Idem voor Leeuwarden ook een blokkenstorm hier.
Leeuwarden ook erg veel blokjes. Nog nooit op deze manier ervaren. Via begin gemist alles goed idd 😊
/dev/null
8921 ookI_stealth_I schreef op zondag 11 november 2018 @ 21:43:
Leeuwarden ook erg veel blokjes. Nog nooit op deze manier ervaren. Via begin gemist alles goed idd 😊

correctie: ook bij begin-gemist sporadisch een blokje...
Hier in Deventer ook weer blokkenstorm. Ben al lang met Tweak bezig hierover. Zelfs de Zyxel al om laten ruilen. Ik hoor bijna niets anders dan dat het wel aan mijn thuis installatie zal liggen.
Heb ze vorige week nog maar eens gewezen op dit forum waar blijkt dat veel meer mensen er last van hebben. Ook toen gevraagd hoe het zou gaan met CD...
Dit waren blijkbaar te moeilijke vragen want zelfs na een reminder wordt niet meer geantwoord.
Toch maar eens ernstig na gaan denken of ik hier wel mee door wil..
Heb ze vorige week nog maar eens gewezen op dit forum waar blijkt dat veel meer mensen er last van hebben. Ook toen gevraagd hoe het zou gaan met CD...
Dit waren blijkbaar te moeilijke vragen want zelfs na een reminder wordt niet meer geantwoord.
yup klinkt redelijk bekend ik had dus vorige week zondag gemaild dinsdag de standaard mail van dat het aan mijn netwerk lag heb direct terug gemaild toen en heb ik ze even duidelijk gemaakt dat het aan hun netwerk lag afgelopen zondag ook naar dit forum verwezen sinds dien ook geen reactie gehad dus had ook zo iets tegen kritiek kunnen ze niet. Gistermiddag dan toch in eens een reactie waar ze in toe gaven dat er vorige week zondag bij hun op het netwerk een storing was.Tonic1 schreef op maandag 12 november 2018 @ 08:17:
Hier in Deventer ook weer blokkenstorm. Ben al lang met Tweak bezig hierover. Zelfs de Zyxel al om laten ruilen. Ik hoor bijna niets anders dan dat het wel aan mijn thuis installatie zal liggen.
maar ja het is bij hun vooral wijzen naar de klant en er lijkt niets te veranderen in mijn geval zie ik zelfs steeds vaker problemen komen
Ik heb zelf geen tv gekeken afgelopen week, maar was gisteren bij opa die heeft Ziggo en zat fox te kijken maar dat was echt geen kijken zo slecht heb ik het nog niet gezien bij Sparql en volgens opa gebeurd dat wel vaker.
Mmmm ik wilde na onze verhuizing (naar Deventer in december) naar Tweak 1gbps glasvezel overstappen (zit momenteel bij ziggo), maar gezien de veelvoud aan online meldingen omtrent de Tweak klantenservice en de opmerkingen in dit topic over de blokken bij canal digitaal begin ik toch ook serieus te kijken naar T-Mobile 750 glasvezel.
- Als voordeel bij tweak zie ik de 395,- p/jaar, hogere snelheid 1gbps, de fritzbox 5490 en als nadeel de klantenservice en de problematische tv momenteel.
- Voordeel bij T-Mobile: de klantenservice, korting i.c.m. mobiel abbo, eerste jaar 6 mnd korting, betere mijn account/persoonlijke omgeving en als nadeel de draytek modem, standaard hoger maandabbonement en dynamisch ip (kon eigenlijk niet echt vinden of tweak nou dynamisch of vast is).
Mocht er iemand zijn die hier iets zinnigs over kan zeggen, bijvoorbeeld omdat hij/zij beide providers heeft gehad dan hoor ik 't graag!
- Als voordeel bij tweak zie ik de 395,- p/jaar, hogere snelheid 1gbps, de fritzbox 5490 en als nadeel de klantenservice en de problematische tv momenteel.
- Voordeel bij T-Mobile: de klantenservice, korting i.c.m. mobiel abbo, eerste jaar 6 mnd korting, betere mijn account/persoonlijke omgeving en als nadeel de draytek modem, standaard hoger maandabbonement en dynamisch ip (kon eigenlijk niet echt vinden of tweak nou dynamisch of vast is).
Mocht er iemand zijn die hier iets zinnigs over kan zeggen, bijvoorbeeld omdat hij/zij beide providers heeft gehad dan hoor ik 't graag!
Woon in Deventer en heb nu Tweak, en heb Vodafone gehad (wat nu T-mobile is)
Ben weg gegaan bij Vodafone wegens problemen met mijn ip-adres.
Ze hadden destijds diverse blokken opgekocht waarvan veel adressen op een blacklist stonden.
Zo kon ik diverse sites niet openen, en werd mijn creditcard geblokkeerd.
Modem van T-Mobile kun je gewoon vervangen alleen geven ze sip (telefoon) gegevens niet vrij.
TV van tweak is niet al te best. Regelmatig blokvorming in de avond, maar ook rare beslissingen om b.v de beeldresolutie optie te verwijderen zodat je dit niet meer zelf kunt instellen.
Maar ook b.v actie waar ze aan mee doen en vervolgens niet uitvoeren.
Zoals b.v de gratis ziggo sport weekenden.
Ben weg gegaan bij Vodafone wegens problemen met mijn ip-adres.
Ze hadden destijds diverse blokken opgekocht waarvan veel adressen op een blacklist stonden.
Zo kon ik diverse sites niet openen, en werd mijn creditcard geblokkeerd.
Modem van T-Mobile kun je gewoon vervangen alleen geven ze sip (telefoon) gegevens niet vrij.
TV van tweak is niet al te best. Regelmatig blokvorming in de avond, maar ook rare beslissingen om b.v de beeldresolutie optie te verwijderen zodat je dit niet meer zelf kunt instellen.
Maar ook b.v actie waar ze aan mee doen en vervolgens niet uitvoeren.
Zoals b.v de gratis ziggo sport weekenden.
[ Voor 26% gewijzigd door arjan.n op 12-11-2018 15:54 ]
Ik ben over naar Canal Digitaal. Afgezien van de lay-out, rood CD logo en witte achtergrond, zie ik geen verschil op netwerk niveau met Sparql.

[ Voor 56% gewijzigd door BitAndre op 12-11-2018 16:43 ]
komt er ook een oplossing met canal digital zodat je zonder decoder tv kan kijken?
ja via website/app kun je ook tv kijken bij CD als je de mails had gelezen word er ook gewoon gemeld dat de inlog code`s hier voor gaan komen zodra je bent overgezetdewaal schreef op maandag 12 november 2018 @ 18:08:
komt er ook een oplossing met canal digital zodat je zonder decoder tv kan kijken?
Als ik een maand op CD zit dan weet ik een beetje hoe de app werkt op mijn slaapkamer tv en als dat bevalt stuur ik een decoder terug scheelt weer €4 per maand
Als je een (nieuwere) Samsung- of LG-smart-tv hebt dan kan het zonder ontvanger. Uit de migratie-mail:dewaal schreef op maandag 12 november 2018 @ 18:08:
Alle nieuwere Samsung-tv's (met het besturingssysteem Tizen, deels 2015 en 2016 t/m 2018) en de LG-'s (web OS 3.0) bieden de mogelijkheid om via hun tv-appstore de Canal Digitaal-smart-tv-app te downloaden. Hiermee ontvang je het complete zenderpakket zonder kabels of kastjes.
waarom zien we dat niet terug op de website
geen idee maar het is wel gecomuniceerd van uit canal digitaal Mr-D. in "[Tweak Glasvezel] Ervaringen & Discussie - Deel 5"dewaal schreef op maandag 12 november 2018 @ 20:17:
waarom zien we dat niet terug op de website
ik zie helaas hier niets van over op de site.Mr-D. schreef op donderdag 1 november 2018 @ 15:09:
Welkom bij Canal Digitaal. Hier vind je alle informatie over het overstappen.
Canal Digitaal ontwikkelt verder
Namelijk met de Canal Digitaal-smart-tv-app. Dat is tv-kijken zonder kabels of kastjes! Download de Canal Digitaal-app voor smart-tv’s, al beschikbaar voor tv’s van Samsung en LG. Je vind de smart-tv-app in de appstore van je smart-tv.
Geschikte Samsung- en LG-smart-tv’s
Alle nieuwere Samsung-tv’s (met het besturingssysteem Tizen, deels 2015 en 2016 t/m 2018) en de LG-tv’s (web OS 3.0) bieden de mogelijkheid om via hun tv-appstore de Canal Digitaal-smart-tv-app te downloaden. Hiermee ontvang je het complete zenderpakket zonder kabels of kastjes.
Wij wensen je veel kijkplezier!
Hartelijke groet,
Team Canal Digitaal
Wat die blokken betreft: ik lees veel mee maar ik zie niet dat dit speelt bij mensen die al over zijn naar CD. Wel bij Sparql uiteraard, en ook dat het zou kunnen dat dit blijft gebeuren bij CD. Maar van dat laatste heb ik nog geen praktijk ervaring gelezen.ronald1976 schreef op maandag 12 november 2018 @ 15:43:
Mmmm ik wilde na onze verhuizing (naar Deventer in december) naar Tweak 1gbps glasvezel overstappen (zit momenteel bij ziggo), maar gezien de veelvoud aan online meldingen omtrent de Tweak klantenservice en de opmerkingen in dit topic over de blokken bij canal digitaal begin ik toch ook serieus te kijken naar T-Mobile 750 glasvezel.
Je krijgt bij T-Mobile geen Draytek meer maar een Huawei dualband router in combinatie met een media converter (wat de inzet van een eigen router weer net iets simpeler maakt)
[ Voor 7% gewijzigd door Barre73 op 12-11-2018 21:01 ]
Geen ongevraagde verzoeken via DM svp.
Even wachten tot aanstaande zondagavond en dat kan ik je vertellen of dat ook geldt 'voor mensen die over zijn naar CD'.Barre73 schreef op maandag 12 november 2018 @ 20:58:
[...]
Wat die blokken betreft: ik lees veel mee maar ik zie niet dat dit speelt bij mensen die al over zijn naar CD. Wel bij Sparql uiteraard, en ook dat het zou kunnen dat dit blijft gebeuren bij CD. Maar van dat laatste heb ik nog geen praktijk ervaring gelezen.
Sorry, gisteren overgezet. Maar zie geen verschil qua blokken. Was ook niet te verwachten. Nu is geen enkele IPTV aanbieder vrij van glitches. INderdaad afwachten tot a.s. weekend om te zien of het ook echt ZO erg weer wordt.Barre73 schreef op maandag 12 november 2018 @ 20:58:
[...]
Wat die blokken betreft: ik lees veel mee maar ik zie niet dat dit speelt bij mensen die al over zijn naar CD. Wel bij Sparql uiteraard, en ook dat het zou kunnen dat dit blijft gebeuren bij CD. Maar van dat laatste heb ik nog geen praktijk ervaring gelezen.
Heb gisteren in ieder geval enkele keren beeld gezien dat bleef hangen en of niet geheel ververste.
Een voordeel (alhoewel ik dat nooit meer heb geprobeert met Sparql.) je kan je eigen lijst maken die ook wordt gebruikt voor het zappen. Helaas staat er dan wel altijd in beeld een melding dat je de favorieten lijst kan aanpassen. Maar een lijst met 10 zenders laat ook alleen deze 10 zien in de door jou gekozen volgorde.
Nu maar wachten op mijn CD account zodat we meerdere personen kunnen laten tv kijken op de tablet. (de optie om dit via de ontvanger te doen is weg.)
[ Voor 31% gewijzigd door rjhilbrink op 13-11-2018 08:40 ]
PV: Panasonic HIT Kuro/SolarEdge HD Wave 4.225 kWp verdeeld over 2600 Zuid Oost en 1625 Noord West
is het menu anders? logo ? waar merk je snel aan dat je overgezet bent ?
nee was ook een mail die je hebt gehad.dewaal schreef op maandag 12 november 2018 @ 20:34:
[...]
ik zie helaas hier niets van over op de site.
Dank voor de reactie, ik zal eens kijken naar die Huawei dat had ik sowieso nog niet gezien! En dan lees ik meteen deze (en toevallig heb ik dezelfde Archer C7 nog liggen)Barre73 schreef op maandag 12 november 2018 @ 20:58:
[...]
Je krijgt bij T-Mobile geen Draytek meer maar een Huawei dualband router in combinatie met een media converter (wat de inzet van een eigen router weer net iets simpeler maakt)
[ Voor 14% gewijzigd door ronald1976 op 13-11-2018 09:51 ]
Eigenlijk is alles het zelfde. alleen de kleuren niet. paar postings hierboven staan 2 screenshots.mrBrainY schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 09:17:
is het menu anders? logo ? waar merk je snel aan dat je overgezet bent ?
PV: Panasonic HIT Kuro/SolarEdge HD Wave 4.225 kWp verdeeld over 2600 Zuid Oost en 1625 Noord West
ah die heb ik gemist. stond te veel over blokken :-) dank je. is wel duidelijk te zien ja. zou ook deze week aan de beurt moeten zijn.
Vrouw klaagt wel dat BBC weg is.
Vrouw klaagt wel dat BBC weg is.
Gisteren mijn IP statisch laten instellen (vereiste voor 6rd van Tweak) en daarna even aan de slag geweest met de 6rd tunnel van Tweak op de Unifi Security Gateway en ik heb het volgens mij wel mooi voor elkaar nu. Dingen die online te vinden waren hierover waren over het algemeen outdated (met 6rd parameters voor een tunnel die helemaal niet meer mogen in recente firmwares en errors geven -> rebootloop), dus heb ik wat samen moeten voegen maar het is nu mooi gelukt. In recente versies van de controller zit ook wat ipv6 functionaliteit maar het is voornamelijk aan de configuratiekant - je kan van apparaten nog niet echt zien of ze een ipv6 adres hebben oid. Firewall is wel prima te configureren.
Aangezien Tweak een 6rd tunnel gebruikt, en je deze (nog?) niet via de Unifi interface kan configureren, dient dat via de `gateway.config.json` ingesteld te worden. Via deze file stellen we ook de IPv6 DNS in en zorgen we de dat de ipv6 default route (::/0) over die tunnel gaat. Als je dit eenmaal voor elkaar hebt kan je vervolgens gewoon de bestaande ipv6 functionaliteit gebruiken in de controller en dus per netwerk zelf een ipv6 range definieren inclusief dhcpv6 en slaac.
Begin met het berekenen van je correcte 6rd prefix dmv ipv6calc:
Hier komt een subnet uit, bijvoorbeeld: 2a02:58:97:100::/56. Maak hier een ip-adres van van je gateway: 2a02:58:97:100::1/56 (let op de 1 voor de /56) en sla dit ip-adres op, deze noemen we nu [jouw_ipv6_ip].
Pas daarna je gateway.config.json aan met de volgende instellingen:
Nu dien je de USG te force provisionen en zou je vanaf de USG moeten kunnen ping6en
Nu nog zorgen dat onze clients dat ook kunnen!
Wat we eerst dienen te doen is de firewall instellen - ICMPv6 wordt nu geblokkeerd by default, en IPv6 is hevig afhankelijk van ICMPv6 dus maak een regel aan in de IPv6 rules van je controller in de WAN_IN chain die protocol ICMPv6 accept. Doe hetzelfde voor WAN_LOCAL. Maak daarna voor WAN_LOCAL ook een rule aan die UDP verkeer met destination port 546 accepteert zodat je DHCPv6 ook werkt.
Nu kan je via Networks naar je corporate LAN gaan en hier bij IPv6 configuration het vinkje 'static' aanvinken. Vul bij je gateway je gateway ip in, maar met een subnetgrootte van /64 ipv /56 - dat is nodig voor SLAAC. Je kan in totaal 256 van deze /64's kwijt in je /56. Zet een vinkje bij IPv6 Router Announcement en/of DHCPv6 (wat je maar wil, ik heb beide aanstaan op dit moment). Na een provisioning die zou moeten runnen zouden je machines (windows 10 maar ook ubuntu 18.04 met netplan getest) netjes een ip-adres moeten krijgen inclusief je gateway als DNS.
Succes!
Aangezien Tweak een 6rd tunnel gebruikt, en je deze (nog?) niet via de Unifi interface kan configureren, dient dat via de `gateway.config.json` ingesteld te worden. Via deze file stellen we ook de IPv6 DNS in en zorgen we de dat de ipv6 default route (::/0) over die tunnel gaat. Als je dit eenmaal voor elkaar hebt kan je vervolgens gewoon de bestaande ipv6 functionaliteit gebruiken in de controller en dus per netwerk zelf een ipv6 range definieren inclusief dhcpv6 en slaac.
Begin met het berekenen van je correcte 6rd prefix dmv ipv6calc:
code:
1
| ipv6calc --action 6rd_local_prefix --6rd_prefix 2a02:58:80::/43 --6rd_relay_prefix 217.19.16.17/19 [jouw_statische_ip] |
Hier komt een subnet uit, bijvoorbeeld: 2a02:58:97:100::/56. Maak hier een ip-adres van van je gateway: 2a02:58:97:100::1/56 (let op de 1 voor de /56) en sla dit ip-adres op, deze noemen we nu [jouw_ipv6_ip].
Pas daarna je gateway.config.json aan met de volgende instellingen:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
| { "interfaces": { "tunnel": { "tun0": { "address": [ "[jouw_ipv6_ip]" ], "description": "Tweak IPv6 6rd tunnel", "encapsulation": "sit", "firewall": { "in": { "ipv6-name": "WANv6_IN" }, "local": { "ipv6-name": "WANv6_LOCAL" }, "out": { "ipv6-name": "WANv6_OUT" } }, "local-ip": "[jouw_statische_ip]", "remote-ip": "217.19.16.17", "mtu": "1472", "multicast": "disable", "ttl": "255" } } }, "protocols": { "static": { "interface-route6": { "::/0": { "next-hop-interface": { "tun0": "''" } } } } }, "system": { "name-server": [ "2a02:58:2:1:53::1", "2a02:58:2:1:53::2" ] } } |
Nu dien je de USG te force provisionen en zou je vanaf de USG moeten kunnen ping6en
Wat we eerst dienen te doen is de firewall instellen - ICMPv6 wordt nu geblokkeerd by default, en IPv6 is hevig afhankelijk van ICMPv6 dus maak een regel aan in de IPv6 rules van je controller in de WAN_IN chain die protocol ICMPv6 accept. Doe hetzelfde voor WAN_LOCAL. Maak daarna voor WAN_LOCAL ook een rule aan die UDP verkeer met destination port 546 accepteert zodat je DHCPv6 ook werkt.
Nu kan je via Networks naar je corporate LAN gaan en hier bij IPv6 configuration het vinkje 'static' aanvinken. Vul bij je gateway je gateway ip in, maar met een subnetgrootte van /64 ipv /56 - dat is nodig voor SLAAC. Je kan in totaal 256 van deze /64's kwijt in je /56. Zet een vinkje bij IPv6 Router Announcement en/of DHCPv6 (wat je maar wil, ik heb beide aanstaan op dit moment). Na een provisioning die zou moeten runnen zouden je machines (windows 10 maar ook ubuntu 18.04 met netplan getest) netjes een ip-adres moeten krijgen inclusief je gateway als DNS.
Succes!
Heb je al een mail met inloggegevens van CD ontvangen?BitAndre schreef op maandag 12 november 2018 @ 16:24:
Ik ben over naar Canal Digitaal. Afgezien van de lay-out, rood CD logo en witte achtergrond, zie ik geen verschil op netwerk niveau met Sparql.
[Afbeelding: Installatie] [Afbeelding: EPG]
Je zou bijna zeggen: "Jammer dat ze nog steeds de multicast streams gebruiken". Aangezien die gewoon niet stabiel zijn op het netwerk van Tweak als ik het zo lees.BitAndre schreef op maandag 12 november 2018 @ 16:24:
[Afbeelding: Installatie] [Afbeelding: EPG]
[ Voor 58% gewijzigd door eymey op 13-11-2018 15:07 ]
Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.
ik ben nog geen klant van tweak. Vandaar dat ik op zoek ben naar info.
Als ik hier lees over ‘blokkenstormen’ dan wordt daar meestal Almere e.o. Bij vernoemd. Is dit vooral daar aan de hand? Of is dit dan meteen landelijk?
vermoedelijk zitten daar de meeste mensen met tweak die ook reageren in dit topic.Extreme smell schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 16:56:
Als ik hier lees over ‘blokkenstormen’ dan wordt daar meestal Almere e.o. Bij vernoemd. Is dit vooral daar aan de hand? Of is dit dan meteen landelijk?
de problemen komen landelijk voor het is niet altijd te gelijk (zo ver we weten) maar de zondag avonden lijken op dit moment toch vrij landelijk tegelijk problemen te geven.
ik zie weinig/ geen mensen uit koekange/de wolden reageren in dit topic maar ik kan je verzekeren dat ik niet de enigste ben in dit gebied met de problemen
en gelukkig hier te vindendewaal schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 16:27:
[...]
ik ben nog geen klant van tweak. Vandaar dat ik op zoek ben naar info.
Tweak en updaten van hun website gaan helaas niet echt samen.
dat merk ik gelukkig hebben we nog tweakers die nieuwsbrieven delen voor niet klanten die wellicht toekomstig klant willen worden.Mr-D. schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 17:42:
[...]
en gelukkig hier te vinden
Tweak en updaten van hun website gaan helaas niet echt samen.
Hier in Almere heb ik sinds vanmorgen last dat het beeld na een paar minuten bevriest. Overschakelen kan dan nog wel en helpt dan, totdat die kanaal na een paar minuten ook weer bevriest. Heeft iemand anders hier ook last van?
Nee nog niet. Geen inlogcode voor de Canal Digitaal TV App. Voor de omzetting van de Animo ontvanger heb je geen code nodig.Jan Driebeen schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 14:52:
[...]
Heb je al een mail met inloggegevens van CD ontvangen?
Ja de techniek is hetzelfde live stream is multicast. Begin gemist unicast udp. En 'mijn opnames' via http.eymey schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 15:06:
[...]
Je zou bijna zeggen: "Jammer dat ze nog steeds de multicast streams gebruiken". Aangezien die gewoon niet stabiel zijn op het netwerk van Tweak als ik het zo lees.
Ik ontvang net de mail zelf van Tweak met de inloggegevens voor CD. Ben echter (nog) niet overgezet...BitAndre schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 22:02:
[...]
Nee nog niet. Geen inlogcode voor de Canal Digitaal TV App. Voor de omzetting van de Animo ontvanger heb je geen code nodig.
Decoder stond plots aan. Ben net overgezet zonder mail. Filmwijk
Geen discovery HD. Wat een gezeik dit weer.
Geen discovery HD. Wat een gezeik dit weer.
[ Voor 74% gewijzigd door DanielAlm op 14-11-2018 16:08 ]
Overgang naar CanaalDigitaal gaat hier iet helemaal goed. Vrouw klaagt over missende opnames. Moet nog uitzoeken of deze van een niet (meer) aanwezige zender is of dat er iets anders is gebeurt. ook enkele opnames zijn nu wel in de lijst maar leeg...
Me jaloers. Ben wel al omgezet maar wacht met spoed op de inloggegevens. Was er nogal aan gewend om opnames te plannen vanaf de telefoon. Vergeet nu regelmatig ergens iets op te nemen.Jan Driebeen schreef op woensdag 14 november 2018 @ 13:25:
[...]
Ik ontvang net de mail zelf van Tweak met de inloggegevens voor CD. Ben echter (nog) niet overgezet...
Nog iets herkenbaar aan de CD abonnee nummer? of is deze niet gerelateerd aan eerdere gegevens.
[ Voor 10% gewijzigd door rjhilbrink op 14-11-2018 16:06 ]
Lol. TV stond aan vanmiddag. Draai me net om denk waarom is het toch zo stil, staat er een installatie menu voor van Canal Digital
Nee, e-mail adres is username (e-mail adres waar je de mails van Tweak op ontvangt), en een gegenereerd wachtwoord.rjhilbrink schreef op woensdag 14 november 2018 @ 16:05:
[...]
Me jaloers. Ben wel al omgezet maar wacht met spoed op de inloggegevens. Was er nogal aan gewend om opnames te plannen vanaf de telefoon. Vergeet nu regelmatig ergens iets op te nemen.
Nog iets herkenbaar aan de CD abonnee nummer? of is deze niet gerelateerd aan eerdere gegevens.
Dat lukt helaas niet op de CD site. Email adres weet ik maar ww vergeten optie vraagt ook om een abonnee nummer. afwachten dus...TagForce schreef op woensdag 14 november 2018 @ 16:30:
[...]
Nee, e-mail adres is username (e-mail adres waar je de mails van Tweak op ontvangt), en een gegenereerd wachtwoord.
WUT.. geen meiden van Holland meer? RIP Don en Ad

Volgens mij hebben we (nog) geen klantnummer. In de mail van Canal Digitaal om de migratie aan te kondigen staat helemaal onderaan ook niets achter "Gebruik je klantnummer:" ingevuld.rjhilbrink schreef op woensdag 14 november 2018 @ 16:31:
[...]
Dat lukt helaas niet op de CD site. Email adres weet ik maar ww vergeten optie vraagt ook om een abonnee nummer. afwachten dus...
In de mail met login gegevens voor de app en livetv site staat ook nergens een klantnummer.
Ben benieuwd of we die uberhaupt krijgen.
Ik zou ook overgezet worden tussen 7-11 en 14-11. Nog steeds op Sparql en niks meer gehoord over een andere username en wachtwoord.
Toch wel weer frappant dat je die niet gewoon direct mee krijgt en daar eigenlijk weer op moet wachten na het overzetten.
Toch wel weer frappant dat je die niet gewoon direct mee krijgt en daar eigenlijk weer op moet wachten na het overzetten.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
hier ook nog geen update gezien terwijl hij er volgens de mail vandaag wel zou moeten komen.
net de amino nog even van de stroom gehad en opnieuw opgestart maar geen verschil gewoon nog sparql.
maar goed als ik de berichten zo lees zijn er nog steeds blokjes dus maakt het ook niet zo veel uit via welk platform we kijken.
en ach de codes voor de app die zullen wel een keer komen daar maak ik me niet zo druk over
net de amino nog even van de stroom gehad en opnieuw opgestart maar geen verschil gewoon nog sparql.
maar goed als ik de berichten zo lees zijn er nog steeds blokjes dus maakt het ook niet zo veel uit via welk platform we kijken.
en ach de codes voor de app die zullen wel een keer komen daar maak ik me niet zo druk over
Verwijderd
En de beloofde: hustler 18+ is ook niet aanwezig.Rammstein schreef op woensdag 14 november 2018 @ 16:33:
WUT.. geen meiden van Holland meer? RIP Don en Ad
Klantnummer CD (deze vind je terug in de App als je bent ingelogd) lijkt totaal niet op die van Sparql. Inloggen in de CD app gaat mbv je e-mailadres en het toegestuurde wachtwoord...rjhilbrink schreef op woensdag 14 november 2018 @ 16:05:
[...]
Me jaloers. Ben wel al omgezet maar wacht met spoed op de inloggegevens. Was er nogal aan gewend om opnames te plannen vanaf de telefoon. Vergeet nu regelmatig ergens iets op te nemen.
Daarnaast ben ik tor mijn verrassing vanmiddag ook overgezet. Werkt prima op alle boxen, favorieten instellen was even puzzelen maar gelukt. Alle reeds gemaakte opnames vind ik ook gewoon terug (gelukkig) en ook geplande opnames staan klaar om hun werk te doen. Naast dat we nu wat andere tv zenders in het pakket hebben mis ik de muziek/radio zenders van Stingray wel. Maar eens op zoek naar een alternatief...
[ Voor 30% gewijzigd door Jan Driebeen op 14-11-2018 17:55 . Reden: Aanvulling ]
Weet je het zeker? Lees er niks over terug.Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2018 @ 17:26:
[...]
En de beloofde: hustler 18+ is ook niet aanwezig.
https://www.tweak.nl/nieuws/samenwerking-canal-digitaal.html
[ Voor 22% gewijzigd door Rammstein op 14-11-2018 18:26 ]
Verwijderd
Ja, hij zit er echt niet bij. Geen 18+ niks, staat inderdaad wel in het overzicht!Rammstein schreef op woensdag 14 november 2018 @ 18:22:
[...]
Weet je het zeker? Lees er niks over terug.
https://www.tweak.nl/nieuws/samenwerking-canal-digitaal.html
Ook niet aanwezig is travelXP staat wel op lijstje van Tweak.
Ik vind het een schraal aanbod. Beeldkwaliteit is goed.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2018 18:55 ]
Tijd voor een vergelijking van Canal Digitaal en Sparql zoals vermeld in mijn eerdere post.
TV zenders:
In de statusbalk (wat je ziet als je van zender wisselt) wordt een deel van de ruimte verspilt aan nutteloze reclame c.q. kijk-suggestie.
Soorten streams:
Bij live TV wordt gebruik gemaakt onderstaande technieken:
Bij en "TV gemist" (en eigen opnames) wordt de data via HTTP gedownload, om de paar seconden een blok mp4 audio en video (gescheiden).
Afgezien van de kleuren en Canal Digitaal logo en gewijzigde zender pakket is er verder niets verandert.
TV zenders:
- "Begin Gemist" en "TV gemist" ("Replay TV" bij Sparql) werken nu bij een groter aantal zenders. Deze zijn: NPO 1, NPO 2, NPO 3, RTL 4, RTL 5, SBS 6, RTL 7, Veronica/ Disney XD, NET 5, RTL 8, Fox, SBS9, RTL Z, Discovery, National Geographic Channel, History, Animal Planet, RTL Crime, 24 Kitchen, TLC, RTL Lounge, Cartoon Network, RTL Telekids, Eurosport, Eurosport 2, FOX Sports 1 HD Eredivisie, FOX Sports 2 HD International, FOX Sports 3 HD Eredivisie, FOX Internat 4 HD, Ziggo Sport Select, Ziggo Sport Voetbal, Ziggo Sport Golf.
- Alleen de eerste 10 zenders hebben een bitrate van 12,8 Mbps (ongewijzigd dus).
- Er zijn 28 HD zenders met een bitrate van 7,2 Mbps: Fox, SBS9, RTL Z, National Geographic Channel, History, ID Investigation Discovery, Discovery Science, NatGeo Wild, Animal Planet, Comedy Central, 24 Kitchen, TLC, Fashion TV, één, Canvas, WDR, Nickelodeon, Cartoon Network, DISNEY channel, Spike, MTV, CNN, Stingray Brava, Eurosport, Eurosport 2, FOX Sports 1 HD Eredivisie, FOX Sports 2 HD International, FOX Sports 3 HD Eredivisie.
- Er zijn 7 HD zenders met een lagere bitrate omdat deze werken op basis van HTTP streams: Travelxp, E! Entertainment, esportsTV HD, EDGEsport, Film Europe, (18+) Penthouse 1, (18+) Reality Kings.
- Er zijn 64 SD zenders met een bitrate van 2,9 of 3,2 Mbps: Zender vd maand, Discovery, NPO3 extra, NPO Zapp Xtra/NPO extra, NPO2 extra, CBS reality, RTL Crime, Arte, Horse and Country, RTL Lounge, OUTTV, RTL Television, Mediaset Italia, ARD-Das Erste, ZDF, RTL Telekids, Pebble TV, Ketnet / één+ / Canvas+, Boomerang, Nick Toons, Nick Jr., duck tv, The QYOU, ONS, Family7, NPO Politiek, NPO Nieuws, France 24 (in English), Bloomberg, Euronews, Al Jazeera English, Al Jazeera Channel, AT5, NH, Omroep Flevoland, TV Noord, Omrop Fryslan, TV Drente, TV Oost, Omroep Gelderland, Omroep Brabant, Omroep Zeeland, L1 TV, TV Utrecht, TV West, TV Rijnmond, StreekTV, SlamTV, Trace Urban, MTV Brand New, MTV Music, Stingray iConcerts, VH-1, VH-1 Classic, C-Music, XITE, TV Oranje, 192TV, Schlager TV, DjazzTV, Mezzo, 538 TV, (18+) Brazzers TV, (18+) VividTV.
- Opnames maken is nog steeds niet mogelijk bij een groot aantal (SD) zenders.
In de statusbalk (wat je ziet als je van zender wisselt) wordt een deel van de ruimte verspilt aan nutteloze reclame c.q. kijk-suggestie.
Soorten streams:
Bij live TV wordt gebruik gemaakt onderstaande technieken:
- Multicast verkeer d.m.v. IGMP versie 3. In de statusbalk herkenbaar aan "IP in beeldscherm" logo. (Dus een switch met IGMP spooping functie moet wel versie 3 ondersteunen anders werkt het niet.)
- Via HTTP downloads van cdsvideolive.solocoo.tv; om de paar seconden wordt een blok gedownload. Herkenbaar aan een televisie logo.
- Unicast UDP verkeer, protocol RTP. Geen logo.
Bij en "TV gemist" (en eigen opnames) wordt de data via HTTP gedownload, om de paar seconden een blok mp4 audio en video (gescheiden).
Afgezien van de kleuren en Canal Digitaal logo en gewijzigde zender pakket is er verder niets verandert.
Hmm moet eerst mijn oude pincode invullen maar die is niet goed terwijl ik de brief met de oude pincode in mijn hand heb

Normaal ben ik niet zo negatief maar wat een ballentent die Tweak kunnen de telefoon niet aannemen omdat ze teveel telefoon hebben met te weinig mensen Duhhh.
Test eert zelf eens en informeer je klant eens normaal scheelt zoveel telefoon

Normaal ben ik niet zo negatief maar wat een ballentent die Tweak kunnen de telefoon niet aannemen omdat ze teveel telefoon hebben met te weinig mensen Duhhh.
Test eert zelf eens en informeer je klant eens normaal scheelt zoveel telefoon
[ Voor 48% gewijzigd door Mr-D. op 14-11-2018 19:11 ]
je mocht toch op overslaan drukken op de installatie pagina (pin code nooit gewijzigd?)Mr-D. schreef op woensdag 14 november 2018 @ 19:08:
Hmm moet eerst mijn oude pincode invullen maar die is niet goed terwijl ik de brief met de oude pincode in mijn hand heb![]()
In de mail stond dat de pincode kon overslaan:Mr-D. schreef op woensdag 14 november 2018 @ 19:08:
Hmm moet eerst mijn oude pincode invullen maar die is niet goed terwijl ik de brief met de oude pincode in mijn hand heb![]()
De pincodes die je gebruikte zijn meeverhuisd, hierdoor kan je in de installatie-wizard de 2 stappen passeren door op de button overslaan te drukken.
Ja maar ik wil niet dat andere personen in mijn gezin naar hijgende personen zitten te kijken
Maar het is gelukkig Tweak dus het werkt niet.
Ja maar ik wil niet dat andere personen in mijn gezin naar hijgende personen zitten te kijken
Maar het is gelukkig Tweak dus het werkt niet.hmm werkt helaas wel dus mijn kind kan nu lekker zonder al teveel problemen porno kijken en nee ik heb div filters op heb internet zitten om dat te voorkomen
Wat mij ook opvalt is dat de plaatjes niet echt kloppen op fox zie ik in de balk comedycentral staan en de andere fox vrouwen van mars enz
En ja zappen gaat nu nog trager Hmm eerste indruk nee niet goed.
Zet Netflix dan maar weer aan ben er vandaag even helemaal klaar mee.
Maar het is gelukkig Tweak dus het werkt niet.
Maar het is gelukkig Tweak dus het werkt niet.hmm werkt helaas wel dus mijn kind kan nu lekker zonder al teveel problemen porno kijken en nee ik heb div filters op heb internet zitten om dat te voorkomen
Wat mij ook opvalt is dat de plaatjes niet echt kloppen op fox zie ik in de balk comedycentral staan en de andere fox vrouwen van mars enz
En ja zappen gaat nu nog trager Hmm eerste indruk nee niet goed.
Zet Netflix dan maar weer aan ben er vandaag even helemaal klaar mee.
[ Voor 67% gewijzigd door Mr-D. op 14-11-2018 19:22 ]
TravelXP ontvang ik wel, ontvang je wel het uitgebreide pakket?Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2018 @ 18:45:
[...]
Ja, hij zit er echt niet bij. Geen 18+ niks, staat inderdaad wel in het overzicht!
Ook niet aanwezig is travelXP staat wel op lijstje van Tweak.
Ik vind het een schraal aanbod. Beeldkwaliteit is goed.
Dat is de nieuwe nutteloze reclame c.q. kijk-suggestie....Mr-D. schreef op woensdag 14 november 2018 @ 19:13:
Ik ben ook over naar CD. Ook de Canal Digitaal TV app geïnstalleerd op mijn LG TV. Het werkt en lijkt heel erg op de set-top box, dat is opzich positief. Er wordt helaas geen gebruik gemaakt van de IGMP multicast streams die beschikbaar zijn in het netwerk. In plaats daarvan gaan de streams over het reguliere internet. De streams zijn +/- 4-5 mbit, dus dat is erg jammer. Niet helemaal een vervanging voor de set-top box.
Positief is dat deze streams waarschijnlijk geen last hebben van de bekende blokken.
Positief is dat deze streams waarschijnlijk geen last hebben van de bekende blokken.
[ Voor 9% gewijzigd door webmasternick op 14-11-2018 19:46 ]
Verwijderd
Ben ook overgegooid, werkt goed.
Helaas geen "natuur" programma's meer.
Heb vandaag wel de mail gehad, met inloggegevens.
Op mijn laptop en telefoon werkt het ook..
Mijn opnames zijn er nog en rechtsboven zie ik staan dat ik nog 974 uur en 44 minuten kan opnemen..
Helaas geen "natuur" programma's meer.
Heb vandaag wel de mail gehad, met inloggegevens.
Op mijn laptop en telefoon werkt het ook..
Mijn opnames zijn er nog en rechtsboven zie ik staan dat ik nog 974 uur en 44 minuten kan opnemen..

Verwijderd
Nee, ik heb het basic pakket, en daar horen deze zenders in te zitten volgens Tweak.Jan Driebeen schreef op woensdag 14 november 2018 @ 19:25:
[...]
TravelXP ontvang ik wel, ontvang je wel het uitgebreide pakket?
Op Tweak zie ik dit:Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2018 @ 19:49:
[...]
Nee, ik heb het basic pakket, en daar horen deze zenders in te zitten volgens Tweak.
https://www.tweak.nl/wp-c...-Zenderlijst-18114-V2.pdf
Verwijderd
[quote]Jan Driebeen schreef op woensdag 14 november 2018 @ 20:24:
[...]
Op Tweak zie ik dit:
[/quote
Klopt redelijk, maar de penthouse zender zit niet in het pakket en staat wel op de lijst.
[...]
Op Tweak zie ik dit:
[/quote
Klopt redelijk, maar de penthouse zender zit niet in het pakket en staat wel op de lijst.
Maar...waar is de YouTube optie? En van de twee opnamens die gemaakt zijn in de afgelopen twee dagen, lopen er twee blijvend vast.(Sinterklaasjournaal). Oudere opnamens doen het wel.
Vandaag overgezet naar CD , app streams zien er flink beroerder uit op mn 65 inch . Ook geluid is niet goed synchroon te krijgen . Blijf dus maar lekker via de settopbox kijken .
Gisteren ben ik ook overgezet. eerste impressies zijn prima.
De lichte kleurstelling van de menu's bevalt me wel.
Iedereen thuis kan de sortering van de zenders waarderen (was een rommeltje) en ook het vastzetten van een favorieten lijst is erg waardevol.
Gek genoeg is een probleem waar ik eerder 'last' van had plots verdwenen. een aantal (kinder) zenders deden het bij mij nooit. ik zocht de oorzaak al in mijn eigen router (firewall of IGMP proxy)
Ook heb ik minder last van spontane pauzes tijdens het kijken. (vooral RTL Crime was notoire)
Kortom ben voorzichtig tevreden.
De lichte kleurstelling van de menu's bevalt me wel.
Iedereen thuis kan de sortering van de zenders waarderen (was een rommeltje) en ook het vastzetten van een favorieten lijst is erg waardevol.
Gek genoeg is een probleem waar ik eerder 'last' van had plots verdwenen. een aantal (kinder) zenders deden het bij mij nooit. ik zocht de oorzaak al in mijn eigen router (firewall of IGMP proxy)
Ook heb ik minder last van spontane pauzes tijdens het kijken. (vooral RTL Crime was notoire)
Kortom ben voorzichtig tevreden.
ik kan nog wel zappen naar zenders die ik niet heb (niet in abbo geeft hij aan)
is dat weg te halen met aanpassing voor zenderlijst?
ook weet ik mijn oude pincode niet, ook geen betaal code?
Hier ook sinds net over op CD, Menus zijn helder en overzichtelijk, beeld lijkt niet heel veel veranderd maar volgens mij heb ik ineens geen discovery meer in HD?
I am the great Cornholio!
Zojuist een mail ontvangen van Tweak met de inloggegevens voor de CD app etc.
Zal dus vandaag wel overgezet worden.
Ik wacht af.
Zal dus vandaag wel overgezet worden.
Ik wacht af.
Ja daar had ik ook al over geschreven. Schandalig dus en vooral protesteren.HaterFrame schreef op donderdag 15 november 2018 @ 08:55:
.. heb ik ineens geen discovery meer in HD?
ik heb ook de inlog gegevens binnen voor de app`s de ziggosport zenders zijn nu ook via de webbrowser te bekijken daar ben ik blij mee dat miste ik bij sparql wel.
nu nog wachten wanneer tweak mijn tv ook overzet blijkbaar lopen ze achter op hun planning (zou tussen 7 en 14 november overgezet worden)
edit:
wat @DanielAlm zegt is wel een goede opmerking voor iedereen die overgezet is en zenders mist/kwaliteit omlaag gegaan is wel een mail richting tweak doen. hoe meer gezeur ze er over krijgen hoe meer ze luisteren denk ik.
lijstje kan hier in topic wel gemaakt worden hoeft niet iedereen zelf alles bij langs lijstje voor beide pakketten lijkt me dan het beste
nu nog wachten wanneer tweak mijn tv ook overzet blijkbaar lopen ze achter op hun planning (zou tussen 7 en 14 november overgezet worden)
edit:
wat @DanielAlm zegt is wel een goede opmerking voor iedereen die overgezet is en zenders mist/kwaliteit omlaag gegaan is wel een mail richting tweak doen. hoe meer gezeur ze er over krijgen hoe meer ze luisteren denk ik.
lijstje kan hier in topic wel gemaakt worden hoeft niet iedereen zelf alles bij langs lijstje voor beide pakketten lijkt me dan het beste
[ Voor 38% gewijzigd door hjvg op 15-11-2018 09:51 ]
@BitAndre Thanks voor het uitgebreide overzicht met wijzigingen!
Maar ehm, die "kijksuggestie" in de balk met zender info als je zapt.... GATVER
.
Jammer, ik had gehoopt dat er op z'n minst misschien wel weer een reden voor me zou zijn om weer TV via Tweak/CD af te nemen. Maar als de UI nu nóg meer wordt vervuild met suggesties die ik niet wil en die nooit kloppen voor mij, laat dan maar
Maar ehm, die "kijksuggestie" in de balk met zender info als je zapt.... GATVER

Jammer, ik had gehoopt dat er op z'n minst misschien wel weer een reden voor me zou zijn om weer TV via Tweak/CD af te nemen. Maar als de UI nu nóg meer wordt vervuild met suggesties die ik niet wil en die nooit kloppen voor mij, laat dan maar
Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.
Even per box een favorietenlijstje aanmaken en je hebt tijdens het zappen geen last meer van overbodige zenders.mrBrainY schreef op donderdag 15 november 2018 @ 08:37:
ik kan nog wel zappen naar zenders die ik niet heb (niet in abbo geeft hij aan)
Kan je de box dan tegenwoordig wel zo instellen dat hij standaard alleen nog je favorieten weergeeft?
Een jaar terug kon je ook al wel favorieten aanmaken, maar moest je na het oproepen van de gids of lijst altijd eerst nog op een aparte knop drukken voor hij naar je favorieten keek.....
Een jaar terug kon je ook al wel favorieten aanmaken, maar moest je na het oproepen van de gids of lijst altijd eerst nog op een aparte knop drukken voor hij naar je favorieten keek.....
Net geprobeerd om een Mijn CD account aan te maken. Als je de nog niet geregistreerd optie kiest en je vult alles in krijg je een melding dat er al een account bestaat met dat mail adres. Kies je vervolgens voor wachtwoord vergeten en vul je daar je abonnee nummer in uit de app, dan krijg je netjes een wachtwoord mailtje. Wijzig je dan via die link het wachtwoord en probeer je daarna in te loggen, krijg je nog steeds een foutmelding bij het inloggen.rjhilbrink schreef op woensdag 14 november 2018 @ 16:31:
[...]
Dat lukt helaas niet op de CD site. Email adres weet ik maar ww vergeten optie vraagt ook om een abonnee nummer. afwachten dus...
Dus het lijkt alsof onze accounts gelockt zijn voor Mijn CD, en we alle wijzigingen dus via Tweak zullen moeten gaan doen (geen idee wat er nog meer zou moeten kunnen via Mijn CD, maar dat werkt dan dus ook niet).
Of is er inmiddels iemand anders die al wel op Mijn CD kan inloggen?
Jazeker..eymey schreef op donderdag 15 november 2018 @ 10:03:
Kan je de box dan tegenwoordig wel zo instellen dat hij standaard alleen nog je favorieten weergeeft?
eerst een nieuwe favorieten lijst maken.
Dan als je op 'guide' drukt en dan het gele knopje, daarna kun je aangeven welke favorieten lijst te gebruiken.
die blijft ook vasthouden.
DAT IDD ! klote Reklame ...eymey schreef op donderdag 15 november 2018 @ 09:58:
Maar ehm, die "kijksuggestie" in de balk met zender info als je zapt.... GATVER.
Binnen 5 minuten al weer, heel kort, de blokjes. Als dit zo blijft toch maar serieus overwegen om iets beters te zoeken voor tv...
Ik vraag me wel af of er meer mensen zijn die WEL zijn overgezet maar nog geen login hebben gekregen. Toevallig is deze week ook de mailscan server gecrashed. (virusscanner is blijven hangen)
En Canaal Digitaal zou niet het eerste bedrijf zijn wat zich niet aan de email standaarden houdt. (en emails dus via een formulier stuurt zonder tussenkomst van een echte mailserver en dus geen retry doet)
En Canaal Digitaal zou niet het eerste bedrijf zijn wat zich niet aan de email standaarden houdt. (en emails dus via een formulier stuurt zonder tussenkomst van een echte mailserver en dus geen retry doet)
Ik kreeg vanmorgen de inloggegevens via een mail van Tweak en niet van CD.
Gisteren de CD app geprobeerd op mijn 55 inch LG Oled. Het beeld zag er werkelijk niet uit, SD kwaliteit. Ik weet niet of het CD internet abonnement dezelfde stream gebruikt, ben wel benieuwd. Ik gebruik normaal het signaal van de satelliet wat stukken beter is.
Hier dinsdag overgegaan maar ook nog steeds geen mail ontvangen. Wel eerdere aankondigingen gehad.rjhilbrink schreef op donderdag 15 november 2018 @ 11:01:
Ik vraag me wel af of er meer mensen zijn die WEL zijn overgezet maar nog geen login hebben gekregen. Toevallig is deze week ook de mailscan server gecrashed. (virusscanner is blijven hangen)
Object reference not set to an instance of an object
Daar baal ik ook van en ook dat Animal Planet er niet meer bij zit.HaterFrame schreef op donderdag 15 november 2018 @ 08:55:
Hier ook sinds net over op CD, Menus zijn helder en overzichtelijk, beeld lijkt niet heel veel veranderd maar volgens mij heb ik ineens geen discovery meer in HD?
Oké net over gezet, alles lijkt wat sneller.
Maar waar is de YouTube app op de ontvanger.
Die werd hier regelmatig gebruikt.
Maar waar is de YouTube app op de ontvanger.
Die werd hier regelmatig gebruikt.
Inderdaad onder Chrome zie ik nog steeds 'Entone STB' staan als device, maar op het beeld de melding 'Youtube, functie niet geimplementeerd'
Waarom zou je dat eruit halen?
Maandag overgezet maar ik wacht nog steeds op de mail met de CD gebruikersnaam en wachtwoord. Die zat in ieder geval niet in de spamfilter van mijn provider (SpamExperts).rjhilbrink schreef op donderdag 15 november 2018 @ 11:01:
Ik vraag me wel af of er meer mensen zijn die WEL zijn overgezet maar nog geen login hebben gekregen. ...
Bij mij zit Animal Planet (HD) op nummer 31 en werkt gewoon.Arjantje72 schreef op donderdag 15 november 2018 @ 17:25:
[...]
Daar baal ik ook van en ook dat Animal Planet er niet meer bij zit.
Dat viel mij ook op, erg jammer!HaterFrame schreef op donderdag 15 november 2018 @ 08:55:
/dev/null
Ook over hier.
Op de app kan ik wel favorieten instellen, maar op de STB-box niet (of ik zie iets over hoofd).
Maar als ik bij guide op de gele toets klik, kan ik het vinkje bij "alle zenders" niet verwijderen. En de lijst wordt dus ook niet gefilterd o.b.v. wat ik in de app heb gemarkeerd.
Wat doe ik fout?
Op de app kan ik wel favorieten instellen, maar op de STB-box niet (of ik zie iets over hoofd).
Maar als ik bij guide op de gele toets klik, kan ik het vinkje bij "alle zenders" niet verwijderen. En de lijst wordt dus ook niet gefilterd o.b.v. wat ik in de app heb gemarkeerd.
Wat doe ik fout?
Ik heb het basispakket en daar zit het niet meer bijBitAndre schreef op donderdag 15 november 2018 @ 19:08:
[...]
Bij mij zit Animal Planet (HD) op nummer 31 en werkt gewoon.
Je moet eerst een nieuwe favoriet lijst aanmaken via menu / mijn account / favorietjaro431 schreef op donderdag 15 november 2018 @ 19:32:
Overigens vind deze manier van favorieten gebruiken een stuk onhandiger.
Dat vind ik toch wel een pluspunt die favorieten en dan nu ook eindelijk per box en meerdere lijsten
Hier ben ik dan wel weer blij mee nu nog ff uitvinden of pincode ook per box is hoop het wel
Nu ook nog een keer die inlog gegevens voor de app dan is de vrouw ook weer blij kan al 2 dagen niet op haar telefoon kijken paniek in de tent
Hier ben ik dan wel weer blij mee nu nog ff uitvinden of pincode ook per box is hoop het wel
Nu ook nog een keer die inlog gegevens voor de app dan is de vrouw ook weer blij kan al 2 dagen niet op haar telefoon kijken paniek in de tent
Zijn er al eerste ervaringen/meningen mbt kwaliteit van het beeld?
Let op:
Nu Odido stopt met het met Tweak, stappen steeds meer Tweakers over naar andere providers. Ervaringen met die andere providers horen niet in dit topic thuis, maar in hun eigen ervaringen topics. Gelieve hier het alleen over Tweak te hebben.
Nu Odido stopt met het met Tweak, stappen steeds meer Tweakers over naar andere providers. Ervaringen met die andere providers horen niet in dit topic thuis, maar in hun eigen ervaringen topics. Gelieve hier het alleen over Tweak te hebben.