non issue. ze willen niet dat je de telefoon gebruikt in de auto. iets met veiligheidBugBoy schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 20:31:
Ik ben benieuwd hoe dit gaat in de auto. Touch-id werkt dan prima, maar met face-id zal je waarschijnlijk de phone uit je houder moeten halen. Zou een flink nadeel zijn...
Ligt het aan mij of lag deze complete keynote al op straat? Ik zie eigenlijk niets nieuws.
HAHA Animoji, dat wil ik
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Kan nog verbeterd worden net als bij note8. Verder nog gewoon vingerafdruk scanner voor het geval dat
Animoji

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
ANIMOJI'S!
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Dan gebruik je je passcode of nog beter SOS Noodmelding in iOS11Biatch schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 20:31:
Ok en als je een ongeluk krijgt en in het donker onder het puin ligt?
Hebben ze nog wat over de snelheid gezegd van Face ID, want dat is waar ik me zorgen over maak?
Messages, die gebruikt toch niemand?
Haters everywhere but I don’t really care
Maar die 1/50k en 1/1m heeft toch puur the maken met nauwkeurigheid?
Met een nauwkeurig genoege sensor zou touchID eveneens 1/7miljard zijn.
Met een nauwkeurig genoege sensor zou touchID eveneens 1/7miljard zijn.
Ok dit is wel vet gedaan haha. Meer dan een gimmick.
Weet nu ff niet welke beter is die 8 was toch al leaps forward ?
Apple watch kopen..Biatch schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 20:31:
Ok en als je een ongeluk krijgt en in het donker onder het puin ligt?
Animoji, leuke toevoeging, echt wel het geld waard!
Heb je een puntMexikola schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 20:32:
non issue. ze willen niet dat je de telefoon gebruikt in de auto. iets met veiligheid
The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start.
Jawel hoor. Ik en mijn vriendin.matthijst schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 20:32:
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
HAHAHA nee oeioei
hahahahah
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
In Nederland niet echt nee, in US is Whatsapp weer niet zo groot als hier.matthijst schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 20:32:
Oei werkte niet in 1x
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Jongens, jongens... Wat hebben ze bij Apple toch met Emoji? Alsof ze zakken met geld krijgen als ze het daar over hebben.
Oh god, doet me denken aan de shitty irirsscanner van de S8.
Oeh heel pijnlijk dit moment...
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
A person who never made a mistake never tried anything new.
Face id is wel goed beveiligd, gaat meteen fout
Een hele rij microsoft certificeringen.
Ah zal niet zoveel verschillen met de X prijs?BugBoy schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 20:33:
[...]
Heb je een puntGebruik het eigenlijk alleen voor de Spotify. Zou graag CarPlay gebruiken, maar de nieuwe Audi A4 vind ik nog net wat te duur...
Ging het nu al mis met unlocken bij Craigh?
Hij lijkt ergens op de eerste iPhone, dat is mooi
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
Het probleem wat hij net had komt door een nieuwe feature in iOS 11 waar als je 5 keer op de lock button gedrukt hebt hij TouchID/FaceID uitschakeld en je verplicht om de code in te voeren volgens mij
ik val in herhaling
maar die hap boven in het scherm pffff zelfs in stock Apple apps.... fugly
maar die hap boven in het scherm pffff zelfs in stock Apple apps.... fugly
[ Voor 11% gewijzigd door _Bailey_ op 12-09-2017 20:34 ]
Gelukkig een backup. Strak gereageerd door die gast. Ik zou in mijn broek poepen
Vind het helemaal niks tot nu toe dat Face ID. Gewoon nutteloos.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Ik volg het niet, maar is de fingerprint eruit? Lumia's hebben iris scan, hoewel dat ding enigzins te trainen is, blijft het een ramp dat dat ding dus op je gezicht moet richten. Zonnebril op, telefoon in bed, of even op je bureau leggen naast je, al mag ik er vanuit gaan dat de face reconition aanzienlijk beter zal werken dan de iris scanner.Moi_in_actie schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 20:28:
Wat een achteruitgang en een compromis. Face recognition zal lekker werken als je s avonds in bed even de telefoon wilt unlocken. En elke keer klooien met de telefoon op je gezicht mikken om te unlocken. Nee, een fingerprint scanner werkt toch echt betrouwbaarder, sneller en in meer situaties. Waarom doen ze dan niet zoals Sony, fingerprint scanner in de powerbutton aan de zijkant? Of de scanner achterop, zoals zoveel anderen?
Face recognition: prima, maar waarom niet naast een fingerprint scanner?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
oei video met die cut out... wil je dat wel
Wauw, pronken hoe je omhoog kan swipen om terug te gaan naar je homescreen.
Lijkt me erg onhandig steeds van beneden naar boven te zwelen met z'n groot scherm.
Ai met video kijken lijkt me de camera wel irritant zeg.
Ik denk dat ik met mijn kop dat hele face id in één klap kan laten crashen. Ik hou het dus voorlopig bij mijn 7 plus.
Iets binnen een seconde opnieuw moeten doen of een apparaat dat volledig crasht en niet meer werkt, niet echt te vergelijken
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
hij herhaalt alles wat we al weten
tutorial 2.0 nu...
tutorial 2.0 nu...

Ben persoonlijk geen fan van dat zwarte stuk aan de bovenkant...
control center bovenaan, NIET FIJN!
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Wordt ook kut vasthouden dit, met die edges.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Om eerlijk te zijn, ik vind het allemaal niet zo geweldig. Ow prachtig, wij hebben naar Samsung gekeken hoe het moest en nu maken we een presentatie om te laten zien alsof wij het bedacht hebben
. Die zwarte balk is echt afschuwelijk.
Even snel als TouchID zo te zienNotSoSteady schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 20:35:
OMG, wat gaat dat traag.
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Was dat niet expres om te laten zien dat het ook nog op de ouderwetse mannier kan voor degenen die zo'n camera maar niks vinden...?hmr schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 20:33:
Daar ging het mooi fout hahaha
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Khayma schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 20:35:
Om eerlijk te zijn, ik vind het allemaal niet zo geweldig. Ow prachtig, wij hebben naar Samsung gekeken hoe het moest en nu maken we een presentatie om te laten zien alsof wij het bedacht hebben. Die zwarte balk is echt afschuwelijk.
Jij unlockt je telefoon nooit wanneer die een stukje voor je uit op tafel ligt, jij unlockt hem altijd als je hem voor je gezicht houdt? Zelfs tijdens het oppakken unlock ik de telefoon al voordat ik hem uberhaupt enigszins voor mn gezicht houd.TMC schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 20:30:
[...]
Misschien even de reviews afwachten.
En ik begrijp jouw argument niet. Je moet toch ooit je telefoon bekijken als je hem wilt gebruiken.
Ik denk dat je na een tijdje pas gaat merken hoe irritant het is om van een fingerprint scanner terug te gaan naar face recognition. Ook al werkt deze implementatie van Apple weer iets beter dan voorgaande implementaties, nog altijd zal het minder prettig werken.
En mijn stelling blijft: face recognition toevoegen (serieuze vraag: bestond face unlocking op iOS nog niet, op Android is het er al jaren?) is prima, maar waarom niet als optie aanbieden naast fingerprint? Keuze uit beiden is altijd beter dan geforceerd een van de twee weghalen.
Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT
Dat hadden ze beter gewoon recht kunnen trekkenDenHond schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 20:35:
Ben persoonlijk geen fan van dat zwarte stuk aan de bovenkant...
Alleen hoef je daarvoor je iPhone niet voor je gezicht te houden.
Hoe zit dat nu als ik wel een berichtje wil lezen, terwijl mijn telefoon naast me ligt..... Moet ik hem dan steeds oppakken?
Cogitationis poenam nemo patitur
Als ik mijn huidige 6S kan verpatsen voor €350 zou ik de 8 nog overwegen...
ligt eraan hoe snel je omhoog swiped, nu moet hij het laten zien met uitleg..Geert1976 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 20:36:
nee sorry hoor....maar unlocken op de huidige 7 is 100000x sneller
Ik moet zeggen dat ik de homebutton gestures wel netjes vind. Is goed over nagedacht... denk ik.
"When you grow up your heart dies"
Ben benieuwd wat dit geintje moet kosten.
PSN/XBL: WinterBaseNL | Switch: SW-7681-1103-9430 | Steam: 39983632
Hij heeft het revolutionaire Tap to Wake, dus dat is geen probleemBullet NL schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 20:36:
Hoe zit dat nu als ik wel een berichtje wil lezen, terwijl mijn telefoon naast me ligt..... Moet ik hem dan steeds oppakken?
Erop tikken om wakker te maken.Bullet NL schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 20:36:
Tadaaaamatthijst schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 16:43:
Het zal eerst wel "traag" werken.
En dan in de 8S een v2 versie die reageert zoals je verwacht, zoals met TouchId
Haters everywhere but I don’t really care
Hahahaha geweldig die animoji's
Dit topic is gesloten.
Let op:
In dit topic is de zogenaamde 'kroeg-mode' actief. Dat wil zeggen dat slowchat toegestaan is. Verder is het GoT beleid wél gewoon van toepassing, dus wat normaal niet mag (afgezien van slowchat), mag nu ook niet. Houd het gezellig, dan kunnen we dit ook bij toekomstige Apple Events blijven doen.
Mocht je een nieuw 'ervaringen' topic willen openen voor de aangekondigde producten en/of diensten, neem dan eerst contact op met de moderators. Dit voorkomt dat meerdere mensen aan hetzelfde topic werken, en al je noeste arbeid voor niets is.
In dit topic is de zogenaamde 'kroeg-mode' actief. Dat wil zeggen dat slowchat toegestaan is. Verder is het GoT beleid wél gewoon van toepassing, dus wat normaal niet mag (afgezien van slowchat), mag nu ook niet. Houd het gezellig, dan kunnen we dit ook bij toekomstige Apple Events blijven doen.
Mocht je een nieuw 'ervaringen' topic willen openen voor de aangekondigde producten en/of diensten, neem dan eerst contact op met de moderators. Dit voorkomt dat meerdere mensen aan hetzelfde topic werken, en al je noeste arbeid voor niets is.