Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mister Hardware
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 26-07 23:34
Weten jullie eigenlijk wat er met de gebruikte producten gebeurd?

groetjes van de hardware freak. PS: als je deze comment/bericht useful vond, laat een +je achter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Zo, het was even een lange zit, maar mijn hands-on van de LG Oled E7 is ook af:

productreview: LG OLED65E7V Zwart review door Hooglander1

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan A
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:38

Arjan A

Cenosillicafoob

Mister Hardware schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 15:02:
Weet je hoe iBood aan haar spullen komt? ;)

Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister Hardware
Arjan A schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 15:11:
[...]

Weet je hoe iBood aan haar spullen komt? ;)
Wacht, verkopen ze dan 2de handse spullen? Ik koop me spullen daar niet.

groetjes van de hardware freak. PS: als je deze comment/bericht useful vond, laat een +je achter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mister Hardware schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 15:02:
Afhankelijk van het beleid van de fabrikant. Het gaat om reviewmodellen welke uiteindelijk of tegen korting worden doorverkocht of in een giveaway belanden meestal. Moeilijk om te zeggen. Sommige reviewers hebben modellen ontvangen die al flink waren afgeragd, dus het is maar de vraag of je dat wil.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2017 17:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mister Hardware
Verwijderd schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 17:41:
[...]

Afhankelijk van het beleid van de fabrikant. Het gaat om reviewmodellen welke uiteindelijk of tegen korting worden doorverkocht of in een giveaway belanden meestal. Moeilijk om te zeggen. Sommige reviewers hebben modellen ontvangen die al flink waren afgeragd, dus het is maar de vraag of je dat wil.
ik zit er best aan te denken om bijvoorbeeld de geteste note8/xz1 compact en de monitor die ik heb ontvangen tegen een vriendelijke prijs te kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Mister Hardware schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 17:48:
[...]

ik zit er best aan te denken om bijvoorbeeld de geteste note8/xz1 compact en de monitor die ik heb ontvangen tegen een vriendelijke prijs te kopen.
Tja moet je ff met die mensen bespreken van het bedrijf bespreken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• burgt
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15:20

burgt

Starbass

Hooglander1 schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 15:06:
Zo, het was even een lange zit, maar mijn hands-on van de LG Oled E7 is ook af:

productreview: LG OLED65E7V Zwart review door Hooglander1
Damn dan was je me net voor :P

mijne vanmiddag ook erop gezet:
productreview: LG OLED65E7V Zwart review door burgt

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

burgt schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 18:03:
[...]

Damn dan was je me net voor :P

mijne vanmiddag ook erop gezet:
productreview: LG OLED65E7V Zwart review door burgt
Als je je plaatjes van de headers in je fotoalbum host, dan staan ze ook niet in het overzicht eronder. Ziet er daardoor meteen strakker uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LangeTreeDorpie
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 15-08 14:28
Mister Hardware schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 17:48:
[...]

Verwijderd schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 18:00:
[...]

Tja moet je ff met die mensen bespreken van het bedrijf bespreken.
Ach dat is met mijn product toch nog steeds geen doen. Misschien als ik 80% (4400 *0.2 = 880) korting krijg zal ik het overwegen..

Intel i7 13700k | RTX 3080 | 32GB Geheugen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• rickie19
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-09 09:17
eindelijk is het voor mij dan ook zo ver. Mijn allereerste review is klaar en staat online.
productreview: Gigabyte AORUS GeForce GTX 1060 Xtreme Edition 6G (rev. 2.0) r...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchone
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-09 12:16
Wat er op de meeting gezegd is, dat je beetje zuur kijkt als iemand je een laag cijfer geeft.

Ik heb helaas opeens een 0 mogen ontvangen voor mijn review...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico Klus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:29
Dutchone schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 22:41:
Wat er op de meeting gezegd is, dat je beetje zuur kijkt als iemand je een laag cijfer geeft.

Ach jo, 1 zuurpruim |:(

Aan dit bericht kunnen geen rechten ontleend worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Esumontere
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 21:30

Esumontere

Floep, banaan.

Dutchone schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 22:41:

Van mij een +2 om het te compenseren :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Esumontere schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 08:29:
[...]

Van mij een +2 om het te compenseren :)
Same here :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dutchone
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-09 12:16
Dank jullie wel allemaal!

Dat maakt de pijnlijke maandag ochtend weer goed :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mschamp
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 16-09 19:59
Ook van mij een verdiende +2

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Carino
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-09 21:30
Van mij ook +2!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LangeTreeDorpie
Nou het is zover de laptop is opgehaald :'(.

Was harstikke leuk en misschien zelfs een review van de maand :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MCKenzy99
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 15-09 14:50
Ik kijk nu weer naar mijn eigen monitor, toch wel een klein ding nu.. verwacht vandaag of morgen de review, het valt allemaal tegelijk met de laatste week van mijn module :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• L0la
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09-09 07:42
De laptop die ik mocht testen is net opgehaald door de koerier, snik. :-(
Ben benieuwd wat MSI mij als "prijs" (zo stond het tenminste geformuleerd in de overeenkomst) gaat aanbieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:11

chromeeh

the Gnome

Last minute toevoeging... PRTG monitoring!

De initiële setup gedaan, probe loopt nu!

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LangeTreeDorpie
L0la schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 18:23:
Ben benieuwd wat MSI mij als "prijs" (zo stond het tenminste geformuleerd in de overeenkomst) gaat aanbieden.
heb jij hierna gevraagd of staat dit al in een mail?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rikketikketik
  • Laatst online: 16-09 21:45
Pentiumdualcore schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 16:14:
Nou het is zover de laptop is opgehaald :'(.

Was harstikke leuk en misschien zelfs een review van de maand :).
Mijn MSI staat vol verwachting op de gang te wachten voor de gevreesde koerier. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rikketikketik
L0la schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 18:23:
Ja, ik ben ook heel benieuwd. Zat eerst te denken aan een muismatje. Alleen na het zien van de zin "de prijs mag in de 3 maanden na ontvangst niet verkocht worden", werd ik toch wel wat nieuwsgierig, haha. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carino
Pentiumdualcore schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 19:56:
[...]

heb jij hierna gevraagd of staat dit al in een mail?
stond letterlijk in de gebruiksovereenkomst... maar het was wel redelijk vaag omschreven en ook bij navraag kon er niet meer duidelijkheid over gegeven worden... iets in de trant van: we zijn nog in overleg met de leveranciers...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LangeTreeDorpie
Rikketikketik schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 20:10:
[...]

Ja, ik ben ook heel benieuwd. Zat eerst te denken aan een muismatje. Alleen na het zien van de zin "de prijs mag in de 3 maanden na ontvangst niet verkocht worden", werd ik toch wel wat nieuwsgierig, haha. :P
Ja, dit las ik ook. Maargoed we hebben eigenlijk een soort van vrijwilligers werk gedaan dus ze zijn niet verplicht om iets van waarde te sturen/geven. Dus alles wat we krijgen is prima en meegenomen ;).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rikketikketik
Pentiumdualcore schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 20:17:
[...]

Ja, dit las ik ook. Maargoed we hebben eigenlijk een soort van vrijwilligers werk gedaan dus ze zijn niet verplicht om iets van waarde te sturen/geven. Dus alles wat we krijgen is prima en meegenomen ;).
Dat is waar. Misschien een beetje te enthousiast? Haha. Ik zie het wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LangeTreeDorpie
Carino schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 20:12:
[...]

stond letterlijk in de gebruiksovereenkomst... maar het was wel redelijk vaag omschreven en ook bij navraag kon er niet meer duidelijkheid over gegeven worden... iets in de trant van: we zijn nog in overleg met de leveranciers...
bedoel je 2.2?

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/18ezweH.png

Ik snap alleen niet wat in deze context "deze prijs" betekend.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Carino
Pentiumdualcore schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 20:22:
[...]

bedoel je 2.2?

precies dat... ik heb ernaar gevraagd omdat ik graag wil weten waar ik voor teken :)
dit was de reactie:
Het stukje prijs staat in de overeenkomst opgenomen, dit is omdat wij nog met de partners in overleg zijn om een presentje te geven aan het eind van de testperiode. Op dit presentje (=prijs) gelden dan de voorwaarden die staan opgenomen in de gebruikersovereenkomst.
oftewel: we moeten gewoon nog even geduld hebben gok ik 8)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LangeTreeDorpie
Rikketikketik schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 20:20:
[...]

Dat is waar. Misschien een beetje te enthousiast? Haha. Ik zie het wel!
sh4rp88 schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 03:04:
[...]

Betrefde een doosje met Coolblue goodies, denk aan iets heets, geheugensteuntje, enzovoorts leuk pakketje.
Mmh dit is dan wel van coolblue, maar sommigen hebben het presentje al ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carino
Klopt, dat las ik afgelopen week ook... ik moet ook wel toegeven dat ik vandaag maar weer een mailtje gestuurd heb ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikketikketik
Carino schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 20:25:
[...]

precies dat... ik heb ernaar gevraagd omdat ik graag wil weten waar ik voor teken :)
dit was de reactie:

[...]

oftewel: we moeten gewoon nog even geduld hebben gok ik 8)
Nou zeg, dan moet ik mezelf maar in de tussentijd gaan vermaken met mijn eigen, vergeleken met de MSI, slechte laptop. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• L0la
Ja, precies.
Ikzelf heb (nog) geen melding van MSI hierover gehad.

Maar zo'n ingewikkeld clausule voor een muismatje?! 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rikketikketik
L0la schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 21:06:
Ja, precies.
Ikzelf heb (nog) geen melding van MSI hierover gehad.

Maar zo'n ingewikkeld clausule voor een muismatje?! 8)7
Haha!
Maar aangezien er ook bij andere testers problemen waren met vervoer, mogen we eigenlijk niet klagen. :P
Het is en blijft een cadeautje.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Pentiumdualcore schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 20:22:
[...]

bedoel je 2.2?

[afbeelding]

Is een algemeen contract. Ik weet niet of er vanuit MSI iets is beloofd maar uit alle LG reviews krijgt de leukste een V30. Was beter geweest als ze "eventuele prijs" hadden gezegd.

Er klopt het een en andere in die overeenkomst sowieso niet. Zo staat er dat het object eigendom is van Tweakers. Toen ik het zag schrok ik even want ik had van LG toestemming gekregen om het toestel open te maken en ineens staat er dat Tweakers de eigenaar is. Even nagevraagd en uiteindelijk bleek dat LG de eigenaar is en dat Tweakers als een tussenpersoon fungeert. Technisch gezien zou LG ook een partij moeten zijn in die overeenkomst, maar goed who cares? Het hele ding is ervoor dat ze de verstandhouding zwart op wit willen hebben en er staan verder geen rare dingen in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LangeTreeDorpie
Verwijderd schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 21:21:
[...]

Is een algemeen contract. Ik weet niet of er vanuit MSI iets is beloofd maar uit alle LG reviews krijgt de leukste een V30. Was beter geweest als ze "eventuele prijs" hadden gezegd.

Er klopt het een en andere in die overeenkomst sowieso niet. Zo staat er dat het object eigendom is van Tweakers. Toen ik het zag schrok ik even want ik had van LG toestemming gekregen om het toestel open te maken en ineens staat er dat Tweakers de eigenaar is. Even nagevraagd en uiteindelijk bleek dat LG de eigenaar is en dat Tweakers als een tussenpersoon fungeert. Technisch gezien zou LG ook een partij moeten zijn in die overeenkomst, maar goed who cares? Het hele ding is ervoor dat ze de verstandhouding zwart op wit willen hebben en er staan verder geen rare dingen in.
AAAH daar komt de aap uit de mouw. Nou snap ik dat je zo'n mooie review hebt gemaakt :D.

Hopelijk heeft MSI ook zoiets als de "leukste" dan maak ik kans :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rikketikketik
Verwijderd schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 21:21:
[...]

Dat verandert de zaak inderdaad wel heel erg. Als dat ook het geval is bij MSI, vind ik toch dat er wat duidelijker over gesproken had moeten worden. Als ik had geweten dat het om een soort "wedstrijd" ging, was de review misschien wel anders geweest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LangeTreeDorpie
Rikketikketik schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 22:13:
[...]

Dat verandert de zaak inderdaad wel heel erg. Als dat ook het geval is bij MSI, vind ik toch dat er wat duidelijker over gesproken had moeten worden. Als ik had geweten dat het om een soort "wedstrijd" ging, was de review misschien wel anders geweest.
Ik heb de gebruikers overeenkomst ook niet heel goed gelezen en heb dit er ook niet uit begrepen (puntje 2.2). Op dat moment wilde ik de laptop gewoon hebben 8)7. Toch vind ik dat jouw review al zeer netjes is. Mag ik vragen hoeveel tijd je erin gestoken hebt?

[ Voor 4% gewijzigd door LangeTreeDorpie op 30-10-2017 22:19 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Pentiumdualcore schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 22:06:
[...]

AAAH daar komt de aap uit de mouw. Nou snap ik dat je zo'n mooie review hebt gemaakt :D.

Hopelijk heeft MSI ook zoiets als de "leukste" dan maak ik kans :).
Hahaha, iemand heeft eerder die opmerking gemaakt en ik heb er een stukje over toegevoegd, ook opsomming van de kosten (was met OV want bier). Ik vind het altijd raar om te zeggen, maar ik heb mijn eigen bedrijf (het is een BV is dus ik zou moeten zeggen ik ben directeur van een bedrijf) en als ik mijn uren bij had gehouden en dat had gefactureerd dan kom ik zeker over de prijs van een V30, niet om stoer te doen maar om aan te tonen dat het voor mij vrijwilligerswerk was wat ik met liefde heb gedaan. Natuurlijk wil ik dat ding, ook al is het als een stukje erkenning, maar ik heb het vooral met liefde gedaan.
Rikketikketik schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 22:13:
[...]

Ik weet het niet, het zou idd heel skeer zijn als ze iig niet zorgen voor een presentje. Zeker omdat ze nu minimaal 3 best goeie reviews rijker zijn. Over het algemeen heeft het testfest kwalitatief best goeie reviews opgeleverd overigens, ik sta er echt van te kijken.

/EDIT

Oh en nu we het toch over presentjes hebben, even een algemene huishoudelijk mededeling tussendoor. Dit is niet alleen gericht aan Tweakers maar aan alle noorderlingen. Ik heb dit probleem al een keer eerder gehad, toen werd er ook een "bierpul" beloofd en uiteindelijk kreeg ik wat wij hier in Brabant zien als een koffiemok in de vorm van een bierpul.

Dit is geen bierpul, dit is een koffiemok:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/snMA2OFVPX3jngnW8SJNgyvp/medium.jpg

dit is een bierpul

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/3T2Arddff6Yg7efn5GKZHEbU/medium.jpg

Je kan een bierpul makkelijk herkennen door de volgende vraag te stellen. Is de inhoud minder als een halve liter? Ja, dan is het geen bierpul.

Dank u.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2017 22:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rikketikketik
Correctie:
Lopende op de trap herinner ik mij opeens weer dat er in de mail over het ophalen van de laptop stond dat wanneer de laptop binnen was gekomen, er een bedankje vanuit MSI wordt opgestuurd. Een beetje te veel zorgen gemaakt. :P
Pentiumdualcore schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 22:18:
[...]

Ik heb de gebruikers overeenkomst ook niet heel goed gelezen en heb dit er ook niet uit begrepen (puntje 2.2). Op dat moment wilde ik de laptop gewoon hebben 8)7. Toch vind ik dat jouw review al zeer netjes is. Mag ik vragen hoeveel tijd je erin gestoken hebt?
Ja, ik heb tijdens de testperiode mijn eigen laptop ook aan de kant moeten zetten voor deze snelle jongen.

Als antwoord op jouw vraag:
Inclusief het fotograferen van een schamele 10 minuten, ongeveer een half uur per dag verzinnen en schrijven gedurende 6 dagen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LangeTreeDorpie
Verwijderd schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 22:21:
[...]

Hahaha, iemand heeft eerder die opmerking gemaakt en ik heb er een stukje over toegevoegd, ook opsomming van de kosten (was met OV want bier). Ik vind het altijd raar om te zeggen, maar ik heb mijn eigen bedrijf (het is een BV is dus ik zou moeten zeggen ik ben directeur van een bedrijf) en als ik mijn uren bij had gehouden en dat had gefactureerd dan kom ik zeker over de prijs van een V30, niet om stoer te doen maar om aan te tonen dat het voor mij vrijwilligerswerk was wat ik met liefde heb gedaan. Natuurlijk wil ik dat ding, ook al is het als een stukje erkenning, maar ik heb het vooral met liefde gedaan.

[...]

Ik weet het niet, het zou idd heel skeer zijn als ze iig niet zorgen voor een presentje. Zeker omdat ze nu minimaal 3 best goeie reviews rijker zijn. Over het algemeen heeft het testfest kwalitatief best goeie reviews opgeleverd overigens, ik sta er echt van te kijken.
Mooi beschreven ;). Tja ik heb niet eens een fulltime baan en deed het dus 100% voor de fun. Ook met de gedachte in mijn hoofd met mogelijke review van de maand.

Owja als ik mijn uren zou schrijven zou ik binnen een week niet eens bijna in de buurt komen van 4400 euro :+. Zou wat zijn als je een jaar inkomen van 230K (4400x52) zou hebben.

Ja is echt onvoorstelbaar. Hier een lijst met (bijna?) alle testfest reviews. Er zijn 5 +3 reviews en de rest is bijna allemaal +2. Zou het misschien komen omdat de meesten normaal gezien geen interessant product hebben om te reviewen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Pentiumdualcore schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 22:34:
[...]
Ja is echt onvoorstelbaar. Hier een lijst met (bijna?) alle testfest reviews. Er zijn 5 +3 reviews en de rest is bijna allemaal +2. Zou het misschien komen omdat de meesten normaal gezien geen interessant product hebben om te reviewen?
Ik kan van sommige reviews niet eens snappen waarom ze op +2 staan, vooral die koelkasten. Wat kan je zeggen over een koelkast, zeker als je er maar een uurtje naar hebt gekeken? Hij koelt!

Krijg je ineens dit:
productreview: LG Instaview GSX960NEAZ review door DrTeun
productreview: LG Instaview GSX960NEAZ review door TurboTon1973
productreview: LG Instaview GSX960NEAZ review door GOTD
productreview: LG Instaview GSX960NEAZ review door Tyleet

Ik schoot ff in de slappe lach toen ik dit las:
zo kun je je schatje altijd bereiken want ze heeft WiFi
Dat zijn toch minimaal +3tjes waard zou je zeggen, maar goed de hoge heren van Tweakers hebben gesproken.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2017 02:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rikketikketik
[...]

Mooi beschreven ;). Tja ik heb niet eens een fulltime baan en deed het dus 100% voor de fun. Ook met de gedachte in mijn hoofd met mogelijke review van de maand.

Owja als ik mijn uren zou schrijven zou ik binnen een week niet eens bijna in de buurt komen van 4400 euro :+. Zou wat zijn als je een jaar inkomen van 230K (4400x52) zou hebben.

Ik denk dat het meer gaat om het feit dat er ook aardig wat nieuwelingen tussen zitten. Ze gaan meer hun best doen in hun eerste grote review om te laten zien dat zij het ook wel leuk vinden en het kunnen. Ook omdat we dit doen als een soort "eerbetoon" aan het testfest kan dit zo zijn. Ik kan hier fout zitten, maar ik heb het gevoel dat dit mogelijk is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Diange
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-09 16:07
Voor mij was het ook een eerste keer review schrijven dus tuurlijk dat je dan ff nog meer je best doet.
Daarnaast vond ik het ook super leuk om een keer hardware te testen. Vanuit mijn beroep waar je alleen maar software test is het toch wel een keer wat anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MCKenzy99
ben ik bezig met mijn review uploaden, zie ik de max van 30 afbeeldingen. Is hier een workaround voor of is dit gewoon de max punt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Diange
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-09 16:07
MCKenzy99 schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 23:30:
ben ik bezig met mijn review uploaden, zie ik de max van 30 afbeeldingen. Is hier een workaround voor of is dit gewoon de max punt?
Je kan ook je foto's op een externe locatie hosten. Ik heb imgur gebruikt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LangeTreeDorpie
Ik ben benieuwd :).

Ja natuurlijk,mijn review bevat zo'n 60 foto's. Er mogen maximaal 30 foto's naar de Tweakers servers geupload worden.

Mogelijke workaround is imgur hierop blijven alle foto's voor "altijd" opgeslagen. Het handige aan imgur is dat je direct een share link krijgt
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/gN6tAkO.png

-Edit-

@Diange was me net voor 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door LangeTreeDorpie op 30-10-2017 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan het uploaden naar je fotoalbum en van daaruit invoegen. Dat is wat ik heb gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MCKenzy99
Verwijderd schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 23:46:
[...]

Je kan het uploaden naar je fotoalbum en van daaruit invoegen. Dat is wat ik heb gedaan.
Helaas heeft deze arme man daar (nog) niet genoeg karma voor... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carino
Verwijderd schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 22:21:
[...]

[...]
Klopt helemaal wat je zegt, maar wanneer het zo omschreven staat dan krijg je daar toch bepaalde verwachtingen bij. Ook als 'vrijwilliger'... Want dat zijn wij dan wel, maar aan de andere kant leveren we toch een bepaalde vorm van reclame voor de leveranciers van de producten. En het mag dan misschien een generieke gebruiksovereenkomst zijn, wij zijn allemaal individuen die andere producten getest hebben dus in hoe verre is dat houdbaar?

Ik verwacht absoluut geen gouden bergen, maar wat duidelijkheid zou misschien prettig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L0la
Carino schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 08:16:
[...]

Klopt helemaal wat je zegt, maar wanneer het zo omschreven staat dan krijg je daar toch bepaalde verwachtingen bij. Ook als 'vrijwilliger'... Want dat zijn wij dan wel, maar aan de andere kant leveren we toch een bepaalde vorm van reclame voor de leveranciers van de producten. En het mag dan misschien een generieke gebruiksovereenkomst zijn, wij zijn allemaal individuen die andere producten getest hebben dus in hoe verre is dat houdbaar?

Ik verwacht absoluut geen gouden bergen, maar wat duidelijkheid zou misschien prettig zijn.
Ja, ik had ook gewenst dat Tweakers wat duidelijker was geweest van begin aan. Tijdens het Testfest kreeg ik het vermoeden dat niemand van de Tweakers veel hierover wist.
De MSI laptop die ik mocht testen was in ieder geval voor mij duidelijk al door iemand anders in gebruik geweest. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carino
L0la schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 08:27:
[...]

Ja, ik had ook gewenst dat Tweakers wat duidelijker was geweest van begin aan. Tijdens het Testfest kreeg ik het vermoeden dat niemand van de Tweakers veel hierover wist.
De MSI laptop die ik mocht testen was in ieder geval voor mij duidelijk al door iemand anders in gebruik geweest. :P
Dat was de Sony Xperia XZ1 Compact ook, gelukkig zonder schade.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Nico Klus
Zo nipt in oktober staat mijn review online.
productreview: Samsung C27H800 Zwart review door Nico Klus

Viel me toch wel een beetje tegen hoeveel werk er in zit en dan heb ik nog niet alles getest wat ik zou willen. Maar goed, de monitor is weer opgehaald dus hier moet het maar bij blijven.

Heeft iemand nog een tip hoe ik de grote van de afbeeldingen aan kan passen want ik vind ze soms een beetje te groot en zou liever wat thumbnails naast elkaar hebben in het artikel. Dat geeft wat meer overzicht dan op zoek moeten naar de tekst tussen de foto's.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LangeTreeDorpie
Nico Klus schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 10:08:

Viel me toch wel een beetje tegen hoeveel werk er in zit en dan heb ik nog niet alles getest wat ik zou willen. Maar goed, de monitor is weer opgehaald dus hier moet het maar bij blijven.

Heeft iemand nog een tip hoe ik de grote van de afbeeldingen aan kan passen want ik vind ze soms een beetje te groot en zou liever wat thumbnails naast elkaar hebben in het artikel. Dat geeft wat meer overzicht dan op zoek moeten naar de tekst tussen de foto's.
[img=700]test[/.img] (zonder . natuurlijk)

Probeer dit eens. Wat betreft foto's naast elkaar, dat zou je ook via een programma als paint, photoshop ect kunnen doen. Zo heb ik het in mijn review gedaan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nico Klus
Thnx, dat scheelt al iets. Het was nog mooier geweest als je zelf iets meer invloed op de opmaak had.
Voordat ik de review plaatste had ik hem in concept in Libre Office gemaakt, maar dat kon ik qua layout dus niet overnemen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Nico Klus schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 10:08:

Ziet er goed uit allemaal :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• darkkingll
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-08 17:59
Hier is gisteren ook de monitor opgehaald( Samsung CHG70). De koerier vertelde dat hij al een leuke rit erop had zitten, zo vanaf Amsterdam via Enschede naar Emmen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Carino schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 08:16:
[...]

Ja maar je citeert nou een deel, maar het deel eronder niet.
Volgens mij zeggen wij daar hetzelfde.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rikketikketik
Nou, de laptop is net weg. Hopelijk gaat hij nog ergens naartoe waar hij nog goed gebruikt gaat worden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:40

Chocoball

瞧好吧!

Het was even zweten maar mijn review over de Sony Xperia XZ1 Compact is klaar.

productreview: Sony Xperia XZ1 Compact Zwart review door Chocoball

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MCKenzy99
Valt toch tegen hoeveel werk dat is zo'n review maken, maar hier is die dan eindelijk: productreview: Samsung LC27HG70 Blauw, Grijs review door MCKenzy99

[ Voor 29% gewijzigd door MCKenzy99 op 31-10-2017 18:43 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

MCKenzy99 schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 18:42:
Valt toch tegen hoeveel werk dat is zo'n review maken, maar hier is die dan eindelijk: productreview: Samsung LC27HG70 Blauw, Grijs review door MCKenzy99
Mooie review :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DrTeun
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 08-09 12:33
Rikketikketik schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 22:45:
[...]

Ik denk dat het meer gaat om het feit dat er ook aardig wat nieuwelingen tussen zitten. Ze gaan meer hun best doen in hun eerste grote review om te laten zien dat zij het ook wel leuk vinden en het kunnen. Ook omdat we dit doen als een soort "eerbetoon" aan het testfest kan dit zo zijn. Ik kan hier fout zitten, maar ik heb het gevoel dat dit mogelijk is.
Ik denk dat het een beetje een combinatie van deze twee dingen is. Als ik voor mezelf kan spreken, heb ik nooit eerder het gevoel gehad dat ik echt een product had wat de moeite was om te reviewen (makkelijk te weerleggen met 'Alles is de moeite', maar een leek zegt dat niet veel). Een evenement als dit geeft dan juist de kans om echt vette producten naar voren te schuiven, en net dat zetje over het drempeltje te geven om het gewoon eens te doen. Ook het competitieve element wat LG erin gestopt heeft zal de motivatie aangewakkerd hebben, al denk ik dat je met zoiets uiteindelijk meer mensen teleur stelt dan blij maakt. (Beter iedereen een beetje blij dan één iemand heel blij en de rest teleurgesteld)
Verwijderd schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 22:45:

Ik schoot ff in de slappe lach toen ik dit las:
[...]
Dit zie ik als een compliment =]
Heb zelf tijdens het schrijven ook best wel plezier met mezelf gehad.

Nu ben ik alleen nog benieuwd of dat ik gewoon niet heb opgelet, maar ik had begrepen dat er één telefoon onder de koelkast reviews werd verloot, en ging er blind van uit dat dat dan ook ééntje bij de televisies en eentje bij de smartphones zou zijn. Heb ik dit verkeerd begrepen? Het is nergens echt duidelijk aangegeven geloof ik.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Heftytastic
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 19:59
Het duurde even maar die van mij staat ook online:

productreview: LG OLED65W7V Zwart review door Heftytastic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
MCKenzy99 schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 18:42:
Mooie review :) Geinig ook om het verschil te zien in stijl.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• L0la
Hallo iedereen, bij mij kwam vanochtend iets van Tweakers binnen: een enveloppe met een handgeschreven briefje van Milan waar hij me bedankt, een Tweakers sticker, een MSI sleutelhangertje en een Tweakers pen.
Ik denk dat dit het kadotje is. Ben toch een beetje teleurgesteld. :?

Afbeeldingslocatie: https://imgur.com/a/i8Sh2

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

L0la schreef op woensdag 1 november 2017 @ 13:43:
Hallo iedereen, bij mij kwam vanochtend iets van Tweakers binnen: een enveloppe met een handgeschreven briefje van Milan waar hij me bedankt, een Tweakers sticker, een MSI sleutelhangertje en een Tweakers pen.
Ik denk dat dit het kadotje is. Ben toch een beetje teleurgesteld. :?

[afbeelding]
Gaat in ieder geval om het idee. Je bent ook al een hele dag vermaakt en van eten/drinken en informatie voorzien. :)

Je wist waar je aan begon, beetje flauw om nu te zeuren dat een bedankje niet genoeg zou zijn, dat siert je niet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rikketikketik
Ha, een envelop binnengekregen met een bedankje van Milan. Leuk draakje, die komt op mijn pc! :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• L0la
Hooglander1 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 13:52:
[...]

Gaat in ieder geval om het idee. Je bent ook al een hele dag vermaakt en van eten/drinken en informatie voorzien. :)

Je wist waar je aan begon, beetje flauw om nu te zeuren dat een bedankje niet genoeg zou zijn, dat siert je niet.
Dit is geen zeuren maar gewoon zo hoe het hier aanvoelt.

Ik heb dit voor de volledigheid hier.gepost omdat mede-testers zich ook afvroegen wat verder komt.
(Vervelend dat het bij jou verkeerd is geland.)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MCKenzy99
Zojuist een pakketje van samsung ontvangen, na de kleine teleurstelling dat hij zo zwaar was door een pot jelly beans toch wel enthousiast geworden van de inhoud :)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• darkkingll
MCKenzy99 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 15:57:
Zojuist een pakketje van samsung ontvangen, na de kleine teleurstelling dat hij zo zwaar was door een pot jelly beans toch wel enthousiast geworden van de inhoud :)
Ooh, nice. Ik ben benieuwd, ik denk dat ik een briefje ga vinden van de postbode.

Over de bedankjes: Ik heb hier gemengde gevoelens over. Ja, we hebben min of meer reclame voor de bedrijven/producten in kwestie gemaakt. Opzich mag daar prima wat tegenover staan. MAAR: We hebben ook een leuke en informatieve dag op het Tweakers HQ gehad waarbij we ruim voorzien zijn van eten en drinken(mijn complimenten trouwens, de hoeveelheid/kwaliteit was ruim boven mijn verwachting). Daarnaast wist je van te voren al dat er kans was dat je er niets voor terug kreeg.

En laten we eerlijk zijn, we hebben een leuke dag gehad, je hebt een poos met een tof product mogen spelen/testen en er alleen een review over hoeven te schrijven, waarbij niet eens echt harde eisen werden gesteld(tenminste, in mijn geval)en waar je zelf dus veel invloeden had over hoe uitgebreid het zou worden. Persoonlijk had ik het werk van het schrijven van die review en de 200+km reis naar het HQ er echt wel voor over, ondanks dat ik wist dat ik er mogelijk niets voor terug zou krijgen.
Tuurlijk, ook ik hoopte op een tof bedankje, wat dat betreft snap ik de teleurstelling ook best.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• LangeTreeDorpie
darkkingll schreef op woensdag 1 november 2017 @ 16:58:
[...]

Ooh, nice. Ik ben benieuwd, ik denk dat ik een briefje ga vinden van de postbode.

Over de bedankjes: Ik heb hier gemengde gevoelens over. Ja, we hebben min of meer reclame voor de bedrijven/producten in kwestie gemaakt. Opzich mag daar prima wat tegenover staan. MAAR: We hebben ook een leuke en informatieve dag op het Tweakers HQ gehad waarbij we ruim voorzien zijn van eten en drinken(mijn complimenten trouwens, de hoeveelheid/kwaliteit was ruim boven mijn verwachting). Daarnaast wist je van te voren al dat er kans was dat je er niets voor terug kreeg.

En laten we eerlijk zijn, we hebben een leuke dag gehad, je hebt een poos met een tof product mogen spelen/testen en er alleen een review over hoeven te schrijven, waarbij niet eens echt harde eisen werden gesteld(tenminste, in mijn geval)en waar je zelf dus veel invloeden had over hoe uitgebreid het zou worden. Persoonlijk had ik het werk van het schrijven van die review en de 200+km reis naar het HQ er echt wel voor over, ondanks dat ik wist dat ik er mogelijk niets voor terug zou krijgen.
Tuurlijk, ook ik hoopte op een tof bedankje, wat dat betreft snap ik de teleurstelling ook best.
Hier wil ik wel even iets over zeggen.

Ik de envelop die ik binnen keer zat een persoonlijke brief van milan, een tweakers pen, tweakers stickers. Hier was ik oprecht heel blij mee en tweakers verwijt ik ook niks. Zeker omdat alles perfect geregeld was op 7 okt.

Maar nu het deel van MSI: een draakje sleutelhanger. Dit is misschien heel zuur om te zeggen maar dit valt vies tegen. Ze hebben 4 echt gigantische mooie reviews gekregen. Na al dat werk geven ze dit.. Ik had minstens iets persoonlijks verwacht zoals een brief net als die van tweakers. Ik heb tot nu letterlijk geen terugkoppeling op mijn review gekregen (van MSI) en ik heb hier ontzettend veel moeite in gestoken (3500 woorden en veel test resulten). Had dan minimaal op alle reviews gerageerd en gezegt wat ze ervan vinden.. Nu voelt het als een open gat voor mij.

Dus ik vind dat het deel vanuit tweakers prima op orde is, maar juist voor wie de review geschreven is laat simpelweg niks van zich weten. Ik ga morgen ook het mail adres vragen en wil hier even mijn woordje tegen MSI over kwijt. Want dit werkt niet motiverend. Zeker niet voor eventuele andere/nieuwe testpanels.

Sorry maar dit moest er even uit..

Morgen zal ik meer posten hierover al ik achter mijn pc zit. Heb namelijk nog een paar dingetjes.

[ Voor 7% gewijzigd door LangeTreeDorpie op 01-11-2017 23:13 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• cardboardgenie
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 22-08 17:30
Tijdens de testdag zelf kregen we bij Iiyama een functioneel (ademende stof) gamers shirt waar in ik nu natuurlijk super chill (pun intended, want winter) zit te gamen ;)
zo een, alleen dan met een ander logo (Gold Eagle) op de achterkant
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/umiHLMY.jpg

dus verwacht niet dat testers van Iiyama nog iets anders krijgen opgestuurd.

[ Voor 3% gewijzigd door cardboardgenie op 02-11-2017 01:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• darkkingll
Ooh, dat shirt is wel gaaf.

De enveloppe van Tweakers heb ik (nog) niet gehad, maar wel een leuke goodiebag van Samsung zelf, met o.a. de eerder genoemde pot Jellybeans en een kort, handgeschreven, bedankje van Samsung.

Ik heb wel een klacht over de bezorger, maar goed. dat is meer voor een ander topic. :X

[ Voor 31% gewijzigd door darkkingll op 02-11-2017 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranze
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:45
Ik hoop nog wel op een leuk presentje van Acer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rikketikketik
darkkingll schreef op donderdag 2 november 2017 @ 08:58:
Ooh, dat shirt is wel gaaf.

De enveloppe van Tweakers heb ik (nog) niet gehad, maar wel een leuke goodiebag van Samsung zelf, met o.a. de eerder genoemde pot Jellybeans en een kort, handgeschreven, bedankje van Samsung.

Ik heb wel een klacht over de bezorger, maar goed. dat is meer voor een ander topic. :X
Ik geloof dat die envelop alleen was bedoeld voor degenen die een MSI laptop hebben gereviewd. Als jij de pot jellybeans van Samsung hebt gekregen is dat waarschijnlijk het bedankje.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• pclinde
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08-09 15:46

pclinde

TechGaming.nl

Pentiumdualcore schreef op woensdag 1 november 2017 @ 22:24:
[...]

Hier wil ik wel even iets over zeggen.

Ik de envelop die ik binnen keer zat een persoonlijke brief van milan, een tweakers pen, tweakers stickers. Hier was ik oprecht heel blij mee en tweakers verwijt ik ook niks. Zeker omdat alles perfect geregeld was op 7 okt.

Maar nu het deel van MSI: een draakje sleutelhanger. Dit is misschien heel zuur om te zeggen maar dit valt vies tegen. Ze hebben 4 echt gigantische mooie reviews gekregen. Na al dat werk geven ze dit.. Ik had minstens iets persoonlijks verwacht zoals een brief net als die van tweakers. Ik heb tot nu letterlijk geen terugkoppeling op mijn review gekregen (van MSI) en ik heb hier ontzettend veel moeite in gestoken (3500 woorden en veel test resulten). Had dan minimaal op alle reviews gerageerd en gezegt wat ze ervan vinden.. Nu voelt het als een open gat voor mij.

Dus ik vind dat het deel vanuit tweakers prima op orde is, maar juist voor wie de review geschreven is laat simpelweg niks van zich weten. Ik ga morgen ook het mail adres vragen en wil hier even mijn woordje tegen MSI over kwijt. Want dit werkt niet motiverend. Zeker niet voor eventuele andere/nieuwe testpanels.

Sorry maar dit moest er even uit..

Morgen zal ik meer posten hierover al ik achter mijn pc zit. Heb namelijk nog een paar dingetjes.
Ik herken je frustraties. In het begin kreeg ik ook nooit echt feedback, of weinig te horen. Nu is het nog wel eens als ik een linkje stuur dat ik een antwoord krijg als: thank you. That's it. :P

Wel is het leuk dat er nu meer mensen zijn met ervaring. Het kost namelijk best veel tijd, zeker als je helemaal vanaf scratch moet beginnen. Mooi reviews allen! :D

Hardware reviews met buitenfotografie, de Intratuin zal jaloers zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heftytastic
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 19:59
Zo ik heb mijn review net geupdate met foto's. Volgens mij doen niet heel veel mensen het maar ik GIF images bij gedaan :P . productreview: LG OLED65W7V Zwart review door Heftytastic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pclinde schreef op donderdag 2 november 2017 @ 20:23:
[...]

Ik herken je frustraties. In het begin kreeg ik ook nooit echt feedback, of weinig te horen. Nu is het nog wel eens als ik een linkje stuur dat ik een antwoord krijg als: thank you. That's it. :P

Wel is het leuk dat er nu meer mensen zijn met ervaring. Het kost namelijk best veel tijd, zeker als je helemaal vanaf scratch moet beginnen. Mooi reviews allen! :D
Over het algemeen kan ik begrijpen wat je wil zeggen, je zal niet zomaar de aandacht krijgen van een vertegenwoordiger. Tweakers Userreviews zijn op dit moment ook niet echt een huishoudelijk begrip. Maar, het gaat hier om een evenement welke wordt georganiseerd samen met de bedrijven dus dan mag je er wel wat meer tijd insteken. Een lesje voor de volgende keer.

Misschien dat bedrijven nog moeten inzien dat tussen de userreviews best veel marketable materiaal zit en dat ze misschien wat meer aandacht aan moeten schenken.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2017 01:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• parsnep
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-09 22:48

parsnep

Cloud-Master

zojuist ook mijn review van de LG 34UC99 live gezet:

productreview: LG 34UC99-W Wit review door parsnep

V&A | Everything to the Cloud!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MyBearTibbers
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-09 10:44
En mijn review staat ook online!

productreview: LG 32UD59-B Zwart review door MyBearTibbers

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:19
Ook die van mij staat inmiddels online:

productreview: LG 29UM59A-P Zwart review door Nick

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Homerius
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:00
Misschien heb ik het gemist of is nog niet iedereen in de gelegenheid geweest op de reviews af te ronden, maar kunnen we nog een artikel (of .actieplan) verwachten op de frontpage waarin teruggeblikt wordt op het gebeuren en de reviews nog eens op een rijtje gezet worden? Dat lijkt me wel de moeite waard, ook om een ieder te motiveren om reviews te (blijven) maken :)

Los daarvan is het wel apart om toch wat teleurstelling over de 'compensatie' te lezen, terwijl ik me meen te herinneren dat er tijdens het testfest nul handen omhoog gingen op de vraag of mensen een iets terug verwachtten voor hun reviews ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17-09 10:51
Homerius schreef op zondag 5 november 2017 @ 18:34:
Misschien heb ik het gemist of is nog niet iedereen in de gelegenheid geweest op de reviews af te ronden, maar kunnen we nog een artikel (of .actieplan) verwachten op de frontpage waarin teruggeblikt wordt op het gebeuren en de reviews nog eens op een rijtje gezet worden? Dat lijkt me wel de moeite waard, ook om een ieder te motiveren om reviews te (blijven) maken :)

Los daarvan is het wel apart om toch wat teleurstelling over de 'compensatie' te lezen, terwijl ik me meen te herinneren dat er tijdens het testfest nul handen omhoog gingen op de vraag of mensen een iets terug verwachtten voor hun reviews ;)
Ik vind dat het anders ligt. Als reviewer schrijf je de review om anderen te helpen, en niet voor de compensatie. Echter is het natuurlijk wel leuk als er iets van compensatie gegeven wordt.
Als er aangegeven wordt dat men na de review "een bedankje" ontvangt, en dat bedankje bestaat uit een sleutelhanger vind ik dat een beetje matig vanuit de partij die het reviewmateriaal beschikbaar stelt. Geef dan niks, maar zo is het net alsof je een fooi van 10 eurocent aan iemand geeft.

Hadden ze vantevoren niks aangegeven denk ik dat je niemand had gehoord... Ze scheppen toch een verwachtingspatroon.

Mijn review is overigens bijna af. Nog even test laten lezen en de juiste foto's uitkiezen en dan kan hij online. Hoe gaat het bij de anderen die de stofzuiger mogen reviewen?

[ Voor 4% gewijzigd door Pyramiden op 05-11-2017 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K1pje
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17:03
@Pyramiden Grotendeels moet de boel bij mij aan elkaar geschreven worden, wel eigenlijk alle inhoud in steekwoorden/ zinnen klaargezet. Ik wacht voornamelijk nog wel op een technische oplossing vanuit de helpdesk omdat ik hem nog steeds niet heb kunnen koppelen via de app...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pyramiden
@K1pje , hmm... Niet zo netjes van ze... Dat gaan minpuntjes worden op het verplichte onderdeel "ondersteuning vanuit de fabrikant", denk ik?

Je mist overigens niet zoveel. De functies zijn hetzelfde als met de afstandsbediening, behalve dat hij de kamer in kaart brengt en je hem kan starten als je niet thuis bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K1pje
@Pyramiden Vriendelijk zijn ze wel, alleen duurt het dus al ruim 2 weken en is er nog geen oplossing (zowel contact via het e-mail formulier op de website als per telefoon).

Wat vind jij van de stofzuiger? Ik blijf hem vinden tegenvallen, zeker voor de prijs dat ie op de markt is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pyramiden
@K1pje Yep, daar komt het bij mij ook op uit... Over 2 of 3 sterren ben ik nog niet uit...
Hij verbouwt bij mij de huiskamer als hij aan de slag is, met als grootste nadeel dat hij slecht detecteert of hij vast zit of niet. Een model die eigenlijk alleen de WiFi optie niet heeft, van LG zelf, kost ongeveer de helft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• K1pje
@Pyramiden Dan heb ik precies dezelfde ervaring als jij hebt, met de krassen bovenop de stofzuiger als bewijs dat ie vrolijk tegen de radiatoren aan beukt (beukt overigens ook gewoon tegen "normale" grote obstakels aan). De 2 sterren gaat ie van mij wel krijgen wanneer ik hem niet gekoppeld krijg met de app binnen de testperiode.....

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:40

Chocoball

瞧好吧!

Er is een overzichtspagina https://tweakers.net/acties/oktobertestfest_2017/1/, maar niet elk product heeft nog een review. Even wat statieken (mogelijk dat Tweakers ons nog op de officiële aantallen trakteert):

Aantal Testfest reviews/hands-on: 62
+3: 8 reviews
+2: 36 reviews
+1: 16 reviews
0 : 2 reviews

[ Voor 0% gewijzigd door Chocoball op 06-11-2017 07:43 . Reden: Aanvulling statistieken ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RalphM.
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 03-07 13:27
Die van mij staat nu ook online:
productreview: Sony Xperia XZ1 Zwart review door RalphM.

Wel heb ik ondanks het raadplegen van de FAQ van GoT de thumbnails nog niet werkend gekregen. Ook een dubbele witregel lukt nog niet echt. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MCKenzy99
RalphM. schreef op zondag 5 november 2017 @ 21:15:
Die van mij staat nu ook online:
productreview: Sony Xperia XZ1 Zwart review door RalphM.

Wel heb ik ondanks het raadplegen van de FAQ van GoT de thumbnails nog niet werkend gekregen. Ook een dubbele witregel lukt nog niet echt. ;)
Als je bij imgur bij share links die waar [IMG] voor staat kiest werkt het wel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RalphM.
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 03-07 13:27
MCKenzy99 schreef op zondag 5 november 2017 @ 22:18:
[...]

Als je bij imgur bij share links die waar [IMG] voor staat kiest werkt het wel
Dat werkt inderdaad beter ja. Dankjewel!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Chocoball schreef op zondag 5 november 2017 @ 19:46:
[...]

Er is een overzichtspagina https://tweakers.net/acties/oktobertestfest_2017/1/, maar niet elk product heeft nog een review. Even wat statieken (mogelijk dat Tweakers ons nog op de officiële aantallen trakteert):

Aantal Testfest reviews/hands-on: 62
+3: 8 reviews
+2: 36 reviews
+1: 16 reviews
0 : 2 reviews
Nog los dat de artikelen daar soms ook niet kloppen

Bij LG Oled tv's stonden er de 65" E7 en C7 en niet de 55" varianten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
Trouwens, voor dat ik mijn review open zet: Ik kom er achter dat ik een andere stofzuiger heb dan ik zou moeten hebben. Ik zou een VR9647PS moeten reviewen, maar ik heb een VR9624PR. Onder welk product moet ik de review zetten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• K1pje
@Pyramiden Misschien iets te logisch; onder het product wat je daadwerkelijk gereviewd hebt?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
Ja, lijkt mij ook, maar ik wilde het in ieder geval even aangeven zodat duidelijk is dat de review gepost wordt bij een ander product dan verwacht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LangeTreeDorpie

Die is er nu :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Homerius
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:00
En de komende weken nog 2 delen, super :)
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste