Face ID, wat een grap!
Face ID. Wekrt dat ook nog als ik de baard scheer?
Ook daar vrees ik voor.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik vind de Samsungs inderdaad stijlvoller. De iPhone X ziet er wel net iets futuristischer uit.
"faceID"
*KLAPKLAPKLAP*
blijft toch geweldig dat geklap om de kleinste dingen haha.
*KLAPKLAPKLAP*
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
jezus ja er is echt niks wat niet gelekt is he hahaFamous schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 20:25:
FaceID, alles al gelekt dus.
Ziet er weird uit zeg. Op de galaxy s8 hebben ze dat fatsoenlijker gedaan
Mooi kut dit, dan kan mijn ééneiige tweelingbroer ook mijn iphone unlocken
Zal wel eer duur schermreparatie gevalletje worden
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Verwijderd
$2499ddZ schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 20:25:
De tering... wat gaat deze wel niet kosten...
Face ID de toekomst, wat een grap. Ze kregen het gewoon niet voor elkaar Touch ID door het scherm heen te laten werken.
ziet er wel goed en doordacht uit, face id...
Hoe werkt dat met een bril? Als die van je neus schuift?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
na de kerst komt niemand zn iphone in, klopt dat diepte beeld niet meer
in het donker? dat is dan wel weer echt heel erg vet.
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Helemaal geen aansluiting meer? draadloze koptelefoons en draadloos opladen dus geen aansluiting meer nodig?
Het verschil dat er in die 'lelijke balk' een hele rij sensoren zit waardoor faceID veel sneller&beter in staat is het inloggen te doen. En ik gok dat ze die ook meteen voor de AR weer kunnen gebruiken.rudyman85 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 20:25:
[...]
Ziet er weird uit zeg. Op de galaxy s8 hebben ze dat fatsoenlijker gedaan
youtube.com/@hisrep
Flood illuminator. Die moest ik even opzoeken. Ik dacht dat over Orkaan Irma ging of iets hehe
Moet dat faceId nog maar zien, dat kan toch niet sneller zijn dan TouchId zou je zeggen.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Hoop het.PWM schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 20:27:
$999,- kost die. Apple heeft zelf die $1199,- zitten lekken, zodat 999 mee valt. Let maar op.
FaceID om te verbloemen dat ze geen vingerafdruksensor in konden bouwen... lukt iets niet laten we het gewoon weg. Innovatie noemen ze dat.
"When you grow up your heart dies"
Star Trek shit
Haters everywhere but I don’t really care
Verwijderd
Die zijn nooit 100% gelijk.MRDude22 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 20:27:
Leuk voor tweelingen dit.
Minimaal net zo snel.Donstil schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 20:27:
Moet dat faceId nog maar zien, dat kan toch niet sneller zijn dan TouchId zou je zeggen.
over leak, under pricePWM schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 20:27:
$999,- kost die. Apple heeft zelf die $1199,- zitten lekken, zodat 999 mee valt. Let maar op.
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Alle samsung boys stil nu
wauw insta buy
A person who never made a mistake never tried anything new.
Goede troll..alwaysleft schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 20:27:
Zo doe je het dus Samsung. Wauw!!
face id instellen gaat iig 200 x sneller dan fingerprint
You're wearing a mask. Oh wait, not working.
Werkt dus gewoon altijd.. nice!
Ik denk vanaf 849PWM schreef op Tuesday 12 September 2017 @ 20:27:
Wat een achteruitgang en een compromis. Face recognition zal lekker werken als je s avonds in bed even de telefoon wilt unlocken. En elke keer klooien met de telefoon op je gezicht mikken om te unlocken. Nee, een fingerprint scanner werkt toch echt betrouwbaarder, sneller en in meer situaties. Waarom doen ze dan niet zoals Sony, fingerprint scanner in de powerbutton aan de zijkant? Of de scanner achterop, zoals zoveel anderen?
Face recognition: prima, maar waarom niet naast een fingerprint scanner?
[ Voor 7% gewijzigd door Moi_in_actie op 12-09-2017 20:29 ]
Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT
Haha, foto's werken nice, mooie steek in de rug
Weglaten = innovatie volgens Apple.. Aux anyone?sjaool schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 20:27:
FaceID om te verbloemen dat ze geen vingerafdruksensor in konden bouwen... lukt iets niet laten we het gewoon weg. Innovatie noemen ze dat.
Hoezo stil. Iris scan werkt ook goed
Hoop dat het beter werkt dan toen op de Samsung S3
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
He ? hoe kom je erbij dat alle Samsung boys nu still zijn, je weet nog niet eens de prijs van deze iPhone X....
En iris scannen werkt heel goed op de S8...
[ Voor 7% gewijzigd door Katmi op 12-09-2017 20:29 ]
Ik wacht maar even op de prijs. De S8 is al voor €599 te krijgen. Deze kan goed het dubbele kostenalwaysleft schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 20:27:
Zo doe je het dus Samsung. Wauw!!
TouchID werkt met natte vingers of regen op het scherm heel slecht.Donstil schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 20:27:
youtube.com/@hisrep
Dan nog instabuyKatmi schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 20:28:
[...]
He ? hoe kom je erbij dat alle Samsung boys nu still zijn, je weet nog niet eens de prijs van deze iPhone X....
En iris scannen werkt heel goed op de S8...
A person who never made a mistake never tried anything new.
Dit met die maskers is nou precies het verschil tussen Apple en Samsung.
Samsung poept het op de markt en dsn werkt het met een foto, Apple gaat dat stapje verder en maakt maskers enz.
Samsung poept het op de markt en dsn werkt het met een foto, Apple gaat dat stapje verder en maakt maskers enz.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Uit persbericht over Apple TV 4:
Apple TV 4K starts at €199 for 32GB or €219 for 64GB, joining Apple TV (4th generation) 32GB at €159, available from Apple.com/nl and Apple Stores, as well as through select Apple Authorised Resellers and carriers (prices may vary). Customers will be able to order both Apple TV 4K models beginning Friday, September 15, with availability beginning Friday, September 22. For more information, visit apple.com/nl/tv/.
Apple TV 4K starts at €199 for 32GB or €219 for 64GB, joining Apple TV (4th generation) 32GB at €159, available from Apple.com/nl and Apple Stores, as well as through select Apple Authorised Resellers and carriers (prices may vary). Customers will be able to order both Apple TV 4K models beginning Friday, September 15, with availability beginning Friday, September 22. For more information, visit apple.com/nl/tv/.

The teams worked hard to protect your face data :
samsung fan boys gaan het nu op de prijs gooien zie ik
Verwijderd
$2999Fleximex schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 20:29:
[...]
Ik wacht maar even op de prijs. De S8 is al voor €599 te krijgen. Deze kan goed het dubbele kosten
Hij werkt bij mij prima. De enige reden dat ik het niet gebruik is omdat het veel langzamer is dan de vingerafdruksensor.NotSoSteady schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 20:29:
[...]
Irisscanner van mijn Galaxy S8 is pauper.
"When you grow up your heart dies"
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
17 keer kans dus in NL;)alwaysleft schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 20:30:
1 in a million. Godverdomme. Prachtig.
Ja, pauper dus.sjaool schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 20:30:
[...]
Hij werkt bij mij prima. De enige reden dat ik het niet gebruik is omdat het veel langzamer is dan de vingerafdruksensor.
Misschien even de reviews afwachten.Moi_in_actie schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 20:28:
Wat een achteruitgang en een compromis. Face recognition zal lekker werken als je s avonds in bed even de telefoon wilt unlocken. En elke keer klooien met de telefoon op je gezicht mikken om te unlocken. Nee, een fingerprint scanner werkt toch echt betrouwbaarder, sneller en in meer situaties. Waarom doen ze dan niet zoals Sony, fingerprint scanner in de powerbutton aan de zijkant? Of de scanner achterop, zoals zoveel anderen?
En ik begrijp jouw argument niet. Je moet toch ooit je telefoon bekijken als je hem wilt gebruiken.
Pfff samsung vs apple is zo'n nutteloze discussie. gebruik gewoon wat je fijn vindt en klaar.
Wel mooi dat ze gelijk in deze keynote alle mogelijkheden toelichten (bril, baard, foto, tweeling)
PSN: Sluuz
What about gewoon helemaal niet mogelijk zijn dat een ander je toestel kan ontgrendelen middels faceID?
Wannab LG logotje
Ok en als je een ongeluk krijgt en in het donker onder het puin ligt?
Ik ben benieuwd hoe dit gaat in de auto. Touch-id werkt dan prima, maar met face-id zal je waarschijnlijk de phone uit je houder moeten halen. Zou een flink nadeel zijn...
The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start.
Dat zegt ie net, werkt ook in t donker zonder gklooi.Moi_in_actie schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 20:28:
Gezichtsherkenning bestaat al decennia. Bovendien is het een tijdelijke feature, het was ze ze niet gelukt om de vingerafdruk scanner in het beeldscherm te integreren. De IPhone XI heeft weer touch ID.
De review zal daarom ook weer erg voorspelbaar zijneinreb73 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 20:29:
Vanaf dan waarschijnlijk...PWM schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 20:27:
En in Euro's nog een beetje meer wellicht...
Ik vind het prachtig allemaal, maar mijn bankrekening denkt daar nog anders over.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Pfff. Ik heb nog steeds een prima werkende Nexus 5. Ik vind mensen die meer dan 400 euro voor een smartphone uitgeven allemaal idioten. Maar als iemand zegt dat de iPhone X veel meer functies heeft van een Samsung, maar die de helft van het geld kost dan reageer ik daar wel even op.einreb73 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 20:29:
Duw je je toegangscode in...Biatch schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 20:31:
Ok en als je een ongeluk krijgt en in het donker onder het puin ligt?
Gezien je ook e zijkanten en dergelijk moet doen, kan het gewoon.BugBoy schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 20:31:
Ik ben benieuwd hoe dit gaat in de auto. Touch-id werkt dan prima, maar met face-id zal je waarschijnlijk de phone uit je houder moeten halen. Zou een flink nadeel zijn...
Jij mag je telefoon sowieso niet gebruiken in de auto.BugBoy schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 20:31:
Dit topic is gesloten.
Let op:
In dit topic is de zogenaamde 'kroeg-mode' actief. Dat wil zeggen dat slowchat toegestaan is. Verder is het GoT beleid wél gewoon van toepassing, dus wat normaal niet mag (afgezien van slowchat), mag nu ook niet. Houd het gezellig, dan kunnen we dit ook bij toekomstige Apple Events blijven doen.
Mocht je een nieuw 'ervaringen' topic willen openen voor de aangekondigde producten en/of diensten, neem dan eerst contact op met de moderators. Dit voorkomt dat meerdere mensen aan hetzelfde topic werken, en al je noeste arbeid voor niets is.
In dit topic is de zogenaamde 'kroeg-mode' actief. Dat wil zeggen dat slowchat toegestaan is. Verder is het GoT beleid wél gewoon van toepassing, dus wat normaal niet mag (afgezien van slowchat), mag nu ook niet. Houd het gezellig, dan kunnen we dit ook bij toekomstige Apple Events blijven doen.
Mocht je een nieuw 'ervaringen' topic willen openen voor de aangekondigde producten en/of diensten, neem dan eerst contact op met de moderators. Dit voorkomt dat meerdere mensen aan hetzelfde topic werken, en al je noeste arbeid voor niets is.