Deezers schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 11:12:
Ik krijg maar geen contact met shopbuddies op mijn tickets. Elke keer automatische antwoorden en als ze al reageren, beantwoorden ze half zonder dat het inhoudelijk klopt. Het gaat om een aankoop van 1,5 jaar geleden die nog steeds in behandeling staat en toch een leuk bedrag is. Ik reken cashback al nooit als definitief maar deze signalen zijn toch bijzonder jammer. Of ze zijn te groot geworden, of er speelt meer op de achtergrond of ze geven gewoon niets om Support.
In de beginperiode van shopbuddies hadden ze vaak de hoogste cashback en waren ook vlot bij niet geregistreerde cashbacks etc. Op een gegeven moment is er bij hun de klad ingekomen en duurde het langer voordat je wat hoorde op claims. Ook de hoogte van de cashbacks werd minder competitief.
Ben zelf eigenlijk volledig op CashbackXL overgegaan, daar is de support altijd goed en ook inhoudelijke reacties en geen copy paste antwoorden.
Overigens vind ik wel dat als men cashbacks aanbiedt en je aan alle voorwaarden voldoet je hier wel op moet kunnen rekenen. Je kiest er namelijk wel voor om bepaalde informatie ook met het cashbackbedrijf te delen en zij hebben ook voordeel bij het aanbrengen van klanten bij de aangesloten winkels/bedrijven.
Nu overigens bij CashbackXL twee keer meegemaakt dat mijn aankoop voldeed aan de voorwaarden, maar er afgekeurd was omdat er andere voorwaarden waren afgesproken met de winkel (bv bepaalde pre-order producten of bepaalde categorieën uitgesloten) maar dat nog niet was bijgewerkt op de winkelpagina can CBXL. Dat werd wel opgelost na 2 mailtjes heen en weer met een fatsoenlijke tegemoetkoming (niet volledige cashbackbedrag) maar een screenshot van de voorwaarden hielp daarbij wel.
Tip is dan ook om altijd ook ff screenshot van de voorwaarden te maken, mocht er alsnog gedoe ontstaan.