warcow schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 10:22:
@
TP-Link
Hallo Carmen, vorig jaar was de verwachting kerst 2017 voor de v3, daarna was het eind januari en nu is het ergens 2e-3e kwartaal 2018. De v3 is ondertussen in andere landen al goed verkrijgbaar, het is een beetje vervelend om te blijven wachten op beschikbaarheid van een accespoint zonder te weten wanneer deze nou echt verkrijgbaar is.
Is het waarschijnlijk dat de v3 de komende maand of 2 maanden niet in NL in de winkel ligt? Dan bestel ik namelijk liever in Amerika met 2 weken levertijd en inclusief verzendkosten/btw scheelt het niet zoveel.
Dat er nog grote voorraden van de v2 ligt snap ik maar zou je daar nu de prijs van verlagen met 5-10 euro raak je die denk ik ook snel kwijt en de v3 kan je best in de winkel leggen voor met een initiële prijsverhoging van 5-10 euro.. Netto kost dit je niks en je gaat er alleen maar meer accespoints mee verkopen.
De V3 is inderdaad al verkrijgbaar en wordt ook al vanuit ons geleverd aan verschillende winkels (dit gaat vanuit het hoofdkantoor) maar winkels zelf willen natuurlijk eerst de voorraad van de V2 kwijt.
Wij gaan zelf niet over de verkoopprijs in winkels. Dit bepalen winkels zelf.
Wij geven alleen een adviesprijs
Het is helaas aan de winkels zelf de producten goedkoper aan te bieden/aanbiedingen te maken.
Bij sommige winkels gaat de voorraad harder dan bij andere winkels.
Dus het kan zijn dat bij sommige winkels de V3 al te krijgen is terwijl bij andere winkels nog steeds de V2 wordt aangeboden.
Wij hebben helaas geen zeggenschap op de voorraad van winkels zelf.
Als winkels eerst hun '' oude'' voorraad willen verkopen dan zijn ze vrij in deze keuze.
De versie staat op de verpakking vermeld. Indien men echt graag een V3 wilt kan ik als advies geven dit aan de betreffende medewerker van de winkel te vragen of ze de V3 in stock hebben door de verpakking te controleren.
Mvg Carmen van TP-Link