[Keynote] 'Let's meet at our place' 12 september 2017 19:00 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 29 Laatste
Acties:
  • 51.442 views

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Geert1976 schreef op zondag 10 september 2017 @ 19:56:
zo dan pfff.... de nieuwe (oled) iPhone X krijgt mogelijk een A11 Fusion chip met 6 cores, 4 voor ''intensive processing needs'' en 2 high-efficiency cores _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Beast to the max!

link: http://appleinsider.com/a...-according-to-ios-11-leak
En wij Apple gebruikers maar zeggen dat het allemaal om optimalisatie draait. Beginnen ze ineens mee te doen met de spec race.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
SpoekGTi schreef op zondag 10 september 2017 @ 20:03:
[...]

Maar als de X dan de A11 krijgt, wat krijgt de 'gewone' 8 dan? De 7 heeft nu de A10. Zou dan eerder verwachten dat de 8 de A11 zou krijgen en dan de X een enhanced A11X zoals de iPad Pro normaliter heeft :)
Ja denk je dat de 8 en X kwa Specs van elkaar verschillen? Ik verwacht eigenlijk dat de X een 8 wordt met "het scherm", meer opslag en FaceID.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Donstil schreef op zondag 10 september 2017 @ 20:04:
[...]

En wij Apple gebruikers maar zeggen dat het allemaal om optimalisatie draait. Beginnen ze ineens mee te doen met de spec race.
ik ben niet zo thuis in dat hele AR gebeuren. Zouden al die cores daar wellicht ''nodig'' voor zijn? Want die chip in de iPhone 7 is toch ook al retesnel (of praat ik nu complete poep?)

[ Voor 3% gewijzigd door _Bailey_ op 10-09-2017 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Nu online
[...]

Next op het lijstje, nu met 12GB ram en de flash storage krijgt nog een L3 cache en een pcie nvme controller voor 2GB per seconde doorvoer.

Lightning lightning who needs lightning USB 3.1.2 is the way to go :)

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
SpoekGTi schreef op zondag 10 september 2017 @ 20:07:
[...]

Next op het lijstje, nu met 12GB ram en de flash storage krijgt nog een L3 cache en een pcie nvme controller voor 2GB per seconde doorvoer.

Lightning lightning who needs lightning USB 3.1.2 is the way to go :)
sambal bij?

:? :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Nu online
Donstil schreef op zondag 10 september 2017 @ 20:06:
[...]

Ja denk je dat de 8 en X kwa Specs van elkaar verschillen? Ik verwacht eigenlijk dat de X een 8 wordt met "het scherm", meer opslag en FaceID.
Denk dat als dat het enige is het de prijshike niet echt rechtvaardigt maar goed

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Nu online
Voor het geld wat ze gaan vragen 2x sambal erbij en voor 12 personen Kroepoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:09
Het is helemaal geen gerucht. Een analist heeft onderzoek gedaan en het bleek dat consumenten eerder een iPhone X zouden kopen wanneer Apple Music en iCloud-opslag voor een jaar werd gebundeld.

Edit: zag niet dat je je bericht had aangepast.
[...]

Hoezo spec race? De chips van Apple zijn al tijden superieur en blijkbaar is dit een manier om de prestaties te verbeteren.

[ Voor 26% gewijzigd door NotSoSteady op 10-09-2017 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
NotSoSteady schreef op zondag 10 september 2017 @ 20:33:
[...]

Het is helemaal geen gerucht. Een analist heeft onderzoek gedaan en het bleek dat consumenten eerder een iPhone X zouden kopen wanneer Apple Music en iCloud-opslag voor een jaar werd gebundeld.

Edit: zag niet dat je je bericht had aangepast.
Beetje een open deur intrappen ook, ga bij de ingang van de AlbertHein staan en vraag iedereen “Zou je hier vaker kopen als de melk een jaar lang gratis was”. Reken er maar op dat een groot gedeelte dan ja zegt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Donstil schreef op zondag 10 september 2017 @ 20:36:
[...]

Beetje een open deur intrappen ook, ga bij de ingang van de AlbertHein staan en vraag iedereen “Zou je hier vaker kopen als de melk een jaar lang gratis was”. Reken er maar op dat een groot gedeelte dan ja zegt 8)7
Inderdaad, maar zo zie je maar hoe dit soort verhalen de wereld inkomen. Ik verwacht dat Apple helemaal niks gaat bundelen, de iPhone X verkoopt toch wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
NotSoSteady schreef op zondag 10 september 2017 @ 20:38:
[...]

Inderdaad, maar zo zie je maar hoe dit soort verhalen de wereld inkomen. Ik verwacht dat Apple helemaal niks gaat bundelen, de iPhone X verkoopt toch wel.
Precies. Ding gaat toch wel verkopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BugBoy
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-09 12:49
grote_oever schreef op zondag 10 september 2017 @ 17:45:
Ik heb de foto's van 2010 nog op m'n iPhone staan. Ik zit te overwegen om naar de 200gb te gaan. Want de 2010 foto's verwijderen gaat me nu te ver. Betaal liever iets meer dan ze nu te verwijderen. En ze zijn dan nog veilig gebackuped.
Ik neem aan dat je JPEG foto's maakt. Hoeveel foto's maak je dan wel niet en gooi je nooit foto's weg? Als ik in de trein, vliegtuig, .. zit dan neem ik juist meestal altijd de tijd om even foto's te filteren. Wat moet je met al die foto's? Bewaar vooral de mooie foto's, dan kijk je er ook nog eens na.

The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
BugBoy schreef op zondag 10 september 2017 @ 20:45:
[...]

Ik neem aan dat je JPEG foto's maakt. Hoeveel foto's maak je dan wel niet en gooi je nooit foto's weg? Als ik in de trein, vliegtuig, .. zit dan neem ik juist meestal altijd de tijd om even foto's te filteren. Wat moet je met al die foto's? Bewaar vooral de mooie foto's, dan kijk je er ook nog eens na.
Momenten komen nooit meer terug. Daarom moet je eigenlijk nooit foto's verwijderen maar archiveren.

Ik heb al mijn digitale foto's nog. Zelfs van de 320x320 Nokia van vroeger.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ppl
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

ppl

Geert1976 schreef op zondag 10 september 2017 @ 05:34:
Ik haal mijn iPhone (7) uit m'n broekzak en heb 'm al lang unlocked voordat ie bij mijn gezicht is.
Lijkt me vrijwel onmogelijk dat FaceID sneller is dan het huidige TouchID.

Oke, wel als je in de winter handschoenen aan hebt of met natte vingers, dan wel ;)
Daar geef je dus zelf al het probleem aan die ze proberen op te lossen ;). Bij gezichtsherkenning worden er heel veel punten genomen waardoor het waarschijnlijk ook gewoon werkt wanneer je een sjaal voor je mond hebt (of in Azië: een mondkapje). Dat zorgt ervoor dat Face ID vaker zal werken dan Touch ID omdat je niet zit met obstructies.

Nadeel is ook dat je nu nog makkelijker de telefoon kunt laten unlocken door de telefoon op de eigenaar te richten. Er hoeft dan minder dwang te worden toegepast. Ik ben ook benieuwd hoe men er vanuit privacy oogpunt hier naar kijkt. Op dat Touch ID was op security en privacy vlak namelijk ook aardig wat op te merken.
Rivanov schreef op zondag 10 september 2017 @ 07:49:
Knap dat je dat nu al zo stellig kunt beweren, zonder de techniek gezien te hebben. ;)
Gezien de hoeveelheid informatie die 9to5mac naar boven heeft gehaald dit weekend kun je behoorlijk wat dingen met enige stelligheid beweren. Die informatie is namelijk wel erg gedetailleerd.
Geert1976 schreef op zondag 10 september 2017 @ 14:48:
juist..dat idee heb ik ook met FaceID, vooralsnog voorlopig ''geinig''. Maar kan echt niet tippen aan het instant TouchID.
Kijk wat docu's over gezichtsherkenning en sta verstelt hoe ver dat kan gaan. Het is gewoon eng hoeveel daar vandaag de dag al mee mogelijk is en hoe accuraat het werkt. Het bestempelen als "geinig" is een behoorlijke onderschatting van wat iets als Face ID kan gaan betekenen.

Ik ben het meeste benieuwd naar de AR features. De demo's die momenteel op het web rondzwerven laten heel veel potentieel zien (erg handig: even een ruimte opmeten met je smartphone).
Donstil schreef op zondag 10 september 2017 @ 20:48:
Momenten komen nooit meer terug. Daarom moet je eigenlijk nooit foto's verwijderen maar archiveren.
Sommige mensen gebruiken de burst mode en doen achteraf dan een selectie van de foto's, de mooiste plukken ze eruit. Je kunt natuurlijk ook gewoon wat selectiever zijn bij het maken van de foto zodat je heel die selectie niet hoeft te doen maar goed. Ook mislukte foto's moet je niet blijven bewaren tenzij het echt een herinnering is en je er geen andere foto van hebt. Daarbij hoef je ook niet zo angstig te zijn dat je iets vergeet. Momenten kun je ook op andere manieren vastleggen en je hoeft ze ook niet allemaal vast te leggen. Je moet vooral van momenten genieten en dat doe je niet als je ze als een dolle gaat vastleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
ppl schreef op zondag 10 september 2017 @ 23:00:
Je moet vooral van momenten genieten en dat doe je niet als je ze als een dolle gaat vastleggen.
Dat lukt prima hoor, maar bedankt voor je bezorgdheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 12-09 16:23
Het is gewoon per persoon verschillend... niet zo belangrijk toch? Persoonlijk maak ik liever een paar leuke foto's waar ik wat meer over nadenk en heb niet zoveel behoefte om alles terug te kijken. Mijn vriendin maakt er veel meer en wil ze allemaal bewaren. Daarom is voor de een het instapmodel prima en voor de ander lang niet genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 00:36
Deze knakker heeft al een aantal erg toffe filmpjes gemaakt nav de iPhone X, waardoor gewoon echt niets meer geheim blijft, zo is er net ook weer een filmpje verschenen over de verschillende cases.
Uiteraard wordt het dinsdag pas allemaal officieel, leuk om te kijken zijn de filmpjes wel.

Erg benieuwd wat er allemaal van klopt uiteindelijk.

YouTube: iPhone 8 CASES - First Look!

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
crazylegs schreef op zondag 10 september 2017 @ 23:20:
Deze knakker heeft al een aantal erg toffe filmpjes gemaakt nav de iPhone X, waardoor gewoon echt niets meer geheim blijft, zo is er net ook weer een filmpje verschenen over de verschillende cases.
Uiteraard wordt het dinsdag pas allemaal officieel, leuk om te kijken zijn de filmpjes wel.

Erg benieuwd wat er allemaal van klopt uiteindelijk.

YouTube: iPhone 8 CASES - First Look!
Haha die cases met een gat voor het Apple logo heb ik altijd zo belachelijk gevonden. Alsof het zo belangrijk is dat iedereen toch nog ziet dat er een iPhone in zit 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
Donstil schreef op zondag 10 september 2017 @ 23:24:
[...]

Haha die cases met een gat voor het Apple logo heb ik altijd zo belachelijk gevonden. Alsof het zo belangrijk is dat iedereen toch nog ziet dat er een iPhone in zit 8)7
Precies! Mijn iPhone 8/X/Edition komt wederom in een sleeve. De meeste cases vind ik persoonlijk maar gaar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• matthijst
  • Laatst online: 00:05
Gewoon geen case/sleeve/protectoronzin :)

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goodfellas
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 07-05 12:39
Aangezien de 8/8+ ook wireless chargen, ligt het in de lijn der verwachting dat alle nieuwe iPhones een vergelijkbaar ontwerp krijgen met glazen achterkant en zonder home button?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Goodfellas schreef op maandag 11 september 2017 @ 04:38:
Aangezien de 8/8+ ook wireless chargen, ligt het in de lijn der verwachting dat alle nieuwe iPhones een vergelijkbaar ontwerp krijgen met glazen achterkant en zonder home button?
Ik hoop het niet zeg.
De 7S is hopelijk gewoon een degelijke aluminium constructie. :)

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoomTree
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
Donstil schreef op zondag 10 september 2017 @ 10:43:
[...]

Ooh toch, onhandig maar ook best wel makkelijk te omzeilen. Je had na de controle sms dat ding niet meer nodig neem ik aan?
Nee na de controle is het niet meer nodig, gewoon die reservering uitprinten, paspoort/rijbewijs mee en je kan hem ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goodfellas
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 07-05 12:39
WhatsappHack schreef op maandag 11 september 2017 @ 05:14:
[...]

Ik hoop het niet zeg.
De 7S is hopelijk gewoon een degelijke aluminium constructie. :)
Als ik het goed begrijp is een glazen of plastic achterkant nodig voor draadloos laden? Dat zou een aluminium achterkant in de weg staan?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Niet online
Goodfellas schreef op maandag 11 september 2017 @ 05:45:
[...]

Als ik het goed begrijp is een glazen of plastic achterkant nodig voor draadloos laden? Dat zou een aluminium achterkant in de weg staan?
Dat zou kunnen, al zouden ze misschien ‘t apple logo van glas/plastic kunnen maken.

Ik heb persoonlijk liever een aluminium telefoon dan draadloos laden... Ik vind draadloos laden volstrekt onnodig en geen enkele meerwaarde bieden, zeker niet als het gebruik van een zwakker materiaal voor de behuizing daarvoor noodzakelijk is.

Geef mij maar aluminium met een kabeltje, in plaats van glas met “draadloos”. (Tis sowieso niet draadloos, eerder “plugloos”.)

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
WhatsappHack schreef op maandag 11 september 2017 @ 05:58:
[...]

Dat zou kunnen, al zouden ze misschien ‘t apple logo van glas/plastic kunnen maken.

Ik heb persoonlijk liever een aluminium telefoon dan draadloos laden... Ik vind draadloos laden volstrekt onnodig en geen enkele meerwaarde bieden, zeker niet als het gebruik van een zwakker materiaal voor de behuizing daarvoor noodzakelijk is.

Geef mij maar aluminium met een kabeltje, in plaats van glas met “draadloos”. (Tis sowieso niet draadloos, eerder “plugloos”.)
Nou. Toch wel relaxed hoor. In de auto gewoon in/op je dashboard mikken. 's Avonds op je nachtkastje als je ogen al dicht vallen. Laat maar komen. Die aversie tegen een glazen achterkant zie ik niet waar dat vandaan komt eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Niet online
UltraSub schreef op maandag 11 september 2017 @ 06:56:
[...]

Nou. Toch wel relaxed hoor. In de auto gewoon in/op je dashboard mikken. 's Avonds op je nachtkastje als je ogen al dicht vallen. Laat maar komen. Die aversie tegen een glazen achterkant zie ik niet waar dat vandaan komt eigenlijk.
Ja echt die 2 seconden die je totaal per dag kwijt bent aan ‘t inpluggen zijn een life-saver. :P
‘S nachts in de lader, ‘s ochtens er vanaf. Hoef nooit tussendoor te laden, en de hele dag op en af van de lader is rete slecht voor de accu, zeker als deze dat constant krijgt zo rond de 100% lading.

Glas is breekbaar en gaat snel verrot, soms al bij minimale interactie. En er zijn aardig wat gevallen bekend bekend waar ‘t spontaan scheurt, en ga dat maar eens bewijzen...
Aluminium niet. Hoogstens een kras of bij heel veel kracht een buts of ombuigen.
Daarnaast is aluminium gewoon een veel en veel fijner materiaal. Smaken verschillen, en de wil voor draadloos laden vast ook; dus laten ze dat lekker op de 8 doen terwijl de 7S zoals vanouds weer lekker van aluminium is. :) Voor ieder wat wils.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Goodfellas schreef op maandag 11 september 2017 @ 04:38:
Een aluminium achterkant is wel redelijk uitgesloten inmiddels. Het design van de 7s/8 ligt al een tijdje op tafel. Een home button krijgt hij nog wel gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04:08
Draadloos laden hoeft van mij ook echt niet, als het er op neerkomt dat je enkel kunt laden als deze op de 'pad' ligt. Hoe wil je dan je iPhone gebruiken terwijl deze opgeladen wordt?
Mocht Apple toch met Wireless Charging komen, dan hoop ik dat ze een manier hebben gevonden dat deze al oplaadt als de iPhone in de buurt van de charging pad is. Maar dan nog, je gaat niet overal dat ding mee naar toe nemen dus dan is het enkel op je nachtkastje van toepassing en op alle andere plekken in huis / auto / kantoor heb je gewoon nog je lightning kabel.

/edit: Zojuist in de mail.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/0pjpMVM.png

[ Voor 7% gewijzigd door Rivanov op 11-09-2017 07:42 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
WhatsappHack schreef op maandag 11 september 2017 @ 07:16:
[...]

Ja echt die 2 seconden die je totaal per dag kwijt bent aan ‘t inpluggen zijn een life-saver. :P
‘S nachts in de lader, ‘s ochtens er vanaf. Hoef nooit tussendoor te laden, en de hele dag op en af van de lader is rete slecht voor de accu, zeker als deze dat constant krijgt zo rond de 100% lading.
Nee, het is ultimo lamstralen :+
Als alle licht al uit is 's nachts en je moet dat ding insteken zuigt dat gewoon. :P
Glas is breekbaar en gaat snel verrot, soms al bij minimale interactie. En er zijn aardig wat gevallen bekend bekend waar ‘t spontaan scheurt, en ga dat maar eens bewijzen...
Aluminium niet. Hoogstens een kras of bij heel veel kracht een buts of ombuigen.
Daarnaast is aluminium gewoon een veel en veel fijner materiaal. Smaken verschillen, en de wil voor draadloos laden vast ook; dus laten ze dat lekker op de 8 doen terwijl de 7S zoals vanouds weer lekker van aluminium is. :) Voor ieder wat wils.
Mwoah, De 4 en 4S die ik heb gehad heeft nooit wat gehad. Als nieuw gebleven.
Rivanov schreef op maandag 11 september 2017 @ 07:37:
Draadloos laden hoeft van mij ook echt niet, als het er op neerkomt dat je enkel kunt laden als deze op de 'pad' ligt. Hoe wil je dan je iPhone gebruiken terwijl deze opgeladen wordt?
Nou dan pak je hem gewoon op en legt hem daarna weer terug. Of je steekt gewoon een kabel in, mag wel hopen dat het niet alleen wireless is want dan zuigt de oplossing inderdaad mateloos ja.
Mocht Apple toch met Wireless Charging komen, dan hoop ik dat ze een manier hebben gevonden dat deze al oplaadt als de iPhone in de buurt van de charging pad is. Maar dan nog, je gaat niet overal dat ding mee naar toe nemen dus dan is het enkel op je nachtkastje van toepassing en op alle andere plekken in huis / auto / kantoor heb je gewoon nog je lightning kabel.
Die dingen bestel je bij ali voor een habbekrats, Ikea levert zelfs meubels met ingebouwde charging pad. Maar goed, Apple kennende zullen ze wel de standaard gebruiken die ze vervolgens softwarematig niet standaard maken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh1987
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22:18
ben benieuwd waar apple morgenavond mee gaat komen. De nieuwe iphone ligt voor de hand. Reacties als glas is erg breekbaar... zoals mijn voorganger ^^ hierboven ook al typte... de 4/4s had ook een glazen achterplaat maar die is bij mij nooit gebroken of kapot gegaan. Beetje zuinig en beheerst met je telefoon omgaan dan gebeurt dat niet zo snel. Daarnaast helpt een fatsoenlijke case ook wel...

wat betreft de geruchten over de nieuwe iphone x/8 whatever hoe die ook genoemd gaat worden... De prijs van 999 gaat mij toch wel een beetje boven de pet. Vond eerder de 769 euro die ik voor mij iphone 6 (64gb) heb moeten betalen al aardig aan de prijs (zeker als vriendin lief er ook graag een wil hebben).

Ja de componenten zijn wat duurder maar volgens mij wordt er nog grof geld verdient met de iphone.

Andere waar ik met smart op zit te wachten is de nieuwe apple watch. Ben benieuwd hoe dat gaat werken met de mogelijke 4g verbinding (eigen simkaart?) of toch met de bluetooth technologie zoals dat nu het geval is...
we wachten af en kijken met smart de stream morgenavond :)

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BugBoy
  • Laatst online: 05-09 12:49
Donstil schreef op zondag 10 september 2017 @ 20:48:
Momenten komen nooit meer terug. Daarom moet je eigenlijk nooit foto's verwijderen maar archiveren. Ik heb al mijn digitale foto's nog. Zelfs van de 320x320 Nokia van vroeger.
Ik filter de foto's achteraf zodat ik ze ook nog een keer terug kijk. Daarvoor hoef je niet honderden foto's te hebben. Mijn ervaring is juist dat ik er dan veel minder naar terug kijk. Ik gooi daarom best wat foto's weg en ik maak (digitale) albums van de meeste events (vakanties, uitjes, ...) waar eigenlijk alleen de echt waardevolle foto's zitten. De rest staat wel in de foto stream, maar daar kijk ik eigenlijk nooit meer na.

Maar iedereen moet lekker zelf weten wat die doet. Ik snap alleen nooit goed wat mensen met een bak van 10.000 foto's per jaar gaat doen...

The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
koentjuh1987 schreef op maandag 11 september 2017 @ 09:14:
.

....volgens mij wordt er nog grof geld verdient met de iphone.
valt wel mee hoor met ruim 200 miljard USD in reserve :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubix
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
SpoekGTi schreef op zondag 10 september 2017 @ 20:03:
[...]

Maar als de X dan de A11 krijgt, wat krijgt de 'gewone' 8 dan? De 7 heeft nu de A10. Zou dan eerder verwachten dat de 8 de A11 zou krijgen en dan de X een enhanced A11X zoals de iPad Pro normaliter heeft :)
Ik denk hoogstens een verhoogde clock rate voor iPhone X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

De X kan mogelijk als Pro voor de power user (AR geïnteresseerden enz.) in de markt gezet worden. Waarom zeggen velen dat € 1000 echt te veel wordt..? Een iPhone van € 1500 is er binnen 5 jaar.

Een apparaat kan zich terug verdienen. Veel interessanter.

De markt is er relatief klein voor, de fans en early adoptors zorgen wel dat er voldoende verkocht worden :)

NRG

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matthijst
Of van die mannetjes die hem "op de zaak" kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-09 16:54
Ik heb een vermoede die nieuwe Atv die word getoond morgen.
https://9to5mac.com/2017/09/11/4k-apple-tv-a10x/
Dat dat apparaat aardig krachtig is voor game publishers dat Apple daarmee ook stappen wil zetten... :)

A person who never made a mistake never tried anything new.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Nick25 schreef op maandag 11 september 2017 @ 14:20:
Dat dat apparaat aardig krachtig is voor game publishers dat Apple daarmee ook stappen wil zetten... :)
Ja dat wilde ze met de huidige AppleTV ook. Kwam ook totaal niet van de grond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
Donstil schreef op maandag 11 september 2017 @ 15:05:
[...]

Ja dat wilde ze met de huidige AppleTV ook. Kwam ook totaal niet van de grond.
Daar heb je inderdaad gelijk in mja ik zie het nog wel gebeuren in combi met een ipad of iphone en dan met augmented reality :X

[ Voor 4% gewijzigd door Nick25 op 11-09-2017 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marc36
  • Laatst online: 18-05-2024
Ik ben vooral benieuwd naar de nieuwe Apple Watch en het al dan niet accessoire wat het mogelijk maakt om glucose te meten zonder 'prikken'. Dat vind ik als diabeet zijnde wel erg interessant.
Zeker als Apple dit op een betrouwbare manier voor elkaar krijgt. Dit zou een revolutie zijn in de medische wereld. _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door marc36 op 11-09-2017 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Nick25 schreef op maandag 11 september 2017 @ 14:20:
De Apple TV wordt zonder fatsoenlijke controller qua gaming nooit meer dan wat het nu is.
marc36 schreef op maandag 11 september 2017 @ 15:27:
Ik ben vooral benieuwd naar de nieuwe Apple Watch en het al dan niet accessoire wat het mogelijk maakt om glucose te meten zonder 'prikken'. Dat vind ik als diabeet zijnde wel erg interessant.
Zeker als Apple dit op een betrouwbare manier voor elkaar krijgt. Dit zou een revolutie zijn in de medische wereld. _/-\o_
Ik heb daar in de afgelopen periode nog maar heel weinig over gehoord, dus ik zou er niet te veel van verwachten. 8)
koentjuh1987 schreef op maandag 11 september 2017 @ 09:14:
ben benieuwd waar apple morgenavond mee gaat komen. De nieuwe iphone ligt voor de hand. Reacties als glas is erg breekbaar... zoals mijn voorganger ^^ hierboven ook al typte... de 4/4s had ook een glazen achterplaat maar die is bij mij nooit gebroken of kapot gegaan. Beetje zuinig en beheerst met je telefoon omgaan dan gebeurt dat niet zo snel. Daarnaast helpt een fatsoenlijke case ook wel...

wat betreft de geruchten over de nieuwe iphone x/8 whatever hoe die ook genoemd gaat worden... De prijs van 999 gaat mij toch wel een beetje boven de pet. Vond eerder de 769 euro die ik voor mij iphone 6 (64gb) heb moeten betalen al aardig aan de prijs (zeker als vriendin lief er ook graag een wil hebben).

Ja de componenten zijn wat duurder maar volgens mij wordt er nog grof geld verdient met de iphone.

Andere waar ik met smart op zit te wachten is de nieuwe apple watch. Ben benieuwd hoe dat gaat werken met de mogelijke 4g verbinding (eigen simkaart?) of toch met de bluetooth technologie zoals dat nu het geval is...
we wachten af en kijken met smart de stream morgenavond :)
Ik vermoed dat het een optie gaat worden, vergelijkbaar met de iPads.

[ Voor 79% gewijzigd door NotSoSteady op 11-09-2017 16:21 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
KGI Securities analist Ming-Chi Kuo (heeft een prima track record als het op Apple product-launches en producten aankomt) meldt dat Apple minder dan/ongeveer 10.000 units van de iPhone X per dag produceert met behoorlijk wat capaciteit tekorten ''de komende tijd''.

Als dit echt waar is, dan mag je van geluk spreken dat je ergens januari 2018 je iPhone X hebt ;)

''Due to component supply constraints, we estimate current production of the OLED iPhone at less than 10k units per day, which means the model will remain in severe short supply for a while. Furthermore, we estimate that the gold version of the OLED iPhone will encounter some production problems and will initially be available only in extremely low volume. There is even a chance that the gold version will go on sale at a later date than the other versions. However, we believe these shipment delays will have a limited impact on the shares of Apple and its supply chain members''

aldus Kuo

[ Voor 3% gewijzigd door _Bailey_ op 11-09-2017 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
@hierboven. Oei toch maar voor een zilveren gaan dan.

Kan mij eigenlijk niet voorstellen dat je echt heel lang moet wachten als je 09:01 gelijk besteld.
Misschien een paar dagen/weekjes maar heus geen maanden. Zo hard gaat dat helemaal niet, het hele internet "Vind hem toch te duur"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Donstil schreef op maandag 11 september 2017 @ 16:38:
@hierboven. Oei toch maar voor een zilveren gaan dan.

Kan mij eigenlijk niet voorstellen dat je echt heel lang moet wachten als je 09:01 gelijk besteld.
Misschien een paar dagen/weekjes maar heus geen maanden. Zo hard gaat dat helemaal niet, het hele internet "Vind hem toch te duur"
stel, de daadwerkelijke productie van de iPhone X is op 1 augustus begonnen, 10.000 units per dag zoals Kuo voorspelt, zitten we nu op ongeveer 369.000 untis. Dat is in 1,5 seconde uitverkocht. "maar dan heb je wel iets heul speciaals in handen''

ik voel een AirPods back order aankomen |:(

[ Voor 3% gewijzigd door _Bailey_ op 11-09-2017 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
De geruchten molen loopt weer goed op dit moment..

Nieuwe macbook ?? een nieuwe ipod touch met face id...

nog 26 uur mensen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Geert1976 schreef op maandag 11 september 2017 @ 16:42:
[...]

stel, de daadwerkelijke productie van de iPhone X is op 1 augustus begonnen, 10.000 units per dag zoals Kuo voorspelt, zitten we nu op ongeveer 369.000 untis. Dat is in 1,5 seconde uitverkocht. "maar dan heb je wel iets heul speciaals in handen''

10.000 units per dag (wat een voorspelling is natuurlijk) sinds 1 september augustus is toch 420.000 stuks?
Nog niet veel natuurlijk maar toch weer 10% meer :P

Zal vast lastig worden, misschien ook zelfs alleen een online order te plaatsen.

Echter ten tijden van de eerste Plus werden er in de eerste weken ook erg weinig stuks geproduceerd. Toch was alles relatief snel te krijgen.

Edit: De productie is al eerder begonnen dacht ik, daar waren in juni al berichten over toch?

[ Voor 5% gewijzigd door Donstil op 11-09-2017 18:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Donstil schreef op maandag 11 september 2017 @ 16:50:
[...]

10.000 units per dag (wat een voorspelling is natuurlijk) sinds 1 september is toch 420.000 stuks?
Nog niet veel natuurlijk maar toch weer 10% meer :P
zie je, ik wist dat er iets niet deugde aan mijn S8. De calculator dus....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Geert1976 schreef op maandag 11 september 2017 @ 16:52:
zie je, ik wist dat er iets niet deugde aan mijn S8. De calculator dus....
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 21:11
tvOS 11 is inmiddels ook gelekt met daarin ook nieuwe 4K screensavers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 11-09 19:13
Ben wel erg benieuwd naar de functies van de nieuwe iPhone(s), maar zelf vind ik het nog lang niet tijd om te upgraden, mijn 2 jaar oude 6S+ doet het nog als nieuw. Ik kijk veel meer uit naar de nieuwe Apple Watch en nieuwe Airpods. Daar ga ik (hopelijk) dit jaar (nog) mijn geld aan uitgeven :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08:20

swv

Geert1976 schreef op maandag 11 september 2017 @ 16:42:
[...]

De AirPods had ik ook op de eerst mogelijke leverdag na het weekend binnen. Dat terwijl ik er een paar uur later achter kwam dat de verkoop was begonnen :>

@Donstil Jouw toetsenbord is stuk. Die typt september ipv augustus.

[ Voor 5% gewijzigd door swv op 11-09-2017 18:41 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
24 hours and counting..... (ja, I know, dit klinkt best triest O-) O-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv

swv

Geert1976 schreef op maandag 11 september 2017 @ 18:54:
24 hours and counting..... (ja, I know, dit klinkt best triest O-) O-) )
Tel je ook al af naar het moment dat de iPhone X weer gewoontjes aan gaat voelen? Dat moment komt sneller dan je denkt hoor :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
swv schreef op maandag 11 september 2017 @ 19:33:
[...]

Tel je ook al af naar het moment dat de iPhone X weer gewoontjes aan gaat voelen? Dat moment komt sneller dan je denkt hoor :p
tegen de tijd dat ik de iPhone X daadwerkelijk in handen heb, sta ik er mee buiten foto's te maken van de sneeuwvlokken buiten en mensen schaatsend op natuurijs

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
swv schreef op maandag 11 september 2017 @ 19:33:
[...]

Meestal een uur na het terugzetten van de backup voltooid is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12-09 17:51

pdavie2311

Live life to the fullest..

Lees nog niet veel over de Watch 3..Alleen wel die info die gelekt is met de rode knop etc..Zal de Watch ook te pre-orderen zijn de 15e? Met ook levering de 22e? Kan mij dat niet herinneren van vorig jaar. Mijn vrouwtje wil misschien een Watch aanschaffen.

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
pdavie2311 schreef op maandag 11 september 2017 @ 20:13:
Lees nog niet veel over de Watch 3..Alleen wel die info die gelekt is met de rode knop etc..Zal de Watch ook te pre-orderen zijn de 15e? Met ook levering de 22e? Kan mij dat niet herinneren van vorig jaar. Mijn vrouwtje wil misschien een Watch aanschaffen.
Nou ik ben ook wel benieuwd naar de Apple watch omdat ik er weer een ga halen. Import is een nieuwe Watch Series 2 nu €300,- dus de series 3 moet wel een stuk meer gaan bieden dan een gekleurde stip en 4G wil het nog interessant zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12-09 17:51

pdavie2311

Live life to the fullest..

Donstil schreef op maandag 11 september 2017 @ 20:26:
[...]

Nou ik ben ook wel benieuwd naar de Apple watch omdat ik er weer een ga halen. Import is een nieuwe Watch Series 2 nu €300,- dus de series 3 moet wel een stuk meer gaan bieden dan een gekleurde stip en 4G wil het nog interessant zijn.
Import voor 300,-? Waar dat dan? Geen vage internetshop? Als de 3 inderdaad alleen de gekleurde stip en 4G heeft, vind ik de bijna 200,- meerprijs ook niet waard.

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-09 14:10
Als de productie aantallen van de iPhone X echt zo laag zijn, dan gaan ze die never nooit niet wereldwijd releasen. Dan krijgt US/China/UK waarschijnlijk voorrang.
Dus laten we hopen van niet...

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Rivanov
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/fD1mTaZ.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/n2Ihufh.jpg

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
erg mooie foto's, maar ik blijf die hap uit het scherm bovenin bloedlelijk vinden. Je kan dat toch onmogelijk écht mooi vinden?
zoals @RobbieB onder mijn post al aangeeft: waarschijnlijk fake (gelukkig :) )

[ Voor 9% gewijzigd door _Bailey_ op 11-09-2017 20:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-09 14:10
Die zien er wel fake uit. Menu balk iconen zijn niet uitgelijnd, dock rondingen zijn niet gelijk aan schermrondingen. Leuk amateurtje dat aan de slag is geweest in Photoshop maar zeker geen promo pics van Apple.

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
Tuurlijk zijn die fake. Zijn renders van ene PhoneDesigner.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Fake of niet: persoonlijk vind ik de Galaxy S8 een grotere stap voorwaarts dan deze nieuwe iPhone. Ik krijg het idee dat Apple weet dat ze wat anders 'moesten', maar eigenlijk geen idee wat.

Wellicht is deze iPhone in het echt mooier dan op alle renders die tot nu toe langs kwamen.

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-08 10:11

-SaveMe-

-klik-

Is het alleen maar een iPhone aankondiging of ook andere hardware (iMacs/minis) ?

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
-SaveMe- schreef op maandag 11 september 2017 @ 22:02:
Is het alleen maar een iPhone aankondiging of ook andere hardware (iMacs/minis) ?
|:( Je hebt nogal wat gemist dan volgens mij.. d'r komt veel meer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
-SaveMe- schreef op maandag 11 september 2017 @ 22:02:
Verwacht maar geen Mac..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Had het niet zo gevolgd idd. Dan ben ik benieuwd naar dat 'veel meer' :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• swv

swv

THE_BASE schreef op maandag 11 september 2017 @ 21:57:
Fake of niet: persoonlijk vind ik de Galaxy S8 een grotere stap voorwaarts dan deze nieuwe iPhone. Ik krijg het idee dat Apple weet dat ze wat anders 'moesten', maar eigenlijk geen idee wat.

Wellicht is deze iPhone in het echt mooier dan op alle renders die tot nu toe langs kwamen.
Knap dat je al een mening klaar hebt staan van iets dat nog niet is aangekondigd en/of volledig uitgelekt. En wat houdt die grote stap precies in? Wil het best geloven, maar kan mij er zo niks bij voorstellen als ik mijn eigen interpretatie er op los moet laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
-SaveMe- schreef op maandag 11 september 2017 @ 22:06:
Apple Watch waarmee je kunt bellen.
Apple TV HDR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
-SaveMe- schreef op maandag 11 september 2017 @ 22:06:
iPhone
Apple Watch
Apple TV

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 00:16
Waarschijnlijk krijgen we ook wat meer te zien van de HomePod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noslen
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 12-09 18:30
Tim Cook is echt de beste ceo. Producten zijn nu in alle prijsklassen, waarbij de X nog een stapje verder omhoog moet. Hij speelt ook goed in op trends, zoals met de Apple Watch en de aankoop van Beats. Vooral in de koppeling van diensten aan de al perfecte hardware software combinatie zie ik voor hem veel groei. Het zou mij niet verbazen als er een 1 jarige trial voor Apple Music en iCloud storage gebundeld gaan worden aan de aankoop van een nieuwe iPhone 8 of X. De echte groei zit nu in het binden van iPhone gebruikers aan Apple diensten. Content is King, dus Tim moet in de toekomst doorpakken op het gebied van series en films. Het liefst zie ik, morgen al, een netflix model met naadloze integratie op de Apple TV aangekondigd worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 11-09 19:13
en de nieuwe Airpods

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperBart
  • Laatst online: 12-09 20:02
WhatsappHack schreef op maandag 11 september 2017 @ 07:16:
[...]
Hoef nooit tussendoor te laden, en de hele dag op en af van de lader is rete slecht voor de accu, zeker als deze dat constant krijgt zo rond de 100% lading.
Je statement klopt maar voor de helft, dat van die 100% is waar maar batterijen presteren al jaren het best tussen de 20 en de 80%, hoe bereik je dat? Juist, door door de dag regelmatig even je telefoon aan de lader te hangen.

Verschillende batterij-kenners en specialisten, niet in het minst het engineering department van Tesla, hebben dit al meermaals aangegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Jullie denken dat 0% - 100% op je scherm de echte range van de accu zelf is? ;)
Dat is al lang in software gemanaged en gemapped op ~ 20 a 80% of zo. De optimale range van een accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Niet online
HyperBart schreef op maandag 11 september 2017 @ 22:24:
[...]

Je statement klopt maar voor de helft, dat van die 100% is waar maar batterijen presteren al jaren het best tussen de 20 en de 80%, hoe bereik je dat? Juist, door door de dag regelmatig even je telefoon aan de lader te hangen.

Verschillende batterij-kenners en specialisten, niet in het minst het engineering department van Tesla, hebben dit al meermaals aangegeven.
Dat doet echter niemand, zeker niet de mensen die expres overal draadloze punten maken. In de auto, op hun bureau, naast de bank, noem t maar op. Dat ding ligt gewoon de hele dag aan de lader, wordt eventjes gebruikt en wordt er weer opgelegd. Dat is verschrikkelijk slecht voor de accu; en er is bijna niemand die hem netjes managed en de lading maar 2 a 3x per dag bijvult.

Wat ik doe is ook niet optimaal, nee; maar van ~30 a 40% in één keer naar 90 a 100% is een minder groot probleem en stelt de accu ook veel minder lang bloot aan warmte generatie. Met plugloos is de warmte nog een bijkomend probleem trouwens.
UltraSub schreef op maandag 11 september 2017 @ 22:26:
Jullie denken dat 0% - 100% op je scherm de echte range van de accu zelf is? ;)
Dat is al lang in software gemanaged en gemapped op ~ 20 a 80% of zo. De optimale range van een accu.
Dat is niet waar. Ze leveren geen 40% in op de veilige ranges van de accu.
Het is wel waar dat er marges worden genomen op het absolute minimum en maximum (omdat te laag ervoor zorgt dat de accu nooit meer kan laden, en te hoog zorgt voor ontploffingsgevaar); maar dat is onderdeel van het design en onderdeel van de technologie. Als we spreken van 0 en 100% is dat de bruikbare range van een accu, en daar gaan ook alle artikelen over mbt ideaal gebruik van de oplader. Dus het volledig laden tot 100%, de hele dag pricklecharges rond de 100% en naar 0% brengen en dan weer in 1x volladen blijft gewoon rete slecht voor je accu. ;)

Echt niet dat ze nog eens 40% extra gaan inleveren op de veilig bruikbare range van de accu hoor. :P Dat is dus niet zo gemapt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Wat een gedoe dat opladen zeg, begint een beetje op werken te lijken :+

Ik laad gewoon in de nacht op en verder kijk ik er zelden naar om, mocht het nodig zijn bij een lange dag dan laad ik hem bij. Tegen die tijd dat de accu echt slecht wordt door verkeerd gebruikt (en niet door normale slijtage) heb ik die iPhone toch al lang niet meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• UltraSub
Donstil schreef op maandag 11 september 2017 @ 22:51:
Wat een gedoe dat opladen zeg, begint een beetje op werken te lijken :+

Ik laad gewoon in de nacht op en verder kijk ik er zelden naar om, mocht het nodig zijn bij een lange dag dan laad ik hem bij. Tegen die tijd dat de accu echt slecht wordt door verkeerd gebruikt (en niet door normale slijtage) heb ik die iPhone toch al lang niet meer.
Mijn 6+ van 3 jaar oud haal ik makkelijk een dag doorgaans bij normaal gebruik. Als ik naar bed ga aan de lader, 's ochtends eraf. Meer doe ik er niet aan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
UltraSub schreef op maandag 11 september 2017 @ 23:01:
[...]

Mijn 6+ van 3 jaar oud haal ik makkelijk een dag doorgaans bij normaal gebruik. Als ik naar bed ga aan de lader, 's ochtends eraf. Meer doe ik er niet aan. :)
Precies, gelul in de marge is het.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Niet online
Gelukkig is niemand verplicht deel te nemen aan de verschillende side-discussies die ontstaan tijdens het ouwehoeren over de verwachtingen van de nieuwe telefoons en de verwachte technieken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kethij
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 01-12-2021

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Ah bah! Niks interessants ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Ik hoop dat de lancering over een maand zal plaatsvinden. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-09 18:00

aex351

I am the one

Dat zijn wel de echte fanatiekelingen of wellicht gewoon voor de aandacht. Die persoon op de foto zit daar helemaal uitgestald met een Apple laptop en een iPhone. En het is nog helemaal niet zeker dat de nieuwe iPhone daar in Australië straks te koop is.

[ Voor 10% gewijzigd door aex351 op 12-09-2017 01:28 ]

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swv

swv

Vandaag is de grote dag *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
dit soort mensen zie je bij vrijwel elke nieuwe iPhone launch elk jaar. Zij worden vet gesponsord door bedrijven om daar te gaan staan/zitten. Met name rond de Apple Stores in Manhattan, NYC.
Een kerel die daar een keer stond/zat kreeg van het bedrijf dat hem sponsorde $1000 per 24 uur en ze betaalde zijn nieuwe iPhone. Wel T Shirt / jas met daarop dikke vette letters van het bedrijd op geprint.

12 hours and counting... O-) |:( 8)7 O-)

[ Voor 22% gewijzigd door _Bailey_ op 12-09-2017 07:06 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• swv

swv

Zullen we een aantal huisregels opstellen voor vanavond voor als het topic nog slower wordt?

Aub geen
- 'Apple take my money!!!'
- 'OMG!!!&!&&!#&!!'
- 'Die prijzen :') '
- 'iPhone is een hype'
- 'Ik heb het altijd al gezegd <vul random haatopmerking in>'
- 'Wat een saaie keynote'
- 'Ik wist alles al'
- 'Mijn S8 had dat al :O '

Wat mag wel?
- 'Craig Federighi is een baas 8) '

:P

Het wordt bijna een bingokaart. Daarover gesproken: Wie hem spot van het event zelf moet hem even posten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
swv schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 07:14:
Zullen we een aantal huisregels opstellen voor vanavond voor als het topic nog slower wordt?

Aub geen
- 'OMG!!!&!&&!#&!!'
- 'iPhone is een hype'
- 'Ik heb het altijd al gezegd <vul random haat opmerking in>'
- 'Ik wist alles al'

Wat mag wel?

Het wordt bijna een bingokaart. Daarover gesproken: Wie hem spot van het event zelf moet hem even posten.
zet daar ff bij dat je ook NIET wéér over je Samsung S8 mag beginnen! :+ :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online

Aub geen
- 'OMG!!!&!&&!#&!!'
- 'iPhone is een hype'
- 'Ik heb het altijd al gezegd <vul random haat opmerking in>'
- 'Ik wist alles al'

Wat mag wel?

Afbeeldingslocatie: http://i0.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/005/574/takemymoney.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv

swv

*banned*

Maar idd die ja :+

Eerst maar werken dan is het voor ik het weet avond :Y Je zou maar vrij zijn en de hele dag op de klok moeten kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
laatste nieuwtje vanuit het nieuwe Apple HQ:

Er is voor vandaag een verbod ingesteld voor drones boven het nieuwe HQ.
Wel jammer op zich, had je zo'n (show model) iPhone X van de tafel af kunnen hengelen met je drone. (wie schiet ze dan uit de lucht vraag ik me af? Phil? vragen....vragen...)

Gemiste kans!

[ Voor 16% gewijzigd door _Bailey_ op 12-09-2017 07:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov

Aub geen
- 'OMG!!!&!&&!#&!!'
- 'iPhone is een hype'
- 'Ik heb het altijd al gezegd <vul random haatopmerking in>'
- 'Ik wist alles al'

Wat mag wel?

http://applekeynotebingo.appspot.com/

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:04

_Christiaan_

Master of SOG

swv schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 07:29:
[...]

*banned*

Maar idd die ja :+

Eerst maar werken dan is het voor ik het weet avond :Y Je zou maar vrij zijn en de hele dag op de klok moeten kijken.
Ik ben opgelucht dat het eindelijk zo ver is. Ik hou al sinds maart de geruchten dagelijks in de gaten en wil wel eens wat anders na 3 jaar met een 5s rondgelopen te hebben.

Nog 1 dagje werken :9~

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
swv schreef op maandag 11 september 2017 @ 22:07:
[...]

Knap dat je al een mening klaar hebt staan van iets dat nog niet is aangekondigd en/of volledig uitgelekt. En wat houdt die grote stap precies in? Wil het best geloven, maar kan mij er zo niks bij voorstellen als ik mijn eigen interpretatie er op los moet laten.
Tot het officieel is baseren we toch onze meningen op wat we tot nu toe weten? En dan is mijn mening dat ik een andere smartphone baanbrekender vind dan wat ik tot nog toe heb gezien. Ik gaf ook aan dat de mening wellicht bijgesteld wordt als ik iPhone X in het echt heb gezien. Niet zo happen.

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51

Famous

R 400+

Bij een iPhone X Red wel ja, gewoon omdat het zo lekker bekt :D

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Hier trouwens de directe link voor vanavond. En yes, je kunt het ook zien op iOS devices.

https://www.apple.com/apple-events/september-2017/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
alwaysleft schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 08:36:
Hier trouwens de directe link voor vanavond. En yes, je kunt het ook zien op iOS devices.

https://www.apple.com/apple-events/september-2017/
Uh, waarom vernoem je dat speciaal.. dat kan altijd al.

Pagina: 1 ... 4 ... 29 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In dit topic is de zogenaamde 'kroeg-mode' actief. Dat wil zeggen dat slowchat toegestaan is. Verder is het GoT beleid wél gewoon van toepassing, dus wat normaal niet mag (afgezien van slowchat), mag nu ook niet. Houd het gezellig, dan kunnen we dit ook bij toekomstige Apple Events blijven doen.

Mocht je een nieuw 'ervaringen' topic willen openen voor de aangekondigde producten en/of diensten, neem dan eerst contact op met de moderators. Dit voorkomt dat meerdere mensen aan hetzelfde topic werken, en al je noeste arbeid voor niets is.