Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstaVista
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 20-04 08:48
Aangezien Saturn de Pixel 2 XL in de aanbieding heeft, wil ik deze graag kopen. Via https://www.mailboxde.com wil ik deze naar België laten versturen. Als ik eenmaal mijn persoonlijke gegevens wil invoeren op Saturn.de , dan lukt dit niet om dit volgens de voorwaarden van mailboxde.com te doen.

Voorbeeld:
Mailboxde.com GmbH
XXX, ID 15482
Äussere Weberstr. 57
02763 Zittau
Germany

Het is niet mogelijk om bij voornaam een ID nummer toe te voegen. Iemand die weet hoe hij een bestelling moet plaatsen bij Saturn, gebruik makende van de gegevens die je door mailboxde.com krijgt toegestuurd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qoon3x
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14:12
Nu weer 150 euro korting bij mediamarkt duitsland

[ Voor 93% gewijzigd door Qoon3x op 15-01-2018 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstaVista
Uiteindelijk de Pixel 2 besteld bij Saturn voor €599, helaas is deze bestelling geannuleerd omdat mijn gegevens niet correct waren ingevuld. Mailboxde.com had ik bij naam ingevuld, wat blijkbaar niet mocht? Gevolg is dat ik nu opnieuw een bestelling moet plaatsen, alleen is de actie nu verlopen.

Weet iemand of het gereserveerde bedrag van je VISA kaart automatisch wordt aangepast van zodra de bestelling is geannuleerd? Nu zie ik staan dat er €599 gereserveerd is voor de Pixel 2 die geannuleerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De waarden
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 13-09 19:41
AstaVista schreef op maandag 15 januari 2018 @ 16:52:
Uiteindelijk de Pixel 2 besteld bij Saturn voor €599, helaas is deze bestelling geannuleerd omdat mijn gegevens niet correct waren ingevuld. Mailboxde.com had ik bij naam ingevuld, wat blijkbaar niet mocht? Gevolg is dat ik nu opnieuw een bestelling moet plaatsen, alleen is de actie nu verlopen.

Weet iemand of het gereserveerde bedrag van je VISA kaart automatisch wordt aangepast van zodra de bestelling is geannuleerd? Nu zie ik staan dat er €599 gereserveerd is voor de Pixel 2 die geannuleerd is.
Het kan tot een week duren,maar het komt goed.
Afgelopen zomer was ik in Frankrijk op vakantie en trok ik te snel mijn VISA kaart uit het pinapparaat van het restaurant. Toen bleef het bedrag een aantal dagen op gereserveerd staan. Voor de zekerheid VISA gebeld en die vertelden mijn dit. En uit eindelijk was dit ook zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
*verkeerde topic*

[ Voor 80% gewijzigd door _Bailey_ op 18-01-2018 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjefke3
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 31-08 20:19
Dank voor de tips! Wel vreemd om te lezen dat het bij sommige niet goed is gegaan. Ik heb hem ook bij Saturn besteld zaterdag via mailboxde, met als voornaam Mailboxde.com en achternaam GmbH, mijn naam en ID in het additionele adresveld. Intussen is ie succesvol bij Mailboxde gearriveerd en onderweg naar NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstaVista
Voila, net contact gehad met VISA en het geld van de geannuleerde bestelling wordt na 14 dagen vrijgegeven. Nu opnieuw een bestelling geplaatst met €150 korting, hopelijk gaat nu wel alles goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mcompany.be was een aanbieding pandal 2 xl voor €899,- . Goede reviews, maar dit bedrijf bestaat nog niet heel lang. Plus hun telefonische service vond ik erg onprofessioneel.

Toch maar bij belsimpel besteld voor €999. Vooral vanwege de garantie, ik wil niet naar Duitsland rijden als er iets mis is.

Hoe doen diegene dat die bij de Google.de store hun pixel 2 bestellen? Je ontkomt er volgens mij niet aan om hem via een Duits adres weer terug te sturen. Iemand een antwoord daarop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
bij eglobalcentral.eu nu de 64Gb Pixel 2 XL met kortingscode new3 : € 694

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Alleen moet je dan hopen dat hij aan komt en hij nooit stuk gaat :P Wel een goede prijs, al kost hij "slechts" 95 euro meer in Duitsland bij Saturn/Mediamarkt en kun je hem gewoon ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
J0YR1D3R schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 11:38:
Alleen moet je dan hopen dat hij aan komt en hij nooit stuk gaat :P Wel een goede prijs, al kost hij "slechts" 95 euro meer in Duitsland bij Saturn/Mediamarkt en kun je hem gewoon ophalen.
Al meerdere malen besteld daar, je moet wel wat geduld hebben (ongeveer 8 dagen).
En ik woon ruim 2 uur van de Duitse grens, net ff te ver ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Ik woon zelf ook 1,5 uur van de grens maar zou hem liever zelf ophalen bij een winkel dan dat ik moet vertrouwen op een vage website :) Ook qua garantie heb je daar meer zekerheden. Voorlopig blijf ik nog even bij mijn 6P, de 2 XL is een beetje een twijfelgevalletje wat mij betreft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
J0YR1D3R schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 15:06:
Ik woon zelf ook 1,5 uur van de grens maar zou hem liever zelf ophalen bij een winkel dan dat ik moet vertrouwen op een vage website :) Ook qua garantie heb je daar meer zekerheden. Voorlopig blijf ik nog even bij mijn 6P, de 2 XL is een beetje een twijfelgevalletje wat mij betreft..
het wordt eens tijd dat Google de Nederlandse markt gaat betreden, weet vrijwel zeker dat veel mensen namelijk nu nog enigzins terughoudend zijn omdat je voor toekomstige garantie/after sales aangewezen bent op Duitsland of de UK.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
@Geert1976 Eens ja, helemaal met een wat fatsoenlijkere prijs. De huidige prijs bij bijvoorbeeld Belsimpel is echt extreem, zeker in vergelijking met Mediamarkt/Saturn Duitsland.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
De Pixel 2 XL is nu 739 (889 - 150) bij Saturn. De prijs gaat al steeds meer naar "normale" waardes op deze manier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FRanatic
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-06 15:53
Nog even geduld. Als we dit bericht kunnen geloven zijn de Pixels binnenkort (via Google?) In Nederland beschikbaar.

https://www.emerce.nl/nieuws/google-pixel-binnenkort-benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:30
FRanatic schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 13:55:
Nog even geduld. Als we dit bericht kunnen geloven zijn de Pixels binnenkort (via Google?) In Nederland beschikbaar.

https://www.emerce.nl/nieuws/google-pixel-binnenkort-benelux
Of toch niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Dutchman
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
Heeft iemand een idee waar ik de 2 XL voor een leuke prijs kan kopen?
Bij Saturn kost hij op dit moment 789 (939 - 150) en bij de Mediamarkt hij is uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
@Mr.Dutchman toch zijn dat denk ik wel de plaatsen waar je hem (op een fatsoenlijke manier) kunt kopen. Verder heb je enkel Belsimpel of Mobiel.nl of eglobalcentral/ebay met garantie tot de deur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 22:26
Pfffff waarom wordt NL weer over geslagen of moet zo lang wachten. Is dat logisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRanatic
Saturn.de.
€250,- direct abzug op de XL.

Ik ga bestellen 😁

EDIT: Blijkbaar van korte duur. Inmiddels niet meer zichtbaar op de site. :-(

[ Voor 36% gewijzigd door FRanatic op 10-04-2018 17:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FRanatic
FRanatic schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 15:25:
Saturn.de.
€250,- direct abzug op de XL.

Ik ga bestellen 😁

EDIT: Blijkbaar van korte duur. Inmiddels niet meer zichtbaar op de site. :-(
Zojuist toch gelukt om een 2 XL te kopen met 250,- korting.
Blijkbaar zijn de XL's sporadisch bij MediaMarkt.de en Saturn.de nog verkrijgbaar.

Kleine bonus, bij Saturn kreeg ik tevens een Libraton Q Adapt koptelefoon (t.w.v. 250,-) erbij. Tenminste...als de aktie voorwaarden nog niet zijn overschreden.

https://www.saturn.de/de/...e-pixel-2-xl-2352166.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SVDW91
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-08-2023
FRanatic schreef op woensdag 11 april 2018 @ 23:48:
[...]

Zojuist toch gelukt om een 2 XL te kopen met 250,- korting.
Blijkbaar zijn de XL's sporadisch bij MediaMarkt.de en Saturn.de nog verkrijgbaar.

Kleine bonus, bij Saturn kreeg ik tevens een Libraton Q Adapt koptelefoon (t.w.v. 250,-) erbij. Tenminste...als de aktie voorwaarden nog niet zijn overschreden.

https://www.saturn.de/de/...e-pixel-2-xl-2352166.html
Het is mij gisteren rond 22u50 ook gelukt eentje te reserveren.
De wit/zwarte (panda) met de beton case bij Mediamarkt in Herzogenrath.
De Pixel 2 XL ligt sinds vandaag al klaar voor afhaling, op de case is het nog enkele dagen wachten.
Wordt een leuke uitstap vanuit Gent om de waardige opvolger van mijn HTC One M8 te worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascal1994
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-09 00:10
SVDW91 schreef op donderdag 12 april 2018 @ 23:45:
[...]

Het is mij gisteren rond 22u50 ook gelukt eentje te reserveren.
De wit/zwarte (panda) met de beton case bij Mediamarkt in Herzogenrath.
De Pixel 2 XL ligt sinds vandaag al klaar voor afhaling, op de case is het nog enkele dagen wachten.
Wordt een leuke uitstap vanuit Gent om de waardige opvolger van mijn HTC One M8 te worden :P
Hoe heb jij dit gedaan met het adres dat je moet opgeven bij reserveren? Ik wil namelijk ook best een ritje maken naar Duitsland, maar ik kan zonder geldig adres niet reserveren via de website. Weet iemand overigens of die €250 korting enkel online geldig is of ook in de winkel (zonder online reservering)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SVDW91
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-08-2023
Pascal1994 schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 11:32:
[...]

Hoe heb jij dit gedaan met het adres dat je moet opgeven bij reserveren? Ik wil namelijk ook best een ritje maken naar Duitsland, maar ik kan zonder geldig adres niet reserveren via de website. Weet iemand overigens of die €250 korting enkel online geldig is of ook in de winkel (zonder online reservering)?
Volgens mij is dit al eerder vermeld. Gewoon het adres van de Mediamarkt of Saturn invullen waar je je toestel wil gaan ophalen volstaat. Betaaloptie betalen in de winkel :)
Zal er ten vroegste volgende week zaterdag 21/04 om kunnen gaan maar ik kijk nu al uit naar het uitstapje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denoli74
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 10-09 09:46
650 euro voor de pixel 2 xl in mediamarkt Duitsland.Korting van 290 euro aan de kassa.Topdeal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nerovectra
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 17:07
Ondanks een niet-falende Nexus 6P, gisteren in Nordhorn maar een pinguïn Pixel 2 XL gescoord voor €649,-. Wat een héérlijk toestel! Die camera! Alleen de back-button zit nóg lager dan bij de 6P ... 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterworld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 20:09
denoli74 schreef op donderdag 26 april 2018 @ 18:16:
650 euro voor de pixel 2 xl in mediamarkt Duitsland.Korting van 290 euro aan de kassa.Topdeal!
Topdeal idd, jammer dat dichtstbijzijnde MM voor mij in Hückelhoven is wat een uur rijden(enkel) is.
Mocht er ooit wat misgaan moet je weer terug naar Hückelhoven voor je garantie.

[ Voor 11% gewijzigd door walterworld op 11-05-2018 15:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ruimzicht
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-09 11:33
walterworld schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 15:32:
[...]
Topdeal idd, jammer dat dichtstbijzijnde MM voor mij in Hückelhoven is wat een uur rijden(enkel) is.
Mocht er ooit wat misgaan moet je weer terug naar Hückelhoven voor je garantie.
Dat is niet waar. Ik heb de mijne bij Saturn in Dld gekocht (en via Huifkar laten bezorgen) in januari en die is na telefonisch contact met Google in Nederland gewoon omgeruild voor een nieuwe, onder garantie. Werd netjes naar mijn huisadres in Nederland gestuurd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterworld
Ruimzicht schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 09:46:
[...]

Dat is niet waar. Ik heb de mijne bij Saturn in Dld gekocht (en via Huifkar laten bezorgen) in januari en die is na telefonisch contact met Google in Nederland gewoon omgeruild voor een nieuwe, onder garantie. Werd netjes naar mijn huisadres in Nederland gestuurd!
Je hebt met Google Nederland gebeld :?

[ Voor 4% gewijzigd door walterworld op 22-05-2018 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterworld
Gisteren heb ik de knoop doorgehakt en de keuze gemaakt voor de Pixel 2 XL. Aangemeld op de huifkar service, blijkt vandaag de korting bij Saturn/Mediamart niet meer beschikbaar. Dan toch maar een OnePlus 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
walterworld schreef op maandag 21 mei 2018 @ 20:28:
[...]

Wanneer je hem hebt gekocht bij een autorised retailer/reseller in bijvoorbeeld Duitsland kun je gebruik maken van de normale support van Google. Volgens mij dus ook in Nederland.
Overigens is de actie bij Saturn voor de 290 euro cashback nog steeds actief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterworld
@J0YR1D3R Huh? maandag nog gekeken en gisteren ochtend toen ik keek was de korting weg. Nu toch weer terug :/ €250. Heb ik me net bij huifkar geëxcuseerd dat ik er toch van wil afzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruimzicht
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-09 11:33
walterworld schreef op maandag 21 mei 2018 @ 20:28:
[...]
Ja. Om precies te zijn bellen ze jou terug als je je nummer achterlaat. Maar inderdaad in Duitsland gekocht en via Google in NL een nieuw toestel gekregen onder garantie. In de doos, incl. alle accessoires (alleen het losse defecte toestel moest ik retour sturen). Keurig netjes naar mijn Nederlandse huisadres gestuurd trouwens. Prima geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d--amo
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 03-09 22:03
Ik heb zojuist een Pixel 2XL besteld via Amazon. Lang getwijfeld of ik de 3 of 3XL zou gaan kopen, ik zit namelijk toevallig in de US volgende maand.

Mogelijke issues met garantie in de EU, en de hoge prijs hielden me toch tegen. De Pixel 2XL nu voor 600 euro gekocht, dus dat is toch best een pak goedkoper dan de 3.

Ik zie intussen dat er ook een camera mod beschikbaar is waar onder andere Night Sight beschikbaar is voor de oudere pixels. Ik ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakzLM
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 25-07 00:04
https://www.belsimpel.nl/google-pixel-2-xl/64gb-zwart

Nu voor 500 euro te koop. Wel 2-4 dagen levertijd, maar denk dat ik hem voor deze prijs ga pakken :)
Pagina: 1 2 3 Laatste