[Multi] FM7 GoT Racing League Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 13 Laatste
Acties:
  • 26.212 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yaz schreef op woensdag 6 december 2017 @ 13:03:
[...]
...Absurd veel en daar was ik zelf nooit achter of uit gekomen.
Begrijpelijk :) De tune zelf, ondanks dat ik me kan voorstellen dat het voor een aantal mensen inderdaad abracadabra kan zijn, lijkt niet altijd het verschil te maken. Als je dat wel zo ervaart, vervelend om te lezen.

Seizoen 2 (vooruitlopend nu even), kan mogelijk strakker/losser worden. Maar dat zal tzt vast nog wel een hele goede en lange discussie over plaatsvinden.

@Yaz Ik heb je vooralsnog van de lijst geschrapt; je bent zeker welkom om mee te racen, zelfs als je vindt dat je persoonlijk voor spek&bonen het achterveld bevolkt. :)

[ Voor 13% gewijzigd door MAX3400 op 06-12-2017 13:39 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 21:26
Yaz schreef op woensdag 6 december 2017 @ 13:03:
[...]

Excuus dat ik zo weinig heb laten horen. Om meerdere redenen heb ik jammer genoeg niet mee kunnen doen de afgelopen racen. Prive afspraken, verandering van race tijden, noem de smoezen maar op. Ook heb ik jammer genoeg heb ik er niet de tijd voor (over) om significant veel trainen en dus om competitieve tijden neer te zetten. Een verschil van 12 seconden tussen mij en de snelste haalt voor een ieder de lol er vanaf, helemaal bij mij ;).

Anyhow. Reëel is om te stellen dat ik ook de aankomende races niet mee zal doen.

Wat mij overigens wel zou helpen bij een volgende competitie (want ik wil wel meedoen, ik mis alleen de motivatie als ik er goed over nadenk) is een meer gesloten (qua specs) evenement. Dus een vaste configuratie met een vaste tune. Dan is het alleen de racer die het verschil maakt er zorgt er in ieder geval bij mij voor dat ik niet per definitie al het gevoel krijg verloren te hebben. Elk verschil ligt dan toch echt puur aan mij terwijl ik nu uit eerste hand weet dat alleen al de tune aanpassen een rondetijdenverschil van 7 seconden kan opleveren. Absurd veel en daar was ik zelf nooit achter of uit gekomen.

edit: lees nu ook in deze thread een hele discussie over de tunes etc etc. Blij om te zien dat er meer mensen last van hebben. Jammer dat ik blijkbaar te laks was om daar actief iets mee te gaan doen.
Ik zou ook voor een meer gesloten klasse zijn, en ook niet per se veel sneller want hoe sneller hoe groter de verschillen.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Phusebox schreef op woensdag 6 december 2017 @ 13:20:
[...]

Ik zou ook voor een meer gesloten klasse zijn, en ook niet per se veel sneller want hoe sneller hoe groter de verschillen.
* MAX3400 zet even een reminder in de agenda om de discussie 20 januari aan te zwengelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Zal wel aan mij liggen maar hoe oefenen jullie een track? Er is geen time trial mode ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op woensdag 6 december 2017 @ 20:02:
Zal wel aan mij liggen maar hoe oefenen jullie een track? Er is geen time trial mode ofzo?
Free Play? Ik doe meestal 4 tot 6 laps, paar drivatars erbij. Versnellingsbak ff aanpassen, rijden, wat knaken incasseren, eventueel bak aanpassen en weer rijden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-09 23:45

mr.paaJ

generatie cmd+z

Of test drive, submenuutje voordat je een freeplay race start, voor de eerste snelle tweaks. Daar kun je gelijk aanpassen en verder rijden.

liever de tong gebrand dan lauwe soep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
MAX3400 schreef op woensdag 6 december 2017 @ 20:04:
[...]

Free Play? Ik doe meestal 4 tot 6 laps, paar drivatars erbij. Versnellingsbak ff aanpassen, rijden, wat knaken incasseren, eventueel bak aanpassen en weer rijden.
Hmm. Heb ik net ook gedaan. Beetje omslachtig. Haha voordat ik die Mazda had samengesteld was de zin al half over. Kom niet verder dan 2:09.004 na acht rondjes voor het eerst met deze auto.

Ik rij met abs uit, automatic, tcs aan, stm aan, simulation, friction assist uit. Standaard tune, want daar begin ik niet aan.

Dacht dat ik de elite controller flippers kon toewijzen aan schakelen maar je kunt geen custom controls maken.

Edit: En toen was de elite controller kapot. Dacht open die app eens, moest ik controller update doen. Crashte drie keer en toen deed geen enkele knop het meer.

[ Voor 16% gewijzigd door Phusebox op 06-12-2017 21:51 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Phusebox schreef op woensdag 6 december 2017 @ 20:24:
[...]

Hmm. Heb ik net ook gedaan. Beetje omslachtig. Haha voordat ik die Mazda had samengesteld was de zin al half over. Kom niet verder dan 2:09.004 na acht rondjes voor het eerst met deze auto.
Nice, dat doe je goed :)
Edit: En toen was de elite controller kapot. Dacht open die app eens, moest ik controller update doen. Crashte drie keer en toen deed geen enkele knop het meer.
:X :X Doet ook niks meer met een kabeltje ertussen?

Even genadeloos zieltjes winnen; weet dat @Yonix en @miicker ook FM7 hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy8
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10:59
Zo te zien wordt het tijd om goed te oefenen, als ik al een 2:09:00 voorbij zie komen.

Denk wel dat Watkins erg leuk gaat worden, veel meer inhaal mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavi86
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11:15
Ik ga dit weekend ook maar eens kijken of ik mijn tijd kan verbeteren door de tune aan te passen. Tot nu toe alle races met de standaard tune gereden :)

www.mariovisser.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Jordy8 schreef op donderdag 7 december 2017 @ 08:36:
Zo te zien wordt het tijd om goed te oefenen, als ik al een 2:09:00 voorbij zie komen.

Denk wel dat Watkins erg leuk gaat worden, veel meer inhaal mogelijkheden.
Mwah, ik denk dat de mensen die echt goed zijn en handmatig schakelen en TCS/STM uit hebben staan wel richting de 2:06 zeker moeten kunnen... Met een stuurtje zeker, dat scheelde mij vroeger wel een seconde of anderhalf per minuut gemiddeld.

Ik ben blij als ik in de middenmoot kan meevechten. Watkins Glen is overigens wel breed maar niet heel veel inhaalmogelijkheden denk ik. Veel snelle bochten.

[ Voor 7% gewijzigd door Phusebox op 07-12-2017 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Release notes van de laatste fix:
  • ability for players to dramatically increase race length (up to 1,000 laps for a circuit race and up to 24 hours for a timed race) in any race, including Forza Driver’s Cup events, Free Play, and Private Multiplayer races.
  • Fixed an issue where, when players change car in the Free Play menu, the resulting car would appear with an incorrect livery and/or paint job.
  • Added support for a new platform feature that allows players to convert multiplayer chat to text. Players must have “Speech to Text”, “Text to Speech” or Both options turned on in Xbox Accessibility settings.
Tenminste, bovenstaande is een korte samenvatting maar wel interessant voor ons race-cluppie 8)

[ Voor 6% gewijzigd door MAX3400 op 07-12-2017 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MAX3400 schreef op donderdag 7 december 2017 @ 14:19:
Release notes van de laatste fix:
  • ability for players to dramatically increase race length (up to 1,000 laps for a circuit race and up to 24 hours for a timed race) in any race, including Forza Driver’s Cup events, Free Play, and Private Multiplayer races.
  • Fixed an issue where, when players change car in the Free Play menu, the resulting car would appear with an incorrect livery and/or paint job.
  • Added support for a new platform feature that allows players to convert multiplayer chat to text. Players must have “Speech to Text”, “Text to Speech” or Both options turned on in Xbox Accessibility settings.
Tenminste, bovenstaande is een korte samenvatting maar wel interessant voor ons race-cluppie 8)
Ben eerder benieuwd hoe ik er voor kan zorgen dat ik jullie liveries zie tijdens de race :p

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
NLRev0lution schreef op donderdag 7 december 2017 @ 16:59:
[...]

Ben eerder benieuwd hoe ik er voor kan zorgen dat ik jullie liveries zie tijdens de race :p
Daar is een knopje voor (geen grap), je kan in multiplayer aangeven dat je de liveries wel of niet wil zien. Ben nu niet bij de Xbox, dus kan niet precies zeggen waar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Segafreak83 schreef op donderdag 7 december 2017 @ 17:04:
[...]

Daar is een knopje voor (geen grap), je kan in multiplayer aangeven dat je de liveries wel of niet wil zien. Ben nu niet bij de Xbox, dus kan niet precies zeggen waar ;)
8)7 als dat knopje ook werkt op de pc dan ben ik blij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-08 17:59
Segafreak83 schreef op donderdag 7 december 2017 @ 17:04:
[...]

Whut :o En ik maar denken dat het aan Forza ligt..
(PC btw)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
MAX3400 schreef op donderdag 7 december 2017 @ 08:07:
[...]

Nice, dat doe je goed :)

[...]

:X :X Doet ook niks meer met een kabeltje ertussen?

Even genadeloos zieltjes winnen; weet dat @Yonix en @miicker ook FM7 hebben ;)
Goed bezig, @MAX3400 . ;) Echter, ik ben een casual gamer. Alles in competitief verband moet ik aan mij voorbij laten gaan i.v.m. gebrek aan tijd.

Anyhow, toch bedankt! 😁

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• job115
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-08 17:14
2:07.8.

Busstop is lastig in dit wagentje. achterkant wordt daar toch erg ligt. Foutje daar kost me zo al 5-6 tienden.
Overigens zie ik alleen een hele hoge 2.06 met echt een perfect rondje. Maar het kan zijn dat ik door gebrek aan forza spelen nog een beetje roestig ben.

Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
job115 schreef op donderdag 7 december 2017 @ 18:53:
2:07.8.

Busstop is lastig in dit wagentje. achterkant wordt daar toch erg ligt. Foutje daar kost me zo al 5-6 tienden.
Overigens zie ik alleen een hele hoge 2.06 met echt een perfect rondje. Maar het kan zijn dat ik door gebrek aan forza spelen nog een beetje roestig ben.
Met custom tune? Welke hulp aan/uit?
Nette tijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• job115
Phusebox schreef op donderdag 7 december 2017 @ 19:22:
[...]

Met custom tune? Welke hulp aan/uit?
Nette tijd.
Banden druk iets om laag, rond 1.9 bar.
Gearing FD 3.10
Downforce minimaal
diff 50/50

En alle assists uit, steering normal

[ Voor 6% gewijzigd door job115 op 07-12-2017 19:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
job115 schreef op donderdag 7 december 2017 @ 19:31:
[...]

Banden druk iets om laag, rond 1.9 bar.
Gearing FD 3.10
Downforce minimaal
diff 50/50

En alle assists uit, steering normal
Ja handmatig schakelen scheelt al een hoop, maar dat krijgen mijn hersens niet geregeld. Met een stuur wel maar bij controller niet. 😒
Hoe vaak ik dit al heb geprobeerd. Ik ga dan opeens heel houterig rijden. Veel te hard remmen, zwabberen door de bocht omdat ik ook nog moet schakelen tussen het sturen en gas geven door.

Ik zit nu op 2:07.4 met kleine foutjes en automatisch schakelen. Een seconde moet er nog wel af kunnen.

Handmatig kom ik niet verder dan 2:11 na 20 rondjes proberen.

Maat goed, test drive of online race is nog wel andere koek. Het gaat er meer om hoe consistent je bent. Ik heb nog wel eens last van de 'Montoya-knikker', zoals Olav Mol het ooit noemde. Ben nogal snel afgeleid in een huiskamer waar mensen je dingen vragen waar je dan over nadenkt en voor je het weet sta je in het grind.

[ Voor 48% gewijzigd door Phusebox op 07-12-2017 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
Phusebox schreef op donderdag 7 december 2017 @ 19:48:
[...]

Ja handmatig schakelen scheelt al een hoop, maar dat krijgen mijn hersens niet geregeld. Met een stuur wel maar bij controller niet. 😒
Hoe vaak ik dit al heb geprobeerd. Ik ga dan opeens heel houterig rijden. Veel te hard remmen, zwabberen door de bocht omdat ik ook nog moet schakelen tussen het sturen en gas geven door.

Ik zit nu op 2:07.4 met kleine foutjes en automatisch schakelen. Een seconde moet er nog wel af kunnen.

Handmatig kom ik niet verder dan 2:11 na 20 rondjes proberen.

Maat goed, test drive of online race is nog wel andere koek. Het gaat er meer om hoe consistent je bent. Ik heb nog wel eens last van de 'Montoya-knikker', zoals Olav Mol het ooit noemde. Ben nogal snel afgeleid in een huiskamer waar mensen je dingen vragen waar je dan over nadenkt en voor je het weet sta je in het grind.
Mocht je een constante 2.06 kunnen gaan rijden kan je denk ik rustig naar de overwinning rijden. Of @Verwijderd en @Stoksbrood moeten dit soort tijden ook rijden. Voor mij gaat een 2.06 in ieder geval meer een perfect rondje worden ipv race pace

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
job115 schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 05:43:
[...]

Mocht je een constante 2.06 kunnen gaan rijden kan je denk ik rustig naar de overwinning rijden. Of @Verwijderd en @Stoksbrood moeten dit soort tijden ook rijden. Voor mij gaat een 2.06 in ieder geval meer een perfect rondje worden ipv race pace
Nee dat is wat ik bedoelde te zeggen, dat is leuk voor een of twee rondes waar alles goed samenvalt maar race pace zal voor mij denk ik eerder rond de 2:10 liggen over de hele race gemiddeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01
@job115 ik kan helaas niet meedoen de volgende keer maar wil voor het idee wel eens wat rondes rijden dit weekend. Mocht de bios (star wars!) onverhoopt niet doorgaan.

Oh en je moet wel de goede Mu.siQ taggen ;)

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier een race-pace van 9 laag; en mijn beste rondje meteen een 8 hoog. Dus we gaan het zien; er zijn voldoende snelle lijnen op het circuit om lekker competitief elkaar aan te vallen :)

Voorlopig dus ook @Mu.siQ wegstrepen van de startlijst?

[ Voor 14% gewijzigd door MAX3400 op 08-12-2017 06:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
MAX3400 schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 06:46:
Hier een race-pace van 9 laag; en mijn beste rondje meteen een 8 hoog. Dus we gaan het zien; er zijn voldoende snelle lijnen op het circuit om lekker competitief elkaar aan te vallen :)

Voorlopig dus ook @Mu.siQ wegstrepen van de startlijst?
Ik ben benieuwd hoe het er aan toe gaat tijdens een race. Ik hou meer van kortere smallere circuits omdat je hier straks drie dik over het rechte stuk op een tranendal aankoerst. Maar ik laat me verrassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
@MAX3400 Ja helaas wel. Kaartje voor de première ligt al enkele weken vast ;) hopende volgend seizoen wel meer races mee te kunnen doen maar met mijn onregelmatige werktijden blijft het afwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 06:51:
[...]

op een tranendal aankoerst
Really... Zelfs Long Beach is, zo goed als, vlekkeloos verlopen ondanks de verschillen in snelheid/skills.
Mu.siQ schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 06:53:
@MAX3400 Ja helaas wel. Kaartje voor de première ligt al enkele weken vast ;) hopende volgend seizoen wel meer races mee te kunnen doen maar met mijn onregelmatige werktijden blijft het afwachten
Pfff, Star Wars... Pfff, werken... Slecht excuus om gewoon geen pole-position te willen scoren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
@MAX3400 lol. Bedankt he, zal het doorgeven aan de patiënten dat ik ff 2u niet aanwezig ben :+

@Phusebox wat @MAX3400 zegt. Long Beach was echt weer prima verlopen ondanks de weinig ruimte om in te halen plus die leuke rotonde. Dus genoeg fun. Hoewel ik/wij voorin reden waren er via de koptelefoon genoeg gevechten te horen achterin het veld. Prima vermakelijk. Sterker nog ik heb liever een close gevecht dat ik verlies uiteindelijk dan dat ik eenzaam vooraan zou rijden. Waarom? Omdat racen leuker is dan rijden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik heb dus helaas geen headset en de Kinect werkt niet meer he op de X. Althans ik ga er niet 60 euro aan uitgeven...

En mijn dure noise cancelling koptelefoon met microfoon wordt niet ondersteund....
Achterlijke standaarden tegenwoordig allemaal.

[ Voor 37% gewijzigd door Phusebox op 08-12-2017 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
Hmm, Ik lees het al, ik zal zondag nog even flink gaan oefenen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heeft iemand op de pc al de oplossing om je eigen headset te gebruiken ipv de xbox headset via de controller? Ik hoor niemand in de lobby/party als ik mn eigen headset gebruik. Wordt dat uberhaubt ondersteund?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
job115 schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 05:43:
[...]
Ik moet Forza uberhaupt nog opstarten, héél weinig tot vrijwel geen tijd gehad.
Hopelijk kan ik dit weekend een paar rondjes neerzetten en mijn setup een beetje tweaken :+ .

To be continued!

XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exstence
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 30-11-2020
-- delete alles -- -- na veel trial and error gevonden --

[ Voor 136% gewijzigd door exstence op 08-12-2017 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Nou verder dan een 2:07.3 kom ik niet met een automaat bak. Dacht dat het nog wel een seconde harder zou kunnen maar nee...
Iemand nog een goede setup? Ik heb geen idee wat ik moet veranderen. Ook handig dat die tekatballonetjes maar halve tekst tonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavi86
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11:15
Hmm ik zit nu op 2:12.... gaat niet helemaal lekker lijkt het als ik de tijden hier voorbij zie komen.

www.mariovisser.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
Phusebox schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 20:06:
Nou verder dan een 2:07.3 kom ik niet met een automaat bak. Dacht dat het nog wel een seconde harder zou kunnen maar nee...
Iemand nog een goede setup? Ik heb geen idee wat ik moet veranderen. Ook handig dat die tekatballonetjes maar halve tekst tonen.
Zou je is en filmpje van je ronde kunnen uploaden? Ben wel benieuwd hoe je zo'n tijd met automaatbak kan halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18-09 21:22
Mavi86 schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 22:30:
Hmm ik zit nu op 2:12.... gaat niet helemaal lekker lijkt het als ik de tijden hier voorbij zie komen.
Dat valt best mee hoor, mijn snelste ronde tot nu toe is een 2:11:8, en ik geloof niet dat daar nog heel veel vanaf gaat.

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacecowboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-09 19:08

Spacecowboy

XBL: Biggmans

Mavi86 schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 22:30:
Mijn goeie rondes zijn 2:12. Slechtste rondes 2:13 of 2:14 zelfs, dus dat valt zat mee. Ik zie nog wel ruimte voor verbetering overigens. Zondag maar weer even tijd maken. :)

Wel balen dat ik tegenwoordig weer fulltime werk, dat ziek zijn kwam me best aardig uit met de FM GoT Racing League :P

Uiteraard ben ik liever gewoon niet ziek natuurlijk

[ Voor 19% gewijzigd door Spacecowboy op 09-12-2017 09:11 ]

HENG HENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
job115 schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 07:14:
[...]

Zou je is en filmpje van je ronde kunnen uploaden? Ben wel benieuwd hoe je zo'n tijd met automaatbak kan halen
En net als Hamilton door Rosberg gepiepeld worden Monday de data gedeeld wordt? 😀
Zal straks eens kijken of dat lukt.

Ehm hoe doe ik een replay van test drive? Zodra ik op finish druk is die weg natuurlijk maar kan het nergens vinden. Anyhoo: 2:07.1 maar dat ga ik in een race nooit kunnen rijden.

Hmm volgens mij heb ik dus gewoon een te snelle auto. Misschien even in de start post zetten waar je op uit moet komen qua rating?
Ik vond het al raar dat ik zo snel zou zijn... Ach was leuk om even in die waan te leven 😂

Sorry voor de f#?& up kom nu nog niet verder dan 2:11. Dan snap ik de verontwaardiging over een 2:07 wel... Haha.

[ Voor 42% gewijzigd door Phusebox op 09-12-2017 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
Phusebox schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 09:37:
[...]

En net als Hamilton door Rosberg gepiepeld worden Monday de data gedeeld wordt? 😀
Zal straks eens kijken of dat lukt.

Ehm hoe doe ik een replay van test drive? Zodra ik op finish druk is die weg natuurlijk maar kan het nergens vinden. Anyhoo: 2:07.1 maar dat ga ik in een race nooit kunnen rijden.

Hmm volgens mij heb ik dus gewoon een te snelle auto. Misschien even in de start post zetten waar je op uit moet komen qua rating?
Ik vond het al raar dat ik zo snel zou zijn... Ach was leuk om even in die waan te leven 😂

Sorry voor de f#?& up
Met de build zoals die in de start post staat zou je op de volgende specs moeten komen:
C500
135kW/181hp
990kg/2181lbs

Met de stats:
Speed: 5.4
Handling 5.6
Acceleration: 6.9
Braking 5.4

Deze build valt wel buiten de homologatie klasse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
job115 schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 11:35:
[...]

Met de build zoals die in de start post staat zou je op de volgende specs moeten komen:
C500
135kW/181hp
990kg/2181lbs

Met de stats:
Speed: 5.4
Handling 5.6
Acceleration: 6.9
Braking 5.4

Deze build valt wel buiten de homologatie klasse.
Ja ik had dus B-nogwat. Maar deze C500 is wel erg saai. Ook geen idee hoe ik hiermee een 2:07 of zelfs 2:09 zou moeten rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exstence
Dag heren, Wat is jullie max. snelheid, vlak voor de busstop? Ik kom op 203 km/h uit, in de vijfde versnelling.
Moet ik mijn gearing instellingen veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
exstence schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 14:31:
Dag heren, Wat is jullie max. snelheid, vlak voor de busstop? Ik kom op 203 km/h uit, in de vijfde versnelling.
207 met mijn gearing op 2.97 en aero op 36kg.
Ben nog wel aan het testen met setups dus dit is niet definitief :)

Edit; Snelste staat na 10 ronden op 2.09.8
@MAX3400, ik hoop weer samen aan kop te mogen strijden met je _/-\o_ , even @job115 erbuiten gelaten dan :)

[ Voor 16% gewijzigd door Stoksbrood op 09-12-2017 14:59 ]

XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik heb geen idee wat ik moet aanpassen aan de tune. Verander wel eens wat maar ik merk geen verschil.

Zelf schakelen lukt nu wel redelijk, maar ook dat zet naar mijn idee geen zoden aan de dijk. Ik gebruik de rewind knop wel eens om te zien wat theoretisch mijn snelste ronde zou kunnen zijn, dus foutjes corrigeren om te zien wat een 'perfecte' ronde zou opleveren maar daar zie ik geen secondes winst in.

Zou graag een ghost zien van mensen die deze baan in 2:07 doen nu ik weet dat ik dus een veel te snelle auto had.

Was overigens wel veel leuker rijden die B versie, wat meer snelheid en wat meer powersliding.

[ Voor 21% gewijzigd door Phusebox op 09-12-2017 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy8
exstence schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 14:31:
Ik zit meestal op de 206, gearing staat op 3.10.

Vanmiddag even rondjes gereden en kwam constant tussen de 2:09:1 en 2:09:6.
Denk dat ik daarmee wel meekom met de mensen vooraan (behalve de alien Job :+ ).

Ben wel benieuwd wat de racepace gaat worden, heb er in ieder geval heeeeel veel zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik doe toch ergens iets fout.. 2:09 haal ik niet. Inmiddels in totaal denk ik wel 100 rondjes gereden. Geen idee waar ik nog zo enorm veel tijd kan winnen in die paar bochten die er maar zijn.

Ik neem aan dat jullie de busstop ook in de vierde versnelling doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy8
Yep, ik neem hem ook in de 4de versnelling.
Gebruik je assists?

Verder is het natuurlijk zo soepel mogelijk de bocht door te gaan en een goede lijn voor jezelf vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Jordy8 schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 16:20:
Yep, ik neem hem ook in de 4de versnelling.
Gebruik je assists?

Verder is het natuurlijk zo soepel mogelijk de bocht door te gaan en een goede lijn voor jezelf vinden.
Enkel automatisch schakelen normaal maar heb ook al tientallen rondjes met handmatig schakelen gereden en het scheelt nauwelijks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Phusebox schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 16:18:
Ik doe toch ergens iets fout.. 2:09 haal ik niet. Inmiddels in totaal denk ik wel 100 rondjes gereden. Geen idee waar ik nog zo enorm veel tijd kan winnen in die paar bochten die er maar zijn.

Ik neem aan dat jullie de busstop ook in de vierde versnelling doen?
Hoeft niet direct iets met fout doen te maken te hebben :).
Onder de 2.09 heb ik nog niet gereden, is misschien wel mogelijk voor me maar wel met heel veel moeite en een perfect rondje waarschijnlijk.

Edit: Ik heb een opname gemaakt van een rondje wat ik zojuist heb gereden (2:09 laag).
Linkje: http://xboxdvr.com/gamer/Stoksbrood/video/40697006

[ Voor 13% gewijzigd door Stoksbrood op 09-12-2017 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Stoksbrood schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 16:31:
[...]

Onder de 2.09 heb ik nog niet gereden, is misschien wel mogelijk voor me maar wel met heel veel moeite en een perfect rondje waarschijnlijk.

Edit: Ik heb een opname gemaakt van een rondje wat ik zojuist heb gereden (2:09 laag).
Hmm vaag. Compleet ander geluid valt me op.
Ook trekt ie harder op dan bij mij lijkt het.

Zie verder niks waarbij ik denk van Oh daar kan ik nog tijd winnen.

[ Voor 5% gewijzigd door Phusebox op 09-12-2017 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 16:55:
[...]

Hmm vaag. Compleet ander geluid valt me op.
Ook trekt ie harder op dan bij mij lijkt het.

Morgen eens goed bekijken.
Ik schakel wel manual + clutch, daar zal sowieso een verschil zitten. Hoop in ieder geval dat het je iets helpt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Stoksbrood schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 16:59:
[...]

Ik schakel wel manual + clutch, daar zal sowieso een verschil zitten. Hoop in ieder geval dat het je iets helpt :)
Hmm doe je dat met controller? Knap... Strakke ronde wel. Smooth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 17:00:
[...]

Ik rijd met een stuur, met een controller krijg ik met manual + clutch kramp in mijn hand 8)7.
Tevens krijg ik dan nooit zo'n nette ronde er uit.

Genoeg oefenen, auto goed leren kennen (een hoop hebben er al 3 races opzitten + een hoop oefen rondes).
Dit heeft me nu 25 rondes gekost, was me net nog gelukt om een 2:08:700 neer te zetten.

Anders iemand vragen die normaal in het middenveld rijd een filmpje te maken.
Iemand ^ :) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Stoksbrood schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 17:04:
[...]

Ik rijd met een stuur, met een controller krijg ik met manual + clutch kramp in mijn hand 8)7.
Tevens krijg ik dan nooit zo'n nette ronde er uit.

Genoeg oefenen, auto goed leren kennen (een hoop hebben er al 3 races opzitten + een hoop oefen rondes).
Dit heeft me nu 25 rondes gekost, was me net nog gelukt om een 2:08:700 neer te zetten.

Anders iemand vragen die normaal in het middenveld rijd een filmpje te maken.
Iemand ^ :) ?
Hmm ok ja stuur verklaart wel een en ander. Ik had eerder ook een stuur en heb wel een nieuw gekocht maar dat komt pas in april. 😒

Met stuur ben je wel een seconde of wat zeker sneller omdat je veel vloeiender kunt rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
Phusebox schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 17:00:
[...]

Manual met clutch op controller is het makkelijkst als je de clutch met de handbrake verwisselt. Dat kan in de control opties van Forza. Dan moet je gewoon simpel weg A+B voor opschakelen en A+X voor terug. Voor terug schakelen tik ik overigens nog wel even het gas aan. Maakt de auto wat stabieler tijdens het aanremmen.

Ik zal ook nog proberen een Gameclip te maken van een 2.07

[ Voor 5% gewijzigd door job115 op 09-12-2017 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exstence
Stoksbrood schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 16:31:
[...]

Jezus, als ik met die vaart door de bocht ga (diep rode pijlen), dan spin 'glij ik uit de bocht' (onderstuur?).

Hoe doe je dat, dat 'clutchen'? Ik gebruik de pc-versie en een stuur --> vingervlug knoppen indrukken

[ Voor 7% gewijzigd door exstence op 09-12-2017 20:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• job115
http://xboxdvr.com/gamer/Baloutje07/video/40700005

Beste rondje tot nu toe. Race pace zal denk ik midden tot lage 2.08 worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Hmm vraag me af of het zin heeft om mee te doen met dit soort rondetijden.
job115 schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 18:35:
http://xboxdvr.com/gamer/Baloutje07/video/40700005

Beste rondje tot nu toe. Race pace zal denk ik midden tot lage 2.08 worden
Hmm is cockpitview geen verplichting in de league?

Zie ook hier geen bijzonderheden, zelfs een paar kleine foutjes, dus snap niet hoe deze ronde zo snel kan zijn...

Wat me wel opvalt in de filmpjes is dat jullie allemaal de racing line (deels) aan hebben staan.

[ Voor 82% gewijzigd door Phusebox op 09-12-2017 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
Phusebox schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 18:48:

[...]

Zie ook hier geen bijzonderheden, zelfs een paar kleine foutjes, dus snap niet hoe deze ronde zo snel kan zijn...

Wat me wel opvalt in de filmpjes is dat jullie allemaal de racing line (deels) aan hebben staan.
Volgens mij is chase cam gewoon toegestaan? En wat betreft de race lijn. Als ik het uitzet moet ik minstens een ronde of 50 gaan oefenen om de baan goed te leren en daar heb ik niet echt zin in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacecowboy

Spacecowboy

[...]

Je mag de view gebruiken die je wilt. Ik gebruik zelf het liefst de bumpercam, maar ben nu aan het oefenen met de cockpitcam.
Stoksbrood schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 16:59:
[...]

Nette ronde hoor. Daar kan ik nog wel wat van leren. Hoe heb je je gearing staan? nm, al gevonden

Zo even aan de beelden te zien heb ik het idee dat die van mij veel meer neiging heeft tot overstuur om een of andere reden...
Sowieso begin volgend jaar m'n hele gamehoek opnieuw inrichten. Stuur gaat dan echt een must zijn.

[ Voor 31% gewijzigd door Spacecowboy op 09-12-2017 23:55 ]

HENG HENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theAlchemist
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18-09 18:51
De meesten kunnen de balous/stoksbroods ook niet volgen. Ik denk dat er een grote groep is die rond de 2.12 gaat rijden in de race en een deel daarvan (in ieder geval ik :P) zal vast ook nog wel eventjes buiten de baan te vinden zijn. In een vrij rondje ben ik nog niet verder gekomen dan 2.10 hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacecowboy

Spacecowboy

Wat me ook opvalt aan een aantal filmpjes is dat jullie biza laat remmen. Als ik zo laat rem schuif ik rechtdoor...

HENG HENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Spacecowboy schreef op zondag 10 december 2017 @ 11:41:
Wat me ook opvalt aan een aantal filmpjes is dat jullie biza laat remmen. Als ik zo laat rem schuif ik rechtdoor...
Rij je zonder ABS? Probeer dan maximaal 90% te remmen ipv vol de rem in te drukken.

Met ABS is de remweg sowieso altijd wat langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacecowboy

Spacecowboy

Phusebox schreef op zondag 10 december 2017 @ 11:45:
[...]

Rij je zonder ABS? Probeer dan maximaal 90% te remmen ipv vol de rem in te drukken.

Met ABS is de remweg sowieso altijd wat langer.
Ik moet nog even wat meer triggercontrol krijg, ipv binair te remmen :P

HENG HENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exstence
... ik geef het clutchen op. Lig vaker te pielen met de knoppen en daardoor naast de baan, dan dat het me 1 seconde oplevert 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Kansloos. Met heel veel geluk rijdt ik een 2:10.5 maar dat is echt 1 op de 100 rondjes. Gemiddeld zit ik op 2:13. Snap echt niet waar ik anders moet rijden. Als ik naar de video's kijk liggen mijn bochtsnelheden gelijk met soms iets hoger en soms iets lager dan mensen die een 2:07/08 rijden.

Snap echt niet wat ik fout doe.

Maar goed ik kan dan ook niet eens een video capturen. Daar worstel ik ook al dagen mee.

[ Voor 12% gewijzigd door Phusebox op 10-12-2017 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
Ach, ik zit ook rond de 2:14..
Zie wel dat stokbrood veel sneller bepaalde bochten uitkomt en het rechte stuk opschiet.
Mogelijk is dat ook wel het verschil tussen stuur en controller, bochten die ik hem erg vloeiend zie maken lukken mij lang niet zo vloeiend. Ik gebruik dan zelf een Xbox 360 controller, gekoppeld aan een pc.

[ Voor 106% gewijzigd door darkkingll op 11-12-2017 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unigo
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15-09 17:50
Vandaag even wat rondjes rijden! Woensdag wel 20:30 hoop ik? Ben pas rond 20:15 thuis -_-

Edit: n.v.m., zie dat 'ie om 20:00 staat. Ik kijk even of ik de 2e race wel red, of de hele race moet overslaan.

[ Voor 39% gewijzigd door Unigo op 11-12-2017 09:19 ]

3ds fc: 4270-0926-7440

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Hoe werkt het eigenlijk woensdag? Krijg je een invite? Hoe laat opent de lobby?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy8
Phusebox schreef op maandag 11 december 2017 @ 09:43:
Vorige keer kreeg ik netjes een invite van degene die de lobby had aangemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
darkkingll schreef op zondag 10 december 2017 @ 16:22:
Ach, ik zit ook rond de 2:14..
Zie wel dat stokbrood veel sneller bepaalde bochten uitkomt en het rechte stuk opschiet.
Mogelijk is dat ook wel het verschil tussen stuur en controller, bochten die ik hem erg vloeiend zie maken lukken mij lang niet zo vloeiend. Ik gebruik dan zelf een Xbox 360 controller, gekoppeld aan een pc.
Zou niet uit moeten maken. Controller is in Forza altijd sneller geweest. Denk dat de meeste tijdswinst te pakken is met manual met clutch. De rest is gewoon (heul veul) oefening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exstence
job115 schreef op maandag 11 december 2017 @ 09:58:
[...]

Zou niet uit moeten maken. Controller is in Forza altijd sneller geweest. Denk dat de meeste tijdswinst te pakken is met manual met clutch. De rest is gewoon (heul veul) oefening.
Hoeveel tijdwinst pak je per ronde met dat geklutch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
Ik denk een seconde of 1.5-2? Maar het is voor mij erg lang geleden dat ik zonder gereden heb (Forza 3) dus kan zijn dat de verschillen minder zijn geworden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exstence
2:15.6 Iemand langzamer? -hoopvolle blik-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
Nope, gemiddeld 2:14.. sorry.

Ik ga denk ik vanavond of morgen even kijken of het met een steam controller ook goed werkt en of dat al wat scheelt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-09 22:18
Phusebox schreef op maandag 11 december 2017 @ 09:43:
Je krijgt in principe 5-10 minuten van tevoren een invite van onze grote vriend @MAX3400 om de lobby te joinen. Soms kan je zelf ook op zijn naam klikken om te joinen. We gebruiken daarnaast ook de ingame chat vanwege storingen met de party..

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
timmie271 schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 10:39:
[...]

Je krijgt in principe 5-10 minuten van tevoren een invite van onze grote vriend @MAX3400 om de lobby te joinen. Soms kan je zelf ook op zijn naam klikken om te joinen. We gebruiken daarnaast ook de ingame chat vanwege storingen met de party..
Ik heb geen chat mogelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacecowboy

Spacecowboy

Vanwege verhuizing en nog niet geleverd internet, ben ik er helaas niet bij (tenzij Ziggo vanavond nog de verbinding rondkrijgt)... :(

HENG HENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Spacecowboy schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 15:48:
Vanwege verhuizing en nog niet geleverd internet, ben ik er helaas niet bij (tenzij Ziggo vanavond nog de verbinding rondkrijgt)... :(
Het is morgen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18-09 21:22
Hoe staat het met de animo voor morgen? Rijden we weer met 2 lobbies of redden we het deze keer met 1?
Vanavond in ieder geval nog maar even een uurtje oefenen :+

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Mijn snelste tijd: 2:10.0
Mijn gemiddelde tijd: 2:12
Alles uit behalve clutch.

Hopelijk kan ik in het middenveld mee.
Rijden we overigens met slijtage of zonder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
ik rijd met alleen tire en fuel.
Net nog een beetje zitten kloten, op dit moment is mijn snelste cleane lap 2.13.0xx en zit ik gemiddeld op 2.13.5 schat ik in..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Heb ook even geoefend met unbeatable AI maar ik verlies het vooral op acceleratie en topsnelheid. Zal deels dus liggen aan het feit dat ik geen clutch gebruik en dat mijn tune waarschijnlijk ruk is. Ik heb eens geprobeerd dingen extreem te veranderen maar ik merk geen verschil.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cuqebaqer
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 17-09 16:23
De laatste race van 2017 alweer. Tot nu toe kijk ik terug op een leuke start van de league. Morgen nog 2 mooie races op The glenn. Heb er zin in tot morgen heren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.paaJ

mr.paaJ

generatie cmd+z

Ik hoop echt dat er niets tussen komt dit keer! Nog geen testrit gedaan, misschien in de middag even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Hoe werkt het overigens met de start en de volgorde? Kun je hier uberhaupt iets aan instellen bij Forza?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy8
Phusebox schreef op woensdag 13 december 2017 @ 07:51:
Hoe werkt het overigens met de start en de volgorde? Kun je hier uberhaupt iets aan instellen bij Forza?
Gewoon een random start. Volgens mij is het met Forza 7 niet mogelijk om start posities in te regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Jordy8 schreef op woensdag 13 december 2017 @ 07:57:
[...]

Gewoon een random start. Volgens mij is het met Forza 7 niet mogelijk om start posities in te regelen.
Dat is jammer. Een omgekeerde startvolgorde voor de main race op basis van de sprint race was anders wel leuk geweest. Nu blijft het dus een beetje een loterij. Staat iemand die heel snel is vooraan en een ander die even snel is achteraan dan heeft die vooraan een enorm voordeel.

Ah ok, kijk dit scheelt al wat:
FM7 bases the grid order of the next race upon the lap times of the previous one.

[ Voor 34% gewijzigd door Phusebox op 13-12-2017 08:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren even geoefend. Kwam tot 2:10.9xx

XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cuqebaqer
Phusebox schreef op woensdag 13 december 2017 @ 08:17:
[...]

Dat is jammer. Een omgekeerde startvolgorde voor de main race op basis van de sprint race was anders wel leuk geweest. Nu blijft het dus een beetje een loterij. Staat iemand die heel snel is vooraan en een ander die even snel is achteraan dan heeft die vooraan een enorm voordeel.

Ah ok, kijk dit scheelt al wat:
FM7 bases the grid order of the next race upon the lap times of the previous one.
De eerste race zul je er weinig van merken met de laptimes die is totaal random. Max en ik hebben allebei gezocht naar een oplossing maar we konden er niks op bedenken helaas. Tot nu toe merk je al snel dat na een ronde of 2 het hele spulletje gewoon op zijn natuurlijke positie settled en iedereen bij elkaar rijd zoals verwacht. Ik neem aan dat dit deze race niet anders zal zijn.

Vraagje: Weet iemand waar de optie staat om elkaar livery te zien ? Dit is blijkbaar een optie blijkbaar en ik zou het nu wel eens tof vinden om mensen hun livery te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Cuqebaqer schreef op woensdag 13 december 2017 @ 13:09:
[...]

De eerste race zul je er weinig van merken met de laptimes die is totaal random. Max en ik hebben allebei gezocht naar een oplossing maar we konden er niks op bedenken helaas. Tot nu toe merk je al snel dat na een ronde of 2 het hele spulletje gewoon op zijn natuurlijke positie settled en iedereen bij elkaar rijd zoals verwacht. Ik neem aan dat dit deze race niet anders zal zijn.

Vraagje: Weet iemand waar de optie staat om elkaar livery te zien ? Dit is blijkbaar een optie blijkbaar en ik zou het nu wel eens tof vinden om mensen hun livery te zien.
Is een bug:
Hello,

Our team has been investigating this and we're working to get this resolved.

Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cuqebaqer
Ah dus toch wel najah dan is het niet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
Ik ben erbij vanavond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik ga mijn best doen maar ben niet helemaal fit. Zucht. Uiteraard vandaag.

[ Voor 3% gewijzigd door Phusebox op 13-12-2017 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog even een 2:10.764 gereden. Sneller moet nog wel kunnen

XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.paaJ

mr.paaJ

generatie cmd+z

Ik hoor nog steeds geen stemmen van anderen, dus ik hou mijn XBox app group-chat ernaast.

[ Voor 3% gewijzigd door mr.paaJ op 13-12-2017 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exstence
pompidom
- het is akelig stil -
We beginnen toch over 7 minuten?

[ Voor 78% gewijzigd door exstence op 13-12-2017 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Gaat goed. Kom niet eens onder de 2:13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
Ik wou net hetzelfde plaatsen toen ik een.invite kreeg..

Ik ga de race in met een ongeteste tune... ik ben benieuwd
Pagina: 1 ... 8 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.