@Pyramiden Ik was ook al voor het event ingedeeld. Heb net ook een briefing mail gehad.
Dat is dus nog onduidelijker geworden door de mail, als ik de mail lees dan mag ik dus wel een product reviewen terwijl ik voor het event alleen de uitnodigingsmail en nadere informatiemail heb gehad. Geen mail gehad dat ik dus een product mocht reviewen vorige week dus.
Ben ik de enige dan die dit heeft?
[ Voor 6% gewijzigd door DoctorV64 op 12-10-2017 16:59 ]
Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...
Nee hoor same here! Ik neem aan dat we dan niets hoeven te reviewen. Het was dan wel even handig geweest van Tweakers om dat dan even per mail te verduidelijken.DoctorV64 schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 16:25:
Dat is dus nog onduidelijker geworden door de mail, als ik de mail lees dan mag ik dus wel een product reviewen terwijl ik voor het event alleen de uitnodigingsmail en nadere informatiemail heb gehad. Geen mail gehad dat ik dus een product mocht reviewen vorige week dus.
Ik heb de hoop dat ze (WoutF en collega's) meelezen hier, maar ik vermoed dat jij en ik weer blij zijn gemaakt met een dooie mus.
Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...
In de communicatie is inderdaad wel wat fout gegaan. Ik kreeg zojuist een e-mail met een reminder voor het invullen van een gebruiksovereenkomst, terwijl ik de originele e-mail nooit heb ontvangen... Hoe dan ook, hij is ondertekend en ik wacht (on)rustig af op mijn test-laptop!
Ik heb ook net alles teruggestuurd voor de review van de Samsung LC27 monitor. Nu even afwachten tot ik hem binnen heb en dan zo snel mogelijk beginnen met de review, want het is een behoorlijk lijstje met punten die behandeld moeten worden.
Voor de tweakers die in onzekerheid leven: Als je nu nog geen mail hebt gehad over Oktober testfest: gebruikersovereenkomst, dan acht ik de kan klein dat je een product gaat reviewen.
Ik heb heb zojuist een mail gehad over "Briefing & levering MSI GT75VR" en ik heb er ontzettend veel zin in en ga voor de +2/+3 rating
.
Ik heb het volgende gevraagd:
Stel de laptop komt pas vrijdag of maandag binnen, gaan deze dagen ook van de 2 weken af?
Antwoord:
Begrijpelijke vraag, de twee weken gaan in vanaf het moment dat jij de laptop binnen krijgt. Het zou niet helemaal eerlijk zijn als hij maandag pas binnenkomt en jij ineens een hoop dagen minder hebt.
Nou weet ik niet of dit op de review datum slaat, maar ik verwacht van wel.
Ik heb heb zojuist een mail gehad over "Briefing & levering MSI GT75VR" en ik heb er ontzettend veel zin in en ga voor de +2/+3 rating
Ik heb het volgende gevraagd:
Stel de laptop komt pas vrijdag of maandag binnen, gaan deze dagen ook van de 2 weken af?
Antwoord:
Begrijpelijke vraag, de twee weken gaan in vanaf het moment dat jij de laptop binnen krijgt. Het zou niet helemaal eerlijk zijn als hij maandag pas binnenkomt en jij ineens een hoop dagen minder hebt.
Nou weet ik niet of dit op de review datum slaat, maar ik verwacht van wel.
Intel i7 13700k | RTX 3080 | 32GB Geheugen
Het Oktober Testfest Kick-off event was bedoeld voor de testers die ingeloot zijn bij een van de testpanels en daarnaast voor een groep die aanwezig mocht zijn op het event maar niet ingeloot is voor een van de testpanels. Waarschijnlijk behoor jij tot de laatste groep tweakers. Als je ingeloot bent voor een van de testpanels heb je hierover voorafgaand aan het event een mail ontvangen. Er is hier en daar inderdaad wat miscommunicatie ontstaan, we zijn ons daarvan bewust. Sorry! Mochten nog dingen niet duidelijk zijn stuur me dan even een DM.DoctorV64 schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 15:56:
Ik heb wel een mail gehad waarin aangegeven werd dat er nog een uitgebreide briefing komt deze week waar alles wordt uitgelegd qua procedure en product etc (het is pas donderdag). Ik weet dus concreet niet welk product ik mag reviewen
We zullen de overeenkomst nog eens laten checken op wat meer gangbare taalMCKenzy99 schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 16:19:
"Gebruiker zal er voor zorgen dat in Review de bevinden worden beschreven van de test die de gebruiker
heeft ingezonden."
Wat bedoelen ze met deze (vrij slecht opgezette) zin uit de gebruiksovereenkomst, wat ik er nu uithaal is dat de review mijn bevindingen zijn en niet die van iemand anders.
Verder vind ik het een beetje vreemd dat we twee weken de tijd hadden maar dat de review op rond de 23ste gepubliceerd moet worden, met een beetje geluk krijg ik het product deze week nog binnen, maar als dat maandag wordt heb ik dus maar 1 week..
Geen enkel probleem als je je review wat later dan de 23e online zet. Het belangrijkste is dat je voldoende tijd hebt gehad om je product goed te testen zodat je je bevindingen kan delen in een review. Soms is dit na een week al mogelijk maar als je meer tijd nodig hebt neem die gerust.
Eindelijk een duidelijk antwoord, bedankt 👍
Als dit meteen vanaf het begin duidelijk(er) gecommuniceerd was dan zou er geen verwarring geweest zijn.
Dan maar hopen dat ik bij een volgende testpanel wel een product mag reviewen.
Als dit meteen vanaf het begin duidelijk(er) gecommuniceerd was dan zou er geen verwarring geweest zijn.
Dan maar hopen dat ik bij een volgende testpanel wel een product mag reviewen.
iloste schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 19:48:
[...]
Het Oktober Testfest Kick-off event was bedoeld voor de testers die ingeloot zijn bij een van de testpanels en daarnaast voor een groep die aanwezig mocht zijn op het event maar niet ingeloot is voor een van de testpanels. Waarschijnlijk behoor jij tot de laatste groep tweakers. Als je ingeloot bent voor een van de testpanels heb je hierover voorafgaand aan het event een mail ontvangen. Er is hier en daar inderdaad wat miscommunicatie ontstaan, we zijn ons daarvan bewust. Sorry! Mochten nog dingen niet duidelijk zijn stuur me dan even een DM.
Inderdaad tevreden om te horen dat ik gewoon mijn 2 weken kan krijgen. Zat me al wat ongerust te maken toen ik vandaag een mail kreeg dat de bezorger nog moest bellen om een afspraak te maken. Veel dank voor een bericht van de Tweakers medewerkers!
Een bedankje voor leuke dag had ik al op de oorspronkelijke actiepagina achtergelaten.
Voor het Testfest ben ik ingedeeld voor de Sony Xperia XZ1 Compact. Zal even wennen worden om van 6,8 inch smartphone weer terug te gaan naar 4,6 inch smartphone.
Ik heb al eerder voor Tweakers getest dus ben al bekend met de procedure. Eergisteren de gebruikersovereenkomst opgestuurd gekregen en gisteren teruggestuurd. Vandaag een briefing e-mail gehad van bureau gekkigheid inclusief een highlights overzicht van Sony over de Xperia smartphones.
Weet nog niet welke kleur ik ga krijgen, dat is nog een verrassing maar wel alvast Ik ben alvast begonnen met wat opmaak, indeling en de specificaties
Voor het Testfest ben ik ingedeeld voor de Sony Xperia XZ1 Compact. Zal even wennen worden om van 6,8 inch smartphone weer terug te gaan naar 4,6 inch smartphone.
Ik heb al eerder voor Tweakers getest dus ben al bekend met de procedure. Eergisteren de gebruikersovereenkomst opgestuurd gekregen en gisteren teruggestuurd. Vandaag een briefing e-mail gehad van bureau gekkigheid inclusief een highlights overzicht van Sony over de Xperia smartphones.
Weet nog niet welke kleur ik ga krijgen, dat is nog een verrassing maar wel alvast Ik ben alvast begonnen met wat opmaak, indeling en de specificaties
Ik mag het Xbox spel Shadow of war reviewen, woensdag de code voor download ontvangen en de komende dagen eens gaan spelen samen met broertje. Mooie is dat broertje ook de voorganger heeft gespeeld. Hij is dus de vergelijker en ik kijk hoe is dit spel zonder dat je de vorige versie hebt gespeeld
.
Vandaag tussen 12:00 en 14:00 verwacht ik de koerier die mij een pakketje met daarin een Sony Xperia XZ1 Compact brengt. Erg benieuwd naar het toestel en de werking, al zal dat natuurlijk niet veel afwijken van de 'standaard'.
Afgelopen zaterdag een leuke dag gehad, waar we wat mij betreft inhoudelijk wel iets meer de diepte in mochten gaan, maar al met al toch leuke dingen gezien en wat nieuwe dingen geleerd omtrent fotografie.
Voor de toekomstige testpanels is het denk ik verstandig als er nog een keer goed naar de gebruiksovereenkomst gekeken wordt, zo is het natuurlijk onmogelijk om vooraf al te tekenen voor ontvangst en staan er een aantal punten in die op meerdere manieren geinterpreteerd kunnen worden. Voor vragen kan er uiteraard contact opgenomen worden :-)
let the testing begin!
Afgelopen zaterdag een leuke dag gehad, waar we wat mij betreft inhoudelijk wel iets meer de diepte in mochten gaan, maar al met al toch leuke dingen gezien en wat nieuwe dingen geleerd omtrent fotografie.
Voor de toekomstige testpanels is het denk ik verstandig als er nog een keer goed naar de gebruiksovereenkomst gekeken wordt, zo is het natuurlijk onmogelijk om vooraf al te tekenen voor ontvangst en staan er een aantal punten in die op meerdere manieren geinterpreteerd kunnen worden. Voor vragen kan er uiteraard contact opgenomen worden :-)
let the testing begin!
We gaan inderdaad nog eens kritisch naar de bruikleenovereenkomsten kijken. Dank voor de tip!
Succes met testen!
Succes met testen!
Carino schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 10:01:
Vandaag tussen 12:00 en 14:00 verwacht ik de koerier die mij een pakketje met daarin een Sony Xperia XZ1 Compact brengt. Erg benieuwd naar het toestel en de werking, al zal dat natuurlijk niet veel afwijken van de 'standaard'.
let the testing begin!
Zo, op de features na staat de basis voor de review er, nu alleen nog wachten op het hoe en wat qua verzenden/ontvangen.
De zaterdag was erg tof. Ik twijfelde eerst nog of ik vanaf Groningen wel naar Amsterdam wou hiervoor, maar ben erg blij dat ik het heb gedaan. Hoewel het een beetje chaotisch was(wat begrijpelijk is, gezien de drukte) heb ik een erg leuke dag gehad en veel geleerd over Tweakers en de mensen erachter.
Het was mijn eerste keer dat ik naar een dergelijk evenement ben geweest dus ik heb geen vergelijkingsmateriaal, maar ik vond dit zeker voor herhaling vatbaar.
De zaterdag was erg tof. Ik twijfelde eerst nog of ik vanaf Groningen wel naar Amsterdam wou hiervoor, maar ben erg blij dat ik het heb gedaan. Hoewel het een beetje chaotisch was(wat begrijpelijk is, gezien de drukte) heb ik een erg leuke dag gehad en veel geleerd over Tweakers en de mensen erachter.
Het was mijn eerste keer dat ik naar een dergelijk evenement ben geweest dus ik heb geen vergelijkingsmateriaal, maar ik vond dit zeker voor herhaling vatbaar.
Hier ook klaar om het product te ontvangen en de review te starten....de robotstofzuiger.
Ik ben benieuwd of ie dan toch vanuit het Tweakers HQ hierheen komt gereden...in dat geval hoop ik maar dat de review op tijd klaar is
Overigens vond ik het een gezellig Testfest! Tweakers, dank daarvoor!
Edit: het ziet er naar uit dat ik dit weekend toch nog zelf moet stofzuigen
Ik ben benieuwd of ie dan toch vanuit het Tweakers HQ hierheen komt gereden...in dat geval hoop ik maar dat de review op tijd klaar is
Edit: het ziet er naar uit dat ik dit weekend toch nog zelf moet stofzuigen
[ Voor 12% gewijzigd door rabe83 op 14-10-2017 11:47 ]
Stiekem ben ik wel een beetje jaloers op je toekomstige XZ1 compact, ik ben benieuwd naar je bevindingen. Veel plezier!Chocoball schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 23:17:
Een bedankje voor leuke dag had ik al op de oorspronkelijke actiepagina achtergelaten.
[...]
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.
Hier nog 1: ben erg benieuwd wanneer ik bericht krijg dat ie onderweg israbe83 schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 17:33:
Hier ook klaar om het product te ontvangen en de review te starten....de robotstofzuiger.
Ik ben benieuwd of ie dan toch vanuit het Tweakers HQ hierheen komt gereden...in dat geval hoop ik maar dat de review op tijd klaar is :-)
Zojuist gebeld door de koerier dat de Acer laptop morgen wordt langsgebracht. Ben benieuwd!
Dank je, we krijgen wel veel overeenkomsten zo, eerst Xiaomi nu Sony XperiaKiswum schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 19:34:
[...]
Stiekem ben ik wel een beetje jaloers op je toekomstige XZ1 compact, ik ben benieuwd naar je bevindingen. Veel plezier!
Had nog geen belletje van de koerier gehad, dacht eerst dat wordt dan zeker maandag maar alsnog rond 21.00 een belletje gekregen voor een bezorgafspraak voor morgen.
ik heb nog niets gehoord over de Iiyama G2530HSU die ik ga testen. deze is nog hiet binnen ondanks dat ik woensdag al een bevestiging heb gekregen dat mijn gebruikersovereenkomst ontvangen is en donderdagochtend een mail dat het verzonden is.
@iloste wat gebeurt er als de monitor helemaal niet afgeleverd word?
[ Voor 24% gewijzigd door ard1998 op 14-10-2017 12:57 ]
De Aorus GTX 1060 is gisteren binnengekomen en ondertussen al uitgebreid op de foto geweest. Momenteel zit ie weer knus in de doos om de "oude" GPU eens door een berg benchmarks heen te sturen. Begin wel echt een pesthekel te krijgen aan 3DMark Fire Strike. Onstabiele bende is dat zeg. Complete systeemcrashes, programmacrashes en om de haverklap "Test run was cancelled by user". Uhhmm, No. User wasn't even in the same room. En die demo kan ik ondertussen ook wel dromen.
Gelukkig draaiden de Unified Benchmarks zonder 1 fuck-up vrij consistent door, dus dat is dan wel weer fijn. Ondertussen dan maar alvast headers klussen, foto's bewerken en grafieken-templates bouwen. Wordt vervolgd!
Wel jammer trouwens dat veel games die ik heb geen ingebouwde benchmark hebben. Lijkt me toch niet zo moeilijk als game-ontwikkelaar om die erin te stoppen? Althans, neem aan dat als je een game aan het bouwen bent dat je ook al iets van een testtool hebt om de prestatie te meten. Of denk ik dan echt te makkkelijk?
Gelukkig draaiden de Unified Benchmarks zonder 1 fuck-up vrij consistent door, dus dat is dan wel weer fijn. Ondertussen dan maar alvast headers klussen, foto's bewerken en grafieken-templates bouwen. Wordt vervolgd!
Wel jammer trouwens dat veel games die ik heb geen ingebouwde benchmark hebben. Lijkt me toch niet zo moeilijk als game-ontwikkelaar om die erin te stoppen? Althans, neem aan dat als je een game aan het bouwen bent dat je ook al iets van een testtool hebt om de prestatie te meten. Of denk ik dan echt te makkkelijk?
Ik heb inmiddels de Acer ontvangen! Hij gaat vanmiddag op de pijnbank
Die van mij komt vanavond rond half 6! Ben benieuwd.Esumontere schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 13:51:
Ik heb inmiddels de Acer ontvangen! Hij gaat vanmiddag op de pijnbank
Zo, ik typ dit nu ook met nieuw uitzicht.
Eerste indruk van de Samsung LC27HG70 is best positief. Jammer dat het een reed gebruikte test-model is, waardoor de unboxing fotos wat minder zijn, maar goed, je kan niet alles hebben.
Voor de rest is het wel even wennen, Dit scherm is een stuk groter dan mijn oude scherm.
Eerste indruk van de Samsung LC27HG70 is best positief. Jammer dat het een reed gebruikte test-model is, waardoor de unboxing fotos wat minder zijn, maar goed, je kan niet alles hebben.
Voor de rest is het wel even wennen, Dit scherm is een stuk groter dan mijn oude scherm.
De IIyama XUB3490WQSU is vandaag ontvangen.
Voor zover ik met windows 10 zie, is standaard enkel frequentie 29/30 Hz beschikbaar. Alleen met een aangepaste resolutie is 60Hz in te stellen.
Vandaag maar eens films en games proberen. Morgen kantoorwerkzaamheden.
Voor zover ik met windows 10 zie, is standaard enkel frequentie 29/30 Hz beschikbaar. Alleen met een aangepaste resolutie is 60Hz in te stellen.
Vandaag maar eens films en games proberen. Morgen kantoorwerkzaamheden.
Is die Iiyama ook curved? Misschien wel interessant om wat bevindingen naast elkaar te leggen t.z.t.
Net de Geforce GTX 1060 ontvangen. Tijd om de camera te gaan pakken en kijken of ik fotos kan maken.
Zojuist is mijn testpanel product ook binnen gekomen: MSI GT75VR
Even een benchmark
http://www.userbenchmark.com/UserRun/5380874
Note: Deze benchmark gebruikt maar 1 van de 2 GTX 1070's
Even een benchmark
Deze liyama is niet curved. Tot nu toe ook nog geen curved monitor gebruikt, waardoor het moeilijk te vergelijken is.darkkingll schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 15:56:
Is die Iiyama ook curved? Misschien wel interessant om wat bevindingen naast elkaar te leggen t.z.t.
Zolang je er recht voor zit is alles goed te zien. Zit je bijvoorbeeld op de linkerhelft te kijken dan wordt het wel wat moeilijker om de klok rechtsonder te lezen.
Goh, doettie toch een stukje beter dan die van mij.Pentiumdualcore schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 17:52:
Zojuist is mijn testpanel product ook binnen gekomen: MSI GT75VR
Even een benchmark
@jerrycan92 heb jij bericht gehad van iiyama of kwam de bezoeger op een willekeurig moment?
Ik ben meerdere keren gebeld door golden express. Eerst om adres en tijd af te spreken, daarna nog eens om een nieuw moment af te spreken en tenslotte toen de koerier langskwam.ard1998 schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 21:14:
@jerrycan92 heb jij bericht gehad van iiyama of kwam de bezoeger op een willekeurig moment?
Dan vind ik het vreemd dat ik nog steeds niets gehoord hebjerrycan92 schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 21:21:
[...]
Ik ben meerdere keren gebeld door golden express. Eerst om adres en tijd af te spreken, daarna nog eens om een nieuw moment af te spreken en tenslotte toen de koerier langskwam.
De Sony Xperia XZ 1 Compact is vanavond door de koerier bezorgd. Gelijk bekeken en van updates voorzien. Morgen begint het echte werk en staat als eerste productfoto's maken op het programma. Gek genoeg zaten er uit de doos al vingerafdrukken op, anders had ik tot morgen gewacht met uitproberen vanwege de foto's.
Vanmiddag netjes mijn Acer binnen gekregen, heb hoge verwachtingen van deze laptop, zeker op gaming gebied
Blijft bij jullie ook de backspace toets schuin naar beneden staan als je deze vanuit de enter toets benaderd?Tranze schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 14:13:
[...]
Die van mij komt vanavond rond half 6! Ben benieuwd.
Daarmee bedoel ik als je de Backspace-toets in druk niet in het midden maar op de onderste rand van de toets.
PS: sorry voor mijn dubbele reactie, maar krijg de vorige niet samen gevoegd met deze post

[ Voor 26% gewijzigd door sh4rp88 op 14-10-2017 22:39 ]
Nee, dat herken ik niet.sh4rp88 schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 21:55:
[...]
Blijft bij jullie ook de backspace toets schuin naar beneden staan als je deze vanuit de enter toets benaderd?
Daarmee bedoel ik als je de Backspace-toets in druk niet in het midden maar op de onderste rand van de toets.
PS: sorry voor mijn dubbele reactie, maar krijg de vorige niet samen gevoegd met deze post
Dan ga je van een koude kermis thuiskomensh4rp88 schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 21:54:
Vanmiddag netjes mijn Acer binnen gekregen, heb hoge verwachtingen van deze laptop, zeker op gaming gebied

[ Voor 46% gewijzigd door Esumontere op 14-10-2017 22:50 ]
Dat valt toch wel mee? Als je hem vergelijkt met een GTX 1070, 1080 wel, maar voor een laptop is zo'n 1050 best prima. De meeste games ga je op medium wel halen.Esumontere schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 22:49:
[...]
Dan ga je van een koude kermis thuiskomen
Het is inderdaad wel prima, maar hoge verwachtingen vind ik niet op zijn plaats. Maar dat ligt ook volledig aan het vergelijkingsmateriaal inderdaad. Als je het vergelijkt met een 5 jaar oude laptop met een iGPU dan is het inderdaad een grote vooruitgangPyramiden schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 10:46:
[...]
Dat valt toch wel mee? Als je hem vergelijkt met een GTX 1070, 1080 wel, maar voor een laptop is zo'n 1050 best prima. De meeste games ga je op medium wel halen.
Enkele Overclock resultaten van de MSI GT75VR @4.400Ghz (43 x 102.333):
Intel XTU(Ranking #8):

Cinebench R15:

Userbenchmark: Stock en 4.4Ghz
Tijdens de meeste benchmarks wordt de CPU ongeveer 75-85 graden(MSI turbofan mode on). In de XTU rankings zie je records dat de CPU 95-100 graden wordt, maar dat durf ik toch niet aan
Intel XTU(Ranking #8):

Cinebench R15:

Userbenchmark: Stock en 4.4Ghz
Tijdens de meeste benchmarks wordt de CPU ongeveer 75-85 graden(MSI turbofan mode on). In de XTU rankings zie je records dat de CPU 95-100 graden wordt, maar dat durf ik toch niet aan

Hallo allemaal,
Gisteren de MSI ge63vr binnengekregen en ben er meteen mee aan de slag gegaan.
Na het opstarten stuitte ik gelijk op vele problemen, zoals verschillende drivers die niet meewerkten.
WiFi kon niet aan, RGB van het toetsenbord wilde ook niet meewerken en er kwam gekraak uit de speaker zonder dat deze aan stond. Uiteindelijk de oplossing gevonden door middel van het clean installen van deze drivers, deze opnieuw installeren via de MSI site en de problemen waren opgelost. Jammer dat deze laptop zo binnenkwam.
Verder ben ik druk bezig met het opbouwen van de review. Onderwerpen staan al en ben nu bezig met het testen. Hopelijk loopt het wel allemaal wat voorspoediger bij jullie!
Alvast veel succes gewenst,en tot de volgende post dan maar!
Gisteren de MSI ge63vr binnengekregen en ben er meteen mee aan de slag gegaan.
Na het opstarten stuitte ik gelijk op vele problemen, zoals verschillende drivers die niet meewerkten.
WiFi kon niet aan, RGB van het toetsenbord wilde ook niet meewerken en er kwam gekraak uit de speaker zonder dat deze aan stond. Uiteindelijk de oplossing gevonden door middel van het clean installen van deze drivers, deze opnieuw installeren via de MSI site en de problemen waren opgelost. Jammer dat deze laptop zo binnenkwam.
Verder ben ik druk bezig met het opbouwen van de review. Onderwerpen staan al en ben nu bezig met het testen. Hopelijk loopt het wel allemaal wat voorspoediger bij jullie!
Alvast veel succes gewenst,en tot de volgende post dan maar!
Inmiddels al wat uren met de Laptop gespeeld en getest, ben zeer tevreden over het product. Wat de gaming prestaties betreft ben ik zeer te spreken, bijvoorbeeld: Call of Duty Ghosts op Ultra 1920X1080 werkt prima!
Nu goed bezig met het bedenken van leuke onderwerpen wat betreffende de geschreven review... Ik vindt het nog altijd jammer dat ik niet bij het event aanwezig was ivm onduidelijke mails
.
Iedereen veel succes toegewenst
Nu goed bezig met het bedenken van leuke onderwerpen wat betreffende de geschreven review... Ik vindt het nog altijd jammer dat ik niet bij het event aanwezig was ivm onduidelijke mails
Iedereen veel succes toegewenst
De monitor wordt via Iiyama naar je verzonden. Ik ga even checken wat de status is.
ard1998 schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 12:49:
ik heb nog niets gehoord over de Iiyama G2530HSU die ik ga testen. deze is nog hiet binnen ondanks dat ik woensdag al een bevestiging heb gekregen dat mijn gebruikersovereenkomst ontvangen is en donderdagochtend een mail dat het verzonden is.
Ik heb de GTX 1060 binnen gekregen, en bezig geweest om te testen.
Het instaleren van de drivers en de bij behorende " aorus graphics engine" was een ramp.
Nvidia bleef crashen met de drivers instaleren, gelukkig opgelost om met de drivers die bij Gigabyte gelinkt waren (die echt al een stuk ouder zijn dan de huidige) en dan de nieuwste daar overheen te installeren.
aorus graphics engine blijft bij mij crashen met een MB_LED error, waarschijnlijk omdat mijn Moederbord geen leds heeft. Ik heb het een kwartier op de achtergrond door laten draaien en toen kwam hij wel naar voren.
De eerste testen al gedraaid en kwamen zelfs met mijn oude systeem goed naar voren, alleen heb ik op The Division echt bottleneck problemen met mijn CPU dus ik weet in iedergeval wat mijn volgend upgrade is
Het instaleren van de drivers en de bij behorende " aorus graphics engine" was een ramp.
Nvidia bleef crashen met de drivers instaleren, gelukkig opgelost om met de drivers die bij Gigabyte gelinkt waren (die echt al een stuk ouder zijn dan de huidige) en dan de nieuwste daar overheen te installeren.
aorus graphics engine blijft bij mij crashen met een MB_LED error, waarschijnlijk omdat mijn Moederbord geen leds heeft. Ik heb het een kwartier op de achtergrond door laten draaien en toen kwam hij wel naar voren.
De eerste testen al gedraaid en kwamen zelfs met mijn oude systeem goed naar voren, alleen heb ik op The Division echt bottleneck problemen met mijn CPU dus ik weet in iedergeval wat mijn volgend upgrade is
Ik zal vanavond ook maar eens ermee aan de slag gaan. Afgelopen week compleet gaar geweest en teveel door blijven lopen op het werk (
), waardoor ik in de avonden geen energie meer had en maar ging slapen.
Inhaalweek

Inhaalweek
Anoniem: 372172
kutgwSuicyder schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 12:02:
Ik zal vanavond ook maar eens ermee aan de slag gaan. Afgelopen week compleet gaar geweest en teveel door blijven lopen op het werk (![]()
![]()
![]()
), waardoor ik in de avonden geen energie meer had en maar ging slapen.
Inhaalweek
Ik heb je niet gezien @ de meetup @VECTOR . Foei 
Ow ik heb de preview / Hands-on van de E7, wel basis verhaal en foto's gedaan. Moet alles nog in vorm gaan gieten, zodat het ook leesbaar is, mijn notities zijn nogal euhm... warrig soms
Ow ik heb de preview / Hands-on van de E7, wel basis verhaal en foto's gedaan. Moet alles nog in vorm gaan gieten, zodat het ook leesbaar is, mijn notities zijn nogal euhm... warrig soms
@ard1998 Ik krijg vandaag de GB2760QSU-B1 monitor van Iiyama binnen. Ik was vrijdag avond rond een uur of 9 pas gebeld voor een levering op zaterdag wanneer ik niet thuis was en ben vanochtend weer gebeld voor een levering.
Ik kreeg vandaag ook een mailtje van Iiyama zelf met de vraag of ik ook freesync ging testen.
Dit ben ik ook van plan om te gaan doen, mijn HD7850 is toch aan vervanging toe dus heb een RX580 gekocht, nu wil het alleen dat ik een modulaire PSU heb en m'n 6+2 pins nog bij m'n ouders heb liggen
wordt dus woensdag voor dat ik Freesync kan testen, maar kan al wel mooi de 144hz, kleurweergave etc testen vanmiddag
Ik kreeg vandaag ook een mailtje van Iiyama zelf met de vraag of ik ook freesync ging testen.
Dit ben ik ook van plan om te gaan doen, mijn HD7850 is toch aan vervanging toe dus heb een RX580 gekocht, nu wil het alleen dat ik een modulaire PSU heb en m'n 6+2 pins nog bij m'n ouders heb liggen

wordt dus woensdag voor dat ik Freesync kan testen, maar kan al wel mooi de 144hz, kleurweergave etc testen vanmiddag
Zou je misschien ook kunnen kijken wanneer de robotstofzuigers binnenkomen? Ik heb ook geen tracking of verder instructie daarover ontvangen. Had hem eigenlijk wel voor het weekend verwacht.iloste schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 08:46:
De monitor wordt via Iiyama naar je verzonden. Ik ga even checken wat de status is.
[...]
heb hem ook vandag binnen gekregen, na de voetbaltraining gaat het een lange avond wordencardboardgenie schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 14:51:
@ard1998 Ik krijg vandaag de GB2760QSU-B1 monitor van Iiyama binnen. Ik was vrijdag avond rond een uur of 9 pas gebeld voor een levering op zaterdag wanneer ik niet thuis was en ben vanochtend weer gebeld voor een levering.
Dit ben ik ook van plan om te gaan doen, mijn HD7850 is toch aan vervanging toe dus heb een RX580 gekocht, nu wil het alleen dat ik een modulaire PSU heb en m'n 6+2 pins nog bij m'n ouders heb liggen![]()
Nee daar heb ik geen last van. Ondertussen ook lekker de review aan het schrijven en wat foto's gemaakt.sh4rp88 schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 21:55:
[...]
Blijft bij jullie ook de backspace toets schuin naar beneden staan als je deze vanuit de enter toets benaderd?

[ Voor 5% gewijzigd door Tranze op 16-10-2017 16:07 ]
Wat zijn die stickers toch lelijk... Ik heb ze er meteen vanaf getrokken.Tranze schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 16:04:
[...]
Nee daar heb ik geen last van. Ondertussen ook lekker de review aan het schrijven en wat foto's gemaakt.
[afbeelding]
Geen idee of ze hem met stickers terug willen, dus voor de zekerheid heb ik ze maar even laten zitten.Esumontere schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 16:06:
[...]
Wat zijn die stickers toch lelijk... Ik heb ze er meteen vanaf getrokken.
Wow die laptop ziet er portable uit.. Kan ik van mijn MSI bakbeest niet zeggenEsumontere schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 16:06:
[...]
Wat zijn die stickers toch lelijk... Ik heb ze er meteen vanaf getrokken.

Ja dat dacht ik ook al. Vooral die FullHD sticker, dat is ook niet echt een pluspunt van deze tijd meer. Als een laptop geen FullHD(+) scherm heeft en tegen de 1000 euro kost moeten ze zich schamen maar als die het wel heeft is dat normaal. Verder vind ik die Intel en Nvidia sticker best prima.
Maar ik vind het wel een mooie foto
[ Voor 13% gewijzigd door LangeTreeDorpie op 16-10-2017 17:07 ]
Hier is de Iiyama XUB2792 vandaag afgeleverd. Morgen bij daglicht maar eens uitpakken, installeren en proberen, ben benieuwd
Ik zal in elk geval eerst wat ruimte moeten maken aangezien deze een stukje groter is dan m'n eigen monitor.
Ik vind persoonlijk de stickers ook niet mooi, maar vind het niet mijn keus om ze eraf te halen of niet.Tranze schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 16:11:
[...]
Geen idee of ze hem met stickers terug willen, dus voor de zekerheid heb ik ze maar even laten zitten.
Mocht iemand hier meer info over hebben hoor ik dat graag
Morgen komt als het goed is de Samsung LC27H800 hier aan, camera ligt klaar, ben erg benieuwd.
Zelfde status hier, dus ik lees ook even meePyramiden schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 15:01:
[...]
Zou je misschien ook kunnen kijken wanneer de robotstofzuigers binnenkomen? Ik heb ook geen tracking of verder instructie daarover ontvangen. Had hem eigenlijk wel voor het weekend verwacht.
Zo, Het grootste gedeelte van de tekst is af, nu nog de plaatjes en een paar kleine stukjes over o.a. ghosting en de unboxing. Wat was ook alweer zo'n beetje het maximum aantal woorden voor een user review?

Uitgaande van woorden van 8 tekens inclusief spaties en leestekens, 32768.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Ik heb ook zojuist mijn Samsung LC27HG70 ontvangen, gelijk na mijn lunch maar even uitpakken en foto's maken
edit: Eerste indruk is erg goed, scherm ziet er mooi uit. (is wel best groot...)
edit: Eerste indruk is erg goed, scherm ziet er mooi uit. (is wel best groot...)
[ Voor 27% gewijzigd door MCKenzy99 op 17-10-2017 15:29 ]
Vanochtend de koerier langsgehad, monitor is binnen en de foto's zijn al gemaakt. Nu aan de slag met het testen.
Ondertussen de "oude" GPU (en stiekem behoorlijk stoffige
) na wat benchmarks eruit gehaald en de GTX 1060 van Aorus erin geschroefd. De switch van AMD drivers naar GeForce drivers ging zowaar in 1 keer soepel, viel me niet tegen. Met pijn in mn hart ondertussen MSI Afterburner vervangen door de Aorus eigen software, die tot nu toe niet tegenvalt. Beetje, uuh, oranje, dat wel
Net trouwens als het gedrocht van een website van Aorus, trage bende is dat zeg

Net trouwens als het gedrocht van een website van Aorus, trage bende is dat zeg

Vandaag de Sony ZX1 Compact van de koerier ontvangen. Direct wat foto's gemaakt, zoals Foritain als tip gaf
. Vanavond maar direct beginnen met de eerste ondervindingen opschrijven.
Persoonlijk ben ik erg benieuwt naar deze telefoonGnrlSchnavy schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 14:12:
Vandaag de Sony ZX1 Compact van de koerier ontvangen. Direct wat foto's gemaakt, zoals Foritain als tip gaf. Vanavond maar direct beginnen met de eerste ondervindingen opschrijven.
Veel plezier met het testen
Voor de mensen die problemen ondervinden bij het runnen van 3dmark voor videokaart benchmarks.
Bij mij was de oplossing om zelf Java JDK te downloaden. En uit de installatie map van de JDK de JRE map te kopieren naar de 3dmark folder.
Op dit moment draait Time Spy zonder problemen.
Bij mij was de oplossing om zelf Java JDK te downloaden. En uit de installatie map van de JDK de JRE map te kopieren naar de 3dmark folder.
Enorm bedankt voor de tipDiange schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 21:12:
Voor de mensen die problemen ondervinden bij het runnen van 3dmark voor videokaart benchmarks.
Ha, herkenbaar. Ik had hetzelfde gevoel. Het is wel een gaaf schermMCKenzy99 schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 12:53:
Ik heb ook zojuist mijn Samsung LC27HG70 ontvangen, gelijk na mijn lunch maar even uitpakken en foto's maken
Mijn review is inmiddels zo goed als af, morgen even de plaatjes toevoegen en misschien nog wat linkjes naar de diverse kopjes en dan kan die gepubliceerd worden.
Ik ben ondertussen al vrolijk aan het testen gegaan met de smartphone alleen ik heb nog een vraag. LG wil graag dat de testers van de LG q6 ook de Military Standard Durability (MIL-STD 810) van de telefoon testen. Echter willen zij wel graag de telefoon weer heel terug aan het einde. Hoe kun je dat ooit testen als je niet het risico mag nemen dat de smartphone stuk gaat?
Heb in ieder geval :vincentroel schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 11:05:
Ik ben ondertussen al vrolijk aan het testen gegaan met de smartphone alleen ik heb nog een vraag. LG wil graag dat de testers van de LG q6 ook de Military Standard Durability (MIL-STD 810) van de telefoon testen. Echter willen zij wel graag de telefoon weer heel terug aan het einde. Hoe kun je dat ooit testen als je niet het risico mag nemen dat de smartphone stuk gaat?
"Bedankt voor je mailtje! We begrijpen dat je de telefoon 14 dagen lang intensief gaat testen, gebruikssporen zijn dus niet meer dan normaal na een goede testperiode."
Terug kegregen toen ik vragen stelde over de gebruikers overeenkomst die ik moest tekenen voor mijn Sony XZ1.
Het dagelijks gebruik al wel lekker aan het testen, maar dit weekend eens echt aan de gang met de camera ect !
Vandaag een mail gehad over het testen van de Samsung LC32HG70.
Ik kan mij ergens herinneren dat er twee weken waren om te reviewen (correct me if i'm wrong). Inmiddels is het 18 oktober en als ik het correct heb kan het zijn dat het artikel pas binnenkomt op zaterdag 21 oktober, misschien wel maandag 23 oktober.
Terwijl ik het artikel de 23ste moet terugsturen
Ik kan mij ergens herinneren dat er twee weken waren om te reviewen (correct me if i'm wrong). Inmiddels is het 18 oktober en als ik het correct heb kan het zijn dat het artikel pas binnenkomt op zaterdag 21 oktober, misschien wel maandag 23 oktober.
Terwijl ik het artikel de 23ste moet terugsturen

[ Voor 3% gewijzigd door Antrax op 18-10-2017 11:21 . Reden: Added small text: Correct me if i'm wrong. ]
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Hier zit het eerste ochtendje gebruik van de Iiyama XUB2792QSU er bijna op. Tot nu toe heb ik alleen m'n normale werkzaamheden (browsen, tekstverwerken, e-mailen, etc.) gedaan, en dat bevalt allemaal goed. Lekker veel ruimte, en prima beeld (ook met redelijk veel lichtinval). Misschien dat ik eind van de middag nog kan beoordelen hoe het met de bruikbaarheid zit als de zon er direct in schijnt.
Vanavond als ik tijd heb eens kijken hoe het bevalt bij weinig licht, en dan de komende dagen nog wat dingen als games, films etc. beoordelen.
Vanavond als ik tijd heb eens kijken hoe het bevalt bij weinig licht, en dan de komende dagen nog wat dingen als games, films etc. beoordelen.
Hetzelfde hier. Ik zou ook me monitor de 23ste terug moeten sturen terwijl ik hem nog niet eens binnen heb. Het gaat een crappe review worden.Antrax schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 11:18:
Vandaag een mail gehad over het testen van de Samsung LC32HG70.
Terwijl ik het artikel de 23ste moet terugsturen![]()
groetjes van de hardware freak. PS: als je deze comment/bericht useful vond, laat een +je achter :)
Ik had begrepen dat de monitor in de week van de 23e weer op word gehaald. Met een beetje mazzel dus pas aan het eind van de week. Ik heb mijzelf er al bij neergelegd dat je niets kan plaatsen over het gebruik op langere termijn, 2 weken is daar gewoon te kort voor.
Misschien kan @DOC_MA of @gerbenvdr hier meer over vertellen? Het wordt anders een zeer smalle review in zeer weinig tijd. Kunnen jullie niet overleggen met Samsung over een langere review periode dan de 23ste of een retour afspraak tot de review klaar is?Mister Hardware schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 12:03:
Hetzelfde hier. Ik zou ook me monitor de 23ste terug moeten sturen terwijl ik hem nog niet eens binnen heb. Het gaat een crappe review worden.
Ik realiseer mij wel dat de bruikleenovereenkomst daardoor niet meer klopt qua datums.
Ik wil best een goede review schrijven voor Samsung alleen is de retourdatum zeer kort ten opzichten van het nog niet geleverde artikel. Samsung wil imo. toch een objectief en eerlijke review?
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Tweakers heeft mij toegezegd dat ik gewoon 2 weken de tijd krijg om te testen, misschien dat @iloste er meer over kan zeggen?
Ik heb afgelopen zaterdag het toestel mogen ontvangen en sindsdien gebruik ik het toestel dagelijks. In grote lijnen heb ik het geheel dan ook wel kunnen testen. Nog even wat details toevoegen omtrent foto's en video's en dan thuis maar eens laten lezen of het verhaal een beetje loopt.
Ik had overigens wel meer verwacht van Sony, ze lijken te mikken op de high-end markt maar slaan deze plank best flink mis.
Ik had overigens wel meer verwacht van Sony, ze lijken te mikken op de high-end markt maar slaan deze plank best flink mis.
Vanaf het moment dat je het product hebt ontvangen heb je rond de 14 dagen de tijd. Het zou natuurlijk super zijn als het lukt om alle reviews van het Oktober Testfest ook in oktober te publiceren. Maar kwaliteit staat voorop dus als je langer de tijd nodig hebt om het product te testen dan is dat geen probleem. Eind deze week/begin volgende week nemen we met alle testers contact op om af te stemmen wanneer het product opgehaald wordt. Stuur me een DM als je meer specifieke vragen hebt.
Antrax schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 12:24:
[...]
Misschien kan @DOC_MA of @gerbenvdr hier meer over vertellen? Het wordt anders een zeer smalle review in zeer weinig tijd. Kunnen jullie niet overleggen met Samsung over een langere review periode dan de 23ste of een retour afspraak tot de review klaar is?
Ik realiseer mij wel dat de bruikleenovereenkomst daardoor niet meer klopt qua datums.
Ik wil best een goede review schrijven voor Samsung alleen is de retourdatum zeer kort ten opzichten van het nog niet geleverde artikel. Samsung wil imo. toch een objectief en eerlijke review?
Mister Hardware schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 12:03:
[...]
Hetzelfde hier. Ik zou ook me monitor de 23ste terug moeten sturen terwijl ik hem nog niet eens binnen heb. Het gaat een crappe review worden.
[ Voor 10% gewijzigd door iloste op 18-10-2017 14:54 ]
Lekker bezig, ik heb hem dus pas net, ga dit weekend maar eens wat schrijven. Heb jij dingen als de kleurtemperatuur enzo kunnen testen, ik heb hier namelijk de spullen niet voor.darkkingll schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 10:10:
[...]
Ha, herkenbaar. Ik had hetzelfde gevoel. Het is wel een gaaf scherm
Mijn review is inmiddels zo goed als af, morgen even de plaatjes toevoegen en misschien nog wat linkjes naar de diverse kopjes en dan kan die gepubliceerd worden.
Nope, ook het spul niet voor. Ik heb daarvoor verwezen naar het Samsung kalibratierapport, die ik ga toevoegen als foto.
Hallo allemaal,
Hiero gaat het op het moment uitstekend. Ben lekker met de laptop bezig. Games runnen uitstekend. Goede bouw kwaliteit etc. Review staat al voor een gedeelte en hoop eind van de week er klaar mee te zijn. Hopelijk lukt het ook bij iedereen tot nu toe.
Groeten!
Hiero gaat het op het moment uitstekend. Ben lekker met de laptop bezig. Games runnen uitstekend. Goede bouw kwaliteit etc. Review staat al voor een gedeelte en hoop eind van de week er klaar mee te zijn. Hopelijk lukt het ook bij iedereen tot nu toe.
Groeten!
Gisteren heb ik via via mail contact gehad met MSI. Ik had de vraag of ik de laptop open zou mogen maken om er dan met een flir camera warmtebeelden van te maken. Het atwoord was: "Je mag de laptop open maken zo lang deze niet kapot gaat
. Gaat dat lukken denk je?". En ja natuurlijk gaat dat lukken 
Op de foto's kan je goed zien aan welke zeide de GPU's zitten. AIDA64 load.

16MP foto

In de uiteindelijke review zitten meer flir foto's.
Op de foto's kan je goed zien aan welke zeide de GPU's zitten. AIDA64 load.

16MP foto

In de uiteindelijke review zitten meer flir foto's.
[ Voor 5% gewijzigd door LangeTreeDorpie op 18-10-2017 17:57 ]
Hallo allemaal!
Ik mag de gtx 1060 aorus xtreme edition reviewen
dit ding is echt geweldig, zo stil en wordt amper warm vergeleken mijn vorige 1060.
Ik ben lekker tussen de tentamens door mijn review aan het schrijven (ik heb helaas geen herfstvakantie
) Maar ik moet iets over de modbaarheid schrijven weet iemand wat hiermee bedoeld wordt? Bedoelen ze hiermee het inbouwen van de kaart?
-Itzdoomalex
dit ding is echt geweldig, zo stil en wordt amper warm vergeleken mijn vorige 1060.
Ik ben lekker tussen de tentamens door mijn review aan het schrijven (ik heb helaas geen herfstvakantie
-Itzdoomalex
ik denk dat hoe je de persoonlijke twist kan geven aan de grafische kaart, zoals het vervangen van de behulzing of het toevoegen van RGB dingen. weet het niet zeker.Itzdoomalex schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 21:04:
Hallo allemaal!
Ik ben lekker tussen de tentamens door mijn review aan het schrijven (ik heb helaas geen herfstvakantie) Maar ik moet iets over de modbaarheid schrijven weet iemand wat hiermee bedoeld wordt? Bedoelen ze hiermee het inbouwen van de kaart?
-Itzdoomalex

Onze lieve vriendjes van Samsung, LG en Sony in de Oktoberfest scoren overigens behoorlijk slecht op milieu-verantwoordelijk produceren. Wellicht een interessant detail in de reviews, mocht je om het milieu geven.
[ Voor 7% gewijzigd door CyberMania op 18-10-2017 22:43 ]
Jazeker, ik zou graag voor de +2 of +3 review gaan3x3 schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 21:17:
Leuk dat er ook een stukje competitie speelt tussen ons allen!
[ Voor 14% gewijzigd door LangeTreeDorpie op 19-10-2017 01:08 ]
Ik had geluk, het testproduct (GS63VR 6RF Stealth Pro) kwam al zaterdag binnen (ik woon in Amsterdam, misschien daarom). Op dit moment doe ik alles wat ik met mijn desktop en de eigen laptop doe nu alleen met dit testproduct om goed te kunnen vergelijken (school/werk, internet, films/tv kijken en gamen).
Mijn indruk: mooi apparaat- maar kan hij mijn huidige systemen vervangen?
Mijn indruk: mooi apparaat- maar kan hij mijn huidige systemen vervangen?
Rijden er toevallig al robotstofzuigers rond voor de review...of is iemand deze onderweg tegengekomen?
De buurman heeft hem vandaag ontvangen voor me, net afgehaald maar zit nog in de doos omdat ik morgen eerst wil proberen wat goede foto's te nemenrabe83 schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 16:44:
Rijden er toevallig al robotstofzuigers rond voor de review...of is iemand deze onderweg tegengekomen?
Ik verwacht hem vandaag of morgen. Hij is nog niet binnen.rabe83 schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 16:44:
Ik had geen tracking gekregen, pakketje is per koerier aangekomen 
rabe83 schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 18:32:
@K1pje @Pyramiden
Thanks voor de reply!
Hier ook nog niets (ook geen tracking?)...ik ben benieuwd wat en waneer het gaat worden aangezien Tweakers heeft aangegeven dat het beloofde model niet meer voorradig was bij LG voor mij om te testen...
Ik heb een eerste versie van mijn review van de Acer online staan! Ik moet nog een hoop foto's toevoegen en het verhaal nog wat tweaken, maar de basis is er!
[ Voor 21% gewijzigd door Esumontere op 19-10-2017 22:02 ]
ondanks de cursus revieuws schrijven vind ik het nog steeds lastig. voortgang is onderweg, maar langzaam.
het is in iedergeval een leuke uitdaging om uit te zoeken wat een goede review maakt in de categorie waarin je test
het is in iedergeval een leuke uitdaging om uit te zoeken wat een goede review maakt in de categorie waarin je test
[ Voor 37% gewijzigd door ard1998 op 19-10-2017 22:59 ]
ik probeer morgen wat meer verhaal te kunnen tikken, ik heb de afgelopen drie dagen in België op filmset gezeten en zit daar ook van zaterdag tot woensdag, dus wat weinig tijd
..
Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik