Toon posts:

Ervaringen met cashback-sites

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01:16

aex351

I am the one

groxgrox schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 21:05:
Ik heb ook problemen met cashback totaal.
Zie dat de politie aangegeven had om een civiele zaak ervan te maken.
Zou ik dit aan mijn rechtsbijstand verzekering kunnen opgeven?
Er zijn een aantal bedragen nog niet goedgekeurd en ik heb een hele tijd terug het eerste deel proberen over te maken. Natuurlijk geen betaling ontvangen.

In hoeverre kunnen ze hier een zaak van maken?
Dat die website nog steeds bestaat. De persoon achter de website is gewoon dus bijna 2 jaar doorgegaan. Ik zie dat nu inmiddels de SSL certificaat sinds 19 mei verlopen is, dus veel aandacht zal er wel al niet meer aan besteed worden.

< dit stukje webruimte is te huur >

• flipjevandejam
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-02 11:20
Toch wel interessant dat de politie er geen interesse in heeft ondanks meerdere aangiftes. Heeft een van jullie de vraag al gesteld vanaf welk punt/hoeveelheid er wél achter aan gaan?

• JohanNL
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 00:12
Heel veel affiliates werken ook al niet meer samen met die website en ja het internet staat vol met dat ze onbetrouwbaar zijn.
Die persoon die er achter zit is dus niet doorgegaan, die heeft het schip al lang verlaten.

📈 Voordelig, eenvoudig & gespreid beleggen in aandelen 💸

• hugomeeuwes
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-12-2022
Cashback.nl Heb ik ook enkel slechte ervaringen mee. De Cashback valt altijd lager uit dan ze adverteren. Als je doorklikt ze je dat het slechts een maximum is afhankelijk van productgroep, maar zo ziet het er in eerste instantie niet uit. Als er 10% staat kun je bijvoorbeeld pech hebben en slechts 1% krijgen.

Daarnaast moet je maar hopen dat je je geld überhaupt krijgt. Ik wacht al meer dan een half jaar op een uitbetaling en heb herhaaldelijk contact met support gehad. Je krijgt steeds hetzelfde antwoord dat ze contact opnemen met de webshop (ze schuiven de schuld af) en daarna hoor je niets meer.

Het Webshop keurmerk logo op hun site is ook een wassen neus. Ik heb contact met hen gezocht, maar daar wordt helemaal niet gereageerd.

• JohanNL
hugomeeuwes schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 10:32:
Cashback.nl Heb ik ook enkel slechte ervaringen mee. De Cashback valt altijd lager uit dan ze adverteren. Als je doorklikt ze je dat het slechts een maximum is afhankelijk van productgroep, maar zo ziet het er in eerste instantie niet uit. Als er 10% staat kun je bijvoorbeeld pech hebben en slechts 1% krijgen.

Daarnaast moet je maar hopen dat je je geld überhaupt krijgt. Ik wacht al meer dan een half jaar op een uitbetaling en heb herhaaldelijk contact met support gehad. Je krijgt steeds hetzelfde antwoord dat ze contact opnemen met de webshop (ze schuiven de schuld af) en daarna hoor je niets meer.

Het Webshop keurmerk logo op hun site is ook een wassen neus. Ik heb contact met hen gezocht, maar daar wordt helemaal niet gereageerd.
Dat komt mogelijk ook doordat ze slechts cashback geven op het aankoopbedrag zonder de BTW.
En het bedrijf erachter ( Orangebuddies ), welke ook zoal de site shopbuddies hebben is wel wat dubieus.
Zo zijn er claims dat slechte reviews op hun eigen site worden verwijderd en dat cashbacks die maar niet worden goedgekeurd, dat als je contact met ze zoekt hierover, dat ze dan soms " ineens " wel worden goedgekeurd.

Verder hebben ze wel een punt dat het aan de webshop ligt of je wel/niet uitbetaald krijgt, als die dat niet doet dan krijgt cashback.nl ook niets.
Zo werkt dat hele systeem van cashbacks ook, je bent afhankelijk van degene die oorspronkelijk de vergoeding betaald.
Alleen kan de cashback site misbruik maken van dit fenomeen, dus een betrouwbare cashback site gebruiken is wel aan te raden, alhoewel ik zelf op dat het soms wel erg lang kan duren geen slechte ervaring heb met cashback.nl of shopbuddies.nl

Acties:
  • +4Henk 'm!

• JohanNL
Je kunt sinds vandaag weer cashback krijgen voor aankopen bij Bol.com via de reguliere cashbacksites.

@WNT

• robkrekel
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15:08
JohanNL schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 19:27:
Je kunt sinds vandaag weer cashback krijgen voor aankopen bij Bol.com via de reguliere cashbacksites.

@WNT
Bij spaarwinkelen nog niet lijkt wel

• JohanNL
robkrekel schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 07:38:
[...]
Bij spaarwinkelen nog niet lijkt wel
Die hadden dat volgens mij nooit.

• robkrekel
Zeker wel, dat was juist de reden voor mij om daar een account te maken.

• nlboy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 31-01 16:46
Ik gebruik voor bol.com Euroclix met cashback. Het is niet veel (0,4% tot 1%), maar alle beetjes helpen.

[Voor 7% gewijzigd door nlboy op 02-07-2020 14:30]

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19:20
nlboy schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 14:29:
Ik gebruik voor bol.com Euroclix met cashback. Het is niet veel (0,4% tot 1%), maar alle beetjes helpen.
Euroclix vind ik zo'n scam. Punten verzamelen die je slechts met ronde bedragen uit mag laten betalen. Dus er blijft altijd wel wat achter op je account. Alles om er maar voor te zorgen dat je terugkomt.

De hoogte van hun cashbacks vallen veelal ook erg tegen. Voor hetgeen zij bieden ga ik in ieder geval geen moeite meer doen. Dan maar geen cashback.

• robkrekel
Bij spaarwinkelen zat Bol vaak op 4%. Met een baby in huis (babyvoeding enzo) tikt het nog aardig aan allemaal. Maar nu dus al 3 maanden niet -O-

• nlboy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 31-01 16:46
Freakster86 schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 14:40:
[...]

Euroclix vind ik zo'n scam. Punten verzamelen die je slechts met ronde bedragen uit mag laten betalen. Dus er blijft altijd wel wat achter op je account. Alles om er maar voor te zorgen dat je terugkomt.

De hoogte van hun cashbacks vallen veelal ook erg tegen. Voor hetgeen zij bieden ga ik in ieder geval geen moeite meer doen. Dan maar geen cashback.
Klopt, daar heb je gelijk in. Ik gebruik het ook alleen voor bol.com cashback, de rest is echt veel te laag vergeleken met CashbackXL, etc.

Ik gebruik Euroclix voornamelijk voor mijn Euroclix Creditcard en af en toe vragenlijsten invullen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• JohanNL
robkrekel schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 14:44:
Bij spaarwinkelen zat Bol vaak op 4%. Met een baby in huis (babyvoeding enzo) tikt het nog aardig aan allemaal. Maar nu dus al 3 maanden niet -O-
Shopbuddies geeft ook 4%

Zijn wellicht wel wat dubieus in bepaalde gevallen en je moet wel lang wachten, maar uiteindelijk krijg je het geld wel.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• robkrekel
Bij spaarwinkelen krijg je voor bol.com inmiddels ook weer cashback *O*

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23:04
robkrekel schreef op maandag 6 juli 2020 @ 08:04:
Bij spaarwinkelen krijg je voor bol.com inmiddels ook weer cashback *O*
Dien je gewoon een account te maken en via die site naar de bol.com site te gaan voor de cashback?

• dutchnltweaker
Wat is trouwens jullie ervaring met shopbuddies?

• JohanNL
dutchnltweaker schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 18:54:
Wat is trouwens jullie ervaring met shopbuddies?
Zoek even in dit topic ernaar en ook op cashback.nl ( zit hetzelfde bedrijf achter namelijk )

In het kort: mijn ervaring met shopbuddies is redelijk goed behalve dat het meestal lang duurt voordat een transactie wordt goedgekeurd, klaar is om uit te betalen en het uitbetalen zelf laat soms ook nog wel een week of 3 op zich wachten na het indienen.

• robkrekel
dutchnltweaker schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 18:27:
[...]

Dien je gewoon een account te maken en via die site naar de bol.com site te gaan voor de cashback?
Ja, klopt.

• Sander0404
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 20-08-2020
*knip* Spam

[Voor 99% gewijzigd door Yorinn op 19-08-2020 18:37]

• moonshot75
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 23-11-2020
*knip* Spam

[Voor 97% gewijzigd door Yorinn op 23-11-2020 18:44]

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:14
Via cashbacksvergelijken.nl kwam ik uit bij een voor mij nieuwe site, https://cashbackplaza.com. Zij zitten met hun cashbacks nog net wat hoger dan CashbackXL. Heeft iemand hier al goede ervaringen met deze site? Kan nog weinig ervaringen vinden online.

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:45

RobertowNL

For your gear!

musicfreak schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 08:37:
Via cashbacksvergelijken.nl kwam ik uit bij een voor mij nieuwe site, https://cashbackplaza.com. Zij zitten met hun cashbacks nog net wat hoger dan CashbackXL. Heeft iemand hier al goede ervaringen met deze site? Kan nog weinig ervaringen vinden online.
Bedrijf zit op het zelfde adres gevestigd als Qassa.

• Edwinnetou
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-11-2022
Op 11 januari heb ik via ShopBuddies gebruik gemaakt van een 85% cashback actie van Private Internet Access, een VPN. Het aankoopbedrag bedroeg €70,- Volgens de cashback calculator van ShopBuddies zou de cashback €59,50 bedragen. Echter, er staat een bedrag van slechts €20,37 als cashback geregistreerd, een verschil van ruim €39,-

Toen ik contact opnam met de klantenservice was de reactie: “Bedankt voor jouw bericht. De vergoeding van Private Internet Access is 30%. Dit staat ook aangegeven op onze website. De vergoeding die je hebt ontvangen is correct." Inderdaad was de cashback op de site inmiddels verlaagd naar 30%. Maar dat was niet het geval toen ik inging op de aanbieding.

Op het moment ik inging op de aanbieding bedroeg de geadverteerde cashback wel degelijk 85%. Daarvan heb ik een screenshot gemaakt, evenals van het bedrag in de cashback calculator. Maar het is nog maar zeer de vraag of ShopBuddies het geadverteerde nakomt.

Dit is een zeer misleidende vorm van klanten werven. Het zou ShopBuddies sieren wanneer ze alsnog nakomen waarmee zij adverteren. 8)7

Van alle mensen die niets te zeggen hebben zijn zij die dit zwijgend doen verreweg de aangenaamste

• JohanNL
Edwinnetou schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 11:31:
Op 11 januari heb ik via ShopBuddies gebruik gemaakt van een 85% cashback actie van Private Internet Access, een VPN. Het aankoopbedrag bedroeg €70,- Volgens de cashback calculator van ShopBuddies zou de cashback €59,50 bedragen. Echter, er staat een bedrag van slechts €20,37 als cashback geregistreerd, een verschil van ruim €39,-

Toen ik contact opnam met de klantenservice was de reactie: “Bedankt voor jouw bericht. De vergoeding van Private Internet Access is 30%. Dit staat ook aangegeven op onze website. De vergoeding die je hebt ontvangen is correct." Inderdaad was de cashback op de site inmiddels verlaagd naar 30%. Maar dat was niet het geval toen ik inging op de aanbieding.

Op het moment ik inging op de aanbieding bedroeg de geadverteerde cashback wel degelijk 85%. Daarvan heb ik een screenshot gemaakt, evenals van het bedrag in de cashback calculator. Maar het is nog maar zeer de vraag of ShopBuddies het geadverteerde nakomt.

Dit is een zeer misleidende vorm van klanten werven. Het zou ShopBuddies sieren wanneer ze alsnog nakomen waarmee zij adverteren. 8)7
Ga ervan uit dat je niet meer gaat krijgen, maar wie weet.
Kun je niet eventueel de VPN dienst annuleren binnen 14 dagen? Dan betaal je als het goed is alleen voor de dagen dat je het hebt kunnen gebruiken en de rest krijg je terug.

• sapheuvel
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 18-11-2022
Ervaring met cashback.nl is ronduit slecht. De support en het ticketsysteem werkt niet. De gene die support geeft zit er vnl om het proces te vertragen zodat je het vanzelf opgeeft. Geef je niet op dan krijg je het antwoord dat ze nooit garantie geven op cashback. Ik ga op zoek naar een ander |:(

• caspar M
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-02 12:57
Nou ik wist van het hele bestaan van dit soort sites niet af. Maar we bleken er stiekem toch al heel lang aan mee te doen. Onze Kaasboer heeft een pasje die we trouw bij iedere aanschaf laten scannen... 3 jaar later toch eens navragen wat je er nu mee kan. Aha dus inloggen op cashbackworld/lyonesse. (vriendin had dit ooit 3 jaar geleden gedaan.)

Nou die punten kunnen mij gestolen worden... echter wat wel leuk was is dat we inmiddels 27,95 hadden gespaard. Dus alle bankgegevens ingevuld voor uitbetaling. Controleer ik dat eens een paar weken later...
inderdaad op cashbackworld -27,95 uitgekeerd op rekeningnummer. Echter op het rekeningnummer -> 5,06
???

ik heb maar een email gestuurd met de vraag hoe en wat... ik had meteen een gevoel, daar loopt een of andere speknek lekker makkelijk rijk te worden.

• robkrekel
Tsja, ze zijn er in eerste instantie voor zichzelf, die sites, niet voor jou.

• Nidaltje
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 02-01 15:19
Op 29 mei de 65cx besteld bij witgoedoutlet via shopbuddies, tot op heden staat de cashback nog onder behandeling. Iemand met dezelfde ervaring?

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

Nidaltje schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 14:00:
Op 29 mei de 65cx besteld bij witgoedoutlet via shopbuddies, tot op heden staat de cashback nog onder behandeling. Iemand met dezelfde ervaring?
Ik heb je vraag richting het cashback-sites-topic verplaatst, gezien dit niet om een LG cashback gaat.

| After Hours | Dawn FM | After Life | Tweakers Discord |

• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:33
Gebruik al een jaar of twee shopbuddies.nl

Laatste tijd valt me steeds vaker op dat cashbacks niet registreren. Opvallend vaak moet ik er zelf achteraan, veel vaker dan vroeger. Als klap op de vuurpijl kreeg ik laatst een succesvolle registratie, om een dag of twee later de aankoop niet meer in mijn overzicht terug te zien. Alsof ze hem hadden gedelete ofzo dus.

Begin sterk het idee te krijgen dat dit een verdienmodel van ze is: de cashback innen van klanten door ze constant zelf achter "niet geslaagde" registraties aan te laten rennen.

• JohanNL
Stoffa schreef op donderdag 4 november 2021 @ 10:11:
Gebruik al een jaar of twee shopbuddies.nl

Laatste tijd valt me steeds vaker op dat cashbacks niet registreren. Opvallend vaak moet ik er zelf achteraan, veel vaker dan vroeger. Als klap op de vuurpijl kreeg ik laatst een succesvolle registratie, om een dag of twee later de aankoop niet meer in mijn overzicht terug te zien. Alsof ze hem hadden gedelete ofzo dus.

Begin sterk het idee te krijgen dat dit een verdienmodel van ze is: de cashback innen van klanten door ze constant zelf achter "niet geslaagde" registraties aan te laten rennen.
Deze verdenkingen zijn er al zo'n beetje sinds hun bestaan, wie weet...
Maar houd er ook rekening mee dat er vaak nog een tussenpartij is of zelfs meerdere, die ook weer hun eigen systeem kunnen hebben en de registratie moeten doorgeven.

• dutchnltweaker
Welke Cashback site is het betrouwbaarst?
Zit te twijfelen om een Cashback via Cashbackxl of shopbuddies aan te melden.

• NY_Giant
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01:11
Die zijn allebei betrouwbaar. Via beide websites heb ik al vele cashbacks ontvangen. Cashback XL betaalt over het algemeen iets sneller uit; Shopbuddies heeft soms iets hogere cashbacks.

• dutchnltweaker
NY_Giant schreef op woensdag 24 november 2021 @ 20:04:
Die zijn allebei betrouwbaar. Via beide websites heb ik al vele cashbacks ontvangen. Cashback XL betaalt over het algemeen iets sneller uit; Shopbuddies heeft soms iets hogere cashbacks.
Dank voor je antwoord!

• RoelRulez
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 17:52
Hoe snel is CashbackXL met het doorsturen van Bol.com waardebonnen? Ik wil een product kopen dat nogal fluctueert in prijs.

Als ik het product uiteindelijk retour zou sturen, zit ik dan met Bol.com waardebonnen ipv geld? Lijkt mij aannemelijk gezien de cashback die je ontvangt.

• Rub147
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:48
RoelRulez schreef op zondag 28 november 2021 @ 16:20:
Hoe snel is CashbackXL met het doorsturen van Bol.com waardebonnen? Ik wil een product kopen dat nogal fluctueert in prijs.

Als ik het product uiteindelijk retour zou sturen, zit ik dan met Bol.com waardebonnen ipv geld? Lijkt mij aannemelijk gezien de cashback die je ontvangt.
Instant, je krijgt de codes direct te zien. Je retour wordt ook in cadeautegoed terugbetaald.

• iso89
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 21-11-2022
SquareOne schreef op maandag 29 november 2021 @ 17:54:
[...]

Bestelling 1:
2x White ambiance GU10 met Wall switch bundel - €165.98
Cashback via CashbackXL bevestigd € 24,90 (15%)
Netto € 141,08

Bestelling 2:
1x White ambiance GU10 met Wall switch bundle - €82.99
Cashback via CashbackXL bevestigd € 16,60 (20%)
Netto € 66,39
Mag ik vragen hoe je deze percentages aan Cashback hebt gekregen? Ik zie alleen 10% staan op de site.

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:54
iso89 schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 20:48:
[...]

Mag ik vragen hoe je deze percentages aan Cashback hebt gekregen? Ik zie alleen 10% staan op de site.
Ging automatisch, maar het is inmiddels gecorrigeerd naar 10%. In een e-mail gaf CashbackXL aan dat er iets was mis gegaan. Wel balen.

• Wally2002
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:01
dutchnltweaker schreef op woensdag 24 november 2021 @ 19:41:
Welke Cashback site is het betrouwbaarst?
Zit te twijfelen om een Cashback via Cashbackxl of shopbuddies aan te melden.
Deze gebruik ik allebei. Waarom niet bij beide aanmelden. Kun je steeds kijken waar je de beste cashback krijgt.

Als je er echt 1 zou willen kiezen zou ik persoonlijk voor cashbackXL gaan. Maar dat heeft vooral met mijn ervaring met shopbuddies van de laatste tijd te maken.
Tot een jaar of twee-drie geleden lag mijn voorkeur bij Shopbuddies omdat die vaak hogere cashback hadden.
Dat is inmiddels veel minder vaak het geval en helaas heb ik bij shopbuddies vaker gedoe gehad met niet geregistreerde cashbacks, ondanks alle checkvragen m.b.t. cookies, addblockers etc.
Bij cashbackXL eigenlijk zeer weinig problemen, en ook het contact met de mensen daar als er wat mis is, is veel sneller en persoonlijker dan bij shopbuddies.

• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:33
@Wally2002 Heb hetzelfde met Shopbuddies. Ik heb sterk de indruk dat ze het expres doen. Ook ik volg netjes alle checks & balances. Desalniettemin moet ik opvallend vaak een ticket wegens niet geregistreerd openen.

Heb ook regelmatig dat een verzoek tot uitbetaling een eeuwigheid blijft openstaan, en dan moet ik hem nogmaals doen en begint de (overigens enorme) uitbetaaltijd opnieuw.

[Voor 28% gewijzigd door Stoffa op 02-12-2021 09:47]

• JohanNL
Qua betrouwbaarheid is Cashbackxl inderdaad wel een heel stuk beter dan Shopbuddies.
Bij Shopbuddies is mijn account meerdere keren de afgelopen jaren geblokkeerd geweest ( wat weer werd ontgrendeld na een mailtje naar hun van mijn kant )
Daarnaast best vaak geen registratie of dat cashbacks voor de eeuwigheid op ' in behandeling ' blijven.
Een mailtje/ticket hun kant op lost dat het dan meestal wel op, maar toch...
Het blijft allemaal wat dubieus bij Shopbuddies, maar uiteindelijk betalen ze wel dus prima(?)

• NY_Giant
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01:11
Hier al jarenlang geen enkel probleem met Shopbuddies. Mijn ervaring is juist dat de registratie van aankopen bij Shopbuddies beter is dan bij Cashback XL. Ik heb nog nooit een claim hoeven doen, bij Cashback XL al meerdere malen. Zeker de registratie van aankopen bij AliExpress lijkt bij Shopbuddies een stuk beter te gaan.

Maar verder zijn het beide gewoon prima websites. Bij Cashback XL kun je het tegoed iets sneller laten uitbetalen en het contact met de medewerkers is daar altijd snel en goed. Maar bij Shopbuddies word ik ook prima geholpen als ik een vraag heb. Ook biedt Shopbuddies iets meer cashbacks van websites waarmee Cashback XL geen overeenkomst heeft. En soms iets hogere vergoedingen.

Ik zou ze dus gewoon allebei gebruiken en per aankoop even kijken wat het handigst is.

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15-01 18:47
Cashbackxl.nl registreert mijn aliexpress cashbacks nooit meer.
Ik heb enige tijd contact gehad met de ontwikkelaars. Maar ze reageren nu niet eens meer.
Claims worden niet meer behandeld dus mij niet meer gezien daar.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

• Fuzzy-logics
  • Registratie: Januari 2021
  • Niet online
Mijn ervaring is dat cashbackxl erg betrouwbaar is en dat je ze makkelijk kan bereiken. Ik heb geen ervaring met alieexpress maar sommige webshops weigeren zonder uitleg soms cashbacks en dat maakt het wat lastiger voor de cashbackwebsites.
Ik zie wel dat cashbackxl dit soort zaken serieus oppakt dus als je merkt dat dit bij een bepaalde website gebeurd dan zou ik je aanraden om ze daar over te informeren.

• dutchnltweaker
NY_Giant schreef op donderdag 2 december 2021 @ 12:41:
Hier al jarenlang geen enkel probleem met Shopbuddies. Mijn ervaring is juist dat de registratie van aankopen bij Shopbuddies beter is dan bij Cashback XL. Ik heb nog nooit een claim hoeven doen, bij Cashback XL al meerdere malen. Zeker de registratie van aankopen bij AliExpress lijkt bij Shopbuddies een stuk beter te gaan.

Maar verder zijn het beide gewoon prima websites. Bij Cashback XL kun je het tegoed iets sneller laten uitbetalen en het contact met de medewerkers is daar altijd snel en goed. Maar bij Shopbuddies word ik ook prima geholpen als ik een vraag heb. Ook biedt Shopbuddies iets meer cashbacks van websites waarmee Cashback XL geen overeenkomst heeft. En soms iets hogere vergoedingen.

Ik zou ze dus gewoon allebei gebruiken en per aankoop even kijken wat het handigst is.
Ik sta op het punt via een cashback site ergens iets te kopen, shopbuddies biedt 70% cashback aan maar de verhalen die ik er van hoor zijn een stuk minder en daar twijfel ik dus of ik ooit de cashback terug krijg. Cashbackxl geeft 40% cashback op hetzelfde en daar is mijn ervaring uitstekend, snelle registratie en ik heb snel mijn cashback binnen een paar weken. Lastige keuze :) .

[Voor 3% gewijzigd door dutchnltweaker op 10-03-2022 19:41]

• Medione1210
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01:31
dutchnltweaker schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 19:39:
[...]

Ik sta op het punt via een cashback site ergens iets te kopen, shopbuddies biedt 70% cashback aan maar de verhalen die ik er van hoor zijn een stuk minder en daar twijfel ik dus of ik ooit de cashback terug krijg. Cashbackxl geeft 40% cashback op hetzelfde en daar is mijn ervaring uitstekend, snelle registratie en ik heb snel mijn cashback binnen een paar weken. Lastige keuze :) .
Ik heb zelf goede ervaringen met beide sites. Betalen netjes uitz ook de wat grotere bedragen (20-50 euro)

• Timiboy NL
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 22-01 12:19
JohanNL schreef op donderdag 2 december 2021 @ 11:38:
Qua betrouwbaarheid is Cashbackxl inderdaad wel een heel stuk beter dan Shopbuddies.
Bij Shopbuddies is mijn account meerdere keren de afgelopen jaren geblokkeerd geweest ( wat weer werd ontgrendeld na een mailtje naar hun van mijn kant )
Daarnaast best vaak geen registratie of dat cashbacks voor de eeuwigheid op ' in behandeling ' blijven.
Een mailtje/ticket hun kant op lost dat het dan meestal wel op, maar toch...
Het blijft allemaal wat dubieus bij Shopbuddies, maar uiteindelijk betalen ze wel dus prima(?)
Mijn account wordt daar nu ook geblokkeerd, maar geen idee waarom. Weet jij waarom dat gebeurt?

• JohanNL
Timiboy NL schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 22:52:
[...]

Mijn account wordt daar nu ook geblokkeerd, maar geen idee waarom. Weet jij waarom dat gebeurt?
Ik zou het zo niet weten, hebben ze mij destijds niet verteld.
Maar het zal vast één of ander beveiligingsdingetje zijn.
Je moet ze even mailen en dan lossen ze het hoogstwaarschijnlijk wel weer voor je op.

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:15
Heeft iemand een idee hoe de tracking van CashbackXL werkt, als ik 2 Samsung orders achter elkaar plaats wordt de cashback na een week afgekeurd.

Samsung denkt dat je dan een reseller bent, nu vraag ik mij af hoe Samsung dit kan zien aan de hand van de ik denk de tracking code. Die is toch iedere keer weer uniek bij het genereren?

BlaBlaBla

• Wally2002
Strider schreef op donderdag 17 november 2022 @ 11:10:
Heeft iemand een idee hoe de tracking van CashbackXL werkt, als ik 2 Samsung orders achter elkaar plaats wordt de cashback na een week afgekeurd.

Samsung denkt dat je dan een reseller bent, nu vraag ik mij af hoe Samsung dit kan zien aan de hand van de ik denk de tracking code. Die is toch iedere keer weer uniek bij het genereren?
Als je twee orders plaatst ziet Samsung toch al aan de NAW en/of e-mail in de order dat het dezelfde persoon is? Geeft Samsung aan dat ze denken dat je een reseller bent?
Wat ik zelf in ieder geval altijd doe, is alle cookies verwijderen en opnieuw inloggen op cashbackXL, als ik meerdere aankopen achter elkaar doe, ook bij verschillende shops. In het verleden wel niet-geregistreerde cashbacks gehad.

• enermax
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:12
Heb wel goede ervaringen nu met shopbuddies. Alternate (laptop), 3x bij bol ging automatisch goed. Lidl heb ik een ticket geopend na 4 dagen wachten en werd binnen paar uur toegekend. Ik ga denk ik ook voor United Consumers zorgverzekering met 50 euro cashback bij Shopbuddies.

Leukste cashback trein tot nu is: Online Lidl: 8.1%
Shopbuddies 4.1% (5% ex btw) + Plutus kaart 3% + Curve 1% = 8.1%

• dr86
  • Niet online
Ik heb nu 2x dat er een dag later nog niks toegekend is

Thuisbezorgd en bij Lego

• Wally2002
dr86 schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 02:47:
Ik heb nu 2x dat er een dag later nog niks toegekend is

Thuisbezorgd en bij Lego
Welke cashback site? Heb je de voorwaarden en instructies gevolgd denk aan accepteren van 3th party cookies? Wat zei de cashback site hierover toen je contact opnam om de cashback te claimen?

Oftewel, iets meer info is hier wel gewenst…

• dr86
  • Niet online
Wally2002 schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 04:27:
[...]

Welke cashback site? Heb je de voorwaarden en instructies gevolgd denk aan accepteren van 3th party cookies? Wat zei de cashback site hierover toen je contact opnam om de cashback te claimen?

Oftewel, iets meer info is hier wel gewenst…
Cashbackxxl, heb nog geen reactie van ze, wel een claim ingediend.

Heb alle instructies gewoon van ze opgevolgd, chrome gebruikt, adblocker uit op de site en alle webshops, cookies geaccepteerd en zelfs de chrome extensie aanstaan.

zijn wel mn eerste transacties, wellicht dat dat wat langer kan duren?

• U123456
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22:31
Scoupy cashback wordt niet meer vanzelf uitbetaald:
Besparen wordt sparen! Al jouw cashback wordt vanaf nu namelijk toegevoegd aan je Scoupy-tegoed.

Zo kan je jouw geld opsparen voor een moment dat je het écht goed kan gebruiken. Zie het als een appeltje voor de dorst! Uiteraard kan je jouw Scoupy-tegoed op elk moment aan jezelf uitbetalen en zo vaak als jij wilt.
https://klantenservice.sc...t-meer-direct-uitbetaald-
Pagina: 1 2 3 Laatste

Let op:
Dit topic is niet bedoeld voor:
• het melden van referrals. Plaats je een link naar een cashback-site, doe dit dan zonder referral. Post je wel een referral, kan dit een (korte) ban opleveren.
• het bespreken van aanbiedingen.
• simpele vragen die de cashback-site zelf ook kan beantwoorden.
• discussies over 'merkspecifieke' cashbacks/gratis artikelen.

Dit topic is wel bedoeld voor:
• het bespreken van en discussiëren over verschillende cashback-sites.
• vergelijkingen van verschillende cashback-sites.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee