Tweakers Oktober Testfest

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

L0la schreef op woensdag 1 november 2017 @ 13:43:
Hallo iedereen, bij mij kwam vanochtend iets van Tweakers binnen: een enveloppe met een handgeschreven briefje van Milan waar hij me bedankt, een Tweakers sticker, een MSI sleutelhangertje en een Tweakers pen.
Ik denk dat dit het kadotje is. Ben toch een beetje teleurgesteld. :?

[afbeelding]
Gaat in ieder geval om het idee. Je bent ook al een hele dag vermaakt en van eten/drinken en informatie voorzien. :)

Je wist waar je aan begon, beetje flauw om nu te zeuren dat een bedankje niet genoeg zou zijn, dat siert je niet.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rikketikketik
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 02-06 11:04
Ha, een envelop binnengekregen met een bedankje van Milan. Leuk draakje, die komt op mijn pc! :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• L0la
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19-03 08:18
Hooglander1 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 13:52:
[...]

Gaat in ieder geval om het idee. Je bent ook al een hele dag vermaakt en van eten/drinken en informatie voorzien. :)

Je wist waar je aan begon, beetje flauw om nu te zeuren dat een bedankje niet genoeg zou zijn, dat siert je niet.
Dit is geen zeuren maar gewoon zo hoe het hier aanvoelt.

Ik heb dit voor de volledigheid hier.gepost omdat mede-testers zich ook afvroegen wat verder komt.
(Vervelend dat het bij jou verkeerd is geland.)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MCKenzy99
  • Laatst online: 05-01-2024
Zojuist een pakketje van samsung ontvangen, na de kleine teleurstelling dat hij zo zwaar was door een pot jelly beans toch wel enthousiast geworden van de inhoud :)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• darkkingll
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-05 22:39
MCKenzy99 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 15:57:
Zojuist een pakketje van samsung ontvangen, na de kleine teleurstelling dat hij zo zwaar was door een pot jelly beans toch wel enthousiast geworden van de inhoud :)
Ooh, nice. Ik ben benieuwd, ik denk dat ik een briefje ga vinden van de postbode.

Over de bedankjes: Ik heb hier gemengde gevoelens over. Ja, we hebben min of meer reclame voor de bedrijven/producten in kwestie gemaakt. Opzich mag daar prima wat tegenover staan. MAAR: We hebben ook een leuke en informatieve dag op het Tweakers HQ gehad waarbij we ruim voorzien zijn van eten en drinken(mijn complimenten trouwens, de hoeveelheid/kwaliteit was ruim boven mijn verwachting). Daarnaast wist je van te voren al dat er kans was dat je er niets voor terug kreeg.

En laten we eerlijk zijn, we hebben een leuke dag gehad, je hebt een poos met een tof product mogen spelen/testen en er alleen een review over hoeven te schrijven, waarbij niet eens echt harde eisen werden gesteld(tenminste, in mijn geval)en waar je zelf dus veel invloeden had over hoe uitgebreid het zou worden. Persoonlijk had ik het werk van het schrijven van die review en de 200+km reis naar het HQ er echt wel voor over, ondanks dat ik wist dat ik er mogelijk niets voor terug zou krijgen.
Tuurlijk, ook ik hoopte op een tof bedankje, wat dat betreft snap ik de teleurstelling ook best.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• LangeTreeDorpie
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 11-06 18:36
darkkingll schreef op woensdag 1 november 2017 @ 16:58:
[...]

Ooh, nice. Ik ben benieuwd, ik denk dat ik een briefje ga vinden van de postbode.

Over de bedankjes: Ik heb hier gemengde gevoelens over. Ja, we hebben min of meer reclame voor de bedrijven/producten in kwestie gemaakt. Opzich mag daar prima wat tegenover staan. MAAR: We hebben ook een leuke en informatieve dag op het Tweakers HQ gehad waarbij we ruim voorzien zijn van eten en drinken(mijn complimenten trouwens, de hoeveelheid/kwaliteit was ruim boven mijn verwachting). Daarnaast wist je van te voren al dat er kans was dat je er niets voor terug kreeg.

En laten we eerlijk zijn, we hebben een leuke dag gehad, je hebt een poos met een tof product mogen spelen/testen en er alleen een review over hoeven te schrijven, waarbij niet eens echt harde eisen werden gesteld(tenminste, in mijn geval)en waar je zelf dus veel invloeden had over hoe uitgebreid het zou worden. Persoonlijk had ik het werk van het schrijven van die review en de 200+km reis naar het HQ er echt wel voor over, ondanks dat ik wist dat ik er mogelijk niets voor terug zou krijgen.
Tuurlijk, ook ik hoopte op een tof bedankje, wat dat betreft snap ik de teleurstelling ook best.
Hier wil ik wel even iets over zeggen.

Ik de envelop die ik binnen keer zat een persoonlijke brief van milan, een tweakers pen, tweakers stickers. Hier was ik oprecht heel blij mee en tweakers verwijt ik ook niks. Zeker omdat alles perfect geregeld was op 7 okt.

Maar nu het deel van MSI: een draakje sleutelhanger. Dit is misschien heel zuur om te zeggen maar dit valt vies tegen. Ze hebben 4 echt gigantische mooie reviews gekregen. Na al dat werk geven ze dit.. Ik had minstens iets persoonlijks verwacht zoals een brief net als die van tweakers. Ik heb tot nu letterlijk geen terugkoppeling op mijn review gekregen (van MSI) en ik heb hier ontzettend veel moeite in gestoken (3500 woorden en veel test resulten). Had dan minimaal op alle reviews gerageerd en gezegt wat ze ervan vinden.. Nu voelt het als een open gat voor mij.

Dus ik vind dat het deel vanuit tweakers prima op orde is, maar juist voor wie de review geschreven is laat simpelweg niks van zich weten. Ik ga morgen ook het mail adres vragen en wil hier even mijn woordje tegen MSI over kwijt. Want dit werkt niet motiverend. Zeker niet voor eventuele andere/nieuwe testpanels.

Sorry maar dit moest er even uit..

Morgen zal ik meer posten hierover al ik achter mijn pc zit. Heb namelijk nog een paar dingetjes.

[ Voor 7% gewijzigd door LangeTreeDorpie op 01-11-2017 23:13 ]

Intel i7 13700k | RTX 3080 | 32GB Geheugen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• cardboardgenie
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 15-06 23:57
Tijdens de testdag zelf kregen we bij Iiyama een functioneel (ademende stof) gamers shirt waar in ik nu natuurlijk super chill (pun intended, want winter) zit te gamen ;)
zo een, alleen dan met een ander logo (Gold Eagle) op de achterkant
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/umiHLMY.jpg

dus verwacht niet dat testers van Iiyama nog iets anders krijgen opgestuurd.

[ Voor 3% gewijzigd door cardboardgenie op 02-11-2017 01:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• darkkingll
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-05 22:39
Ooh, dat shirt is wel gaaf.

De enveloppe van Tweakers heb ik (nog) niet gehad, maar wel een leuke goodiebag van Samsung zelf, met o.a. de eerder genoemde pot Jellybeans en een kort, handgeschreven, bedankje van Samsung.

Ik heb wel een klacht over de bezorger, maar goed. dat is meer voor een ander topic. :X

[ Voor 31% gewijzigd door darkkingll op 02-11-2017 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranze
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-06 22:01
Ik hoop nog wel op een leuk presentje van Acer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rikketikketik
  • Laatst online: 02-06 11:04
darkkingll schreef op donderdag 2 november 2017 @ 08:58:
Ooh, dat shirt is wel gaaf.

De enveloppe van Tweakers heb ik (nog) niet gehad, maar wel een leuke goodiebag van Samsung zelf, met o.a. de eerder genoemde pot Jellybeans en een kort, handgeschreven, bedankje van Samsung.

Ik heb wel een klacht over de bezorger, maar goed. dat is meer voor een ander topic. :X
Ik geloof dat die envelop alleen was bedoeld voor degenen die een MSI laptop hebben gereviewd. Als jij de pot jellybeans van Samsung hebt gekregen is dat waarschijnlijk het bedankje.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• pclinde
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23-04 17:17

pclinde

TechGaming.nl

Pentiumdualcore schreef op woensdag 1 november 2017 @ 22:24:
[...]

Hier wil ik wel even iets over zeggen.

Ik de envelop die ik binnen keer zat een persoonlijke brief van milan, een tweakers pen, tweakers stickers. Hier was ik oprecht heel blij mee en tweakers verwijt ik ook niks. Zeker omdat alles perfect geregeld was op 7 okt.

Maar nu het deel van MSI: een draakje sleutelhanger. Dit is misschien heel zuur om te zeggen maar dit valt vies tegen. Ze hebben 4 echt gigantische mooie reviews gekregen. Na al dat werk geven ze dit.. Ik had minstens iets persoonlijks verwacht zoals een brief net als die van tweakers. Ik heb tot nu letterlijk geen terugkoppeling op mijn review gekregen (van MSI) en ik heb hier ontzettend veel moeite in gestoken (3500 woorden en veel test resulten). Had dan minimaal op alle reviews gerageerd en gezegt wat ze ervan vinden.. Nu voelt het als een open gat voor mij.

Dus ik vind dat het deel vanuit tweakers prima op orde is, maar juist voor wie de review geschreven is laat simpelweg niks van zich weten. Ik ga morgen ook het mail adres vragen en wil hier even mijn woordje tegen MSI over kwijt. Want dit werkt niet motiverend. Zeker niet voor eventuele andere/nieuwe testpanels.

Sorry maar dit moest er even uit..

Morgen zal ik meer posten hierover al ik achter mijn pc zit. Heb namelijk nog een paar dingetjes.
Ik herken je frustraties. In het begin kreeg ik ook nooit echt feedback, of weinig te horen. Nu is het nog wel eens als ik een linkje stuur dat ik een antwoord krijg als: thank you. That's it. :P

Wel is het leuk dat er nu meer mensen zijn met ervaring. Het kost namelijk best veel tijd, zeker als je helemaal vanaf scratch moet beginnen. Mooi reviews allen! :D

Hardware reviews met buitenfotografie, de Intratuin zal jaloers zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heftytastic
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-06 11:18
Zo ik heb mijn review net geupdate met foto's. Volgens mij doen niet heel veel mensen het maar ik GIF images bij gedaan :P . productreview: LG OLED65W7V Zwart review door Heftytastic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105188

pclinde schreef op donderdag 2 november 2017 @ 20:23:
[...]

Ik herken je frustraties. In het begin kreeg ik ook nooit echt feedback, of weinig te horen. Nu is het nog wel eens als ik een linkje stuur dat ik een antwoord krijg als: thank you. That's it. :P

Wel is het leuk dat er nu meer mensen zijn met ervaring. Het kost namelijk best veel tijd, zeker als je helemaal vanaf scratch moet beginnen. Mooi reviews allen! :D
Over het algemeen kan ik begrijpen wat je wil zeggen, je zal niet zomaar de aandacht krijgen van een vertegenwoordiger. Tweakers Userreviews zijn op dit moment ook niet echt een huishoudelijk begrip. Maar, het gaat hier om een evenement welke wordt georganiseerd samen met de bedrijven dus dan mag je er wel wat meer tijd insteken. Een lesje voor de volgende keer.

Misschien dat bedrijven nog moeten inzien dat tussen de userreviews best veel marketable materiaal zit en dat ze misschien wat meer aandacht aan moeten schenken.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 105188 op 04-11-2017 01:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• parsnep
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13-06 12:04

parsnep

Cloud-Master

zojuist ook mijn review van de LG 34UC99 live gezet:

productreview: LG 34UC99-W Wit review door parsnep

V&A | Everything to the Cloud!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MyBearTibbers
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-06 13:58
En mijn review staat ook online!

productreview: LG 32UD59-B Zwart review door MyBearTibbers

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:44
Ook die van mij staat inmiddels online:

productreview: LG 29UM59A-P Zwart review door Nick

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Homerius
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:07
Misschien heb ik het gemist of is nog niet iedereen in de gelegenheid geweest op de reviews af te ronden, maar kunnen we nog een artikel (of .actieplan) verwachten op de frontpage waarin teruggeblikt wordt op het gebeuren en de reviews nog eens op een rijtje gezet worden? Dat lijkt me wel de moeite waard, ook om een ieder te motiveren om reviews te (blijven) maken :)

Los daarvan is het wel apart om toch wat teleurstelling over de 'compensatie' te lezen, terwijl ik me meen te herinneren dat er tijdens het testfest nul handen omhoog gingen op de vraag of mensen een iets terug verwachtten voor hun reviews ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17-06 16:43
Homerius schreef op zondag 5 november 2017 @ 18:34:
Misschien heb ik het gemist of is nog niet iedereen in de gelegenheid geweest op de reviews af te ronden, maar kunnen we nog een artikel (of .actieplan) verwachten op de frontpage waarin teruggeblikt wordt op het gebeuren en de reviews nog eens op een rijtje gezet worden? Dat lijkt me wel de moeite waard, ook om een ieder te motiveren om reviews te (blijven) maken :)

Los daarvan is het wel apart om toch wat teleurstelling over de 'compensatie' te lezen, terwijl ik me meen te herinneren dat er tijdens het testfest nul handen omhoog gingen op de vraag of mensen een iets terug verwachtten voor hun reviews ;)
Ik vind dat het anders ligt. Als reviewer schrijf je de review om anderen te helpen, en niet voor de compensatie. Echter is het natuurlijk wel leuk als er iets van compensatie gegeven wordt.
Als er aangegeven wordt dat men na de review "een bedankje" ontvangt, en dat bedankje bestaat uit een sleutelhanger vind ik dat een beetje matig vanuit de partij die het reviewmateriaal beschikbaar stelt. Geef dan niks, maar zo is het net alsof je een fooi van 10 eurocent aan iemand geeft.

Hadden ze vantevoren niks aangegeven denk ik dat je niemand had gehoord... Ze scheppen toch een verwachtingspatroon.

Mijn review is overigens bijna af. Nog even test laten lezen en de juiste foto's uitkiezen en dan kan hij online. Hoe gaat het bij de anderen die de stofzuiger mogen reviewen?

[ Voor 4% gewijzigd door Pyramiden op 05-11-2017 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K1pje
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:33
@Pyramiden Grotendeels moet de boel bij mij aan elkaar geschreven worden, wel eigenlijk alle inhoud in steekwoorden/ zinnen klaargezet. Ik wacht voornamelijk nog wel op een technische oplossing vanuit de helpdesk omdat ik hem nog steeds niet heb kunnen koppelen via de app...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pyramiden
@K1pje , hmm... Niet zo netjes van ze... Dat gaan minpuntjes worden op het verplichte onderdeel "ondersteuning vanuit de fabrikant", denk ik?

Je mist overigens niet zoveel. De functies zijn hetzelfde als met de afstandsbediening, behalve dat hij de kamer in kaart brengt en je hem kan starten als je niet thuis bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K1pje
@Pyramiden Vriendelijk zijn ze wel, alleen duurt het dus al ruim 2 weken en is er nog geen oplossing (zowel contact via het e-mail formulier op de website als per telefoon).

Wat vind jij van de stofzuiger? Ik blijf hem vinden tegenvallen, zeker voor de prijs dat ie op de markt is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pyramiden
@K1pje Yep, daar komt het bij mij ook op uit... Over 2 of 3 sterren ben ik nog niet uit...
Hij verbouwt bij mij de huiskamer als hij aan de slag is, met als grootste nadeel dat hij slecht detecteert of hij vast zit of niet. Een model die eigenlijk alleen de WiFi optie niet heeft, van LG zelf, kost ongeveer de helft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• K1pje
@Pyramiden Dan heb ik precies dezelfde ervaring als jij hebt, met de krassen bovenop de stofzuiger als bewijs dat ie vrolijk tegen de radiatoren aan beukt (beukt overigens ook gewoon tegen "normale" grote obstakels aan). De 2 sterren gaat ie van mij wel krijgen wanneer ik hem niet gekoppeld krijg met de app binnen de testperiode.....

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:37

Chocoball

瞧好吧!

Er is een overzichtspagina https://tweakers.net/acties/oktobertestfest_2017/1/, maar niet elk product heeft nog een review. Even wat statieken (mogelijk dat Tweakers ons nog op de officiële aantallen trakteert):

Aantal Testfest reviews/hands-on: 62
+3: 8 reviews
+2: 36 reviews
+1: 16 reviews
0 : 2 reviews

[ Voor 0% gewijzigd door Chocoball op 06-11-2017 07:43 . Reden: Aanvulling statistieken ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RalphM.
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-03 10:14
Die van mij staat nu ook online:
productreview: Sony Xperia XZ1 Zwart review door RalphM.

Wel heb ik ondanks het raadplegen van de FAQ van GoT de thumbnails nog niet werkend gekregen. Ook een dubbele witregel lukt nog niet echt. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MCKenzy99
RalphM. schreef op zondag 5 november 2017 @ 21:15:
Die van mij staat nu ook online:
productreview: Sony Xperia XZ1 Zwart review door RalphM.

Wel heb ik ondanks het raadplegen van de FAQ van GoT de thumbnails nog niet werkend gekregen. Ook een dubbele witregel lukt nog niet echt. ;)
Als je bij imgur bij share links die waar [IMG] voor staat kiest werkt het wel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RalphM.
MCKenzy99 schreef op zondag 5 november 2017 @ 22:18:
[...]

Als je bij imgur bij share links die waar [IMG] voor staat kiest werkt het wel
Dat werkt inderdaad beter ja. Dankjewel!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Chocoball schreef op zondag 5 november 2017 @ 19:46:
[...]

Er is een overzichtspagina https://tweakers.net/acties/oktobertestfest_2017/1/, maar niet elk product heeft nog een review. Even wat statieken (mogelijk dat Tweakers ons nog op de officiële aantallen trakteert):

Aantal Testfest reviews/hands-on: 62
+3: 8 reviews
+2: 36 reviews
+1: 16 reviews
0 : 2 reviews
Nog los dat de artikelen daar soms ook niet kloppen

Bij LG Oled tv's stonden er de 65" E7 en C7 en niet de 55" varianten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
Trouwens, voor dat ik mijn review open zet: Ik kom er achter dat ik een andere stofzuiger heb dan ik zou moeten hebben. Ik zou een VR9647PS moeten reviewen, maar ik heb een VR9624PR. Onder welk product moet ik de review zetten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• K1pje
@Pyramiden Misschien iets te logisch; onder het product wat je daadwerkelijk gereviewd hebt?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
Ja, lijkt mij ook, maar ik wilde het in ieder geval even aangeven zodat duidelijk is dat de review gepost wordt bij een ander product dan verwacht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LangeTreeDorpie
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 11-06 18:36

Die is er nu :)

Intel i7 13700k | RTX 3080 | 32GB Geheugen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Homerius
En de komende weken nog 2 delen, super :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Carino
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-05 16:15

Hoe is dat apart? Wanneer er in de gebruiksovereenkomst gesproken wordt over een prijs, kado, bedankje, hoe je het ook wil noemen en daar zo strikt bij beschreven staat dat dit de eerste 3 maanden niet doorverkocht mag worden dan wordt de verwachting gekweekt. Tevens staat de teleurstelling los van een verwachting tot compensatie, je kan prima niks verwachten en alsnog teleurgesteld zijn met een sleutelhanger.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Homerius
Carino schreef op woensdag 8 november 2017 @ 12:55:
[...]
Hoe is dat apart? Wanneer er in de gebruiksovereenkomst gesproken wordt over een prijs, kado, bedankje, hoe je het ook wil noemen en daar zo strikt bij beschreven staat dat dit de eerste 3 maanden niet doorverkocht mag worden dan wordt de verwachting gekweekt.
...
Daar heb je wel een punt; de gebruikersovereenkomst blonk in dat opzicht niet uit in duidelijkheid. Ik ging er van uit dat dat een standaardzin was die was blijven hangen van andere acties met een duidelijke prijs, maar je kunt er inderdaad andere verwachtingen uithalen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Yeuy! Dit is de derde keer dat ik de frontpage haal, hattrick! Mijn leven is compleet!

Eerste keer ging over onderzoek naar een methode om de fabricage van medicijnen een factor 1000 sneller te laten verlopen, kan dat even niet terug vinden.

/edit: moet het nou niet zijn dat ik een secret level unlock ofzo?

Wow wat een nostalgie ineens weer man nu ik eraan terug denk. Dat apparaat om cellen sneller eiwitten uit te laten poepen wordt nu in Amerika getest i.v.m. een eiwit wat sommige vormen van kanker kan bestrijden en voorkomen. Dat eiwit bestaat al langer, maar het probleem is dat maar een heel klein deel van de uitgepoepte eiwitten daadwerkelijk bruikbaar zijn en daardoor is het duur. Nu ze dat kunnen versnellen kan het goedkoper, maar jah voor dat weer door de klinische trails is. Echt een trots momentje geweest dat ik daar aan mocht meewerken.

Dat tetris gebeuren is ook weer zo'n trots momentje. Ik kon destijds (nog steeds niet overigens) echt niet begrijpen dat sommige mensen zo cynisch kunnen zijn tegen alles wat uit het studentenleven komt. Het totaal heeft maar 2500 euro gekost plus een hoooooooooooop tijd. En dan weer dat gezeik over student die tijd besteden aan andere dingen, alsof je als student 24/7 bezig moet zijn met je studie, normale mensen werken toch ook maar 8 uur per dag. Maanden lang elke avond staan beunen daar. Mooie tijden maar helaas ook slechte tijden meegemaakt destijds. Helaas erkende Guinness wel dat het een record is, maar de methode waarmee is gemeten accepteerde ze niet waardoor het record werd verworpen. Wij hebben het record, ook al erkend Guinness het niet. Ik heb ook zovaak aan mensen uit moeten leggen dat het gaat om het record grootste Tetrisveld. Een Tetrisveld is 10x20 vakjes en die vakjes zijn vierkant, het veld kent dus een verhouding 1:2. Dat betekent dat je niet zomaar in de breedte of in de lengte kan groeien, alleen in de diagonalen. Andere mensen hebben wel grotere speeldvelden gemaakt, maar dat zijn geen Tetrisvelden. Het feit dat je alleen in de diagonalen kan groeien is juist dat extra stukje moeilijkheid wat erin zit. Mooie tijden.

En ja dit natuurlijk, ik had specifiek als doelstelling om teardowns the introduceren bij Tweakers, dat idee had ik al voor het TestFest (als jullie terdowns willen, stuur ze maar deze kant op!). Ik heb er een hoop tijd ingestoken en flink mijn best voor gedaan en daarom is het mooi dat je er een beetje erkenning voor krijgt. Achteraf heb je natuurlijk dingen als "oh kak dat had ik anders moeten" of "oh kak ben dat helemaal vergeten", maar er liepen ook zoveel dingen door mijn hoofd en het was voor mij natuurlijk ook een leerproces. Ik wilde de audio uitgang aansluiten op een spectrum analyser om zo te laten zien waarom die audio nou zo bagger is en wat je kan doen om het te verbeteren. Ik had met een maat van me afgesproken om het moederbord onder een röntgenscanner te leggen zodat we eens onder de BGA's kunnen kijken en zien of ze bestand zijn tegen mechanische krachten. Ik wilde een eye plot maken van de USB aansluiting om te zien hoe goed dat design is. En ik heb nog geprobeerd om een anechoïsche kamer te boeken.

Dan loop je weer tegen allemaal problemen aan dat de testopstelling er nog niet staat en dat je er heel veel tijd in moet steken om eerst dat goed te krijgen. Je komt er achter dat je net dat ene apparaatje van een aar tientjes mist waardoor je het weer niet aan elkaar krijgt. Of je probeert afspraken te maken en die liggen dan te ver in de toekomst. De anechoïsche kamer werd afgeraden omdat ze helemaal geen vergelijkingsmateriaal hadden en daardoor de tests eigenlijk niet te interpreteren zouden zijn. Plus ze hadden het apparatuur om een basestation op te zetten niet en ik ga dat niet betalen. Omdat het toestel afgesloten is van de buiten wereld gaat het op volle kracht schreeuwen in de hoop dat het een verbinding kan maken, daar heb je niks aan.

Goeie foto's maken is echt veel moeilijker dan je denkt, ik wilde ifxit style alles markeren en uitleggen maar daar zou zoveel tijd in gaan zitten. Heb de foto's uiteindelijk maar op een hoopje gegooid, de kenners zien het toch wel. Oh en dan weer een pluspuntje, het viel mij ineens op dat het toestel een dualsim sdkaart combo heeft, heb geprobeerd om een discussie aan te zwengelen op XDA, kijken wat die mensen ermee doen.

Ik vond het ook mooi dat ik als nuchtere Brabantse boerenlul mijn mening neer mocht zetten. Andere mensen zeggen dat de achterkant van plastic is en dat het snel krast. Ik denk dat, jah who cares? Het is een gebruiksobject geen pronkstuk. Ik kijk nooit op de achterkant, wat kan mij dat schelen?! En ik ben ook zo bot en direct dat ik keihard zeg waar het op staat, rot op met die klere oordopjes haal ze gewoon helemaal uit de verpakking!

Maar goed, toch een mooi stukje neergezet, ook al ben ik gewend om teveel naar het academische te neigen. Ik zou het mooi vinden als dit een trend word op Tweakers, dan kan ik als een ware hipster zeggen dat ik het deed voor het cool was. :)

Ach, ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik een stukje offtopic ga, het was voor mij even mooi om die trotsmomentjes weer de revu te laten passeren.

[ Voor 169% gewijzigd door Anoniem: 105188 op 09-11-2017 05:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pyramiden
Mijn review staat ook online:
productreview: LG VR9624PR review door Pyramiden

Nog even kijken of ik thumbnails van de foto's kan maken, want zo is het niet ideaal.

Heeft het bedrijf waarvan jullie het product mochten reviewen contact met jullie opgenomen voor het terugsturen? Ik heb namelijk nog niks vernomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• K1pje
@Pyramiden mooie uitgebreide review, ik denk alleen dat je niet het topmodel hebt aangezien dat het model met camera is (die ik wel te testen heb gekregen).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nico Klus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:45
Pyramiden schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 21:13:
Mijn review staat ook online:

Nog even kijken of ik thumbnails van de foto's kan maken, want zo is het niet ideaal.

Heeft het bedrijf waarvan jullie het product mochten reviewen contact met jullie opgenomen voor het terugsturen? Ik heb namelijk nog niks vernomen.
Yep, ze belden me om een ophaal moment af te spreken. Misschien zijn ze je vergeten, ik zal niets verklappen O-)

Aan dit bericht kunnen geen rechten ontleend worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carino
Wie heeft er uberhaubt nog iets vernomen van Tweakers of de fabrikanten? Hier niks, werkelijk niks.
Ik kreeg een week nadat m'n review online stond de vraag hoe het ging met m'n review, ze hadden 'm gemist, maar dat was zo'n beetje het laatste wat ik gehoord heb, en dat is alweer anderhalve week geleden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pyramiden
Ik vond gisteren een email van Tweakers in mijn spamfolder waarin ze inderdaad vroegen hoe het ging en wanneer de review online zou komen. Dus aangegeven dat hij online staat.
Vandaag een reactie dat het goed was dat ik hem onder het correcte product had geüpload en dat hij aan het overzicht toegevoegd zou worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RalphM.
Ik heb ook nog helemaal niks gehoord, maar aangezien het een ruime week geleden is geef ik ze nog even de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrTeun
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 16-06 14:32
Wellicht na woensdag, als de tweede re-cap van het testfest is geweest? Lijkt me dat het evenement dan echt 'afgelopen' is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

En nu ook de review van de 55" variant van de E7 online van mij:

productreview: LG OLED55E7N Zwart review door Hooglander1

Opvallend hoe je eerste indruk eigenlijk best wel overeind blijft. De testperiode heeft me wel iets meer inzicht gegeven, maar ook weer niet zo heel veel eigenlijk.

Feedback of vragen zijn welkom trouwens. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Hooglander1 op 13-11-2017 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esumontere
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 20:05

Esumontere

Floep, banaan.

Hooglander1 schreef op maandag 13 november 2017 @ 17:00:
En nu ook de review van de 55" variant van de E7 online van mij:

productreview: LG OLED55E7N Zwart review door Hooglander1

Opvallend hoe je eerste indruk eigenlijk best wel overeind blijft. De testperiode heeft me wel iets meer inzicht gegeven, maar ook weer niet zo heel veel eigenlijk.
Linkje is stuk...
Nu niet meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Esumontere schreef op maandag 13 november 2017 @ 17:01:
[...]

Linkje is stuk...
Nu niet meer :)
My bad, ik had niet gedacht als je hem opsloeg als preview, hij hem weer offline zou halen. Ik dacht alleen dat hij even wachtte met de aanpassingen committen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 10-06 17:31

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Heb ondertussen de beeldscherm pricewatch: Samsung C27H800 Zwart vorige week weer terug gestuurd naar Tweakers HQ.

Ben druk aan het typen van een review.
Het staat nu als preview.
Hoop deze week af te hebben

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MyBearTibbers
Zojuist een berichtje gekregen dat de koerier het beeldscherm weer komt ophalen.
Ik had zo gehoopt dat LG mij was vergeten :+

Er stond overigens ook in de mail dat ik nog een bedankje zou ontvangen van LG. Dat is toch wel erg aardig van ze!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:20
Mijn review hands-on staat ook online, flink vertraagd door omstandigheden. Maar bij deze productreview: LG OLED65E7V Zwart review door Suicyder

[ Voor 3% gewijzigd door Suicyder op 16-11-2017 00:10 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dutchredgaming

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Ook mijn review staat online, alleen ik moet nog werken aan de layout.

Review: productreview: Samsung C27H800 Zwart review door Dutchredgaming

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TurboTon1973
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-06 21:29
Ik had mijn review willen bijschaven maar dat gaat helaas niet. Ben erg benauwd door een astma aanval. En andere benauwdheidsklachten. Afgelopen tijd diverse onderzoeken gehad. Gisteren bij de longarts en die weet niet goed wat het is. De diverse uitslagen spreken elkaar tegen. :( Gelukkig was ik fit genoeg voor de oktober testfest dag.

Ik had wat aan de vormgeving willen veranderen en uitzoeken waarom de foto's die ik gemaakt heb steeds gedraaid zichtbaar zijn. Ook als ik ze op mijn pc de andere kant op zet komen ze op dezelfde manier online.

productreview: LG Instaview GSX960NEAZ review door TurboTon1973

Tweakers en de diverse bedrijven, bedankt voor de fijne en leuke dag die jullie georganiseerd hebben. _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17-06 15:17
TurboTon1973 schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 11:25:
Ik had wat aan de vormgeving willen veranderen en uitzoeken waarom de foto's die ik gemaakt heb steeds gedraaid zichtbaar zijn. Ook als ik ze op mijn pc de andere kant op zet komen ze op dezelfde manier online.
Dat heeft waarschijnlijk met de EXIF data in de foto's te maken. Geen idee hoe de reviewsectie van Tweakers ermee omgaat, maar je zou de EXIF informatie kunnen verwijderen uit de foto's en ze daarna draaien. Dan zou het goed moeten gaan. Heb dit zelf ook meegemaakt op een joomla website die ik bijhoudt. De software neemt dan de EXIF informatie niet over en denkt dat het liggende foto's zijn.

Latin capital letter y with diaeresis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TurboTon1973
YdieresiS schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 12:05:
[...]

Dat heeft waarschijnlijk met de EXIF data in de foto's te maken. Geen idee hoe de reviewsectie van Tweakers ermee omgaat, maar je zou de EXIF informatie kunnen verwijderen uit de foto's en ze daarna draaien. Dan zou het goed moeten gaan. Heb dit zelf ook meegemaakt op een joomla website die ik bijhoudt. De software neemt dan de EXIF informatie niet over en denkt dat het liggende foto's zijn.
Dank voor de tip daar zal ik naar kijken van het weekeinde. Dat is een kleine moeite om een mooier resultaat te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Had een meeltje gekregen over de LG V30 Winactie voor de mensen die LG producten reviewen. Daarin stond: "Uiterlijk vrijdag 17 november maken we de winnaar van de V30 bekend per e-mail. Houd dus je email goed in de gaten", maar ik heb niks gehad, dus waarschijnlijk niet geworden. Wie wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heftytastic
Anoniem: 105188 schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 19:51:
Had een meeltje gekregen over de LG V30 Winactie voor de mensen die LG producten reviewen. Daarin stond: "Uiterlijk vrijdag 17 november maken we de winnaar van de V30 bekend per e-mail. Houd dus je email goed in de gaten", maar ik heb niks gehad, dus waarschijnlijk niet geworden. Wie wel?
Ik heb niks gezien. Maar ik ook geen mailtje over dat het vandaag bekend zouden maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Heftytastic schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 20:05:
[...]

Ik heb niks gezien. Maar ik ook geen mailtje over dat het vandaag bekend zouden maken.
Dit is de meel.
Hi!

Je hebt met het Oktober Testfest meegedaan met een van de LG Mobile testpanels. Zoals gecommuniceerd tijdens het Oktober Testfest wordt er één LG V30 weggegeven onder degene die een review hebben gepubliceerd.

Publiceren review

Om mee te dingen naar deze prachtige prijs dien je je review uiterlijk aanstaande vrijdag 10 november live te zetten in de Tweakers Pricewatch. De meeste hebben hun review al live gezet maar nog niet iedereen heeft zijn review gepubliceerd.

Retourneren toestel

Je hebt van LG instructies ontvangen hoe je je telefoon weer terug kan sturen. Als je dit nog niet hebt gedaan dan willen we je vragen om dit ook uiterlijk vrijdag 10 november in orde te maken.

Bekendmaking winnaar

Uiterlijk vrijdag 17 november maken we de winnaar van de V30 bekend per e-mail. Houd dus je email goed in de gaten.

Mocht je nog vragen hebben dan horen we die natuurlijk graag!

Groeten,
Heb je voldaan aan alle voorwaarden? Tegen de koelkast mensen was ook gezegd dat ze kans maakte op een V30, ik weet niet hoe dat zit met de TV en monitor mensen.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 105188 op 17-11-2017 20:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Heftytastic
Anoniem: 105188 schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 20:13:
[...]

[...]
Heb je voldaan aan alle voorwaarden? Tegen de koelkast mensen was ook gezegd dat ze kans maakte op een V30, ik weet niet hoe dat zit met de TV en monitor mensen.
Hmm typisch. Ik heb zelf de LG W7 gereviewed. Tijden het Testfest intropraatje werd er door de LG Experts verteld dat onder de LG TV Reviewers een Telefoon verloot zou worden door Tweakers. Dus ik denk nog even afwachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Heftytastic schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 20:20:
[...]
Hmm typisch. Ik heb zelf de LG W7 gereviewed. Tijden het Testfest intropraatje werd er door de LG Experts verteld dat onder de LG TV Reviewers een Telefoon verloot zou worden door Tweakers. Dus ik denk nog even afwachten.
Tja, denk dat ze het organisatorisch flink hebben onderschat. Zo zijn er wel meer aandachtspuntjes, maar goed heb dat al in de feedback aangegeven. Kijken wat ze er mee doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chocoball

Chocoball

瞧好吧!

Het is dat ik al feedback heb gegeven maar denk wel dat het leuker had geweest als "Bureau Gekkigheid" zelf wat meer zichtbaar in dit topic was geweest met tussentijdse updates of aankondigen van een aanstaande recap (waar blijven recap 2 en 3?). Misschien een puntje voor op het lessons learned lijstje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DrTeun
Hier ook nog geen bericht. Zit ook met spanning te wachten op de recaps en ontknoping.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MyBearTibbers
Anoniem: 105188 schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 20:13:
Ik heb 1 van de monitoren mogen reviewen en in de mail voor het retourneren hiervan stond de volgende zin.
"Via LG ontvang je nog een leuk bedankje!".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
MyBearTibbers schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 12:46:
[...]

Ik heb 1 van de monitoren mogen reviewen en in de mail voor het retourneren hiervan stond de volgende zin.
"Via LG ontvang je nog een leuk bedankje!".
Hoe ging het terugsturen? Kreeg je een belletje of een email van LG?
De review van mij staat ondertussen online, en Tweakers is daarvan op de hoogte, maar nog niemand heeft contact met mij opgenomen...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MyBearTibbers
Pyramiden schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 19:03:
[...]

Hoe ging het terugsturen? Kreeg je een belletje of een email van LG?
De review van mij staat ondertussen online, en Tweakers is daarvan op de hoogte, maar nog niemand heeft contact met mij opgenomen...
Ik werd gebeld door LG wanneer de koerier de monitor kan komen ophalen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MCKenzy99
Volgende week besteden we ook aandacht aan de andere producten in het Oktober Testfest, zoals koelkasten, robotstofzuigers en heel veel monitoren en televisies
Zouden de andere twee artikelen nog komen? Het is nu al 2 weken geleden dat de eerste online is gezet. :?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• iloste
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 06-03-2023
MCKenzy99 schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 18:05:
[...]

Zouden de andere twee artikelen nog komen? Het is nu al 2 weken geleden dat de eerste online is gezet. :?
De recap waarbij we de reviews uitlichten die geschreven zijn over de televisies en monitoren gaat morgen online. Daarna volgt er nog één artikel die de reviews onder de loep neemt die geschreven zijn in de overige categorieën.
Chocoball schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 20:32:
Het is dat ik al feedback heb gegeven maar denk wel dat het leuker had geweest als "Bureau Gekkigheid" zelf wat meer zichtbaar in dit topic was geweest met tussentijdse updates of aankondigen van een aanstaande recap (waar blijven recap 2 en 3?). Misschien een puntje voor op het lessons learned lijstje.
Door het vertrek van Zeef moet ik nog even oefenen met het actief deelnemen in de forumtopics. Die gaat zeker op het lessons learned lijstje :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pyramiden
iloste schreef op woensdag 22 november 2017 @ 14:24:
[...]

De recap waarbij we de reviews uitlichten die geschreven zijn over de televisies en monitoren gaat morgen online. Daarna volgt er nog één artikel die de reviews onder de loep neemt die geschreven zijn in de overige categorieën.
ven oefenen met het actief deelnemen in de forumtopics. Die gaat zeker op het lessons learned lijstje :)
Zou mijn review ook aan die pagina toegevoegd kunnen worden? Aangezien ik een ander product ontvangen heb staat hij nog niet in het lijstje:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iloste
Pyramiden schreef op woensdag 22 november 2017 @ 14:39:
[...]

Zou mijn review ook aan die pagina toegevoegd kunnen worden? Aangezien ik een ander product ontvangen heb staat hij nog niet in het lijstje:
Done :)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• DrTeun
Open zojuist mijn mailbox met daarin een mailtje van Tweakers om mij te feliciteren dat ik een V30 heb gewonnen! Klein feestje in de trein hier.
Ik wil Tweakers en LG hier heel graag voor bedanken.
Wellicht een leuk projectje voor een tweede review als de telefoon binnen is =]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• s0ulmaster
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 17:59
DrTeun schreef op woensdag 22 november 2017 @ 16:26:
Open zojuist mijn mailbox met daarin een mailtje van Tweakers om mij te feliciteren dat ik een V30 heb gewonnen! Klein feestje in de trein hier.
Gefeliciteerd :D het zou vrijdag al bekend worden gemaakt, maar ach, iemand is tenminste blij :)

tijd voor wat klusjes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carino
nice, gefeliciteerd!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Gefeliciteerd. Had het al eerder gezegd, maar ik vond jou review toch echt wel een van de betere. Zeker omdat je de koelkast maar een uurtje hebt mogen aanschouwen. Oprecht verdient, veel plezier ermee.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• iloste
Voila: plan: Oktober Testfest - Recap van televisies en monitoren

Het artikel waarbij we de reviews uitlichten die geschreven zijn over de televisies en monitoren.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TurboTon1973
Gefeliciteerd DrTeun,

Veel plezier met je telefoon :) . Begrijp dat je een klein feestje gehouden hebt in de trein.
Dat zou ik ook gedaan hebben.

[ Voor 3% gewijzigd door TurboTon1973 op 23-11-2017 16:27 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MyBearTibbers
Heeft iemand nog iets gehoord van LG?
In mijn mail stond "Via LG ontvang je nog een leuk bedankje!". Ik ben benieuwd wat ze hiermee bedoelen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carino
MyBearTibbers schreef op zondag 26 november 2017 @ 13:33:
Heeft iemand nog iets gehoord van LG?
In mijn mail stond "Via LG ontvang je nog een leuk bedankje!". Ik ben benieuwd wat ze hiermee bedoelen :)
Ik heb geen product van LG getest, maar ook Sony zou nog iets van zich laten horen (al heb ik die hoop inmiddels opgegeven...)

Misschien kunnen Ilonka of Milan meer duidelijkheid geven?

Acties:
  • +8 Henk 'm!

Krijg net een mailtje van @iloste, ik ben dus de tweede winner. Echt top dit, Tweakers en LG bedankt, jullie weten niet hoe blij ik ben. :D

Moet nog wel ff wachten tot januari (waarschijnlijk ivm release) maar jah, iets met gegeven paarden enzo...

/Edit: vandaag echt een klote dag gehad, zo'n dag dat alles misgaat en een taak van 15 min 3 uur moet duren omdat niks meewerkt!

Dan kijk je op je telefoon en zie je een mailtje van Tweakers, maakt je dag direct goed.

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 105188 op 29-11-2017 19:41 ]

• DrTeun
Derde recap van het testfest staat ook online nu.
Anoniem: 105188 schreef op woensdag 29 november 2017 @ 19:19:
Krijg net een mailtje van @iloste, ik ben dus de tweede winner. Echt top dit, Tweakers en LG bedankt, jullie weten niet hoe blij ik ben. :D

Moet nog wel ff wachten tot januari (waarschijnlijk ivm release) maar jah, iets met gegeven paarden enzo...

/Edit: vandaag echt een klote dag gehad, zo'n dag dat alles misgaat en een taak van 15 min 3 uur moet duren omdat niks meewerkt!

Dan kijk je op je telefoon en zie je een mailtje van Tweakers, maakt je dag direct goed.
Van harte gefeliciteerd Sizz!
Ook echt verdient met je teardown, transparantie en eerlijkheid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carino
Anoniem: 105188 schreef op woensdag 29 november 2017 @ 19:19:

Nice, gefeliciteerd! Gelukkig houdt LG zich wel aan de gemaakte afspraken :-)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• iloste

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dutchredgaming

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Mijn layout heb ik inmiddels aangepast.
Zo zijn enorme grote plaatjes wat kleiner :D

productreview: Samsung C27H800 Zwart review door Dutchredgaming

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RalphM.
Carino schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 08:39:
[...]

Ik heb geen product van LG getest, maar ook Sony zou nog iets van zich laten horen (al heb ik die hoop inmiddels opgegeven...)

Misschien kunnen Ilonka of Milan meer duidelijkheid geven?
Het blijft inderdaad zelfs na een e-mail van mijn kant akelig stil. Een geruststellend berichtje zoals "we zijn ermee bezig" of "tot onze spijt heeft Sony zich teruggetrokken" zou op zich wel netjes zijn geweest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chocoball

Chocoball

瞧好吧!

Ik vind de afsluiting in de laatste recap wel wat magertjes maar er komt volgend jaar een vervolg dus. Komt er in dit topic ook nog een formele afsluiting met leuke info, statistieken o.i.d.@DOC_MA, @gerbenvdr of @iloste?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MyBearTibbers
RalphM. schreef op maandag 4 december 2017 @ 14:40:
[...]

Het blijft inderdaad zelfs na een e-mail van mijn kant akelig stil. Een geruststellend berichtje zoals "we zijn ermee bezig" of "tot onze spijt heeft Sony zich teruggetrokken" zou op zich wel netjes zijn geweest.
Bijna een maand verder en nog geen bericht. Complete radio stilte...
Wat je hierboven ook aankaart, laat tenminste iets horen.
De manier waarop het nu gaat verdient in ieder geval geen schoonheidsprijs.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• K1pje
Mijn review staat eindelijk ook online (zat wat vertraging op i.v.m. support vanuit LG)::
productreview: LG Hom-Bot VR9647PS review door K1pje

Commentaar, mits constructief, mag altijd :)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Na het testfest werd mij gevraagd of men een videoreview bij mij thuis mocht opnemen, daardoor kon ik ook de Oled55E7 wat langer aan de tand voelen. Dat is gebeurd, de video is opgenomen en gemonteerd:

Gelukkig zie je helemaal niet dat ik goed ziek was die week :X

Helaas!
De video die je probeert te bekijken is niet langer beschikbaar op Tweakers.net.

[small]Horende bij deze review[/url]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pyramiden
Leuk filmpje!
Is hij in samenwerking gemaakt met LG of met Tweakers? De manier van presenteren komt nogal "niet-Tweakers" op mij over met zo'n voice-over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Pyramiden schreef op maandag 11 december 2017 @ 11:01:
Leuk filmpje!
Is hij in samenwerking gemaakt met LG of met Tweakers? De manier van presenteren komt nogal "niet-Tweakers" op mij over met zo'n voice-over...
Dit is helemaal Tweakers. Komt ook wel overeen met eerdere user-videoreviews die ze hebben gemaakt, je kan ze alleen niet zo makkelijk terugvinden helaas...

LG is de opdrachtgever, maar de uitvoering is gewoon door Tweakers. Er komt ook geen enkele zin in de video waar je zelf niet achter staat. Anders had ik ook niet meegewerkt :)

[ Voor 3% gewijzigd door Hooglander1 op 11-12-2017 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TurboTon1973
Hooglander1 schreef op maandag 11 december 2017 @ 09:44:
Na het testfest werd mij gevraagd of men een videoreview bij mij thuis mocht opnemen, daardoor kon ik ook de Oled55E7 wat langer aan de tand voelen. Dat is gebeurd, de video is opgenomen en gemonteerd:

Gelukkig zie je helemaal niet dat ik goed ziek was die week :X

[video]
[small]Horende bij deze review[/url]
Leuk gedaan dit filmpje. Je weet dat er diverse acteurs en actrices veel geld verdienen die een beetje ziekelijk klinken O-) . Maar zonder gekheid erg goed gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

TurboTon1973 schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 10:39:
[...]

Leuk gedaan dit filmpje. Je weet dat er diverse acteurs en actrices veel geld verdienen die een beetje ziekelijk klinken O-) . Maar zonder gekheid erg goed gedaan.
Haha, @iloste waar blijft mijn Oscar nominatie? :D

Vooral met dank aan het team hoor, mijn werk was relatief eenvoudig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TurboTon1973
Hooglander1 schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 12:19:
[...]

Kijk een echte acteur :-) bedankt ook het hele team als hij een prijs ontvangt.

Maar serieus bij veel dingen in het leven wat je ziet zit er een team groot of klein achter om er een mooi plaatje van te maken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iloste
Hooglander1 schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 12:19:
[...]

Die Oscar nominatie heb je zeker verdiend wat mij betreft! We hadden hier te maken met een natuurtalent :)

Het is inderdaad ontwikkeld in samenwerking met LG maar de productie ligt volledig in handen van Tweakers. Op deze manier proberen we de gepubliceerde reviews tijdens een Tweakers testpanel 'tot leven' te brengen in een inhoudelijke video. Op de actiepagina van Tweakers vind je alle videoreviews die we tot nu toe hebben opgenomen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chocoball

Chocoball

瞧好吧!

Vandaag heb ik vanwege mijn deelname aan het Oktober Testfest.een bedankkaartje en een Testpanel T-shirt van Tweakers gekegen. Bedankt!

Kleine aanvulling, ik was 1 van de Sony reviewers dus de andere Sony reviewers zullen waarschijnlijk ook dit kaartje en T-shirt krijgen.

[ Voor 34% gewijzigd door Chocoball op 19-12-2017 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjvogelaar
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 04-05 10:40
Ja echt geweldig een t-shirt... dat ga ik vast vaak gebruiken.
Nee serieus, bijna 2 maanden na de deadline radiostilte gehad en dan krijg je tshirt. Communicatie is echt iets waar aan gewerkt moet worden. Omtrendt de hele dag eas het al niet geweldig gecommuniceerd, mensen die wel langs mochten komen maar niets te testen kregen ect.
Wil niet ondankbaar overkomen, het was leuk om het Hq te zien, en om een product te mogen testen. Maar er zit vervolgens wel een tijdsinvestering in, reiskosten ect. Een beetje teleurstellend is een tshirt dan wel. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RalphM.
Chocoball schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 14:42:
Vandaag heb ik vanwege mijn deelname aan het Oktober Testfest.een bedankkaartje en een Testpanel T-shirt van Tweakers gekegen. Bedankt!

Kleine aanvulling, ik was 1 van de Sony reviewers dus voor de andere Sony reviewers zullen waarschijnlijk ook dit kaartje en T-shirt krijgen.
Klopt ja. Is een beetje teleurstellend, maar toch netjes dat ze iets hebben gestuurd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carino
Ook ik heb van het weekend een tshirt (en kaartje) ontvangen. Hoewel leuk natuurlijk, is het jammer dat Sony zelf gevlucht lijkt... Anyway, lessons learned voor volgend jaar hoop ik dan maar ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjvogelaar
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 04-05 10:40
Mooi geformuleerd van Sony _O- . Ook ik was een Sony tester.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• manusjevanalles
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:14
Ook ik heb de Sony Xperia getest, en slechts een T-shirt gekregen. Ook nog een maat te groot. Erg teleurgesteld helaas.

☀️ 6440 Wp zuid | 🌡️ Stiebel Eltron WPL 15 ACS, HM Trend | Home Assistant

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• K1pje
Zo, beetje verlaat door de feestdagen en vakantie, maar de robotstofzuiger is nu ook de deur uit. Wel gelijk een andere gekocht omdat het wel gemakkelijk was dat de kamer wat beter opgeschoond werd :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Wist natuurlijk dat het eraan zat te komen, maar had niet verwacht dat het zo snel zou gaan. Vandaag lekker een rustig dagje voor mijzelf ingepland, zodat ik lekker rustig op stal bij de paarden kon zijn, wat kon klussen aan de stal en tegelijk een oog in het zeil houden vanwege het voorspelde weer. Lekker afgesloten en helemaal zen zou je zeggen.

Wordt ik ineens gebeld, ja mijnheer we hebben een pakje voor u en we komen het daar en daar afleveren. Natuurlijk mijn huisadres, dus ik zeg rij maar een stukje door naar daar dat is om de hoek. Hemelsbreed is het nog wel zo'n kleine 15km en dat moet over landweggetjes. Tja, voor een echte Brabander is dat om de hoek, maar de mensen uit de Randstad zijn dat natuurlijk niet gewend.

Paar uur later wordt ik weer gebeld, de chauffeur. Die stond voor de poort, welke poort? De poort waar nummer 2 op staat, tja ik heb wel 5 poorten waar 2 op staat. Na een korte zoektocht had ik de chauffeur gevonden die na heel veel moeite mij al had gevonden.

Even een krabbeltje zetten en ik kreeg het pakje in mijn handen gedrukt, nou wat denk je dat erin zit?

spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/TAurfZqIwVfkl041nTRTDbOL/medium.jpg

_/-\o_ :9~ review incoming!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 372172

Anoniem: 105188 schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 01:03:
Wist natuurlijk dat het eraan zat te komen, maar had niet verwacht dat het zo snel zou gaan. Vandaag lekker een rustig dagje voor mijzelf ingepland, zodat ik lekker rustig op stal bij de paarden kon zijn, wat kon klussen aan de stal en tegelijk een oog in het zeil houden vanwege het voorspelde weer. Lekker afgesloten en helemaal zen zou je zeggen.

Wordt ik ineens gebeld, ja mijnheer we hebben een pakje voor u en we komen het daar en daar afleveren. Natuurlijk mijn huisadres, dus ik zeg rij maar een stukje door naar daar dat is om de hoek. Hemelsbreed is het nog wel zo'n kleine 15km en dat moet over landweggetjes. Tja, voor een echte Brabander is dat om de hoek, maar de mensen uit de Randstad zijn dat natuurlijk niet gewend.

Paar uur later wordt ik weer gebeld, de chauffeur. Die stond voor de poort, welke poort? De poort waar nummer 2 op staat, tja ik heb wel 5 poorten waar 2 op staat. Na een korte zoektocht had ik de chauffeur gevonden die na heel veel moeite mij al had gevonden.

Even een krabbeltje zetten en ik kreeg het pakje in mijn handen gedrukt, nou wat denk je dat erin zit?

spoiler:
[afbeelding]

_/-\o_ :9~ review incoming!
Kijk dat is mooi natuurlijk :)
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste