke race weer op de spreekwoordelijke pik getrapt voelen; stuur me even een gefundeerde DM met je zorgen/opmerkingen. Wil het graag voor iedereen leuk houden.

En dan het slechte nieuws: van lobby 1 sprint-race, is in ieder geval mijn replay en de race-tijden niet verder gekomen dan plek 2. Sowieso had ik al problemen met deze lobby; ineens was alle voice-chat ook verdwenen helaas.

Dus tenzij iemand een screenshot heeft met de finishtijden van lobby 1 sprint-race op basis waarvan ik alle tijden kan stacken, wil ik anders voorstellen dat elke lobby afzonderlijk de normale punten krijgt. Maar alleen normale punten voor de sprint-race per lobby; de main race is voor beide lobbies wel netjes geregistreerd!

Ik word helemaal gestoord van dit spel; bugs met liveries, tijden, replays, noem de hele bende maar op.

[ Voor 4% gewijzigd door MAX3400 op 30-11-2017 22:16 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Unigo
Balen! Heb 'm ook niet vrees ik :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jordy8
MAX3400 schreef op donderdag 30 november 2017 @ 22:13:.

Dus tenzij iemand een screenshot heeft met de finishtijden van lobby 1 sprint-race op basis waarvan ik alle tijden kan stacken, wil ik anders voorstellen dat elke lobby afzonderlijk de normale punten krijgt. Maar alleen normale punten voor de sprint-race per lobby; de main race is voor beide lobbies wel netjes geregistreerd!

Ik word helemaal gestoord van dit spel; bugs met liveries, tijden, replays, noem de hele bende maar op.
Lijkt mij een goede oplossing :)

• PurpleBlue
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Heb sinds een week eindelijk mijn Xbox One! Forza 7 Demo ziet er erg mooi uit!! (kom van Forza 4 af :+ )
Wanneer ik Forza 7 in bezit heb( <+:) / o<:) ), lijkt het mij leuk mee te rijden/spelen met jullie! :)
Houd het topic in de gaten! :Y

Maakt het nog uit welke Forza 7 ik bemachtig i.v.m. auto's?
Ik heb van beide races (via de stream) een screenshot gemaakt maar alleen de 1e en 2e tijd staan er op...
Lekker vaag in ieder geval, al is je oplossing netjes :)

XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]

PurpleBlue schreef op donderdag 30 november 2017 @ 22:39:
Heb sinds een week eindelijk mijn Xbox One! Forza 7 Demo ziet er erg mooi uit!! (kom van Forza 4 af :+ )
Wanneer ik Forza 7 in bezit heb( <+:) / o<:) ), lijkt het mij leuk mee te rijden/spelen met jullie! :)
Houd het topic in de gaten! :Y

Netjes! Hoe meer man hoe beter.
Volgens mij kiezen we alleen non-dlc auto's dus qua races hier maakt de Forza versie niet uit 8)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• job115
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-08 17:14

Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 21:26
Hmm waarom ontdek ik dit topic nu pas.
Ik wil zeker meedoen maar zal helaas zeker niet iedere race er kunnen zijn aangezien de Xbox in de woonkamer staat en ik niet alleen ben.

Gewenst startnummer: 0
Hoor het wel of er nog ruimte is.

Heb helaas geen headset en zoals jullie weten kan ik mijn Kinect niet meer aansluiten.

[ Voor 15% gewijzigd door Phusebox op 01-12-2017 05:38 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cuqebaqer
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 17-09 16:23
Ik heb je ook een pm gestuurd als je ze eventueel nodig heb. Laatste pagina vergeten te lezen dus had je al een pm gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
PurpleBlue schreef op donderdag 30 november 2017 @ 22:39:

Deze wagen( mazda mx5) zit er standaard in,dus het maakt niet uit welke versie je koopt.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Long Beach Sprint Race

DriverTimePoints
Baloutje07 15:59:386 48
MusiQ2 16:11:030 46
OctagonQontrol 16:12:390 44
Plank268 16:19:135 42
Nielless 16:20:460 40
KillerR NL 16:29:268 38
drdreey1976 16:33:028 36
Unigo 16:33:864 34
Skreppiedoe NL 16:34:012 32
Chabio 16:35:452 30
NLRev0lution 16:41:975 28
Mavi1986 16:46:391 26
timmie271 16:53:963 24
Alchemist V 16:57:708 22
FastVegy 17:14:911 20
cuqebaqer 17:20:372 18
Y0J1MB0S4N 17:25:116 16
Dutch B0nes 17:29:758 14
Lappiehero 17:35:114 12
superlucky luke 17:39:165 10
Biggmans 18:53:997 8

Long Beach Main Race

DriverTimePoints
Stoksbrood 31:51:936 96
Baloutje07 31:53:944 92
MusiQ2 31:56:041 88
drdreey1976 32:29:235 84
Nielless 32:34:691 80
OctagonQontrol 32:35:200 76
Skreppiedoe NL 32:37:424 72
Plank268 32:39:657 68
Chabio 32:51:805 64
Unigo 32:53:883 60
NLRev0lution 33:04:761 56
KillerR NL 33:06:240 52
Mavi1986 33:40:722 48
cuqebaqer 33:58:133 44
FastVegy 34:08:738 40
superlucky luke 34:14:386 36
timmie271 34:25:822 32
Y0J1MB0S4N 34:29:012 28
Lappiehero 34:42:254 24
gamebifi 35:24:670 20
Dutch B0nes 35:32:307 16
Alchemist V 35:32:609 12
Biggmans 35:37:046 8
Lutjebroequer 36:00:000 4

FM7 GoT Racing League - Long Beach

Driver Sprint Race Main Race Totaal
Baloutje07 Pos 1: 48 Pos 2: 92 140
MusiQ2 Pos 2: 46 Pos 3: 88 134
drdreey1976 Pos 7: 36 Pos 4: 84 120
Nielless Pos 5: 40 Pos 5: 80 120
OctagonQontrol Pos 3: 44 Pos 6: 76 120
Plank268 Pos 4: 42 Pos 8: 68 110
Skreppiedoe NL Pos 9: 32 Pos 7: 72 104
Stoksbrood Pos Y: 0 Pos 1: 96 96
Chabio Pos 10: 30 Pos 9: 64 94
Unigo Pos 8: 34 Pos 10: 60 94
KillerR NL Pos 6: 38 Pos 12: 52 90
NLRev0lution Pos 11: 28 Pos 11: 56 84
Mavi1986 Pos 12: 26 Pos 13: 48 74
cuqebaqer Pos 16: 18 Pos 14: 44 62
FastVegy Pos 15: 20 Pos 15: 40 60
timmie271 Pos 13: 24 Pos 17: 32 56
superlucky luke Pos 20: 10 Pos 16: 36 46
Y0J1MB0S4N Pos 17: 16 Pos 18: 28 44
Lappiehero Pos 19: 12 Pos 19: 24 36
Alchemist V Pos 14: 22 Pos 22: 12 34
Dutch B0nes Pos 18: 14 Pos 21: 16 30
gamebifi Pos Y: 0 Pos 20: 20 20
Biggmans Pos 21: 8 Pos 23: 8 16
Lutjebroequer Pos Y: 0 Pos 24: 4 4

Hoor het graag als er iets niet klopt :)
Iets met afronding... Kom er zo op terug :)
Done ;)

[ Voor 27% gewijzigd door MAX3400 op 01-12-2017 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy8
@MAX3400
Super dat je dit zo allemaal regelt! :)

(voorlopig) een top 5 en een top 10. Ik ben tevreden.
Ik vond het racen erg vermakelijk met iedereen. Moet toch maar even een microfoontje scoren ergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 05:34:
Ik wil zeker meedoen maar zal helaas zeker niet iedere race er kunnen zijn aangezien de Xbox in de woonkamer staat en ik niet alleen ben.

Heb helaas geen headset en zoals jullie weten kan ik mijn Kinect niet meer aansluiten.
:P Dacht toch dat je vrij aktief was qua gamen/racen en dan gewoon dit topic al weken negeren.

Zal je erbij zetten in de startpost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielless
Octa, Main race finishte ik toch voor jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nielless schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 09:05:
Octa, Main race finishte ik toch voor jou?
Zucht ja... Ik ga zometeen nogmaals de correcties bekijken...

* MAX3400 begint Excel steeds meer te vervloeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielless
MAX3400 schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 09:07:
[...]

Zucht ja... Ik ga zometeen nogmaals de correcties bekijken...

* MAX3400 begint Excel steeds meer te vervloeken.
dacht iets van 1.zoveel seconde achter me ofzo. Scheelde niet veel iig :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nielless schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 09:15:
[...]

dacht iets van 1.zoveel seconde achter me ofzo. Scheelde niet veel iig :P
Main race aangepast; zometeen hercalculatie voor totale punten... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielless
Wel balen dat Nvidia Shadowplay Forza 7 niet detect als game. Had graag alle races willen uploaden naar Youtube

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nielless schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 09:23:
Wel balen dat Nvidia Shadowplay Forza 7 niet detect als game. Had graag alle races willen uploaden naar Youtube
Je kan het via Mixer doen:
In a web browser, navigate to Mixer.com and log in.
Click your profile photo in the top right, then click on “Manage Channel” in the menu.
Select the button for “Keep recordings (VoDs) of my streams” in the preferences menu.
Once enabled, any broadcast longer than 5 minutes will be automatically saved as a VoD.
Denk dat ik dat volgende keer ga doen; helaas staat er dan wel de hele race een stom balkje in beeld dat je aan het streamen bent...

[ Voor 9% gewijzigd door MAX3400 op 01-12-2017 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielless
MAX3400 schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 09:26:
[...]

Je kan het via Mixer doen:

[...]

Denk dat ik dat volgende keer ga doen; helaas staat er dan wel de hele race een stom balkje in beeld dat je aan het streamen bent...
Nice, zal de volgende race ook eens kijken

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dr_dreey
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:23
Phusebox schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 05:34:

@Phusebox
Er zat een anti dram filter op en die is eraf gehaald, vandaar...
So be warned and think positive thoughts!

Welkom :(:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
@MAX3400 hebben we toevallig nog iets van een drop round van slechtste scorende ronde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
job115 schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 13:35:
@MAX3400 hebben we toevallig nog iets van een drop round van slechtste scorende ronde?
Ongetwijfeld niet maar dat komt waarschijnlijk omdat ik niet precies snap/weet wat je bedoelt. Wil je dat 1 hele avond per persoon niet wordt meegeteld over de hele grid? Of wil je 1 race (van de totaal 12) laten wegstrepen? En neem aan dat dat dan het slechtste resultaat per rijder is dus bijvoorbeeld dat Cuqebaqer ervoor kiest om de sprint van gisteren niet op te nemen en ik ervoor kies om de Main van Seca niet laat meetellen?

Snap dat het voor sommige mensen beter is voor de eindklassificatie als ze een DNF of een P17 mogen wegstrepen maar tegelijkertijd zijn er ook een aantal die absoluut tevreden zijn als ze lekker meekomen en altijd P14 rijden ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
MAX3400 schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 17:05:
[...]

Ongetwijfeld niet maar dat komt waarschijnlijk omdat ik niet precies snap/weet wat je bedoelt. Wil je dat 1 hele avond per persoon niet wordt meegeteld over de hele grid? Of wil je 1 race (van de totaal 12) laten wegstrepen? En neem aan dat dat dan het slechtste resultaat per rijder is dus bijvoorbeeld dat Cuqebaqer ervoor kiest om de sprint van gisteren niet op te nemen en ik ervoor kies om de Main van Seca niet laat meetellen?

Snap dat het voor sommige mensen beter is voor de eindklassificatie als ze een DNF of een P17 mogen wegstrepen maar tegelijkertijd zijn er ook een aantal die absoluut tevreden zijn als ze lekker meekomen en altijd P14 rijden ofzo.
Bij de grotere (en ook langere) competities die voor Forza gehouden worden heb je (vaak) een dropped round. Dat houdt in dat voor iedereen zijn slechtste ronde wordt weggestreept. Alhoewel het vaak gebruikt wordt om een nul resultaat van afwezigheid weg te strepen (zo ook in mijn geval)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
job115 schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 17:10:
[...]

Bij de grotere (en ook langere) competities die voor Forza gehouden worden heb je (vaak) een dropped round. Dat houdt in dat voor iedereen zijn slechtste ronde wordt weggestreept. Alhoewel het vaak gebruikt wordt om een nul resultaat van afwezigheid weg te strepen (zo ook in mijn geval)
Keywords: groter en langer ;)

Geen idee, ik rij die andere competities niet en ken de algemeen geaccepteerde regels/discussies niet. Geen idee of ze daar 6x 45 minuten rijden. Of 20x 10 minuten. Maar ik zou het inderdaad niet onacceptabel vinden als "men" hier iets over wil roepen; kan me van sommigen (mezelf incluis) best voorstellen dat je een slechte avond hebt en dat je die liever van je CV weg wil zien. Aan de andere kant; 1 avond niet mee hebben gedaan met DNF en de rest winnen met 2 punten verschil aan het einde van het seizoen, is natuurlijk ook een pluim voor die betreffende rijder.

Persoonlijk, maar daar moeten "we" even over babbelen; ik voel er wel iets voor als men na de 6 race-avonden ervoor kan kiezen om 1 van de 12 resultaten weg te strepen. Maar dat is persoonlijk; neem aan dat jij bedoelt 1 van de 6 totaal weg te strepen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
MAX3400 schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 17:17:
[...]

Keywords: groter en langer ;)

Geen idee, ik rij die andere competities niet en ken de algemeen geaccepteerde regels/discussies niet. Geen idee of ze daar 6x 45 minuten rijden. Of 20x 10 minuten. Maar ik zou het inderdaad niet onacceptabel vinden als "men" hier iets over wil roepen; kan me van sommigen (mezelf incluis) best voorstellen dat je een slechte avond hebt en dat je die liever van je CV weg wil zien. Aan de andere kant; 1 avond niet mee hebben gedaan met DNF en de rest winnen met 2 punten verschil aan het einde van het seizoen, is natuurlijk ook een pluim voor die betreffende rijder.

Persoonlijk, maar daar moeten "we" even over babbelen; ik voel er wel iets voor als men na de 6 race-avonden ervoor kan kiezen om 1 van de 12 resultaten weg te strepen. Maar dat is persoonlijk; neem aan dat jij bedoelt 1 van de 6 totaal weg te strepen?
Als je ervoor kan "kiezen" om 1 van de 12 resultaten weg te strepen dan schiet het idee z'n doel een beetje voorbij volgens mij.

Maar voor dit kampioenschap kan je het negeren hoor. Het is misschien iets om over na te denken voor vervolg kampioenschappen. Het grootste voordeel is dat je niet meteen helemaal uit de running bent als je een keer een avondje niet kan/geen zin hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En hoe doe je dat dan qua punten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
Stel persoon A heeft de volgende resultaten behaalt:
Race 1: 10 punten
Race 2: 18 punten
Race 3: 10 punten
Race 4: 16 punten
Race 5: 1 punten
Race 6: 20 punten

En persoon B:
Race 1: 20 punten
Race 2: 16 punten
Race 3: DNS
Race 4: 17 punten
Race 5: 15 punten
Race 6: 14 punten

Dan wordt voor persoon A race 5 weg gestreept, want zijn slechtste resultaat. Voor persoon B wordt race 3 weggestreept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goed punt! *pun(t) intended* Moeten we tzt maar eens doorrekenen. Of we maken er een consistentie-race van; einde seizoen punten middelen.

Over doorrekenen gesproken; zal zo de totale leaderboard ff aanpassen; die was ik nog ff vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
@MAX3400 Dankje. Ik dacht nog, zal ik m er (weer) in taggen of wacht ik even rustig af :P

Acties:
  • +6 Henk 'm!

FM7 GoT Racing League - Point Leaders

Driver Points Driver Points
OctagonQontrol 380 gamebifi 130
drdreey1976 352 timmie271 130
KillerR NL 344 superlucky luke 114
Nielless 326 Dutch B0nes 110
Stoksbrood 300 Plank268 110
Skreppiedoe NL 300 Y0J1MB0S4N 108
Mavi1986 286 Pethor 98
Baloutje07 284 mrpaaJ 96
Unigo 274 Chabio 94
MusiQ2 272 exstense 82
cuqebaqer 218 FastVegy 60
NLRev0lution 180 Lutjebroequer 58
Lappiehero 170 Generationq87 50
SinergyXL 134 Biggmans 16
Alchemist V 132

Interessante strijd gaande grofweg 95 tot 135 punten (11 man) maar ook iets meer bovenin kan het nog zeker spannend blijven; de eerste 8 plekken moeten nog flink aan de bak :)

[ Voor 5% gewijzigd door MAX3400 op 01-12-2017 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacecowboy

Spacecowboy

Nice, 16 punten. :D

Ook ik kan nog flink aan de bak... Nu bezig met Watkins glen en het afstellen van de auto. Hopelijk dan in de race iets meer geluk. Welke tijden zetten jullie nu neer? Dan weet ik of ik nog heel erg m'n best moet doen of het komende 2 weken wat rustiger aan kan doen met trainen. :P

HENG HENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
Spacecowboy schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 09:03:

Ook ik kan nog flink aan de bak... Nu bezig met Watkins glen en het afstellen van de auto. Hopelijk dan in de race iets meer geluk. Welke tijden zetten jullie nu neer? Dan weet ik of ik nog heel erg m'n best moet doen of het komende 2 weken wat rustiger aan kan doen met trainen. :P
Ik ben er nog niet aan begonnen, wil eerst weer verder met de career mode. Misschien dat ik straks wat rondjes ga proberen en dat is wel nodig als ik weer wil meestrijden voor een top10 plek. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacecowboy

Spacecowboy

Nog even voor de zekerheid: Binnen de gestelde upgrades (uit de OP) mag je toch gewoon tunen hè?

Niet dat ik een week bloedig zit te testen en dat al m'n effort voor niks blijkt.

HENG HENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Spacecowboy als je alle spullen uit de startpost op je auto hebt, kan je bandenspanning, final gear, downforce en differentieel aanpassen naar hartelust.

Ik denk/gok dat tijden rond de 2:08 tot 2:12 mogelijk moeten zijn. Niet voor niets is de sprintrace ongeveer een kwartiertje rijden tov het aantal ronden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy8
Spacecowboy schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 09:03:

Heb net even een rondje gedaan en kwam (met foutjes) tot een hoge 2:10.
Auto is dan nog niet echt goed afgesteld, dat is iets wat ik zelf echt niet kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Jordy8 probeer eens bandenspanning op 1.9 voor, 2.1 achter, 3.55 gearing, geen aero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy8
MAX3400 schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 19:03:
@Jordy8 probeer eens bandenspanning op 1.9 voor, 2.1 achter, 3.55 gearing, geen aero.
Thanks! Voelde een stuk beter. Lage 2:10 gereden.

Denk wel dat ik de race lijn hulp voor in de bochten uit ga zetten. Ik merk gewoon dat ik daardoor teveel rem en de bocht te langzaam neem. Het is vrij breed circuitje voor de mazda waardoor je eigenlijk best wel wat snelheid mee kan nemen.
Dan moet voor mij een 2:09 ongetwijfeld haalbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Hmmm jullie doen aan tunen. Dat gaat voor mij te ver, heb altijd geen enkel idee wat ik dan moet aanpassen.

En het moet ook een beetje leuk blijven. 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op zondag 3 december 2017 @ 09:45:
Hmmm jullie doen aan tunen. Dat gaat voor mij te ver, heb altijd geen enkel idee wat ik dan moet aanpassen.

En het moet ook een beetje leuk blijven. 😉
Het lijkt me geen rocket-science? Je hebt 4 parameters om aan te passen en dan testrijden. De belangrijkste is de versnellingsbak aangezien je snel genoeg doorhebt of je vlak voor een bocht nog had moeten opschakelen want je zat tegen de toerenlimiet aan.

Watkins Glen is een lang circuit met hoge snelheden; vandaar dat ik eerder postte dat de final gear misschien handig is zo ergens tussen 3.5 en 4 kan liggen afhankelijk van schakelen (automaat, semi, manual). Maar de volgende stap is de gearing tussen 2.9 en 3.4 als je minder versnellingen wil gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacecowboy

Spacecowboy

MAX3400 schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 10:46:
@Spacecowboy als je alle spullen uit de startpost op je auto hebt, kan je bandenspanning, final gear, downforce en differentieel aanpassen naar hartelust.

Ik denk/gok dat tijden rond de 2:08 tot 2:12 mogelijk moeten zijn. Niet voor niets is de sprintrace ongeveer een kwartiertje rijden tov het aantal ronden.
Ja precies. Ik had er al even naar zitten kijken omdat ik de originele eindoverbrenging echt te lang vond voor de rechte stukken.

@MAX3400 Met die elite controller, is het bijvoorbeeld mogelijk om de tegendruk van de triggerbuttons in te stellen? Dat is iets wat ik heel graag zou willen instellen. In m'n echte auto is de tegendruk van het rempedaal namelijk ook veel groter dan het gaspedaal...Heb een aantal reviews gelezen maar kan het er niet echt uithalen, ook niet uit de specs, maar op de afbeeldingen lijkt het er op alsof je er wat aan kan instellen...

[ Voor 9% gewijzigd door Spacecowboy op 03-12-2017 10:56 ]

HENG HENG

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Spacecowboy als je handig bent, maar dit is zowel testen als wiskunde: je kan je triggerstop aanzetten (in real life dus een kort rempedaal met hoge druk) maar dan moet je wel met je braking deadzones spelen in het spel. En die deadzone is globaal in het spel en werkt absoluuuut niet voor elke auto.

De Mazda is niet gemaakt om individueel de remdruk in te stellen bij 100% de rem indrukken waardoor jij bijvoorbeeld 110% de remcylinder belast terwijl ik bij 100% trigger maar 95% wil remmen ofzo. Dat heb ik expres gedaan met deze auto want dan wordt het een lastig verhaal voor mensen die niet weten/snappen hoe dat weer werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
MAX3400 schreef op zondag 3 december 2017 @ 10:53:
[...]

Het lijkt me geen rocket-science? Je hebt 4 parameters om aan te passen en dan testrijden. De belangrijkste is de versnellingsbak aangezien je snel genoeg doorhebt of je vlak voor een bocht nog had moeten opschakelen want je zat tegen de toerenlimiet aan.

Watkins Glen is een lang circuit met hoge snelheden; vandaar dat ik eerder postte dat de final gear misschien handig is zo ergens tussen 3.5 en 4 kan liggen afhankelijk van schakelen (automaat, semi, manual). Maar de volgende stap is de gearing tussen 2.9 en 3.4 als je minder versnellingen wil gebruiken.
Hmm ik dacht dat er meer in zat zoals dampers, camber, suspension height etc.

Ik heb vorige week de elite controller binnen gekregen maar kan er nog niet aan wennen. Gebruik nu weer gewoon de normale controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op zondag 3 december 2017 @ 11:41:
[...]
Ik heb vorige week de elite controller binnen gekregen maar kan er nog niet aan wennen. Gebruik nu weer gewoon de normale controller.
Waar kan je niet aan wennen? Ik heb ook de Elite in gebruik (en tweede onderweg) maar omdat ik nog wel eens andere spellen speel, heb ik de paddles eraf gehaald. Oftewel; ik heb een Elite controller met dezelfde bediening als een standaard controller.

Hij is wel wat zwaarder (vind ik lekker in de hang liggen) en door de rubberen zijkanten, heb ik in ieder geval minder last dat bij "agressief" gamen de controller ervandoor gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
MAX3400 schreef op zondag 3 december 2017 @ 11:44:
[...]

Waar kan je niet aan wennen? Ik heb ook de Elite in gebruik (en tweede onderweg) maar omdat ik nog wel eens andere spellen speel, heb ik de paddles eraf gehaald. Oftewel; ik heb een Elite controller met dezelfde bediening als een standaard controller.

Hij is wel wat zwaarder (vind ik lekker in de hang liggen) en door de rubberen zijkanten, heb ik in ieder geval minder last dat bij "agressief" gamen de controller ervandoor gaat :)
De sticks en triggers voelen toch anders en ja die paddles zitten behoorlijk in de weg. Ook als ze wel nuttige functies hebben kan ik die controller niet vasthouden zonder de paddles af en toe per ongeluk te raken. Zijn echt veel te gevoelig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
En we zitten onder de 2:10 :)

En voor mijn beeldvorming; de volgende mensen lijken niet te kunnen/willlen racen? Niet erg maar laat dat even weten; dat scheelt in ieder geval met een stukje planning en lobby-grootte "reserveren":
@JackSparrow @tomolino @possimpible @Yaz @Intr3pid

Kan ook zijn dat ik een bericht absoluuuut niet gezien heb van je ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
Gisteren 10 rondjes gereden, ging nog niet erg lekker en er is zeker ruimte voor verbetering, maar de snelste cleane lap was 1.15.4. Laat in een paar bochten nog wat tijd liggen, volgens mij nogal last van onderstuur dus eens kijken hoe ik dat op kan lossen.
Volgens mij kan ik nog wel wat sneller door de chicane en turn 6.

[ Voor 11% gewijzigd door darkkingll op 05-12-2017 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unigo
Phusebox schreef op zondag 3 december 2017 @ 11:41:
[...]

Hmm ik dacht dat er meer in zat zoals dampers, camber, suspension height etc.

Kan ook, wanneer we race-suspension zouden gebruiken. Maar die hebben we in deze klasse (nog) niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
darkkingll schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 08:42:
Gisteren 10 rondjes gereden, ging nog niet erg lekker en er is zeker ruimte voor verbetering, maar de snelste cleane lap was 1.15.4.
Domme vraag: 1.15? Tikfout of verkeerde track?
Unigo schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 09:03:
[...]

Kan ook, wanneer we race-suspension zouden gebruiken. Maar die hebben we in deze klasse (nog) niet :)
Komt ook niet. Tenminste, ik hoop een beetje dat als het Mazda-seizoen afgelopen is, dat iedereen feeling heeft voor online racen en dat we mogelijk een seizoen 2 met een extra/andere/snellere auto kunnen gaan doen.

[ Voor 42% gewijzigd door MAX3400 op 05-12-2017 09:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:04

TheVMaster

Moderator WOS
MAX3400 schreef op Tuesday 5 December 2017 @ 07:54:

En voor mijn beeldvorming; de volgende mensen lijken niet te kunnen/willlen racen? Niet erg maar laat dat even weten; dat scheelt in ieder geval met een stukje planning en lobby-grootte "reserveren":

Je mag mij er wel af halen.. :'( Ik merk dat ik het in de laatste weken (en ook de komende weken) te druk heb in het weekend om uberhaupt lekker relaxed te kunnen racen. Daarnaast ben ik doordeweeks ook te weinig thuis.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JackSparrow schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 09:08:
[...]

Je mag mij er wel af halen.. :'( Ik merk dat ik het in de laatste weken (en ook de komende weken) te druk heb in het weekend om uberhaupt lekker relaxed te kunnen racen. Daarnaast ben ik doordeweeks ook te weinig thuis.....
Vervelend om te lezen; je bent (gelukkig) niet de enige die het lastig vindt om een ritme/tijd te vinden om de race bij te wonen. Wel goed dat je het druk hebt; waarschijnlijk ben je dus heeeel belangrijk. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unigo
MAX3400 schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 09:06:

Komt ook niet. Tenminste, ik hoop een beetje dat als het Mazda-seizoen afgelopen is, dat iedereen feeling heeft voor online racen en dat we mogelijk een seizoen 2 met een extra/andere/snellere auto kunnen gaan doen.
Nee precies, niet dit seizoen, maar wie weet de volgende? Ik deel je wens! hoeven niet meteen naar R/X klasse met formula auto's, maar iets sneller zou leuk zijn. Misschien ook 2 auto's aanbieden, die echt aan elkaar gewaagd zijn (en deze dan ook het seizoen houden natuurlijk). Krijg je wat dynamiek in het deelnemersveld, waar de ene auto op circuit A goed is, en de andere op B voordeel heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
MAX3400 schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 09:06:
[...]

Domme vraag: 1.15? Tikfout of verkeerde track?

[...]

Ik bedoel natuurlijk 2:15.. Nog niet helemaal wakker :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:04

TheVMaster

Moderator WOS
MAX3400 schreef op Tuesday 5 December 2017 @ 09:10:
[...]

Vervelend om te lezen; je bent (gelukkig) niet de enige die het lastig vindt om een ritme/tijd te vinden om de race bij te wonen. Wel goed dat je het druk hebt; waarschijnlijk ben je dus heeeel belangrijk. :>
>:) Natuurlijk ben ik heel belangrijk 8) Wel jammer, had graag aangehaakt....merk dat ik de Xbox gewoon al 3 weken niet aan heb gehad... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik tik de 2.13, en een beetje aan. kom er niet onder :( (wel gewisseld naar manual clutch (zonder zelf schakelen) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielless
NLRev0lution schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 09:38:
Ik tik de 2.13, en een beetje aan. kom er niet onder :( (wel gewisseld naar manual clutch (zonder zelf schakelen) )
Manual zonder zelf schakelen? koppeling bedoel je denk ik? :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy8
Ik gebruik zelf Manual met clutch, dus zelf schakelen en koppeling indrukken.
Merkte wel echt dat ik bij de start daardoor ook flink sneller weg was dan sommige andere.

Volgens mij profiteer je met de Mazda wel veel als je dit gewoon handmatig doet, evenals geen ABS gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NLRev0lution schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 09:38:
MAX3400 in "[Multi] FM7 GoT Racing League" even lezen. Helaas, maar gelukkig valt het wel mee qua tijd, even een paar final gears proberen.

Ter info; degenen die full-auto rijden verliezen veel op dit circuit omdat de pk/Nm curve van de Mazda wat lastig ligt. Probeer in ieder geval de half-automaat te gebruiken en probeer bochten ook in lagere toerentallen te nemen. Telemetrie wijst uit dat je vanaf grofweg 3700 toeren nog steeds kan gasgeven zonder heel erg veel te verliezen; 3700rpm in 4e versnelling of 5500rpm in 3e versnelling maakt soms weinig uit.
Jordy8 schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 09:57:
Volgens mij profiteer je met de Mazda wel veel als je dit gewoon handmatig doet, evenals geen ABS gebruiken.
TCS, ABS & STM gaan uit zodra ik het spel opstart. Doei, stomme assists :)

[ Voor 15% gewijzigd door MAX3400 op 05-12-2017 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unigo
[b][message=53476021,noline]MAX3400 schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 09:59

Ik rij ook eigenlijk altijd zonder assists. Zeker ABS uit, scheelt best wat meters remweg. Wel wat grotere foutmarge als je met blokkerende bandjes op een bandenstapel af koerst :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intr3pid
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-08 23:44
MAX3400 schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 07:54:

Haal mij er maar af. Donderdagavond werkt i.v.m. werk te vaak niet voor mij. Als we de ambitie hebben ook op andere dagen te racen ben ik van de partij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Intr3pid schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 10:39:
[...]

Haal mij er maar af. Donderdagavond werkt i.v.m. werk te vaak niet voor mij. Als we de ambitie hebben ook op andere dagen te racen ben ik van de partij.
Ik wil je best van het lijstje gooien maar de resterende race-dagen zijn niet op donderdag :)

Hoor het graag van je.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Intr3pid
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-08 23:44
MAX3400 schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 11:43:
[...]

Ik wil je best van het lijstje gooien maar de resterende race-dagen zijn niet op donderdag :)

Hoor het graag van je.
My bad. Dan blijf ik aan boord :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Intr3pid schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 12:49:
[...]

My bad. Dan blijf ik aan boord :)
Tot over 8 dagen dan maar :*) :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chabio
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 08:07
Zat met controller op 2:11 laag, nu g920 geïnstalleerd met challenge playseat, super vette ervaring maar mijn tijd doet t nog niet veel goed, 2:12:259, nog even oefenen deze week en anders toch maar voor nu controller (al gaat t wel schelen nu ik het ‘rem-rubbertje’ heb ontdekt).

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nielless schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 09:50:
[...]

Manual zonder zelf schakelen? koppeling bedoel je denk ik? :P :P
Ja, was nog vroeg 8)7
MAX3400 schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 09:59:
[...]

MAX3400 in "[Multi] FM7 GoT Racing League" even lezen. Helaas, maar gelukkig valt het wel mee qua tijd, even een paar final gears proberen.

Ter info; degenen die full-auto rijden verliezen veel op dit circuit omdat de pk/Nm curve van de Mazda wat lastig ligt. Probeer in ieder geval de half-automaat te gebruiken en probeer bochten ook in lagere toerentallen te nemen. Telemetrie wijst uit dat je vanaf grofweg 3700 toeren nog steeds kan gasgeven zonder heel erg veel te verliezen; 3700rpm in 4e versnelling of 5500rpm in 3e versnelling maakt soms weinig uit.

[...]

Al gedaan, heb final gear wel wat teruggeschroefd, ik geloof naar 3,4. Verder de waardes overgenomen zoals je ze aangaf. Rij verder ook zonder assists en dergelijke, behalve dan manual shift zonder clutch. Kwestie van verder oefenen denk ik.

[ Voor 4% gewijzigd door NLRev0lution op 05-12-2017 13:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 14:01

Yaz

MAX3400 schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 07:54:

Excuus dat ik zo weinig heb laten horen. Om meerdere redenen heb ik jammer genoeg niet mee kunnen doen de afgelopen racen. Prive afspraken, verandering van race tijden, noem de smoezen maar op. Ook heb ik jammer genoeg heb ik er niet de tijd voor (over) om significant veel trainen en dus om competitieve tijden neer te zetten. Een verschil van 12 seconden tussen mij en de snelste haalt voor een ieder de lol er vanaf, helemaal bij mij ;).

Anyhow. Reëel is om te stellen dat ik ook de aankomende races niet mee zal doen.

Wat mij overigens wel zou helpen bij een volgende competitie (want ik wil wel meedoen, ik mis alleen de motivatie als ik er goed over nadenk) is een meer gesloten (qua specs) evenement. Dus een vaste configuratie met een vaste tune. Dan is het alleen de racer die het verschil maakt er zorgt er in ieder geval bij mij voor dat ik niet per definitie al het gevoel krijg verloren te hebben. Elk verschil ligt dan toch echt puur aan mij terwijl ik nu uit eerste hand weet dat alleen al de tune aanpassen een rondetijdenverschil van 7 seconden kan opleveren. Absurd veel en daar was ik zelf nooit achter of uit gekomen.

edit: lees nu ook in deze thread een hele discussie over de tunes etc etc. Blij om te zien dat er meer mensen last van hebben. Jammer dat ik blijkbaar te laks was om daar actief iets mee te gaan doen.

[ Voor 5% gewijzigd door Yaz op 06-12-2017 13:04 ]

Gamertag: YazNL

Pagina: 1 ... 7 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.