Misschien kan je wat meer inspiratie opdoen bij de populaire Top 10 userreviews https://tweakers.net/reviews/ard1998 schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 22:57:
ondanks de cursus revieuws schrijven vind ik het nog steeds lastig. voortgang is onderweg, maar langzaam.
het is in iedergeval een leuke uitdaging om uit te zoeken wat een goede review maakt in de categorie waarin je test
Ik wil je best wel helpen!ard1998 schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 22:57:
ondanks de cursus revieuws schrijven vind ik het nog steeds lastig. voortgang is onderweg, maar langzaam.
het is in iedergeval een leuke uitdaging om uit te zoeken wat een goede review maakt in de categorie waarin je test
Hardware reviews met buitenfotografie, de Intratuin zal jaloers zijn.
Zelf was ik wel aanwezig bij 1 van de 2 workshops over review schrijven die door @Yero werd gegeven. De aanwezigen heb ik nog verteld over reviews schrijven en wat tips gegeven.pclinde schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 00:25:
[...]
Ik wil je best wel helpen!Ik was er tijdens het OktoberFest niet.
Met de abbo dag wel! Stuur gerust een DM.
Bij deze steun ik het initiatief van pclinde, mochten er reviewers met vragen zijn stuur mij gerust een DM.
De tekst van m'n review is (qua inhoud) klaar. Nu moet er alleen nog aan de layout en opmaak gewerkt worden, en natuurlijk ook nog aan het invoegen en bijwerken van de foto's. Vanavond of morgen moet het verhaal online kunnen staan, en kan de monitor weer de doos in. Het lastige met het reviewen van een monitor vond ik dat de prestaties zonder echt te kunnen vergelijken of meten vaak erg subjectief zijn. Maar aan de andere kant: daarom is het ook een gebruikersreview
Ik zit met hetzelfde "probleem". Heb namelijk weinig behoefte de fantastische koeler eraf te gaan slopen. Of zouden ze doelen op de RGB verlichting en hoe goed je m daarmee kan gebruiken voor casemodden of iets in die richting.Itzdoomalex schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 21:04:
Hallo allemaal!
Ik mag de gtx 1060 aorus xtreme edition reviewen
dit ding is echt geweldig, zo stil en wordt amper warm vergeleken mijn vorige 1060.
Ik ben lekker tussen de tentamens door mijn review aan het schrijven (ik heb helaas geen herfstvakantie) Maar ik moet iets over de modbaarheid schrijven weet iemand wat hiermee bedoeld wordt? Bedoelen ze hiermee het inbouwen van de kaart?
-Itzdoomalex
Ik ga nog even nadenken over hoe ik die vorm kan geven, maar anders denk ik dat ik dit stukje er toch echt uit ga laten. Een stukje erin stoppen waarin ik niks zinnigs kan zeggen vind ik namelijk niet de bedoeling en niet wenselijk. Ook over "Beeldkwaliteit" ben ik een beetje in de war. Als het gaat over hoe goed games eruit zien, dat komt terug in de Prestaties. Maar voor zover ik weet heeft een GPU niet per se iets te maken met de beeldkwaliteit (als in scherpte, kleurweergave etc). Misschien dat @iloste dat voor ons verder kan verduidelijken?
PS: voor de mensen die zich afvragen hoe we aan deze onderwerpen komen, in de briefingsmail stonden een aantal onderwerpen die ze graag behandeld zouden zien.
[ Voor 6% gewijzigd door Micktator op 20-10-2017 13:30 ]
Kei mooi hoe hier steeds meer reviews bij komen 
Onderstussen ben ik ook klaar met mijn review en pppff wat is die lang geworden, 3500 woorden
. Nu nog wachten op de foto's en dan kan hij online.
Onderstussen ben ik ook klaar met mijn review en pppff wat is die lang geworden, 3500 woorden

Intel i7 13700k | RTX 3080 | 32GB Geheugen
Same here, zondag alles weer inpakken en dan kan het (helaas) weer terug. Morgen nog even de foto's toevoegen en dan kan mijn review ook gepubliceerd worden.Homerius schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 13:15:
De tekst van m'n review is (qua inhoud) klaar. Nu moet er alleen nog aan de layout en opmaak gewerkt worden, en natuurlijk ook nog aan het invoegen en bijwerken van de foto's. Vanavond of morgen moet het verhaal online kunnen staan, en kan de monitor weer de doos in. Het lastige met het reviewen van een monitor vond ik dat de prestaties zonder echt te kunnen vergelijken of meten vaak erg subjectief zijn. Maar aan de andere kant: daarom is het ook een gebruikersreview
Edit, net wat foto's geplaatst en de review online gezet..
productreview: Samsung LC27HG70 Blauw, Grijs review door darkkingll
[ Voor 12% gewijzigd door darkkingll op 20-10-2017 15:18 ]
De robotstofzuiger die ik heb ontvangen is overduidelijk gebruikt, helaas, dan maar foto's met stof 
EDIT: De robotstofzuiger was behalve gebruikt ook al geregistreerd met de bijbehorende app. Voor mij is het nu onmogelijk om het apparaat aan mijn (net aangemaakte) account te koppelen en die functionaliteit te gaan testen (zonder de app kan je volgens mij ook niets met de camerafuncties)
. Daarom maar gelijk een mailtje gedaan naar de helpdesk van LG (2 werkdagen reactietijd), kunnen we de ondersteuning vanuit LG gelijk meenemen in de review
EDIT: De robotstofzuiger was behalve gebruikt ook al geregistreerd met de bijbehorende app. Voor mij is het nu onmogelijk om het apparaat aan mijn (net aangemaakte) account te koppelen en die functionaliteit te gaan testen (zonder de app kan je volgens mij ook niets met de camerafuncties)

[ Voor 69% gewijzigd door K1pje op 20-10-2017 17:07 ]
Nicedarkkingll schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 14:01:
[...]
Same here, zondag alles weer inpakken en dan kan het (helaas) weer terug. Morgen nog even de foto's toevoegen en dan kan mijn review ook gepubliceerd worden.
Na een hoop geklooi met plaatjes en layout moet het nu maar goed zijn, en heb ik ook m'n review gepubliceerd: productreview: Iiyama ProLite XUB2792QSU-B1 Zwart review door Homerius
Ben zelf vrij ver met mijn review van de LC27H800, zou morgen of zondag online moeten staan.
ThanksHomerius schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 17:41:
[...]
Nicenette review, en ik zie dat jij de ghosting ook met ufo's getest hebt
![]()
Na een hoop geklooi met plaatjes en layout moet het nu maar goed zijn, en heb ik ook m'n review gepubliceerd: productreview: Iiyama ProLite XUB2792QSU-B1 Zwart review door Homerius
Wel echt een gigantisch verschil met de oude, cheap-ass Belinea monitoren die ik op werk heb.

Zal binnenkort jouw review ook eens bekijken, je hebt genoeg tekst i.i.g.
[ Voor 4% gewijzigd door darkkingll op 20-10-2017 21:11 ]
Hier zou hij uiterlijk donderdag verstuurd worden... Maar nog niks binnen... Misschien maar even een mailtje richting Tweakers doen... Jij had hem donderdag al binnen?K1pje schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 16:03:
De robotstofzuiger die ik heb ontvangen is overduidelijk gebruikt, helaas, dan maar foto's met stof
EDIT: De robotstofzuiger was behalve gebruikt ook al geregistreerd met de bijbehorende app. Voor mij is het nu onmogelijk om het apparaat aan mijn (net aangemaakte) account te koppelen en die functionaliteit te gaan testen (zonder de app kan je volgens mij ook niets met de camerafuncties). Daarom maar gelijk een mailtje gedaan naar de helpdesk van LG (2 werkdagen reactietijd), kunnen we de ondersteuning vanuit LG gelijk meenemen in de review
@Pyramiden ; Klopt, hij kwam bij mij op donderdag binnen zonder vooraankondiging (buurman had hem in ontvangst genomen)
@Pyramiden Gisteren nog even contact gehad met tweakers en zij zijn in de veronderstelling dat LG de stofzuigers uiterlijk donderdag zouden versturen. Hier overigens ook nog geen exemplaar om te testen, dus de deadline van 23-10 ga ik zeker niet halen.
Misschien dat hij vandaag nog komt...maar dat ligt natuurlijk ook aan de koeriersdienst?
Edit: ik vrees dat de robotstofzuiger ergens een verkeerde afslag heeft genomen onderweg ...
Misschien dat hij vandaag nog komt...maar dat ligt natuurlijk ook aan de koeriersdienst?
Edit: ik vrees dat de robotstofzuiger ergens een verkeerde afslag heeft genomen onderweg ...

[ Voor 12% gewijzigd door rabe83 op 21-10-2017 16:22 ]
@rabe83 Dat van de deadline is bekend, maar daar had Tweakers bij mij ook een mail gestuurd dat er verlenging op zit i.v.m. het verlate versturen.
(in tegenstelling tot de normale stofzuiger, die is per definitie eng)
EDIT: de poezen vinden het apparaat reuze interessant maar ook engNog meer goed nieuws, is dat jullie iets langer de tijd krijgen om de stofzuiger te testen en te reviewen. In zo’n korte periode kun je namelijk geen goede review schrijven. We zouden het heel leuk vinden als de review voor Oktober Testfest nog in oktober geplaatst kan worden, maar mocht dit niet haalbaar zijn, neem dan alsjeblieft contact met ons op, zodat we naar de mogelijkheden kunnen kijken
[ Voor 11% gewijzigd door K1pje op 21-10-2017 10:54 ]
Mijn review staat online
https://tweakers.net/prod...aspire-a715-71g-76z5.html
Super cool product dankjewel Tweakers & Coolblue
Met vriendelijke groet,
Ferdi Tas
Super cool product dankjewel Tweakers & Coolblue

Met vriendelijke groet,
Ferdi Tas
Whoop whoop, ziet er goed uit! Leuk dat je er veel dezelfde punten in aanstipt als dat ik doe in mijn nog online te zetten review! Vriendin is er nog even doorheen geweest, dus ik mag nog wat taalkronkels rechttrekkenEsumontere schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 21:39:
Ik heb een eerste versie van mijn review van de Acer online staan! Ik moet nog een hoop foto's toevoegen en het verhaal nog wat tweaken, maar de basis is er!

Mijn review staat ook online! 
productreview: Acer Aspire A715-71G-76Z5 review door Tranze
Het was leuk om te doen en jammer dat de laptop mij weer moet verlaten
productreview: Acer Aspire A715-71G-76Z5 review door Tranze
Het was leuk om te doen en jammer dat de laptop mij weer moet verlaten
net even de ouderenmodus van de q6 laten testen door m'm oma, geeft iniedergeval vermaak....
En ook die van mij is af en online!
productreview: Gigabyte AORUS GeForce GTX 1060 Xtreme Edition 6G (rev. 2.0) r...
productreview: Gigabyte AORUS GeForce GTX 1060 Xtreme Edition 6G (rev. 2.0) r...
Gisteren de Samsung LC27H800 monitor binnen gekregen. Vandaag wat foto's genomen en even aangesloten natuurlijk.
De menu settings zijn in het Koreaans, toch maar even de handleiding opzoeken
Aan dit bericht kunnen geen rechten ontleend worden.
Niet tegen MSI zeggen he
Het leek me gaaf om een laptop quadcore CPU 1000cb (Cinebanch score) te zien halen. Dus ben ik aan het rekenen gegaan. Op 4.4Ghz haalde hij 943cb. 4.4 / 943 x 1000 = 4.67Ghz nodig om 1000cb te halen.
Laat ik eerst maar eens 4.65Ghz(4.6 x 101.083) proberen.

Dit was dus al voldoende
.
Daarna heb ik nog een userbenchmark gedraait. Deze test duurt een stuk minder lang voor het CPU gedeelte. Daarom dacht ik vooruit dan, laat ik 4.7Ghz(46 x 102.167) proberen. De bovenste 5% van de i7 7820HK behaalt een score van 96%. Op 4.7Ghz haalt hij maar liefst 113%
.
Maximale temperatuur was 87 graden. Nu zit de laptop zowel met thermals als voltage tegen de top. Bij 0.05Volt erbij restart de laptop direct (soort van VRM protectie?).
Gaaf om te zien hoeveel er in zo'n laptop chip zit, echt ongelofelijk.

Het leek me gaaf om een laptop quadcore CPU 1000cb (Cinebanch score) te zien halen. Dus ben ik aan het rekenen gegaan. Op 4.4Ghz haalde hij 943cb. 4.4 / 943 x 1000 = 4.67Ghz nodig om 1000cb te halen.
Laat ik eerst maar eens 4.65Ghz(4.6 x 101.083) proberen.

Dit was dus al voldoende
Daarna heb ik nog een userbenchmark gedraait. Deze test duurt een stuk minder lang voor het CPU gedeelte. Daarom dacht ik vooruit dan, laat ik 4.7Ghz(46 x 102.167) proberen. De bovenste 5% van de i7 7820HK behaalt een score van 96%. Op 4.7Ghz haalt hij maar liefst 113%

Maximale temperatuur was 87 graden. Nu zit de laptop zowel met thermals als voltage tegen de top. Bij 0.05Volt erbij restart de laptop direct (soort van VRM protectie?).
Gaaf om te zien hoeveel er in zo'n laptop chip zit, echt ongelofelijk.
toch handig google translate.
Zo wordt je toch nog multi-culti hahaNico Klus schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 16:09:
Gisteren de Samsung LC27H800 monitor binnen gekregen. Vandaag wat foto's genomen en even aangesloten natuurlijk.
Succes !
Mooie review, dingetje wat mij opvalt is dat jij een display naar mini display port kabel erbij kreeg, terwijl ik display naar display port ontving. beetje vreemd opzichdarkkingll schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 14:01:
[...]
Same here, zondag alles weer inpakken en dan kan het (helaas) weer terug. Morgen nog even de foto's toevoegen en dan kan mijn review ook gepubliceerd worden.
edit: na wat googlen blijkt dat je er normaal dus ook een hdmi kabel bij hoort te krijgen

[ Voor 7% gewijzigd door MCKenzy99 op 21-10-2017 21:54 ]
Mijn review is nu ook bijna af (komt vandaag of morgen op de site). Een week heb ik de gaming laptop intensief in gebruik gehad, ik hoop ik heb genoeg dingen kunnen testen
.
Als het goed is ontvang ik deze week de LG 29UM59A.
Ik ben heel erg benieuwd hoe deze monitor mij gaat bevallen
Ik ben heel erg benieuwd hoe deze monitor mij gaat bevallen
Aangezien de te testen LG robotstofzuiger nog steeds niet binnnen is vandaag toch maar weer zelf de gewone stofzuiger gepakt
...het begon toch een beetje te stoffig te worden aangezien ik sinds het testfest begonnen was met het creëren van een goede testomgeving

Mijn review is nu ook online geplaatst, https://tweakers.net/prod...amsung-c27h800-zwart.html. Dit was mijn eerste uitgebreide review, dus ik kijk erg uit naar jullie feedback!
Hallo testers!
Zojuist mijn review afgerond en geplaats op de pagina van de laptop. Ik zie dat al redelijk wat mensen hun review hebben geplaatst, mooi! Heb een leuke periode gehad met mijn grote vriend, helaas wordt hij binnenkort weer opgehaald. Voor degenen die nog druk bezig zijn met hun review of er nog mee moeten beginnen: succes!
Mijn review: https://tweakers.net/prod...r-7rf-005nl-(raider).html
Zojuist mijn review afgerond en geplaats op de pagina van de laptop. Ik zie dat al redelijk wat mensen hun review hebben geplaatst, mooi! Heb een leuke periode gehad met mijn grote vriend, helaas wordt hij binnenkort weer opgehaald. Voor degenen die nog druk bezig zijn met hun review of er nog mee moeten beginnen: succes!
Mijn review: https://tweakers.net/prod...r-7rf-005nl-(raider).html
Hallo medetesters!
Ik heb ook mijn review afgerond en online geplaatst!
Ik heb ook mijn review afgerond en online geplaatst!
Met die 2 Maine Coons die wij in huis hebben rondlopen heb je in een halve dag weer een geschikte testomgeving gecreëerdrabe83 schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 15:18:
Aangezien de te testen LG robotstofzuiger nog steeds niet binnnen is vandaag toch maar weer zelf de gewone stofzuiger gepakt...het begon toch een beetje te stoffig te worden aangezien ik sinds het testfest begonnen was met het creëren van een goede testomgeving
Verwijderd
Ik krijg de video tag niet aan de praat in mijn review.
/edit:
Opgelost, video stond nog op prive.
/edit:
Opgelost, video stond nog op prive.
[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2017 02:39 ]
Ik ben de laatste slag aan het leggen aan mijn review, nog een watt meter weten te scoren dus ik kan nog even snel het verbruik van de video kaart vast leggen.
Na een week er mee hebben gespeeld en getest te hebben is het een leuke kaart die bijna alles op full HD wegvreet zonder ooit echt heet te worden,
Na een week er mee hebben gespeeld en getest te hebben is het een leuke kaart die bijna alles op full HD wegvreet zonder ooit echt heet te worden,
Verwijderd
Ik ook, ben even de laatste loodjes aan het leggen.
Dom dom dom, had het idee dat ik genoeg foto's had gemaakt met het toestel maar kom er nu pas achter dat dat allemaal is verstuurd via Whatsapp. Whatsapp past weer compressie toe en dat is niet eerlijk voor de review. Toch maar snel ff wat foto's maken.
Hoe kom ik van deze rare padding af?
Heeft als resultaat:
Het forum heeft een andere CSS dus ziet er anders uit, maar onder en boven de foto word er automatisch padding toegepast die ik maar niet weg krijg, ook niet als ik de cellpadding aanpas.
Dom dom dom, had het idee dat ik genoeg foto's had gemaakt met het toestel maar kom er nu pas achter dat dat allemaal is verstuurd via Whatsapp. Whatsapp past weer compressie toe en dat is niet eerlijk voor de review. Toch maar snel ff wat foto's maken.
Hoe kom ik van deze rare padding af?
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| [table] [tr] [td] [center][url=https://tweakers.net/ext/f/dLqZJytaSsk4Ku7RmKmI4QlR/full.jpg] [img=234,176]https://tweakers.net/ext/f/dLqZJytaSsk4Ku7RmKmI4QlR/medium.jpg[/img] [/url][/center] [/td] [/tr] [tr] [td bgcolor=#CCCCCC][center][small]Links LG G6 en rechts LG Q6[/small][/center][/td] [/tr] [/table] |
Heeft als resultaat:
Links LG G6 en rechts LG Q6 |
Het forum heeft een andere CSS dus ziet er anders uit, maar onder en boven de foto word er automatisch padding toegepast die ik maar niet weg krijg, ook niet als ik de cellpadding aanpas.
Zo... twee uur voordat de koerier het toestel komt halen (ja... nu al...) heb ik de review af kunnen ronden en online gezet :-) ik ben benieuwd!
Hallo mede-testers,
ook mijn review staat nu online:
productreview: MSI GS63VR 6RF-023NL Stealth Pro review door L0la
Voor diegene die nog aan het schrijven is: veel succes!
ook mijn review staat nu online:
productreview: MSI GS63VR 6RF-023NL Stealth Pro review door L0la
Voor diegene die nog aan het schrijven is: veel succes!
Leuk om de reviews online te zien komen
Was er zelf helaas niet bij, ben wel benieuwd naar de reviews van de LG 32UD59 en 32UD89, deze waren volgens mij ook onderdeel van het testfest?
Was er zelf helaas niet bij, ben wel benieuwd naar de reviews van de LG 32UD59 en 32UD89, deze waren volgens mij ook onderdeel van het testfest?
Is er een plek waar je een overzicht van alle reviews van het testfest kan vinden? Of komt die nog? Meen me te herinneren dat er zoiets beschreven werd in één van de mails voorafgaand aan de kick-off dag
Goed weer even gat in mijn tijd gevonden en zin ook om verder te werken aam de handson. Wat druk prive en weekje goed beroerd geweest (lag niet aan het bier of eten hoor Tweakers
).
Kijken of ik hem vanavond toch helemaal af kan ronden, was de bedoeling het allemaal al af te hebben, maar ziek zijn betekend dubbel zoveel werk zodra ik terug ben
Kijken of ik hem vanavond toch helemaal af kan ronden, was de bedoeling het allemaal al af te hebben, maar ziek zijn betekend dubbel zoveel werk zodra ik terug ben
Beste medetweakers, mijn review over PRTG staat online.
https://tweakers.net/prod...-netwerk-monitor-500.html
Hij is nog niet helemaal af, maar iets met tijd en deadlines en zo.. Pas vanavond begonnen met typen, dus ik vind dat ie best goed is ;-)
Hij is nog niet helemaal af, maar iets met tijd en deadlines en zo.. Pas vanavond begonnen met typen, dus ik vind dat ie best goed is ;-)
Een deel hebben jullie al kunnen zien via het forum maar mijn review staat ook online
.
MSI GT75VR 7RE(Titan SLI)-039NL
Hopelijk vinden jullie het net zo leuk om te lezen als ik het vond om te schrijven en testen. Laat me maar weten wat jullie ervan vinden
.
Hopelijk vinden jullie het net zo leuk om te lezen als ik het vond om te schrijven en testen. Laat me maar weten wat jullie ervan vinden
[ Voor 8% gewijzigd door LangeTreeDorpie op 23-10-2017 20:07 ]
Mijn review is ondertussen ook online.
productreview: Iiyama ProLite XUB3490WQSU-B1 Zwart review door jerrycan92
#roastme
productreview: Iiyama ProLite XUB3490WQSU-B1 Zwart review door jerrycan92
#roastme
Verwijderd
Nou zo te zien past dit product best goed bij je profiel en heeft tweakers goed zijn huiswerk gedaan. Misschien is het ook een beetje je eigen schuld dat je dit mag reviewen, had je tweakers maar niet zoveel informatie moeten geven.jvwou123 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 19:46:
Alle grappen op een stokje, ik heb je nog geen cijfer gegeven omdat je bezig bent. Misschien kan je nog wat vertellen over het product zelf, hoe het werkt, waar het voor dient en wat de bijzonderheden zijn. Screenshots zou ook mega handig zijn. Ik vraag dit omdat ik zelf opzoek ben naar een degelijk product voor monitoring. Heb nu zelf houwtje touwtje iets inelkaar gezet met InfluxDB en Grafana maar dat voldoet niet meer.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2017 20:26 ]
Ben nog druk aan het schrijven aan mijn review. Hoop hem morgen of overmorgen online te zetten. Kwam er door een andere review te lezen achter dat ik wat instellingen over het hoofd had gezien
, die ik al mistte in een monitor van deze prijsklasse
.

Ga ik morgen doen. Lig nu met migraine in bed...Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 20:21:
[...]
Nou zo te zien past dit product best goed bij je profiel en heeft tweakers goed zijn huiswerk gedaan. Misschien is het ook een beetje je eigen schuld dat je dit mag reviewen, had je tweakers maar niet zoveel informatie moeten geven.![]()
![]()
Alle grappen op een stokje, ik heb je nog geen cijfer gegeven omdat je bezig bent. Misschien kan je nog wat vertellen over het product zelf, hoe het werkt, waar het voor dient en wat de bijzonderheden zijn. Screenshots zou ook mega handig zijn. Ik vraag dit omdat ik zelf opzoek ben naar een degelijk product voor monitoring. Heb nu zelf houwtje touwtje iets inelkaar gezet met InfluxDB en Grafana maar dat voldoet niet meer.
Ik heb aan mijn review inmiddels wat gameplay-video's toegevoegd, waarin de performance van de Acer goed te zien is. Hij is dus af!
Vandaag de LG 34UC99-W binnen gekregen, ook ik kan beginnen met testen
Mijn review of Shadow of War ook online gezet
.
productreview: Middle-earth: Shadow of War, Xbox One review door MLPN
productreview: Middle-earth: Shadow of War, Xbox One review door MLPN
Verwijderd
Oe wel een beetje laat, gaat dat nog wel lukken?parsnep schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 22:16:
Vandaag de LG 34UC99-W binnen gekregen, ook ik kan beginnen met testen
Heb dit ook in mijn feedback aangegeven. Buiten dat er bij sommige mensen grote onduidelijkheid bestaat is het geheel ook zeer kort en strak ingepland. Als je alles zo strak en kort wil dan moet je er natuurlijk ook voor zorgen dat alles klaar staat anders haal je die deadline nooit.
Toen ik mid vorige week (toen ik eigenlijk al bijna klaar was met reviewen en een concept had) ineens een overeenkomst in mijn mailbox zag verschijnen keek ik er wel even van op. Niet dat er bijzondere dingen in staan, maar ik heb het toestel al en hadden jullie dit niet eerder kunnen regelen? Sowieso is het netjes als je een dergelijke overeenkomst vooraf krijgt, dan kan je nog een keuze maken of je het wel of niet eens bent met de voorwaarden. Nogmaals niet dat er rare dingen in staan, maar toch.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2017 12:21 ]
Bij mij gaat het wel lukken, tweakers heeft mij aangegeven dat ik 2 weken heb na ontvangst van de monitor.Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 12:20:
[...]
Oe wel een beetje laat, gaat dat nog wel lukken?
.....
Ik heb je even opgezocht.Pentiumdualcore schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 20:05:
Een deel hebben jullie al kunnen zien via het forum maar mijn review staat ook online.
Hopelijk vinden jullie het net zo leuk om te lezen als ik het vond om te schrijven en testen. Laat me maar weten wat jullie ervan vinden.
Hardware reviews met buitenfotografie, de Intratuin zal jaloers zijn.
Bij mij helaas nog niet...ik heb wel gehoord via Tweakers dat hij verdwaalt is bij LGK1pje schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 17:56:
@rabe83 @Pyramiden: Is bij jullie inmiddels de stofzuiger gearriveerd?

Gelukkig zijn ze bij Tweakers wel zo lief, dat als hij de weg ooit nog gaat vinden naar mijn huis, ik toch nog ongeveer twee weken mag reviewen om te kijken of hij bij mij in huis ook de weg kwijt raakt....
@K1pje Schoon huis?
@rabe83 Ja, huis is een stuk schoner maar de stofzuiger is wel een beetje dom helaas.....Mijn ervaring ermee is dat je hem niet alleen kunt laten (vastlopen). App en daarmee aanzienlijk deel van de functionaliteit nog niet kunnen testen i.v.m. het niet kunnen koppelen. Helpdesk van LG zit er wel bovenop.
Nee, hij is hier nog niet binnen. Tweakers heeft via de mail inderdaad aangegeven dat er bij LG op het moment wat onduidelijkheid heerst.K1pje schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 17:56:
@rabe83 @Pyramiden: Is bij jullie inmiddels de stofzuiger gearriveerd?
Hoe werkt dat met die code? Hij kan maar één keer via de app geregistreerd worden?
@Pyramiden Nee, geen code, maar je kunt je apparaat koppelen met de app (actie via WiFi tussen telefoon en robotstofzuiger). Volgens de LG helpdesk zou dat gewoon moeten kunnen, of ie nieuw is of niet.,
Zo eindelijk genoeg tijd gehad om met de videokaart te spelen. Ik zal deze week ook mijn review online zetten. Maar zoals eerder al vermeld het is echt een fijne kaart voor full HD gaming.
mijn review is onderrtussen ook af, het schrijven van de revieuw vond ik toch wel het lastigste deel. maar het is iets leuks om eens meegemaakt te hebben
productreview: Iiyama G-Master Black Hawk G2530HSU-B1 Zwart review door ard1998
productreview: Iiyama G-Master Black Hawk G2530HSU-B1 Zwart review door ard1998
[ Voor 25% gewijzigd door ard1998 op 25-10-2017 07:55 ]
Ik heb de Sony XZ1 maandag binnen gekregen. Iemand specifieke vragen nav dit apparaat? Ben al een aantal eigenaardigheden tegengekomen, maar daarvoor zul je uiteraard de review moeten lezen zodra die online komt.
ik ben wel benieuwd of jij dezelfde issues ervaart met de lichtsensor / backlight dimming. bij mij was dit onwijs nerveus en onplezierig om mee te werken.RalphM. schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 11:58:
Ik heb de Sony XZ1 maandag binnen gekregen. Iemand specifieke vragen nav dit apparaat? Ben al een aantal eigenaardigheden tegengekomen, maar daarvoor zul je uiteraard de review moeten lezen zodra die online komt.
In principe niet, tenzij je een filmpje in landscape kijkt en je hand dus in de buurt van de sensor komt. Dus niet eens er echt boven.
Heb je dat ook 's avonds getest? Ik merkte het alleen 's avonds, wanneer het licht iets gedimd is en de tv aan staat. Wanneer ik het toestel 'normaal' vast hield, dus niet in landscape-mode, en niet in de buurt van de sensor kwam met m'n hand.RalphM. schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 13:06:
In principe niet, tenzij je een filmpje in landscape kijkt en je hand dus in de buurt van de sensor komt. Dus niet eens er echt boven.
Bij beeldmateriaal dat snel van intensiteit verandert wel iets, maar niet meer dan veel andere toestellen.
Ik heb het zelfde probleem.Nico Klus schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 16:09:
Heb je het al opgelost?
Zo nu met screenshotsjvwou123 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 19:46:
Mijn review staat inmiddels ook online.
productreview: Iiyama GB2760QSU-B1 Zwart review door cardboardgenie
productreview: Iiyama GB2760QSU-B1 Zwart review door cardboardgenie
Verwijderd

YouTube: Snollebollekes - Daar Gaat Ze
Anyweg, weet dat het niet een populair toestel is onder Tweakerts, maar heb weinig commentaar gehad op mijn review.
productreview: LG Q6 Zwart review door Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2017 19:58 ]
Yep, via google translate menu language naar het Koreaans vertaald en toen die tekens in het menu opgezocht.Dutchredgaming schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 17:11:
[...]
Ik heb het zelfde probleem.
Heb je het al opgelost?
Ik kan je vast verklappen dat het in het hoofd menu het 2de item is, dan in het sub menu het 3de item en dan even scrollen naar Engels (of een andere taal die je bevalt).
edit: typo
Morgen wordt de Acer opgehaald, nu gegevens terug zetten met de Acer Care Centre, echter loopt hij bij 31% vast. Nu via de Windows recovery het zelfde menu opgevraagd en nu werkt hij wel...
Die van mij heeft zeker 2 uur op 31% gestaan, daarna liep hij ineens door naar 100%. Geduld!sh4rp88 schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 22:07:
Morgen wordt de Acer opgehaald, nu gegevens terug zetten met de Acer Care Centre, echter loopt hij bij 31% vast. Nu via de Windows recovery het zelfde menu opgevraagd en nu werkt hij wel...
Jeetje miene.sh4rp88 schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 22:07:
Thanks, anders had ik het nooit kunnen vinden.
Mijn vraag is het ook, is dit een koreaans geïmporteerde monitor of kwam dit van Samsung Nederland.
Anders kan Samsung Nederland het beste in het Engels zetten
al gezocht naar de text "made in ..." ?
Ik heb nog geen bericht gehad over wanneer mijn test-monitor word opgehaald. Prima 
Ga er vandaag wel even achteraan mailen
Ik werd er gister aan het eind van de middag over gebeld door de koerier. Vandaag halen ze 'm op, dus heb alles weer netjes ingepakt. Ik ben alweer bijna gewend aan m'n eigen kleine prutmonitordarkkingll schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 08:52:
Ik heb nog geen bericht gehad over wanneer mijn test-monitor word opgehaald. Prima
Ik heb even snel een vraagje voor mensen die wel eens de wattage heeft gemeten van een videokaart of voor de review het zelf heeft gedaan.
Ik blijf het de zelfde uitkomst krijgen voor alle 3 de modusen (Silent mode, Gaming mode en OC mode) kan dit kloppen? ( Ik heb het 3 keer laten draaiden op de verschillende modusen in furmark)
Maar als dat zo is dan klok je eigenlijk je videokaart lager bijvoorbeeld in Silent mode maar hij blijft evenveel verbruiken als in OC mode, een beetje zonde vind ik.
Ik blijf het de zelfde uitkomst krijgen voor alle 3 de modusen (Silent mode, Gaming mode en OC mode) kan dit kloppen? ( Ik heb het 3 keer laten draaiden op de verschillende modusen in furmark)
Maar als dat zo is dan klok je eigenlijk je videokaart lager bijvoorbeeld in Silent mode maar hij blijft evenveel verbruiken als in OC mode, een beetje zonde vind ik.
Ik vermoed dat die verschillende modi meer te maken hebben met de fanspeed dan met het daadwerkelijke verbruik van de kaart. Ik verwacht dan ook dat er praktisch geen verschil zit in stroomverbruik tussen full speed en silent mode.Dutchone schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 09:51:
Ik heb even snel een vraagje voor mensen die wel eens de wattage heeft gemeten van een videokaart of voor de review het zelf heeft gedaan.
pas wanneer je daadwerkelijk de kloksnelheid of de voltages op het geheugen gaat verhogen kom je op een hoger verbruik.
De bijgeleverde software veranderd dan ook echt de kloksnelheden en het geheugen maar ik heb nu even de data niet bij de hand dus daar kom ik nog op terug.Carino schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 10:58:
[...]
Ik vermoed dat die verschillende modi meer te maken hebben met de fanspeed dan met het daadwerkelijke verbruik van de kaart. Ik verwacht dan ook dat er praktisch geen verschil zit in stroomverbruik tussen full speed en silent mode.
pas wanneer je daadwerkelijk de kloksnelheid of de voltages op het geheugen gaat verhogen kom je op een hoger verbruik.
maar daarom vind ik het zo vreemd laten we zeggen dat hij de boel al 200hz naar beneden klokt en dat het vergebruik het zelfde blijft.
Helaas zal ik de mooie pricewatch: Samsung C32HG70 Zwart terug moeten geven zonder review.
Door wederom terugkerende epilepsie aanvallen ben ik niet in staat een mooie review te schrijven. Toch wil ik Tweakers en Samsung bedanken voor het vertrouwen
Door wederom terugkerende epilepsie aanvallen ben ik niet in staat een mooie review te schrijven. Toch wil ik Tweakers en Samsung bedanken voor het vertrouwen
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Nadat gisteren al een onbekend pakketje in de PostNL app verscheen is vandaag de stofzuiger aangekomen!
Morgen mee aan de slag.
Dat de stofzuiger gebruikt was kan ik begrijpen, maar deze was wel heel erg goor. De hele doos zat vol met zand en de voorste borstel was een bal haar...
Morgen mee aan de slag.
Dat de stofzuiger gebruikt was kan ik begrijpen, maar deze was wel heel erg goor. De hele doos zat vol met zand en de voorste borstel was een bal haar...
@K1pje LG had achteraf niet genoeg testexemplaren van het type VR9647PS dus volgens Tweakers zou ik een model (onbekend) zonder camera krijgen om te testen ...
Ik vrees nu dat door het ontbreken van de camera dat ding de weg niet kan vinden ...
Ik vrees nu dat door het ontbreken van de camera dat ding de weg niet kan vinden ...
balen man, sterkte!Antrax schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 15:02:
Helaas zal ik de mooie pricewatch: Samsung C32HG70 Zwart terug moeten geven zonder review.
LG heeft meteen test materiaal meegestuurd handig toch!Pyramiden schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 18:10:
Nadat gisteren al een onbekend pakketje in de PostNL app verscheen is vandaag de stofzuiger aangekomen!
Morgen mee aan de slag.
Maar even serieus review materiaal word meestal in 1 keer door gestuurd zonder er een blik op te werpen hoe het er uit ziet.
K1pje schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 19:17:
@Pyramiden Dat klinkt inderdaad wel heel slecht, maar dan weet ik wel hoe ik hem terug mag sturen
@rabe83 Dat was toch het enige model robotstofzuiger wat er te testen was? Wel slecht dat je hem nog steeds niet hebt.
Ik heb LG gevraagd om te kijken waar jullie stofzuigers zich momenteel bevinden. Vreemd, wij hadden namelijk ook verwacht dat die inmiddels wel bij jullie bezorgd zouden zijn. We houden jullie op de hoogte.rabe83 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 19:11:
@Pyramiden Welk model mag jij testen? De VR9647PS?
Hier nog steeds wachtende...tweakers had aangegeven dat die van mij ook verzonden zou zijn op woensdag dinsdag ...maar hier nog geen spoor (ook niet in de PostNL app) van een robotstofzuiger...@iloste..help?...
Op naar het November-Testfest!!!!
Dat komt gewoon omdat je alles vermeld hebtVerwijderd schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 19:57:
[afbeelding]
YouTube: Snollebollekes - Daar Gaat Ze
Anyweg, weet dat het niet een populair toestel is onder Tweakerts, maar heb weinig commentaar gehad op mijn review.
productreview: LG Q6 Zwart review door Verwijderd
Maar echt een gave review met teardown en ik moet jouw review ook nomineren!
Vandaag een bedankje ontvangen van Coolblue, enorm bedankt
Zo, mijn review van de GTX1060 staat er ook op! Je merkt pas hoe druk je prive leven is als je opeens wat moet doen, maar zeker voor herhaling vatbaar.
pricewatch: Gigabyte AORUS GeForce GTX 1060 Xtreme Edition 6G (rev. 2.0)
pricewatch: Gigabyte AORUS GeForce GTX 1060 Xtreme Edition 6G (rev. 2.0)
Helaas wordt mijn monitor maandag ook weer opgehaald, deze avond en net in de trein de tekst afgemaakt. Nog even foto's toevoegen en dan kan die online!:)
Ooh wat dan?sh4rp88 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 19:39:
Vandaag een bedankje ontvangen van Coolblue, enorm bedankt
/me Esumontere zit morgen de hele dag bij de brievenbus
Betrefde een doosje met Coolblue goodies, denk aan iets heets, geheugensteuntje, enzovoorts leuk pakketje.Esumontere schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 00:55:
[...]
Ooh wat dan?
/me Esumontere zit morgen de hele dag bij de brievenbus
Leuk!sh4rp88 schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 03:04:
[...]
Betrefde een doosje met Coolblue goodies, denk aan iets heets, geheugensteuntje, enzovoorts leuk pakketje.
Edit: inmiddels is hij ook hier binnengekomen. Bedankt!
[ Voor 11% gewijzigd door Esumontere op 28-10-2017 12:33 ]
Top! Welkom aan boord!rabe83 schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 11:51:
@K1pje @Pyramiden ... ik doe nu ook mee...hij is er... (helaas) ook inclusief LG testmateriaal (zand en volle stofbak van de vorige eigenaar en ontbrekende accessoire) ...
Nu eens goed testen en dan wordt t waarschijnlijk een november review...app aanmelden ging hier in ieder geval in 1x goed...
App was hier inderdaad ook geen probleem. Vooral alle haren uit die grote borstel aan de onderkant halen is een crime...
Nou eindelijk mijn videokaart review is af. Zoals Dutchone zei je weet niet hoe druk je leven is als je dit er nog naast moet doen. Ik heb er erg van genoten