[Multi] FM7 GoT Racing League Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 13 Laatste
Acties:
  • 26.201 views

• darkkingll
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-08 17:59
Gelukkig helpt afsnijden zoals bij 1:04 lang niet altijd, die richels daar halen nogal wat snelheid bij je weg.
iets ervoor zie je mij aan de binnenkant tegen een muurtje staan. Haalde binnendoor iemand in maar hij dook iets verder naar binnen dan verwacht. Ik zat al naast hem, maar goed. Dat soort dingen gebeuren helaas. Zeker als het nog zo druk is..

Wel leuke beelden, gaaf om het terug te kunnen kijken.
Alleen erg jammer dat niet alle liveries getoond worden.

[ Voor 14% gewijzigd door darkkingll op 23-11-2017 16:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Intr3pid
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-08 23:44
Ik wil ook graag meedoen, dus meld me bij deze aan:

Intrepid NL / 34

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Intr3pid Done en nu trainen!!! ;)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intr3pid
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-08 23:44

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Misschien dat ik wat kortzichtig was maar er komen soms requests op de Club binnen zonder dat ik een corresponderende aanmelding/post hier in het topic heb.

Die requests krijgen dan dus ook een DENY maar als je wel mee wil rijden, zou het handig zijn als @Cuqebaqer en ik weten dat je bestaat, wat je gamertag is etc. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-09 22:18
Moest ook maar es wat gaan oefenen voor donderdag :+

Gamertag: timmie271

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kleefei
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09:59
MAX3400 schreef op maandag 27 november 2017 @ 10:22:
Misschien dat ik wat kortzichtig was maar er komen soms requests op de Club binnen zonder dat ik een corresponderende aanmelding/post hier in het topic heb.

Die requests krijgen dan dus ook een DENY maar als je wel mee wil rijden, zou het handig zijn als @Cuqebaqer en ik weten dat je bestaat, wat je gamertag is etc. :)
Mijn excuses :+
Ik ben een lurker die even de spreekwoordelijke kat uit de boom gekeken heeft.

Mag ik mij dan bij deze opgeven;
Xbox gamertag; Kleefei NL Rugnummer 55 is nog vrij zag ik.

Op de donderdag kijk ik met mijn partner naar Expeditie Robinson, de overige dagen ben ik beschikbaar voor een race.

Ik ga dus alvast oefenen voor Watkins Glen.
De Mazda heb ik gisteren gekocht en meteen van @MAX3400 de afstelling gedownload.

Ik heb tevens gelijk gekeken of ik een beetje mee kan met de genoemde tijden op Yas Marina.
Laten we het er op houden dat ik de rode lantaarn vast gemonteerd heb :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
kleefei schreef op maandag 27 november 2017 @ 10:41:
[...]
Op de donderdag kijkt mijn partner naar Expeditie Robinson.
Fixed... :N :N
De Mazda heb ik gisteren gekocht en meteen van @MAX3400 de afstelling gedownload.
Vergeet niet dat je nu niks kan afstellen. Als je de tune eraf gooit en de onderdelen uit de 2e post van dit topic los erop zet, kan je bandenspanning / downforce / gearing & differentieel zelf aanpassen voor je eigen voorkeur.

[ Voor 60% gewijzigd door MAX3400 op 27-11-2017 10:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• darkkingll
Beetje jammer weer.

Ik zal vanavond ook eens gaan oefenen, kijken of ik een goed rempunt weet te vinden voor de eerste bocht..

Acties:
  • +1 Henk 'm!
darkkingll schreef op maandag 27 november 2017 @ 10:54:
Ik zal vanavond ook eens gaan oefenen, kijken of ik een goed rempunt weet te vinden voor de eerste bocht..
Ik heb last van de laatste linkerknik en de 180-graden het rechte stuk op; grote kans dat ik daar nog wel iets van 0.4 tot 0.6s kan winnen. Rest van de track heb ik redelijk onder controle; best bijzonder om geeeeen randjes te raken op een hotlap :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
Mjah, Ik heb de baan nog niet zovaak bereden, maar vergat nog wel eens op tijd te remmen voor T1, doordat je daar ook redelijk lang rechtdoor kan. De rest heb ik volgens mij wel redelijk onder de knie(voor mijn doen dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-08 17:14
MAX3400 schreef op maandag 27 november 2017 @ 10:57:
[...]

Ik heb last van de laatste linkerknik en de 180-graden het rechte stuk op; grote kans dat ik daar nog wel iets van 0.4 tot 0.6s kan winnen. Rest van de track heb ik redelijk onder controle; best bijzonder om geeeeen randjes te raken op een hotlap :)
Hoe zit het met track limits voor long beach?

Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
Track limits zal daar geen probleem zijn denk ik, Het is een stratencircuit, dus de vangrails staan direct naast de baan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
darkkingll schreef op maandag 27 november 2017 @ 11:14:
Track limits zal daar geen probleem zijn denk ik, Het is een stratencircuit, dus de vangrails staan direct naast de baan.
Dat zou je denken, maar op long beach kan aardig wat afgesneden worden waar je ook flink wat tijd mee kan winnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleefei
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09:59
MAX3400 schreef op maandag 27 november 2017 @ 10:52:
[...]

[...]

Vergeet niet dat je nu niks kan afstellen. Als je de tune eraf gooit en de onderdelen uit de 2e post van dit topic los erop zet, kan je bandenspanning / downforce / gearing & differentieel zelf aanpassen voor je eigen voorkeur.
Haha, ach. Dat ene momentje in de week kan ik nog wel aan ;)

Dank voor de tip. Ik zal dit vanavond even uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@job115 Ja, heb ik ook al aan zitten denken.

Afbeeldingslocatie: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/5/50/Long_Beach_Street_Circuit.svg/1200px-Long_Beach_Street_Circuit.svg.png
  • Turn 1: wat mij betreft aansnijden hoe je wil. Ook langzamere rijders hebben voordeel bij rechts van de racelijn rijden.
  • Turn 2: netjes rotonde volgen. Over/door het gras is sowieso trager.
  • Turn 5: dit vind ik de lastigste; wat mij betreft niet afsnijden dus netjes links van de kerbs blijven.
  • Turn 9: aansnijden hoe je wil; in hotlap kan je bijna alle ruimte gebruiken aan de binnenbocht zonder dirty lap.
  • Turn 10: lijkt me no-brainer; blijf van de kerbs af. Het is ook niet echt een ideale lijn en je rempunt wordt vrij tricky.
Iemand andere mening / ideeen / shortcuts wat ik gemist heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
MAX3400 schreef op maandag 27 november 2017 @ 11:26:
@job115 Ja, heb ik ook al aan zitten denken.

[afbeelding]
  • Turn 1: wat mij betreft aansnijden hoe je wil. Ook langzamere rijders hebben voordeel bij rechts van de racelijn rijden.
  • Turn 2: netjes rotonde volgen. Over/door het gras is sowieso trager.
  • Turn 5: dit vind ik de lastigste; wat mij betreft niet afsnijden dus netjes links van de kerbs blijven.
  • Turn 9: aansnijden hoe je wil; in hotlap kan je bijna alle ruimte gebruiken aan de binnenbocht zonder dirty lap.
  • Turn 10: lijkt me no-brainer; blijf van de kerbs af. Het is ook niet echt een ideale lijn en je rempunt wordt vrij tricky.
Iemand andere mening / ideeen / shortcuts wat ik gemist heb?
Voor mij zijn het voornamelijk turn 1, 5 en 8. Daar kan je de meeste tijd winnen. Maar als iedereen turn 1 gebruikt en je ook geen pits gebruikt vormt dat geen probleem. Turn 5 en 8 kan je flink afsteken maar de kerbs kunnen je auto ook ineens op 2 wielen gooien waardoor je in de muur eindigt.

Lees ook soms iets over turn 7. Daar loopt aan de rechter zijde van de baan een rode lijn waar je volgens sommigen niet over heen mag. Maar als je vervolgens een Indy race op long beach bekijkt gaan ze er daar vol overheen, dus wat mij betreft geen issue

Acties:
  • +1 Henk 'm!
job115 schreef op maandag 27 november 2017 @ 11:33:
[...]

Voor mij zijn het voornamelijk turn 1, 5 en 8. Daar kan je de meeste tijd winnen. Maar als iedereen turn 1 gebruikt en je ook geen pits gebruikt vormt dat geen probleem. Turn 5 en 8 kan je flink afsteken maar de kerbs kunnen je auto ook ineens op 2 wielen gooien waardoor je in de muur eindigt.
Zoals aangegeven; wat mij betreft turn 1 aansnijden hoe je wil.

5 om ongelukken te voorkomen qua slippen/hobbelen en crashes, zou ik het netjes willen houden en dus je autootje niet over de rode blokken maar alleen je rechterband erop zetten (en dus links blijven).

8 is een twijfelgeval inderdaad; gelukkig is daar de marge best klein; zowel qua jezelf platrijden als bakken met tijd winnen.
Lees ook soms iets over turn 7. Daar loopt aan de rechter zijde van de baan een rode lijn waar je volgens sommigen niet over heen mag. Maar als je vervolgens een Indy race op long beach bekijkt gaan ze er daar vol overheen, dus wat mij betreft geen issue
/care; misschien leuk met snelle auto's maar niet met de gebakkies waar we ons in voortbewegen. Misschien dat ik mijn trainingstijden niet goed kan herinneren maar soms blijf ik tussen 6 & 8 best lang rechts hangen zonder uitroepteken. Besides, als je te lang rechts blijft in 7, snij je 8 nog slechter aan dus 7 is geen issue.

Maar, als je tijd hebt, en jij rijdt consistenter dan ik, kan je vanavond of morgen misschien inschatten wat de winst is in 5 & 8? Ik denk dat 5 echt iets van 0.6 kan schelen maar met risico op crash/spin, in 8 nog geen 0.3s en de kans dat je bij 9 al in je limiter zit.

Crashes vanzelfsprekend op eigen risico; en neem je iemand mee in de crash, dan wacht je maar lekker totdat het andere slachtoffer eerst weer op weg is :)

Als er anderen een mening hebben: post vooral! Er is maar een handjevol rijders wat elke pixel van elk circuit kent en weet hoe/wat dat doet met tijden en snelheid en risico.

[ Voor 4% gewijzigd door MAX3400 op 27-11-2017 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exstence
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 30-11-2020
MAX3400 schreef op maandag 27 november 2017 @ 10:52:
[...]

[...]

Maar als jij je bandenspanning / downforce / gearing & differentieel aanpast, veranderd dat van de volgers toch ook? Of zit ik nog steeds met de afstelling van Laguna te racen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
exstence schreef op maandag 27 november 2017 @ 13:40:
[...]

Maar als jij je bandenspanning / downforce / gearing & differentieel aanpast, veranderd dat van de volgers toch ook? Of zit ik nog steeds met de afstelling van Laguna te racen?
:X Zomaar kans dat je dus nog racet met een eerste test-afstelling van Seca... Neemt niet weg dat dat een relatief veilige setup is waarbij topsnelheid en acceleratie netjes zijn afgewogen en overstuur redelijk wordt afgevangen.

Mocht je zelf wat willen proberen: mijn setup voor Yas Marina was:
- default bandenspanning
- geen downforce
- final gear 3.20
- differentieel 65 om 35

/edit: je denkt toch zeker niet dat ik mijn setups blijf delen? Niet alleen kan het zijn dat ik uitermate op het randje rij en dan wordt beschuldigd een onrijdbare auto te publiceren; maar om nou het geheim van de smid vrij te geven, is ook niet altijd slim ;)

[ Voor 16% gewijzigd door MAX3400 op 27-11-2017 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exstence
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 30-11-2020
MAX3400 schreef op maandag 27 november 2017 @ 13:51:
[...]
/edit: je denkt toch zeker niet dat ik mijn setups blijf delen? Niet alleen kan het zijn dat ik uitermate op het randje rij en dan wordt beschuldigd een onrijdbare auto te publiceren; maar om nou het geheim van de smid vrij te geven, is ook niet altijd slim ;)
Wacht even t/m Long Beach. -please- dan zal ik de tijd erin gaan steken om eens zelf te gaan tunen.

Ik weet nu tenminste waarom ik niet vooruit te branden ben! }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Long Beach, full manual/clutch:
Gear @ 3.17
Aero: speed
Diff: 70/30

Rij je semi-automaat, gear op 3.20 zetten maar dat merk je zelf wel qua begrenzer richting bocht 6, 8 & 9.

@job115 Turn 1, 5 en 9 gereden volgens mijn eerdere voorstel; ik pak 0.9s winst dirty. Dat is aanzienlijk en zou ook langzamere rijders een voordeel geven. Als je namelijk de bochtjes goed pakt, kan je enigszins inlopen (of uitlopen) op de auto vlakbij je.

[ Voor 42% gewijzigd door MAX3400 op 27-11-2017 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
Zo, net 10 ronden gedaan met de originele MAX tune.
Dirty 1:40.7, dirty door een fout in de ronde ervoor
Clean onderin de 1.41(.2 iirc).
Misschien morgen ofzo even wat sleutelen aan de tune, kom op dit moment niet eens in de 6e versnelling dus die kunnen makkelijk wat korter.

Op de rotonde en de haarspeld na is het een lekker snelle baan, een foutje in 1 van de haakse bochten 5,6 of 8 kunnen dan direct veel tijd kosten.. :X

[ Voor 21% gewijzigd door darkkingll op 27-11-2017 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@darkkingll ik kom sowieso niet verder dan de 5 versnelling, vlak tegen het opschakelen aan. Rij je automaat / semi / clutch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
Semi. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
1:38 moet kunnen met semi. Zet je final gear eens 0.05 meer naar acceleration?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
Dat moet makkelijk kunnen ja. Heb nu nog die gelockte tune die je aan het begin hebt gedeeld. Wou sowieso de final gear gaan inkorten(dus meer accelaratie, minder top speed).

Maar ik ben ook geen perfecte rijder he, heb het idee dat ik bij T1 nog ruimte tot verbetering heb, de rotonde gaat al wat beter. Sowieso ben ik tijdens de races sneller, dat was ik in Yas ook(toen iets van 4 sec sneller dan tijdens het trainen..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cuqebaqer
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 12-09 20:19
Dit word nog wat met de start. Wellicht is hier een rollende start voor safety een optie @MAX3400 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MAX3400 schreef op maandag 27 november 2017 @ 13:51:
[...]
Mocht je zelf wat willen proberen: mijn setup voor Yas Marina was:
- default bandenspanning
- geen downforce
- final gear 3.20
- differentieel 65 om 35
Wel heel grappig om dat zo te lezen waar mijn downforce bijna tot de helft stond.
Even uit mijn hoofd te final drive 3.05 of 3.0 en de bandenspanning op 2.0 voor 2.1 achter.

Ieder heeft zo dus zeker weten zijn eigen ideale setup welk is afgestemd op een bepaalde rijstijl, heel tof dus!

[ Voor 30% gewijzigd door Stoksbrood op 28-11-2017 11:14 ]

XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr_dreey
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:36
Heren,
Welke tijden rijden jullie op Long Beach?
Ik rij zoals gezegd met cockpit view, alle assists off en simulation steering met de tune van @MAX3400 die volgens mij afgesteld is voor Laguna Seca 8)7 na een aantal ronden oefenen hoge 1:35ers dus dat wordt met een beetje geluk in de race 1:36.5 à 1:37. Ik weet uit voorgaande races dat ik niet de snelste ben. Ik verwacht in ieder geval een snellere @MAX3400 en @Mu.siQ en ik verwacht dat @job115 onder de minuut gaat rijden ;) dus kom op met die tijden en tune settings @job115 @MAX3400
Give the tune n00b a chance of zijn de toppers bang voor competitie? >:)
Cu on track, ik heb er weer zin in.
:)F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01
@dr_dreey Ik moet nog oefenen. Daarnaast tune ik eigenlijk NOOIT, dus wellicht dat ik mij daar eens in moet gaan verdiepen :+ Al die chambers ed echt geen drol verstand van. Bandendruk verlagen en aero zegt me dan nog wel iets, evenals de gear ratio's veranderen maar ik moet echt gaan testen om te kijken of dat verschil gaat maken. Laat het je vandaag/morgen/donderdag weten ;)

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• job115
Ik heb nog geen enkele ronde gereden op long beach, dus geen idee wat voor tijden.

Volgens mij heb ik ook vrij weinig aan de tune aangepast (meende ook dat ik hem gedeeld had?). Zal thuis is kijken en ook is een rondje rijden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cuqebaqer
Volgens de laatste berichten is Job afgelopen weekend al gefinished. :o Ik ga vanavond eens kijken wat ik er uit kan persen kwa setup en ronde tijd. Dit circuit is een foutje snel gemaakt. :F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• job115
Cuqebaqer schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 12:49:
Volgens de laatste berichten is Job afgelopen weekend al gefinished. :o Ik ga vanavond eens kijken wat ik er uit kan persen kwa setup en ronde tijd. Dit circuit is een foutje snel gemaakt. :F
Ik heb afgelopen week alleen GT Sport gespeeld, dus ik verwacht er niet al te veel van

Acties:
  • +1 Henk 'm!
1:34 en een beetje, kan ik je vertellen. Dat was dan wel op basis van bocht 5 niet afsnijden en de rest zoals gisteren gepost/gediscussieerd. Pak je bocht 5 niet netjes mee (dus afsnijden), kan je richting de 33'ers gaan maar ik blijf het een tricky stuk vinden en wat dat betreft blijven "we" (advanced & beginners) netjes links van de rode blokjes om crashes/spins te vermijden.

Banden standaard, aero 0, diff 68/35, gear op 3.18, dacht ik. Clutch-shift als "moeilijkste" assist; voor de rest natuurlijk alles uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mu.siQ
@MAX3400 @dr_dreey net even wat gereden en wat geprobeerd. 1:34:9 dirty was snelste, verder 1:35:5 clean. Qua setup nog wel wat te halen. Jammer dat je de individuele gears niet kunt aanpassen, van 2 maar 3 valt een dik gat.

@MAX3400 wat bedoel je aero 0? Front aero volledig teruggedraaid? Dan heb ik toch wel enorme bocht onderstuur, verschikkelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
Oef, ik moet dus nog even oefenen. maar goed, heb er nu net 10 laps opzitten, dus nog niet bepaald veel.
Als het meezit ligt vanavond mijn Steam Link echter klaar bij de buurman dus dan kan ik ook direct testen of die combinatie goed werkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• job115
Mu.siQ schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 14:10:
@MAX3400 @dr_dreey net even wat gereden en wat geprobeerd. 1:34:9 dirty was snelste, verder 1:35:5 clean. Qua setup nog wel wat te halen. Jammer dat je de individuele gears niet kunt aanpassen, van 2 maar 3 valt een dik gat.

@MAX3400 wat bedoel je aero 0? Front aero volledig teruggedraaid? Dan heb ik toch wel enorme bocht onderstuur, verschikkelijk
Front Aero inderdaad minimaal. Vind hem juist ontzettend uit balans als je die omhoog schroeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
@job115 dus dan neem je de onderstuur voor lief? Klopt dat die een stuk minder snel uitbreekt achter maar voor m'n heb gevoel wil de voorkant dan gewoon nauwelijks de bocht in?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-09 12:26

mr.paaJ

generatie cmd+z

Werkt wel voor mij, aero op 0 was zo een seconde sneller.
1:36:1 tijdens testronde, 1:36:8 clean in race. 1:37 daarvoor met aero in het midden.

Nu nog met de gears gaan spelen. Dit is in z'n 5 tot 202 ofzo. Daarmee loop je ook wel lekker in z'n 3 door de meeste bochten.

liever de tong gebrand dan lauwe soep

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• job115
Mu.siQ schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 15:50:
@job115 dus dan neem je de onderstuur voor lief? Klopt dat die een stuk minder snel uitbreekt achter maar voor m'n heb gevoel wil de voorkant dan gewoon nauwelijks de bocht in?!
Onderstuur is veiligheid leerde ze mij altijd tijdens de studie. Maar vind het in wel mee vallen bij die Mazda eerlijk gezegd

GT Sport spelen is niet zo goed voor je Forza rijvaardigheden blijkbaar. kom met moeite aan een 1.34er....

[ Voor 11% gewijzigd door job115 op 28-11-2017 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
Ik geloof dat ik m'n tune gevonden heb. Clean 1:35:1 gereden maar nog verre van consistent. Blijf wel in de 1:35. Nog wat (rij)lijnen die ik wisselend neem. Er is nog wat te halen bij de rotonde en de laatste bocht. 1:34-ers moet kunnen :) morgen verder oefenen maar de tune voelt solide en snel dus ik blijf er verder vanaf
@job115 assassins creed origins is ook niet goed voor mijn rondetijden :+

[ Voor 10% gewijzigd door Mu.siQ op 28-11-2017 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
Mjah, ik zal vanavond nog even testen, gisteren niet meer aan toegekomen. Denk dat ik de tune uit de OP overneem en dan wat minder lange gears. Camber enzo heb ik geen verstand van, dus dat laat ik lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voorlopig 9 aangemeld, 3 afgemeld, rest onbekend.
darkkingll schreef op woensdag 29 november 2017 @ 08:28:
Camber enzo heb ik geen verstand van, dus dat laat ik lekker.
Strak plan want dat kan ook helemaal niet op deze auto :+
Cuqebaqer schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 06:33:
Dit word nog wat met de start. Wellicht is hier een rollende start voor safety een optie @MAX3400 ?
Ja & nee. Heb al 10x gekeken naar rollende start; of het kan niet in Private Lobby of het kan uberhaupt niet in Multiplayer. Tenzij iemand een gouden tip heeft, zal het dus een staande start worden. Gelukkig; resultaten uit het verleden; lijkt iedereen zich erg netjes te gedragen in de eerste bochten.

[ Voor 47% gewijzigd door MAX3400 op 29-11-2017 08:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
Scheelt dat even, kan ik dat ook niet verkloten :)

Ik zal vanavond even op de xbox app reageren, maar ga er maar vanuit dat ik erbij ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10:24
Hoewel ik niet mee doe, heb ik toch 15 rondjes getest. Gewoon om die MX5 Special niet helemaal ongebruikt in de garage te laten staan en omdat ik Long Beach een gaaf circuit vind. Bochten die je agressief kunt nemen en daarbij balancerend tussen net wel of net niet de muur kussen.
Setup was niet optimaal, kort gegeared waardoor hij in zijn 6 net niet in de limiter liep. Maar met die rare lange 6, is het denk ik beter om hem af te stellen zodat je in zijn 5 blijft. Hairpin insturen ging in zijn 2 makkelijker, maar voor de exit had ik hem liever in zijn 3 gehad. Bocht 1 liet ik nog wat liggen, is een hele listige bocht. Te veel kerb meepakken geeft een dirty lap, maar een metertje ruimer insturen geeft weer problemen met de knijpende exit. Ik kwam nu tot een 37.1, als ik er wat meer tijd in zou steken is een 36 zeker haalbaar.

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cuqebaqer
MAX3400 schreef op woensdag 29 november 2017 @ 08:31:

Ja & nee. Heb al 10x gekeken naar rollende start; of het kan niet in Private Lobby of het kan uberhaupt niet in Multiplayer. Tenzij iemand een gouden tip heeft, zal het dus een staande start worden. Gelukkig; resultaten uit het verleden; lijkt iedereen zich erg netjes te gedragen in de eerste bochten.
Eventueel kunnen we 1 ronde extra instellen en single file naar de grid rijden en dan als de nummer 1 go go go roept is green flag ? Ik ben er uiteraard bij heb er weer zin in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Cuqebaqer schreef op woensdag 29 november 2017 @ 13:06:
[...]

Eventueel kunnen we 1 ronde extra instellen en single file naar de grid rijden en dan als de nummer 1 go go go roept is green flag ? Ik ben er uiteraard bij heb er weer zin in.
Het alternatief, vergelijkbaar, is te kijken of een staggered start kan. #1 start op 0, #2 start 1 seconde later, enzovoort.

Vind het alleen rottig dat dit slecht/niet gedocumenteerd is per type race (free play / multi / splitscreen).
Richard117 schreef op woensdag 29 november 2017 @ 10:42:
Hoewel ik niet mee doe, heb ik toch 15 rondjes getest.
Heb ik dat; iemand die niet mee kan rijden elke race (reden bekend) maar wel enthousiast is om bij te blijven qua oefening en rijden :)
...Ik kwam nu tot een 37.1, als ik er wat meer tijd in zou steken is een 36 zeker haalbaar.
MAX3400 in "[Multi] FM7 GoT Racing League" ;) Er zijn wat bochtjes waar we al over gesproken hebben waar je mag sturen "hoe je wil". Bocht 1 is er dus eentje waar je rustig wat extra tijd kan winnen, zolang je je niet druk maakt over een dirty lap.

[ Voor 39% gewijzigd door MAX3400 op 29-11-2017 13:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• job115
MAX3400 schreef op woensdag 29 november 2017 @ 13:08:
[...]

Het alternatief, vergelijkbaar, is te kijken of een staggered start kan. #1 start op 0, #2 start 1 seconde later, enzovoort.

Vind het alleen rottig dat dit slecht/niet gedocumenteerd is per type race (free play / multi / splitscreen).
Ik ben niet echt voorstander van de staggered starts, daarmee geef je degene die het geluk heeft op de pole positie met random grid al een voorsprong van 10+ seconden op degene die de pech heeft achteraan te starten. Lijkt me niet helemaal eerlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
job115 schreef op woensdag 29 november 2017 @ 13:13:
[...]

Ik ben niet echt voorstander van de staggered starts, daarmee geef je degene die het geluk heeft op de pole positie met random grid al een voorsprong van 10+ seconden op degene die de pech heeft achteraan te starten. Lijkt me niet helemaal eerlijk...
Dat ben ik zeker met je eens.

Op zich, een rollende start zoals @Cuqebaqer aangeeft door middel van zelf rijden, is ook een optie. De latency/lag van chatten is wel redelijk hoog maar de verschillen onderling wie het als eerste hoort en gasgeeft, zal minder erg zijn dan de staggered start.

Het is mij om het even; voorlopig lijkt het aantal aanmeldingen erg mee te vallen en, no offense, zijn het voornamelijk rijders met iets meer ervaring. Als dat zo blijft, heb ik liever een staande start. Wordt er meer, dan idd maar een rollende start zien te organiseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10:24
MAX3400 schreef op woensdag 29 november 2017 @ 13:08:
[...]

Heb ik dat; iemand die niet mee kan rijden elke race (reden bekend) maar wel enthousiast is om bij te blijven qua oefening en rijden :)
Ik lees mee, ik zie allemaal tijden langs komen dus dan ben ik toch wel een beetje nieuwsgierig naar waar ik ongeveer sta :)
MAX3400 in "[Multi] FM7 GoT Racing League" ;) Er zijn wat bochtjes waar we al over gesproken hebben waar je mag sturen "hoe je wil". Bocht 1 is er dus eentje waar je rustig wat extra tijd kan winnen, zolang je je niet druk maakt over een dirty lap.
:N
Ik speel ook iRacing, waarbij ieder incidentje of offtrack bestraft wordt. Daarmee heb ik een rijstijl ontwikkeld die op clean rijden gericht is, dus ik maak mij wel druk om dirt laps. Daarnaast hou ik ook altijd wel rekening met de leaderboards waar (langzamere) cleane laps boven snelle dirty laps gaan.

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dr_dreey
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:36
Staande start wat mij betreft, rollende start is voor Amerikanen...
Bij de start 50 meter eerder dan normaal remmen bij de1e bocht, leven en laten leven. De race is niet gewonnen maar snel verloren na de 1e bocht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mu.siQ
Zo, mijn auto is er klaar voor. Vandaag nog wat 1:34 gereden, maar meer wat 1:35 laag. Ik ben er klaar voor :)
MX5 GoT League

En link naar origineel :)
https://gallery.services....c1-49b1-a687-f6235349f9e8

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Lol @dr_dreey je kijkt zeker geen WEC / Blaincpain / etc? Maakt ook verder niet uit; snap de correlatie USA motorsports (linksaf!!!) & T10 wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09:30
Mijn snelste tijd is tot nu toe een 1.36.5, maar dat lukt me absoluut geen 2 rondjes achter elkaar. Dus dat wordt nog wat met auto's vlak voor-en achter me.
MAX3400 schreef op woensdag 29 november 2017 @ 13:17:

Het is mij om het even; voorlopig lijkt het aantal aanmeldingen erg mee te vallen en, no offense, zijn het voornamelijk rijders met iets meer ervaring. Als dat zo blijft, heb ik liever een staande start. Wordt er meer, dan idd maar een rollende start zien te organiseren.
Ik ben er gewoon bij....had jij wel een bericht gestuurd btw? ,ik heb in ieder geval niets gehad.
En wat mij betreft gewoon een staande start, allemaal een beetje extra opletten en het gaat helemaal goedkomen. :)

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacecowboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-09 19:08

Spacecowboy

XBL: Biggmans

Guys, ik voel me te lamlendig om deze ronde mee te doen. Ik haak af voor vanavond.

HENG HENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
@Spacecowboy dan heb je nog een dag om bij te komen. Het is morgen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Voorlopig 16 aangemeld, 4 afgemeld, rest onbekend.

@skreppiedoe Wazig, gister 1 voor 1 iedereen een XBL-bericht gestuurd maar jou vergeten. Ik zal je even toevoegen op de startlijst :)

@Spacecowboy Hahaha, zoals @Mu.siQ opmerkt, is het morgen pas... You scared? :+

[ Voor 10% gewijzigd door MAX3400 op 29-11-2017 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-09 12:26

mr.paaJ

generatie cmd+z

Ik val morgen uit helaas. Lastminute etentje :(

liever de tong gebrand dan lauwe soep

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mr.paaJ schreef op woensdag 29 november 2017 @ 19:25:
Ik val morgen uit helaas. Lastminute etentje :(
www.thuisbezorgd.nl ;)

Maar, is goed hoor; ik streep je wel weer weg :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• darkkingll
Zo, zelf een tune gemaakt. Zit nu op 1.39.5. Veel beter lukt op dit moment nog niet. Topspeed op het lange rechte stuk net geen 200.. downforce op 36, daaronder krijg ik op di moment te veel onderstuur naar mijn smaak.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Unigo
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15-09 17:50
Ik doe mee (net bericht gestuurd) :). Lees me morgen ff in in 't topic betreft bochten-etiquette en hoop rond 19:00 in m'n stoel te zitten om nog wat afstellingsrondjes te rijden, nog niet echt kunnen oefenen. Tot morgen!

3ds fc: 4270-0926-7440

Yes: 19
No: 5
Late-entry: 2 (mogelijk)
M.I.A: 10

Wordt nu druk vanavond :)

/edit: laatste kans om de race-lengte iets op te hogen: MAX3400 in "[Multi] FM7 GoT Racing League" ; voting closes @ 15:30 want dan is het einde werkdag voor mij.

[ Voor 54% gewijzigd door MAX3400 op 30-11-2017 07:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• job115
Begin weer een beetje in mijn ritme te komen wat Forza betreft. Constante 34s en de hoge 33 komt in zicht. Hopelijk komt het allemaal goed tijdens de race

• Mu.siQ
Wat gebeurt er als we meer dan 24 man hebben? #curious

• Jordy8
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-09 21:58
job115 schreef op donderdag 30 november 2017 @ 08:05:
Begin weer een beetje in mijn ritme te komen wat Forza betreft. Constante 34s en de hoge 33 komt in zicht. Hopelijk komt het allemaal goed tijdens de race
Ik heb gister nog even gereden, maar kom met geen mogelijkheid onder de 1.36.
Morgen maar eens kijken welke lijnen iedereen neemt.
Mu.siQ schreef op donderdag 30 november 2017 @ 11:54:
Wat gebeurt er als we meer dan 24 man hebben? #curious
Die kans zit er zeker in; dan laat ik Excel random mensen wegstrepen en rijden we dus met 24 man!

Natuurlijk niet; al een keer eerder gepost, dan moeten we met 2 lobbies gaan rijden maar dan moeten we daarna nog even steggelen over de puntentelling. Geen idee of het eerlijk/netjes is maar dan leggen we de finishtijden (totaal gereden tijd) over elkaar heen en op basis delen we punten uit. Dus als je eerste bent geworden in sprintrace in lobby 2, kan het dus wel zijn dat er in lobby 1 iemand sneller heeft gereden en overall wordt je dan voor de sprintrace tweede.

• Mu.siQ
@Jordy8 job (baloutje07) rijd ook over het algemeen sneller dan de rest van het veld, dus hoewel het mooie streeftijden zijn kun je er in de regel 1 a 2 sec bovenop tellen voor de rest.

@MAX3400 ah, dat geeft nog wel wat moeilijkheden. Wie host dan race 2, en hoe is de verdeling qua ronde tijden. Twee gelijke velden is dan natuurlijk het mooist qua aantal en beetje ook qua verdeling van rondetijden. Kijken op hoeveel we komen dan...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Mu.siQ vrijwilliger? Eventueel vertrouw ik de tweede lobby ook wel toe aan @timmie271 maar omdat @Cuqebaqer mede-topicstarter is (maar nog niet bevestigd voor vanavond), zou dat dus de tweede lobby kunnen worden.

Kom er zo op terug!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mu.siQ
@MAX3400 Heb een 100/100 lijn dus ansich geen problemen mee. Alleen dan mag je (18u/19u) wel de lijst doorsturen want dan moet ik denk ik nog wel wat mensen toevoegen ;)

Eerst maar afwachten hoeveel er daadwerkelijk komen opdagen

Acties:
  • +1 Henk 'm!
job115 schreef op donderdag 30 november 2017 @ 08:05:
Prima, je start maar met een ronde achterstand ;)

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

Acties:
  • +2 Henk 'm!
*O* *O* We hebben genoeg duimpjes *O* *O*

Zal de tweede post zometeen aanpassen maar we rijden vanavond dus met de langere races. Het scheelt, op basis van rondetijden, in zijn totaliteit misschien 6 tot 7 minuten maar je zal maar net die extra ronden nodig hebben voor een positie :)

@Mu.siQ Je kan sowieso de lijst met rijders uit de startpost toevoegen maar misschien is het handig dat we 19:30 al deadline trekken. Dan kan Excel een random-splitsing maken wie bij wie komt te rijden.

Voor de azijnzeikers; het 16e duimpje is van mezelf maar mag mijn eigen post niet liken.

• mannetje19
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:34
Ik ben er vanavond helaas niet bij ivm school.

Generationq87

[ Voor 20% gewijzigd door mannetje19 op 30-11-2017 13:34 ]

• Spacecowboy

Spacecowboy

MAX3400 schreef op woensdag 29 november 2017 @ 18:58:
Voorlopig 16 aangemeld, 4 afgemeld, rest onbekend.

@skreppiedoe Wazig, gister 1 voor 1 iedereen een XBL-bericht gestuurd maar jou vergeten. Ik zal je even toevoegen op de startlijst :)

@Spacecowboy Hahaha, zoals @Mu.siQ opmerkt, is het morgen pas... You scared? :+
Hahahaha, blijkbaar had ik het verkeerd in m'n agenda gezet. Vannacht mooi bijgeslapen. Vanavond ben ik er bij.

Ik moet zo thuis alleen nog even m'n startnummer op m'n auto kladden...

[ Voor 6% gewijzigd door Spacecowboy op 30-11-2017 14:35 ]

HENG HENG

• Mu.siQ
@MAX3400 zal ik thuis even doen na sporten, koken etc. De vrouw zal er wel blij mee zijn, tv weg vanavond :+

• Cuqebaqer
Ik ben er vanavond gewoon bij echter iets stiller als normaal aangezien mijn oma op sterven ligt en ik de telefoon dus in de gaten moet houden. Mochten er 2 lobbies nodig zijn zou iemand dat voor deze keer over kunnen nemen van mij ?

• michielmestrom
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 06-06 09:26
Ik ( Fastvegy) ben er bij vanavond. Denk alleen aan die tijden die jullie posten dat ik niet in de kopgroep ga rijden haha.
@Cuqebaqer Yup, dat gaat lukken; had al een backup bedacht aangezien je wat laat reageerde om te racen :) Mocht je weg moeten/willen, parkeer de auto aan het eind van het rechte stuk (turn 1 rechtdoor schieten) of anders turn 9 rechtdoor schieten, als dat lukt.

Het lijkt er ook op dat we exact 24 man hebben maar ik heb 2 personen extra die wel niet komen opdagen (ziek, werk, prive, etc) dus dat zou 26 worden en verder nog 5 onbekend/onbevestigd. De lijst wordt gesplitst; niet alleen kunnen er dus meer dan 24 personen racen vanavond, ook houden we dan de lobbies kleiner/stabieler en is er iets meer ruimte op de baan, zeker als we allemaal netjes de eerste paar bochten weten te nemen.

Uiterlijk 17:30 een update met lobby-leaders & random split van de spelerslijst

• Mu.siQ
@MAX3400 weet jij toevallig of er een max aantal is wat je als xbox live vrienden kan toevoegen achter elkaar? Zit op de fiets in de gym mensen toe te voegen via de app maar ja de eerste 4 kan ik bij nummer 5 en verder niet meer op vriend toevoegen drukken...?

*edit: weet niet of ik nou lobby leider wordt maar anders moet de rest mij (of de ander) maar toevoegen

[ Voor 16% gewijzigd door Mu.siQ op 30-11-2017 16:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
We moeten het even zo doen; helaas krijg ik de table-tag niet lekker voor elkaar.

Lobby 1: OctagonQontrol
Deelnemers: Alchemist V, Unigo, Baloutje07, gamebifi, Mavi1986, FastVegy, exstense, NLRev0lution, Biggmans, Nielless, cuqebaqer, Y0J1MB0S4N

Lobby 2: timmie271
Deelnemers: MusiQ2, Skreppiedoe NL, superlucky luke, Dutch B0nes, drdreey1976, Plank268, Chabio, Lutjebroequer, Stoksbrood, KillerR NL, Lappiehero

@timmie271 @Mu.siQ jullie krijgen zometeen een DM met alle informatie; timmie is lobby leader maar mogelijk qua stabiliteit switchen naar musiq.

@ de rest: als je alsnog meedoet, laat me dit tijdig weten!!

[ Voor 5% gewijzigd door MAX3400 op 30-11-2017 18:21 ]

• Spacecowboy

Spacecowboy

Zijn er nog eisen aan hoe de auto er visueel uitziet? Ik heb net heel snel even een nummer op mn auto geplakt. Gifgroen en donkerblauwe cijfers, zowel op de zijkant als achterkan (gezien iedereen mij wel zal inhalen maar voor de zekerheid gedaan). ;)

Zo nog even conference call voor werk, maar rond 19:30 ben ik weer online. :)

Kunnen we geen irc chan doen? #forza?

[ Voor 20% gewijzigd door Spacecowboy op 30-11-2017 17:26 ]

HENG HENG

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Spacecowboy schreef op donderdag 30 november 2017 @ 17:24:
Zijn er nog eisen aan hoe de auto er visueel uitziet? Ik heb net heel snel even een nummer op mn auto geplakt. Gifgroen en donkerblauwe cijfers, zowel op de zijkant als achterkan (gezien iedereen mij wel zal inhalen maar voor de zekerheid gedaan). ;)

as far as i know zie je dat niet ingame tijdens de race...

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

• Mu.siQ
@MAX3400 prima, maar had je ook gedacht mij in een lobby in te delen? :+

[ Voor 5% gewijzigd door Mu.siQ op 30-11-2017 17:35 ]

• Mu.siQ
*foutje bedankt

[ Voor 91% gewijzigd door Mu.siQ op 30-11-2017 17:35 ]

• timmie271
Spacecowboy schreef op donderdag 30 november 2017 @ 17:24:

Kunnen we geen irc chan doen? #forza?
Ach ik ben babyblauw met witte letters :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
timmie271 schreef op donderdag 30 november 2017 @ 17:37:
[...]

Ach ik ben babyblauw met witte letters :)
Ik las kabeljauw... :+
Mu.siQ schreef op donderdag 30 november 2017 @ 17:34:
@MAX3400 prima, maar had je ook gedacht mij in een lobby in te delen? :+
Yup & sorted enzo.

* MAX3400 gaat even eten; tot zo!!

[ Voor 40% gewijzigd door MAX3400 op 30-11-2017 18:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skreppiedoe
Gelukkig nog even hier gekeken....dacht dat het "gewoon" om 20.30 was. Ben gelukkig op tijd thuis.....hopelijk nog tijd om ff een paar rondjes oefenen. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RickS29
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10:53
Voor de mensen die FM7 niet hebben aangeraakt sinds de vorige race, er staat weer een update klaar.

Xbox Live Gamertag: RickS29 | FC 2552-4842-4168

• Unigo
Net paar rondjes gereden, kom tot 1:36.5, maar verwacht nog wat sneller te kunnen. Zo even terugbladeren in dit topic om de do's/don'ts van de bochten scherp te hebben

• Nielless
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 10:58
Ik kwam tot een 1:35.3. Kunt wel veel bochten "afsnijden" zonder dat t foutgerekend wordt. Voor de eerste bocht kun je ook helemaal rechts blijven om zo de bocht beter te pakken

XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™

• skreppiedoe
NLRev0lution schreef op donderdag 30 november 2017 @ 17:26:
[...]

as far as i know zie je dat niet ingame tijdens de race...
Hebben ze dat niet nog niet gefixed met de recente update aangezien deze bug door de vorige update is veroorzaakt?
Het is en blijft T10 natuurlijk :X

• Mu.siQ
Ik heb iedereen voor vanavond in principe toegevoegd :) Mocht @timmie271 toch ergens fout gaan dan ben ik dus back-up. De meeste voegen mij ook retour toe dus dat is mooi.

Wat betreft de mensen die er niet bij zijn en toch het willen volgen: evenals de vorige keer dat ik meedeed zal ik mijn mixer kanaal aanzetten. Dan kan iedereen meteen zien waar het mis gaat :+ Dit kanaal is te volgen via de volgende link:
www.mixer.com/MusiQ2

Stream zal ergens rond 19:30 waarschijnlijk in de lucht gaan.

Lobby 2 lijkt een redelijk close lobby te gaan worden. Ik heb er zin in! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
Mu.siQ schreef op donderdag 30 november 2017 @ 18:51:
Lobby 2 lijkt een redelijk close lobby te gaan worden. Ik heb er zin in! :)
Met dank aan @MAX3400 heb ik mijn rondetijd van 1:38.9 naar 1:37.5 weten te krijgen dus kom al in de buurt:+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mu.siQ
@timmie271 Correctie dan: Lobby 2 LIJKT (praktijk?) een closere lobby te worden dan lobby 1, voorin :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Het is & blijft een stratencircuit; zal me niets verbazen als iemand bezwijkt onder de druk en zo een plekje of 2 kwijtraakt na het aantikken van de muur.

Pas wel ff op; de bandenstapels zijn vrij terminaal qua tot stilstand komen. Niet blind achteruit rijden als er net iemand aankomt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mu.siQ
@MAX3400 Inderdaad, Niet enkel snelle rondes zijn belangrijk maar ook consistentie.

Kan iemand checken of mijn stream werkt? Heb m even aangezet maar hier op mijn laptop gebeurt weinig. Mijn capture kwaliteit laatst naar 4K HDR gezet maar dat is geloof ik van de capture van de One X zelf, niet van de opname/stream kwaliteit van mixer.

• Nielless
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 10:58
Mu.siQ schreef op donderdag 30 november 2017 @ 18:59:
@MAX3400 Inderdaad, Niet enkel snelle rondes zijn belangrijk maar ook consistentie.

Kan iemand checken of mijn stream werkt? Heb m even aangezet maar hier op mijn laptop gebeurt weinig. Mijn capture kwaliteit laatst naar 4K HDR gezet maar dat is geloof ik van de capture van de One X zelf, niet van de opname/stream kwaliteit van mixer.
Werkt prima!

XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™

• Unigo
Hoe gaan we de punten eigenlijk verdelen over 2 lobbies? Totale racetijd?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Unigo schreef op donderdag 30 november 2017 @ 19:18:
Hoe gaan we de punten eigenlijk verdelen over 2 lobbies? Totale racetijd?
Tja, dat is een goeie... Hoe groter het veld, hoe meer deelnemers, hoe meer lobbies je krijgt...

Zoals ik eerder vandaag postte; ik ben ervoor om alle race-tijden (sprint apart, main apart) onder elkaar te zetten en op basis daarvan punten uit te delen. Je rijdt dus niet alleen in je eigen lobby om zo goed & ver mogelijk te komen maar ondertussen ook "verborgen" tegen de anderen in een andere lobby.

Roept maar; wie denkt er wat over?

* MAX3400 is nog even roken en gaat dan de Multiplayer opstarten.

• Unigo
MAX3400 schreef op donderdag 30 november 2017 @ 19:42:
[...]

Tja, dat is een goeie... Hoe groter het veld, hoe meer deelnemers, hoe meer lobbies je krijgt...

Zoals ik eerder vandaag postte; ik ben ervoor om alle race-tijden (sprint apart, main apart) onder elkaar te zetten en op basis daarvan punten uit te delen. Je rijdt dus niet alleen in je eigen lobby om zo goed & ver mogelijk te komen maar ondertussen ook "verborgen" tegen de anderen in een andere lobby.

Roept maar; wie denkt er wat over?

* MAX3400 is nog even roken en gaat dan de Multiplayer opstarten.
Eens, prima!

Pagina: 1 ... 6 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.