Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 26-04 03:26

aex351

I am the one

LukasW schreef op zondag 19 mei 2019 @ 12:47:
@Carfanatic @B-Real

Hier eenzelfde ervaring met Cashbacktotaal. T/m eind 2017 ging het redelijk goed. Vanaf 2018 bleven alle transacties op 'in verwerking' hangen, zelfs na 10 maanden wachten in sommige gevallen. Daarna een aantal keer gemaild om te vragen wat er aan de hand was. Nooit reactie op gekregen, maar 'toevallig' werden er wel telkens enkele transacties beschikbaar gesteld binnen enkele dagen na zo'n mail.

Nu net als @Medione1210 wel uitbetaald gekregen, op een paar Euro na tenminste. Ik laat het er verder maar bij zitten, is voor mij niet meer de moeite waard. Voor degenen die nog grote bedragen bij ze open hebben staan zou ik gewoon om de week of 1x per maand o.i.d. een herinnering blijven sturen. Heb het idee dat ze wel over de brug komen als ze het idee hebben dat je het er niet bij laat zitten.

Geloof dat Cashbacktotaal beloofde om 100% van hun commissie door te betalen (zie dat nu niet meer staan op hun website overigens, maar cashbacks zijn alsnog hoger dan bij veel andere aanbieders). Op zich wel logisch dat ze daar niet van rondkomen, wellicht dat ze zich daarom genoodzaakt voelen om zo te proberen alsnog een deel van de commissie in eigen zak te houden. Voor mij werkt dat niet echt, ben ook over op Cashbackxl.
Hier een vergelijkbare situatie. Eind vorig jaar een uitbetaling aangevraagd bij Cashbacktotaal. Vervolgens niets meer van gehoord. Op een gegeven moment realiseerde ik me dat ik nog niets had ontvangen. En toen kwam die persoon met het excuus dat ik eerst nog een op link in een mail moest klikken, maar dat als ik per mail mijn IBAN bevestigde dat het goed zou komen. Maanden later nog niets. Afgelopen maand maar weer achteraan gemaild maar nu krijg ik geen reactie meer. Erg jammer, aangezien altijd in de veronderstelling was dat dit een betrouwbare cashback site was. Maar niets blijkt minder waar. Het betreft cashbacks vanaf 2018.

In elk geval denk ik dat ik bij deze wel kan spreken van een oplichter. De situatie is ook niet meer recht te praten. Tactiek is om eerst mensen naar binnen te hengelen, een deel van de cashback te geven en vervolgens om het te laten voor wat het is.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
aex351 schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 20:18:
[...]

Hier een vergelijkbare situatie. Eind vorig jaar een uitbetaling aangevraagd bij Cashbacktotaal. Vervolgens niets meer van gehoord. Op een gegeven moment realiseerde ik me dat ik nog niets had ontvangen. En toen kwam die persoon met het excuus dat ik eerst nog een op link in een mail moest klikken, maar dat als ik per mail mijn IBAN bevestigde dat het goed zou komen. Maanden later nog niets. Afgelopen maand maar weer achteraan gemaild maar nu krijg ik geen reactie meer. Erg jammer, aangezien altijd in de veronderstelling was dat dit een betrouwbare cashback site was. Maar niets blijkt minder waar. Het betreft cashbacks vanaf 2018.

In elk geval denk ik dat ik bij deze wel kan spreken van een oplichter. De situatie is ook niet meer recht te praten. Tactiek is om eerst mensen naar binnen te hengelen, een deel van de cashback te geven en vervolgens om het te laten voor wat het is.
Jup, cashbacktotaal is pure oplichting. Op een vraag mail regeren ze niet eens meer. Maar ik krijg wel elke maand een nieuwsbrief van ze. Ga eens snel lief doen cashbacktotaal. Sloeries zijn het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LukasW
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 29-01 09:12
aex351 schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 20:18:
[...]
En toen kwam die persoon met het excuus dat ik eerst nog een op link in een mail moest klikken, maar dat als ik per mail mijn IBAN bevestigde dat het goed zou komen.
Het klopt wel dat je een mail krijgt om de uitbetaling te bevestigen nadat je deze via de website hebt aangevraagd. Bij mij kwam deze meestal in de spam folder terecht, heb je daar al gekeken?

Met de uitbetalingen heb ik in ieder geval weinig gezeur gehad, alleen met het beschikbaar stellen van de cashbacks.
Dacuuu schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 20:22:
[...]
Op een vraag mail regeren ze niet eens meer.
Klopt dat ze meestal niet reageren, maar heb wel het idee dat ze ze lezen. Alleen als ze het gevoel krijgen dat ze niet zo makkelijk van je afkomen ondernemen ze iets.

[ Voor 21% gewijzigd door LukasW op 01-06-2019 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijsbeer1
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 26-04 10:52
Ik gebruik naast cashbackxl ook ippies.nl Daar waar bij cashbackxl lang niet alle transacties geregistreerd worden gaat dit bij ippies 100%.Hier kun je kiezen uit cadeau bonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09:21
B-Real schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 13:19:
Ik was tot voorheen wel tevreden over cashbacktotaal, maar ga ze nu toch maar eens mailen voor de nog openstaande cashbacks en in het vervolg de site maar een beetje mijden.
Ondanks dat ze zeggen binnen een paar werkdagen een reactie te sturen heb ik deze (uiteraard) nog niet ontvangen (ook niet bij de spambox). Ik ga er dus maar nogmaals een mailtje aan wagen. Ik zal de toon eerst nog maar netjes houden, iets onvriendelijker kan altijd nog.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Door problemen met Cashbacktotaal dit topic tegengekomen. Gebruik de site al sinds eind 2018 niet meer, omdat cashbacks te lang op zich lieten wachten. Dat is maar goed ook. Op dit moment staan er nog cashbacks open die terug gaan tot juni 2018. Hier staat er in totaal ~105 euro open (in verwerking/in de wacht) en bij mijn vriendin ~90 euro.

Ondertussen al twee maal een help ticket verstuurd, maar daar krijg ik tot nu toe geen enkele reactie op. Zo te zien is dit tegenwoordig de standaard werkwijze. Ik zie dat @HGJ het is gelukt door middel van het dreigen met het doen van aangifte. Indien ik eind deze week geen reactie heb, gaat er hier maar een soortgelijke mail de deur uit.

Vermijd dus cashbacktotaal!

Welke ik nu wel gebruik en het tot dusver goed gaat (met zo nu en dan een claim ticket):
CashbackXL
Spaarwinkelen
Cashback.nl

Shopkorting gebruikte ik in het begin, maar daar krijg je nu veelal een te lage cashback vergeleken met de rest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 1220106

Interessant en bemoedigend om al jullie reacties te lezen, want ik wordt helemaal dol van Cashbacktotaal en begrijp nu dat er niet een handvol maar een land vol burgers met dit bedrijf onderdeel van Tulip Media B.V. te Amsterdam-Sloterdijk overhoop liggen. Ook de Kamer van Koophandel moet ze maar es onder de loep leggen! Via de cashbacksvergelijken website zoek ook ik altijd naar de hoogste cashback en doorgaans bestel ik meestal via Cashback.nl, cashbackXL.nl, cashbackkorting.nl en Shopbuddies met in alle gevallen binnen max. 3 maanden de beloofde cashback keurig netjes uitgekeerd gekregen. Echter ik werd in deperiode vanaf 8 december 2018 tot 19-01-2019 ook via de cashbacksvergelijken site geattendeerd op Cashbacktotaal.nl en heb daar zelf evenals een vriendin van mij ook deed mede ivm de 2,50 euro welkomstkorting en de vriendenaanbeveling van 10,00 euro allebei een account geopend en inmiddels betaalde en keurig afgeleverde bestellingen gedaan bij Wehkamp en HEMA Echter i.t.t. de andere cashback sites wordt er door Cashbacktotaal tot op heden totaal niets uitbetaald. Uiteraard heb ik en mijn vriendin hierover al netjes een aantal emails gestuurd, maar de standaard reactie was tot eind maart dat er minimaal 3 tot 4 maanden gewacht moet worden. Echter ook die termijn zijn inmiddels ruimschoots verstreken en dit ging sowieso al niet meer op voor de Welkomstkorting. Enig speurwerk op forums van Kassa leert mij inmiddels tot mijn grote schrik dat er reeds vanaf 2017 tot nu blijkbaar problemen zijn met het niet netjes/tijdig uitbetalen van de cashback door Cashbacktotaal.nl en wij hier blijkbaar ook met open ogen goedwillende burgers compleet ingetuind zijn! Inmiddels hebben wij samen vanaf januari 2019 voor totaal 48 euro samen uitstaan (niet is goedgekeurd, alles staat nog steeds op status in de wacht of in verwerking) en zelfs de 2,50 Welkomstbonus en eenmalig die 10,00 euro Vriendenaanbeveling van 5 december 2018 staan nog steeds in de wacht en wordt niet eens uitbetaald. Inmiddels hebben wij het gevoel dat Cashbacktotaal geen plek meer verdiend tussen alle wel netjes uitbetalende Cashbacksites als men zo stelselmatig de cashback uitbetalingen ontloopt! Sinds 26 maart jl. heb ik zelfs helemaal geen reactie meer gekregen dit was hun reactie op mijn laatste email; CashbackTotaal.nl Support <support@cashbacktotaal.nl>

Geachte heer,

Dank voor uw reactie.

Zowel de keurings- als de uitbetalingsperiode verschillen van shop tot shop en zijn afhankelijk van diverse factoren, zoals zichttermijnen, herroepingsrecht, etc. Gemiddeld ligt de tijd tussen transactie en uitbetaling van de shop aan ons op ongeveer 4 maanden.

E.e.a. is daarbij afhankelijk van zaken als retourperioden en annuleringstermijnen. Zo kan bijvoorbeeld bij hotelovernachtingen de periode aanzienlijk langer zijn, aangezien deze vaak nog de dag ervoor kunnen worden geannuleerd. Daarnaast zien wij dat met name diensten (energie, telefonie, verzekeringen, etc.) vaak langer op zich laten wachten.

Wanneer wij de uitbetaling van de shop verwerken, ziet u dit vrijwel direct terug in uw account en kunt u (bij voldoende saldo) deze laten uitbetalen.

Met vriendelijke groet,
CashbackTotaal.nl

Ik heb er alle begrip voor dat het wat langer kan duren dan normaal, maar een half jaar wachten kan nooit de bedoeling zijn.

Het is ook in het eigen belang qua betrouwbaarheid van Casbacktotaal en er correct gehandeld wordt binnen redelijke cashback termijnen. Ons beider vertrouwen is nu totaal weg om via Cashbacktotaal te bestellen en dat kan nooit de bedoeling zijn geweest.

Onderstaand ter info nog een copy-paste overzicht van mijn uitstaande cashbacks die al maandenlang uitstaan.
Bij andere bestellingen die ik heb gedaan bij HEMA en Wehkamp in dezelfde periode zijn alle cashbacks inmiddels toegekend en uitbetaald via bijv. Cashback.nl en CashbbackXl.nl dus de oorzaak zoeken bij deze webshops kan sowieso niet de reden van uitblijven cashback uitbetaling zijn. Er zijn daar of financiële problemen of IT problemen waardoor er totaal geen actie ondernomen wordt.
Linksom of rechtsom zal er uitbetaald moeten gaan worden, anders staan KASSA, Radar, Consumentenbond, Nationale Ombudsman daar vanzelf een keer op kantoor om tekst en uitleg te vragen over deze belachelijke nalatigheid en gang van zaken zoals het niet eens reageren op keurige emails met verzoek om uitleg, informatie en geldige reden vragen waarom de statussen maar In Verwerking of In de Wacht blijven staan.
Zijn er ook topicvolgers hier die hierover met Kassa of Radar etcetera contact hebben opgenomen. En er bestaat ook een Keurmerk Veilige Website, die mag ook weleens aan het werk gezet worden.
En ook Cashbacksvergelijken.nl zijn uiteraard heleaa niet direct gezien aansprakelijk voor onze schade van uitblijven cashbacks uitbetalingen, echter gaat indirect gezien ook niet geheel vrijuit in het nemen van hun verantwoordelijkheid, want zij vermelden hun als website en pretenderen daarmee wel dat ze dus betrouwbare partner van hun zijn. Die reviews invullen is een lachertje, elk willekeurig iemand kan maar wat positiefs invullen om het goed en betrouwbaar te laten overkomen, maar ondertussen wordt er in mijn geval al sowieso 6-4=2 maanden te laat niets uitbetaald, een scha(n)delijk bedrijf is Cashbacktotaal onderdeel van Red Tulip Media B.V. die wellicht beter zelf alvast maar hun faillisement kan gaan aanvragen of tegen beter weten in zo wil door blijven sukkelen, maar goed eerlijkheid duurt het langst! Op hetzelfde adres trouwens gevestigd daar nog een dergelijk Cashback bedrijfje genaamd BelBios International B.V. ergens in dezelfde Teleport Towers aan de Kingsfordweg 151 1043GR te Amsterdam-Sloterdijk. Iemand daar wellicht ook negatieve ervaringen mee, zou mij niets verbazen dat het één aantoonbaar nalatige kliek is. Ben benieuwd naar jullie aanvullende reacties. Ook als er topicvolgers zijn die inmiddels wel contact hebben gehad of een bedrag uitgekeerd kregen reageer effe, want het is ook interessant om te zien hoeveel maanden er gemiddeld op uitbetaling gewacht is. Weet ik dat ook alvast!
Het is dus heel simpel; Cashbacktotaal moet toegeven dat het haar afspraken niet nakomt, hetzij door hun IT problemen, hetzij door Financiële problemen o.i.d. En zij dienen liever vandaag dan morgen nog van het internet gekickt te worden als dit zo doorgaat en zij niet (langer) in staat zijn om hun Cashbacks niet netjes en tijdig te laten uitbetalen! Zij zijn nalatig, wij zijn volgzaam voor zolang het duurt, gaat gewoon fout zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Anoniem: 1220106 schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 15:46:

Geachte heer,

Dank voor uw reactie.

Zowel de keurings- als de uitbetalingsperiode verschillen van shop tot shop en zijn afhankelijk van diverse factoren, zoals zichttermijnen, herroepingsrecht, etc. Gemiddeld ligt de tijd tussen transactie en uitbetaling van de shop aan ons op ongeveer 4 maanden.

E.e.a. is daarbij afhankelijk van zaken als retourperioden en annuleringstermijnen. Zo kan bijvoorbeeld bij hotelovernachtingen de periode aanzienlijk langer zijn, aangezien deze vaak nog de dag ervoor kunnen worden geannuleerd. Daarnaast zien wij dat met name diensten (energie, telefonie, verzekeringen, etc.) vaak langer op zich laten wachten.

Wanneer wij de uitbetaling van de shop verwerken, ziet u dit vrijwel direct terug in uw account en kunt u (bij voldoende saldo) deze laten uitbetalen.

Met vriendelijke groet,
CashbackTotaal.nl
Dat is het standaard (geautomatiseerde?) mailtje dat je krijgt. Heb ik ook ontvangen.

Cashbacktotaal is inderdaad een tent om te vermijden, vergelijkbare sites zoals cashbackxl zijn wel prima betrouwbaar en van dezelfde zaken afhankelijk, dus daar ligt het niet aan.

* anandus wacht ook al 8 maanden op een cashback.

Waarschijnlijk ligt de eigenaar van cashbacktotaal lekker op het strand in de Seychellen met het cashbackgeld :P :N

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PaPa
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-04 11:07

PaPa

le roi est mort, vive le roi!

Ik heb zeer goede ervaringen met CashbackXL. Totaal richting de 100 euro aan cashbacks geïnt bij dit bedrijf met veel relatief kleine aankopen. Slechts een paar keer dat er iets fout ging maar na indienen van een claim werd dit snel verholpen. Uitbetalen gaat ook altijd goed. Betrouwbaarheid vind ik van groter belang dan hoge cashback percentages.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raznov
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-04 11:00
Cashbacktotaal staat nog 75 euro van mij "open". De eerste nog van mei 2018. Maar weer eens een mailtje gestuurd naar ze, want hiermee kan ik echt niets. In het verleden Cashbackxl gebruikt en vond ik toen een stuk slechter, maar wat ik nu ervaar met Cashbacktotaal denk ik dat ik toch weer terug ga. Overigens registreer ik bijna welke aankoop welke ik kan doen, maar let ik er niet heel scherp op. Ik zie het puur als extratje, maar als die dan niet uit te betalen is, is dat toch niet chique.

Strava & Untappd - Do not combine!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
Cashbacktotaal doet iig of zijn neus bloedt, want deze week gewoon nieuwe actiemails voor Vaderdag. Dus er is nog wel degelijk iemand aan het werk... Maar waarschijnlijk wel met de onjuiste bedoelingen. Misschien een tip om partijen als Daisycon, waar ze hun geld van krijgen, te waarschuwen? Grote kans dat die het gewoon netjes overmaken naar CBT dus dan ligt echt de fout bij de site zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Ik heb maar een directe mail gestuurd, aangezien de helptickets blijkbaar direct de prullenbak ingaan. Dit voelt toch een beetje als een vertraagde exit scam. Je zult zien dat de toko bij te veel druk van buitenaf plots failliet is en met de noorderzon is vertrokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Raznov schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 09:37:
In het verleden Cashbackxl gebruikt en vond ik toen een stuk slechter
Mag ik vragen waarom? :)

Ik heb namelijk uitstekende ervaringen met CXL, zowel qua uitbetalen als qua service als iets niet lekker liep.
* anandus heeft al een kleine 500 aan cashback daar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raznov
anandus schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 19:49:
[...]

Mag ik vragen waarom? :)

Ik heb namelijk uitstekende ervaringen met CXL, zowel qua uitbetalen als qua service als iets niet lekker liep.
* anandus heeft al een kleine 500 aan cashback daar
Het was toen vooral door de uitbetaling, maar toch ook al snel 2 jaar terug. Dat ging toen erg traag, en bij cbtotaal juist sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokosnoot1
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 26-04 15:53
* anandus wacht ook al 8 maanden op een cashback.

Totaal van mij nog 55,75 en zo zullen er nog veel meer zijn zeker leuk potje voor de zomer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanNL
  • Laatst online: 00:02
Freakster86 schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 19:07:
Ik heb maar een directe mail gestuurd, aangezien de helptickets blijkbaar direct de prullenbak ingaan. Dit voelt toch een beetje als een vertraagde exit scam. Je zult zien dat de toko bij te veel druk van buitenaf plots failliet is en met de noorderzon is vertrokken.
Doe dan aangifte van oplichting.
Wellicht moeilijk te bewijzen, maar als er meerdere aangiftes binnenkomen tegen cashbacktotaal wordt er vast wel een onderzoekje gestart.
Desnoods mail je ze nog voor de laatste keer dat je je geld wilt of dat je anders overweegt aangifte te doen, iemand hier kreeg ze toen '' ineens '' toch in beweging.

Ook voor de anderen hier, door te wachten en geen actie te ondernemen dan via de reguliere kanalen gaat er niks veranderen.

In vino veritas, in aqua sanitas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
@JohanNL Ze zijn er duidelijk mee gestopt. Twee tickets gedurende een maand; geen reactie. Vervolgens ook op de eerste mail geen reactie gekregen (2 weken de tijd gegeven) en vorige week weer een nieuwe mail gestuurd. Daarin voor een laatste maal aangedrongen om het geld (minus vriendenkorting) over te maken voor 1 juli. Daarbij aangegeven dat bij het uitblijven van een betaling dan wel een reactie dat ik de volgende dingen zal overwegen:
  • Aangifte bij de politie
  • Melding bij de ACM
  • Melding bij de KVK
  • Melding bij partners, zoals cashbacksvergelijken.nl, zanox, daisycon, tradedoubler etc.
  • Melding bij de programma’s Radar, Kassa en Opgelicht.
Zal dat ook wel doen, maar ja, het gaat hier (na vriendenkorting) om een paar tientjes. En dat geldt voor velen waarschijnlijk. En ze gokken erop dat de mensen daarvoor niet de moeite gaan nemen om actie te ondernemen, los van zich beklagen op een review site o.i.d. maar dat maakt ze toch niks meer uit. En of bovenstaande acties iets gaan uithalen... ik heb er een hard hoofd in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
Freakster86 schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 15:24:
@JohanNL Ze zijn er duidelijk mee gestopt. Twee tickets gedurende een maand; geen reactie. Vervolgens ook op de eerste mail geen reactie gekregen (2 weken de tijd gegeven) en vorige week weer een nieuwe mail gestuurd. Daarin voor een laatste maal aangedrongen om het geld (minus vriendenkorting) over te maken voor 1 juli. Daarbij aangegeven dat bij het uitblijven van een betaling dan wel een reactie dat ik de volgende dingen zal overwegen:
  • Aangifte bij de politie
  • Melding bij de ACM
  • Melding bij de KVK
  • Melding bij partners, zoals cashbacksvergelijken.nl, zanox, daisycon, tradedoubler etc.
  • Melding bij de programma’s Radar, Kassa en Opgelicht.
Zal dat ook wel doen, maar ja, het gaat hier (na vriendenkorting) om een paar tientjes. En dat geldt voor velen waarschijnlijk. En ze gokken erop dat de mensen daarvoor niet de moeite gaan nemen om actie te ondernemen, los van zich beklagen op een review site o.i.d. maar dat maakt ze toch niks meer uit. En of bovenstaande acties iets gaan uithalen... ik heb er een hard hoofd in.
Er worden wel nieuwe actiemails gestuurd en de website onderhouden dus ze zijn niet zomaar gestopt met de website of het ineens 'vergeten'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Deezers schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 17:36:
[...]

Er worden wel nieuwe actiemails gestuurd en de website onderhouden dus ze zijn niet zomaar gestopt met de website of het ineens 'vergeten'.
Nee, klopt en dat maakt het nog erger. Ze zijn wel volledig gestopt met hun dienstverlening richting klanten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Recent coolblue en nu ook wehkamp gestopt bij cashbackxl. Ben benieuwd hoe dit verder loopt. Blijft op dit tempo niet veel over 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 26-04 15:42
Ronwiel schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 09:39:
Recent coolblue en nu ook wehkamp gestopt bij cashbackxl. Ben benieuwd hoe dit verder loopt. Blijft op dit tempo niet veel over 😅
Als je er over nadenkt is dat hele cashback gebeuren ook een raar principe natuurlijk. Ik heb liever gewoon de korting direct op het product.

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Nu online
LordSinclair schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 09:52:
[...]

Als je er over nadenkt is dat hele cashback gebeuren ook een raar principe natuurlijk. Ik heb liever gewoon de korting direct op het product.
Zoals met vele kortingen, zolang de massa meer betaald kunnen die enkelingen wel korting krijgen. En ik probeer dan ook vaak bij het enkeling groepje te horen. :)

Edit:
De wehkamp weg :( de 19e juni nog gebuik van gemaakt! Jammer.

Denk ook dat het te maken heeft dat cashback sites steeds populairder worden. Op pepper lees je ook vaak in de comments van "denk aan de cashback sites" alles gaat een beetje ten onder aan z'n eigen succes.

Cashback sites
Pepper, eerst een platform voor een aantal, tegenwoordig een miljoenen publiek met stroll comments etc.
Scoupy, ook steeds minder gratis artikelen, jammer.

[ Voor 34% gewijzigd door Dacuuu op 04-07-2019 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenhands
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07-11-2024
Ik maak al enkele jaren gebruik van CashbackXL en soms maak ik gebruik van cashbacktotaal wanneer CBXL de cashback niet heeft.

Mijn algemene oordeel over CBXL is zeer positief:

- Snelle registratie van bestellingen en cashbacks
- Sinds kort een mobiele app beschikbaar op Android en Apple en werkt goed bijvoorbeeld met Thuisbezorgd app.
- Snelle en vlotte afhandeling van vragen en cashback claims.
- Geen rare fratsen.

Ik heb in totaal al zo'n €250 bespaard volgens de website, echter nog nooit een uitbetaling aangevraagd omdat ik het geld niet per direct nodig heb.

"That's what I do. I drink and I know things."

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• titan1901
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 26-04 19:06
Frozenhands schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 10:07:
Ik maak al enkele jaren gebruik van CashbackXL en soms maak ik gebruik van cashbacktotaal wanneer CBXL de cashback niet heeft.

Mijn algemene oordeel over CBXL is zeer positief:

- Snelle registratie van bestellingen en cashbacks
- Sinds kort een mobiele app beschikbaar op Android en Apple en werkt goed bijvoorbeeld met Thuisbezorgd app.
- Snelle en vlotte afhandeling van vragen en cashback claims.
- Geen rare fratsen.

Ik heb in totaal al zo'n €250 bespaard volgens de website, echter nog nooit een uitbetaling aangevraagd omdat ik het geld niet per direct nodig heb.
Dat lijkt me toch wel een risico. Stel dat die tent morgen op de fles gaat dan ben jij dat geld kwijt. Ik zou het er mooi van halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenhands
titan1901 schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 10:26:
[...]

Dat lijkt me toch wel een risico. Stel dat die tent morgen op de fles gaat dan ben jij dat geld kwijt. Ik zou het er mooi van halen :)
Hoe zou een cashback website volgens jou op de fles kunnen gaan? Hooguit door het niet betalen van de website hosting kosten.

De cashback die ze verdienen wordt verdeeld tussen de website eigenaar en mij. Ongetwijfeld houden ze rekening met het uitbetalen van klanten en reserveren ze dit geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
Frozenhands schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 10:28:
[...]

Hoe zou een cashback website volgens jou op de fles kunnen gaan? Hooguit door het niet betalen van de website hosting kosten.

De cashback die ze verdienen wordt verdeeld tussen de website eigenaar en mij. Ongetwijfeld houden ze rekening met het uitbetalen van klanten en reserveren ze dit geld.
Ik zou zeggen lees het topic eens door, let vooral op een triggerwoord: Cashbacktotaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenhands
LordSinclair schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 10:32:
[...]

Ik zou zeggen lees het topic eens door, let vooral op een triggerwoord: Cashbacktotaal
Als je mijn post goed leest gebruik ik alleen CashBackXL voornamelijk en de andere heel sporadisch. Het bedrag bij Cashbacktotaal is verwaarloosbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:03
Frozenhands schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 10:33:
[...]

Als je mijn post goed leest gebruik ik alleen CashBackXL voornamelijk en de andere heel sporadisch. Het bedrag bij Cashbacktotaal is verwaarloosbaar.
Probeer je tegoed (ook al is het 3x niks) maar eens uitbetaald te krijgen bij Cashbacktotaal, ik wacht al een jaar op €36 en op mail wordt niet gereageerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LordSinclair
Frozenhands schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 10:33:
[...]

Wat ik wil zeggen, Cashbacktotaal werkte in eerste instantie ook goed. En op een gegeven moment niet meer. Hetzelfde kan elke andere "website" overkomen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenhands
Carfanatic schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 10:35:
[...]

Probeer je tegoed (ook al is het 3x niks) maar eens uitbetaald te krijgen bij Cashbacktotaal, ik wacht al een jaar op €36 en op mail wordt niet gereageerd.
Zoals ik al eerder aangaf is het bedrag verwaarloosbaar wat erop staat, wat betekent dat het mij weinig interesseert.
LordSinclair schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 10:35:
[...]

Wat ik wil zeggen, Cashbacktotaal werkte in eerste instantie ook goed. En op een gegeven moment niet meer. Hetzelfde kan elke andere "website" overkomen ;)
Ik maak al jaren gebruik van CashBackXL en het heeft mij nog nooit enkele twijfel gegeven dat het slecht gaat met het bedrijf. Contact is altijd helder waar je geen achterdocht hoeft te hebben.

[ Voor 3% gewijzigd door Frozenhands op 04-07-2019 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:49

MsG

Forumzwerver

Frozenhands schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 10:28:
[...]

Uiteindelijk zijn de lopende kosten structureel en de inkomsten met cashback niet gegarandeerd. Als de kosten groter worden dan de inkomende cashbacks kan een dergelijk bedrijf natuurlijk net zo goed op de fles gaan. Bij dit soort bedragen zou ik het als ik jou was gewoon laten uitkeren. Welk nadeel heeft het om het zelf al te hebben?
LordSinclair schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 09:52:
[...]

Dat wil iedereen wel. Het is een al jaren gebruikt principe in de affiliate-marketing. Draag bij aan een verkoop een krijg een commissiebedrag. Zo werkt het halve internet qua businessmodel. Nieuw is alleen dat er sites zijn ontstaan die dit commissiebedrag deels weer teruggeven aan de klant, waardoor die klant weer veelal via de cashback-site besteld en er een soort symbiose ontstaat. Ik denk dat een deel van de winkels ook niet weet dat het van een cashback-site afkomt. Dit gaat allemaal via diverse affiliate-netwerken.

[ Voor 34% gewijzigd door MsG op 04-07-2019 10:58 ]

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• AlexioR
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 25-04 09:42
Cashback Totaal is mij ook al een tijdje aan het negeren.

Ik heb tegen de 300 euro in de wacht of in verwerking, en na meerdere contactpogingen begin ik het geduld wel te verliezen.

Gister nog een mail gestuurd en met behulp van een mailtracker kan ik ook zien dat ze die hebben geopend/gelezen, maar natuurlijk geen reactie ontvangen.

Ik heb maar even een uittreksel bij de Kamer van Koophandel opgevraagd om te achterhalen wie er achter CashbackTotaal / Red Tulip Media zit, en dat is iemand genaamd Craig Thomas Whyte, geboren in Motherwell, Verenigd Koninkrijk op 18-01-1971. (Mods: mocht dit niet mogen dan hoor ik dat graag, maar dit zijn eigenlijk openbare gegevens. Als iemand het uittreksel ook wilt hebben dan stuur ik die van harte toe).

Dit komt wel sterk (zie geboortedatum en plaats) overeen met deze meneer:
Wikipedia: Craig Whyte

Daarnaast vond ik ook dit bedrijf in het Verenigd Koninkrijk:
https://beta.companieshouse.gov.uk/company/SC595429/officers

En de eigenaar daarvan is ene Thomas Whyte, en nee, dat is niet dezelfde persoon.

In dit artikel:
https://www.eveningtimes....gers-oldco-creditors-pot/
spreken ze over Craig Whyte en zijn vader Thomas Whyte.

Beide heren, maar vooral Craig Whyte, komen veelvoudig naar voren in (nieuws)artikelen die over fraude gaan. Mocht iemand nog twijfels hebben, maak geen gebruik van Cashbacktotaal, het geld dat je 'verdient' krijg je absoluut niet uitgekeerd.

Wat we verder aan de bovenstaande informatie hebben weet ik (nog) niet. Misschien moet de discussie over CashbackTotaal afgesplitst worden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjors81
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:56
Heb zelf vorig jaar een poging gedaan via cashback totaal. Ging om 1x cashback met een waarde van 85 euro. Heeft 9 maanden geduurd voor dat het geld beschikbaar werd gesteld voor uitkering. Heb minimaal iedere maand een bericht gestuurd (was op de hoogte van het risico). Na 9 maanden was ik klaar mee en ben toen overgegaan op de formele tour en met behulp van wat juridische dreigementen uiteindelijk dus het geld uitgekeerd gekregen. Mijn advies, laat vooral niet los en blijf doorgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBX
  • Laatst online: 19-04 10:49

JBX

AlexioR schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 12:20:
Cashback Totaal is mij ook al een tijdje aan het negeren.

Ik heb tegen de 300 euro in de wacht of in verwerking, en na meerdere contactpogingen begin ik het geduld wel te verliezen.

Gister nog een mail gestuurd en met behulp van een mailtracker kan ik ook zien dat ze die hebben geopend/gelezen, maar natuurlijk geen reactie ontvangen.

Ik heb maar even een uittreksel bij de Kamer van Koophandel opgevraagd om te achterhalen wie er achter CashbackTotaal / Red Tulip Media zit, en dat is iemand genaamd Craig Thomas Whyte, geboren in Motherwell, Verenigd Koninkrijk op 18-01-1971. (Mods: mocht dit niet mogen dan hoor ik dat graag, maar dit zijn eigenlijk openbare gegevens. Als iemand het uittreksel ook wilt hebben dan stuur ik die van harte toe).

Dit komt wel sterk (zie geboortedatum en plaats) overeen met deze meneer:
Wikipedia: Craig Whyte

Daarnaast vond ik ook dit bedrijf in het Verenigd Koninkrijk:
https://beta.companieshouse.gov.uk/company/SC595429/officers

En de eigenaar daarvan is ene Thomas Whyte, en nee, dat is niet dezelfde persoon.

In dit artikel:
https://www.eveningtimes....gers-oldco-creditors-pot/
spreken ze over Craig Whyte en zijn vader Thomas Whyte.

Beide heren, maar vooral Craig Whyte, komen veelvoudig naar voren in (nieuws)artikelen die over fraude gaan. Mocht iemand nog twijfels hebben, maak geen gebruik van Cashbacktotaal, het geld dat je 'verdient' krijg je absoluut niet uitgekeerd.

Wat we verder aan de bovenstaande informatie hebben weet ik (nog) niet. Misschien moet de discussie over CashbackTotaal afgesplitst worden?
Erg bedankt voor je onderzoek. Blijft inderdaad weinig twijfel over: vermijden dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piekema
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 26-04 20:45
Ook zeer negatieve ervaringen met cashbacktotaal.nl. Pure oplichting momenteel, wel actief werven, maar niets meer uitbetalen. Voor een kleine 200 euro het schip in. Ben wel begonnen met winkels zoals bol.com benaderen om hen te attenderen dat een website als deze de cashback van hun klanten in eigen zak steekt. Oftewel een soort van 'rogue affiliate' is die valse beloften doet. Zullen ze zich vast niet aan willen liëren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
Cashbacktotaal lijkt nergens op te reageren. Afgelopen mei een mailtje gestuurd en vorige week nogmaals, maar geen reactie. Terwijl het toch net verwoorde mailtjes waren.
Gaat bij mij niet om schokkende bedragen, ik liet het telkens uitbetalen zodra het qua bedrag kon (laatste keer ergens vorig jaar) Wellicht toch maar eens een wat serieuzer mailtjes sturen.
Overigens gemaild via het formulier op de site, waarvan ik netjes een bevestiging krijg.

Vast staat in elk geval dat ik cashbacktotaal absoluut niet meer ga gebruiken.

• willyb
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23-04 20:00
B-Real schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 16:12:
Cashbacktotaal lijkt nergens op te reageren.
Ook hier hetzelfde beeld. Toen het nog bij BelBios hoorde (die wel nog heel actief op hun site linken naar cashbacktotaal) was het super. Nu al meermaals gevraagd wat er aan de hand is: geen reactie.

Vraag mij af trouwens wat de relatie is van CashCollective met cashbacktotaal. KVK nummer was tijdje hetzelfde en als je even de algemene voorwaarden bekijkt valt je toch wel op dat het een copy/paste is.

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-04 10:02
Ik wacht al langer dan een maand op ruim €100. Nada.

Contactformulier invullen helpt inderdaad ooit niet. Prachtige exit scam dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internet4me
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 25-04 13:24
Uhmmm

Hier ook problemen met cashbacktotaal. Ze betalen niet uit.

Dan maar aangifte doen.
https://www.politie.nl/aa...p-of-verkoop-via-internet

Als genoeg mensen dat doen. Wordt het wel opgepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Heb zelf wel uitbetalingen van 247discount ontvangen, moest ze er wel aan herinneren, maar daarna toch ontvangen.

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanNL
ZeRoC00L schreef op maandag 30 september 2019 @ 09:10:
Heb zelf wel uitbetalingen van 247discount ontvangen, moest ze er wel aan herinneren, maar daarna toch ontvangen.
Dat is toch wel een vage website en de cashbacks zijn niet bepaald hoog.
Genoeg betrouwbare alternatieven waarbij je niet achter je centen aan moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groxgrox
  • Laatst online: 09:04
internet4me schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 19:05:
Uhmmm

Hier ook problemen met cashbacktotaal. Ze betalen niet uit.

Dan maar aangifte doen.
https://www.politie.nl/aa...p-of-verkoop-via-internet

Als genoeg mensen dat doen. Wordt het wel opgepakt.
Bij mij helaas hetzelfde...2 accounts, met een x bedrag. Reageren niet op (meerdere) mails en uitbetalen ho maar.
Wie heeft er allemaal al aangifte gedaan?

EDIT:

Ik heb ze zojuist aansprakelijk gesteld en geëist dat de betalingen in de wacht voor 31-10 uitbetaald gaan worden, via het contactformulier op.de website. Dit zowel voor het account van mij als van mijn vrouw;

Beste

Onlangs heb ik een uitbetaling aangevraagd, helaas nog niet uitbetaald.
zoals verwacht staan er erg veel bedragen in de wacht. Daarnaast zie ik dat jullie geen goede reviews krijgen op:

Ervaringen met cashback-sites

Ik sommeer hierbij ook de betalingen die in de wacht staan per direct uit te betalen.
Het totaalbedrag aan cashback is; € xxx Ik eis dit bedrag overgemaakt te hebben voor 31-10-2019:

NLxxx, tnv xxx

Mocht ik voor deze datum de betaling niet hebben ontvangen (samen met de uitbetaling van mijn 2e account van mijn vrouw) dan zal ik online aangifte doen van oplichting. Ik heb hiervoor de benodigde screenshots van mijn account gemaakt en zal deze bij de aangifte meesturen.

Mochten er verdere vragen zijn dan ben ik bereikbaar per mail.

[ Voor 49% gewijzigd door groxgrox op 08-10-2019 21:32 ]

http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=918192

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinFoot
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 25-04 11:37
groxgrox schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 00:03:
[...]

Bij mij helaas hetzelfde...2 accounts, met een x bedrag. Reageren niet op (meerdere) mails en uitbetalen ho maar.
Wie heeft er allemaal al aangifte gedaan?

EDIT:

Ik heb ze zojuist aansprakelijk gesteld en geëist dat de betalingen in de wacht voor 31-10 uitbetaald gaan worden, via het contactformulier op.de website. Dit zowel voor het account van mij als van mijn vrouw;

Beste

Onlangs heb ik een uitbetaling aangevraagd, helaas nog niet uitbetaald.
zoals verwacht staan er erg veel bedragen in de wacht. Daarnaast zie ik dat jullie geen goede reviews krijgen op:

Ervaringen met cashback-sites

Ik sommeer hierbij ook de betalingen die in de wacht staan per direct uit te betalen.
Het totaalbedrag aan cashback is; € xxx Ik eis dit bedrag overgemaakt te hebben voor 31-10-2019:

NLxxx, tnv xxx

Mocht ik voor deze datum de betaling niet hebben ontvangen (samen met de uitbetaling van mijn 2e account van mijn vrouw) dan zal ik online aangifte doen van oplichting. Ik heb hiervoor de benodigde screenshots van mijn account gemaakt en zal deze bij de aangifte meesturen.

Mochten er verdere vragen zijn dan ben ik bereikbaar per mail.
Al een reactie ontvangen? Ik zit namelijk met hetzelfde probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanNL
@RobinFoot Gewoon online aangifte doen want mochten ze toch ineens wel tot betaling overgaan, dan kun je deze volgens mij ook weer intrekken.
Maar reken maar op niks want cashbacktotaal is een oplichtersclub.

---

Het meest effectieve om ze te laten stoppen is denk ik degenen aanspreken die cashbacktotaal financieren.
Dat zijn de Affiliate netwerken ( Daisycon en Tradedoubler zijn grote spelers hierin die cashbacktotaal ook gebruikt ), maar soms gaat het ook direct via de product aanbieder, zoals Bol.com die hun eigen netwerk hanteren.
Omdat veel bedrijven geen andere frauderende bedrijven willen faciliteren is het zeker de moeite waard om eens contact op te nemen met aanbieder/verkoper/webwinkel waarvoor je toen een cashback hebt gekregen van cashbacktotaal.
En daarnaast de affilitate nerwerken op de hoogte te stellen; door weer op de doorverwijslink van cashbacktotaal te drukken kun je zien of je wordt doorgelinkt naar een affiliate ( bijvoorbeeld clk.tradedoubler.com/click?(...) ) waarna je wordt doorgestuurd naar de website of dat je gelijk bij de website aankomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groxgrox
RobinFoot schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 11:07:
[...]

Al een reactie ontvangen? Ik zit namelijk met hetzelfde probleem.
Nee....helaas nog niets mogen vernemen. Hebben jullie allemaal aangifte gedaan dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Medione1210
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-12-2024
JohanNL schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 12:25:
@RobinFoot Gewoon online aangifte doen want mochten ze toch ineens wel tot betaling overgaan, dan kun je deze volgens mij ook weer intrekken.
Maar reken maar op niks want cashbacktotaal is een oplichtersclub.

---

Het meest effectieve om ze te laten stoppen is denk ik degenen aanspreken die cashbacktotaal financieren.
Dat zijn de Affiliate netwerken ( Daisycon en Tradedoubler zijn grote spelers hierin die cashbacktotaal ook gebruikt ), maar soms gaat het ook direct via de product aanbieder, zoals Bol.com die hun eigen netwerk hanteren.
Omdat veel bedrijven geen andere frauderende bedrijven willen faciliteren is het zeker de moeite waard om eens contact op te nemen met aanbieder/verkoper/webwinkel waarvoor je toen een cashback hebt gekregen van cashbacktotaal.
En daarnaast de affilitate nerwerken op de hoogte te stellen; door weer op de doorverwijslink van cashbacktotaal te drukken kun je zien of je wordt doorgelinkt naar een affiliate ( bijvoorbeeld clk.tradedoubler.com/click?(...) ) waarna je wordt doorgestuurd naar de website of dat je gelijk bij de website aankomt.
Gelukkig heb ik een paar maanden terug na heel veel emails en Facebook berichten eindelijk mijn geld gekregen.
Nu liet ik gelukkig mijn tegoeden al nooit zoveel oplopen, maar nu laat ik (bij andere CB sites)steeds meteen uitbetalen als er iets bijgeschreven wordt.
JohanNL schreef op maandag 30 september 2019 @ 12:23:
[...]

Dat is toch wel een vage website en de cashbacks zijn niet bepaald hoog.
Genoeg betrouwbare alternatieven waarbij je niet achter je centen aan moet.
De vraag is hoe betrouwbaar die alternatieven echt zijn, dus ik zou tegoeden nergens te veel laten oplopen.

Gelukkig heb ik in de loop der jaren al ruim 1500 euro ontvangen van diverse CB sites, dus er gaat ook super veel goed!
Ik merk wel dat de cashbacks steeds wat lager worden en er ook steeds meer bedrijven mee stoppen. Wel jammer.

[ Voor 15% gewijzigd door Medione1210 op 22-10-2019 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1267312

Cashbacktotaal is een ordinaire oplichtersbende geworden :( (tot begin 2018 was het overigens een prima club).
Hier nog iemand die flink belazerd is met meer dan € 500,- tegoed. Geen uitbetaling en geen reactie na diverse mails en webformulieren. Inmiddels aangifte gedaan van internetoplichting. Ik raad iedereen aan hetzelfde te doen. Misschien zien we dan nog iets terug én stoppen deze praktijken, want de site is nog gewoon in de lucht en het gaat dus gewoon door.
Dit bericht post ik op meerdere fora om dit te stoppen.

Help mee, doe alsjeblieft aangifte en stop deze oplichters !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-12-2024
Anoniem: 1267312 schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 19:37:
Cashbacktotaal is een ordinaire oplichtersbende geworden :( (tot begin 2018 was het overigens een prima club).
Hier nog iemand die flink belazerd is met meer dan € 500,- tegoed. Geen uitbetaling en geen reactie na diverse mails en webformulieren. Inmiddels aangifte gedaan van internetoplichting. Ik raad iedereen aan hetzelfde te doen. Misschien zien we dan nog iets terug én stoppen deze praktijken, want de site is nog gewoon in de lucht en het gaat dus gewoon door.
Dit bericht post ik op meerdere fora om dit te stoppen.

Help mee, doe alsjeblieft aangifte en stop deze oplichters !
Misschien is het handig om dit af te splitsen naar een nieuw topic zodat er meer aandacht voor komt?

Maar hoe is het in jouw geval zover gekomen dat het tegoed zover is opgelopen? Dat had toch helemaal geen zin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groxgrox
Zojuist een reminder naar Cashbacktotaal verzonden;

>>>>SPOED<<<<

Zoals verwacht GEEN reactie op mijn verzonden email, verzonden op dinsdag 8-10 om 19.19 uur!
Middels deze email een reminder om mij voor 30-10-2019 de totale (openstaande en in de wacht staande uitbetalingen) uit te betalen.
Is er op die datum geen betaling bijgeschreven dan zal er aangifte gedaan worden

Graag ontvang ik per ommegaande een reactie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 1220106

Even een status update; N.a.v. mijn laatste reactie d.d. 6 juni 2019....alle cashbacks staan sinds december 2018 nog steeds op nog te verwerken c.q. in behandeling...heb vandaag daarom een topic geopend in Forum Kassa onder winkel en webshops zie https://kassa.bnnvara.nl/...back-ook-nooit-uitbetaald.

Zijn er sowieso de laatste maanden nog gedupeerden die wel hun cashback uitbetaald hebben kregen?

Verbaasd mij nl.ook dat kranten, journalisten of TV programma's zoals Kassa of Radar en nog totaal geen aandacht aan hebben besteedt, terwijl de man achter deze website cashbacktotaal.nl volgens medegedupeerde hier in dit forum actief zijnde AlexioR via de Kamer van Koophandel uittreksel heeft achterhaalt dat het de voormalig voorzitter Craig Whyte (uit Motherwell) van profvoetbalclub Glasgow Rangers in Schotland schijnt te zijn?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
offtopic:
Jemig wat een hoop tekst :X Denk je dat iemand dat gaat lezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-04 09:09

JK

Ik ging ook maar eens kijken wat ik nog heb open staan. Er staat nog 35 euro open en dat is o.a. van transacties van ANDERHALF JAAR geleden. Heb vorige week een mail gestuurd waarom dat zo lang moet duren om te verwerken. Nog geen reactie. Ik ben wel een keer door ze uitbetaald, maar dat was denk ik begin 2018. Hoop toch nog wel antwoord te krijgen en dat spul te laten cashen, want daarna was het al mijn idee om met die bende te stoppen.

• JK
  • Laatst online: 19-04 09:09

JK

Snap niet dat zo'n website kan blijven bestaan. Ze hebben ook een virtueel adres in Amsterdam en liggen met het geld natuurlijk ergens op de Bahama's aan een exotisch drankje te lurken.

https://www.wehaveanyspac...-151-teleport-towers-3109

Cashbacktotaal was van Belbios International B.V. en op die site van belbios.nl draait nog steeds een reclame van Cashbacktotaal. Het postadres was destijds ook gelijk.

Het is in elk geval slim gedaan; eerst vertrouwen winnen, wat geld uitkeren en dan ineens niets meer uitkeren. Heb nog een mailtje gestuurd met verzoek uitbetaling van alles en dan stopzetten account. Gaat men er niet op in, dan gaan we kijken wat verdere maatregelen kunnen zijn.

• gysman11
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Hier ook hetzelfde. Bedrag niet zo hoog, maar cashbacktotaal reageert niet op mails (buiten standaard autoreply) en keert niet uit. 11 maanden aan het wachten, meedere keren gemaild en formulier ingevuld. Uiterste termijn gegeven, nu tijd voor aangifte.

Cashbacktotaal.nl lijkt sterk op oplichting!

• Tankcsapda
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-04 09:09
Voor mijn eigen webshop bestel ik best veel electronica online, dus bijvoorbeeld 50 harde schijven ineens. Altijd even kijken in pricewatch waar ze het goedkoopst zijn en dan bestellen. Cashbacktotaal.nl laat ik maar links liggen als ik hierboven zo even lees, maar zijn er ook sites waar wel goede ervaring met uitbetalingen zijn. Uitbetaling is toch belangrijker dan kortingspercentage als ik dat hier zo lees..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JohanNL
Tankcsapda schreef op donderdag 28 november 2019 @ 12:01:
Voor mijn eigen webshop bestel ik best veel electronica online, dus bijvoorbeeld 50 harde schijven ineens. Altijd even kijken in pricewatch waar ze het goedkoopst zijn en dan bestellen. Cashbacktotaal.nl laat ik maar links liggen als ik hierboven zo even lees, maar zijn er ook sites waar wel goede ervaring met uitbetalingen zijn. Uitbetaling is toch belangrijker dan kortingspercentage als ik dat hier zo lees..
CashbackXL is #1 qua betrouwbaarheid en heeft ook vaak één van de hoogste cashbacks.

• Fettel
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-04 17:18
Erg tevreden over Poulpeo.com

Snelle tracking en correcte uitbetaling (betalingen gebeuren op de 1ste of 15de van de maand). Het is een Franse cashbacksite, dus het aanbod is afgestemd op Frankrijk en (Franstalig) België. Ik gebruikt het voor AliExpress en Amazon.fr.

Yaha!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Hier nog steeds uitermate tevreden over CashbackXL, heb daar al flink wat geld 'verdiend'. Ik laat wel altijd het bedrag z.s.m. uitkeren als het is vrijgegeven. De reacties van gedupeerden cashbacktotaal.nl hierboven snap ik dan ook niet, waarom laat je €500 tegoed daar staan :o ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1292720

Ik had een behoorlijk slechte ervaring. Het is het beste om de seizoenskortingen te pakken dan te wachten op de chasbacks

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• me1299
  • Laatst online: 23:47

me1299

$ondertitel

Sinds enige tijd krijg ik bij CashbackXL geen bevestiging meer van cashbacks. Ik gebruik Chrome met adblocker expliciet uit en zonder andere wazige plugins.

Bij CashbackXL nagevraagd en die komen niet veel verder dan andere klanten lukt het wel. Ondertussen heb ik het volgende getest:

Met een compleet andere PC op een andere locatie.
Met een andere PC en Internet Explorer.

Cookies e.d. staan gewoon aan. Ik word er een beetje flauw van, ik heb geen zin om elke keer een claim te doen. Plus dat het claimbedrag bijvoorbeeld bij AliExpress veel lager is dan het initiële cashback bedrag had moeten zijn.

Iemand ideeen?

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

• Maaark
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-04 16:33
me1299 schreef op donderdag 12 december 2019 @ 19:48:
Sinds enige tijd krijg ik bij CashbackXL geen bevestiging meer van cashbacks. Ik gebruik Chrome met adblocker expliciet uit en zonder andere wazige plugins.

Bij CashbackXL nagevraagd en die komen niet veel verder dan andere klanten lukt het wel. Ondertussen heb ik het volgende getest:

Cookies e.d. staan gewoon aan. Ik word er een beetje flauw van, ik heb geen zin om elke keer een claim te doen. Plus dat het claimbedrag bijvoorbeeld bij AliExpress veel lager is dan het initiële cashback bedrag had moeten zijn.

Iemand ideeen?
Verschilt mega per shop.. Niet iedere shop heeft even netjes zijn tracking pixels staan.

• me1299
  • Laatst online: 23:47

me1299

$ondertitel

Maaark schreef op donderdag 12 december 2019 @ 19:52:
[...]

Verschilt mega per shop.. Niet iedere shop heeft even netjes zijn tracking pixels staan.
Gaat met name om AliExpress, als de cashback daar helemaal niet meer zou werken zouden er meer mensen moeten klagen mij dunkt.

Update: Alsof de duivel er mee speelt is mijn laatste aankoop via Internet Explorer uiteindelijk wel geregisteerd. Er zit dus kennelijk iets in mijn Chrome profiel.

[ Voor 19% gewijzigd door me1299 op 12-12-2019 20:50 ]

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:33

nlboy

Alles kitz?

Topicstarter
me1299 schreef op donderdag 12 december 2019 @ 19:53:
[...]

Gaat met name om AliExpress, als de cashback daar helemaal niet meer zou werken zouden er meer mensen moeten klagen mij dunkt.

Update: Alsof de duivel er mee speelt is mijn laatste aankoop via Internet Explorer uiteindelijk wel geregisteerd. Er zit dus kennelijk iets in mijn Chrome profiel.
Ik gebruik voor mijn cashback-acties eigenlijk alleen Edge op zowel PC als mobiel (MS ook blij dat ik 'm heel soms gebruik), zodat het registeren goed gaat.

Soms kan er bij Firefox of Chrome toch een bepaalde instelling (ondanks alle blockers uit) dit blokkeren. Dit merkte ik inderdaad met zowel Alie als Thuisbezorgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco4all
  • Laatst online: 17-04 14:46
Ik gebruik eigenlijk altijd shopkorting, reageren altijd binnen 24 op support vragen als een korting niet is geregistreerd en tot nog toe geen problemen gehad met kortingen die niet toegekend konden worden en betalen snel uit :) ook altijd fijn

daarnaast was ik lid van jiggy maar die zijn overgenomen door 247discount dus ben benieuwd hoe die zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanNL

Iemand ideeen?
Altijd incognito/private venster gebruiken, dan moet het werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raznov
ThinkPadd schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 08:40:
Hier nog steeds uitermate tevreden over CashbackXL, heb daar al flink wat geld 'verdiend'. Ik laat wel altijd het bedrag z.s.m. uitkeren als het is vrijgegeven. De reacties van gedupeerden cashbacktotaal.nl hierboven snap ik dan ook niet, waarom laat je €500 tegoed daar staan :o ?
Bij mijn eigen overzicht van cashbacktotaal begon het met een 20 euro die in verwerking stond (en toen mogelijk nog wel uitgekeerd werd, zodra verwerkt) en deze is over de tijd heen steeds met een paar euro verder gekomen. Tot dus ergens 100 euro, waarvan ik maar 3,24 euro "beschikbaar" heb (en uitkering vanaf 10 euro).
Eigenlijk dus de cashback site gebruikt, zonder te realiseren dat ze er op deze manier mee om zouden gaan, en dat een paar maanden / jaar door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diefightdie
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-04 15:11
Raznov schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 13:20:
[...]

Bij mijn eigen overzicht van cashbacktotaal begon het met een 20 euro die in verwerking stond (en toen mogelijk nog wel uitgekeerd werd, zodra verwerkt) en deze is over de tijd heen steeds met een paar euro verder gekomen. Tot dus ergens 100 euro, waarvan ik maar 3,24 euro "beschikbaar" heb (en uitkering vanaf 10 euro).
Eigenlijk dus de cashback site gebruikt, zonder te realiseren dat ze er op deze manier mee om zouden gaan, en dat een paar maanden / jaar door.
Stel jij krijgt €20 cachback op een TV abbo van 40€p.m. met 1 jaar doorlooptijd.
Die €20 cachback is over de gehele 1 jaar doorlooptijd. De ene keert het wel in een keer uit richting CBXL, de ander naar gelang de looptijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raznov
diefightdie schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 13:27:
[...]

Stel jij krijgt €20 cachback op een TV abbo van 40€p.m. met 1 jaar doorlooptijd.
Die €20 cachback is over de gehele 1 jaar doorlooptijd. De ene keert het wel in een keer uit richting CBXL, de ander naar gelang de looptijd.
Geloof mij, Cashbacktotaal keert helemaal niets uit :9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diefightdie
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-04 15:11
Raznov schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 13:28:
[...]

Geloof mij, Cashbacktotaal keert helemaal niets uit :9.
Excuus, had het duidelijker moeten vermelden. Ik bedoelde CashbackXL, maar eigenlijk zelfs cachback sites in het algemeen. CBtotaal niet daar in meegenomen ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Ik heb de stap naar de politie maar gezet en aangifte gedaan wegens oplichting jegens Cashbacktotaal.nl. Als meer mensen dat doen, dan komt er bij de politie hopelijk ook een signaal binnen dat ze hier wat mee moeten.

Belachelijk dat deze site nog in de lucht is en straffeloos geld aan het binnen harken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U123456
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 26-04 09:41
Shopkorting.nl gaat verder als Bonusway.nl
We kunnen met trots meedelen dat Shopkorting.nl onderdeel is geworden van Bonusway, het leidende cashback platform in Europa met 5 miljoen leden in 16 landen en meer dan 4.000 aangesloten shops.
Link: https://www.shopkorting.n...-gaat-verder-als-bonusway

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Freakster86 schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 14:23:
Ik heb de stap naar de politie maar gezet en aangifte gedaan wegens oplichting jegens Cashbacktotaal.nl. Als meer mensen dat doen, dan komt er bij de politie hopelijk ook een signaal binnen dat ze hier wat mee moeten.

Belachelijk dat deze site nog in de lucht is en straffeloos geld aan het binnen harken is.
Nou, aangifte wordt niet in behandeling genomen
Wij hebben uw aangifte bekeken en komen tot de conclusie dat er geen sprake is van een
strafbaar feit en daarom kunnen wij uw aangifte niet in behandeling nemen.
Dus onder valse voorwenselen een cashbacksite online zetten en mensen (indirect) geld afhandig maken is hartstikke legaal. 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanNL
Freakster86 schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 14:30:
[...]

[...]

Dus onder valse voorwenselen een cashbacksite online zetten en mensen (indirect) geld afhandig maken is hartstikke legaal. 8)7 |:(
Het is gewoon ontzettend lastig om hier een strafzaak van te maken.
Bewijs maar eens dat hier opzet in het spel zit en het niet enkel gaat om ordinaire wanbetaling, die je alsnog zou kunnen vorderen via een incassoprocedure.
Ik begrijp dat niet iedereen het aandurft zo'n incassoprocedure te starten, want dat kan veel geld en tijd kosten, maar deze maatregel zal toch genomen moeten worden denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-04 19:48
Ik heb op 12 maart in ieder geval nog een uitbetaling van Cashbacktotaal gekregen, heeft bijna 2 maanden geduurd. Nu staat er 17 euro in verwerking en 18 euro in de wacht dus die zullen wel nooit meer komen. Ach, jammer maar helaas. Ik doe veel meer met CashbackXL en zij betalen tot nu toe altijd netjes uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 25-04 20:34
Fettel schreef op donderdag 28 november 2019 @ 20:28:
Erg tevreden over Poulpeo.com

Snelle tracking en correcte uitbetaling (betalingen gebeuren op de 1ste of 15de van de maand). Het is een Franse cashbacksite, dus het aanbod is afgestemd op Frankrijk en (Franstalig) België. Ik gebruikt het voor AliExpress en Amazon.fr.
Kun je je ervaringen nog eens toelichten en hoe het werkt? Als ik zo de website lees moet je niet via de website shoppen maar willen ze het zien aan de hand van je bankggegevens.

Vertaling via Google:
Heeft u nog vragen? We hebben antwoorden!

Waarom vraagt ​​Poulpeo me om inloggegevens voor mijn bank?
Door de inloggegevens aan uw bank door te geven, geeft u onze partner Budget Insight, goedgekeurd door de ACPR (Prudential Control and Resolution Authority), toestemming om uw bankgeschiedenis te raadplegen om Poulpeo op de hoogte te stellen van uw aankopen die in aanmerking komen voor cashback.
Uw inloggegevens zijn gecodeerd en Budget Insight zorgt voor de beveiliging van alle verbindingen met uw bank.
Poulpeo heeft op geen enkel moment toegang tot uw bankrekening of slaat uw inloggegevens voor uw bank niet op.

Voor meer informatie over de vertrouwelijkheid van uw gegevens kunt u ons privacybeleid raadplegen .

[ Voor 19% gewijzigd door lubbertkramer op 03-01-2020 18:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fettel
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-04 17:18
lubbertkramer schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 18:45:
Kun je je ervaringen nog eens toelichten en hoe het werkt? Als ik zo de website lees moet je niet via de website shoppen maar willen ze het zien aan de hand van je bankggegevens.
Poulpeo werkt exact hetzelfde als al de andere cashbacksites.

Je activeert de cashback via de website of applicatie en doet vervolgens je aankoop. Het cashbackbedrag is meestal binnen de 24-48 uur geregistreerd. Belangrijk is wel om de voorwaarden goed te lezen. Bij bepaalde webshops (o.a. Amazon.fr) is er slechts cashback op een beperkt aantal categorieën.

De goedkeuring van het cashbackbedrag varieert per webshop. Bij Banggood en de Franse & Belgische shops was die er doorgaans na 30 dagen. Amazon.fr duurde iets langer (gemiddeld 45-60 dagen). Bij Aliexpress volgt die meestal binnen de 48 uur nadat je het 'product als ontvangen' hebt aangevinkt.

Uitbetalingen gebeuren op de 1ste of 15de van de maand via je bankrekening. €10 is het minimumbedrag.

Wat die 'cashback en magasin' betreft: dat is voor als je aankopen in een fysieke winkel doet (in Frankrijk). Er doen een twintigtal winkelketens (o.a. FNAC) daaraan mee. Daar dien je je creditcard apart voor te registeren. En aldus je bankgeschiedenis te delen. Voor online aankopen is dat niet nodig.

[ Voor 3% gewijzigd door Fettel op 04-01-2020 20:06 ]

Yaha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetisstephan
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 24-04 21:56
Freakster86 schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 14:30:
[...]

[...]

Ook ik heb aangifte gedaan in verband met oplichting door Cashbacktotaal en ik krijg exact dezelfde reactie van de politie met als toevoeging 'Mogelijk kunt u de schade wel op een andere (civielrechtelijke) manier vergoed krijgen'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-04 23:25

Iemand ideeen?
Ik heb hetzelfde probleem met CashbackXL in combinatie met Google Chrome. Het maakt daarbij niet uit of ik Adblocker uit zet, de cashback wordt niet geregistreerd. Heb contact opgenomen maar ze geven aan dat ik de enige ben en dat ik een andere browser moet gebruiken of de Adblocker geheel verwijderen (zou niet nodig moeten zijn maargoed). Ik gebruik nu speciaal voor CashbackXL een kale versie van Firefox en daarmee is het tot nu toe drie keer gelukt.

Deed eerst alles via Shopkorting.nl, heb daar 336 euro laten uitkeren de afgelopen paar jaar (veel hotels geboekt dan gaat het hard). Maar de uitkeringspercentages van CashbackXL zijn vele malen hoger waardoor ik nu eigenlijk alleen maar voor XL ga, tenzij ze een site niet aanbieden. Vond shopkorting wel lekker werken eigenlijk, via Chrome gewoon, altijd snel bevestigd (nu heb ik soms ook gewoon maanden geduld dus geen probleem), alle cashbacks zijn netjes uitbetaald.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
hetisstephan schreef op maandag 13 januari 2020 @ 15:25:
[...]

Ook ik heb aangifte gedaan in verband met oplichting door Cashbacktotaal en ik krijg exact dezelfde reactie van de politie met als toevoeging 'Mogelijk kunt u de schade wel op een andere (civielrechtelijke) manier vergoed krijgen'.
Ja, zelfde zinnetje stond er bij mij onder. Alsof ik voor die paar tientjes dat ga doen... Dan schrijf ik het wel af, want om daar (nog meer) tijd in te steken afgezien van een mail of twee sturen... En als ik er persoonlijk iets mee zou doen, dan nog lost dat in het grotere geheel niets op. Dan betalen ze mij alsnog uit, maar onderaan de streep verandert er niks en gaan ze gewoon door.

Heeft er wel (mede) voor gezorgd dat ik nu een rechtsbijstandsverzekering heb afgesloten (met cashback :P) zonder minimum schadebedrag. Voor ~100 euro per jaar in vervolg gelijk dit soort dingen op hun afschuiven en enkel de regie houden.

En ik houd het nu bij
- CashbackXL
- Shoop.de
- Spaarwinkelen.nl
en heel soms nog
- Cashback.nl / Shopbuddies

Die hebben veelal de hoogste vergoeding en zijn al tijden heel betrouwbaar. Wel uitbetalen wanneer het kan.

En @Royeboi je kunt inderdaad het beste een "schone" browser gebruiken. Voorheen ook Chrome met extensies, en dat ging best vaak fout. Doe nu alle aankopen in Edge. Af en toe alsnog een claim moeten indienen, maar merendeel gaat gewoon goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanNL
@Freakster86 Let op dat er heel veel negatieve reviews zijn over Cashback.nl / Shopbuddies, zelfs claims dat er negatieve reviews op hun eigen site worden verwijderd.
Het kan ook ontzettend lang duren voordat cashbacks worden goedgekeurd en uit te betalen zijn.
Ook van die gekke tafereeltjes dat als je ze een bericht stuurt hierover, dat ''ineens'' je cashbacks goedgekeurd of op uit te betalen komen te staan, dat is toch op z'n minst wat phishy.
Ik zou er bij weg blijven behalve als ze als enige de cashback aanbieden of er een groot verschil in zit qua vergoeding ( denk bijvoorbeeld aan Bol.com )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
@JohanNL Ja, ik gebruik ze alleen ook als ik geen keus heb. Veelal bij abonnementen of verzekeringen geven zij (veel) cashback waar anderen weinig tot niets geven. Tot op heden duurde het altijd wel even voordat het vrijgegeven werd, maar anders dan dat geen slechte ervaringen.

Voor Bol gebruik ik Spaarwinkelen. Dat was, naast shopkorting, een van de eerste die ik destijds gebruikte. Site ziet er wat spartaans uit, maar tot op heden gaat ook daar alles goed. Enige nadeel is de uitbetalingsgrens van 25 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyberBorg
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-04 09:01
Slechte ervaringen met cashbacktotaal. CashbackXL heeft me tot nu toe al meer dan €800 cashback opgeleverd en wordt elke keer netjes uitbetaald. Nadeel van CashbackXL is het ontbreken van sommige grote webwinkels als Bol.com, maar dan maak ik weer gebruik van earnonline.flyingblue.com, om ipv cashback wat Flying Blue miles binnen te slepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Sinds Shopkorting is verder gegaan onder de nieuwe naam: Bonusway, heb ik het vermoeden dat het een zootje is geworden. Het goedkeuren van tegoed (heet nu: bonus) duurde vaak al lang bij Shopkorting, bij Bonusway lijkt het alsof het goedkeuren van bonussen stil is komen te vallen.
Ik heb een aantal weken geleden melding gemaakt van twee bonussen, die resp. 3 en 4 maanden open stonden. Sindsdien hield Bonusway mij goed bij van de status hiervan, tot zover dus wel netjes.
Vorige week hebben deze bonussen dan eindelijk de status 'goedgekeurd' gekregen, echter is het bedrag van deze bonussen niet bij mijn totaal tegoed bij geschreven. Vorige week hier gelijk melding van gemaakt bij Bonusway, en sindsdien blijft het oorverdovend stil... :/ .

Hopelijk krijgt Bonusway snel de zaakjes op orde, anders ga ik toch maar eens kijken naar een andere cashback site.

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob-B190
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 25-04 09:21
Ik denk er niet altijd even goed overna, maar met Flyingblue kan je ook punten verdienen met aankopen, die kan je dan weer tijdens vakanties inwisselen voor extra's bij de KLM. Gezien hoe het nu allemaal gaat met de cashbacksites kan dat best een aardig alternatief zijn.

Memento mori

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Laatst online: 25-04 21:30

PcDealer

HP ftw \o/

Mijn vrouw gebruikt Scoopy regelmatig. Een aankoop doen en via de app een foto maken van de bon met het product er op en binnen een week geld (de korting) retour.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daveytje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 06:11
Hele fijne ervaring met ippies... Tot nu toe iets van 180 euro gespaard. Duurt soms een tijd voordat ze op je account geaccepteerd worden maar werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
@KillerBee Die Bonusway site ziet er ook verschrikkelijk uit. Alsof het in 5 minuten met Wordpress in elkaar is gezet. Ik schrap 'Shopkorting' van mijn lijstje in ieder geval.

@PcDealer Scoupy werkt perfect, maar is mijns inziens niet echt een cashbacksite. Meer een promotieplatform voor producenten.

@daveytje Ik zie geen enkele reden om ippies te gebruiken. Ze bieden standaard de helft of minder cashback als andere websites. En je kunt het niet eens laten uitbetalen naar je rekening.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohanNL
Freakster86 schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 17:27:
@KillerBee Die Bonusway site ziet er ook verschrikkelijk uit. Alsof het in 5 minuten met Wordpress in elkaar is gezet. Ik schrap 'Shopkorting' van mijn lijstje in ieder geval.

@daveytje Ik zie geen enkele reden om ippies te gebruiken. Ze bieden standaard de helft of minder cashback als andere websites. En je kunt het niet eens laten uitbetalen naar je rekening.
In sommige gevallen bieden ippies en bonusway een aanzienlijk hogere cashback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
@JohanNL Heb je een voorbeeld? "Aanzienlijk" is nogal een verschil? Kan mij niet heugen dat ik ze ooit ben tegengekomen bij de bekende webshops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanNL
Freakster86 schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 17:33:
@JohanNL Heb je een voorbeeld? "Aanzienlijk" is nogal een verschil? Kan mij niet heugen dat ik ze ooit ben tegengekomen bij de bekende webshops.
Niet echt een webshop, maar toch :)

https://www.ippies.nl/sparen-bij/Nationale-Postcode-Loterij - 1000 punten / €10
Eerstvolgende is CBXL met €7,50

https://www.bonusway.nl/w...gverzekering/aanbiedingen €22,50
Eerstvolgende is CBXL met €17,50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
@JohanNL Minimale verschillen imho. Dan zou ik het liever het bij CBXL houden. Independer cashback was bij CBXL ook 22,50 op het moment dat het ertoe deed. Valt me trouwens op dat ippies niet meer staat op cashbacksvergelijken https://www.cashbacksverg...ndepender-zorgverzekering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanNL
Freakster86 schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 17:49:
@JohanNL Minimale verschillen imho. Dan zou ik het liever het bij CBXL houden. Independer cashback was bij CBXL ook 22,50 op het moment dat het ertoe deed. Valt me trouwens op dat ippies niet meer staat op cashbacksvergelijken https://www.cashbacksverg...ndepender-zorgverzekering
Het gaat om zo'n 33% meer, dat is best veel.

Die van Independer was volgens mij maar tijdelijk verhoogd bij CBXL en de anderen gaven op dat moment volgens mij ook extra.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

JohanNL schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 17:31:
[...]

In sommige gevallen bieden ippies en bonusway een aanzienlijk hogere cashback.
Hier heb je pas iets aan, als Bonusway het bedrag van de goedgekeurde bonussen toevoegd aan je tegoed.
Ik heb vandaag maar wéér gemaild met verzoek om vandaag te reageren op mijn twee eerdere mails hierover, maar eerlijk gezegd denk ik dat ik naar mijn bonussen kan fluiten...

Bonusway absoluut links laten liggen dus

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanNL
KillerBee schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 10:32:
[...]

Hier heb je pas iets aan, als Bonusway het bedrag van de goedgekeurde bonussen toevoegd aan je tegoed.
Ik heb vandaag maar wéér gemaild met verzoek om vandaag te reageren op mijn twee eerdere mails hierover, maar eerlijk gezegd denk ik dat ik naar mijn bonussen kan fluiten...

Bonusway absoluut links laten liggen dus
Is er dan helemaal geen transactie geregistreerd?
Als dat zo is moet je contact met ze kunnen opnemen, maar als ze dan niet reageren is dat wel waardeloos inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

JohanNL schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 12:54:
[...]

Is er dan helemaal geen transactie geregistreerd?
Als dat zo is moet je contact met ze kunnen opnemen, maar als ze dan niet reageren is dat wel waardeloos inderdaad.
Exact dit. Ik heb vorige week al contact opgenomen, gisteren opnieuw, en vanochtend voor de derde keer.
Zeer, zeer waardeloos en onprofessioneel.

[edit]na wat 'digitaal schandnagelen' her en der, is er nu ineens zo'n 70 cent bijgeschreven (ik zou eerlijk gezegd niet weten waarvan dit is). De betreffende bonussen waar het mij om gaat, hebben een gezamenlijk tegoed van ongeveer 7 euro, dus dit is nog steeds niet gecorrigeerd door (No)Bonusway

[ Voor 25% gewijzigd door KillerBee op 19-02-2020 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WNT
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 22-04 20:30

WNT

Ik kan sinds een poosje (coronacrisis??) geen cashback meer verdienen bij bol.com. Iemand enig idee of dat tijdelijk is of dat ze er helemaal mee zijn gestopt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohanNL
WNT schreef op zondag 10 mei 2020 @ 08:07:
Ik kan sinds een poosje (coronacrisis??) geen cashback meer verdienen bij bol.com. Iemand enig idee of dat tijdelijk is of dat ze er helemaal mee zijn gestopt?
Is tijdelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBX
  • Laatst online: 19-04 10:49

JBX

Ik moet cashbackxl even credits geven hier, altijd heel netjes met claims verwerken, hoge percentages cashback en veruit het snelste met verwerken (zowel het registreren van de aankoop tot uiteindelijk vrijgeven). Enige nadeel is dat ze sommige websites niet bij cbxl staan maar wel bij spaarcentje, spaarwinkelen of bonusway.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohanNL
WNT schreef op zondag 10 mei 2020 @ 08:07:
Ik ben er achter gekomen dat zinngeld nog wel cashback geeft op Bol.com.
Zie: https://www.zinngeld.nl
Je moet alleen wel minimaal €25 bij ze opsparen totdat je kan uitbetalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groxgrox
Ik heb ook problemen met cashback totaal.
Zie dat de politie aangegeven had om een civiele zaak ervan te maken.
Zou ik dit aan mijn rechtsbijstand verzekering kunnen opgeven?
Er zijn een aantal bedragen nog niet goedgekeurd en ik heb een hele tijd terug het eerste deel proberen over te maken. Natuurlijk geen betaling ontvangen.

In hoeverre kunnen ze hier een zaak van maken?

Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Let op:
Dit topic is niet bedoeld voor:
• het melden van referrals. Plaats je een link naar een cashback-site, doe dit dan zonder referral. Post je wel een referral, kan dit een (korte) ban opleveren.
• het bespreken van aanbiedingen.
• simpele vragen die de cashback-site zelf ook kan beantwoorden.
• discussies over 'merkspecifieke' cashbacks/gratis artikelen.

Dit topic is wel bedoeld voor:
• het bespreken van en discussiëren over verschillende cashback-sites.
• vergelijkingen van verschillende cashback-sites.