Acties:
  • 0 Henk 'm!
-deleted-

[ Voor 99% gewijzigd door henklbr op 22-09-2017 12:06 ]

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigdaddy1993
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 28-07-2019
freeewillie schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 11:16:
[...]

als hij er als nog nieuw uitziet geen probleem, wel even fabrieks reset geven zodat al je data er vanaf is.
ruilen zullen ze wel niet doen, maar je krijgt geld terug voor s8+
De folie is ervan af, dan kan het toch niet meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freeewillie
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-04 17:06
bigdaddy1993 schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 13:55:
[...]

De folie is ervan af, dan kan het toch niet meer?
ja hoor als hij maar onbeschadigd is, ik heb hem ook terug gestuurd,
in je mail van verlenging heb je ook als bijlage het retourformulier pdf staan

[ Voor 14% gewijzigd door freeewillie op 22-09-2017 14:23 . Reden: extra info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezborger
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16:00
Wtf, ik heb een factuur op datum 21-09 gekregen en het model dat ik kreeg (SM-N950F/DS) is niet te selecteren voor deen DeX-station. Terwijl ik toch echt op 14-09 heb besteld. Hebben hier meerdere personen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freeewillie
Cheezborger schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 17:42:
Wtf, ik heb een factuur op datum 21-09 gekregen en het model dat ik kreeg (SM-N950F/DS) is niet te selecteren voor deen DeX-station. Terwijl ik toch echt op 14-09 heb besteld. Hebben hier meerdere personen last van?
screenshot maken van de bestelling daar staat datum wel goed op
had dat probleem met de s8+ en vr bril
gewoon de regel met alleen note8 aanklikken

Indien abonnement is afgesloten icm een Galaxy Note8:
ga naar www.samsung.com/nl/promotions
, klik op de promotie, vul het online aanmeldformulier in en upload de
bestelbon uiterlijk 27 september 2017.
Op de bestelbon moet duidelijk het
order-, bestel-of klantnummer vermeld staan.
Als je vragen en/of
opmerkingen hebt over je deelname aan deze promotie, kun je contact met ons opnemen via
telefoonnummer 088
-
9090100 (lokaal tarief) of per e
-
mail via samsungmobile@consumercare.info

[ Voor 38% gewijzigd door freeewillie op 22-09-2017 21:13 . Reden: extra info ]

Anoniem: 712338

freeewillie schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 13:56:
[...]

ja hoor als hij maar onbeschadigd is, ik heb hem ook terug gestuurd,
in je mail van verlenging heb je ook als bijlage het retourformulier pdf staan
Het gaat erom of je de simkaart al in hebt geplaatst en geactiveerd hebt. Indien wel, dan telt dat niet als 'testen' om bijv te kijken of de knoppen en het scherm het doen, maar als volledig in gebruik nemen waardoor je het niet meer kunt retourneren.

Het beste is dus de telefoon met een andere sim kaart gebruiken en die van tele2 in verpakking te laten. Had ik ook gedaan met een ander toestel en stuurde het een week later terug omdat ik het scherm te klein vond. Geen probleem gehad met het retourneren, had ik die tele2 simkaart wel meteen gebruikt, dan zou tele2 het niet meer retour accepteren en zou ik ermee opgescheept zitten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Geert1976 schreef op donderdag 21 september 2017 @ 19:18:
[...]

onzin!

Zeer veel tweakers (waar onder ik, zei de gek) die hier al Samsung's, LG's en andere telefoons hebben besteld met prima geleverde toestellen.
idd.. verdiep je eerst ergens in voordat je onzin gaat roepen.
Ik heb allemaal maar positieve ervaringen met eglobal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• freeewillie
als je toestel binnen 14 dagen retour wilt doen,
en bij twijfel kan je advies vragen bij conzuwijzer

Bel ons op 088 0 70 70 70
App ons op 06 5252 7006

[ Voor 34% gewijzigd door freeewillie op 23-09-2017 10:46 ]

• Tence
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 26-05 09:58
Iemand al reactie gehad van samsung omtrent dex promotie? ik heb sinds 13 september al mijn aanvraag ingediend maar nog steeds geen antwoord gehad of ik hem nou krijg of niet.

• freeewillie
Tence schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 16:28:
Iemand al reactie gehad van samsung omtrent dex promotie? ik heb sinds 13 september al mijn aanvraag ingediend maar nog steeds geen antwoord gehad of ik hem nou krijg of niet.
geduld er staat binnen2 weken krijg je antwoord
Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/yjf61.png

• Pakhtun
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14:40
Ik vermoed dat de meeste hier nog geen Note 8 hebben. Waar wachten jullie nog op? Een actie met bijvoorbeeld de Gear VR of simpelweg lagere toestelkosten? Even los van abbo en contracten.

[ Voor 9% gewijzigd door Pakhtun op 23-09-2017 19:17 ]

Pakhtun schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 19:16:
Ik vermoed dat de meeste hier nog geen Note 8 hebben.
Ik twijfel of ik wel een dual SIM wil. Met de mogelijkheid van NFC betalen die daar niet ondersteund wordt is dat een nadeel. Andere vraag, ga ik als niet Note gebruiker de pen gebruiken of niet, want dan is de S8+ weer een stuk vriendelijker geprijsd.
Waarbij dan de prijs inderdaad niet helpt om te zeggen ik gok het er op.

• pvtonger
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-05 19:01
Aggressor schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 10:21:
[...]
idd.. verdiep je eerst ergens in voordat je onzin gaat roepen.
Ik heb allemaal maar positieve ervaringen met eglobal
Die reactie heb ik geplaatst nadat ik de reviews van mede tweakers heb gelezen. Een groot deel raadt 't af om zaken met ze te doen.

Verder zei ik ook dat IK er niets ga kopen. Zeker niet voor een bedrag van 800+ euro.

• freeewillie
swhnld schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 21:00:
[...]

Ik twijfel of ik wel een dual SIM wil. Met de mogelijkheid van NFC betalen die daar niet ondersteund wordt is dat een nadeel. Andere vraag, ga ik als niet Note gebruiker de pen gebruiken of niet, want dan is de S8+ weer een stuk vriendelijker geprijsd.
Waarbij dan de prijs inderdaad niet helpt om te zeggen ik gok het er op.
ik heb al div diverse vakantie voordeel gehad van dual sim in turkey en mexico en canarische eilanden, prepaid kaartje voor internet, maar dat is een keuze die je zelf moet maken, vandaag nog foto gemaakt met de note8 zien er zeer goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-08-2021
freeewillie schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 16:36:
[...]

geduld er staat binnen2 weken krijg je antwoord
[afbeelding]
Komt goed je bent niet de enige.Geduld is een schone zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronald1959
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 12-11-2017
ik heb de note 8 dual sim 256gb net besteld 979euro ,en gelijk een dex station erbij voor 69 euro..

https://www.eglobalcentra...&dispatch=products.search

Wel met Pay pall uiteraard en extra verzekerd want het is toch een hele weg van Hong Kong naar hier
ronald1959 schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 11:37:
ik heb de note 8 dual sim 256gb net besteld 979euro ,en gelijk een dex station erbij voor 69 euro..

Wel met Pay pall uiteraard en extra verzekerd want het is toch een hele weg van Hong Kong naar hier
Ik blijf me verbazen dat mensen toestellen uit het buitenland (lees "Hong Kong") bestellen...

What about "garantie" als er iets met het toestel is? In Nederland wordt dit dus niet gegeven...

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

henklbr schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 16:14:
[...]

Ik blijf me verbazen dat mensen toestellen uit het buitenland (lees "Hong Kong") bestellen...

What about "garantie" als er iets met het toestel is? In Nederland wordt dit dus niet gegeven...
Tsja, garantie is dus iets tussen klant en winkel plus een gok of je het krijgt als je het nodig hebt.
Mensen kopen ook tweedehands toestellen op marktplaats zonder garantie, en nemen daarmee ook een gok.

Garantie is een verzekering, en je kunt er voor kiezen dat risico zelf te dragen.

Overigens vind ik dat een goede fabrikant bij grijze import alsnog garantie levert. Uiteindelijk gaat het om het totaal resultaat wat de boeken in gaat. X aantal toestellen verkocht.

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
ronald1959 schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 11:37:

Moet je hier dan geen import / btw kosten bij betalen? Want dan wordt het een duur grapje lijkt mij? Als ze je er dan uitpikken natuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• freeewillie
info belastingdienst
Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/69dqfr.png
link

[ Voor 85% gewijzigd door freeewillie op 01-10-2017 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkullboyNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15:54
Maar hoe zit het met de regio lock dan? En ondersteunt die Aziatische modelen wel alle Nederlandse frequenties?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SkullboyNL schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 13:34:
Maar hoe zit het met de regio lock dan? En ondersteunt die Aziatische modelen wel alle Nederlandse frequenties?
Even terugzoeken in dit topic, daar heb ik iets over gepost. Komt er op neer dat de type nummers bekent zijn welke frequenties ondersteund worden, en of er een regio lock op zit en voor welke regio. Is een mooie tabel te vinden op internet van de Note 8 toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronald1959
Heb ze een brief gestuurd met de vraag hoe dat zit met de invoerbelasting hieronder het resultaat

Beste Ronald,

Bedankt voor je bericht.

Hierbij willen wij graag bevestigen wanneer bestellingen die zijn geplaatst op onze site, vanuit Hong Kong worden verzonden, aangezien wij een bedrijf zijn uit Hong Kong.

De factuur die wij versturen is alleen gebaseerd op de prijs van het item, belasting- of BTW-bedragen zullen niet op de factuur worden aangegeven.

Wij verzenden onze bestellingen met speciale logistiek regeling en de prijs die je op de website ziet is de uiteindelijke prijs dat je betaalt.

Geen BTW, import kosten noch verborgen kosten die betrokken zijn voor de klant op een willekeurige volgorde.

Gemaakte BTW of douane rechten zullen worden voldaan door eGlobaL.

Mocht je verder nog vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op.

Met Vriendelijke Groet,
eGlobal Central - Flora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronald1959
En een samsung product is een samsung product en heeft altijd garantie ....

Lijkt me sterk dat samsung hun eigen product weigert .Ik heb vaker samsungtelefoons gehad uit het buitenland en elk nieuw product heeft gewoon garantie als het daar ook vandaan komt.

Daarnaast geeft eglobal een jaar garantie ..

Maar ik verwacht net dat ik daar aanspraak op ga maken gezien mijn ervaringen met samsung telefoons.
Mijn laatste (nog steeds) Note 3 doet het nog steeds zonder ook maar een mankement ,hij is zelfs al 4 jaar geroot,,,

Nee ik ben er niet bang voor en ik wil graag een uitzondering en dat is deze met 256gb ....

ps en de regio lock gaat vanzelf eraf als je simkaart erin doet en een gesprek opent ...

IK heb trouwens eerder een Horloge gekocht vanuit Japan ,en die mensen weten precies wat ze moeten doen om onze belasting te omzeilen bv erop zetten dat de waarde 12 euro is ipv 800

De belastingdienst zal zulke dingen niet perfect uitzoeken als dat bedrag van 12 euro er op staat dat kost te veel geld en moeite denk ik want ik heb er nog nooit last van gehad en ik heb vele horloges besteld uit meerdere landen zelfs usa tot nu toe nooit een probleem gehad

wel een keer in duitsland toen liet ik dat horloge bij een vriend bezorgen die in duitsland woont en dat ging fout koste me 60 euro meer...

Garantie
Vraag: Hoe werkt het garantiesysteem?
Antwoord: Producten worden geïmporteerd vanuit het buitenland, de originele garantie is niet van toepassing met uw lokale dealer, de garantie wordt door ons (eGlobal Central) gedekt. Wij bieden tot 24 maanden garantie (12 maanden garantie voor mobiel, tablets en audio- producten). Voor meer informatie kunt u terecht op onze pagina Garantiebeleid.

Graag je eerste reactie aanpassen ipv nieuwe aan te maken.

[ Voor 54% gewijzigd door The Wizard op 02-10-2017 08:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronald1959
knip

[ Voor 98% gewijzigd door The Wizard op 02-10-2017 08:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 831763

Waarom verschilt eGlobalCentral zo erg in prijs met de Nederlandse webshops? (€1000 > €800)

Daarnaast heb ik een aantal vragen over eGlobalCentral:
  • Welke processor zit er in de die van eGlobalCentral? De Exynos of Snapdragon;
  • Betaling via PayPal is in principe het veiligst toch? Aangezien ik een charge back kan doen indien het toestel niet geleverd wordt;
  • Zijn er verder nog andere verschillen m.b.t. het toestel in vergelijking met die van de Nederlandse webshops?
Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
ronald1959 schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 18:31:
En een samsung product is een samsung product en heeft altijd garantie ....

Lijkt me sterk dat samsung hun eigen product weigert .Ik heb vaker samsungtelefoons gehad uit het buitenland en elk nieuw product heeft gewoon garantie als het daar ook vandaan komt.

Daarnaast geeft eglobal een jaar garantie ..

Maar ik verwacht net dat ik daar aanspraak op ga maken gezien mijn ervaringen met samsung telefoons.
Mijn laatste (nog steeds) Note 3 doet het nog steeds zonder ook maar een mankement ,hij is zelfs al 4 jaar geroot,,,

Nee ik ben er niet bang voor en ik wil graag een uitzondering en dat is deze met 256gb ....

ps en de regio lock gaat vanzelf eraf als je simkaart erin doet en een gesprek opent ...

IK heb trouwens eerder een Horloge gekocht vanuit Japan ,en die mensen weten precies wat ze moeten doen om onze belasting te omzeilen bv erop zetten dat de waarde 12 euro is ipv 800

De belastingdienst zal zulke dingen niet perfect uitzoeken als dat bedrag van 12 euro er op staat dat kost te veel geld en moeite denk ik want ik heb er nog nooit last van gehad en ik heb vele horloges besteld uit meerdere landen zelfs usa tot nu toe nooit een probleem gehad

wel een keer in duitsland toen liet ik dat horloge bij een vriend bezorgen die in duitsland woont en dat ging fout koste me 60 euro meer...

Garantie
Vraag: Hoe werkt het garantiesysteem?
Antwoord: Producten worden geïmporteerd vanuit het buitenland, de originele garantie is niet van toepassing met uw lokale dealer, de garantie wordt door ons (eGlobal Central) gedekt. Wij bieden tot 24 maanden garantie (12 maanden garantie voor mobiel, tablets en audio- producten). Voor meer informatie kunt u terecht op onze pagina Garantiebeleid.

[mbr]Graag je eerste reactie aanpassen ipv nieuwe aan te maken.[/]
toon volledige bericht
En waar ga je het toestel naar toe sturen als het kapot gaat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
pappaleone schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 17:56:
[...]

En waar ga je het toestel naar toe sturen als het kapot gaat?
Indeed, en volgen mij heeft @ronald1959 het niet helemaal door qua "garantie voorwaarden":

"En een samsung product is een samsung product en heeft altijd garantie ...." is dus absoluut niet waar!

Jouw product komt niet uit de EU, sterker nog: het 256Gb-model wordt hier niet eens geleverd! Ze (kunnen) hier "beperkte garantie" op geven, maaromdat het toestel niet in de EU geleverd wordt is de kans groot dat je geen garantie krijgt of moet betalen...

"Garantie verklaring":

Garantie Europese Economische Ruimte (EER) en Zwitserland
Beperkte fabrieksgarantie van Samsung voor de EER en Zwitserland

Samsung biedt een beperkte fabrieksgarantie aan eindgebruikers van producten die door Samsung binnen de Europese Economische Ruimte (EER) of in Zwitserland (hieronder samen aangeduid als "Europa") op de markt zijn gebracht en door de eindgebruiker in Europa worden aangeschaft. Eindgebruikers kunnen in heel Europa aanspraak maken op garantie. De rechten die kunnen worden ontleend aan de garantie (garantieperiode en te verlenen service) hangen af van de rechten die gelden in het land waar de garantieclaim wordt ingediend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronald1959
Heb ik garantie als ik een product bij een buitenlandse webshop koop?

Ja, een verkoper is verplicht u een goed product te leveren, of u nu iets koopt bij een Nederlandse of een Europese webwinkel (een webwinkel die is gevestigd in een van de landen van de Europese Unie (EU), Noorwegen, Liechtenstein of IJsland). In beide gevallen wordt u als consument namelijk beschermd door dezelfde (Europese) regels. Dat betekent dat die regels ongeveer hetzelfde zijn in Nederland als in de landen van de EU. Voor webwinkels die buiten de EU gevestigd zijn, kan het wat lastiger zijn om te bepalen welke regels er gelden. Dan gelden in principe de regels van het land waar de winkelier zijn bedrijf heeft ingeschreven, tenzij deze partij nadrukkelijk actief is op de Nederlandse markt. In dat geval kunnen alsnog de (Europese) regels gelden die ook in Nederland gelden. Het is in ieder geval altijd verstandig om de algemene voorwaarden van de webwinkel te lezen vóórdat u er iets koopt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DDutchman
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 04-05 09:08
SW Simplicity schreef op donderdag 21 september 2017 @ 21:40:
[...]

Nog even een kleine toevoeging op eGlobal, er waren hiervoor wat berichten m.b.t. de regiolock van Samsung, na contact gehad te hebben met eGlobal hebben zij gezegd dat de Note 8 modellen die zij verkopen (ook de kleuren/modellen die normaal hier niet verkrijgbaar zijn) out of the box werken op NL netwerken.
Heel erg bedankt voor alle tips!!! _/-\o_ Ik heb er 2 bij eGlobal besteld op 25-9-2017
2 x Samsung Galaxy Note 8 N9500 256GB Dual sim (SIMLOCKVRIJ) - Blauw
Ze zijn op 4-10-2017 geleverd. (€1940 incl verzekerde verzending)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronald1959
super DDutchman gefeliciteerd ik heb er een bij hun besteld op de 28e dus hoop met een paar dagen een zwarte te krijgen...

Toch nog lekker vlot (waarschijnlijk uit een tussen opslag in Engeland ) Want vanuit Hong Kong is toch wel enige dagen meer denk ik...

En wat Henklbr betreft natuurlijk zitten er nadelen aan als bv het terugsturen als het kapot is in de garantietijd ,Maaar wees eerlijk hoe gauw gaat hij kapot zonder je eigen toedoen? Want als je hem bv laat vallen is er geen garantie!
Mijn ervaring de laatste jaren met smartphones is dat ze niet zo gauw kapot gaan en zeker niet in de garantietijd...
En er hoeft geen snoertje meer meerdere keren per dag aangesloten te worden dus die aansluiting kan ook niet meer kapot gaan omdat je bv met gespannen snoer met je telefoon spelt..
En als hij toch kapot gaat in garantietijd dan moet ik idd lang wachten voor ik hem weer in handen heb (ja dat is het nadeel.. ) Maar dan pak ik lekker mijn stoere Note 3 zolang...
En dankzij Paypal kan mijn geld niet kwijtraken!! ;)

Welke nadelen blijven er over ?? 8)

Koop er ook maar een bij Eglobal Henk dan zijn wij een van de weinigen die zo,n stoere smartphone hebben Voor nederlandse begrippen een Emperor Edition.... :*)

[ Voor 66% gewijzigd door ronald1959 op 06-10-2017 13:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik heb mijn telefoon uiteindelijk gewoon bij de KPN winkel gehaald voor 940 Euro (ze adverteren met 936 maar de thuiskopie belasting moet er dan nog over). Ik heb een verlopen SIM only abonnement, maar hoefde niet te verlengen of zo als ik ineens afrekende, het is een N950F/DS zwart geworden en ik ben bellend de winkel uitgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvtonger
Nog een tip: kijk eens op marktplaats. Staan geregeld nieuwe (Nederlandse) Note 8 toestellen op voor 800 tot 850 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:07
Even een luie vraag: als ik in Hong Kong de 256GB N9500 versie haal (met Snapdragon) zitten er dan nog nadelen aan?

Volgens mij kan ik er prima mee overweg bij Vodafone?

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ballebek schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 19:11:
Even een luie vraag: als ik in Hong Kong de 256GB N9500 versie haal (met Snapdragon) zitten er dan nog nadelen aan?

Volgens mij kan ik er prima mee overweg bij Vodafone?
Op de website in Hong Kong staat onderaan de pagina de netwerken waarop het toestel werkt. De N950FD ondersteunt meer banden dan de N9500 volgens mij, maar beide zullen hier gewoon werken.
Voor de rest duurt versturen wat langer dan gelijk in de winkel kopen en moet je naar Hong Kong als je garantie nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:07
swhnld schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 23:35:
[...]
Voor de rest duurt versturen wat langer dan gelijk in de winkel kopen en moet je naar Hong Kong als je garantie nodig hebt.
Wanneer je het over eglobalcentral hebt: dat gaat allemaal via de UK.

In een van de winkels waar ik wel eens wat haal in Hong Kong heeft 'm voor 880 liggen, de blauwe.

Bedacht me net trouwens dat ik het antwoord had moeten weten: mijn vrouw heeft een G9550 (de Chinese S8+ 128GB) en die werkt prima met Vodafone. :)

[ Voor 26% gewijzigd door Uberprutser op 08-10-2017 08:25 ]

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronald1959
mijn note 8 uit hong kong is er nog niet...nog ff geduld ....

Delivery Status updated by every 24 hours
Please note that this is the eGlobal Central’s tracking page. Once your parcel has arrived at the local courier the link to their tracking page will be shown here.
#DateParcel Status
6 2017-10-10Shipment is on its way to the local depot.
5 2017-10-09Your parcel has arrived at a sort facility.
4 2017-10-08Shipment will arrive at courier depot for sorting shortly.
3 2017-10-07Shipment is en-route to courier depot.
2 2017-10-06In transit.
1 2017-10-05The parcel has been picked by the courier; The parcel has left the courier's warehouse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 712338

En is de note 8 al onder 780 euro gekomen bij providers icm abo? Dat had de tele2 wel een tijdje terug toen ik het nam, is ie echt niet goedkoper geworden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronald1959
mijn Note 8 256gb is binnen uit hongkong heeft toch nog 20 dagen geduurd..

Wat een mooi apparaat,jammer dat ik geen foto,s kan laten zien,daar moet ik een of ander fotoalbum voor hebben en die mag ik niet maken omdat ik niet lang genoeg hier aanwezig ben ,want ik heb niet genoeg karma of zoiets..

Het was het 20 dagen wachten wel waard.... >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cliors
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 26-05 20:48
De Note 8 bij Expert voor 910 euro, alleen vandaag.
Via cashbackxxl nog eens extra 5% cashback

link naar product

Referral verwijderd

[ Voor 34% gewijzigd door rens-br op 02-11-2017 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudok
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 29-04 00:18
Vraagje ik wil via eglobal de note 8 n950 128gb bestellen.
Is deze geschikt voor het tmobile netwerk?
Of kan ik beter in nl de note 8 n950fd 64gb met een simore uitbreiding kopen?
Nog een optie wachten op de note 8 emperor edition 128gb?

Graag hoor ik wat jullie ervaringen/adviezen zijn.

Alvast bedank,
Gr. Bianca

[ Voor 10% gewijzigd door dudok op 04-11-2017 11:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Draicon
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 26-05 10:45
Als je bij Vodafone met de Note 8 je abonnement vernieuwt of nieuw aansluit dan heb ik friends and family codes tot m'n beschikking. Krijg je een gratis JBL Playlist speaker erbij en accessoires voucher tot max 50 euro.

Let me know. Stuur een pb met je naam en emailadres. Dan kan ik het aanvragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cliors
Bij mediamarkt de Note in de aanbieding voor 828 euro. :X
http://www.mediamarkt.nl/...8-64gb-zwart-1531240.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cronimet
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 07-11-2023
Op deze site staat de Note 8 aan 599€:

https://koopma-de.jimdo.com/smartphones/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• diquan2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:59
Beetje vaag uitziend site.
Gmail als contact mail.

Ik zou er niet bestellen. :F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• migros
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 04-06 16:08

migros

Nooit meer een Samsung

Je kan alleen naar Belgie verzenden. Dus een duitse site die alleen naar Belgie verzend. Nee allemaal heel betrouwbaar :+

Leuk man gatheren

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cronimet
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 07-11-2023
Je kan er ook sportschoenen bestellen.
Dat is een gat een de markt, een site waar je smartphones en sportschoenen kan bestellen 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomas123
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 19:46
Op ebay staat die voor 739 euro https://www.ebay.de/itm/S...79ba17:g:MnYAAOSwhqhaDVwo en met code PXMAS17S zelfs voor 639, lijkt een beetje too good to be true maar je kan met paypal betalen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• slelieveld
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-05 13:24
tomas123 schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 22:35:
Op ebay staat die voor 739 euro https://www.ebay.de/itm/S...79ba17:g:MnYAAOSwhqhaDVwo en met code PXMAS17S zelfs voor 639, lijkt een beetje too good to be true maar je kan met paypal betalen...
https://www.ebay.nl/itm/S...79ba17:g:MnYAAOSwhqhaDVwo
Hier in het Nederlandse eBay en werkt ook met je code... ja too good to be true maar wel verleidelijk. Verzending vanuit Frankrijk (dus EU) en iets houdt me tegen.

EDIT: Gekocht 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bighead
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20:51
Hier nog goedkoper: https://www.ebay.de/itm/S...=1370846876235&rmvSB=true

699, met kortingscode: PXMAS17S voor maar 599!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freeewillie
kan weg

[ Voor 97% gewijzigd door freeewillie op 22-11-2017 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnec1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16:46
kan het kloppen dat code PXMAS17S niet meer werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franhjr
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 27-03-2024
DDutchman schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 19:12:
[...]

Heel erg bedankt voor alle tips!!! _/-\o_ Ik heb er 2 bij eGlobal besteld op 25-9-2017
2 x Samsung Galaxy Note 8 N9500 256GB Dual sim (SIMLOCKVRIJ) - Blauw
Ze zijn op 4-10-2017 geleverd. (€1940 incl verzekerde verzending)
Kan je mij vertellen of deze geleverd word met headset, oplader welke in EU stopcontact past?
Sommige forums merk ik op dat de Note8 van eglobal geleverd worden met chinese of engelse laders. En op de site staat dat het toestel geleverd word met kabel maar staat niet bij dat er een headset in de doos aanwezig is.

Betreft dit originele Samsung producten?
Zit te kijken naar https://www.eglobalcentra...middernacht-zwart-nl.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Die heb ik ook gekocht. Het is geen Europese lader, maar ze leveren wel een verloopstekker bij.

Ik heb een Europese lader en bekabeling van Anker besteld en dat werkt prima. Ik heb me via mede-tweaker @nero355 laten informeren dat één iemand zoveel mogelijke laders en kabels heeft getest en dat deze de beste keuze zou zijn. Als je interesse hebt, kan we eventueel linkjes ervan delen.
En er zit een AKG headset bij.

Trouwens mooie Black Friday Sales nu.

[ Voor 22% gewijzigd door Oemfoefoe op 24-11-2017 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pakhtun
Volgens mij is er een BF actie bij Samsung zelf. Tijdelijk dex erbij... Had toch op een soort cashback gehoopt. Nog max 3 weken wachten dan maar, misschien rond de feestdagen iets interessants.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Oemfoefoe schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 20:56:
Ik heb een Europese lader en bekabeling van Anker besteld en dat werkt prima. Ik heb me via mede-tweaker @nero355 laten informeren dat één iemand zoveel mogelijke laders en kabels heeft getest en dat deze de beste keuze zou zijn.
Deze meneer : https://plus.google.com/+BensonLeung

Heeft een shitload aan reviews op Amazon achtergelaten : https://www.amazon.com/gp...CGQRF6BRJGH2RRD4VGMB47ZA/

TL;DR : Anker en Aukey zijn zo'n beetje de meest gebruikte merken :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros

migros

Nooit meer een Samsung

Is ie nog aangekomen??

EN die van Eglobaal is die nog een beetje betrouwbaar?

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bighead
  • Laatst online: 20:51
migros schreef op zondag 26 november 2017 @ 21:59:
[...]

Is ie nog aangekomen??

EN die van Eglobaal is die nog een beetje betrouwbaar?
Heb de telefoon zelf niet besteld, alleen de aanbieding gedeeld 😉

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• slelieveld
UPDATE: Besteld en binnen. PRIMA!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros

migros

Nooit meer een Samsung

Dus levertijd was 9 dagen. Das redelijk. Verkoper zit trouwens gewoon in China, maar verkoopt vanuit Frankrijk. Vreemde zaak. Als er nog een kortingscode is dan wil ik de gok ook nog wel wagen. 8)

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slelieveld
Eigenlijk 6 dagen. Verzonden vanuit GB... verpakking origineel geseald terwijl in de advertentie stond dat deze mogelijk geopend kon zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redparrotnl
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09-2024
:> De prijs duikt onder de 800 euro bij amazon duitsland
https://www.amazon.de/dp/...f_B074PBD4V31512302400000

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pakhtun
Inmiddels weer een nieuwe actie van Samsung. Cashback ter waarde van €50 voor elke note 8 gekocht tussen 4 dec en 7 jan.

https://my-samsung.com/nl/mysamsung/offers/#/FX9AX2Z5M57G3/

[ Voor 20% gewijzigd door Pakhtun op 04-12-2017 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros

migros

Nooit meer een Samsung

Pakhtun schreef op maandag 4 december 2017 @ 11:09:
Inmiddels weer een nieuwe actie van Samsung. Cashback ter waarde van €50 voor elke note 8 gekocht tussen 4 dec en 7 jan.

https://my-samsung.com/nl/mysamsung/offers/#/FX9AX2Z5M57G3/
Ben ik dus net 3 dagen te vroeg met aanschaffen. Wat een rotzakken zeg. :(

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pakhtun
migros schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 09:54:
[...]

Ben ik dus net 3 dagen te vroeg met aanschaffen. Wat een rotzakken zeg. :(
Daarom wacht ik altijd tot ongeveer mid dec, vanwege zulke acties en mijn contract die ten einde loopt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oggy
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 02-06 21:06
Pss.. Note 8 bij Mobiel.nl met een extra € 200 INRUILVOORDEEL.

Voorbeeld:
€ 899 note 8
€ 265 (inruil iphone 5s + € 200)
€ 634
€ 50 (samsung cashback)
€ 584 voor note 8!!!

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franhjr
Oggy schreef op donderdag 7 december 2017 @ 10:42:

Voorbeeld:
€ 899 note 8
€ 634
€ 50 (samsung cashback)
€ 584 voor note 8!!!
Klopt helemaal, ik ga ook voor deze optie en mijn note3 inruilen. 58 euro voor de note 3 + 200 euro = 258 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
Ik ben opzoek naar de voorwaarden maar kan ze niet vinden op de site van mobiel.
Ik vraag me af wat mijn xiaomi mi max 2 waard is namelijk.
En of ik daar ook nog eens 200€ extra inruilwaarde op krijg. :)
franhjr schreef op donderdag 7 december 2017 @ 23:05:
[...]

Klopt helemaal, ik ga ook voor deze optie en mijn note3 inruilen. 58 euro voor de note 3 + 200 euro = 258 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvtonger
diquan2001 schreef op donderdag 7 december 2017 @ 23:19:
Ik ben opzoek naar de voorwaarden maar kan ze niet vinden op de site van mobiel.
Ik vraag me af wat mijn xiaomi mi max 2 waard is namelijk.
En of ik daar ook nog eens 200€ extra inruilwaarde op krijg. :)
[...]
Ik zou ze even via chat vragen. Jouw toestel lijkt er niet bij te staan (http://www.mobielinruilactie.nl/cashbackLibrary/index.php)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nice voor mijn Note4 zou ik dan 296 euro krijgen. Jammer dat de Note 8 nog zo duur is wel. Maar met de cashback van Samsung kom ik dan op 346 euro korting.
Hmm weet alleen niet of het nog de ca. 450 euro waard is om een Note 8 te kopen. Verleidelijk, maar toch. Ben stiekem wel aan iPhone gewend geraakt.

[ Voor 58% gewijzigd door Phusebox op 08-12-2017 14:01 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
Dank voor de link.
Zoals ik lees geld de korting alleen bij losse aankoop toch?
Of ook bij het afsluiten van een abonnement?
pvtonger schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 13:28:
[...]

Ik zou ze even via chat vragen. Jouw toestel lijkt er niet bij te staan (http://www.mobielinruilactie.nl/cashbackLibrary/index.php)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pappaleone
Phusebox schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 13:56:
Nice voor mijn Note4 zou ik dan 296 euro krijgen. Jammer dat de Note 8 nog zo duur is wel. Maar met de cashback van Samsung kom ik dan op 346 euro korting.
Hmm weet alleen niet of het nog de ca. 450 euro waard is om een Note 8 te kopen. Verleidelijk, maar toch. Ben stiekem wel aan iPhone gewend geraakt.
Nee toch begin je weer, ga lekker naar je iphone en het iphone forum. Het was zo lekker rustig hier. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros

migros

Nooit meer een Samsung

Phusebox schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 13:56:
Fanboy alert!!! Een echte tech-man walgt van een Iphone :+

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!
migros schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 15:00:
[...]

Fanboy alert!!! Een echte tech-man walgt van een Iphone :+
Ik heb jaren alleen Android gehad, en beiden hebben zo hun voordelen. Dus ik ben zeker geen fanboy.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allard_070
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06:09

Voorbeeld:
€ 899 note 8
€ 634
€ 50 (samsung cashback)
€ 584 voor note 8!!!
Tot wanneer is de actie eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloc200
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Niet voor ons Belgen: een Nederlands adres is vereist ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winger7
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 04-06 15:18
Actie is geldig tot 31 december 2017.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pakhtun
Ligt het aan mij of kan je de Note 8 incl abbo niet vinden via PW?

Wanneer ik een uitvoering kies dan laat hij nog steeds niks zien.

[ Voor 34% gewijzigd door Pakhtun op 08-12-2017 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvtonger
Pakhtun schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 16:07:
Ligt het aan mij of kan je de Note 8 incl abbo niet vinden via PW?

Wanneer ik een uitvoering kies dan laat hij nog steeds niks zien.
Het ligt niet alleen aan jou, maar ook aan mij. Ik zie ook geen aanbiedingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:37
Even de aanbieding zoals ik hem heb:

T-Mobile verlenging 5gb 1 jaar - normaal 22 euro peraand - 5 samen korting.

Bij mobiel.nl
T-mobile verlenging 5gb 1 jaar - 20,50 min 5 samen korting

Telefoon note 8 maple gold 726
Nexus 5 inleveren - 231
Cashback - 50
Vriendenkorting - 30
Verzendkosten en verwijdering 8
1,50 per maand korting - 18

405 euro voor de telefoon..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• franhjr
allard_070 schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 15:16:
[...]

Tot wanneer is de actie eigenlijk?
tot 31 december 2017, en zodra je besteld hebt gelijk aanvraag doen voor inruil GSM dan heb je maximaal 30 dagen de tijd om je oude toestel op te sturen.

Je hebt ook nog eens recht op 50 euro cashback van Samsung.

onderstaand stond op mijn factuur bij mobiel.nl

Opmerking m.b.t. je toestel:
Ga naar http://mobielinruilactie.nl om je oude toestel in te ruilen voor € 200,- inruilvoordeel. Deze actie loopt t/m 31-12-2017
Nu ook tijdelijk € 50,- retour via www.samsung.com/promotions t/m 07-1-2018

Ik heb inmiddels de cashback van Samsung en de inruil van mijn oude toestel lopen. Kan over 4 tot 6 weken vertellen hoe dit afgehandeld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bro_naldo
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 25-03-2023
Iemand hier ervaring om note 8 direct vanuit zuid korea te kopen?

Over paar maanden ga ik daarnaartoe, waar kan ik het beste en goedkoopste kopen? En telefoon werkt toch gewoon in Nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bro_naldo schreef op maandag 25 december 2017 @ 12:14:
Iemand hier ervaring om note 8 direct vanuit zuid korea te kopen?

Over paar maanden ga ik daarnaartoe, waar kan ik het beste en goedkoopste kopen? En telefoon werkt toch gewoon in Nederland?
Samsung heeft regio locus en specifieke modellen per regio waar andere banden ondersteund worden.

Regio locus gaat er meestal af na gebruik in de bedoelde regio met een lokale Sim kaart en X tijd bellen naar bepaalde nummers (vast). Ook kan Samsung de telefoon inloggen lukt het niet, maar dat kost tijd.

Voor banden werken hier de modellen SM950F en de duale sim versie er van het beste (dat is het model hier gewoon verkocht), maar de SM9500 Chinese variant schijnt ook genoeg banden te ondersteunen voor hier.

Je kunt ook op eGlobal.nl kijken, die hebben de informatie compleet met banden staan per model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bro_naldo
swhnld schreef op maandag 25 december 2017 @ 12:30:
[...]

Samsung heeft regio locus en specifieke modellen per regio waar andere banden ondersteund worden.

Regio locus gaat er meestal af na gebruik in de bedoelde regio met een lokale Sim kaart en X tijd bellen naar bepaalde nummers (vast). Ook kan Samsung de telefoon inloggen lukt het niet, maar dat kost tijd.

Voor banden werken hier de modellen SM950F en de duale sim versie er van het beste (dat is het model hier gewoon verkocht), maar de SM9500 Chinese variant schijnt ook genoeg banden te ondersteunen voor hier.

Je kunt ook op eGlobal.nl kijken, die hebben de informatie compleet met banden staan per model.
Bedankt voor de info :)

Ik ken de site eglobal niet.. is dat beetje betrouwbaar? en je betaalt zeker nog een importbelasting eroverheen?
Ik ben namelijk zeer geïnteresseerd in deze model https://www.eglobalcentra...simlockvrij-blauw-nl.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Voor mensen die de blauwe Note 8 willen: deze is nu te koop bij Belsimpel (889,-) en bij Phonemarket (869,-). Laatstgenoemde heeft alleen erbarmelijke afterservice dus waarschijnlijk is die 20 euro meer het verschil wel waard om hem dan bij Belsimpel te halen.

Andere optie is natuurlijk import via Ebay of Eglobal maar dan vervalt je garantie als het goed is. Heb dat destijds wel eens gedaan met de S7 maar weet niet of ik dat nog een keer aandurf.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 80000
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:06

80000

mrox

bro_naldo schreef op maandag 25 december 2017 @ 13:11:
[...]

Bedankt voor de info :)

Ik ken de site eglobal niet.. is dat beetje betrouwbaar? en je betaalt zeker nog een importbelasting eroverheen?
Ik ben namelijk zeer geïnteresseerd in deze model https://www.eglobalcentra...simlockvrij-blauw-nl.html
Ik heb, na vragen hier op deze topic, een N9500, deep blue sea, 256 gb (dus dezelfde van je link) uit hong kong geimporteerd. Werkt prima hier. Besteld via aliexpress na reviews van de seller die aan het buitenland had geleverd. eglobal had ik ook gevonden maar na reviews maar niet via hun besteld.
Er zijn geen invoerrechten op een telefoon, maar je betaalt nog wel BTW.

Succes!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
80000 schreef op woensdag 27 december 2017 @ 10:31:
[...]

Ik heb, na vragen hier op deze topic, een N9500, deep blue sea, 256 gb (dus dezelfde van je link) uit hong kong geimporteerd. Werkt prima hier. Besteld via aliexpress na reviews van de seller die aan het buitenland had geleverd. eglobal had ik ook gevonden maar na reviews maar niet via hun besteld.

Succes!
Via "Ali-Express"? 8)7

Niet klagen, als je straks met een "nepperd" te maken heb eej... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cliors
henklbr schreef op woensdag 27 december 2017 @ 12:10:
[...]

Ook daar is een forum voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 80000
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:06

80000

mrox

henklbr schreef op woensdag 27 december 2017 @ 12:10:
[...]

Via "Ali-Express"? 8)7

Prima en betrouwbare leveranciers hoor op ali express dankzij het review systeem. Dus dat wel checken. Beter contact dan de nederlandse winkels, beetje gebroken engels.
Vooronderzoek moet 1 ieder vooral doen en je ervaring kan uiteraard verschillen.

Waar ik besteld heb (en dan wel de n9500/ 265gb kiezen):

Unlocked Samsung Galaxy Note 8 N950F/N9500 6G RAM 64G ROM Dual back cameras 12MP 3300mAh Original
http://s.aliexpress.com/fQVNVnu2
(from AliExpress Android)

Voor garantie willen ze een unpack video hebben, welke ik ook heb gemaakt. Ook zij hebben te maken met mensen die claimen een "nepperd" gekregen te hebben. >:)

• freeewillie
Ballebek schreef op donderdag 28 december 2017 @ 08:26:
Niet helemaal het topic voor maar eglobal is een prima shop als je niet morgen al met je nieuwe speelgoed wil spelen. Ik heb meerdere artikelen hier besteld en je betaald geen BTW of importheffingen aangezien het magazijn in de EU staat voor EU leveringen.
en daar heb ik meer vertrouwen in dan ali expres

• wiz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 04-06 07:40

wiz

Connecting the world

freeewillie schreef op donderdag 28 december 2017 @ 16:44:
[...]

en daar heb ik meer vertrouwen in dan ali expres
Ik heb ook al een paar keer bij eGlobalCentral besteld. Net mijn LG V30+ binnengekregen. Over het algemeen een betrouwbare leverancier, alleen kunnen retouren bij hen soms wat lastiger voor elkaar te krijgen zijn.

HP Elitebook Ultra G1i - Ultra 7-268v Oled 32Gb 2Tb / Surface Pro SD X Elite Oled 16Gb 2Tb 5G + Flex TC / iPhone 15 PRO + Apple Watch Ultra 2 / VW ID.4 Pro Performance / NOM & EPC=0 sinds 1-1-2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EektheMan
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18:16

EektheMan

DPC

Planespotter schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 10:04:
Voor mensen die de blauwe Note 8 willen: deze is nu te koop bij Belsimpel (889,-) en bij Phonemarket (869,-).
Dat is goed nieuws! Ik hoop dat het snel in meer winkels verschijnt. Zwarte telefoons raak ik altijd kwijt en die andere optie, Orchid Grey is in bepaalde licht toch wel te roze/paars voor mij.
Anderzijds is het het wel zo dat de voorkant toch zwart blijft. Met een hoesje verdwijnt de kleur alsnog. Ben mezelf maar nu kopen aan het praten denk ik....tenzij die blauwe toch snel in de EU arriveert. Iemand daar kijk op? En gaat geheugen nu standaard van 64 naar 256?

[ Voor 3% gewijzigd door EektheMan op 29-12-2017 13:47 ]

It never hurts to help | Only those who attempt the absurd will achieve the impossible. I think it's in my basement... let me go upstairs and check. M.C. Escher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvtonger
80000 schreef op woensdag 27 december 2017 @ 18:45:
[...]
Waar ik besteld heb (en dan wel de n9500/ 265gb kiezen):

Unlocked Samsung Galaxy Note 8 N950F/N9500 6G RAM 64G ROM Dual back cameras 12MP 3300mAh Original
http://s.aliexpress.com/fQVNVnu2
(from AliExpress Android)
De blauwe versie vind ik ook de mooiste. Op de site staat wel conditie: refurbished. Dat maakt het voor mij minder interessant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bro_naldo
80000 schreef op woensdag 27 december 2017 @ 10:31:
[...]

Succes!
Bedankt voor de info!

Ik denk dat ik over 3 maanden note 8, direct gaat halen vanuit Zuid Korea >:)
Wie weet na 3 maanden kosten ze de helft van de prijs 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EektheMan

EektheMan

DPC

bro_naldo schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 00:28:
Wie weet na 3 maanden kosten ze de helft van de prijs 8)7
Als de 9 serie idd vroeger komt door de olympische spelen zou het best kunnen. Maar heb gister de knoop doorgehakt. Een helaas zwart model voor 663€ (taxi free aankoop). Al zou ie over 3 maanden 580€ zijn, dan is het de moeite niet echt waard om zo lang te wachten imho. Wel zou ik, als ik niet nu een nieuwe tel nodig had, gewacht hebben op een model met meer opslag. Toch fijner dan SD.

Op de Balkan en Oost Europa hadden ze enkel de zwarte en grijze modellen. Baltische staten zwart en goud. Vaag dat ze dat niet meer mixen. Tenzij de Balten meer op Kitsch gesteld zijn. Misschien dat de oude Sovjet bevolking meer van goud houdt.

Heb er verder een Nillkin screencover op gezet. Om even later een Spigen te zien. Erg jammer. Zijkant van mijn vingers registree6ie nu niet meer. Afradertje.

It never hurts to help | Only those who attempt the absurd will achieve the impossible. I think it's in my basement... let me go upstairs and check. M.C. Escher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bro_naldo
EektheMan schreef op zondag 31 december 2017 @ 18:17:
[...]

Als de 9 serie idd vroeger komt door de olympische spelen zou het best kunnen. Maar heb gister de knoop doorgehakt. Een helaas zwart model voor 663€ (taxi free aankoop). Al zou ie over 3 maanden 580€ zijn, dan is het de moeite niet echt waard om zo lang te wachten imho. Wel zou ik, als ik niet nu een nieuwe tel nodig had, gewacht hebben op een model met meer opslag. Toch fijner dan SD.

Op de Balkan en Oost Europa hadden ze enkel de zwarte en grijze modellen. Baltische staten zwart en goud. Vaag dat ze dat niet meer mixen. Tenzij de Balten meer op Kitsch gesteld zijn. Misschien dat de oude Sovjet bevolking meer van goud houdt.

Heb er verder een Nillkin screencover op gezet. Om even later een Spigen te zien. Erg jammer. Zijkant van mijn vingers registree6ie nu niet meer. Afradertje.
663 euro is super cheap, waar hebt je dit gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19:10
Tax free, dus je moet er als gewone sterveling nog 21% bij optellen, vermoed ik. Dan is 802 euro geen bijzonder lage prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvtonger
Ik heb mezelf op een Note 8 (SM-N950F/DS) getrakteerd voor 739,- euro bij MobiPhone in Eindhoven. Let op: deze komt niet in aanmerking voor de 50,- euro promotie van Samsung. EAN code van dit toestel staat namelijk niet in de lijst van deelnemende modellen.

[ Voor 189% gewijzigd door pvtonger op 09-01-2018 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EektheMan

EektheMan

DPC

bro_naldo schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 23:02:
[...]
663 euro is super cheap, waar hebt je dit gehaald?
evdakker schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 10:39:
Tax free, dus je moet er als gewone sterveling nog 21% bij optellen, vermoed ik. Dan is 802 euro geen bijzonder lage prijs.
Inderdaad, de prijs was iets boven de 800. Als je dus toevallig in het buitenland bent, dan loont het de moeite, anders niet. 5-7% van de prijs kun je er vaak al standaard afkrijgen, dus met BTW erbij kom je op een aardige korting.

Wel opletten dat je minimaal 5 minuten belt binnen met een EU SIM (en aanverwante landen) voor de regio settings oid. Stond tenminste bij mij als waarschuwing op de doos. Heb al eens eerder een Samsung telefoon niet kunnen gebruiken in mijn woonland doordat ik/bedrijf het vanuit de EU naar een andere regio exporteerde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• william89
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 04-06 21:19
Is de Note 8 Goud bij Belsimpel een SM-N950FZDDPHN?

Of zijn er naast dit nummer nog meer zaken die afwijkend kunnen zijn? Ik wil graag een Note8 kopen, maar ik heb geen behoefte aan buitenlandse modellen i.v.m. latere updates etc.

Alvast bedankt!
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste