Geert1976 schreef op zondag 10 september 2017 @ 05:34:
Ik ben absoluut voor nieuwe technieken, maar dit gaat never nooit niet de eenvoud en snelheid van het unlocken van je iPhone verbeteren.
Futuristisch, dát zeker! Apple's FaceID is qua techniek lichtjaren voor op concurenten.
Anyway, Apple komt ook gewoon met een nieuwe iPhone waar TouchID nog gewoon aanwezig is, en je dus nog steeds supersnel je telefoon mee kan unlocken.
Keuzes = goed!
my 2 cts op de vroege zondagmorgen

Precies dat. Ik kan me niet voorstellen dat unlocken met Face ID sneller zou moeten gaan dan met een TouchID van een 7 of 7+, ik bedoel dat is echt een fractie van een seconde.
IK ben ook voorstander van nieuwe technieken, maar dit soort techniek is voor mij meer een gimmick met kijk eens wat we kunnen en niet een functioneel betere techniek.
Of dat het wel werkt en niet te foppen is moet natuurlijk blijken.
Qua performance zullen we wel weer nummertjes en percentages gaan horen dat hij 1600% sneller is dan de eerste iPhone en wel 40% snellere graphics engine heeft dan de 7.
Ben ook wel benieuwd hoeveel memory er in gestopt gaat worden. En dan de pricing. Ik bedoel ze gaan een 8 en een 8+ aankondigen waarschijnlijk in 3 of 4 kleuren met 32GB, 128GB en 256GB en dan nog 2 kleuren misschien 3 die alleen in 128GB en 256GB zijn. Prijsgewijs zou ik dan denken
iPhone 8 32GB 799
iPhone 8 128GB 899
iPhone 8 256GB 999
iPhone 8+ 32GB 929
iPhone 8+ 128GB 1049
iPhone 8+ 256GB 1149
Ik bedoel dan hebben we gewoon de normale prijsverhoging meegenomen en tja het is wel de opvolger van de 7 he.
De iPhone X denk ik dat er alleen 2 varianten van komen van 256GB en 512GB
En gezien dat toch weer net een stapje luxer is zeg maar voor de Elite denk ik aan,
iPhone X 256GB 1249
iPhone X 512GB 1399
maar qua extra functies is het dan FaceID en een Oled scherm en misschien wireless charging (wat een eeuw duurt) wat hij meer zou bieden dan de 8, ik neem aan dat ze geen customized SOC er in duwen om ook qua specs beter uit de verf te komen tov de 8
Het zou me niets verbazen en nogmaals Apple hanteert gezonde marges en bestaat alleen om winst te maken wat ze van mij prima mogen doen, maar de iPhone X schaar ik nu onder het kopje Apple Watch Keramisch en Apple MacBook Touch Bar, ja het is mooi maar absoluut zijn prijs niet gerechtvaardigd als dit de prijzen worden.
Ik vond vorig jaar 1129 al steep voor een 256GB iPhone 7+ nonetheless wel eentje gehaald en er nog steeds zeer tevreden mee ik ga ook deze telefoon gewoon opgebruiken tot er geen updates meer komen of tot hij echt heeeeeeeeeeel traag wordt.
Voor de mensen die gaan upgraden uiteraard veel plezier met je upgrade, als het nou van een 5S naar de X is of van een 7+ naar een 8 enjoy, doe je ding, track de vlucht wanneer je wilt, ga voor het event zitten. Maar van mijn kant zijn de Events van Apple niet meer zo om naar uit te kijken als 4/5 jaar geleden. Tis meer het loopje van Daft Punk, Bigger, Faster, More expensive dan daadwerkelijk wereld veranderende innovaties.
Boh best een lange post geworden zo op de zondag ochtend.
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.