Vraagje voor iedereen.
Wat zijn jullie onderhandelingstips?
Voor wat voor onderhandelingen? Contracten, transfers, leendeals?NLoldebroek schreef op zondag 19 november 2017 @ 14:18:
Vraagje voor iedereen.
Allesdemo31051987 schreef op zondag 19 november 2017 @ 14:49:
[...]
Voor wat voor onderhandelingen? Contracten, transfers, leendeals?
Paar x vermelden gedurende seizoen dat je geïnteresseerd bent via de media (werkt het beste als je bij een hogere reputatie club zit) dan wordt de speler ongelukkig en ongelukkiger spelers gaan goedkoper van de handNLoldebroek schreef op zondag 19 november 2017 @ 14:18:
Vraagje voor iedereen.
[ Voor 38% gewijzigd door Deadsy op 19-11-2017 18:17 ]
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
<Ryzen 7 5800X3D <-> RX 6800XT <-> 1440p>
FM Touch is een afgeslankte versie van FM waarin je je vooral focust op tactieken en transfers. De UI is simpeler en veel van de verschillende menu's zijn samengepakt in simpelere pagina's. Je kan ook een wedstrijd simuleren (kan met de instant result button bij de normale versie ook). Het lijkt er ook op dat de FM Touch versie wat beter presteert op oude machines.daltona schreef op maandag 20 november 2017 @ 08:12:
Kan iemand mij iets meer vertellen over het verschil tussen de touch en de normale versie? Is het echt alleen de persconverenties vooraf? en dat je de wedstrijden kan simuleren?
Mis ik een hoop lol als ik voor de touch versie ga?demo31051987 schreef op maandag 20 november 2017 @ 11:14:
[...]
FM Touch is een afgeslankte versie van FM waarin je je vooral focust op tactieken en transfers. De UI is simpeler en veel van de verschillende menu's zijn samengepakt in simpelere pagina's. Je kan ook een wedstrijd simuleren (kan met de instant result button bij de normale versie ook). Het lijkt er ook op dat de FM Touch versie wat beter presteert op oude machines.
Ik vind de FM Touch versie te karig. Ik wil me graag bezig houden met alle aspecten van het managerschap, van het trainen van de jeugd tot het bepalen of staf een contractverlenging moet krijgen. Veel van deze aspecten zijn versimpeld in de Touch-versie. Maar het is maar wat jij leuk vindt. Als je je graag alleen bezig wilt zijn met transfers en tactieken, dan is de Touch-versie goed. Ook kan je het gebruiken als een leer-tool, zodat je het spel langzaam eigen kan maken voordat je dieper gaat in het spel.daltona schreef op maandag 20 november 2017 @ 11:20:
[...]
Mis ik een hoop lol als ik voor de touch versie ga?
Bedankt voor je info, ik snap dat het voor iedereen verschillend is wat de funfactor betreft. Maar ik snap nu een beetje de verschillen. Mijn interesse wat staff enzo betreft is er niet echt, dus als de touch versie puur spelers kopen en verkopen is en spelen met de tactieken dat klinkt dat meer als iets voor mij.demo31051987 schreef op maandag 20 november 2017 @ 11:27:
[...]
Ik vind de FM Touch versie te karig. Ik wil me graag bezig houden met alle aspecten van het managerschap, van het trainen van de jeugd tot het bepalen of staf een contractverlenging moet krijgen. Veel van deze aspecten zijn versimpeld in de Touch-versie. Maar het is maar wat jij leuk vindt. Als je je graag alleen bezig wilt zijn met transfers en tactieken, dan is de Touch-versie goed. Ook kan je het gebruiken als een leer-tool, zodat je het spel langzaam eigen kan maken voordat je dieper gaat in het spel.
Ik heb hem gewoon via Steam gekocht. Vorig jaar gekocht via FM Scout, daar krijg je ook gewoon een Steam key en heb je automatisch de nederlandse taal. Ik weet niet of dat bij websites als G2A of Kinguin ook zo is.LJZ schreef op maandag 20 november 2017 @ 14:07:
Goedemiddag!
Waar hebben jullie de game gehaald?
Volgens mij zit via bol.com en de key website's niet heel veel verschil.
Plus ben je er overal ook niet zeker van dat je een NL versie hebt denk ik?
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
[ Voor 4% gewijzigd door GluonC op 21-11-2017 12:56 ]
Waarom draait hij nog een oude versie? Versie 18.1.2 is inmiddels al een tijdje uit. Hij zou dat kunnen proberen. Al zie ik dat het screenshot ook van 12 november is (9 dagen geleden).GluonC schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 12:55:
Een maat van mij krijgt de volgende foutmelding
[afbeelding]
Heeft iemand enig idee wat er mis is?
Ik heb er zelf niet zoveel verstand van, misschien de drivers updaten?
[ Voor 6% gewijzigd door Extigo op 21-11-2017 13:00 ]
De knuppel moest indd even updaten 😅 enfin je bent bedankt!demo31051987 schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 12:58:
[...]
Waarom draait hij nog een oude versie? Versie 18.1.2 is inmiddels al een tijdje uit. Hij zou dat kunnen proberen. Al zie ik dat het screenshot ook van 12 november is (9 dagen geleden).
Anders is de enige mogelijkheid om het dump-bestand op het forum van SI Games gooien en kijken wat men daar zegt.
[ Voor 29% gewijzigd door GluonC op 22-11-2017 11:37 ]
[ Voor 17% gewijzigd door Phydomir op 22-11-2017 23:58 ]
Klopt, de kampioen moet een voorronde spelen.Phydomir schreef op woensdag 22 november 2017 @ 20:12:
Game hier nu al twee keer gecrashed doordat er precies op het moment dat je wisselt iemand geblesseerd raakt. In plaatst van de vorige sub dan te annuleren zit er ineens iemand op de bank die ook in het veld staat. Wedstrijd gaat dan door en na de teamtalk crasht de game. Eerste keer vond ik het niet heel erg omdat ik daardoor wel door ging in Europa maar nu gebeurde het net nadat ik thuis met 3-0 van Atalanta had gewonnen in de EL kwartfinale.
Zo waar de eredivisie gewonnen met Ajax. Speelde het hele seizoen vrij degelijk en mag best tevreden zijn. Klopt het nou dat volgend jaar we niet eens direct voor de CL zijn gekwalificeerd?
Virussen? Scan ze hier!
[ Voor 3% gewijzigd door Deadsy op 24-11-2017 20:48 ]
Binnen 5 seizoenen 2x de CL gewonnen met Ajax? Nice! Ik hoop binnen 5 seizoenen zicht te hebben op promotie naar de Premier LeagueDeadsy schreef op zondag 26 november 2017 @ 15:20:
Seizoen 2021/22 afgelopen en weer de CL gewonnen.
Sierhuis begon tegen het einde weer te scoren dus ik hoop dat dit zo blijft.
Nu even met Oranje naar het WK en ik ben er vrij positief over want met mijn verjonging hebben we een goed team.
ps. Wat is Chelsea slecht. Te veel spelers die net niet goed genoeg zijn.
Precies hetzelfdeStrongArmLance schreef op maandag 27 november 2017 @ 00:23:
Voor mij hebben spitsen geen krediet, enkel degene die dat seizoen scoren. Hoe doen jullie dat?
Hangt er bij mij heel erg van af of we blijven winnen of niet.StrongArmLance schreef op maandag 27 november 2017 @ 00:23:
Voor mij hebben spitsen geen krediet, enkel degene die dat seizoen scoren. Hoe doen jullie dat?
sudo apt-get rekt
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Met Ajax heb je een goed fundament voor succes op de korte termijn. Over een paar jaar ga ik waarschijnlijk ook naar een lagere divisie in Engeland of Duitsland.toolkist schreef op maandag 27 november 2017 @ 00:03:
[...]
Binnen 5 seizoenen 2x de CL gewonnen met Ajax? Nice! Ik hoop binnen 5 seizoenen zicht te hebben op promotie naar de Premier League
Ik haat die constructie, in mijn geval vinden ze nooit een verangerRichard117 schreef op maandag 27 november 2017 @ 18:05:
Vanavond ga ik weer verder. Hopelijk kan ik in de laatste uren voor de transferdeadline nog een 2e spits vinden en vind Utrecht een vervanger voor Ayoub. Daar ben ik nl rond mee, maar Utrecht wilde alleen onderhandelen als ze een clausule op mochten nemen waarmee Ayoub pas vrij gegeven werd als ze zelf een vervanger gevonden hadden.
[ Voor 29% gewijzigd door StrongArmLance op 27-11-2017 20:01 ]
Tegen de mindere goden gewoon je spelers opstellen die wat minder zijn.StrongArmLance schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 11:30:
Ben het deels met je eens, alleen vind ik dat spelers soms wel erg onverwachts reageren. Daarbij speel ik graag met een vast centraal duo, de enige posities die ik echt nauwelijks rouleer. De eerste keeper zit bij wijze van spreke nog eerder op de bank. Als er dan een speler is met een matig wedstrijdritme, die gewoon wat minder is dan een van die twee, vind ik het moeilijk om hem een reeks wedstrijden te laten spelen.
Je had gelijk, geen vervanger gevonden dus de deal voor Ayoub is afgeketst.StrongArmLance schreef op maandag 27 november 2017 @ 19:57:
[...]
Ik haat die constructie, in mijn geval vinden ze nooit een veranger
Aye, altijd ervoor zorgen dat er wel nog een goede kern staat etc.Sleeon schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 12:15:
[...]
Tegen de mindere goden gewoon je spelers opstellen die wat minder zijn.
Zo houden ze ritme en blijven ze tevreden.
Doe ik dus ook, vandaar dat Mata op de eerste 8 wedstrijden 330 minuten gespeeld had, maar dat was dus al te weinig en voldoende om onmiddellijk te zeggen dat hij zijn contract niet meer zal verlengen. Dit was in september, lijkt me toch iets te vroeg om onmiddellijk die bom te gooien?Deadsy schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 15:47:
[...]
Aye, altijd ervoor zorgen dat er wel nog een goede kern staat etc.
Bij normale wedstrijden pas ik de beste 11 altijd iets aan zodat iedereen aan spelen toekomt maar ik verander niet te veel, 2 of 3 posities.
Ik kijk regelmatig vooruit en roteer wanneer ik tegen zwakke ploegen speel en geef dan de iets vermoeide spelers rust zodat ze voor de top wedstrijden fit zijn.
Is natuurlijk het lekkerste wanneer je pakweg 15 top spelers hebt voor de basis.
Moet nu tegen Atletico Madrid, wedstrijd gaat nergens om want ik heb me al gekwalificeerd maar wil toch winnen.
Geef dus tegen RKC diverse spelers rust, winnen we toch nog met 10-0![]()
Ondanks dat ik Betti liet gaan draait het gewoon top. Kleine kans dat ik in de winter diverse aanbiedingen krijg die ik gewoon niet kan weigeren, kijken hoe dat gaat.
Zal gewoon een onzichtbare stat zijn die bepaald hoe snel spelers zeuren.ThiJor schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 16:00:
[...]
Doe ik dus ook, vandaar dat Mata op de eerste 8 wedstrijden 330 minuten gespeeld had, maar dat was dus al te weinig en voldoende om onmiddellijk te zeggen dat hij zijn contract niet meer zal verlengen. Dit was in september, lijkt me toch iets te vroeg om onmiddellijk die bom te gooien?
De selectie van MU is natuurlijk ontzettend breed. Jones speelt bijvoorbeeld bijna niet, Bailly, Lindelöf, Smalling en Rojo gaan hem voor in de rotatie voor de 2 plaatsen in de centrale verdediging.
[ Voor 13% gewijzigd door Deadsy op 28-11-2017 16:06 ]
AltijdRichard117 schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 12:49:
[...]
Je had gelijk, geen vervanger gevonden dus de deal voor Ayoub is afgeketst.
Even een vervolg op mijn post van gisteren.
Zo zie ik de toekomst toch weer wat zonniger in.
[ Voor 10% gewijzigd door StrongArmLance op 28-11-2017 18:07 ]
Had dit seizoen hetzelfde in de beker. We gingen super en opeens worden we in de beker met 5-1 afgemaakt.Phydomir schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 21:24:
Dat is wel zuur ja.
Nu halverwege mijn 3e seizoen met Ajax. Beker competities zijn ruk. Volledig uitgeschakeld in Europa in een groep met Juventus, Stuttgart en Benfica. In de 3e ronde beker uit van NEC verloren. In de competitie gaat het wel lekker. 17 gespeeld, 13 gewonnen, 4 gelijk. 6 Punten los van Feyenoord en een wedstrijd minder gespeeld.
Het is mooi als je dan je oude club in verval tegenkomt en laat weten wat ze missen toen ze je dat absurd hoge salaris niet aanboden.Deadsy schreef op woensdag 29 november 2017 @ 16:15:
[...]
Zal het jammer vinden want mijn opvolger zal het wel allemaal kapot maken. Spelers voor te weinig verkopen, veel geld uitgeven etc.
[ Voor 7% gewijzigd door StrongArmLance op 29-11-2017 21:41 ]
[ Voor 15% gewijzigd door Deadsy op 29-11-2017 20:31 ]
[ Voor 17% gewijzigd door GluonC op 30-11-2017 19:45 ]
Correctie, die wedstrijd ga ik uiteraard helemaal vergeten en dus missentoolkist schreef op maandag 27 november 2017 @ 00:03:
Ik zag trouwens dat de FA cup wedstrijd van AFC Fylde aankomende vrijdag op BBC 2 live wordt uitgezonden, dus die wedstrijd ga ik uiteraard kijken
Ik meen dat ze iets gefixt hadden in de laatste patch.toolkist schreef op zondag 3 december 2017 @ 11:40:
[...]
Worden jullie trouwens ook helemaal schijtziek van die 100.000 scouting meetings met steeds weer dezelfde spelers? Is daar iets aan te doen? Ik had ingesteld dat ik alleen nog spelers met 90+ recommendation wil zien, maar dan komen er nog steeds allerlei andere prut spelers voorbij
Vind het nog steeds vrij slecht en irritant.Vos schreef op zondag 3 december 2017 @ 12:48:
[...]
Ik meen dat ze iets gefixt hadden in de laatste patch.
Leuk, familie van me woont vlakbij Gloucester.Slabbysl schreef op zondag 3 december 2017 @ 13:29:
Ben een carriere begonnen bij Gloucester, een semi-profclub in Engeland op het zesde niveau. De ambitie is om er een topclub van te maken.
Mijn doelstelling is om niet te degraderen, maar na 21 wedstrijden sta ik bovenaan.
[afbeelding]
En dit is mijn topspits. Ik vind het zo grappig dat op dit niveau de spelers relatief gezien zo slecht zijn. Ze hoeven maar 1 goede eigenschap te hebben en zijn in potentie een topspeler.
[afbeelding]
[ Voor 47% gewijzigd door hotymoty op 03-12-2017 21:20 ]
[ Voor 4% gewijzigd door StrongArmLance op 03-12-2017 23:42 ]
Welke opstelling speel je?Jaap. schreef op zondag 3 december 2017 @ 23:31:
Zelf ben ik halverwege het tweede seizoen met Vitesse en eigenlijk aan het wachten tot ik ontslagen wordt. Heb al van alles geprobeerd en het voetbal is op zich wel prima alleen scoren we te weinig en pakken we dus veel te weinig punten. Hopelijk kunnen we het tij keren in de tweede helft, al zullen we onze doelstellingen niet meer gaan halen.
Ahh oke, nou als je niet zoveel doelpunten tegen krijgt hoeft er niet per sé een VM in. Ik speel vooral in de opstelling waar jij aan denkt. Dan is een goede rolverdeling en een goed samenspelend trio van cruciaal belang.Jaap. schreef op maandag 4 december 2017 @ 00:07:
Ik gebruik een 4231 met een cam en dat ging vorig seizoen als een trein. Nu loopt het niet zo lekker en ben dus van plan te switchen naar een verdedigendere variant met een vm. Ben zelf echter niet zo’n ster met tactieken dus ga morgen even zoeken
3ds fc: 4270-0926-7440
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Dat zit er dus al sinds de Beta in. Had gehoopt dat het inmiddels bij 18.1.3 wel eruit gehaald zou zijn..toolkist schreef op maandag 4 december 2017 @ 11:15:
Yep, heel irritant.
Ik heb hier geen last van. Heb je er al een melding van gemaakt op het SI Games Forum?Rivanov schreef op maandag 4 december 2017 @ 11:16:
[...]
Dat zit er dus al sinds de Beta in. Had gehoopt dat het inmiddels bij 18.1.3 wel eruit gehaald zou zijn..
Voor Ajax is Perr Schuurs wel interessant om even te bekijken. Verder zou ik Kik Pierie proberen te halen. Buiten die 2 zou ik eerst een goed rond kijken in je jeugd. Ajax heeft zoveel talenten dat het eigenlijk zonde is om je geld daarin te investeren. Genoeg talent tot je beschikking daar. 👍hotymoty schreef op zondag 3 december 2017 @ 21:15:
In welke formatie spelen jullie met Ajax? Ziyech speelt op linker aanvallende middenvelder, maar daar krijgt hij niet alle punten voor die positie.
Kijk: https://imgur.com/a/bF6qY
En weten jullie nog goede jonge talenten die ik kan contracteren?
Zo heb ik ook het eerste seizoen gespeeld en ben er kampioen mee geworden. Ziyech heeft bij mij ook nooit echt een dominate rol gehad. Was eigenlijk 4 seizoenen heel degelijk maar stak er nooit bovenuit.hotymoty schreef op zondag 3 december 2017 @ 21:15:
In welke formatie spelen jullie met Ajax? Ziyech speelt op linker aanvallende middenvelder, maar daar krijgt hij niet alle punten voor die positie.
Kijk: https://imgur.com/a/bF6qY
En weten jullie nog goede jonge talenten die ik kan contracteren?
Het potentieel van spelers, vooral de jongere, kan nogal variëren van spel tot spel. Kan zijn dat Jensen bij jou een talentje is, maar bij hotymoty dan weer niet. In de database editor kan je dit zien aan de potential ability: bij jongere spelers is dit meestal een negatief getal. Bij het opstarten van een nieuw spel wordt dit dan omgezet in een nieuw potentieel, gebaseerd op dat negatief getal:Phydomir schreef op maandag 4 december 2017 @ 12:40:
[...]
Zo heb ik ook het eerste seizoen gespeeld en ben er kampioen mee geworden. Ziyech heeft bij mij ook nooit echt een dominate rol gehad. Was eigenlijk 4 seizoenen heel degelijk maar stak er nooit bovenuit.
Geeft Victor Jensen vooral de kans om met het eerste mee te doen. In mijn 3e en 4e seizoen was hij mijn vaste linker aanvaller (inside forward) en scoorde regelmatig en was een assist machine. Heb hem nu met mijn verhuizing naar Valencia bij Ajax weggekaapt en heeft er al 3 in liggen in 2 wedstrijden.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Nog niet. Straks even doen.demo31051987 schreef op maandag 4 december 2017 @ 11:18:
[...]
Ik heb hier geen last van. Heb je er al een melding van gemaakt op het SI Games Forum?
Loopt al een draadje over.demo31051987 schreef op maandag 4 december 2017 @ 11:18:
[...]
Ik heb hier geen last van. Heb je er al een melding van gemaakt op het SI Games Forum?
3ds fc: 4270-0926-7440
[ Voor 3% gewijzigd door StrongArmLance op 06-12-2017 13:27 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq