Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 18-08 15:45

Google heeft zijn Pixel 2- en Pixel 2 XL-smartphones gepresenteerd. De toestellen kosten 799 en 939 euro, een paar tientjes meer dan de Pixel-telefoons van vorig jaar, en komen vooralsnog niet naar de Benelux.

De kleinere Pixel heeft een oledscherm met een diagonaal van 5" en een resolutie van 1920x1080 pixels. De grotere smartphone heeft een 6"-oledscherm van LG met een resolutie van 2880x1440 pixels. Beide telefoons hebben een 12-megapixelcamera met optische beeldstabilisatie en f/1.8-lens. De Pixels krijgen bovendien een portretmodus. Dat werkt zonder secundaire camera. Dat is volgens Google mogelijk doordat pixels een 'left view' en 'right view' hebben. De software berekent het verschil in perspectief door naar afstanden tot objecten.

Google heeft de 3,5mm-jack weggehaald van de behuizing van beide Pixel 2-telefoons. Op het gebied van audio heeft de zoekgigant wel de stereo-speakers aan de voorkant teruggebracht. Die zaten enkele jaren geleden ook op Nexus-telefoons, maar de Pixels van vorig jaar hadden een monospeaker aan de onderkant.

Google claimt dat de vingerafdrukscanner sneller is dan op andere smartphones. Dat zou een verbetering zijn, want de scanner van de eerste Pixel is langzamer dan die van concurrenten.

Op het homescreen heeft Google de functie At A Glance toegevoegd. Daar staan nu alleen nog kalenderitems, maar in de toekomst kan daar ook verkeer staan of andere meldingen. De functie Active Edge activeert Assistant, zodat gebruikers geen knoppen hoeven in te drukken. Die functie verscheen als eerste op de HTC U11.

Bovendien worden de Pixel 2-telefoons de eerste toestellen met Google Lens. Die functie doet aan beeld- en tekstherkenning van beelden uit de camera. Zo kan het restaurants en telefoonnummers herkennen in beeld en relevante informatie tonen. Het Amerikaanse bedrijf kondigde Lens vijf maanden geleden aan tijdens de eigen ontwikkelaarsconferentie I/O.

De Pixels krijgen bovendien stickers die werken in de camera-app. Dat gaat niet om statische plaatjes, maar kunnen ook geanimeerde karakters zijn die op elkaar reageren. Er komen onder meer stickerpacks van Stranger Things en Star Wars: The Last Jedi. De Pixel 2-telefoons renderen de karakters met 60fps.

De behuizing van de smartphones is waterbestendig met een ip67-certificering. De Pixel-telefoons komen niet naar de Benelux, maar wel naar Duitsland. De kleinere Pixel kost 799 euro, terwijl de Pixel 2 XL 939 euro moet opbrengen. De kleinere versie komt uit op 17 oktober, de grotere laat nog zes weken op zich wachten. De basisversies hebben een opslag van 64GB, terwijl er 128GB-varianten komen voor een meerprijs van 110 euro. Google levert voor die prijs een Home Mini-speaker mee.

Terug naar Inhoudsopgave

OSAndroid 8.0.0
CPUQualcomm® Snapdragon™ 835
GPUQualcomm® Adreno™ 540
RAM4 GB LPDDR4x
ROM64 / 128 GB
ConnectiviteitBluetooth 5.0, NFC, A-GPS, GLONASS, 2,4 / 5 GHz b/g/n/ac 2x2 MIMO
Sim kaarteSim + nano-sim
LTE TechnologieLTE CAT15 (tot 800 Mbps)
AansluitingenUSB3.1 Gen 1, Type-C
SensorenOmgevingslichtsensor, Nabijheidssensor, Gyrosensor, Magnetische sensor, Vingerafdruksensor, Barometer, Hall effect sensor, Android Sensorhub, Active Edge
Scherm6", QHD pOled-scherm, (2880 x 1440), GG5
Front Camera8MP, 1,4um, f/2.4, FF
Back Camera12,2MP, 1,4um, OIS, f/1.8, dubbele led flitser
Accu2700mAh
KleurZwart, Wit, Blauw
Afmetingen157,9 x 76,7 x 7,9 mm
Gewicht175 g
Prijs€939,-
Release DatumNiet in Nederland verkrijgbaar
BijzonderhedenAanraakgevoelige zijkanten, front-speakers, IP67
AccessoiresOplader, USB-C to 3,5mm adapter

Terug naar Inhoudsopgave

Terug naar Inhoudsopgave

Mocht er iemand nog tips, aanpassingen of wijzigingen hebben, stuur me dan een DM.

VersieDatumAanpassingen
V1.005-10-2017Topic aangemaakt

Terug naar Inhoudsopgave

• Kenar95
  • Registratie: juni 2015
  • Laatst online: 30-07 07:49
Omdat je via de Duitse Google Playstore moet werken met reshipping (wordt niet op NL adres bezorgd) is de Duitse MediaMarkt ook een goede optie (ophalen dan, bij een MM net over de grens).

Alleen krijg je bij de Pixel 2 wel de Home Mini gratis meegeleverd:
http://www.mediamarkt.de/...b-just-black-2352162.html

Maar staat bij de Pixel 2 XL niets over de Home Mini:
http://www.mediamarkt.de/...ck-and-white-2352163.html

Weet iemand hoe dit zit? Je krijgt via de Duitse Playstore bij de XL wél de Home Mini geleverd toch?

EDIT: linkjes werkend gemaakt 8)7

Kenar95 wijzigde deze reactie 05-10-2017 13:44 (9%)
Reden: linkjes werkend gemaakt 8)7

• rudyhattem
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 27-07 15:22
Je linkjes werken niet....

Is hij bij de Duitse MM al te koop?

• mrbbs
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 16-07 12:12
Ik hem besteld in de Google Playstore met levering in Duitsland bij een kennis.
Levering is pas verwacht voor 19-21 december. Is een wit-zwarte geworden met 64gb ram.

Excuses: bericht hoort hier blijkbaar niet thuis.

mrbbs wijzigde deze reactie 05-10-2017 14:11 (13%)

• damouzer
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 15-08 14:55
quote:
rudyhattem schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 13:38:
Je linkjes werken niet....

Is hij bij de Duitse MM al te koop?
Lieferung in 12 Wochen

• Farid_A
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 23:53
12 weken!? Ik zie dat Google de leveringsproblemen aardig op orde heeft.

• DrBreakalot
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 17-08 23:01
De just black versie van de XL wordt vanaf 15 november uitgeleverd. De zwart-witte duurt langer.

• Kenar95
De Pixel 2 XL black/white zojuist in Duitsland besteld.

Als volgt:
Wilde hem eerst bij de Duitse Media Markt bestellen, maar zoals in mijn post hierboven te lezen was het daar onduidelijk of je bij de XL ook de Home Mini kreeg. Contact opgenomen met de Media Markt en zij gaven aan dat de actie met de Home Mini alleen met de normale Pixel 2 was, en niet bij de XL (vreemd!?).

Anyway, bij hun zusterbedrijf Saturn krijg je de Home Mini wel bij de Pixel XL 2,.. Dus op Saturn.de de XL zojuist besteld, afhalen in een filiaal net over de grens. Bijkomend voordeel: zit nergens aan vast en hoef pas te betalen bij ophalen. Levertijd is onbekend, maar verwacht dat deze hetzelfde zal zijn als de Pixel XL via de Media Markt/Google Store: november/december. En mocht ik de Pixel sneller ergens anders kunnen krijgen kan ik de Saturn bestelling alsnog cancellen.

Doe er je voordeel mee! oOo

• Res1ght
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 17-08 16:52
Ik vind het wel echt jammer dat die zwart/wit versie een maand later komt, ik ben nu erg aan het overwegen om toch de zwarte te bestellen zodat ik hem in november al heb.

• LtMarx
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 18-08 17:29

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Ik kijk nog even de kat uit de boom voor wat echte reviews. Ziet er wel uit dat de beschikbare voorraad weer niet hoog is.

• 3x3
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 20-06 21:02
Hij is wel echt een slag groter als andere zakelijke telefoons als de K1 of IphoneX

• aaaronnn
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 15-08 18:59
quote:
Kenar95 schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 16:18:
Anyway, bij hun zusterbedrijf Saturn krijg je de Home Mini wel bij de Pixel XL 2,.. Dus op Saturn.de de XL zojuist besteld, afhalen in een filiaal net over de grens. Bijkomend voordeel: zit nergens aan vast en hoef pas te betalen bij ophalen. Levertijd is onbekend, maar verwacht dat deze hetzelfde zal zijn als de Pixel XL via de Media Markt/Google Store: november/december. En mocht ik de Pixel sneller ergens anders kunnen krijgen kan ik de Saturn bestelling alsnog cancellen.

Ik dacht ik probeer dit ook, maar ik loop vast bij het verplicht invullen van een adres. Kun je deze stap overslaan?

• Kenar95
quote:
aaaronnn schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 17:51:
[...]

Ik dacht ik probeer dit ook, maar ik loop vast bij het verplicht invullen van een adres. Kun je deze stap overslaan?
Gewoon het adres van de Saturn invullen waar je hem op gaat halen (je moet even een Duits adres hebben). Vervolgens selecteer je de optie om de telefoon in een winkel op te halen, dan doet het 'huisadres' wat je ingevuld hebt er niet meer toe.

• aaaronnn
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 15-08 18:59
quote:
Kenar95 schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 18:56:
[...]

Gewoon het adres van de Saturn invullen waar je hem op gaat halen (je moet even een Duits adres hebben). Vervolgens selecteer je de optie om de telefoon in een winkel op te halen, dan doet het 'huisadres' wat je ingevuld hebt er niet meer toe.
Zo simpel kan het dus zijn! Thanks, hij is besteld :)

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

quote:
Kenar95 schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 16:18:
De Pixel 2 XL black/white zojuist in Duitsland besteld.

Als volgt:
Wilde hem eerst bij de Duitse Media Markt bestellen, maar zoals in mijn post hierboven te lezen was het daar onduidelijk of je bij de XL ook de Home Mini kreeg. Contact opgenomen met de Media Markt en zij gaven aan dat de actie met de Home Mini alleen met de normale Pixel 2 was, en niet bij de XL (vreemd!?).

Kan je quoten of een screenshotje maken waaruit blijkt dat je de mini erbij krijgt?

• Bwyan
  • Registratie: januari 2016
  • Laatst online: 13-08 17:53
quote:
Lt. Marx schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 20:56:
[...]

Kan je quoten of een screenshotje maken waaruit blijkt dat je de mini erbij krijgt?
Op de Saturn site zoeken naar pixel 2 xl:

Rechts zie je een uitklapbaar menu "*Gratis Google home mini".
Hier kun je aangeven of je een witte of zwarte wil ontvangen.

Bwyan wijzigde deze reactie 05-10-2017 21:49 (31%)

• Kenar95
quote:
Lt. Marx schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 20:56:
[...]

Zie reactie hierboven, je kunt kiezen uit de zwarte of grijze Home Mini, prijs wordt automatisch verrekend in de winkelmand

• mrbbs
Vreemd dat ik die optie niet zie, of moet je reeds ingelogd zijn?

mrbbs wijzigde deze reactie 05-10-2017 21:52 (25%)

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

quote:
mrbbs schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 21:49:
Vreemd dat ik die optie niet zie, of moet je reeds ingelogd zijn?

[afbeelding]
ik zag de optie dus ook niet, bleek mijn (net iets te agressieve) adblocker te zijn.

• mrbbs
quote:
Lt. Marx schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 21:59:
[...]

ik zag de optie dus ook niet, bleek mijn (net iets te agressieve) adblocker te zijn.
Ik heb 3 verschillende browsers geprobeerd, ook 2 zonder ad blocker of andere plugins. Bizar..

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

quote:
mrbbs schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 22:07:
[...]

Ik heb 3 verschillende browsers geprobeerd, ook 2 zonder ad blocker of andere plugins. Bizar..
pihole?

• mrbbs
quote:
Je hebt mij inderdaad in de juiste richting gestuurd :)
Gebruik inderdaad een hosts file, right down the drain :p

• rudyhattem
Besteld bij MM. Ook daar de google home. Echter niet in mijn mandje gekomen, maar zal vast goed komen.

• Kenar95
quote:
rudyhattem schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 13:02:
Besteld bij MM. Ook daar de google home. Echter niet in mijn mandje gekomen, maar zal vast goed komen.
Duitse MM en bij de Pixel 2 XL? Hebben mij gezegd dat je hem daar niet bij krijgt.. MM geeft hem alleen bij de kleine Pixel 2. Anyway, de telefoon is hetzelfde, en benieuwd wat de levertijd gaat zijn van MM vs. Saturn vs. Google Shop

• Tim_bots
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 19:04
Nog tips voor de mensen die online bij de Saturn (en Mediamarkt?) proberen te bestellen.
Als om je postcode wordt gevraagd kun je gewoon je Nederlandse adres invoeren. Voor de postcode moet je alleen 5 cijfers invullen, maar als je gewoon een 0 ervoor zet en de woonplaats aanpast wordt alles gewoon goed gevonden.
Als je de Pixel 2 (XL) met google home mini probeert toe te voegen aan je winkelmandje en je krijgt de melding dat het niet gaat, dit komt omdat die kleur uitverkocht? is. Je kunt het nog proberen met de andere kleur.

Alvast hartelijk bedankt voor al jullie hulp en reacties, Tim Bots

• Kenar95
Ik zie dat Media Markt desondanks toch een aanpassing heeft gedaan op de website, en je nu ook daar bij de XL een Home Mini krijgt! Win win voor een ieder :-)

• mrbbs
Kan je eigenlijk in de Google store even makkelijk cancellen als bij de Mediamarkt of Saturn?

• Trebor
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 15-08 16:44
Ja, totdat hij verzonden wordt kun je annuleren. Je creditcard wordt ook pas bij verzenden gecharged.

• mrfatmen
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 21:34
Als ik hem bestel bij de saturn of mm net of er de grens om hem op te halen. Tot wanneer zou ik hem kunnen annuleren.
Totdat hij klaar ligt of tot ik hem ophaal?

Hoelang houden ze de reservering vast?

Woon zelf niet in de buurt van de grens maar half / eind december ben ik bij familie in de buurt van Emmen.

Heeft uw auto pijn? Ga dan naar de onderdelenlijn
Het bedrijf waar ik met veel plezier werk - Mijn eigen vertrouwde domein

• MAkS1
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 18-08 08:03
Zelf net bij Saturn in Kleve besteld (snelst aan te rijden) en ik kon kiezen voor betalen in de winkel! Inclusief google home mini:) Ik ben dus niet bezorgd over wel of niet kunnen annuleren.

• mrfatmen
  • Laatst online: 21:34
Is er bekend tot wanneer de actie loopt met gratis home mini?

Heeft uw auto pijn? Ga dan naar de onderdelenlijn
Het bedrijf waar ik met veel plezier werk - Mijn eigen vertrouwde domein

• Werelds
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 18-08 10:03
Van 4 oktober t/m 31 december zolang de voorraad strekt. Dit is een actie vanuit Google en loopt met beide toestellen; wel alleen "Chalk Grey" Home Mini's. Zie ook de Play store ;)

• Dapie007
  • Laatst online: 25-07 19:27
Ik heb de Pixel XL 2 128GB besteld in de us google store. Levering 1 november. Ik had ook voor versnelde levering kunnen kiezen voor $18 extra maar dat scheelde maar 5 dagen.

Dapie007 wijzigde deze reactie 07-10-2017 12:54 (6%)

• rudyhattem
quote:
Dapie007 schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 12:54:
Ik heb de Pixel XL 2 128GB besteld in de us google store. Levering 1 november. Ik had ook voor versnelde levering kunnen kiezen voor $18 extra maar dat scheelde maar 5 dagen.
Naar adres in NL?

• Luinwethion
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 17-08 06:21
Ik heb mijne ook gereserveerd bij MediaMarkt, 64GB Panda.

Jammer dat ze de 128GB versie niet hebben, met mijn S7 (die kapot is gegaan) had naast de 32GB, en microSD van 64GB met een paar lossless albums, wat video’s en etc, voor Google photos betaal ik al, zo dat was geen probleem, en met onbeperkt data hoef ik niet al mijn muziek en Netflix lokaal te hebben, maar is toch wel handig op reis en zo. :/

Edit:
On-topic- weet iemand als je dan gelijk de mini krijg? Of wordt een z'n promotie waar je eerst de Pixel moet hebben, dan pas bij Google moeten gaan registeren om thuis te krijgen? Ik ken wel mensen in Duitsland, maar dat is helemaal in München.
quote:
Dapie007 schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 12:54:
Mis je bij een U.S. versie niet bepaalde 4G frequenties voor Europa? Zoals 20, 38 of 41?

Luinwethion wijzigde deze reactie 07-10-2017 18:25 (45%)

• Dapie007
quote:
Nee adres van een vriendin in New York

• Dapie007
quote:
Luinwethion schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 18:22:
Ik heb mijne ook gereserveerd bij MediaMarkt, 64GB Panda.

Jammer dat ze de 128GB versie niet hebben, met mijn S7 (die kapot is gegaan) had naast de 32GB, en microSD van 64GB met een paar lossless albums, wat video’s en etc, voor Google photos betaal ik al, zo dat was geen probleem, en met onbeperkt data hoef ik niet al mijn muziek en Netflix lokaal te hebben, maar is toch wel handig op reis en zo. :/

Edit:
On-topic- weet iemand als je dan gelijk de mini krijg? Of wordt een z'n promotie waar je eerst de Pixel moet hebben, dan pas bij Google moeten gaan registeren om thuis te krijgen? Ik ken wel mensen in Duitsland, maar dat is helemaal in München.

[...]

Mis je bij een U.S. versie niet bepaalde 4G frequenties voor Europa? Zoals 20, 38 of 41?
Ik heb van de pixel 1 ook de us versie. Werkt als een trein

• dastyplayer
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 10-10-2018
Ik heb een aantal vragen over het bestellen van een Pixel 2 xl bij MM of Saturn in Duitsland,

Als ik de extra verzekering erbij koop van 220 euro (zie site), geldt dit dan ook als die defect raakt in Nederland.
Is het toestel unlocked om ook met een T-mobile abbonement te gebruiken uit nederland?
Kan ik ook kiezen voor monthly payments als ik het toestel afhaal en in Nederland woon?

Ik ben zoals je ziet, niet bekend met producten bestellen uit het buitenland en wil niet voor problemen staan als ik de pixel 2 uit duitsland haal.

Alvast bedankt!

• Tung
  • Registratie: oktober 2017
  • Laatst online: 19-11-2017
Weet iemand waarom de 128 gb versie niet verkocht wordt bij Media Markt en Saturn?

• rudyhattem
quote:
Tung schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 21:42:
Weet iemand waarom de 128 gb versie niet verkocht wordt bij Media Markt en Saturn?
Nee, maar de reden is ook niet belangrijk denk ik :)

• The Killer
  • Niet online
quote:
dastyplayer schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 11:07:
Ik heb een aantal vragen over het bestellen van een Pixel 2 xl bij MM of Saturn in Duitsland,

Als ik de extra verzekering erbij koop van 220 euro (zie site), geldt dit dan ook als die defect raakt in Nederland.
Is het toestel unlocked om ook met een T-mobile abbonement te gebruiken uit nederland?
Kan ik ook kiezen voor monthly payments als ik het toestel afhaal en in Nederland woon?

Ik ben zoals je ziet, niet bekend met producten bestellen uit het buitenland en wil niet voor problemen staan als ik de pixel 2 uit duitsland haal.

Alvast bedankt!
1. Verzekering is alleen af te sluiten door Duitse ingezetene
2. Hij is unlocked
3. Nee. Daarnaast, je moet uberhaupt geen geld lenen om een telefoon te kopen.

• Tung
  • Laatst online: 19-11-2017
Een betere vraag is waar de 128 gb versie in de winkel gekocht kan worden. Weet iemand dat?

• Trebor
In de Duitse Google store bijvoorbeeld. Je kunt gewoon je land op DE zetten, en een doorstuuradres opgeven (zoals Borderlinx oid)

• scandalous
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 16-07 22:26
De telefoons zijn nu de pre-orderen via Belsimpel. Ze kosten daar wel 100 euro meer in vergelijking met de Duitse Google store.

https://www.belsimpel.nl/telefoon/google

• MrDucky
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 11-08 20:13

2600K @ 4.7 GHz, 2x8 GB G.Skill Trident X 2400MHZ DDR3, Asus Maximus V Gene, Gainward GTX1070 Phoenix, 1x Crucial C300 256 GB, 2x WD Black Caviar 640GB Raid 0, 1x WD 2.5 Inch 1TB, Fractal Design Define Mini C, Corsair TX-750, Asus Xonar D2X.

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

quote:
scandalous schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 12:37:
De telefoons zijn nu de pre-orderen via Belsimpel. Ze kosten daar wel 100 euro meer in vergelijking met de Duitse Google store.

https://www.belsimpel.nl/telefoon/google
Toch is dat qua garantie nog best interessant.

• roccothehelper
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 29-07 15:20
Ben benieuwd hoe snel andere zaken hem zullen verkopen. En hoop ook dat die onder de 100 euro komt! 1039 euro voor de xl slaat helemaal nergens op.

• mrbbs
Benieuwd wanneer de eerste toestellen zullen worden geleverd. Vermoedelijk binnen een goede week?
Hier nog niks gehoord over de Home Mini, benieuwd wanneer ze ons daarvan gaan berichten.

• Dapie007
quote:
mrbbs schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 15:51:
Benieuwd wanneer de eerste toestellen zullen worden geleverd. Vermoedelijk binnen een goede week?
Hier nog niks gehoord over de Home Mini, benieuwd wanneer ze ons daarvan gaan berichten.
Ik heb al wel een mail gekregen van de us google store over dat ik mijn home mini code 4 weken na de levering van mijn telefoon krijg.

• Daniel-O
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 17-08 09:09
Mijn Pixel 2 XL zou inmiddels onderweg moeten zijn naar het reshipping bedrijf!

https://tweakers.net/ext/f/1K11wLXpJh9mPM5CDJwtU0XU/thumb.png

• leroyfilon
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 02-07 16:30
quote:
Daniel-O schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 15:31:
Mijn Pixel 2 XL zou inmiddels onderweg moeten zijn naar het reshipping bedrijf!

[afbeelding]
Reshipping. Is dat zo'n service? Die producten uit USA alsnog hierheen shippen?

• Daniel-O
quote:
leroyfilon schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 16:47:
[...]

Reshipping. Is dat zo'n service? Die producten uit USA alsnog hierheen shippen?
Klopt inderdaad. Ik maak nu gebruik van Stackry maar er zijn flink wat verschillende aanbieders. Voor een fee voegen ze pakketten samen en versturen deze dan naar nederland.

• leroyfilon
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 02-07 16:30
quote:
Daniel-O schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 16:53:
[...]

Klopt inderdaad. Ik maak nu gebruik van Stackry maar er zijn flink wat verschillende aanbieders. Voor een fee voegen ze pakketten samen en versturen deze dan naar nederland.
Oh nice! Bedankt voor de tip. Zit je dan qua prijs nog te doen? Of komen er ook import kosten boven op nog.

• Toepus
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 13-08 13:45
Ik heb diverse sites doorgespit om een Pixel 2 aan te schaffen uit de VS maar kom er niet helemaal uit. :? Ondersteunt deze nu wel of geen 4G hier in Nederland. Ik heb als provider Vodafone. Is die dan hier helemaal niet te gebruiken of werkt alles wat langzamer? Of is het de moeite niet waard.
Ik ga in december naar de VS, zou interessant om daar dan een Pixel 2 aan te schaffen.

Nokia 7Plus

• scandalous
quote:
Toepus schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 16:53:
Ik heb diverse sites doorgespit om een Pixel 2 aan te schaffen uit de VS maar kom er niet helemaal uit. :? Ondersteunt deze nu wel of geen 4G hier in Nederland. Ik heb als provider Vodafone. Is die dan hier helemaal niet te gebruiken of werkt alles wat langzamer? Of is het de moeite niet waard.
Ik ga in december naar de VS, zou interessant om daar dan een Pixel 2 aan te schaffen.
De Pixel 2 XL uit de VS ondersteund the 4G frequencies hier in Nederland. Google geeft alleen geen duidelijkheid over welke frequenties gecombineerd kunnen worden voor "Carrier Aggregation". Mocht dat belangrijk voor je zijn dan kun je de telefoon het beste uit Engeland of Duitsland halen.

• scandalous
quote:
Daniel-O schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 16:53:
[...]

Hoe zit het precies met het betalen van invoer rechten en BTW. Wordt er vooraf aangegeven hoeveel je moet betalen?

• Toepus
quote:
scandalous schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 16:29:
[...]

De Pixel 2 XL uit de VS ondersteund the 4G frequencies hier in Nederland. Google geeft alleen geen duidelijkheid over welke frequenties gecombineerd kunnen worden voor "Carrier Aggregation". Mocht dat belangrijk voor je zijn dan kun je de telefoon het beste uit Engeland of Duitsland halen.
[quote]
Carrier Aggregation betekent dat iets met het bundelen van 4G freqenties? Wat merk ik daar in de praktijk van omdat je zegt: "mocht het belangrijk voor je zijn". :?
Als ik de Pixel 2 in de VS koop scheelt mij dat ca. 250 euro t.o.v. Duitsland. (met de huidige koers)

Toepus wijzigde deze reactie 23-10-2017 11:10 (18%)

Nokia 7Plus

• scandalous
quote:
Toepus schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 10:49:
[...]

[quote]
Carrier Aggregation betekent dat iets met het bundelen van 4G freqenties? Wat merk ik daar in de praktijk van omdat je zegt: "mocht het belangrijk voor je zijn". :?
Als ik de Pixel 2 in de VS koop scheelt mij dat ca. 250 euro t.o.v. Duitsland. (met de huidige koers)
Carrier-Aggregation is inderdaad het combineren van verschillende frequenties om de klant van hogere snelheden te voorzien.

Of je er iets van merkt is niet te zeggen aangezien dit per gebruiker verschilt. Maar het hangt ook af van het gebied waar je je in bevindt en of de masten waar jij mee verbonden bent dit ondersteunen als ik mij niet vergis.

Als jij bijvoorbeeld aan een 20mbit snelheid genoeg hebt met jouw verbruik, dan zal je naar mijn inzien niet veel merken als 2 frequenties jou van 40 voorzien.

Nogmaals, het enige wat ik kan bevestigen is dat jij het 4G netwerk optimaal kunt gebruiken op een enkele frequentie. Je hoeft je wat dat betreft geen zorgen te maken.

• Toepus
quote:
scandalous schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 14:54:
[...]

Carrier-Aggregation is inderdaad het combineren van verschillende frequenties om de klant van hogere snelheden te voorzien.

Of je er iets van merkt is niet te zeggen aangezien dit per gebruiker verschilt. Maar het hangt ook af van het gebied waar je je in bevindt en of de masten waar jij mee verbonden bent dit ondersteunen als ik mij niet vergis.

Als jij bijvoorbeeld aan een 20mbit snelheid genoeg hebt met jouw verbruik, dan zal je naar mijn inzien niet veel merken als 2 frequenties jou van 40 voorzien.

Nogmaals, het enige wat ik kan bevestigen is dat jij het 4G netwerk optimaal kunt gebruiken op een enkele frequentie. Je hoeft je wat dat betreft geen zorgen te maken.
OK THX, ik kan er nog 1,5 maand over nadenken. :9

Nokia 7Plus

• JoelDubb
  • Registratie: maart 2015
  • Laatst online: 19-07 17:43
Hallo,

Even een vraagje.
Ik heb de Pixel 2 XL in de Duitse Google store gekocht. Maar heb nog niets gehoord van de Home Mini.
Iemand toevallig de zelfde ervaringen? En zo niet, wat is handig om te doen? Want je hoort hem er bij te krijgen toch?

• Kenar95
quote:
JoelDubb schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 12:07:
Hallo,

Even een vraagje.
Ik heb de Pixel 2 XL in de Duitse Google store gekocht. Maar heb nog niets gehoord van de Home Mini.
Iemand toevallig de zelfde ervaringen? En zo niet, wat is handig om te doen? Want je hoort hem er bij te krijgen toch?
Heb juist wel wat gehoord van de mini. Besteld bij Saturn en kreeg week geleden mail dat de home al klaar lag en ik hem binnen 14 dagen op moest halen. Maar ik ga pas als ik mijn Pixel 2 XL op ga halen, en dat zal op z'n vroegst half november zijn. Nu krijg ik de herinneringsmail dat als ik de mini niet op kom halen, de bestelling vervalt. Na herhaaldelijk mailcontact dat hij bij de Pixel 2 hoort, en ik ze samen op kom halen krijg ik geen reactie. Dus zal nog even stoeien worden bij de servicebalie straks in mijn beste Duits. Maar hij staat op de factuur dus zullen ze 'm moeten leveren..

• s.nieuwkerk
  • Laatst online: 16-08 14:19
quote:
Daniel-O schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 13:36:
Zojuist de Pixel 2 XL binnengekregen, ga er vanavond eens mee spelen. Ben benieuwd naar het scherm.....
Heb je nog importkosten moeten betalen?

• Daniel-O
quote:
s.nieuwkerk schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 15:16:
[...]
Heb je nog importkosten moeten betalen?
Hoefde aan de deur niets te betalen (FedEx bracht het pakketje langs). Zag wel dat het best kan zijn dat FedEx de rekening pas later stuurt. Ik verwacht dus nog wel een en ander qua importkosten.

• SkyThes
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 16-08 11:55
quote:
Kenar95 schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 15:09:
[...]

Heb juist wel wat gehoord van de mini. Besteld bij Saturn en kreeg week geleden mail dat de home al klaar lag en ik hem binnen 14 dagen op moest halen. Maar ik ga pas als ik mijn Pixel 2 XL op ga halen, en dat zal op z'n vroegst half november zijn. Nu krijg ik de herinneringsmail dat als ik de mini niet op kom halen, de bestelling vervalt. Na herhaaldelijk mailcontact dat hij bij de Pixel 2 hoort, en ik ze samen op kom halen krijg ik geen reactie. Dus zal nog even stoeien worden bij de servicebalie straks in mijn beste Duits. Maar hij staat op de factuur dus zullen ze 'm moeten leveren..
Ik heb exact hetzelfde probleem. Tijdens bestellen aangegeven dat ik het tegelijkertijd geleverd wil hebben/ophalen maar blijkbaar hebben ze dat niet zo begrepen. Op email contact reageren ze inderdaad niet... :/

• Kenar95
quote:
SkyThes schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 12:35:
[...]

Ik heb exact hetzelfde probleem. Tijdens bestellen aangegeven dat ik het tegelijkertijd geleverd wil hebben/ophalen maar blijkbaar hebben ze dat niet zo begrepen. Op email contact reageren ze inderdaad niet... :/
Fijn dat we beide niet alleen staan. Je kon inderdaad tijdens het bestelproces nog met een vinkje extra aangeven dat je het als één pakket op zou komen halen. Dat uiteraard aangevinkt. Ik zie het wel bij het afhalen, ik neem de factuur mee waarop duidelijk staat dat ik beide producten voor 939 heb.

• Tim_bots
Hier nog iemand. Ik heb gisteren ook gebeld en volgens de medewerker die ik heb gesproken was het geen probleem en komt het goed als we onze telefoon ophalen.

• Kenar95
quote:
Tim_bots schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 14:21:
Hier nog iemand. Ik heb gisteren ook gebeld en volgens de medewerker die ik heb gesproken was het geen probleem en komt het goed als we onze telefoon ophalen.
Toppertje, danke schön voor het belletje! ;-)

• s.nieuwkerk
  • Laatst online: 16-08 14:19
quote:
Daniel-O schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 15:33:
[...]

Hoefde aan de deur niets te betalen (FedEx bracht het pakketje langs). Zag wel dat het best kan zijn dat FedEx de rekening pas later stuurt. Ik verwacht dus nog wel een en ander qua importkosten.
Bedankt voor de info en veel plezier met je telefoon :)

• rudyfb
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 26-07 09:44

rudyfb

the Mentor

Iemand enig idee wanneer die 2XL 128 te bestellen is bij belsimpel? Ik wil m in combinatie met een abbonement doen, maar er staat alleen maar " binnenkort" , ik meen mij te herinneren dat dat ook het geval was met de eerste Pixel, en uiteindelijk is die XL nooit te koop geweest in combo met abbonement...

If you put a large switch in some cave somewhere, with a sign on it saying 'End-Of-The-World Switch. PLEASE DO NOT TOUCH', the paint wouldn't even have time to dry.

• JoelDubb
quote:
Kenar95 schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 15:09:
[...]

Thanks voor je reactie!

Maar heeft iemand hem ook via de Duitse Google store gekocht en ook nog niks gehoord over de mini?

• Trebor
Ik heb hem daar besteld en nog niks gehoord. Maar check de term & conditions van de Pixel 2 pagina in de Duitse Google store:
quote:
Limited time offer for a Google Home Mini device in the color chalk when ordering a pixel 2 or pixel 2 XL via the Google Store in Germany during the period from 4 October 2017 to 31 December 2017. Only while stock lasts. After purchasing a pixel 2 or pixel 2 XL, you will receive a coupon code by e-mail within approximately four weeks after sending the pixel 2 or pixel 2 XL.
Dus zou goed moeten komen.

• eyefontein
  • Laatst online: 26-11-2017
Zojuist een bestelling geplaatst bij de US Google Store. Zal uiteindelijk niet veel sneller zijn dan de Duitsland route, maar dan heb ik in elk geval het idee dat er iets van voortgang plaatsvind. Kwa kosten ontloopt het elkaar niet veel.

Volgens Google gaat hij maandag de deur uit, richting de forwarder. (Black 128GB.)

• JoelDubb
quote:
Trebor schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 15:18:
Ik heb hem daar besteld en nog niks gehoord. Maar check de term & conditions van de Pixel 2 pagina in de Duitse Google store:

[...]

Dus zou goed moeten komen.
Thanks! Dan wacht ik ook rustig af 👍

• eyefontein
Mijn telefoon is inmiddels binnen. Vrijdagavond besteld, donderdagochtend (vandaag) ontvangen. Vermoedelijk had het sneller gekund als ik niet op vrijdag avond had besteld. Kennelijk verstuurd Google geen pakketjes tijdens het weekend.

Qua kosten zit ik uiteindelijk op EUR 1071.07 voor de zwarte Pixel 2 XL 128GB. Dat is inclusief Nederlandse BTW en twee maal een voor $1000 verzekerde FedEx priority verzending. Een goedkopere verzendmethode zou zo'n $35 gescheeld hebben.

Enfin, qua prijs dus dicht bij wat je in Duitsland betaald, afhankelijk van je ritje daar naartoe. Alleen heb ik er nu wat minder lang op hoeven wachten.

• m-buurman
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 21:44

m-buurman

hmmm...coffee!!

@eyefontein Welke forwarder heb je gebruikt? Dit is best snel :)

• eyefontein
quote:
m-buurman schreef op donderdag 2 november 2017 @ 12:50:
@eyefontein Welke forwarder heb je gebruikt? Dit is best snel :)
Ik zag iemand anders Stackry noemen, dus die heb ik ook maar gebruikt. Voor mij de eerste keer dat ik een forwarder gebruik. Hij kwam om 8:41 's morgens (lokale tijd aldaar) bij ze binnen, dus ik heb ze de telefoon dezelfde dag nog laten forwarden.

De BTW heb ik overigens direct aan FedEx betaald. Die belde mij een dag van te voren op: voor een snelle afhandeling svp vast overmaken en screenshot mailen, dus dat heb ik gedaan. Geen idee of dat de normale procedure is, of onderdeel van de priority verzending.

• Tim_bots
Voor iedereen die een google home mini en een pixel 2 XL hebben besteld bij de Saturn (kleve). Je zult vandaag of morgen (14 dagen na de bestelling) een annulering van de google home mini ontvangen.

Net 15 min aan gebeld met de Saturn (ze hebben daar een Nederlands sprekende collega :9) en er lijkt iets fout gegaan te zijn. Vandaag of morgen wordt ik teruggebeld met meer info.
Ik heb ze al wel gewaarschuwd dat er wel meer mensen met dit probleem zijn.

Als ik meer weet zal ik een update plaatsen of een nieuw bericht posten.

• Kenar95
quote:
Tim_bots schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 12:46:
Voor iedereen die een google home mini en een pixel 2 XL hebben besteld bij de Saturn (kleve). Je zult vandaag of morgen (14 dagen na de bestelling) een annulering van de google home mini ontvangen.

Net 15 min aan gebeld met de Saturn (ze hebben daar een Nederlands sprekende collega :9) en er lijkt iets fout gegaan te zijn. Vandaag of morgen wordt ik teruggebeld met meer info.
Ik heb ze al wel gewaarschuwd dat er wel meer mensen met dit probleem zijn.

Als ik meer weet zal ik een update plaatsen of een nieuw bericht posten.
Thanks! Vandaag inderdaad een annulering van de Home Mini gehad. Maar jij had al eerder gebeld toch? We zouden de Home mini gewoon bij het ophalen van de Pixel meekrijgen? Anyway thanks voor de update en hoor graag wat ze nu zeggen.

• Tim_bots
quote:
Kenar95 schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 13:27:
[...]

Thanks! Vandaag inderdaad een annulering van de Home Mini gehad. Maar jij had al eerder gebeld toch? We zouden de Home mini gewoon bij het ophalen van de Pixel meekrijgen? Anyway thanks voor de update en hoor graag wat ze nu zeggen.
Klopt, ik had al eerder gebeld. Maar toen gaf de (Duitstalige) mevrouw aan dat het geen probleem was. Maar nu wacht ik lekker af tot ik een belletje krijg.

Update:
Zojuist gebeld door de Saturn. Het lijkt erop dat de computer daar een foutje had gemaakt en dat hebben ze weer hersteld. Zoals ik het nu heb begrepen krijgt iedereen gewoon gratis de Google home mini. (In ieder geval bij de Saturn Kleve).

Voor iedereen die ergens anders heeft besteld en een storing van de home mini geeft gehad adviseer ik om even naar de betreffende vestiging te bellen en aan te geven dat het gaat om een actie van Google en dat de computer een foutje heeft gemaakt. (Eventueel zou je nog kunnen proberen dat jou vestiging naar Kleve belt :9, daar weten ze al wat er aan de hand is.)
P.s. Als de vestiging je doorverwijst naar Saturn online, dat heeft volgens de online dienst geen zin aangezien je een "contract" hebt met de vestiging.
P.s. 2 Als je belt met jou vestiging en ze fixen het daar laat het hier dan ook even weten, scheelt weet telefoontjes naar de Saturn.

Tim_bots wijzigde deze reactie 03-11-2017 19:44 (47%)
Reden: Update

• SkyThes
  • Laatst online: 16-08 11:55
In mijn annuleringsemail van de Google Home Mini via Saturn Kleve hebben ze de prijs van de Home Mini van het totaalbedrag afgetrokken wat zou betekenen dat ik de Pixel 2XL voor 883,50 EUR kan ophalen. :P

• rudyfb

rudyfb

the Mentor

inmiddels een week verder maar de XL is nog steeds niet beschikbaar bij belsimpel...
Ben bang dat het net zoals de originele XL gaat worden

If you put a large switch in some cave somewhere, with a sign on it saying 'End-Of-The-World Switch. PLEASE DO NOT TOUCH', the paint wouldn't even have time to dry.

• chengbondkwok
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 20:25

chengbondkwok

Business Intelligence
quote:
rudyfb schreef op donderdag 9 november 2017 @ 13:31:
inmiddels een week verder maar de XL is nog steeds niet beschikbaar bij belsimpel...
In Europa kwam het officieel ook pas 15 november uit.

• rudyfb

rudyfb

the Mentor

quote:
chengbondkwok schreef op donderdag 9 november 2017 @ 13:34:
[...]

In Europa kwam het officieel ook pas 15 november uit.
Serieus? heb ik blijkbaar volledig over het hoofd gezien... Ik had namelijk al wel gezien dat sommigen in de UK m hadden ontvangen.

My bad

• chengbondkwok
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 20:25

chengbondkwok

Business Intelligence
quote:
rudyfb schreef op donderdag 9 november 2017 @ 13:38:
[...]

Serieus? heb ik blijkbaar volledig over het hoofd gezien... Ik had namelijk al wel gezien dat sommigen in de UK m hadden ontvangen.

My bad
https://www.carphonewareh...olour=black&capacity=64GB

Misschien dat de UK Google Store sneller is, maar dat weet ik niet zeker.

• TomTom1990
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 02:23
quote:
rudyfb schreef op donderdag 9 november 2017 @ 13:31:
Ik heb hem zojuist besteld bij Belsimpel in combinatie met een nieuw abonnement. Verwachte verzenddatum 21-11-2017.

Dat je het in ieder geval even weet.

• NLCrEaTiVe
  • Laatst online: 21:45
Google Duitsland gaf tot voor kort aan dat ik mijn Panda XL 18-21 december zou ontvangen. Nu is dat flink naar voren gehaald; op 22 november verzendt Google in Duitsland de zwart-witte XL. Wellicht is dat ook voor anderen hier het geval. :)

• willemoldemans
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 20-07 19:13

willemoldemans

voor alles wat kapot kan

quote:
NLCrEaTiVe schreef op zondag 12 november 2017 @ 23:04:
Google Duitsland gaf tot voor kort aan dat ik mijn Panda XL 18-21 december zou ontvangen. Nu is dat flink naar voren gehaald; op 22 november verzendt Google in Duitsland de zwart-witte XL. Wellicht is dat ook voor anderen hier het geval. :)
dat zou wel tof zijn, ik heb gisteren een panda bij saturn gepre-orderd,... ben benieuwd...

defecte electronica of telefoon met glasschade? check mijn homepage!

• Cronimet
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 23-07 08:24
Op mediamarkt.de zijn de Xl2's leverbaar vanaf 15/11

• rudyhattem
quote:
Cronimet schreef op maandag 13 november 2017 @ 08:54:
Op mediamarkt.de zijn de Xl2's leverbaar vanaf 15/11
Klopt, terwijl in de bestelling staat 14-11

• DeathWise
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 06-03-2018
Google Pixel 2 XL zwart-wit 20 oktober besteld bij Duitse Google Play Store, vandaag verzonden en verwachte leverdatum 14-16 november.

• rudyhattem
OMG.....:)

Ihre Bestellung wird zur Abholung im Markt vorbereitet
Media Markt Nordhorn

• Redskullz
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 02-08 23:32
quote:
rudyhattem schreef op maandag 13 november 2017 @ 12:54:
OMG.....:)

Ihre Bestellung wird zur Abholung im Markt vorbereitet
Media Markt Nordhorn
quote:
DeathWise schreef op maandag 13 november 2017 @ 12:35:
Google Pixel 2 XL zwart-wit 20 oktober besteld bij Duitse Google Play Store, vandaag verzonden en verwachte leverdatum 14-16 november.
Kon het zo snel niet vinden maar wordt dit verstuurd naar een NL adres of een DE adres of gaan jullie dit halen? of? ;)

• rudyhattem
quote:
Redskullz schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 12:14:
[...]

[...]

Kon het zo snel niet vinden maar wordt dit verstuurd naar een NL adres of een DE adres of gaan jullie dit halen? of? ;)
Halen, maar de datum staat nu op morgen.. Dat is ook vrijwel zeker dat ie er dan is..Dus morgen een ritje naar Duitsland :)

• Redskullz
quote:
rudyhattem schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 12:16:
[...]

Halen, maar de datum staat nu op morgen.. Dat is ook vrijwel zeker dat ie er dan is..Dus morgen een ritje naar Duitsland :)
Dank je en veel plezier morgen :P

• JoelDubb
quote:
Redskullz schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 12:14:
[...]

[...]

Ik heb hem ook besteld via de Duitse Playstore. Hij komt dan aan bij een oom van me, hij stuurt hem door naar NL (voor het geval je dit interessant vond :P )

• Redskullz
quote:
JoelDubb schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 15:11:
[...]

Ik heb hem ook besteld via de Duitse Playstore. Hij komt dan aan bij een oom van me, hij stuurt hem door naar NL (voor het geval je dit interessant vond :P )
Dank je en dat vond ik idd heel erg interessant ;-) Heb ook wel interesse in deze telefoon maar is 4 uur rijden voor mij (op zich geen probleem, voor 1 keer, maar verzenden was beter/leuker geweest :)

Ik kijk ieder geval uit naar jullie ervaringen met deze telefoon ;)

• Trebor
Dan gebruik je toch een doorstuur service zoals bijvoorbeeld Borderlinkx?

• thomas.stockx
  • Laatst online: 12-08 14:34
Heb Saturn gecontacteerd (via business@saturn.de, aangezien ik een geldige btw factuur moest hebben), en die sturen em op voor 14.99 euro naar België! Even contact opnemen met de winkel naar keuze voor je em besteld kan daarom geen kwaad :)

• petervdam
  • Registratie: november 2017
  • Laatst online: 03-08 01:30
Zojuist mail vanuit de Media Markt (Duitsland) gekregen: Bei der Lieferung Ihres bestellten Artikels 2352163 "GOOGLE Pixel 2 XL 64 GB Black and White " kommt es bedauerlicherweise zu einem Lieferverzug seitens des Herstellers. Die Lieferung erfolgt voraussichtlich in der Kalenderwoche 47.

M.a.w. hij komt pas volgende week omdat hij nog niet geleverd is. Mijn Google Store (DE) bestelling staat ook op volgende week. (Nadat hij eerst December aangaf). Mijn poging waarschijnlijk voor niks geweest :'(

• Kenar95
Nog niks gehoord van Saturn (Kleve), en dat terwijl de Pixel 2 XL vandaag geleverd zou moeten worden volgens de website.

Als ik de berichten van de Media Markt lees vrees ik dat de Saturn ook een week later levert, maar verwacht daar wel wat over te horen..
Pagina: 1 2 3 Laatste

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smarthome

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True