+
Euh, dacht juist dat de nieuwe reglementen beter bij jouw eerdere uitspraken aansloten? Nu heb je 2 auto's waar je graag in zou willen rijden (een A-klasse en een 1-serie) uit een keuze van 6 en je wilde een gesloten klasse. De auto's zijn het afgelopen weekend bijna 10 uur getest door meerdere rijders. Allen konden bijna geen verschillen ontdekken tussen de auto's. Veel geslotener kan het niet. Tenminste, vind ik ondanks dat ik misschien testrijder ben geweest en mezelf heb laten voorlichten door anderen waarvan ik vind dat ze ook wel goed met het spelletje kunnen omgaan.
We hebben net 12 weken gereden met een auto die dan wel "democratisch" gekozen is maar de beperkingen (ietsjes opgevoerd) maar ook de mogelijkheden (tunen), was toch echt voor bijna 90% door mezelf opgelegd op basis van de gebruikte onderdelen. Sommigen kunnen niet sneller, hetzij door eigen beperkingen, hetzij door de auto/mogelijkheden.
Nou is er voorgesteld en gepolld om een andere klasse te rijden. 16% van de mensen wilde geen Touring Cars; de rest vind het wel goed of had geen zin om structureel een ander auto/klasse voor te stellen. Nou kan je zeggen "dat is best veel". Of niet want gemiddeld heeft ook 41% van de rijders niet meegereden elke race en daar hoorde je niemand over totdat we ineens voorstellen om strafpunten in te gaan stellen. Geen zin om in een numbers game te vervallen; er werd om polls gevraagd, die zijn gepost en zo te zien zijn sommige voorkeuren door het grootste gedeelte van de groep aangegeven.
Zelfs zaken die het interessanter kunnen maken, zoals ABS, nachtraces, nog langer racen of wel alles vrije keuze; alles is besproken (organisatie) en gepolld (rijders) en ik denk dat het resultaat vrij duidelijk is. Zoals ik eerder al postte; ik ben helemaal klaar met public lobbies en probeer hier een groep bij elkaar te krijgen die over sommige beperkingen van de game of zichzelf heen kunnen stappen en voor de competitie, lol en vermaak 0.5% van hun vrije tijd hiervoor willen inleveren.
TLDR? Je hoeft het niet eens te zijn met de gekozen voorstellen; laat het dan wel even weten of je komend seizoen wel of (weer) niet meerijdt.
Er zijn zat testers die elke week laten weten wat hun tijden zijn, welke auto ze hebben getest etc. Uiteindelijk zal iedereen 1 default wagen hebben/kiezen voor 80% van de races vanwege hun eigen voorkeur en 1 andere auto voor die andere race (waarschijnlijk). Dit is niet anders als het posten van de tunes voor de Mazda; alsof daar geen uren in zijn
gaan zitten per race?
Ondanks de selectieve quotes; ik heb het niet specifiek op/over Phusebox...
[
Voor 10% gewijzigd door
MAX3400 op 23-01-2018 22:02
]