Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WybeP
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-08 18:13
WybeP schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 16:51:
Zelfde hier, bij belsimpel staat er nog: "Status: Niet op voorraad. Wij verwachten dit product op 21-11-2017 weer op voorraad te hebben."

Heb hem 13nov besteld, kan niet wachten :o
Inmiddels is de status gewijzigd in:
"Status: Niet op voorraad. Wij verwachten dit product op 30-11-2017 weer op voorraad te hebben."

Geen mailtje of excuus gehad van belsimpel. De levertijd die ze aangaven bij het bestellen hebben ze niet gehaald.(1week)

Nog maar een week wachten dan.

Edit: net alsnog bericht gekregen met excuus.

[ Voor 4% gewijzigd door WybeP op 22-11-2017 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skadrow
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 04-12-2022
De mijne via belsimpel stond ook op 21-11-2017 maar werd verstuurd op 18-11 en had em binnen op 19-11. ik heb overigens besteld met abbonement en niet gepreordered.

in de doos van belsimpel zat een UK naar EU stopcontact adapter van Goobay, en een usb C lader die niet snel laad, overigens geen oortjes aanwezig.

Belsimpel adverteerde niet over de google home mini dus er zat ook geen mini bij of coupon.

[ Voor 14% gewijzigd door Skadrow op 22-11-2017 22:07 ]

• zubidingasir
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-05 12:55
Mijn bestelling ligt al een tijdje klaar in Duitsland, maar het is meer dan 3uurtjes rijden voor mij. Hoe kan ik deze bestelling laten verzenden door Saturn? Iemand enig idee

• SkyThes
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15-09 16:30
willemoldemans schreef op woensdag 22 november 2017 @ 15:47:
Ben wel benieuwd wat Saturn met de Google Home Mini gaat doen die gereserveerd is,... die ligt er vrijdag 2 weken, ik heb ze proberen te contacteren via de website maar krijg geen response.
Ze hadden er een hele stapel liggen toen ik er was afgelopen maandag.

Verwijderd

zubidingasir schreef op donderdag 23 november 2017 @ 07:31:
Mijn bestelling ligt al een tijdje klaar in Duitsland, maar het is meer dan 3uurtjes rijden voor mij. Hoe kan ik deze bestelling laten verzenden door Saturn? Iemand enig idee
Misschien heb je iets aan het verhaal van een paar reacties terug (van Shadow-Dancer) ? hij gebruikt een doorstuur service? (ik heb hier trouwens geen ervaring mee maar als mijn nieuwe telefoon een Pixel 2 wordt ga ik het ook zo doen ;) )

• saltajose
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01-08 21:20
Mijn panda 64gb is klaar voor ophalen bij Saturn Aachen :-)

• Cr1ptkeeper
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-12-2024
De mijne is gisteren geleverd (België) via Belsimpel. Had een week of drie geleden een pre-order geplaatst.
Heel tevreden over het toestel maar een enorme blauwe schijn op het scherm jammer genoeg.
Als je er recht op kijkt is het geen enkel probleem maar als je bijvoorbeeld 3 graden draait (in elke richting) zie je al een blauwe schijn verschijnen.

Ik zal hem een week gebruiken en kijken of het mij dan nog altijd stoort...

• Kenar95
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 30-07 09:42
Jaaa eindelijk ook het bericht vanuit Kleve gehad dat m'n Pandaatje klaar ligt bij de Saturn! Dat wordt snel een ritje Duitsland, ben heel benieuwd naar de eerste ervaringen..!

• 038Robijno
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 19:19
Hoe kun je online bestellen en afhalen dan in Duitsland?

Volgens mij gaat dat niet zonder een Duits adres Of?

• Kenar95
038Robijno schreef op donderdag 23 november 2017 @ 17:02:
Hoe kun je online bestellen en afhalen dan in Duitsland?

Volgens mij gaat dat niet zonder een Duits adres Of?
Als je afhaalt in de winkel (keuze aanvinken tijdens bestelproces) maakt je woonadres niet uit. Dat moet inderdaad wel in Duitsland liggen (anders wordt postcode niet herkend), maar dan pak je gewoon het adres van de winkel bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim_bots
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-08 08:10
Je kunt er ook voor kiezen om "gewoon" een 0 voor je postcode te zetten, daarna kun je gewoon doorgaan met bestellen en alle gegevens laten kloppen. (bij de saturn)

Alvast hartelijk bedankt voor al jullie hulp en reacties, Tim Bots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemoldemans
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 08:24
Kenar95 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 15:41:
Jaaa eindelijk ook het bericht vanuit Kleve gehad dat m'n Pandaatje klaar ligt bij de Saturn! Dat wordt snel een ritje Duitsland, ben heel benieuwd naar de eerste ervaringen..!
wanneer heb je hem ongeveer besteld (om een beetje idee te krijgen van de levertijd)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kenar95
willemoldemans schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 16:41:
[...]

wanneer heb je hem ongeveer besteld (om een beetje idee te krijgen van de levertijd)
Ik had hem op 5 oktober besteld, gisteren opgehaald. Man man man wat een telefoon, geweldig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• didio
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 08:00

didio

didio.nl

Skadrow schreef op woensdag 22 november 2017 @ 22:05:
in de doos van belsimpel zat een UK naar EU stopcontact adapter van Goobay, en een usb C lader die niet snel laad, overigens geen oortjes aanwezig.
Ik heb er bij Belsimpel ook een verloop stekker bij ontvangen. Deze past alleen niet?!

Andere mensen ook last van?

weinig tot niks..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skadrow
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 04-12-2022
didio schreef op zondag 26 november 2017 @ 13:03:
[...]

Ik heb er bij Belsimpel ook een verloop stekker bij ontvangen. Deze past alleen niet?!

Andere mensen ook last van?
Weet je wat je voor de grap is moet proberen op die stekker dat middelste pinnetje eruit trekken naar onder, dan past ie wel :+ 8)7 Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/cWdn6tF.jpg

[ Voor 44% gewijzigd door Skadrow op 26-11-2017 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrfatmen
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:37
Zijn er al mensen welke hem hebben opgehaald bij Saturn Kleve (of een andere saturn).
Hoe wordt er omgegaan met de Google home welke erbij hoort maar geannuleerd is. Krijg je deze nog steeds mee als je dit aangeeft?

Heeft uw auto pijn? Ga dan naar de onderdelenlijn
Het bedrijf waar ik met veel plezier werk - Mijn eigen vertrouwde domein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• didio
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 08:00

didio

didio.nl

Skadrow schreef op zondag 26 november 2017 @ 19:23:
[...]
Weet je wat je voor de grap is moet proberen op die stekker dat middelste pinnetje eruit trekken naar onder, dan past ie wel :+ 8)7 [afbeelding]
Haha.. Ja, dan past ie wel. Thanks.

weinig tot niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim_bots
mrfatmen schreef op maandag 27 november 2017 @ 12:54:
Zijn er al mensen welke hem hebben opgehaald bij Saturn Kleve (of een andere saturn).
Hoe wordt er omgegaan met de Google home welke erbij hoort maar geannuleerd is. Krijg je deze nog steeds mee als je dit aangeeft?
Ik heb hem opgehaald bij de Saturn in Kleve en ik heb nu thuis ook een google home mini staan ;). Ze doen (heel) even moeilijk maar dat mag geen probleem zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyThes
  • Laatst online: 15-09 16:30
mrfatmen schreef op maandag 27 november 2017 @ 12:54:
Ik hoefde hem niet en heb 55€ korting op de Pixel 2XL gekregen 😊 Tevens bij de Saturn in Kleve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jonahsav
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 28-08-2021
ik kan niks meer vinden over de home mini, is deze actie verlopen? en hoe doen jullie het met stekkers, in duitsland hebben ze toch andere stopcontacten. of zeg ik nu wat raars.

mvg Jonah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim_bots
jonahsav schreef op woensdag 29 november 2017 @ 00:02:
ik kan niks meer vinden over de home mini, is deze actie verlopen? en hoe doen jullie het met stekkers, in duitsland hebben ze toch andere stopcontacten. of zeg ik nu wat raars.
[...]
Zoals ik al eerder heb gepost heb ik thuis een google home mini en een pixel 2 XL bij. In Duitsland hebben ze verder dezelfde stekker als in NL (bron). Het enige nadeel is dat je een beperkte taalkeuze hebt voor je Google home mini (DE/EN/FR/...)(En dus geen NL).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mrfatmen
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:37
jonahsav schreef op woensdag 29 november 2017 @ 00:02:

mvg Jonah
Ik heb gisteren mijn Telefoon opgehaald.
Er werd heel moeilijk gedaan over de mini, deze actie is verlopen en ze konden hem niet meer voor de prijs van 55 euro meegeven (ook al kost hij nieuw maar 59,95). Uiteindelijk maar gezegd doe hem er toch maar bij dan neem ik die 4,95 wel voor lief. Toen bleek hij deze week in de aanbieding voor 34,50 en had ik dus de telefoon met korting (-55 euro) en de Mini voor maar 34,50 euro geen slechte deal vind ik zelf.
Zoals al aangegeven zijn de stekkers in Duitsland het zelfde als hier.

Heeft uw auto pijn? Ga dan naar de onderdelenlijn
Het bedrijf waar ik met veel plezier werk - Mijn eigen vertrouwde domein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LittleMaik
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13:27
De Duitse mediamarkt biedt nu €200 korting op pixel 2 en 2 XL. Fijn voor de portemonnee :)
Actie lijkt wel maar tot 4 december te duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinner
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:05
LittleMaik schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 13:56:
De Duitse mediamarkt biedt nu €200 korting op pixel 2 en 2 XL. Fijn voor de portemonnee :)
Actie lijkt wel maar tot 4 december te duren.
Saturn ook. Waanzinnige aanbieding. Ik heb een panda XL besteld en een blauwe pixel 2. Degene die het minst bevalt gaat terug ☺️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woeiex
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16-08 14:42
Hoe werkt de cashback? Krijg je direct 200 euro terug en kan je het ook online bestellen met cashback?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LittleMaik
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13:27
woeiex schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 14:49:
Hoe werkt de cashback? Krijg je direct 200 euro terug en kan je het ook online bestellen met cashback?
Bij het afrekenen wordt het al meteen erafgehaald.
Ik heb uiteindelijk toch voor het kleine broertje gekozen en laat hem sturen naar mailboxde.
Bedankt voor de tip eerder in het topic, Shadow-Dancer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eclips
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-07 20:17
Hmm, is de Pixel 2 XL moeilijk leverbaar? Het liefst zou ik er eentje voor donderdag willen, dan ga ik op vacantie. Weet iemand of deze ergens te krijgen is voor die datum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tismij
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-09 23:03

tismij

???

zowel saturn als mediamarkt hebben geen pixel 2 xl meer, jammer met 200,- korting had ik hem direct besteld.

It has always been the prerogative of children and fools to point out that the emperor has no clothes but the emperor remains the emperor and the fool is just a fool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinner
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:05
tismij schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 19:16:
zowel saturn als mediamarkt hebben geen pixel 2 xl meer, jammer met 200,- korting had ik hem direct besteld.
Af en toe komen ze terug, blijf kijken. Ik heb de mijne besteld nadat hij uitverkocht was. Ineens was hij weer beschikbaar en dat heb ik later op de dag nog eens zien gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tismij

tismij

???

Zie overigens in Kleve geen mediamarkt, waar kan ik hem dan het beste heen laten sturen?
(Brabander hiero)

Besteld bij Saturn dus kan hem mooi in Kleve ophalen, ben benieuwd.

[ Voor 26% gewijzigd door tismij op 03-12-2017 15:01 ]

It has always been the prerogative of children and fools to point out that the emperor has no clothes but the emperor remains the emperor and the fool is just a fool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kezman
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-12-2022
tismij schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 19:36:
Zie overigens in Kleve geen mediamarkt, waar kan ik hem dan het beste heen laten sturen?
(Brabander hiero)

Besteld bij Saturn dus kan hem mooi in Kleve ophalen, ben benieuwd.
Kun je hem ook laten versturen door Saturn of werken ze daar niet aan mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zover ik weet sturen ze geen artikelen door naar Nederland

[ Voor 199% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2017 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tismij

tismij

???

nope kan alleen met mailboxde of huifkar ofzo want ze sturen niets naar Nederland, daarom fijn dat het Saturn is voor mij, Kleve is nog te doen (uurtje rijden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjnieuw
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 15-09 11:10
Ik heb er ook een in Kleve besteld. Gaat druk worden daar met al die Nederlanders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tismij

tismij

???

wjnieuw schreef op maandag 4 december 2017 @ 16:59:
Ik heb er ook een in Kleve besteld. Gaat druk worden daar met al die Nederlanders.
busje huren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kezman
Shit, de XL is ausverkauft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tismij

tismij

???

In de gaten houden, was hij bij mij ook en kwam paar keer terug op voorraad.
Weet alleen niet of korting tot vandaag of tm was dus wel in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij maxict.nl is deze op voorraad met levertijd van 1 tot 3 werkdagen.Heb alleen geen ervaring met deze site.Kent iemand dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjnieuw
Ik heb mijn afhaalbevestiging gekregen, als er iemand will carpoolen dan kan je mij een pm sturen. Ik wil vrijdag de Pixel gaan halen in Kleve.

[ Voor 3% gewijzigd door wjnieuw op 05-12-2017 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemoldemans
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 08:24
Ik heb vorige week vrijdag mijn panda pixel opgehaald in Kleve, de kassa mevrouw zat niet op te letten en daardoor Ik kreeg er alsnog een gratis G-home-mini bovenope de de korting twv de home mini :D.

maar was net te vroeg voor de 200euro korting |:(

[ Voor 12% gewijzigd door willemoldemans op 06-12-2017 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoop1985
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15-09 20:39
Voor de mensen die hem besteld hebben via de Duitse Google Store : hoe is jullie dat gelukt?

Ik heb vanmorgen een bestelling geplaatst in de Duitse Store, betaling via mijn eigen creditcard, met aflevering bij familie in Duitsland. Ik krijg net een mail dat mijn Google Payments account tijdelijk geblokkeerd is en zie dat mijn bestelling afgewezen is. :-( Waarschijnlijk verdenken ze fraude vanwege het verschil tussen betaalaccount en afleveradres.

Ik ben benieuwd of/hoe anderen dit probleem hebben kunnen voorkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLCrEaTiVe
  • Laatst online: 13-09 12:27
Sjoop1985 schreef op zondag 10 december 2017 @ 18:57:
Voor de mensen die hem besteld hebben via de Duitse Google Store : hoe is jullie dat gelukt?

Ik heb vanmorgen een bestelling geplaatst in de Duitse Store, betaling via mijn eigen creditcard, met aflevering bij familie in Duitsland. Ik krijg net een mail dat mijn Google Payments account tijdelijk geblokkeerd is en zie dat mijn bestelling afgewezen is. :-( Waarschijnlijk verdenken ze fraude vanwege het verschil tussen betaalaccount en afleveradres.

Ik ben benieuwd of/hoe anderen dit probleem hebben kunnen voorkomen?
Op 4 oktober bestelde ik de Pixel 2 XL en via Huifkar werd het niet zolang geleden geleverd. Geen problemen ervaren, ook niet met de CC. Waar het voor jou mis ging, kan ik dus helaas niet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoop1985
Dan maar even afwachten wat Google zegt, heb verificatie-informatie achtergelaten en ze zouden contact met me opnemen.

Balen, want hij zou morgen al geleverd kunnen worden. Bovendien loopt er tot 16-12 een actie met € 50 korting bovenop de Home-Mini voucher die je krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist besteld bij Belsimpel. Stond over 2-4 dagen leverbaal. Let's see how this goes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoop1985
Sjoop1985 schreef op zondag 10 december 2017 @ 19:10:
Dan maar even afwachten wat Google zegt, heb verificatie-informatie achtergelaten en ze zouden contact met me opnemen.
Nou, uiteindelijk is m'n Google Payments account gisteravond laat nog gedeblokkeerd.
Na updaten van de betaalinformatie lijkt ook de bestelling weer vrijgegeven. Blijft nu echter hangen op "processing" met als leverdatum 11-12 (vandaag).

Gebeld en gemaild met Google Store support, die zeggen in eerste instantie alleen wat er op de site staat. Als ik ze wijs op de issues met de bestelling en dat het me sterk lijkt dat de levering nog vandaag gaat plaatsvinden, geven ze het systeem de schuld en moet ik vooral geduld hebben.

Ben er niet helemaal gerust op, maar wacht nog ff af. Als ik een nieuwe bestelling moet doen, wil ik dat vóór de 16e doen, aangezien dan de €50-kortingsactie afloopt (Home Mini actie loopt wel nog tot de 31e).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
  • Laatst online: 17:06
Weet iemand ook hoe het met de garantie is geregeld als je er 1 hebt gekocht in Duitsland?

Mijn fingerprint sensor werkt meer. Moet ik weer terugrijden naar Saturn in Duitsland?

[ Voor 33% gewijzigd door Erik1805 op 14-12-2017 22:17 ]

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh

• iENO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

iENO

pep

Weer een aardige korting op de Google telefoons bij de oosterburen, ditmaal de Media Markt:
Black & White / Just Black € 789,- voor de 2 XL (na toevoegen aan winkelwagentje, beiden op voorraad atm).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wjnieuw
Erik1805 schreef op woensdag 13 december 2017 @ 20:02:
Weet iemand ook hoe het met de garantie is geregeld als je er 1 hebt gekocht in Duitsland?

Mijn fingerprint sensor werkt meer. Moet ik weer terugrijden naar Saturn in Duitsland?
Denk het wel. Het eerste jaar zullen ze je terugverwijzen naar de winkel waar je de pixel hebt gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iENO schreef op donderdag 14 december 2017 @ 20:49:
Weer een aardige korting op de Google telefoons bij de oosterburen, ditmaal de Media Markt:
Black & White / Just Black € 789,- voor de 2 XL (na toevoegen aan winkelwagentje, beiden op voorraad atm).
En hoe krijg je die dan naar een adres in Nederland verstuurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iENO
  • Niet online

iENO

pep

Verwijderd schreef op zondag 17 december 2017 @ 09:32:
[...]

En hoe krijg je die dan naar een adres in Nederland verstuurd?
Via bijv.
mailboxde of huifkar krijg je 'm voor een kleine vergoeding netjes thuis bezorgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kezman
iENO schreef op zondag 17 december 2017 @ 12:42:
[...]

Via bijv.
mailboxde of huifkar krijg je 'm voor een kleine vergoeding netjes thuis bezorgd.
Ik heb een prijs opgevraagd bij Huifkar. Ze rekenen €40 + €15 verzendkosten (incl. verzekering).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjnieuw
Dat is wel duur. Ik heb via huifkar een keer een Apple watch laten doorsturen. Zeer goede ervaring. Hij kwam de Apple Watch de volgende dag na aflevering met de auto bij mij thuis brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iENO
  • Niet online

iENO

pep

Dan lijkt mailboxde voor rond de € 16 (verzekerd tot € 1000) wat gunstiger geprijsd inderdaad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrbbs
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15-09 18:43
Doe in ieder geval geen borderlinx.de, wat een disaster. Genoeg reviews te vinden overigens van hoe het niet moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kezman
Ok na lang twijfelen bij de Duitse Google Store besteld. Daar is nu ook €150 korting + een gratis Google Home Mini. Daarnaast Mailbox.de gebruikt voor €16.

We wachten af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tismij

tismij

???

We gaan spelen, gisteren naar Kleve gereden en opgehaalt :)
Bevalt tot nu toe prima, ook het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humpi
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 17-08 23:03
Nadat mijn 6p niet meer uit een bootloop te krijgen was vandaag (en een barst in het scherm en de batterij tweemaal vervangen te hebben), heb ik de pixel 2 xl 64gb B&W besteld met mailbox.de. Hopelijk gaat alles goed, het is een erg flink bedrag... Maargoed, alleen vandaag nog was hij 150 euro goedkoper en ik moet toch een telefoon hebben

• kezman
Humpi schreef op woensdag 20 december 2017 @ 22:23:
Nadat mijn 6p niet meer uit een bootloop te krijgen was vandaag (en een barst in het scherm en de batterij tweemaal vervangen te hebben), heb ik de pixel 2 xl 64gb B&W besteld met mailbox.de. Hopelijk gaat alles goed, het is een erg flink bedrag... Maargoed, alleen vandaag nog was hij 150 euro goedkoper en ik moet toch een telefoon hebben
Ik heb de track&trace ontvangen van Google. Hij was gearriveerd in Eindhoven en komt vandaag aan bij mailbox.de in Zittau... Handel, rare business. |:(

• Humpi
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 17-08 23:03
kezman schreef op donderdag 21 december 2017 @ 08:54:
[...]

Ik heb de track&trace ontvangen van Google. Hij was gearriveerd in Eindhoven en komt vandaag aan bij mailbox.de in Zittau... Handel, rare business. |:(
Oh Wauw XD als ik me niet vergis zit het google kantoor van Europa Ierland, dat is waar mijn nexus 4 en 5 destijds vandaan kwamen toen ik ze via Duitsland bestelde. Eindhoven zit daar wel tussenin ja XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qoon3x
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:52
20 december ook de pixel xl 2 panda besteld bij google. Toch gekozen voor huifkar i.p.v. mailbox.de. Vandaag door Guus zelf afgeleverd. Ik was volgens hem al de 40e die de telefoon via hem had laten versturen. :P

[ Voor 33% gewijzigd door Qoon3x op 23-12-2017 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Bij Mediamarkt in Duitsland is de Pixel 2XL weer verkrijgbaar met 200 euro korting (739). Vind het nog steeds veel geld, maar de gewone pixel komt al in de buurt van een acceptabele prijs op die manier.

• kezman
Hoppa, door de kerstdagen iets langer moeten wachten op mijn Google Pixel XL 2 B&W, maar hij is er! Via Eindhoven - Zittau - Tsjechië - Nederland, mooi tripje door Europa voor €16. Nu over naar de ervaringen&discussie topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer net te laat gezien kost nu helaas weer €939,- nog maar even wachten dus helaas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
@x-boxer Je kunt hem weer scoren (nu bij Saturn) voor 739: http://www.saturn.de/de/p...e-pixel-2-xl-2352166.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstaVista
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 20-04 08:48
Aangezien Saturn de Pixel 2 XL in de aanbieding heeft, wil ik deze graag kopen. Via https://www.mailboxde.com wil ik deze naar België laten versturen. Als ik eenmaal mijn persoonlijke gegevens wil invoeren op Saturn.de , dan lukt dit niet om dit volgens de voorwaarden van mailboxde.com te doen.

Voorbeeld:
Mailboxde.com GmbH
XXX, ID 15482
Äussere Weberstr. 57
02763 Zittau
Germany

Het is niet mogelijk om bij voornaam een ID nummer toe te voegen. Iemand die weet hoe hij een bestelling moet plaatsen bij Saturn, gebruik makende van de gegevens die je door mailboxde.com krijgt toegestuurd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qoon3x
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:52
Nu weer 150 euro korting bij mediamarkt duitsland

[ Voor 93% gewijzigd door Qoon3x op 15-01-2018 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstaVista
Uiteindelijk de Pixel 2 besteld bij Saturn voor €599, helaas is deze bestelling geannuleerd omdat mijn gegevens niet correct waren ingevuld. Mailboxde.com had ik bij naam ingevuld, wat blijkbaar niet mocht? Gevolg is dat ik nu opnieuw een bestelling moet plaatsen, alleen is de actie nu verlopen.

Weet iemand of het gereserveerde bedrag van je VISA kaart automatisch wordt aangepast van zodra de bestelling is geannuleerd? Nu zie ik staan dat er €599 gereserveerd is voor de Pixel 2 die geannuleerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De waarden
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 13-09 19:41
AstaVista schreef op maandag 15 januari 2018 @ 16:52:
Uiteindelijk de Pixel 2 besteld bij Saturn voor €599, helaas is deze bestelling geannuleerd omdat mijn gegevens niet correct waren ingevuld. Mailboxde.com had ik bij naam ingevuld, wat blijkbaar niet mocht? Gevolg is dat ik nu opnieuw een bestelling moet plaatsen, alleen is de actie nu verlopen.

Weet iemand of het gereserveerde bedrag van je VISA kaart automatisch wordt aangepast van zodra de bestelling is geannuleerd? Nu zie ik staan dat er €599 gereserveerd is voor de Pixel 2 die geannuleerd is.
Het kan tot een week duren,maar het komt goed.
Afgelopen zomer was ik in Frankrijk op vakantie en trok ik te snel mijn VISA kaart uit het pinapparaat van het restaurant. Toen bleef het bedrag een aantal dagen op gereserveerd staan. Voor de zekerheid VISA gebeld en die vertelden mijn dit. En uit eindelijk was dit ook zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
*verkeerde topic*

[ Voor 80% gewijzigd door _Bailey_ op 18-01-2018 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjefke3
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 31-08 20:19
Dank voor de tips! Wel vreemd om te lezen dat het bij sommige niet goed is gegaan. Ik heb hem ook bij Saturn besteld zaterdag via mailboxde, met als voornaam Mailboxde.com en achternaam GmbH, mijn naam en ID in het additionele adresveld. Intussen is ie succesvol bij Mailboxde gearriveerd en onderweg naar NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstaVista
Voila, net contact gehad met VISA en het geld van de geannuleerde bestelling wordt na 14 dagen vrijgegeven. Nu opnieuw een bestelling geplaatst met €150 korting, hopelijk gaat nu wel alles goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mcompany.be was een aanbieding pandal 2 xl voor €899,- . Goede reviews, maar dit bedrijf bestaat nog niet heel lang. Plus hun telefonische service vond ik erg onprofessioneel.

Toch maar bij belsimpel besteld voor €999. Vooral vanwege de garantie, ik wil niet naar Duitsland rijden als er iets mis is.

Hoe doen diegene dat die bij de Google.de store hun pixel 2 bestellen? Je ontkomt er volgens mij niet aan om hem via een Duits adres weer terug te sturen. Iemand een antwoord daarop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
bij eglobalcentral.eu nu de 64Gb Pixel 2 XL met kortingscode new3 : € 694

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Alleen moet je dan hopen dat hij aan komt en hij nooit stuk gaat :P Wel een goede prijs, al kost hij "slechts" 95 euro meer in Duitsland bij Saturn/Mediamarkt en kun je hem gewoon ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
J0YR1D3R schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 11:38:
Alleen moet je dan hopen dat hij aan komt en hij nooit stuk gaat :P Wel een goede prijs, al kost hij "slechts" 95 euro meer in Duitsland bij Saturn/Mediamarkt en kun je hem gewoon ophalen.
Al meerdere malen besteld daar, je moet wel wat geduld hebben (ongeveer 8 dagen).
En ik woon ruim 2 uur van de Duitse grens, net ff te ver ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Ik woon zelf ook 1,5 uur van de grens maar zou hem liever zelf ophalen bij een winkel dan dat ik moet vertrouwen op een vage website :) Ook qua garantie heb je daar meer zekerheden. Voorlopig blijf ik nog even bij mijn 6P, de 2 XL is een beetje een twijfelgevalletje wat mij betreft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
J0YR1D3R schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 15:06:
Ik woon zelf ook 1,5 uur van de grens maar zou hem liever zelf ophalen bij een winkel dan dat ik moet vertrouwen op een vage website :) Ook qua garantie heb je daar meer zekerheden. Voorlopig blijf ik nog even bij mijn 6P, de 2 XL is een beetje een twijfelgevalletje wat mij betreft..
het wordt eens tijd dat Google de Nederlandse markt gaat betreden, weet vrijwel zeker dat veel mensen namelijk nu nog enigzins terughoudend zijn omdat je voor toekomstige garantie/after sales aangewezen bent op Duitsland of de UK.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
@Geert1976 Eens ja, helemaal met een wat fatsoenlijkere prijs. De huidige prijs bij bijvoorbeeld Belsimpel is echt extreem, zeker in vergelijking met Mediamarkt/Saturn Duitsland.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
De Pixel 2 XL is nu 739 (889 - 150) bij Saturn. De prijs gaat al steeds meer naar "normale" waardes op deze manier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FRanatic
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-06 15:53
Nog even geduld. Als we dit bericht kunnen geloven zijn de Pixels binnenkort (via Google?) In Nederland beschikbaar.

https://www.emerce.nl/nieuws/google-pixel-binnenkort-benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
  • Laatst online: 12:12
FRanatic schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 13:55:
Nog even geduld. Als we dit bericht kunnen geloven zijn de Pixels binnenkort (via Google?) In Nederland beschikbaar.

https://www.emerce.nl/nieuws/google-pixel-binnenkort-benelux
Of toch niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Dutchman
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16:31
Heeft iemand een idee waar ik de 2 XL voor een leuke prijs kan kopen?
Bij Saturn kost hij op dit moment 789 (939 - 150) en bij de Mediamarkt hij is uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
@Mr.Dutchman toch zijn dat denk ik wel de plaatsen waar je hem (op een fatsoenlijke manier) kunt kopen. Verder heb je enkel Belsimpel of Mobiel.nl of eglobalcentral/ebay met garantie tot de deur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 22:26
Pfffff waarom wordt NL weer over geslagen of moet zo lang wachten. Is dat logisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRanatic
Saturn.de.
€250,- direct abzug op de XL.

Ik ga bestellen 😁

EDIT: Blijkbaar van korte duur. Inmiddels niet meer zichtbaar op de site. :-(

[ Voor 36% gewijzigd door FRanatic op 10-04-2018 17:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FRanatic
FRanatic schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 15:25:
Saturn.de.
€250,- direct abzug op de XL.

Ik ga bestellen 😁

EDIT: Blijkbaar van korte duur. Inmiddels niet meer zichtbaar op de site. :-(
Zojuist toch gelukt om een 2 XL te kopen met 250,- korting.
Blijkbaar zijn de XL's sporadisch bij MediaMarkt.de en Saturn.de nog verkrijgbaar.

Kleine bonus, bij Saturn kreeg ik tevens een Libraton Q Adapt koptelefoon (t.w.v. 250,-) erbij. Tenminste...als de aktie voorwaarden nog niet zijn overschreden.

https://www.saturn.de/de/...e-pixel-2-xl-2352166.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SVDW91
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-08-2023
FRanatic schreef op woensdag 11 april 2018 @ 23:48:
[...]

Zojuist toch gelukt om een 2 XL te kopen met 250,- korting.
Blijkbaar zijn de XL's sporadisch bij MediaMarkt.de en Saturn.de nog verkrijgbaar.

Kleine bonus, bij Saturn kreeg ik tevens een Libraton Q Adapt koptelefoon (t.w.v. 250,-) erbij. Tenminste...als de aktie voorwaarden nog niet zijn overschreden.

https://www.saturn.de/de/...e-pixel-2-xl-2352166.html
Het is mij gisteren rond 22u50 ook gelukt eentje te reserveren.
De wit/zwarte (panda) met de beton case bij Mediamarkt in Herzogenrath.
De Pixel 2 XL ligt sinds vandaag al klaar voor afhaling, op de case is het nog enkele dagen wachten.
Wordt een leuke uitstap vanuit Gent om de waardige opvolger van mijn HTC One M8 te worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascal1994
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-09 00:10
SVDW91 schreef op donderdag 12 april 2018 @ 23:45:
[...]

Het is mij gisteren rond 22u50 ook gelukt eentje te reserveren.
De wit/zwarte (panda) met de beton case bij Mediamarkt in Herzogenrath.
De Pixel 2 XL ligt sinds vandaag al klaar voor afhaling, op de case is het nog enkele dagen wachten.
Wordt een leuke uitstap vanuit Gent om de waardige opvolger van mijn HTC One M8 te worden :P
Hoe heb jij dit gedaan met het adres dat je moet opgeven bij reserveren? Ik wil namelijk ook best een ritje maken naar Duitsland, maar ik kan zonder geldig adres niet reserveren via de website. Weet iemand overigens of die €250 korting enkel online geldig is of ook in de winkel (zonder online reservering)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SVDW91
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-08-2023
Pascal1994 schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 11:32:
[...]

Hoe heb jij dit gedaan met het adres dat je moet opgeven bij reserveren? Ik wil namelijk ook best een ritje maken naar Duitsland, maar ik kan zonder geldig adres niet reserveren via de website. Weet iemand overigens of die €250 korting enkel online geldig is of ook in de winkel (zonder online reservering)?
Volgens mij is dit al eerder vermeld. Gewoon het adres van de Mediamarkt of Saturn invullen waar je je toestel wil gaan ophalen volstaat. Betaaloptie betalen in de winkel :)
Zal er ten vroegste volgende week zaterdag 21/04 om kunnen gaan maar ik kijk nu al uit naar het uitstapje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denoli74
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 08:32
650 euro voor de pixel 2 xl in mediamarkt Duitsland.Korting van 290 euro aan de kassa.Topdeal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nerovectra
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 09:41
Ondanks een niet-falende Nexus 6P, gisteren in Nordhorn maar een pinguïn Pixel 2 XL gescoord voor €649,-. Wat een héérlijk toestel! Die camera! Alleen de back-button zit nóg lager dan bij de 6P ... 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterworld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 19:25
denoli74 schreef op donderdag 26 april 2018 @ 18:16:
650 euro voor de pixel 2 xl in mediamarkt Duitsland.Korting van 290 euro aan de kassa.Topdeal!
Topdeal idd, jammer dat dichtstbijzijnde MM voor mij in Hückelhoven is wat een uur rijden(enkel) is.
Mocht er ooit wat misgaan moet je weer terug naar Hückelhoven voor je garantie.

[ Voor 11% gewijzigd door walterworld op 11-05-2018 15:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ruimzicht
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:25
walterworld schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 15:32:
[...]
Topdeal idd, jammer dat dichtstbijzijnde MM voor mij in Hückelhoven is wat een uur rijden(enkel) is.
Mocht er ooit wat misgaan moet je weer terug naar Hückelhoven voor je garantie.
Dat is niet waar. Ik heb de mijne bij Saturn in Dld gekocht (en via Huifkar laten bezorgen) in januari en die is na telefonisch contact met Google in Nederland gewoon omgeruild voor een nieuwe, onder garantie. Werd netjes naar mijn huisadres in Nederland gestuurd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterworld
Ruimzicht schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 09:46:
[...]

Dat is niet waar. Ik heb de mijne bij Saturn in Dld gekocht (en via Huifkar laten bezorgen) in januari en die is na telefonisch contact met Google in Nederland gewoon omgeruild voor een nieuwe, onder garantie. Werd netjes naar mijn huisadres in Nederland gestuurd!
Je hebt met Google Nederland gebeld :?

[ Voor 4% gewijzigd door walterworld op 22-05-2018 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterworld
Gisteren heb ik de knoop doorgehakt en de keuze gemaakt voor de Pixel 2 XL. Aangemeld op de huifkar service, blijkt vandaag de korting bij Saturn/Mediamart niet meer beschikbaar. Dan toch maar een OnePlus 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
walterworld schreef op maandag 21 mei 2018 @ 20:28:
[...]

Wanneer je hem hebt gekocht bij een autorised retailer/reseller in bijvoorbeeld Duitsland kun je gebruik maken van de normale support van Google. Volgens mij dus ook in Nederland.
Overigens is de actie bij Saturn voor de 290 euro cashback nog steeds actief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterworld
@J0YR1D3R Huh? maandag nog gekeken en gisteren ochtend toen ik keek was de korting weg. Nu toch weer terug :/ €250. Heb ik me net bij huifkar geëxcuseerd dat ik er toch van wil afzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruimzicht
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:25
walterworld schreef op maandag 21 mei 2018 @ 20:28:
[...]
Ja. Om precies te zijn bellen ze jou terug als je je nummer achterlaat. Maar inderdaad in Duitsland gekocht en via Google in NL een nieuw toestel gekregen onder garantie. In de doos, incl. alle accessoires (alleen het losse defecte toestel moest ik retour sturen). Keurig netjes naar mijn Nederlandse huisadres gestuurd trouwens. Prima geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d--amo
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 03-09 22:03
Ik heb zojuist een Pixel 2XL besteld via Amazon. Lang getwijfeld of ik de 3 of 3XL zou gaan kopen, ik zit namelijk toevallig in de US volgende maand.

Mogelijke issues met garantie in de EU, en de hoge prijs hielden me toch tegen. De Pixel 2XL nu voor 600 euro gekocht, dus dat is toch best een pak goedkoper dan de 3.

Ik zie intussen dat er ook een camera mod beschikbaar is waar onder andere Night Sight beschikbaar is voor de oudere pixels. Ik ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakzLM
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 25-07 00:04
https://www.belsimpel.nl/google-pixel-2-xl/64gb-zwart

Nu voor 500 euro te koop. Wel 2-4 dagen levertijd, maar denk dat ik hem voor deze prijs ga pakken :)
Pagina: 1 2 3 Laatste