Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
FaceID klinkt traag / onhandig. Als de swipe actie niet nodig was geweest, dan was het een stuk beter geweest.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Voor de rest vind ik het een mooie phone.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
De pixels waren op.Verwijderd schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 20:37:
Wat is die zwarte balk bovenaan?
Zit de camera en een speaker.Verwijderd schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 20:37:
PSN/XBL: WinterBaseNL | Switch: SW-7681-1103-9430 | Steam: 39983632
Lelijk.Verwijderd schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 20:37:
"When you grow up your heart dies"
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ik vind dat face tracking een slimme feature.
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Cogitationis poenam nemo patitur
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Een hele rij microsoft certificeringen.
Had inderdaad gehoopt dat ze t beter weg gewerkt zouden hebben in de softwareddZ schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 20:35:
Die hap eruit.. ik weet het niet...
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
Ja das wel waar.Fleximex schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 20:38:
Dit gaat in de Aziatische merk echt ontzettend aanslaan. Dit bouw je als Xiaomi niet effe na.
MacBook Pro Retina 2015 | iPhone XR | iPad 2018 | Time Capsule | Apple TV 4th gen | Apple Watch Series 2 | AirPods
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Je wil helaas niet weten hoe belangrijk dit is in de sales. 60-70% van de iPhone kopers zijn mensen en kinderen die nauwelijks iets om techniek geven of snappen en dit soort 'leuke' dingen juist heel belangrijk vinden.FreshM schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 20:38:
Animojis. Tjee, Apple wrijft het erin hoe kinderachtig hun klanten zijn. Man!
youtube.com/@hisrep
camera's in meervoud en nog een dozijn of zo andere sensors...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Die snapchat app kon zoiets toch al? Even de Api flink uitbouwen, daar komt in no time een android antwoord op.Fleximex schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 20:38:
Dit gaat in de Aziatische merk echt ontzettend aanslaan. Dit bouw je als Xiaomi niet effe na.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
En dan ook nog je backup phone pakken als de 1e het niet doetRannasha schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 20:37:
Huh... voor FaceID moet je dus je telefoon optillen, aankijken en ook nog omhoog swipen? Hoe is dat beter dan een vingerafdruk scanner? Met mijn OP3 leg ik mijn duim op de scanner/home button en het toestel is aan & ontgrendeld.
FaceID klinkt traag / onhandig. Als de swipe actie niet nodig was geweest, dan was het een stuk beter geweest.
DitWhatsappHack schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 20:39:
Je kan zeggen wat je wil, maar die tracking is echt spot-on.
A person who never made a mistake never tried anything new.
wil je hip zijn met een zeer trage unlock telefoon: iPhone X
wil je gewoon instantly je iPhone unlocken; alle modellen met TouchID
Die komt nog wel hoorgekke-gerrit schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 20:40:
ik wil filmpje van jony ive!!
Ik zie kinderen van 12 dit al aan hun opa en oma laten zien. En sowieso in Japan enzo zijn ze hier wat minder schaamtevol in.
Zullen we eerst eens reviews afwachten?Geert1976 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 20:40:
oke, resume...
wil je hip zijn met een zeer trage unlock telefoon: iPhone X
wil je gewoon instantly je iPhone unlocken; alle modellen met TouchID
Het is wachten op de pronstar serie emoji's.
"When you grow up your heart dies"
2.4Donstil schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 20:40:
Dubbel OIS is wel lekker. 1,8/2,8 valt dan wat tegen.
Haters everywhere but I don’t really care
Er zal dus heus wel animo voor zijn. Gezien het aantal snapchat gebruikers.
MacBook Pro Retina 2015 | iPhone XR | iPad 2018 | Time Capsule | Apple TV 4th gen | Apple Watch Series 2 | AirPods
okalwaysleft schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 20:40:
[...]
Zullen we eerst eens reviews afwachten?
Ik ben 26 en weet zeker dat wij (vriendengroep) onszelf hiermee kunnen vermaken.Fleximex schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 20:40:
Mensen, mensen. Dit vind iedereen hier (man leeftijd 16-40) een domme feature. Maar op de genoemde doelgroep na vind iedereen dit juist wel leuk. Snap dat dan.
Ik zie kinderen van 12 dit al aan hun opa en oma laten zien. En sowieso in Japan enzo zijn ze hier wat minder schaamtevol in.
Of het nou is tijdens een biertje om tijdens een poepje op de wc...
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Iets beter maar ook wel.
would buysjaool schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 20:40:
[...]
Het is wachten op de pronstar serie emoji's.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
PSN/XBL: WinterBaseNL | Switch: SW-7681-1103-9430 | Steam: 39983632
Moet wel iedereen een iPhone X hebben. Dat zie ik dan weer niet zo snel gebeurenFamous schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 20:41:
[...]
Ik ben 26 en weet zeker dat wij (vriendengroep) onszelf hiermee kunnen vermaken.
Of het nou is tijdens een biertje om tijdens een poepje op de wc...
Ze gaan hier echt de verkeerde kant op....
Is al genoemd toch?Kafka schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 20:42:
Niks over oled scherm?
Heb de bestelpagina al open staan...is een instant buy
Nog niet optimaal zo lijkt het ja. Touch ID unlock op mijn i7 Plus lijkt me sneller gaan..Rannasha schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 20:37:
Huh... voor FaceID moet je dus je telefoon optillen, aankijken en ook nog omhoog swipen? Hoe is dat beter dan een vingerafdruk scanner? Met mijn OP3 leg ik mijn duim op de scanner/home button en het toestel is aan & ontgrendeld.
het heet super retina godverdommeKafka schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 20:42:
Niks over oled scherm?
Komt van samsung he, beter niet zoveel over hebbenKafka schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 20:42:
Niks over oled scherm?
Beetje OCD zeker...?Danny.G schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 20:42:
Die zwarte balk bovenin stoort mij vooralsnog wel echt. Het onderbreekt de boel.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Ja even zeggen dat die bij Samsung vandaan komt? Toch?Kafka schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 20:42:
Niks over oled scherm?
Idd, als ik het zo zie is het meer een afknapper dan een 'Unique feature'.Danny.G schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 20:42:
Die zwarte balk bovenin stoort mij vooralsnog wel echt. Het onderbreekt de boel.
Een hele rij microsoft certificeringen.
Unlocken ben ik niet zeker over (maar dat had ik ook met TouchID). Ik vraag me ook af hoe het gaat als het op het nachtkastje ligt en je moet hem unlocken voor een berichtje maar niet voor je gezicht houden. Hoopte op nog een touchID onder het scherm.
iOS 11 ziet er keurig uit. Maar de 7 upgraden weet ik nog niet, even de prijs afwachten
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Je bent echt niet goed wijs.JackSparrow schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 20:42:
[...]
Heb de bestelpagina al open staan...is een instant buyAlles onder de 1999 is acceptabel voor zo'n geweldig device!
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
Niet zo'n beetje ook, je ziet amper de tijd verschijnen.ddZ schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 20:42:
[...]
Nog niet optimaal zo lijkt het ja. Touch ID unlock op mijn i7 Plus lijkt me sneller gaan..
Kijk je überhaupt wel?harm12nl schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 20:43:
En batterij? Daar hoor je niets over
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Bovendien werkt een vingerafdrukscanner ook gewoon als het apparaat op het bureau ligt. Dat is in mijn geval een veel voorkomende use-case: Even snel unlocken met m'n duim omdat er iets van een bericht is terwijl het apparaat op het bureau ligt. Dat zou dus niet meer kunnen met FaceID.ddZ schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 20:42:
[...]
Nog niet optimaal zo lijkt het ja. Touch ID unlock op mijn i7 Plus lijkt me sneller gaan..
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Dit topic is gesloten.
In dit topic is de zogenaamde 'kroeg-mode' actief. Dat wil zeggen dat slowchat toegestaan is. Verder is het GoT beleid wél gewoon van toepassing, dus wat normaal niet mag (afgezien van slowchat), mag nu ook niet. Houd het gezellig, dan kunnen we dit ook bij toekomstige Apple Events blijven doen.
Mocht je een nieuw 'ervaringen' topic willen openen voor de aangekondigde producten en/of diensten, neem dan eerst contact op met de moderators. Dit voorkomt dat meerdere mensen aan hetzelfde topic werken, en al je noeste arbeid voor niets is.