Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:36

aex351

I am the one

groxgrox schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 21:05:
Ik heb ook problemen met cashback totaal.
Zie dat de politie aangegeven had om een civiele zaak ervan te maken.
Zou ik dit aan mijn rechtsbijstand verzekering kunnen opgeven?
Er zijn een aantal bedragen nog niet goedgekeurd en ik heb een hele tijd terug het eerste deel proberen over te maken. Natuurlijk geen betaling ontvangen.

In hoeverre kunnen ze hier een zaak van maken?
Dat die website nog steeds bestaat. De persoon achter de website is gewoon dus bijna 2 jaar doorgegaan. Ik zie dat nu inmiddels de SSL certificaat sinds 19 mei verlopen is, dus veel aandacht zal er wel al niet meer aan besteed worden.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flipjevandejam
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:53
Toch wel interessant dat de politie er geen interesse in heeft ondanks meerdere aangiftes. Heeft een van jullie de vraag al gesteld vanaf welk punt/hoeveelheid er wél achter aan gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanNL
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12:19
Heel veel affiliates werken ook al niet meer samen met die website en ja het internet staat vol met dat ze onbetrouwbaar zijn.
Die persoon die er achter zit is dus niet doorgegaan, die heeft het schip al lang verlaten.

In vino veritas, in aqua sanitas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugomeeuwes
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-05 12:08
Cashback.nl Heb ik ook enkel slechte ervaringen mee. De Cashback valt altijd lager uit dan ze adverteren. Als je doorklikt ze je dat het slechts een maximum is afhankelijk van productgroep, maar zo ziet het er in eerste instantie niet uit. Als er 10% staat kun je bijvoorbeeld pech hebben en slechts 1% krijgen.

Daarnaast moet je maar hopen dat je je geld überhaupt krijgt. Ik wacht al meer dan een half jaar op een uitbetaling en heb herhaaldelijk contact met support gehad. Je krijgt steeds hetzelfde antwoord dat ze contact opnemen met de webshop (ze schuiven de schuld af) en daarna hoor je niets meer.

Het Webshop keurmerk logo op hun site is ook een wassen neus. Ik heb contact met hen gezocht, maar daar wordt helemaal niet gereageerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanNL
hugomeeuwes schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 10:32:
Cashback.nl Heb ik ook enkel slechte ervaringen mee. De Cashback valt altijd lager uit dan ze adverteren. Als je doorklikt ze je dat het slechts een maximum is afhankelijk van productgroep, maar zo ziet het er in eerste instantie niet uit. Als er 10% staat kun je bijvoorbeeld pech hebben en slechts 1% krijgen.

Daarnaast moet je maar hopen dat je je geld überhaupt krijgt. Ik wacht al meer dan een half jaar op een uitbetaling en heb herhaaldelijk contact met support gehad. Je krijgt steeds hetzelfde antwoord dat ze contact opnemen met de webshop (ze schuiven de schuld af) en daarna hoor je niets meer.

Het Webshop keurmerk logo op hun site is ook een wassen neus. Ik heb contact met hen gezocht, maar daar wordt helemaal niet gereageerd.
Dat komt mogelijk ook doordat ze slechts cashback geven op het aankoopbedrag zonder de BTW.
En het bedrijf erachter ( Orangebuddies ), welke ook zoal de site shopbuddies hebben is wel wat dubieus.
Zo zijn er claims dat slechte reviews op hun eigen site worden verwijderd en dat cashbacks die maar niet worden goedgekeurd, dat als je contact met ze zoekt hierover, dat ze dan soms " ineens " wel worden goedgekeurd.

Verder hebben ze wel een punt dat het aan de webshop ligt of je wel/niet uitbetaald krijgt, als die dat niet doet dan krijgt cashback.nl ook niets.
Zo werkt dat hele systeem van cashbacks ook, je bent afhankelijk van degene die oorspronkelijk de vergoeding betaald.
Alleen kan de cashback site misbruik maken van dit fenomeen, dus een betrouwbare cashback site gebruiken is wel aan te raden, alhoewel ik zelf op dat het soms wel erg lang kan duren geen slechte ervaring heb met cashback.nl of shopbuddies.nl

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JohanNL
Je kunt sinds vandaag weer cashback krijgen voor aankopen bij Bol.com via de reguliere cashbacksites.

@WNT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkrekel
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13:11
JohanNL schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 19:27:
Je kunt sinds vandaag weer cashback krijgen voor aankopen bij Bol.com via de reguliere cashbacksites.

@WNT
Bij spaarwinkelen nog niet lijkt wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanNL
robkrekel schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 07:38:
[...]
Bij spaarwinkelen nog niet lijkt wel
Die hadden dat volgens mij nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkrekel
Zeker wel, dat was juist de reden voor mij om daar een account te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-06 06:41

nlboy

Alles kitz?

Topicstarter
Ik gebruik voor bol.com Euroclix met cashback. Het is niet veel (0,4% tot 1%), maar alle beetjes helpen.

[ Voor 7% gewijzigd door nlboy op 02-07-2020 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
nlboy schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 14:29:
Ik gebruik voor bol.com Euroclix met cashback. Het is niet veel (0,4% tot 1%), maar alle beetjes helpen.
Euroclix vind ik zo'n scam. Punten verzamelen die je slechts met ronde bedragen uit mag laten betalen. Dus er blijft altijd wel wat achter op je account. Alles om er maar voor te zorgen dat je terugkomt.

De hoogte van hun cashbacks vallen veelal ook erg tegen. Voor hetgeen zij bieden ga ik in ieder geval geen moeite meer doen. Dan maar geen cashback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkrekel
Bij spaarwinkelen zat Bol vaak op 4%. Met een baby in huis (babyvoeding enzo) tikt het nog aardig aan allemaal. Maar nu dus al 3 maanden niet -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy

nlboy

Alles kitz?

Topicstarter
Freakster86 schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 14:40:
[...]

Euroclix vind ik zo'n scam. Punten verzamelen die je slechts met ronde bedragen uit mag laten betalen. Dus er blijft altijd wel wat achter op je account. Alles om er maar voor te zorgen dat je terugkomt.

De hoogte van hun cashbacks vallen veelal ook erg tegen. Voor hetgeen zij bieden ga ik in ieder geval geen moeite meer doen. Dan maar geen cashback.
Klopt, daar heb je gelijk in. Ik gebruik het ook alleen voor bol.com cashback, de rest is echt veel te laag vergeleken met CashbackXL, etc.

Ik gebruik Euroclix voornamelijk voor mijn Euroclix Creditcard en af en toe vragenlijsten invullen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohanNL
robkrekel schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 14:44:
Bij spaarwinkelen zat Bol vaak op 4%. Met een baby in huis (babyvoeding enzo) tikt het nog aardig aan allemaal. Maar nu dus al 3 maanden niet -O-
Shopbuddies geeft ook 4%

Zijn wellicht wel wat dubieus in bepaalde gevallen en je moet wel lang wachten, maar uiteindelijk krijg je het geld wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkrekel
Bij spaarwinkelen krijg je voor bol.com inmiddels ook weer cashback *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 07:20
robkrekel schreef op maandag 6 juli 2020 @ 08:04:
Bij spaarwinkelen krijg je voor bol.com inmiddels ook weer cashback *O*
Dien je gewoon een account te maken en via die site naar de bol.com site te gaan voor de cashback?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
Wat is trouwens jullie ervaring met shopbuddies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanNL
dutchnltweaker schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 18:54:
Wat is trouwens jullie ervaring met shopbuddies?
Zoek even in dit topic ernaar en ook op cashback.nl ( zit hetzelfde bedrijf achter namelijk )

In het kort: mijn ervaring met shopbuddies is redelijk goed behalve dat het meestal lang duurt voordat een transactie wordt goedgekeurd, klaar is om uit te betalen en het uitbetalen zelf laat soms ook nog wel een week of 3 op zich wachten na het indienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkrekel
dutchnltweaker schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 18:27:
[...]

Dien je gewoon een account te maken en via die site naar de bol.com site te gaan voor de cashback?
Ja, klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander0404
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 20-08-2020
*knip* Spam

[ Voor 99% gewijzigd door Yorinn op 19-08-2020 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moonshot75
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 15-10-2024
*knip* Spam

[ Voor 97% gewijzigd door Yorinn op 23-11-2020 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:28
Via cashbacksvergelijken.nl kwam ik uit bij een voor mij nieuwe site, https://cashbackplaza.com. Zij zitten met hun cashbacks nog net wat hoger dan CashbackXL. Heeft iemand hier al goede ervaringen met deze site? Kan nog weinig ervaringen vinden online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-06 12:39

RobertowNL

For your gear!

musicfreak schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 08:37:
Via cashbacksvergelijken.nl kwam ik uit bij een voor mij nieuwe site, https://cashbackplaza.com. Zij zitten met hun cashbacks nog net wat hoger dan CashbackXL. Heeft iemand hier al goede ervaringen met deze site? Kan nog weinig ervaringen vinden online.
Bedrijf zit op het zelfde adres gevestigd als Qassa.

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ed Ease
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-04 10:32
Op 11 januari heb ik via ShopBuddies gebruik gemaakt van een 85% cashback actie van Private Internet Access, een VPN. Het aankoopbedrag bedroeg €70,- Volgens de cashback calculator van ShopBuddies zou de cashback €59,50 bedragen. Echter, er staat een bedrag van slechts €20,37 als cashback geregistreerd, een verschil van ruim €39,-

Toen ik contact opnam met de klantenservice was de reactie: “Bedankt voor jouw bericht. De vergoeding van Private Internet Access is 30%. Dit staat ook aangegeven op onze website. De vergoeding die je hebt ontvangen is correct." Inderdaad was de cashback op de site inmiddels verlaagd naar 30%. Maar dat was niet het geval toen ik inging op de aanbieding.

Op het moment ik inging op de aanbieding bedroeg de geadverteerde cashback wel degelijk 85%. Daarvan heb ik een screenshot gemaakt, evenals van het bedrag in de cashback calculator. Maar het is nog maar zeer de vraag of ShopBuddies het geadverteerde nakomt.

Dit is een zeer misleidende vorm van klanten werven. Het zou ShopBuddies sieren wanneer ze alsnog nakomen waarmee zij adverteren. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohanNL
Ed Ease schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 11:31:
Op 11 januari heb ik via ShopBuddies gebruik gemaakt van een 85% cashback actie van Private Internet Access, een VPN. Het aankoopbedrag bedroeg €70,- Volgens de cashback calculator van ShopBuddies zou de cashback €59,50 bedragen. Echter, er staat een bedrag van slechts €20,37 als cashback geregistreerd, een verschil van ruim €39,-

Toen ik contact opnam met de klantenservice was de reactie: “Bedankt voor jouw bericht. De vergoeding van Private Internet Access is 30%. Dit staat ook aangegeven op onze website. De vergoeding die je hebt ontvangen is correct." Inderdaad was de cashback op de site inmiddels verlaagd naar 30%. Maar dat was niet het geval toen ik inging op de aanbieding.

Op het moment ik inging op de aanbieding bedroeg de geadverteerde cashback wel degelijk 85%. Daarvan heb ik een screenshot gemaakt, evenals van het bedrag in de cashback calculator. Maar het is nog maar zeer de vraag of ShopBuddies het geadverteerde nakomt.

Dit is een zeer misleidende vorm van klanten werven. Het zou ShopBuddies sieren wanneer ze alsnog nakomen waarmee zij adverteren. 8)7
Ga ervan uit dat je niet meer gaat krijgen, maar wie weet.
Kun je niet eventueel de VPN dienst annuleren binnen 14 dagen? Dan betaal je als het goed is alleen voor de dagen dat je het hebt kunnen gebruiken en de rest krijg je terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapheuvel
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 14-04 17:20
Ervaring met cashback.nl is ronduit slecht. De support en het ticketsysteem werkt niet. De gene die support geeft zit er vnl om het proces te vertragen zodat je het vanzelf opgeeft. Geef je niet op dan krijg je het antwoord dat ze nooit garantie geven op cashback. Ik ga op zoek naar een ander |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspar M
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 27-05 16:00
Nou ik wist van het hele bestaan van dit soort sites niet af. Maar we bleken er stiekem toch al heel lang aan mee te doen. Onze Kaasboer heeft een pasje die we trouw bij iedere aanschaf laten scannen... 3 jaar later toch eens navragen wat je er nu mee kan. Aha dus inloggen op cashbackworld/lyonesse. (vriendin had dit ooit 3 jaar geleden gedaan.)

Nou die punten kunnen mij gestolen worden... echter wat wel leuk was is dat we inmiddels 27,95 hadden gespaard. Dus alle bankgegevens ingevuld voor uitbetaling. Controleer ik dat eens een paar weken later...
inderdaad op cashbackworld -27,95 uitgekeerd op rekeningnummer. Echter op het rekeningnummer -> 5,06
???

ik heb maar een email gestuurd met de vraag hoe en wat... ik had meteen een gevoel, daar loopt een of andere speknek lekker makkelijk rijk te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkrekel
Tsja, ze zijn er in eerste instantie voor zichzelf, die sites, niet voor jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidaltje
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 02-01-2023
Op 29 mei de 65cx besteld bij witgoedoutlet via shopbuddies, tot op heden staat de cashback nog onder behandeling. Iemand met dezelfde ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Nidaltje schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 14:00:
Op 29 mei de 65cx besteld bij witgoedoutlet via shopbuddies, tot op heden staat de cashback nog onder behandeling. Iemand met dezelfde ervaring?
Ik heb je vraag richting het cashback-sites-topic verplaatst, gezien dit niet om een LG cashback gaat.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13:40
Gebruik al een jaar of twee shopbuddies.nl

Laatste tijd valt me steeds vaker op dat cashbacks niet registreren. Opvallend vaak moet ik er zelf achteraan, veel vaker dan vroeger. Als klap op de vuurpijl kreeg ik laatst een succesvolle registratie, om een dag of twee later de aankoop niet meer in mijn overzicht terug te zien. Alsof ze hem hadden gedelete ofzo dus.

Begin sterk het idee te krijgen dat dit een verdienmodel van ze is: de cashback innen van klanten door ze constant zelf achter "niet geslaagde" registraties aan te laten rennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanNL
Stoffa schreef op donderdag 4 november 2021 @ 10:11:
Gebruik al een jaar of twee shopbuddies.nl

Laatste tijd valt me steeds vaker op dat cashbacks niet registreren. Opvallend vaak moet ik er zelf achteraan, veel vaker dan vroeger. Als klap op de vuurpijl kreeg ik laatst een succesvolle registratie, om een dag of twee later de aankoop niet meer in mijn overzicht terug te zien. Alsof ze hem hadden gedelete ofzo dus.

Begin sterk het idee te krijgen dat dit een verdienmodel van ze is: de cashback innen van klanten door ze constant zelf achter "niet geslaagde" registraties aan te laten rennen.
Deze verdenkingen zijn er al zo'n beetje sinds hun bestaan, wie weet...
Maar houd er ook rekening mee dat er vaak nog een tussenpartij is of zelfs meerdere, die ook weer hun eigen systeem kunnen hebben en de registratie moeten doorgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
Welke Cashback site is het betrouwbaarst?
Zit te twijfelen om een Cashback via Cashbackxl of shopbuddies aan te melden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Die zijn allebei betrouwbaar. Via beide websites heb ik al vele cashbacks ontvangen. Cashback XL betaalt over het algemeen iets sneller uit; Shopbuddies heeft soms iets hogere cashbacks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchnltweaker
TexMex schreef op woensdag 24 november 2021 @ 20:04:
Die zijn allebei betrouwbaar. Via beide websites heb ik al vele cashbacks ontvangen. Cashback XL betaalt over het algemeen iets sneller uit; Shopbuddies heeft soms iets hogere cashbacks.
Dank voor je antwoord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelRulez
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 02-06 10:06
Hoe snel is CashbackXL met het doorsturen van Bol.com waardebonnen? Ik wil een product kopen dat nogal fluctueert in prijs.

Als ik het product uiteindelijk retour zou sturen, zit ik dan met Bol.com waardebonnen ipv geld? Lijkt mij aannemelijk gezien de cashback die je ontvangt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rub147
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:21
RoelRulez schreef op zondag 28 november 2021 @ 16:20:
Hoe snel is CashbackXL met het doorsturen van Bol.com waardebonnen? Ik wil een product kopen dat nogal fluctueert in prijs.

Als ik het product uiteindelijk retour zou sturen, zit ik dan met Bol.com waardebonnen ipv geld? Lijkt mij aannemelijk gezien de cashback die je ontvangt.
Instant, je krijgt de codes direct te zien. Je retour wordt ook in cadeautegoed terugbetaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iso89
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 23-03-2023
SquareOne schreef op maandag 29 november 2021 @ 17:54:
[...]

Bestelling 1:
2x White ambiance GU10 met Wall switch bundel - €165.98
Cashback via CashbackXL bevestigd € 24,90 (15%)
Netto € 141,08

Bestelling 2:
1x White ambiance GU10 met Wall switch bundle - €82.99
Cashback via CashbackXL bevestigd € 16,60 (20%)
Netto € 66,39
Mag ik vragen hoe je deze percentages aan Cashback hebt gekregen? Ik zie alleen 10% staan op de site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
iso89 schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 20:48:
[...]

Mag ik vragen hoe je deze percentages aan Cashback hebt gekregen? Ik zie alleen 10% staan op de site.
Ging automatisch, maar het is inmiddels gecorrigeerd naar 10%. In een e-mail gaf CashbackXL aan dat er iets was mis gegaan. Wel balen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wally2002
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:16
dutchnltweaker schreef op woensdag 24 november 2021 @ 19:41:
Welke Cashback site is het betrouwbaarst?
Zit te twijfelen om een Cashback via Cashbackxl of shopbuddies aan te melden.
Deze gebruik ik allebei. Waarom niet bij beide aanmelden. Kun je steeds kijken waar je de beste cashback krijgt.

Als je er echt 1 zou willen kiezen zou ik persoonlijk voor cashbackXL gaan. Maar dat heeft vooral met mijn ervaring met shopbuddies van de laatste tijd te maken.
Tot een jaar of twee-drie geleden lag mijn voorkeur bij Shopbuddies omdat die vaak hogere cashback hadden.
Dat is inmiddels veel minder vaak het geval en helaas heb ik bij shopbuddies vaker gedoe gehad met niet geregistreerde cashbacks, ondanks alle checkvragen m.b.t. cookies, addblockers etc.
Bij cashbackXL eigenlijk zeer weinig problemen, en ook het contact met de mensen daar als er wat mis is, is veel sneller en persoonlijker dan bij shopbuddies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13:40
@Wally2002 Heb hetzelfde met Shopbuddies. Ik heb sterk de indruk dat ze het expres doen. Ook ik volg netjes alle checks & balances. Desalniettemin moet ik opvallend vaak een ticket wegens niet geregistreerd openen.

Heb ook regelmatig dat een verzoek tot uitbetaling een eeuwigheid blijft openstaan, en dan moet ik hem nogmaals doen en begint de (overigens enorme) uitbetaaltijd opnieuw.

[ Voor 28% gewijzigd door Stoffa op 02-12-2021 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanNL
Qua betrouwbaarheid is Cashbackxl inderdaad wel een heel stuk beter dan Shopbuddies.
Bij Shopbuddies is mijn account meerdere keren de afgelopen jaren geblokkeerd geweest ( wat weer werd ontgrendeld na een mailtje naar hun van mijn kant )
Daarnaast best vaak geen registratie of dat cashbacks voor de eeuwigheid op ' in behandeling ' blijven.
Een mailtje/ticket hun kant op lost dat het dan meestal wel op, maar toch...
Het blijft allemaal wat dubieus bij Shopbuddies, maar uiteindelijk betalen ze wel dus prima(?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
Hier al jarenlang geen enkel probleem met Shopbuddies. Mijn ervaring is juist dat de registratie van aankopen bij Shopbuddies beter is dan bij Cashback XL. Ik heb nog nooit een claim hoeven doen, bij Cashback XL al meerdere malen. Zeker de registratie van aankopen bij AliExpress lijkt bij Shopbuddies een stuk beter te gaan.

Maar verder zijn het beide gewoon prima websites. Bij Cashback XL kun je het tegoed iets sneller laten uitbetalen en het contact met de medewerkers is daar altijd snel en goed. Maar bij Shopbuddies word ik ook prima geholpen als ik een vraag heb. Ook biedt Shopbuddies iets meer cashbacks van websites waarmee Cashback XL geen overeenkomst heeft. En soms iets hogere vergoedingen.

Ik zou ze dus gewoon allebei gebruiken en per aankoop even kijken wat het handigst is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 25-05 12:05
Cashbackxl.nl registreert mijn aliexpress cashbacks nooit meer.
Ik heb enige tijd contact gehad met de ontwikkelaars. Maar ze reageren nu niet eens meer.
Claims worden niet meer behandeld dus mij niet meer gezien daar.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzy-logics
  • Registratie: Januari 2021
  • Niet online
Mijn ervaring is dat cashbackxl erg betrouwbaar is en dat je ze makkelijk kan bereiken. Ik heb geen ervaring met alieexpress maar sommige webshops weigeren zonder uitleg soms cashbacks en dat maakt het wat lastiger voor de cashbackwebsites.
Ik zie wel dat cashbackxl dit soort zaken serieus oppakt dus als je merkt dat dit bij een bepaalde website gebeurd dan zou ik je aanraden om ze daar over te informeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
TexMex schreef op donderdag 2 december 2021 @ 12:41:
Hier al jarenlang geen enkel probleem met Shopbuddies. Mijn ervaring is juist dat de registratie van aankopen bij Shopbuddies beter is dan bij Cashback XL. Ik heb nog nooit een claim hoeven doen, bij Cashback XL al meerdere malen. Zeker de registratie van aankopen bij AliExpress lijkt bij Shopbuddies een stuk beter te gaan.

Maar verder zijn het beide gewoon prima websites. Bij Cashback XL kun je het tegoed iets sneller laten uitbetalen en het contact met de medewerkers is daar altijd snel en goed. Maar bij Shopbuddies word ik ook prima geholpen als ik een vraag heb. Ook biedt Shopbuddies iets meer cashbacks van websites waarmee Cashback XL geen overeenkomst heeft. En soms iets hogere vergoedingen.

Ik zou ze dus gewoon allebei gebruiken en per aankoop even kijken wat het handigst is.
Ik sta op het punt via een cashback site ergens iets te kopen, shopbuddies biedt 70% cashback aan maar de verhalen die ik er van hoor zijn een stuk minder en daar twijfel ik dus of ik ooit de cashback terug krijg. Cashbackxl geeft 40% cashback op hetzelfde en daar is mijn ervaring uitstekend, snelle registratie en ik heb snel mijn cashback binnen een paar weken. Lastige keuze :) .

[ Voor 3% gewijzigd door dutchnltweaker op 10-03-2022 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-12-2024
dutchnltweaker schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 19:39:
[...]

Ik sta op het punt via een cashback site ergens iets te kopen, shopbuddies biedt 70% cashback aan maar de verhalen die ik er van hoor zijn een stuk minder en daar twijfel ik dus of ik ooit de cashback terug krijg. Cashbackxl geeft 40% cashback op hetzelfde en daar is mijn ervaring uitstekend, snelle registratie en ik heb snel mijn cashback binnen een paar weken. Lastige keuze :) .
Ik heb zelf goede ervaringen met beide sites. Betalen netjes uitz ook de wat grotere bedragen (20-50 euro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timiboy NL
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 10-05 18:01
JohanNL schreef op donderdag 2 december 2021 @ 11:38:
Qua betrouwbaarheid is Cashbackxl inderdaad wel een heel stuk beter dan Shopbuddies.
Bij Shopbuddies is mijn account meerdere keren de afgelopen jaren geblokkeerd geweest ( wat weer werd ontgrendeld na een mailtje naar hun van mijn kant )
Daarnaast best vaak geen registratie of dat cashbacks voor de eeuwigheid op ' in behandeling ' blijven.
Een mailtje/ticket hun kant op lost dat het dan meestal wel op, maar toch...
Het blijft allemaal wat dubieus bij Shopbuddies, maar uiteindelijk betalen ze wel dus prima(?)
Mijn account wordt daar nu ook geblokkeerd, maar geen idee waarom. Weet jij waarom dat gebeurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanNL
Timiboy NL schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 22:52:
[...]

Mijn account wordt daar nu ook geblokkeerd, maar geen idee waarom. Weet jij waarom dat gebeurt?
Ik zou het zo niet weten, hebben ze mij destijds niet verteld.
Maar het zal vast één of ander beveiligingsdingetje zijn.
Je moet ze even mailen en dan lossen ze het hoogstwaarschijnlijk wel weer voor je op.

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:17
Heeft iemand een idee hoe de tracking van CashbackXL werkt, als ik 2 Samsung orders achter elkaar plaats wordt de cashback na een week afgekeurd.

Samsung denkt dat je dan een reseller bent, nu vraag ik mij af hoe Samsung dit kan zien aan de hand van de ik denk de tracking code. Die is toch iedere keer weer uniek bij het genereren?

BlaBlaBla

• Wally2002
Strider schreef op donderdag 17 november 2022 @ 11:10:
Heeft iemand een idee hoe de tracking van CashbackXL werkt, als ik 2 Samsung orders achter elkaar plaats wordt de cashback na een week afgekeurd.

Samsung denkt dat je dan een reseller bent, nu vraag ik mij af hoe Samsung dit kan zien aan de hand van de ik denk de tracking code. Die is toch iedere keer weer uniek bij het genereren?
Als je twee orders plaatst ziet Samsung toch al aan de NAW en/of e-mail in de order dat het dezelfde persoon is? Geeft Samsung aan dat ze denken dat je een reseller bent?
Wat ik zelf in ieder geval altijd doe, is alle cookies verwijderen en opnieuw inloggen op cashbackXL, als ik meerdere aankopen achter elkaar doe, ook bij verschillende shops. In het verleden wel niet-geregistreerde cashbacks gehad.

• enermax
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-06 05:59
Heb wel goede ervaringen nu met shopbuddies. Alternate (laptop), 3x bij bol ging automatisch goed. Lidl heb ik een ticket geopend na 4 dagen wachten en werd binnen paar uur toegekend. Ik ga denk ik ook voor United Consumers zorgverzekering met 50 euro cashback bij Shopbuddies.

Leukste cashback trein tot nu is: Online Lidl: 8.1%
Shopbuddies 4.1% (5% ex btw) + Plutus kaart 3% + Curve 1% = 8.1%

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MqK9C-bpPvPUHnebEBZt1SK7zNk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/wEPfzSFxkOILAMqTFFML49D4.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr86
  • Niet online
Ik heb nu 2x dat er een dag later nog niks toegekend is

Thuisbezorgd en bij Lego

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wally2002
dr86 schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 02:47:
Ik heb nu 2x dat er een dag later nog niks toegekend is

Thuisbezorgd en bij Lego
Welke cashback site? Heb je de voorwaarden en instructies gevolgd denk aan accepteren van 3th party cookies? Wat zei de cashback site hierover toen je contact opnam om de cashback te claimen?

Oftewel, iets meer info is hier wel gewenst…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr86
  • Niet online
Wally2002 schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 04:27:
[...]

Welke cashback site? Heb je de voorwaarden en instructies gevolgd denk aan accepteren van 3th party cookies? Wat zei de cashback site hierover toen je contact opnam om de cashback te claimen?

Oftewel, iets meer info is hier wel gewenst…
Cashbackxxl, heb nog geen reactie van ze, wel een claim ingediend.

Heb alle instructies gewoon van ze opgevolgd, chrome gebruikt, adblocker uit op de site en alle webshops, cookies geaccepteerd en zelfs de chrome extensie aanstaan.

zijn wel mn eerste transacties, wellicht dat dat wat langer kan duren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U123456
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 01-06 18:55
Scoupy cashback wordt niet meer vanzelf uitbetaald:
Besparen wordt sparen! Al jouw cashback wordt vanaf nu namelijk toegevoegd aan je Scoupy-tegoed.

Zo kan je jouw geld opsparen voor een moment dat je het écht goed kan gebruiken. Zie het als een appeltje voor de dorst! Uiteraard kan je jouw Scoupy-tegoed op elk moment aan jezelf uitbetalen en zo vaak als jij wilt.
https://klantenservice.sc...t-meer-direct-uitbetaald-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
Shopbuddies.nl heeft mijn account geblokkeerd (zonder reden of notificatie). Ik had gisteren een ticket geopend van een gemiste cashback en kon vandaag niet meer inloggen. Je voelt je wel machteloos als dit gebeurd. Als het nu een paar euro was maar alleen de zorgverzekering cashback is al 50 euro.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sprdrAZrZ5EzQAtiANYnOX4npgE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/aPlTiKxyaWLTRCKThqGp3HSa.jpg?f=user_large

Andere gebruiker ziet dit bij shopbuddies.nl
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N0ESVCkFzLjO2XpCGmnO3xAob_s=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/BM5onf5kPt9pzvXwipTHiXSP.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
enermax schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 13:31:
Shopbuddies.nl heeft mijn account geblokkeerd (zonder reden of notificatie). Ik had gisteren een ticket geopend van een gemiste cashback en kon vandaag niet meer inloggen. Je voelt je wel machteloos als dit gebeurd. Als het nu een paar euro was maar alleen de zorgverzekering cashback is al 50 euro.
[Afbeelding]

Andere gebruiker ziet dit bij shopbuddies.nl
[Afbeelding]
Bij mij doet Shopbuddies het wel zo te zien, al gebruik ik het niet, omdat ik het geen fijne site vind (duurt lang, niet veel wordt goed geregistreerd, etc).

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
Ze zijn bezig met een update:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tOzhLw8ccoEUjpaQcrDLpdPObr0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ZXLaWL5qdm0xaZ2fkceCnTsE.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR9
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17-03 20:07

CR9

Zou iemand mij kunnen helpen. Ik wil graag mijn tegoed bij shopbuddies uit laten betalen. Maar ik krijg een melding dat ik mijn gegevens moet invullen en dan pas een uitbetaling moet aanvragen. Dit heb ik dus gedaan NAW en bank gegevens maar die melding blijft. Shopbuddies reageert ook niet. Heeft iemand die ook gehad?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
CR9 schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 17:09:
Zou iemand mij kunnen helpen. Ik wil graag mijn tegoed bij shopbuddies uit laten betalen. Maar ik krijg een melding dat ik mijn gegevens moet invullen en dan pas een uitbetaling moet aanvragen. Dit heb ik dus gedaan NAW en bank gegevens maar die melding blijft. Shopbuddies reageert ook niet. Heeft iemand die ook gehad?
Volgens mij moet je ter bevestiging eerst op een link klikken in een bevestigingsmail. Misschien is die in je spambox terecht gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR9
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17-03 20:07

CR9

TexMex schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 17:13:
[...]

Volgens mij moet je ter bevestiging eerst op een link klikken in een bevestigingsmail. Misschien is die in je spambox terecht gekomen.
Die mail heb ik inderdaad gehad en ook de wijziging bevestigd. Ik kon dan 48 uur niks wijzigen. Maar denk je dat ik wel gewoon een uitbetaling kan aanvragen, want als het goed is hebben ze mijn bankgegevens nu al. En NAW hebben ze eigenlijk toch niet echt nodig

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
CR9 schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 17:19:
[...]

Die mail heb ik inderdaad gehad en ook de wijziging bevestigd. Ik kon dan 48 uur niks wijzigen. Maar denk je dat ik wel gewoon een uitbetaling kan aanvragen, want als het goed is hebben ze mijn bankgegevens nu al. En NAW hebben ze eigenlijk toch niet echt nodig
Ze controleren bij elke uitbetaling altijd even of naam, woonplaats en IBAN overeenkomen. Maar als het niet lukt, kun je het beste even op de website binnen je account een ticket aanmaken. Ik word bij vragen altijd vrij snel geholpen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brrrtje?
  • Registratie: Mei 2022
  • Niet online
Heeft iemand ervaring met CashbackXL en een iPhone (13 mini, iOS 16.4.1)?
Het lukt me maar niet om de cashbacks goedgekeurd te krijgen. Ik vermoed vanwege de verschillende opties om cookies te blokkeren en je IP te verbergen.
Ik heb Safari en Chrome geprobeerd, ook in private mode. CBXL doorgeklikt via de app en via de website (in dezelfde browsersessie).
Ik heb alle mij bekende blokkeer-opties van iOS uitgezet (wat ik de rest van de tijd liever niet heb)
Zelfs de cookie check pagina gaf uiteindelijk aan dat het ok was, maar toch geen cashback.
Geprobeerd via Wifi (standaard Ziggo) en mobiel.

Ik heb voorlopig even geen laptop voor handen, dus zou toch graag soms mobiel iets doen...
Ik hoop dat iemand een mooie best practice heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy

nlboy

Alles kitz?

Topicstarter
Beste gebruiker van CBXL,

Je ontvangt deze mail omdat je dit jaar een cashback hebt ontvangen van booking.com.

Vanaf morgen 26 oktober is de cashback voor booking.com helaas niet meer beschikbaar. Dit heeft geen gevolgen voor cashbacks die nog in jouw account staan.

De cashback voor Hotels.com (4%) en Expedia (4%) blijven wel beschikbaar. Beide webshops hebben ook het zelfde aanbod als booking.com. Voor vakantiehuizen bieden wij ook cashback op cadeaukaarten van AirBnB (3%).

De voordelen van deze sites t.o.v. booking.com zijn:

- de cashback is niet variabel zoals bij booking, maar je ontvangt altijd 4% vast.
- bij hotels.com ontvang je voor elke 10 overnachtingen 1 overnachting gratis.
Helaas stops CashbackXL met cashback voor Booking.com. Wel super jammer! Voorheen boekte ik altijd met Expedia omdat die 10% aanbood en hetzelfde aanbod qua hotels had, maar tegenwoordig is Expedia niet meer zo groot in het aanbod. ICS Card biedt voor Booking.com cashback aan aan de hand van Wallet tegoed. Iemand ervaring mee? Of een alternatief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 13:36
Benefits at work is misschien een idee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohanNL
nlboy schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 22:16:
[...]
Helaas stops CashbackXL met cashback voor Booking.com. Wel super jammer! Voorheen boekte ik altijd met Expedia omdat die 10% aanbood en hetzelfde aanbod qua hotels had, maar tegenwoordig is Expedia niet meer zo groot in het aanbod. ICS Card biedt voor Booking.com cashback aan aan de hand van Wallet tegoed. Iemand ervaring mee? Of een alternatief?
Shopbuddies, spaarwinkelen en euroclix zou je nog kunnen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noid74
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 30-03 13:42
[...]
Ik heb deze mail niet gehad, maar ik gebruik ook altijd cashbackXL voor Booking.com.
Deze video:
YouTube: Crypto and cashback news week 44. News about Plutus subscription pla...

Geeft aan dat CashbackXL inderdaad geen cashback meer geeft op Booking.com, maar Topcashback nog wel.
Ik ga daar maar eens een account aanmaken, maar dit is volgens mij een Britse website. Ik weet niet hoe dat dan gaat met uitbetalen van je cashback.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
[...]
We hebben via ICS 9 euro ontvangen in de Wallet en die werd na 3 maanden uitgekeerd naar ICS creditcard. Gaat dus goed, maar duurt erg lang.

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy

nlboy

Alles kitz?

Topicstarter
Helaas word het aanbod via CashbackXL steeds minder zoals hierboven geen Booking.com meer en sinds kort ook Wissel.nl niet meer. Erg jammer dat ze steeds minder aanbieden terwijl ik zeer tevreden over hun ben. Nu doe ik af en toe via Euroclix die beide (en bol.com) nog aanbiedt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revengeyo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 29-05 13:04
ik heb een vraagje,
ik heb onlangs via cashbackxl een (eerste) online bestelling gedaan bij Jumbo.
Dan kreeg ik een 15 euro cashback ongeveer.
Nu was ik ziek, en kon de boodschappen niet ophalen.
Tot mijn verbazing kreeg ik wel de cashback goedgekeurd in mijn account.
Wat kan ik nu het beste doen?
Alvast bedankt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nlboy

nlboy

Alles kitz?

Topicstarter
revengeyo schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 11:02:
ik heb een vraagje,
ik heb onlangs via cashbackxl een (eerste) online bestelling gedaan bij Jumbo.
Dan kreeg ik een 15 euro cashback ongeveer.
Nu was ik ziek, en kon de boodschappen niet ophalen.
Tot mijn verbazing kreeg ik wel de cashback goedgekeurd in mijn account.
Wat kan ik nu het beste doen?
Alvast bedankt
Je hebt mazzel, omdat Jumbo het blijkbaar niet goed heeft verwerkt. Gewoon het bedrag opnemen, want CashbackXL heeft ook gewoon het bedrag ontvangen van Jumbo. Ze gaan dit nooit terug incasseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nuutje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 02-06 21:19
Brrrtje? schreef op maandag 1 mei 2023 @ 16:12:
Heeft iemand ervaring met CashbackXL en een iPhone (13 mini, iOS 16.4.1)?
Het lukt me maar niet om de cashbacks goedgekeurd te krijgen. Ik vermoed vanwege de verschillende opties om cookies te blokkeren en je IP te verbergen.
Ik heb Safari en Chrome geprobeerd, ook in private mode. CBXL doorgeklikt via de app en via de website (in dezelfde browsersessie).
Ik heb alle mij bekende blokkeer-opties van iOS uitgezet (wat ik de rest van de tijd liever niet heb)
Zelfs de cookie check pagina gaf uiteindelijk aan dat het ok was, maar toch geen cashback.
Geprobeerd via Wifi (standaard Ziggo) en mobiel.

Ik heb voorlopig even geen laptop voor handen, dus zou toch graag soms mobiel iets doen...
Ik hoop dat iemand een mooie best practice heeft :)
Ik heb hier last van sinds de laatste IOS update (zowel iPad als iPhone) wordt niet meer geregistreerd (CashbackXL en Shopbuddies). Ik heb nu de ''verberg IP adres'' optie uitgezet in de instellingen. Wellicht dat dat helpt. Overigens ook een bericht gestuurd naar CBXL maar nog geen reactie daarop. Mijn claims worden wel toegekend, maar dat zal ook stoppen als ik te veel claim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nuutje
Ook dat laatste heeft niet geholpen. Ook met Chrome op de iPhone geprobeerd, nu twijfel ik eraan of het eraan ligt dat ik alles met de creditcard betaal. Ik ga de volgende aankoop met iDeal doen, dan verlaat je de website niet tussentijds om contact met je kaartleverancier te maken. Anders zit er niets anders op dan alleen nog maar via de laptop/computer aankopen te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy

nlboy

Alles kitz?

Topicstarter
Zo te merken begint Booking.com het cashbackprogramma in te trekken, want ook bij Euroclix krijg je geen cashback meer.

En over Euroclix gesproken hebben zij weer Amazon.nl als cachback, dus dat is relaxed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leut
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:18
Iemand enig idee/ ervaring mee hoe lang het wel niet kan duren voordat Shopbuddies de cashback goedkeurt?

Heb in december de zorgverzekering met cashback via Zorgkiezer.nl en Shopbuddies afgesloten, maar sindsdien staat de status op 'in behandeling'. Kan goed begrijpen, dat dit best enkele weken kan duren, maar enkele maanden vind ik nogal erg lang duren.

Queen - the champions of the world
"...if you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver" - Ayrton Senna
PVOutput 23x Longi 365Wp + SMA TriPower 5.0

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14:10
Cashback op een zorgverzekering duurt vaak wel lang, paar maanden inderdaad.

Mijn ervaring met shopbuddies is niet best. Van het een of andere moment kwam ik mijn account niet meer in, nieuw wachtwoord of de helpdesk hielp allemaal niets.

Heb nu CashbackXL en dat werkt tot nu toe prima, daar is de cashback op mijn zorgverzekering ook al goedgekeurd overigens maar wel pas kortgeleden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 02-06 20:52
Leut schreef op zondag 14 april 2024 @ 10:32:
Iemand enig idee/ ervaring mee hoe lang het wel niet kan duren voordat Shopbuddies de cashback goedkeurt?

Heb in december de zorgverzekering met cashback via Zorgkiezer.nl en Shopbuddies afgesloten, maar sindsdien staat de status op 'in behandeling'. Kan goed begrijpen, dat dit best enkele weken kan duren, maar enkele maanden vind ik nogal erg lang duren.
CachbackXL geeft aan dat goedkeuring 4 maanden kan duren, zal voor Shopbuddies vergelijkbaar zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:00
Leut schreef op zondag 14 april 2024 @ 10:32:

CashbackXL heeft mijn cashback van zorgkiezer ook nog niet goedgekeurd. De elektrische tandenborstel ook nog niks van gehoord.
Ligt iig niet aan de cashback sites, zorgkiezer is gewoon traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinny1
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-06 18:21
Ik probeerde vandaag een uitbetaling aan te vragen op Shopbuddies maar de uitbetalingfunctie lijkt niet te werken. De buttons voor uitbetaling werken gewoonweg niet op de pagina voor uitbetalen.

Meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffiabaas
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 07:40
Vinny1 schreef op zaterdag 25 mei 2024 @ 12:05:
Ik probeerde vandaag een uitbetaling aan te vragen op Shopbuddies maar de uitbetalingfunctie lijkt niet te werken. De buttons voor uitbetaling werken gewoonweg niet op de pagina voor uitbetalen.

Ik ervaar al sinds begin dit jaar problemen met Shopbuddies. Aankopen worden niet meer geregistreerd. De app werkt ook niet meer. Als ik de review site zie hebben veel mensen daar last van. Ze geven zelf aan met onderhoud bezig te zijn onder de reviews maar dit wordt nergens anders gecommuniceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flipjevandejam
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:53
Ze zijn al jaren regelmatig onbetrouwbaar, ik mijd ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wally2002
Vinny1 schreef op zaterdag 25 mei 2024 @ 12:05:

Vanochtend vroeg werkte het bij mij prima op een iPhone via Safari.

Ik gebruik overigens uitsluitend nog CashbackXL. Deze heeft bij mij de minste mislukte registraties en als er iets is dan is er een uitstekende klantenservice.
Nu 1 keer meegemaakt dat ze, ten tijden van de aankoop, nog niet een expliciete voorwaarde op hun site hadden staan maar de cashback werd wel afgekeurd door de betreffende winkel op basis van die nieuwe voorwaarde.
Dit werd uiteindelijk netjes door CashbackXL opgelost (uit eigen zak).

Shopbuddies had jaren terug hoge cashbackpercentages maar dat is ook al even niet meer volgens mij, en heb daar veel problemen met niet geregistreerde cashbacks gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ruben0s
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02-06 20:57
Ik ben van cashbackxl (paar duizend euro cashback mee gekregen) bijna volledig overgestapt op scoupy.

Gebruikte scoupy in studententijd voor gratis producten, maar vind de cashback functie inmiddels goed werken.

Waarom scoupy i.p.v. cashbackxl?

- Hogere cashbacks (Amazon 14% t.o.v. 10,5%)
- Je kan de cashback nadat hij bevestigd is meteen uitbetalen en dit kost je niks extra. In praktijk betekent dit dat je alles binnen een week op je rekening hebt.

Zie nu dat ze ook zijn begonnen met stockpoints. Heeft iemand daar ervaring mee?

[ Voor 13% gewijzigd door Ruben0s op 02-06-2024 09:51 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Shopbuddies gaat samenwerken met Woolsocks (En dus ook Scoupy?). Email:

"Geweldig nieuws! ShopBuddies gaat samenwerken met Woolsocks.

Over een week lanceren we onze gloednieuwe website en app. Vanaf dat moment verdien je cashback zoals nooit tevoren, maar heb je ook controle over je financiën, kun je je spaargeld laten groeien en kun je zelfs beleggen! Naast de webshops die we al aanbieden, zijn er nu veel extra manieren om cashback te verdienen.

Wat is er nieuw?

Autorewards: door je bankrekening te koppelen in de nieuwe app, herkent de app transacties waardoor je ook cashback ontvangt in fysieke winkels. Meer cashback dan ooit, alleen voor jou!
Cadeaukaarten: winkel slimmer, koop cadeaukaarten met cashback.
Cashback op boodschappen: scan je kassabon in en ontvang cashback op je boodschappen.
Abonnementen opzeggen: de app kan maandelijkse abonnementen herkennen en geeft de optie om je (overbodige) abonnementen met één klik op te zeggen.

Er is nog veel meer, maar dat houden we nog even geheim tot de nieuwe website en app uitkomt. Houd volgende week jouw mailbox goed in de gaten!

Met vriendelijke groet,
Team ShopBuddies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nuutje
Het blijft haast onmogelijk voor mij om CB te verdienen via aankopen via IOS (CBXL en Shopbuddies). Nu heb ik nogmaals naar de instellingen gekeken en zie op de website https://www.whatismybrowser.com/ dat ik geen 3th party cookies toesta. Wat ik ook instel of via welke browser ik ook ga (Safari, Chrome, FF en Opera), het wordt altijd geblokkeerd. Ik heb op internet gezocht en zie dat Apple dit standaard blokkeert. Zelf als je de ''voorkom cross site tracking'' uit zet in de instellingen.

Kan iemand hier eens checken op een iPhone of dat daar ook het geval is? Ik word er gek van elke aankoop via een Windows PC of Android (welke ik niet heb) uit te moeten voeren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Nu online
Nuutje schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 14:58:
Het blijft haast onmogelijk voor mij om CB te verdienen via aankopen via IOS (CBXL en Shopbuddies). Nu heb ik nogmaals naar de instellingen gekeken en zie op de website https://www.whatismybrowser.com/ dat ik geen 3th party cookies toesta. Wat ik ook instel of via welke browser ik ook ga (Safari, Chrome, FF en Opera), het wordt altijd geblokkeerd. Ik heb op internet gezocht en zie dat Apple dit standaard blokkeert. Zelf als je de ''voorkom cross site tracking'' uit zet in de instellingen.

Kan iemand hier eens checken op een iPhone of dat daar ook het geval is? Ik word er gek van elke aankoop via een Windows PC of Android (welke ik niet heb) uit te moeten voeren.
Toevallig gister een aankoop gedaan bij Amazon via CBXL. Via de CBXL app naar Amazon gegaan wat me naar de Amazon-app stuurde. Daar gekocht en dag erna een CB-registratie gekregen.

I want to live forever, so far.. so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr86
  • Niet online
Warbringer schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 16:57:
[...]

Toevallig gister een aankoop gedaan bij Amazon via CBXL. Via de CBXL app naar Amazon gegaan wat me naar de Amazon-app stuurde. Daar gekocht en dag erna een CB-registratie gekregen.
Ah amazon was er eerst uit, nu blijkbaar weer terug.

Ik koop eigenlijk vooral bij bol omdat je daar waardebonnen moet kopen en dus altijd cashback hebt. Heb regelmatig dat cashback onterecht wordt afgekeurd bij andere websites

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nuutje
Warbringer schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 16:57:
[...]

Via IOS? Andere besturingssystemen werken ook bij mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Nu online
Nuutje schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 08:47:
[...]

Via IOS? Andere besturingssystemen werken ook bij mij.
Yep, op een iPhone in dit geval. Werkte prima.

I want to live forever, so far.. so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13:34
Shopbuddies is gaan samen werken met woolsocks...
Ik wil nu inloggen op shopbuddies. Ik hoor nu een email binnen te krijgen, maar deze krijg ik niet...

Meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nmgn
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
yep, hetzelfde probleem hier.
Inloggen in de (android) app werk trouwens wel, maar wat een draak van een app is het geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-09-2024

rolandb

Nmgn schreef op donderdag 27 juni 2024 @ 22:16:
yep, hetzelfde probleem hier.
Inloggen in de (android) app werk trouwens wel, maar wat een draak van een app is het geworden.
ZIe jij wel je oude cashback tegoed.... ik ben ineens in een leeg account beland en mijn opgebouwde cashback (euro of 50) is niet meer te zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nmgn
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Ow, dat klinkt niet fijn.

Bij mij stond alles er gewoon in. Heb de app ook getest, een nieuwe cashback werd goed geregistreerd en een uitbetaling ging ook goed (binnen enkele dagen stond het op mijn rekening, veel sneller dan voorheen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Mijn shopbuddies account is nu gewoon m'n scoupy (woolsocks) account geworden.. is gewoon samengevoegd. Ik zie al m'n scoupy boodschappen cashbacks namelijk in m'n shopbuddies account nu.

Dus ik ga m'n account daar verwijderen, cashbackxl en scoupy is voldoende.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nuutje
rolandb schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 09:30:
[...]

ZIe jij wel je oude cashback tegoed.... ik ben ineens in een leeg account beland en mijn opgebouwde cashback (euro of 50) is niet meer te zien.
Bij mij waren in de nieuwe app zelfs de niet geregistreerde aankopen van Amazon opeens erbij en al goedgekeurd. Direct laten uitbetalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nuutje
Is er iemand die zijn bankrekening heeft gekoppeld aan Shopbuddies/Woolsocks. Ik ben op zoek naar wat ervaringen want ik ben een beetje huiverig om ze inzicht te geven in mijn rekening als het niet veel oplevert :/

[ Voor 6% gewijzigd door Nuutje op 23-08-2024 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

cashbackxl werkt al tijden prima (doe de orders wel altijd via een cleane browser zodat er zeker niets geblokkeerd wordt). Zag wel dat ze nu een kleine fee vragen voor uitbetalen (2%) (ik keek per abuis naar de direct uitbetalen optie, niet eerder gespot, my bad :). )

Uitbetalen in waardebonnen "hou" je er iets meer aan over, kwam toevallig toch uit ivm een bestelling en was na aanklikken en goedkeuren per mail vrijwel instant aangewaaid + zo ingeklopt in bol.

[ Voor 10% gewijzigd door 2Dutch op 01-09-2024 15:32 ]

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bluebe
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12:49

Bluebe

Roar

2Dutch schreef op zondag 1 september 2024 @ 14:33:
cashbackxl werkt al tijden prima (doe de orders wel altijd via een cleane browser zodat er zeker niets geblokkeerd wordt). Zag wel dat ze nu een kleine fee vragen voor uitbetalen (2%). Maar uitbetalen in waardebonnen "hou" je er iets meer aan over, kwam toevallig toch uit ivm een bestelling en was na aanklikken en goedkeuren per mail vrijwel instant aangewaaid + zo ingeklopt in bol.
De fee bij cashbackxl is toch alleen als je meteen uit laat betalen? Als je maandelijks laat uitbetalen, dan betaal je volgens mij geen fee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Bluebe schreef op zondag 1 september 2024 @ 15:16:
[...]

De fee bij cashbackxl is toch alleen als je meteen uit laat betalen? Als je maandelijks laat uitbetalen, dan betaal je volgens mij geen fee.
Je hebt gelijk, er zijn meerdere opties (kan me niet herinneren dat ik het eerder heb gezien die instante optie, nooit zover gescrolld denk ik :P Het is een beetje te warm voor geldzaken blijkt weer :+ Post ff aangepast, thx :)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Let op:
Dit topic is niet bedoeld voor:
• het melden van referrals. Plaats je een link naar een cashback-site, doe dit dan zonder referral. Post je wel een referral, kan dit een (korte) ban opleveren.
• het bespreken van aanbiedingen.
• simpele vragen die de cashback-site zelf ook kan beantwoorden.
• discussies over 'merkspecifieke' cashbacks/gratis artikelen.

Dit topic is wel bedoeld voor:
• het bespreken van en discussiëren over verschillende cashback-sites.
• vergelijkingen van verschillende cashback-sites.