Bol.com is van 4% naar 2% gegaan op cashbackxl. Jammer
Bij Scoupy hebben ze een '' keuze cadeaukaart '' met 4% cashback die je ook voor Bol kunt gebruiken, wellicht is dat iets.arj1o1 schreef op maandag 2 september 2024 @ 21:42:
In vino veritas, in aqua sanitas
Ooit gebruikt, maar erg omslachtig en duurt vaakt lang. Bij cbxl was het binnen 1 min geregeld.JohanNL schreef op maandag 2 september 2024 @ 22:01:
[...]
Bij Scoupy hebben ze een '' keuze cadeaukaart '' met 4% cashback die je ook voor Bol kunt gebruiken, wellicht is dat iets.
CashbackXL gebruik ik, maar echt een waardeloze website.
Gebruik het maar voor 1 website, want moet iedere keer een claim indienen.
Meestal worden ze wel goedgekeurd, maar dan ben je 2/4 maanden verder.
En je mag maar 1 claim per twee weken indienen.
Maar heb 4 of 5 verschillende verschillende en nieuwe browsers getest zonder add-ons of iets dergelijks.
Ook via andere apparaten, dus ligt daar zeker niet aan.
Gebruik het maar voor 1 website, want moet iedere keer een claim indienen.
Meestal worden ze wel goedgekeurd, maar dan ben je 2/4 maanden verder.
En je mag maar 1 claim per twee weken indienen.
Maar heb 4 of 5 verschillende verschillende en nieuwe browsers getest zonder add-ons of iets dergelijks.
Ook via andere apparaten, dus ligt daar zeker niet aan.
Dat is inderdaad erg jammer. Gelukkig is er nog Wissel dat vaak bonnen heeft (5%) of Euroclix (tot 6%).arj1o1 schreef op maandag 2 september 2024 @ 21:42:
Koop je bon op XL en daarna ga je naar Shopbuddies, klik je door en krijg je nog eens 1.75% als je een product uit de bol.com voorraad koopt. Doe ik al een tijdje zo en werkt prima.arj1o1 schreef op maandag 2 september 2024 @ 21:42:
Dat is inderdaad jammer, toch de website waar we grofweg het meeste bestellen voor van alles en nog wat.arj1o1 schreef op maandag 2 september 2024 @ 21:42:
Tegoedbonnen kopen via cashbackxl, even een minuutje op je code wachten en bestellen maar.
Voordeel is dat je je cashback direct hebt en niet weken/maanden hoeft te wachten op goedkeuring of moet opletten welke browser en hoe je deze gebruikt.
@B-Real Ik koop altijd de bol cadeaubon bij woolsocks: 4% korting. Gelijk uitbetaald in euros.
Mijn aanvraag bij CashbackXL van zorgkiezer (27,50) staat al sinds december in behandeling. De elektrische tandenborstel heb ik dan weer wel gekregen._JGC_ schreef op maandag 15 april 2024 @ 18:27:
[...]
CashbackXL heeft mijn cashback van zorgkiezer ook nog niet goedgekeurd. De elektrische tandenborstel ook nog niks van gehoord.
Ligt iig niet aan de cashback sites, zorgkiezer is gewoon traag.
Zijn er al mensen die wel de zorgkiezer vergoeding hebben gehad bij CashbackXL?
Die had al lang goedgekeurd moeten zijn, even contact met ze opnemen dus.magneetje schreef op donderdag 19 september 2024 @ 10:42:
[...]
Mijn aanvraag bij CashbackXL van zorgkiezer (27,50) staat al sinds december in behandeling. De elektrische tandenborstel heb ik dan weer wel gekregen.
Ik heb 'm inmiddels alweer enkele maandjes goedgekeurd staan. Weet niet meer precies wanneer want ik heb het mailtje weggegooid.magneetje schreef op donderdag 19 september 2024 @ 10:42:
[...]
Mijn aanvraag bij CashbackXL van zorgkiezer (27,50) staat al sinds december in behandeling. De elektrische tandenborstel heb ik dan weer wel gekregen.
Hier ook al lang ontvangen. Terwijl ik van CZ naar CZ ben gegaan.magneetje schreef op donderdag 19 september 2024 @ 10:42:
[...]
Volgens mij heb ik daar vorig jaar ook echt bijna een jaar op moeten wachten.magneetje schreef op donderdag 19 september 2024 @ 10:42:
[...]
Euroclix is ook 2,4%nlboy schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 13:29:
[...]
Dat is inderdaad erg jammer. Gelukkig is er nog Wissel dat vaak bonnen heeft (5%) of Euroclix (tot 6%).
Ik heb het bij cashback xl nu gedaan via de omweg dat je eerst een keuzekaart kan kopen en die daarna op cadeaukaart.nl kan omwisseen naar bol.
Alleen zit er op die website een fout dat ze geen bol kaarten uitbetalen. Je krijgt dan een andere kaart te zien bij het afronden.
Wordt als het goed is aan gewerkt maar het maakt het allemaal heel omslachtig dat die paar euro de moeite niet eens waard is.
Zeker omdat ik nu op de klantenservice moet wachten en mij bol deal van gister al weer verlopen is
Nog even een update.
Ik heb na mijn bericht hier contact opgenomen met CashbackXL en ze gaven aan dat ze in gesprek waren met zorgkiezer en dat die gesprekken moeizaam verliepen. Zij hadden het geld ook nog niet ontvangen van Zorgkiezer.
Eind oktober is mijn cashback eindelijk goedgekeurd.
Nu had ik een 'cashback claim' ingediend vorig jaar in december omdat de sessie niet goed was geregistreerd (ondanks dat de cookie settings wel goed stonden). Ik denk dat dus alleen dat de ingediende cash back claims nog niet goedgekeurd waren.
Ik heb na mijn bericht hier contact opgenomen met CashbackXL en ze gaven aan dat ze in gesprek waren met zorgkiezer en dat die gesprekken moeizaam verliepen. Zij hadden het geld ook nog niet ontvangen van Zorgkiezer.
Eind oktober is mijn cashback eindelijk goedgekeurd.
Nu had ik een 'cashback claim' ingediend vorig jaar in december omdat de sessie niet goed was geregistreerd (ondanks dat de cookie settings wel goed stonden). Ik denk dat dus alleen dat de ingediende cash back claims nog niet goedgekeurd waren.
Hoi all,
Ik heb lange tijd gebruikgemaakt van Shopbuddies, maar de service is inmiddels behoorlijk achteruitgegaan. Daarom ben ik op zoek naar een alternatief. Zijn CashbackXL en/of Euroclix aanraders
Ik heb lange tijd gebruikgemaakt van Shopbuddies, maar de service is inmiddels behoorlijk achteruitgegaan. Daarom ben ik op zoek naar een alternatief. Zijn CashbackXL en/of Euroclix aanraders
Hier zojuist een claim ingediend bij cashback xl voor zorgkiezer. Alles goed gedaan, zelfs altijd incognito venster, maar niet geregistreerd. Laatste keer duurde het via zorgkiezer ook belachelijk lang. Volgende keer maar via andere vergelijker.
CBXL gebruik ik al lang. Werkt prima en is snel, echter is de vergoeding tov Shopbuddies wel wat minder. Denk je aan een referral bij het aanmaken van een account, dan krijg je zelf ook nog watMrOsman schreef op woensdag 4 december 2024 @ 11:07:
Hoi all,
Ik heb zojuist een Salland zorgverzekering afgesloten via CashbackXL>Overstappen.nl, maar ik heb dusver eigenlijk alleen een mailtje gehad van Salland. Vorig jaar heb ik ook mijn overstap via overstappen.nl gedaan en stond me toen bij dat ik ook een mailtje kreeg van overstappen.nl. Ik bedacht me nu echter dat het ook kan zijn omdat de aanvraag toen daadwerkelijk via hun site ging voor de zorgverzekering en ik niet werd doorgestuurd naar de site van de zorgverzekeraar na het klikken op "aanvragen" zoals nu bij Salland wel het geval was. Ik heb ook nog even een andere zorgverzekering erna getest of die je ook doorstuurt, maar daarbij leek de aanvraag gewoon via overstappen.nl te gaan.
Iemand anders een soortgelijke ervaring maar waarbij de cashback bij Salland via CashbackXL>Overstappen.nl wel (direct/binnen een uur) goed in het systeem staat in je CashbackXL account? Zo ja, dan heb ik toch wat fout gedaan met de cookies of zo.
Iemand anders een soortgelijke ervaring maar waarbij de cashback bij Salland via CashbackXL>Overstappen.nl wel (direct/binnen een uur) goed in het systeem staat in je CashbackXL account? Zo ja, dan heb ik toch wat fout gedaan met de cookies of zo.
Cashbacksites werken met de laatste site. In dit geval de pagina waar je een bevestiging krijgt van je overstap via overstappen.nl. Als je via overstappen bent doorgelinkt naar Salland lijkt me dat je geen cashback gaat krijgen.AppieNL schreef op zondag 15 december 2024 @ 18:41:
Ik heb zojuist een Sallan....cookies of zo.
Dat zou jammer zijn. In het overzicht op CashbackXL staat Salland er wel tussen in combinatie met overstappen.nl voor een cashback. Dus dat zou dan niet kloppen.
Bij mij staat ie er wel tussen, dus denk dat er toch wat mis gegaan is met je cookies.Remigius schreef op woensdag 4 december 2024 @ 19:28:
Hier zojuist een claim ingediend bij cashback xl voor zorgkiezer. Alles goed gedaan, zelfs altijd incognito venster, maar niet geregistreerd. Laatste keer duurde het via zorgkiezer ook belachelijk lang. Volgende keer maar via andere vergelijker.
Ik moet in chrome vaak 2 of 3x de cashback plugin activeren voordat het groen wordt.
Via CashbackXL gisteren overstap zorgverzekering voor mijn vrouw en mij geregeld naar CZdirect.
Mijn vrouw via Zorgkiezer, punten werden gelijk uitgekeerd.
Ikzelf via Poliswijzer, niets ontvangen aan punten. Dus claim aangemaakt.
Denk dat Zorgkiezer de betrouwbaarste is (of heb ik geluk gehad?).
Daikin single split L/L WP in woonkamer + dual split L/L WP in slaapkamer/zolder - WPB Vaillant 200 ltr - STEEL inductieoven -16 x 385Wp Bauer g/g: 12 op Z, 4 op O/W - Enphase IQ7 Plus // sinds half 2023 gasloos // LG OLED55C8 - Marantz NR1200 - KEF LS50
Bij mij dus precies andersom bij Shopbuddies. Poliswijzer vrijwel direct, Zorgkiezer nog niet in de lijst.PeepPeepPeep schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 01:31:
Via CashbackXL gisteren overstap zorgverzekering voor mijn vrouw en mij geregeld naar CZdirect.
Vindt dit geen handige link. Je geeft toegang tot je banksaldo en de transacties die je doet op je bank. Dat gaat scoupy niks aan. De bankapp wees me daarop.tK0wnZ schreef op donderdag 2 januari 2025 @ 12:41:
[...]
https://scoupy.com/ account aanmaken, zoeken op scoupy naar amazon en van daar je aankoop uitvoeren.
Je geeft scoupy toegang tot je banksaldo en transacties. Dat vind ik heel erg ver gaan voor 4%. Dan maar geen korting.JohanNL schreef op maandag 2 september 2024 @ 22:01:
[...]
Bij Scoupy hebben ze een '' keuze cadeaukaart '' met 4% cashback die je ook voor Bol kunt gebruiken, wellicht is dat iets.
De keuze cadeaukaart voor 4% kun je ook gewoon bij CashbackXL doen zonder je banksaldo te hoeven delen.Devke schreef op donderdag 2 januari 2025 @ 15:47:
[...]
Je geeft scoupy toegang tot je banksaldo en transacties. Dat vind ik heel erg ver gaan voor 4%. Dan maar geen korting.
Klopt. Die kende ik.Remigius schreef op donderdag 2 januari 2025 @ 16:25:
[...]
De keuze cadeaukaart voor 4% kun je ook gewoon bij CashbackXL doen zonder je banksaldo te hoeven delen.
Ik heb er een account zonder dat ze toegang hebben tot mijn bankgegevens, die bankkoppeling is optioneel.Devke schreef op donderdag 2 januari 2025 @ 15:47:
[...]
Je geeft scoupy toegang tot je banksaldo en transacties. Dat vind ik heel erg ver gaan voor 4%. Dan maar geen korting.
Dat is niet waar, voor het cashback deel van scoupy hoef je je bankgegevens niet te delen.Devke schreef op donderdag 2 januari 2025 @ 15:45:
[...]
Vindt dit geen handige link. Je geeft toegang tot je banksaldo en de transacties die je doet op je bank. Dat gaat scoupy niks aan. De bankapp wees me daarop.
Hoe laat je uitbetalen dan van je cashback?tK0wnZ schreef op donderdag 2 januari 2025 @ 16:59:
[...]
Dat is niet waar, voor het cashback deel van scoupy hoef je je bankgegevens niet te delen.
Dit is waar mijn bank dus een melding over maakt.
:strip_exif()/f/image/koCksVWd2KSd4Ma8tCleqea9.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 44% gewijzigd door Devke op 02-01-2025 17:17 ]
Bij de registratie op scoupy vul ik geen bankrekening in. Pas als ik cashback geld heb verzameld en ik het laat uitbetalen, vul ik het rekening nummer in waar het naar gestort moet worden. Daarmee kan Scoupy nog steeds niks inzien van mijn rekening.Devke schreef op donderdag 2 januari 2025 @ 17:12:
[...]
Hoe laat je uitbetalen dan van je cashback?
[Afbeelding]
Ik skip hem. Zie hierboven. Dank voor je antwoord.tK0wnZ schreef op donderdag 2 januari 2025 @ 17:49:
[...]
Bij de registratie op scoupy vul ik geen bankrekening in. Pas als ik cashback geld heb verzameld en ik het laat uitbetalen, vul ik het rekening nummer in waar het naar gestort moet worden. Daarmee kan Scoupy nog steeds niks inzien van mijn rekening.
Iemand wel eens een "foutieve" cashback ontvangen? Ik ben zo'n knuppel die auto rewards aan heeft staan voor Shopbuddies. Nu zie ik dat ik cashback heb ontvangen van een rekening dat wordt gedetecteerd als aankoop bij een andere winkel. Ofwel, ik krijg nu cashback wat ik eigenlijk niet hoor te krijgen. De namen lijken op elkaar, maar zijn niet hetzelfde.
Enige kans dat ze het eventueel gaan terugvorderen als ik het laat uitbetalen? Het is nogal een aanzienlijk bedrag. Ik krijg nu namelijk cashback op mijn hypotheek lol
Enige kans dat ze het eventueel gaan terugvorderen als ik het laat uitbetalen? Het is nogal een aanzienlijk bedrag. Ik krijg nu namelijk cashback op mijn hypotheek lol
[ Voor 5% gewijzigd door Major op 03-01-2025 10:55 ]
Maar dit gebeurt niet als je laat uitbetalen.. de rekening koppeling is optioneel, daar maak ik ook geen gebruik van.Devke schreef op donderdag 2 januari 2025 @ 17:12:
[...]
Hoe laat je uitbetalen dan van je cashback?
[Afbeelding]
Tijdens de jaarlijkse zorgverzekering-periode liep er bij Scoupy / Woolsocks een cashback van €30,- als je via Poliswijzer overstapte. Zo gezegd, zo gedaan. Aankoop was niet goed getracked, dus begin januari cashback geclaimed bij Woolsocks. Zij hebben de claim doorgezet naar Poliswijzer. Ik zie de cashback echter (nog) niet terug in mijn account. Klantenservice gaf wel aan dat dat traag gaat en tot 7 maanden kan duren (maar is volgens mij standaardantwoord).
Hoort het dat de cashback nog niet zichtbaar is zolang de claim nog niet is goedgekeurd door de verkoper (Poliswijzer)? Of zou 'ie zichtbaar moeten zijn maar met een bepaalde status? Iemand hier soortgelijke ervaringen met Poliswijzer? Hoe lang duurde het (ongeveer) voordat de cashback zichtbaar werd?
Hoort het dat de cashback nog niet zichtbaar is zolang de claim nog niet is goedgekeurd door de verkoper (Poliswijzer)? Of zou 'ie zichtbaar moeten zijn maar met een bepaalde status? Iemand hier soortgelijke ervaringen met Poliswijzer? Hoe lang duurde het (ongeveer) voordat de cashback zichtbaar werd?
Recent weer uitbetalingen laten doen bij Cashbackxl, alles ging zoals vanouds soepel en netjes. Ook fijn dat je per mail bevestigd krijgt dat je uitbetaalverzoek hebt gedaan, die snooze ik dan tot de dag dat het binnen zou moeten zijn (check voor mezelf) maar nog niks misgegaan tot nu toe. Tikt toch leuk aan zo, met weinig moeite. Handel wel bewust alle transacties af via een losse browser zonder extra adblocking en co om gezever te voorkomen 
Ook de payback karte aangevraagd, Duits systeem, die o.a. op Amazon cashback en coupons geeft en puntensysteem heeft. Handig vooral voor mensen die daar shoppen maar ook Trinkgut en meer van die 'kan ik ff de grens over' winkels. Oogt beetje outdated en niet zo overzichtelijk maar ach. Zelf nog geen aankoop mee gedaan (nav vriend van mij die het al tijdje gebruikt aangevraagd) maar anders meld ik me wel weer hier.
Ook de payback karte aangevraagd, Duits systeem, die o.a. op Amazon cashback en coupons geeft en puntensysteem heeft. Handig vooral voor mensen die daar shoppen maar ook Trinkgut en meer van die 'kan ik ff de grens over' winkels. Oogt beetje outdated en niet zo overzichtelijk maar ach. Zelf nog geen aankoop mee gedaan (nav vriend van mij die het al tijdje gebruikt aangevraagd) maar anders meld ik me wel weer hier.
[ Voor 31% gewijzigd door 2Dutch op 07-02-2025 10:12 ]
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Tikt inderdaad zeker aan! Ik zag net dat ik op CBXL al 1323 euro heb laten uitbetalen, op Scoupy/Shopbuddies 437 euro. Kleine moeite voor toch leuke bedragen2Dutch schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 10:09:
Recent weer uitbetalingen laten doen bij Cashbackxl, alles ging zoals vanouds soepel en netjes. Ook fijn dat je per mail bevestigd krijgt dat je uitbetaalverzoek hebt gedaan, die snooze ik dan tot de dag dat het binnen zou moeten zijn (check voor mezelf) maar nog niks misgegaan tot nu toe. Tikt toch leuk aan zo, met weinig moeite. Handel wel bewust alle transacties af via een losse browser zonder extra adblocking en co om gezever te voorkomen
Het is echt wel de moeite waard ja. Nu bespaar je niks eigenlijk, maar zet je wel een beetje ongemerkt leuke bedragen opzij. Wie het kleine niet eertstin00 schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 10:14:
[...]
Tikt inderdaad zeker aan! Ik zag net dat ik op CBXL al 1323 euro heb laten uitbetalen, op Scoupy/Shopbuddies 437 euro. Kleine moeite voor toch leuke bedragenDe laatste tijd gebruik ik steeds vaker Scoupy omdat ze (bij mij) beter cashbacks registreren. Vooral Aliexpress gaat daar beter. Daarnaast vindt de uitbetaling eigenlijk altijd binnen 1 tot 2 werkdagen plaats.
Als je het over de afgelopen jaren gaat terugrekenen allemaal zijn het echt wel leuke bedragen (en dan heb ik ook nog crypto cashbackkaarten gebruikt maar dat is een ander topic). En dat voor relatief weinig moeite, investering waard imho
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Payback gebruik ik al jaren, vooral voor bij de DM, daar kun je dan ook weer je punten inleveren voor korting op de rekening. Vaker ook coupons met 33% korting. Bij o.a. dure tandpasta en luiers (nu gelukkig niet meer nodig) tik(te) dat wel aan.2Dutch schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 10:09:
Zijn er mensen die ook lid zijn van de OrangeBuddies GPT?
- IPAY
- GEKKENGOUD
- ENQUETECLUB
- NUCASH
Zo zijn er nog een aantal.
Ze hebben sinds een paar jaar een nieuw systeem, waarbij hun systeem het niet aan kan om gelijk halve centen in je account te boeken.
Ze geven aan dat elke maand rond de 1e dit verzameld word, en dan uitgekeerd alles wat op hele centen komt.
Echter is dit elke maand met vertraging.. soms de 2e soms de 6e, maar nu is het al 9 april en nog steeds geen uitkering van de halve centen (mails met name)
Ook zijn de 2 telefoonnrs steeds in gesprek, reageren ze niet op mails, en ook de tickets krijg ik geen reactie op.
Tevens loopt er nog een uitbetaling van 25 EUR van Cashbackkorting.nl die meer dan 3 weken open staat (doorlooptijd van 3 weken zeggen ze)
Iemand enig idee of ze nog leven, want krijg dus geen contact met die gasten.
Wel hebben ze 2 weken geleden nog wel een uitbetaling gedaan.
Meestal als ze te laat zijn, krijg je nagenoeg geen contact met ze (vermoedelijk ligt de hoorn gewoon er naast)
Heeft iemand dezelfde ervaring met deze toko?
Slecht contact, slecht systeem, langzaam met uitbetalen.
- IPAY
- GEKKENGOUD
- ENQUETECLUB
- NUCASH
Ze hebben sinds een paar jaar een nieuw systeem, waarbij hun systeem het niet aan kan om gelijk halve centen in je account te boeken.
Ze geven aan dat elke maand rond de 1e dit verzameld word, en dan uitgekeerd alles wat op hele centen komt.
Echter is dit elke maand met vertraging.. soms de 2e soms de 6e, maar nu is het al 9 april en nog steeds geen uitkering van de halve centen (mails met name)
Ook zijn de 2 telefoonnrs steeds in gesprek, reageren ze niet op mails, en ook de tickets krijg ik geen reactie op.
Tevens loopt er nog een uitbetaling van 25 EUR van Cashbackkorting.nl die meer dan 3 weken open staat (doorlooptijd van 3 weken zeggen ze)
Meestal als ze te laat zijn, krijg je nagenoeg geen contact met ze (vermoedelijk ligt de hoorn gewoon er naast)
Vertrouwen is goed, controle nog beter
Orangebuddies/shopbuddies is redelijk (te) groot geworden sinds de overname van scoupy. De laatste tijd duren cashbacks daar inderdaad eeuwen voor daadwerkelijke uitbetaling. Heb er nog 1 openstaan van januari vorig jaar voor een aardig bedrag maar reacties blijven uit en na 'doorsturen naar team' hoor je ook niks meer. Het hele punt is natuurlijk dat cashback nooit een garantie is dus daar hebben ze alles mee afgekapt en je krijgt ook nooit inzicht in de reden van afkeuring ook al heb je aan alle eisen voldaan en is de cashback gewoon geregistreerd. Geduld is het grote woord. En nooit keuzes maken op basis van cashback, het is een leuk extraatje als het werkt. Zo niet, dan is het de tijd niet waard qua opvolging.Juan schreef op woensdag 9 april 2025 @ 12:53:
Zijn er mensen die ook lid zijn van de OrangeBuddies GPT?
- IPAY
- GEKKENGOUD
- ENQUETECLUB
- NUCASH
Ik zie dat je nog van niemand antwoord hierop hebt gekregen. Dus ondanks dat het al een wat ouder bericht is, hierbij mijn ervaring:Major schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 10:53:
Iemand wel eens een "foutieve" cashback ontvangen? Ik ben zo'n knuppel die auto rewards aan heeft staan voor Shopbuddies. Nu zie ik dat ik cashback heb ontvangen van een rekening dat wordt gedetecteerd als aankoop bij een andere winkel. Ofwel, ik krijg nu cashback wat ik eigenlijk niet hoor te krijgen. De namen lijken op elkaar, maar zijn niet hetzelfde.
Ook ik kreeg wel eens een foutieve cashback (via Euroclix), geen idee hoe dat kon, maar mijn vermoeden is dat het te maken had omdat ik ook wel op mijn werk daar inlogde of van die kortingsmails opende. Ik had het idee dat als collega's iets kochten, ik de cashback kreeg.
In het begin heb ik nog wel eens aangegeven dat een cashback niet van mij kon zijn, maar dan ben ik mee gestopt. Gebeurde ook niet heel vaak, en was vaak maar een paar dubbeltjes of zo.
Dat ik cashbacks ontvang voor aankopen die ik niet gedaan heb zie ik vaker bij ze (Orangebuddies)
Dat laat ik zo.. de banners werken ook al 2 jaar niet meer, dat zie ik als compensatie.
Dat bewijst wat voor ruk systeem ze hebben daar.
Tevens heb ik het niet over Scoupy maar over de GPT websites voor Orangebuddies, ik weet dat Scoupy en Orangebuddies met elkaar te maken hebben. Ik moet zeggen dat het Scoupy deel redelijk soepel gaat. Ondanks dat die vergoedingen ook steeds verder uitgehold worden.
Net nog een mail gestuurd naar ze. Zie wel dat ze tot nog toe credietwaardig zijn (CreditSafe)
Dat laat ik zo.. de banners werken ook al 2 jaar niet meer, dat zie ik als compensatie.
Dat bewijst wat voor ruk systeem ze hebben daar.
Tevens heb ik het niet over Scoupy maar over de GPT websites voor Orangebuddies, ik weet dat Scoupy en Orangebuddies met elkaar te maken hebben. Ik moet zeggen dat het Scoupy deel redelijk soepel gaat. Ondanks dat die vergoedingen ook steeds verder uitgehold worden.
Net nog een mail gestuurd naar ze. Zie wel dat ze tot nog toe credietwaardig zijn (CreditSafe)
Vertrouwen is goed, controle nog beter
Ik krijg maar geen contact met shopbuddies op mijn tickets. Elke keer automatische antwoorden en als ze al reageren, beantwoorden ze half zonder dat het inhoudelijk klopt. Het gaat om een aankoop van 1,5 jaar geleden die nog steeds in behandeling staat en toch een leuk bedrag is. Ik reken cashback al nooit als definitief maar deze signalen zijn toch bijzonder jammer. Of ze zijn te groot geworden, of er speelt meer op de achtergrond of ze geven gewoon niets om Support.
Ik heb hetzelfde, een claim van een klein bedrag keren ze direct uit maar bij grotere bedragen is de support gewoon slecht. Ik heb ook al maanden een ticket lopen wat enkele tientjes betreft maar meer dan een standaard antwoord krijg ik niet.Deezers schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 11:12:
Ik krijg maar geen contact met shopbuddies op mijn tickets. Elke keer automatische antwoorden en als ze al reageren, beantwoorden ze half zonder dat het inhoudelijk klopt. Het gaat om een aankoop van 1,5 jaar geleden die nog steeds in behandeling staat en toch een leuk bedrag is. Ik reken cashback al nooit als definitief maar deze signalen zijn toch bijzonder jammer. Of ze zijn te groot geworden, of er speelt meer op de achtergrond of ze geven gewoon niets om Support.
In de beginperiode van shopbuddies hadden ze vaak de hoogste cashback en waren ook vlot bij niet geregistreerde cashbacks etc. Op een gegeven moment is er bij hun de klad ingekomen en duurde het langer voordat je wat hoorde op claims. Ook de hoogte van de cashbacks werd minder competitief.Deezers schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 11:12:
Ben zelf eigenlijk volledig op CashbackXL overgegaan, daar is de support altijd goed en ook inhoudelijke reacties en geen copy paste antwoorden.
Overigens vind ik wel dat als men cashbacks aanbiedt en je aan alle voorwaarden voldoet je hier wel op moet kunnen rekenen. Je kiest er namelijk wel voor om bepaalde informatie ook met het cashbackbedrijf te delen en zij hebben ook voordeel bij het aanbrengen van klanten bij de aangesloten winkels/bedrijven.
Nu overigens bij CashbackXL twee keer meegemaakt dat mijn aankoop voldeed aan de voorwaarden, maar er afgekeurd was omdat er andere voorwaarden waren afgesproken met de winkel (bv bepaalde pre-order producten of bepaalde categorieën uitgesloten) maar dat nog niet was bijgewerkt op de winkelpagina can CBXL. Dat werd wel opgelost na 2 mailtjes heen en weer met een fatsoenlijke tegemoetkoming (niet volledige cashbackbedrag) maar een screenshot van de voorwaarden hielp daarbij wel.
Tip is dan ook om altijd ook ff screenshot van de voorwaarden te maken, mocht er alsnog gedoe ontstaan.
ja die 100 euro heb ik ook bevestigd gekregen door de site zelf maar er moet nog een bevestiging komen van de webshop/leverancier dus dan zal het wel aangepast worden verwacht ik.Treveo schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 11:15:
[...]
Voor mijn ~200/250 kuub is het zeker de beste deal op dit moment. Helemaal met die €230 bonus.
Klopt, vanuit CBXL klikken, dan zie je de link in je adresbalk staan met iets van cid=awin2. Die even aanpassen naar awin3 en dan enteren. Daarna aan vragen. Somehow heb ik nu €100 cashback daarvan bevestigd gekregen.
Louzy#2475
Ik ben ook in de markt voor een nieuw energiecontract. Hoe is dit voor je afgelopen? Is de korting daadwerkelijk toegewezen?louzy82 schreef op woensdag 18 juni 2025 @ 09:40:
[...]
ja die 100 euro heb ik ook bevestigd gekregen door de site zelf maar er moet nog een bevestiging komen van de webshop/leverancier dus dan zal het wel aangepast worden verwacht ik.
De check met de webshop kan best lang duren, tot wel 4 maanden las ik.JKP schreef op vrijdag 20 juni 2025 @ 22:28:
[...]
Ik ben ook in de markt voor een nieuw energiecontract. Hoe is dit voor je afgelopen? Is de korting daadwerkelijk toegewezen?
Ik verwacht dat ik gewoon de cashback van 50 euro ga krijgen
Louzy#2475
Let op:
Dit topic is niet bedoeld voor:
• het melden van referrals. Plaats je een link naar een cashback-site, doe dit dan zonder referral. Post je wel een referral, kan dit een (korte) ban opleveren.
• het bespreken van aanbiedingen.
• simpele vragen die de cashback-site zelf ook kan beantwoorden.
• discussies over 'merkspecifieke' cashbacks/gratis artikelen.
Dit topic is wel bedoeld voor:
• het bespreken van en discussiëren over verschillende cashback-sites.
• vergelijkingen van verschillende cashback-sites.
Dit topic is niet bedoeld voor:
• het melden van referrals. Plaats je een link naar een cashback-site, doe dit dan zonder referral. Post je wel een referral, kan dit een (korte) ban opleveren.
• het bespreken van aanbiedingen.
• simpele vragen die de cashback-site zelf ook kan beantwoorden.
• discussies over 'merkspecifieke' cashbacks/gratis artikelen.
Dit topic is wel bedoeld voor:
• het bespreken van en discussiëren over verschillende cashback-sites.
• vergelijkingen van verschillende cashback-sites.