Nou, de competitie is afgelopen en ik kan niet anders zeggen dan dat we de concurrentie verpletterd hebben. Maar liefst 21 punten voorsprong op de nummer 2

De selectie die dit voor elkaar gekregen heeft:

En de belangrijkste 2 spelers, Bobby Duncan en Alessandro Fratangelo:

Zoals eerder in dit topic vermeld verwachtte ik problemen met de grootte (nou ja, grootte is wellicht het verkeerde woord) van m'n stadion. Gelukkig bleek de eerder genoemde max van 8k niet te kloppen, we gaan nu uitbreiden naar 12.5k

In de tussentijd spelen we op Ewood Park waar 31k toeschouwers in kunnen, ik ben benieuwd hoeveel we er wekelijks gaan trekken nu. De verbouwing kost overigens maar liefst 14 miljoen, maar die is blijkbaar niet door onszelf betaald want per saldo is m'n banksaldo er niet 14m op achteruit gegaan

Aangezien we wel maandelijks verlies maakten, heeft de eigenaar weer eens een paar miljoen in de club gepompt:

En vlak daarna verschijnt het gerucht dat hij de boel wil gaan verkopen.

Hopelijk niet tijdens de zomer transferperiode, want er is genoeg werk aan de winkel om de selectie te versterken. Wat nog niet meevalt, want m'n reputatie is dermate laag dat lang niet iedereen interesse heeft om te komen. En met 27m transferbudget en 500k per week aan salarisbudget heb ik wel wat mogelijkheden, maar die zijn ook niet oneindig. M'n best betaalde spelers krijgt nu 17k per week (was gedurende het seizoen 8k), dan kan ik moeilijk even 2 spelers halen die 50-100k per week verdienen zonder dat de rest daar moeilijk over gaat doen lijkt me zo.
Heel even had ik het moeilijk om bij Fylde te blijven, Ajax ontsloeg Fred Rutten (

) en heeft uiteindelijk Jeffrey Kooistra (

) neergezet. 't kriebelde wel om daar te solliciteren. Maar veel oude spelers en weinig talenten, plus het feit dat ik al jaren niet meer in de Premier League heb gemanaged, hebben me doen besluiten om toch maar niet te solliciteren
[edit] en daar gaan we al... Transfer boycot vanwege een vermeende overname voor 0 euro
[edit 2] Blijkbaar wilde de voorzitter van de club af, een Premier League team verkopen voor 0 euro?
Het begin is al veelbelovend, de nieuwe eigenaar is voorlopig niet van plan om te investeren
[edit 3] De directie verwacht 10k seizoenskaarten te verkopen dit seizoen, dus die uitbreiding naar 12.5k plaatsen zal wel te klein zijn. Ach ja, kunnen we volgende zomer weer gaan verbouwen
[
Voor 8% gewijzigd door
toolkist op 26-12-2017 19:13
]