Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:36
Anoniem: 712338 schreef op woensdag 13 september 2017 @ 14:58:
[...]

Mooi! Er is dan geen reden om niet bij Tele2 te bestellen. Tele2 heeft zelfs een voorsprong op mobiel.nl, die wel weer 45 eur goedkoper is. Het toestel hoef je namelijk niet meteen te voldoen maar komt met de factuur van eind oktober mee. Toch handig als je bijv. een student bent en deze maand nog niet 600 euro kunt ophoesten.Dan kun je dat verschil van 45eur prima voor lief nemen, het toestel heb je vanaf zaterdag immers al in handen.
Als je nu geen 600 euro hebt, en daar 45 euro op wil toeleggen om het volgende maand dan te betalen vraag ik me af of je dan wel die telefoon moet kopen of gewoon even moet wachten, maar goed dat is mijn mening.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• pappaleone
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-08-2021
MazeWing schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 10:09:
Waarschijnlijk heeft het te maken met het feit dat ze over een paar maanden de interesse weer opnieuw aan kunnen wakkeren door nieuwe kleuren te lanceren.
Ja dat denk ik ook, wel jammer maar ben toch maar voor de zwarte gegaan, heb nu een blauwe S8 Plus schitterende kleur (vindt ik)

• -seagull-
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-05 17:23
Iemand een idee wanneer de blauwe versie beschikbaar wordt in de Benelux?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 712338

Phusebox schreef op woensdag 13 september 2017 @ 15:09:
[...]

Als je nu geen 600 euro hebt, en daar 45 euro op wil toeleggen om het volgende maand dan te betalen vraag ik me af of je dan wel die telefoon moet kopen of gewoon even moet wachten, maar goed dat is mijn mening.
Ja, inderdaad, dat is slechts jouw mening, die zoals aan je posts af te lezen valt, in de basis al zuur en pessimistisch van aard is. Zo'n iemand neem je natuurlijk niet serieus, dat begrijp je zelf (hopelijk) ook wel.

• g3
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-12-2024

g3

freeewillie schreef op woensdag 13 september 2017 @ 15:04:
[...]

ik heb de afgelopen keren div malen telefonisch contact gehad en mijn laatset update gekregen van tele2 was gistermorgen en toen werd nog uitdrukkelijk gezegd word enkele sim versie.
Raar van Tele2. Dat is tegenstrijdig met de informatie die ze op de site gezet hebben. Een week geleden kon je op de Note 8 infopagina van Tele2 nog niks vinden over dual/single sim, maar inmiddels staat daar expliciet dat ze de hybrid sim (dus dual sim) leveren.

Maar goed, ik heb em in bestelling (en mijn pre-order bij Coolblue hierom geannuleerd) dus zodra ik hem heb laat ik het wel weten. Ik ga er nog steeds vanuit dat het dual-sim is ;)

• freeewillie
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-04 17:06
g3 schreef op woensdag 13 september 2017 @ 15:39:
[...]

Raar van Tele2. Dat is tegenstrijdig met de informatie die ze op de site gezet hebben. Een week geleden kon je op de Note 8 infopagina van Tele2 nog niks vinden over dual/single sim, maar inmiddels staat daar expliciet dat ze de hybrid sim (dus dual sim) leveren.
klopt heb veel gebeld en gepost
tele2 website 08-09-17 Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/6dvix3.png

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:59
Ik heb gister bij vodafone verlengd. Vraag me af hoe ze dat gaan redden met die Dex.. je moet gepreordered hebben voor de 13/14e ofzo, en dan de bon indienen bij samsung voor het eind van de maand. Het zal nog wel even duren voor ze uitgeleverd worden, dan heb ik meer aan de bestelbevestiging dan aan de bon vrees ik. Sowieso wel balen die dex, had liever de SD card of de wireless charger. Ik zag gister al een youtube test waarbij alleen de allerdunste hoesjes nog werken in die Dex, dus als night stand heb ik er ook al niks aan..

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:27

MazeWing

The plot thickens...

Volgens mij worden de toestellen vanaf morgen verstuurd en je ze dus de 15e zou ontvangen. Dit was voorheen ook zo bij de iPhone. Die heb ik toen ook netjes op de dag van release ontvangen (destijds had ik ook Vodafone)

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | XBX | Switch | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

• GentiLi
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
CopyCatz schreef op woensdag 13 september 2017 @ 16:05:
.... Vraag me af hoe ze dat gaan redden met die Dex.. je moet gepreordered hebben voor de 13/14e ofzo, en dan de bon indienen bij samsung voor het eind van de maand. Het zal nog wel even duren voor ze uitgeleverd worden, dan heb ik meer aan de bestelbevestiging dan aan de bon vrees ik. ...
MazeWing schreef op woensdag 13 september 2017 @ 16:20:
Volgens mij worden de toestellen vanaf morgen verstuurd en je ze dus de 15e zou ontvangen. ....
Net met Coolblue gebeld. Ik heb van hun nog geen factuur gekregen, maar die krijg ik pas als de zending uit is.

Ivm. de DeX, het zou in de factuur de datum van de pre-order staan en dat correspondeert netjes met de EAN code van het toestel. Ze beloften me zelfs dat stel dat Samsung moeilijk zou kunnen doen, dan zal Coolblue de DeX naar mij toesturen. Ik ben nooit teleurgesteld door Coolblue.

Ze verwachten trouwens zelf de 15de de bunch binnen en gaan ze gelijk opsturen. Ik denk dat ik hem zaterdag binnen heb.

[ Voor 5% gewijzigd door GentiLi op 13-09-2017 18:44 ]

• CopyCatz
MazeWing schreef op woensdag 13 september 2017 @ 16:20:
Volgens mij worden de toestellen vanaf morgen verstuurd en je ze dus de 15e zou ontvangen. Dit was voorheen ook zo bij de iPhone. Die heb ik toen ook netjes op de dag van release ontvangen (destijds had ik ook Vodafone)
Tja, ik heb van augustus tot december moeten wachten op mijn 7+ in de Apple gekte destijds. Is ff wennen dat een telefoon gewoon leverbaar is zoals beloofd ;)

• heutsm
  • Laatst online: 14-09-2023
Ai, net van Belsimpel bericht gehad dat de levering van mijn Note 8 vertraagd is: uitlevering staat nu op 30 september. Besteld op 7 september.

• 038Robijno
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 19:19
Heb 30 augustus een pre-order gedaan bij Samsung zelf: verzending wordt voorbereid’ inclusief de DEX Dock die meteen wordt mee verstuurd.

Ik schat dat hij vrijdag geleverd gaat worden.

[ Voor 4% gewijzigd door 038Robijno op 13-09-2017 19:20 ]

• SkullboyNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10:11
038Robijno schreef op woensdag 13 september 2017 @ 19:20:
Heb 30 augustus een pre-order gedaan: verzending wordt voorbereid’ inclusief de DEX Dock die meteen wordt mee verstuurd.

Ik schat dat hij vrijdag geleverd gaat worden.
Besteld bij Samsung??

iRacing Profiel

• pvr
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-05 18:35

pvr

Ik heb mijn Samsung Galaxy Note 8 +DeX Station bestelt en betaalt bij http://www.samsung.com op 24 augustus.

Zal mijn benieuwen of die van mij ook deze week geleverd wordt :X

Lenovo Legion 5 17IMH05H | Intel Core i7-10750H| 16 GB DDR4 | Toshiba Solid State Disk (M.2) 512GB+ Samsung 870 EVO 2,5 inch 4TB| 1080p | GeForce GTX 1650 Ti| backlit keyboard @ 04-09-2021

heutsm schreef op woensdag 13 september 2017 @ 19:11:
Ai, net van Belsimpel bericht gehad dat de levering van mijn Note 8 vertraagd is: uitlevering staat nu op 30 september. Besteld op 7 september.
Shit, zou dit ook voor andere verkoopkanalen gelden?

• 038Robijno

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Firehuntah
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 22-01-2023
pvr schreef op woensdag 13 september 2017 @ 19:31:
Ik heb mijn Samsung Galaxy Note 8 +DeX Station bestelt en betaalt bij http://www.samsung.com op 24 augustus.

Zal mijn benieuwen of die van mij ook deze week geleverd wordt :X
Samsung zelf zal ze morgen versturen zodat je de Note 8 vrijdag thuis hebt. :) Heb hem ook via Samsung zelf besteld, staat bij je bestelling dat ze vanaf 14 september versturen.

Kan niet wachten, heb hem nog niet in het echt gezien (misschien morgen) maar ben echt weer toe aan een Note na bijna een jaar de S7 Edge te hebben gebruikt. :) Vooral ook nadat ik gisteren de presentatie van de iPhone X heb gezien. Je krijgt zoveel meer voor je geld met de Note 8, 999 euro is niet eens meer duur als je het vergelijkt met die iPhone. Wel jammer van de kleuren hier, ben toch ook maar voor de zwarte gegaan. Vind die blauwe toch ook wel mooi.

Lijkt erop dat ik ook zoiets de enige ben die blij is met de DeX Station. :P Heb gelezen dat 4K resolutie nu ondersteund wordt en in een van de ads die ik heb gezien werd een ultrawide monitor gebruikt dus hoop dat die ook ondersteund wordt, zo eentje heb ik namelijk. Als dit zo is zal ik zeker gaan proberen om de Note 8 ook als pc te gebruiken. :)

[ Voor 16% gewijzigd door Firehuntah op 13-09-2017 20:13 ]

• sakurakilla
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 03-06 00:07
freeewillie schreef op woensdag 13 september 2017 @ 09:23:
leuk en aardig je ziet bij de div webshops dat hij als dual sim word aangeboden hebt het nagevraagd bij samsung en die zeggen bij vodafone en t-mobile krijg je de enkele sim versie
https://twitter.com/willi...status/906171086945046528

en bij tele2 nagevraagd en die zeggen ook bij ons krijg je de enkele sim versie
http://i64.ttoevinypic.com/6rlyrk.png

[afbeelding]
Kijk hier maar even, lees het topic goed door

https://forum.tele2.nl/sm...n-184/galaxy-note-8-66894

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

Ben ik serieus de enige hier die de maple gold besteld heeft (en mooi vind)?

Alhoewel de zwarte er 1 mooi geheel van maakt vind ik het toch een hoog plastic gevoel hebben. Dit wordt versterkt door de gigantische gevoeligheid van vingerafdrukken. Het was misschien mooier geweest wanneer het glas iets dikker was geweest en er als het ware meer "ruimte" tussen de kleur zelf en het oppervlak zat.

Ben echt heel erg benieuwd naar hoe de gouden variant zal zijn. Op plaatjes en filmpjes komt ie erg goed naar voren. Het is echter heel gevoelig qua licht dus het zou me ergens ook niets verbazen wanneer de kleur tegen gaat vallen onder bepaalde lichtomstandigheden.

Mocht het echt helemaal niets zijn dan gaat ie retour en bestel ik gewoon een zwarte. Aan de andere kant komt er toch een hoesje om heen en zie ik, buiten de randen, dan toch weinig van de achterkant en kleur van het toestel zelf.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | XBX | Switch | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

MazeWing schreef op woensdag 13 september 2017 @ 20:24:
Ik heb de gouden vast gehouden bij de KPN winkel lag die in een lade en werd getoond toen ik er naar vroeg.
Best mooi eigenlij en minder het gevoel dat je een afstandbediening in je hand hebt :P

• SkullboyNL
Ik heb de gouden getest in de winkel. Hij zag er erg mooi uit. Tijdens het bestelen heb ik wel even getwijfeld of ik nou de gold of black moest bestellen. Ik ben toch voor black gegaan. Zie het als een veilige keuze.

iRacing Profiel

• freeewillie
dat had ik al doorgelezen en ook al op gereageerd,
freeewillie schreef op woensdag 13 september 2017 @ 15:04:
[...]

ik heb de afgelopen keren div malen telefonisch contact gehad en mijn laatset update gekregen van tele2 was gistermorgen en toen werd nog uitdrukkelijk gezegd word enkele sim versie.

en stond het zo op website tele2
afbeelding

vandaag nieuwe layout website
afbeelding
was gebeld door afdeling verkoop

[ Voor 2% gewijzigd door freeewillie op 13-09-2017 21:05 . Reden: extra info ]

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08:59
heutsm schreef op woensdag 13 september 2017 @ 19:11:
Zelfde bericht hier. Valt daarbij qua levering datum buiten het window van de pre-order actie voor het te weten komen van de ware EAN. Iemand hier ervaring met hoe Samsung hiermee omgaat? Checken ze de EAN's? Of is aankoop bon op zich voldoende?

• freeewillie
psychodude schreef op woensdag 13 september 2017 @ 20:58:
[...]

Zelfde bericht hier. Valt daarbij qua levering datum buiten het window van de pre-order actie voor het te weten komen van de ware EAN. Iemand hier ervaring met hoe Samsung hiermee omgaat? Checken ze de EAN's? Of is aankoop bon op zich voldoende?
ze kijken naar de aankoop datum , dus als hij niet op aankoop bon staat bv screen shot van bestelling waar ook de aankoop datum te zien is

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08:59
freeewillie schreef op woensdag 13 september 2017 @ 21:04:
[...]

ze kijken naar de aankoop datum , dus als hij niet op aankoop bon staat bv screen shot van bestelling waar ook de aankoop datum te zien is
Het probleem is niet zozeer de datum, dit staat namelijk gewoon op de bon. Maar het ontbreken van het EAN nummer. Er is te registreren tot 27 september. Maar belsimpel levert het toestel pas 30 september, na de registratie deadline.

Alles is op het formulier in te vullen, behalve het EAN nummer. Daarbij de vraag dus, doet Samsung er moeilijk over indien je een willekeurige selecteert?

Ze vermelden namelijk vrij explicit "Let op: vraag aan de verkoper om een toestel met deelnemende EAN code. Sommige winkels verkopen uit het buitenland geïmporteerde producten in plaats van de officiële Nederlandse producten. Deze producten hebben een afwijkende EAN code en komen niet in aanmerking voor deze Nederlandse promotie."

• Phusebox
Ik denk niet dat Samsung moeilijk zal doen als je even contact opneemt.

Alhoewel de zwarte er 1 mooi geheel van maakt vind ik het toch een hoog plastic gevoel hebben. Dit wordt versterkt door de gigantische gevoeligheid van vingerafdrukken. Het was misschien mooier geweest wanneer het glas iets dikker was geweest en er als het ware meer "ruimte" tussen de kleur zelf en het oppervlak zat.

Ben echt heel erg benieuwd naar hoe de gouden variant zal zijn. Op plaatjes en filmpjes komt ie erg goed naar voren. Het is echter heel gevoelig qua licht dus het zou me ergens ook niets verbazen wanneer de kleur tegen gaat vallen onder bepaalde lichtomstandigheden.

Mocht het echt helemaal niets zijn dan gaat ie retour en bestel ik gewoon een zwarte. Aan de andere kant komt er toch een hoesje om heen en zie ik, buiten de randen, dan toch weinig van de achterkant en kleur van het toestel zelf.
Ik vind die gouden wel mooi, heb een jaar de gouden s7 edge gehad tot het scherm kapot is gegaan...was in het begin helemaal weg van die kleur, maar eerlijk gezegd, als je het me nu vraagt, ik kan die gouden kleur niet meer aanzien.

Met zwart heb je dit probleem niet, na een jaar zul je er met evenveel genot naar kijken als in het begin. Ben daarom voor zwart gegaan. Ik snap wel wat je bedoelt met de plasticachtige look, maar vind de look eerder te vergelijken met een zwarte, glanzende piano. En die vind ik niet bepaald goedkoop overkomen, eerder stijlvol en elegant, juist door de zwarte kleur en de glans. Dat maakt de zwarte Note 8 dan ook zowel prachtig als tijdloos!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pvr
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-05 18:35

pvr

Klopt Firehuntah,
de status van mijn bestelling stond gisteren op: Wordt verwerkt, en staat nu op: Voorbereiding verzending :)

Wordt vervolgd..........
Firehuntah schreef op woensdag 13 september 2017 @ 20:09:
[...]

Samsung zelf zal ze morgen versturen zodat je de Note 8 vrijdag thuis hebt. :) Heb hem ook via Samsung zelf besteld, staat bij je bestelling dat ze vanaf 14 september versturen.

Kan niet wachten, heb hem nog niet in het echt gezien (misschien morgen) maar ben echt weer toe aan een Note na bijna een jaar de S7 Edge te hebben gebruikt. :) Vooral ook nadat ik gisteren de presentatie van de iPhone X heb gezien. Je krijgt zoveel meer voor je geld met de Note 8, 999 euro is niet eens meer duur als je het vergelijkt met die iPhone. Wel jammer van de kleuren hier, ben toch ook maar voor de zwarte gegaan. Vind die blauwe toch ook wel mooi.

Lijkt erop dat ik ook zoiets de enige ben die blij is met de DeX Station. :P Heb gelezen dat 4K resolutie nu ondersteund wordt en in een van de ads die ik heb gezien werd een ultrawide monitor gebruikt dus hoop dat die ook ondersteund wordt, zo eentje heb ik namelijk. Als dit zo is zal ik zeker gaan proberen om de Note 8 ook als pc te gebruiken. :)

Lenovo Legion 5 17IMH05H | Intel Core i7-10750H| 16 GB DDR4 | Toshiba Solid State Disk (M.2) 512GB+ Samsung 870 EVO 2,5 inch 4TB| 1080p | GeForce GTX 1650 Ti| backlit keyboard @ 04-09-2021

• Firehuntah
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 22-01-2023
Weet niet of dit al eerder vermeld is, maar aangezien sommigen nog twijfelen of ze een duosim krijgen of niet, dit kun je aan de modelcode zien. Bij Samsung, Bol.com en Coolblue verkopen ze de Note 8 met modelcodes SM-N950FZKDPHN (zwart) en SM-N950FZDDPHN (goud). Even de zwarte als voorbeeld, de letter D bij ZKD staat voor Duosim. Dus bij Samsung, Bol.com en Coolblue krijg je de Duosim versie.

Bij de providers (T-Mobile/Vodafone/Tele2/KPN) zie ik geen modelcode en ook geen vermelding van Duosim. Maar zoals al eerder gezegd is door anderen kun je er bij de providers denk ik vanuit gaan dat je geen Duosim krijgt. Zouden ze anders ook wel vermelden bij de specificaties neem ik aan.

Een andere shop die ik toevallig even controleerde is Wehkamp, daar staat wel duidelijk bij dat het een 'single sim' versie is. Gewoon even vragen dus waar je besteld hebt (of nog wil bestellen) naar de modelcode van de Note 8 die ze verkopen (als het niet bij specificaties op de site staat), dan is het meteen duidelijk. Staat er iets anders dan een D dan is het geen Duosim.

Edit:
Nog even snel een paar bekende shops gecontroleerd. Mediamarkt: Duosim, Mobiel.nl: Duosim, Belsimpel: niet vermeld.

[ Voor 5% gewijzigd door Firehuntah op 14-09-2017 00:42 ]

• freeewillie
Deelnemen
Ga naar
www.samsung.com/nl/promoti
ons
, klik op de promotie, vul het online aanmeldformulier in en
upload een kopie
van de bestelbon
of van het afgesloten abonnement
uiterlijk
27 september 2017
.
Als je vragen en opmerkingen hebt over je deelname aan deze promotie, kun je contact met ons
opnemen via
telefoonnummer 088 - 9090100 (lokaal tarief) of per e-mail via
samsungmobile@consumercare.info
.
Door deelname aan de promotie verklaar je je akkoord met de Algemene Actievoorwaarden en deze
Bijzondere
Actievoorwaarden van Samsung zoals vermeld op
www.samsung.com/nl/promotions

Bron

[ Voor 8% gewijzigd door freeewillie op 14-09-2017 06:13 ]

• Phusebox
freeewillie schreef op donderdag 14 september 2017 @ 06:12:
Deelnemen
Ga naar
www.samsung.com/nl/promoti
ons
, klik op de promotie, vul het online aanmeldformulier in en
upload een kopie
van de bestelbon
of van het afgesloten abonnement
uiterlijk
27 september 2017
.
Als je vragen en opmerkingen hebt over je deelname aan deze promotie, kun je contact met ons
opnemen via
telefoonnummer 088 - 9090100 (lokaal tarief) of per e-mail via
samsungmobile@consumercare.info
.
Door deelname aan de promotie verklaar je je akkoord met de Algemene Actievoorwaarden en deze
Bijzondere
Actievoorwaarden van Samsung zoals vermeld op
www.samsung.com/nl/promotions

Bron
Je hebt dus geen factuur nodig van je Note 8 maar enkel een bestelbon.

• sakurakilla
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 03-06 00:07
Firehuntah schreef op donderdag 14 september 2017 @ 00:35:
Weet niet of dit al eerder vermeld is, maar aangezien sommigen nog twijfelen of ze een duosim krijgen of niet, dit kun je aan de modelcode zien. Bij Samsung, Bol.com en Coolblue verkopen ze de Note 8 met modelcodes SM-N950FZKDPHN (zwart) en SM-N950FZDDPHN (goud). Even de zwarte als voorbeeld, de letter D bij ZKD staat voor Duosim. Dus bij Samsung, Bol.com en Coolblue krijg je de Duosim versie.

Bij de providers (T-Mobile/Vodafone/Tele2/KPN) zie ik geen modelcode en ook geen vermelding van Duosim. Maar zoals al eerder gezegd is door anderen kun je er bij de providers denk ik vanuit gaan dat je geen Duosim krijgt. Zouden ze anders ook wel vermelden bij de specificaties neem ik aan.

Een andere shop die ik toevallig even controleerde is Wehkamp, daar staat wel duidelijk bij dat het een 'single sim' versie is. Gewoon even vragen dus waar je besteld hebt (of nog wil bestellen) naar de modelcode van de Note 8 die ze verkopen (als het niet bij specificaties op de site staat), dan is het meteen duidelijk. Staat er iets anders dan een D dan is het geen Duosim.

Edit:
Nog even snel een paar bekende shops gecontroleerd. Mediamarkt: Duosim, Mobiel.nl: Duosim, Belsimpel: niet vermeld.
Tele2 ook duosim

Dit zijn de Nederlandse codes volgens de DeX actie:
SM-N950FZDATNL
SM-N950FZDAVDF
SM-N950FZDDPHN
SM-N950FZKATNL
SM-N950FZKAVDF
SM-N950FZKDPHN

FZD = Gold
FZK = Black
A = single sim
D = dual sim

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

Anoniem: 712338 schreef op woensdag 13 september 2017 @ 22:59:
[...]

Ik vind die gouden wel mooi, heb een jaar de gouden s7 edge gehad tot het scherm kapot is gegaan...was in het begin helemaal weg van die kleur, maar eerlijk gezegd, als je het me nu vraagt, ik kan die gouden kleur niet meer aanzien.

Met zwart heb je dit probleem niet, na een jaar zul je er met evenveel genot naar kijken als in het begin. Ben daarom voor zwart gegaan. Ik snap wel wat je bedoelt met de plasticachtige look, maar vind de look eerder te vergelijken met een zwarte, glanzende piano. En die vind ik niet bepaald goedkoop overkomen, eerder stijlvol en elegant, juist door de zwarte kleur en de glans. Dat maakt de zwarte Note 8 dan ook zowel prachtig als tijdloos!
Ik denk dat het gigantisch scheelt dat de voorkant gewoon zwart is. Dit is aanzienlijk mooier dan de gekleurde voorkant van de S7 (edge). Ik heb zelf de zilveren s7 edge en daar vind ik het zelf nog wel chique, maar bij de gouden (die mijn vriendin heeft) en andere kleuren ziet het er aanzienlijk minder mooi uit. Zeker op de lange termijn.
Daarnaast is de gouden achterkant van de Note 8 niet hetzelfde als die van de S7. Voor zover ik kan zien uiteraard. Het is wat minder reflecterend en ook de kleur is volgens mij toch net iets anders.

Ik vind het jammer dat de zwarte geen gekleurde accenten heeft. Zo hadden ze de rand/ring om de cameramodule zilver kunnen maken om het net een wat luxere uitstraling te geven.

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

En een EAN code. Indien de winkel dit kan achterhalen voor levering is er natuurlijk nog niets aan de hand.

Ik neem namelijk aan dat Samsung ook niet achterlijk is en er rekening mee heeft gehouden dat er vanwege een tekort aan voorraad wel eens toestellen later verstuurd worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• metallicattim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 29-05 18:41
Heb hem zojuist toch maar besteld! Ik verwacht geen drastische prijsdaling die merkbaar is in een maandbedrag (i.c.m. een abbo ) dus dan maar de Dex meepikken. Kan ook gewoon niet meer wachten :9

Ik heb het "geluk" dat ik van een Note 4 mag overstappen, van 5,7 naar 6,3" scherm is wel een sprongetje!

• vooviro
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 03-01-2021
sakurakilla schreef op donderdag 14 september 2017 @ 06:51:
[...]

Tele2 ook duosim

Dit zijn de Nederlandse codes volgens de DeX actie:
SM-N950FZDATNL
SM-N950FZDAVDF
SM-N950FZDDPHN
SM-N950FZKATNL
SM-N950FZKAVDF
SM-N950FZKDPHN

FZD = Gold
FZK = Black
A = single sim
D = dual sim
gister heb ik met KPN op twitter gesproken en die medewerker vertelde mij dat KPN geen dual sim model levert.... klopt dit? of gevalletje miscommunicatie.

in iedergeval krijg ik net de bevestiging van kpn dat hij ingepakt is en klaar voor verzending vandaag! :9

[ Voor 9% gewijzigd door vooviro op 14-09-2017 09:16 ]

• SkullboyNL
Heeft iemand al war gehoord van tele2?

iRacing Profiel

• GentiLi
  • Niet online
Mijn status op CoolBlue:
"Je bestelling wordt ingepakt"
*O* oOo

• markklok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:24

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

GentiLi schreef op donderdag 14 september 2017 @ 10:36:
Mijn status op CoolBlue:
"Je bestelling wordt ingepakt"
*O* oOo
Samsung webshop bestelling: Voorbereiding verzending

Legion 7i i9 3080 32gb

• Pakhtun
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 05-06 14:40
metallicattim schreef op donderdag 14 september 2017 @ 08:22:
Heb hem zojuist toch maar besteld! Ik verwacht geen drastische prijsdaling die merkbaar is in een maandbedrag (i.c.m. een abbo ) dus dan maar de Dex meepikken. Kan ook gewoon niet meer wachten :9

Ik heb het "geluk" dat ik van een Note 4 mag overstappen, van 5,7 naar 6,3" scherm is wel een sprongetje!
Welke abbo heb je genomen?

• vooviro
KPN levert morgen (15) sept ook, de mijne heeft net de status klaarmaken verzending gekregen.

• Echnon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-05 17:21
Net een mailtje van belsimpel:

"Je krijgt deze e-mail omdat je gisteren onverhoopt een vertragingsmail van
ons hebt ontvangen.

Hierin hebben we aangegeven dat het bestelde toestel pas op 30 september
bij ons binnenkomt. Dit is gelukkig foutieve informatie.

Je telefoon verwachten we vandaag, je mag er dus vanuit gaan dat je morgen
in bezit bent van je nieuwe Samsung Galaxy Note 8!

In het vertrouwen je voldoende te hebben geïnformeerd. "

Dat mailtje dat blijkbaar iedereen gehad heeft die een note 8 in de preorder had staan bij belsimpel was dus een administratieve fout.

• Cheezborger
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-06 21:32
Ik ben ook maar voor de zwarte Note 8 gegaan met DeX. Ik heb gekozen voor de Tele2 optie en dan mijn contract na een maand opzeggen. Bedankt voor de Tweaker die deze constructie onder de aandacht heeft gebracht! Ik vind de prijs dan nog wel meevallen incl. DeX. :-)
Dan kan ik mijn S7 Edge mooi verkopen aan een familielid.

• vooviro
Echnon schreef op donderdag 14 september 2017 @ 11:08:

ons hebt ontvangen.

Dat mailtje dat blijkbaar iedereen gehad heeft die een note 8 in de preorder had staan bij belsimpel was dus een administratieve fout.
bij mijn weten viel belsimpel altijd buiten de boot met dit soort acties omdat ze geimporteerde toestellen een aantal keer hadden... is dat nu niet zo dan?

• Echnon
Dennisjehz schreef op donderdag 14 september 2017 @ 11:11:
[...]

bij mijn weten viel belsimpel altijd buiten de boot met dit soort acties omdat ze geimporteerde toestellen een aantal keer hadden... is dat nu niet zo dan?
De DeX actie? We zullen zien. Ze hebben de actie wel 3x op hun site vermeld en bij samsung staan ze ook vermeld als deelnemende winkel, dus dat zou van zowel belsimpel als samsung flink misleidend zijn.

Daarnaast is de DeX actie europa breed, en de kans dat het een niet europees toestel is is zo goed als 0

[ Voor 9% gewijzigd door Echnon op 14-09-2017 11:13 ]

• vooviro
Echnon schreef op donderdag 14 september 2017 @ 11:13:
[...]

De DeX actie? We zullen zien. Ze hebben de actie wel 3x op hun site vermeld en bij samsung staan ze ook vermeld als deelnemende winkel, dus dat zou van zowel belsimpel als samsung flink misleidend zijn.

Daarnaast is de DeX actie europa breed, en de kans dat het een niet europees toestel is is zo goed als 0
dan is er nu iets anders inderdaad... hiervoor met de s8 en s7 edge bij mijn weten vielen ze buiten de boot (correct me if im wrong)

plus dat het een europa breede actie is maakt niks uit met de voorgaande toestellen wouden ze ook specifiek een nederlandse EAN / SKU al was het toen ook heel europa.

[ Voor 12% gewijzigd door vooviro op 14-09-2017 11:15 ]

• Cheezborger
Dennisjehz schreef op donderdag 14 september 2017 @ 11:14:
[...]

dan is er nu iets anders inderdaad... hiervoor met de s8 en s7 edge bij mijn weten vielen ze buiten de boot (correct me if im wrong)

plus dat het een europa breede actie is maakt niks uit met de voorgaande toestellen wouden ze ook specifiek een nederlandse EAN / SKU al was het toen ook heel europa.
Met de cashback van de S7/S7 Edge van Samsung vorig jaar was Belsimpel inderdaad ook niet aangesloten bij de actie.

ons hebt ontvangen.

Wat een prutsers. Heb je zaakjes eerst op orde voordat je de klant verkeerd gaat informeren wat voor terechte frustratie zorgt.Men had vanwege de vertraging de bestelling ook al geannuleerd kunnen hebben.

• Echnon
https://api.my-samsung.co...st-Pre-order-Note8-NL.pdf

Dit is de volledige lijst van deelnemende winkels, belsimpel staat er wel op. Geen idee wat voor waarde deze lijst van samsung zelf heeft...

Tele2 is ook lekker vaag..geven aan dat de toestellen vanaf morgen door samsung geleverd worden maar of dat inhoudt dat je het toestel morgen al of zaterdag krijgt kunnen ze weer niet zeggen.

• heutsm

ons hebt ontvangen.

Yup, heb ik ook net ontvangen, nice!

• SkullboyNL
Anoniem: 712338 schreef op donderdag 14 september 2017 @ 11:47:
Tele2 is ook lekker vaag..geven aan dat de toestellen vanaf morgen door samsung geleverd worden maar of dat inhoudt dat je het toestel morgen al of zaterdag krijgt kunnen ze weer niet zeggen.
Heb je contact met hun opgenomen?

iRacing Profiel

• Tunestwo
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05-06 11:34
Hoop dat ik hem ook morgen in ontvangst mag nemen via tele2, maar helaas tot op het heden nog niks van tele2 gehoort..

• metallicattim
Red 10GB ;) I.c.m. Ziggo 20GB data en 5 euro korting.

SkullboyNL schreef op donderdag 14 september 2017 @ 11:48:
[...]

Heb je contact met hun opgenomen?
Ja..diegene belt me morgen op om op de hoogte te brengen. In het systeem staat momenteel alles nog op pre order en niets concreets over de levering.

• Cheezborger
Uiteindelijke kosten voor de Note 8. Ik moet zeggen dat ik best tevreden ben over de prijs.

Tele2 abonnementskosten voor 1 maand € 631,24 (factuur oktober)
Restant toestelkosten bij opzeggen € 230,00 (factuur november)

Subtotaal € 861,24
Dex-waarde (Pricewatch) € -79,95

Kosten € 781,29
Verkoop S7 Edge € -275,00

Uiteindelijke kosten € 506,29

Ik ga mijn Note 8 wel verzekeren bij Klikzeker.nl voor €79.95. Ik las al dat de Note 8 moeilijk te repareren is en een deukje heb je zo opgelopen. Bij mijn S7 Edge was dat ook zo en heb ik ook gemakkelijk aanspraak kunnen maken op de polis.

[ Voor 20% gewijzigd door Cheezborger op 14-09-2017 12:39 ]

• vooviro
weet hier iemand of KPN ook de dualsim versie levert?

Cheezborger schreef op donderdag 14 september 2017 @ 12:37:
Uiteindelijke kosten voor de Note 8. Ik moet zeggen dat ik best tevreden ben over de prijs.

Tele2 abonnementskosten voor 1 maand € 631,24 (factuur oktober)
Restant toestelkosten bij opzeggen € 230,00 (factuur november)

Subtotaal € 861,24
Dex-waarde (Pricewatch) € -79,95

Kosten € 781,29
Verkoop S7 Edge € -275,00

Uiteindelijke kosten € 506,29

Ik ga mijn Note 8 wel verzekeren bij Klikzeker.nl voor €79.95. Ik las al dat de Note 8 moeilijk te repareren is en een deukje heb je zo opgelopen. Bij mijn S7 Edge was dat ook zo en heb ik ook gemakkelijk aanspraak kunnen maken op de polis.
80 euro verzekering voor een heel jaar? Ze doen dus niet moeilijk als je voor reparatie of zelfs met een kapot scherm komt aankloppen?

Inderdaad wel een mooie actie als je het zo berekent, alleen dat dex ding kan je beter houden vind ik want over een maand of twee wordt marktplaats overspoeld ermee en wordt ie zo voor 40 euro aangeboden. Dat is best zonde, dan nog liever in de la dat ding.

• Cheezborger
Anoniem: 712338 schreef op donderdag 14 september 2017 @ 12:47:
[...]

80 euro verzekering voor een heel jaar? Ze doen dus niet moeilijk als je voor reparatie of zelfs met een kapot scherm komt aankloppen?

Inderdaad wel een mooie actie als je het zo berekent, alleen dat dex ding kan je beter houden vind ik want over een maand of twee wordt marktplaats overspoeld ermee en wordt ie zo voor 40 euro aangeboden. Dat is best zonde, dan nog liever in de la dat ding.
Ja, €80 voor een heel jaar. Als je je telefoon laat vallen en je hebt een barst of deuk dan krijg je reparatie. Vaak zit er wel een eigen risico bij van €50 per gebeurtenis hoor. Maar dan nog is het wel handig.

Die DeX zal ik ook houden, maar heb het wel van de toestelprijs afgetrokken omdat je het erbij krijgt. ;)

• heutsm
Cheezborger schreef op donderdag 14 september 2017 @ 12:57:
[...]

Ja, €80 voor een heel jaar. Als je je telefoon laat vallen en je hebt een barst of deuk dan krijg je reparatie. Vaak zit er wel een eigen risico bij van €50 per gebeurtenis hoor. Maar dan nog is het wel handig.

...
en even bellen voor een kortingscode, scheelt toch weer 10 procent...
Overigens heb ik een inboedel-plus verzekering van ASR, afgelopen jaren toch paar keer scherm kunnen laten repareren. Zo'n verzekering geld nl. niet voor één telefoontje, maar voor alles van electronica in huis.

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Dus als ik bij Tele2 een Note 8 met abbo neem 24 maanden (maar na 1 maand opzegbaar met 11 euro per maand en 816 in 1x, dan kan ik gewoon opzeggen na 1 maand en dan heb ik feitelijk 827 euro betaald voor het toestel?

• GentiLi
  • Niet online
COOLBLUE
Je bestelling met ordernummer ******** is verzonden en komt zo snel mogelijk naar je toe met onze bezorgpartner PostNL.

Je factuur vind je terug in Mijn Coolblue en in de bijlage van deze mail.

• Cheezborger
Jackson6 schreef op donderdag 14 september 2017 @ 13:16:
Dus als ik bij Tele2 een Note 8 met abbo neem 24 maanden (maar na 1 maand opzegbaar met 11 euro per maand en 816 in 1x, dan kan ik gewoon opzeggen na 1 maand en dan heb ik feitelijk 827 euro betaald voor het toestel?
Klopt. Zie op pagina 3 van het topic meer informatie hierover. Deze constructie heb ik ook genomen omdat ik al een abonnement heb via T-Mobile.

[ Voor 9% gewijzigd door Cheezborger op 14-09-2017 13:23 ]

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019

• Jackson6
  • Niet online
Cheezborger schreef op donderdag 14 september 2017 @ 13:22:
[...]

Klopt. Zie op pagina 3 van het topic meer informatie hierover. Deze constructie heb ik ook genomen omdat ik al een abonnement heb via T-Mobile.
Das gouden handel, ben je 830 kwijt verkoop je hem vervolgens sealed voor 925. Als je dat 10x doet.. heb je een gratis Note 8.

[ Voor 3% gewijzigd door Jackson6 op 14-09-2017 13:30 ]

• Cheezborger
Jackson6 schreef op donderdag 14 september 2017 @ 13:29:
[...]

Das gouden handel, ben je 830 kwijt verkoop je hem vervolgens sealed voor 925. Als je dat 10x doet.. heb je een gratis Note 8.
Hoe kom je aan 830?

• alwaysleft
Jackson6 schreef op donderdag 14 september 2017 @ 13:29:
[...]

Knap als jij 10 abonnementen op je naam krijgt gezet. Maximaal 1 per 3 maanden is mogelijk bij Tele2 ;)

• Jackson6
  • Niet online
816+goedkoopste abbo a 11 euro per maand.

• Jackson6
  • Niet online
alwaysleft schreef op donderdag 14 september 2017 @ 13:32:
[...]

Knap als jij 10 abonnementen op je naam krijgt gezet. Maximaal 1 per 3 maanden is mogelijk bij Tele2 ;)
Als je een beetje creatief bent :+

• alwaysleft
Jackson6 schreef op donderdag 14 september 2017 @ 13:34:
[...]

Als je een beetje creatief bent :+
Gaat niet lukken. Is veel strenger geworden sinds nieuwe telecomwet ;)

• alwaysleft
Jackson6 schreef op donderdag 14 september 2017 @ 13:33:
[...]

816+goedkoopste abbo a 11 euro per maand.
Ik kom uit op €861,25

Want je hebt ook nog aansluitkosten.
Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/edzxvlnfyemeo.png

• Jackson6
  • Niet online
alwaysleft schreef op donderdag 14 september 2017 @ 13:41:
[...]

Ik kom uit op €861,25

Want je hebt ook nog aansluitkosten.
[afbeelding]
Oja, was ik ff vergeten. 861 euro alsnog geen slechte deal ipv 999.

• vooviro
niemand die ook bij kpn besteld heeft en weet of ze de dualsim versie leveren?

• androidfreaker
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 05-06 18:16
Dennisjehz schreef op donderdag 14 september 2017 @ 13:59:
als ik via belsimpel kijk zie kpn oon onder de lijst staan van uitlevering. ik denk dat je ook de duosim krijgt aangezien het waarschijnlijk geen branded model is.

• vooviro
androidfreaker schreef op donderdag 14 september 2017 @ 14:00:
[...]

als ik via belsimpel kijk zie kpn oon onder de lijst staan van uitlevering. ik denk dat je ook de duosim krijgt aangezien het waarschijnlijk geen branded model is.
ik heb direct via KPN besteld, en de medewerker gaf aan dat het een single sim is, is dit dan een miscommunicatie geval?...

of levert belsimpel net als bij de andere providers uit eigen voorraad toestellen en niet van KPN

• androidfreaker
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 05-06 18:16
Dennisjehz schreef op donderdag 14 september 2017 @ 14:02:
[...]

ik heb direct via KPN besteld, en de medewerker gaf aan dat het een single sim is, is dit dan een miscommunicatie geval?...

of levert belsimpel net als bij de andere providers uit eigen voorraad toestellen en niet van KPN
uit ervaring weet ik dat belsimpel vaak eigen voorraad hiervoor heeft. behalve t-mobile en Vodafone die hebben vaak wel branded toestellen. ik denk persoonlijk dat het een duosim wordt, omdat die overal wordt geleverd. misschien dat ze softwarematig de 2de sim hebben uitgeschakeld?

• vooviro
androidfreaker schreef op donderdag 14 september 2017 @ 14:06:
[...]

uit ervaring weet ik dat belsimpel vaak eigen voorraad hiervoor heeft. behalve t-mobile en Vodafone die hebben vaak wel branded toestellen. ik denk persoonlijk dat het een duosim wordt, omdat die overal wordt geleverd. misschien dat ze softwarematig de 2de sim hebben uitgeschakeld?
bij mijn weten levert KPN altijd unbranded tegenwoordig, dus hoop op dualsim inderdaad.

• alwaysleft
Tip met Shopbuddies krijg je nog eens 54 euro cashback bij Tele2. Dus zit je nog maar op 807 euro voor de Note 8. Kleine 200 (!) euro verschil.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cheezborger
alwaysleft schreef op donderdag 14 september 2017 @ 14:13:
Tip met Shopbuddies krijg je nog eens 54 euro cashback bij Tele2. Dus zit je nog maar op 807 euro voor de Note 8. Kleine 200 (!) euro verschil.
Wow! Held. Opnieuw mijn bestelling geplaatst maar nu via Shopbuddies. Heel erg bedankt! _/-\o_

• Cobaltos
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-06 15:16
alwaysleft schreef op donderdag 14 september 2017 @ 14:13:
Nog nooit eerder van Shopbbudies gehoord, maar ik heb het ook maar eens geprobeerd. €861.25 voor de telefoon en abonnement bij Tele 2 en als alles meezit €54 cashback. De aankoop bij Tele 2 staat nog niet onder mijn aankopen bij Cashbuddies, ze zeggen dat dat binnen 48u moet gebeuren.

• Phusebox
Die cashback is alleen geldig bij 2 jarige abonnementen, als je maandelijks opzegbaar hebt gekozen zal de maximale vergoeding lager zijn. Ik denk ergens rond de 25 euro.

• alwaysleft
Phusebox schreef op donderdag 14 september 2017 @ 14:44:
Die cashback is alleen geldig bij 2 jarige abonnementen, als je maandelijks opzegbaar hebt gekozen zal de maximale vergoeding lager zijn. Ik denk ergens rond de 25 euro.
Hmm, had een mail gestuurd naar Shopbuddies en gaven aan 54 euro.

• Phusebox
alwaysleft schreef op donderdag 14 september 2017 @ 14:48:
[...]

Hmm, had een mail gestuurd naar Shopbuddies en gaven aan 54 euro.
In de 'kleine letters' op de site staat anders, pas nog gezien, maar goed wie weet is het aangepast of kloppen die niet meer.

• CopyCatz
Wow de mijne staat klaar voor verzenden, krijg hem dus op de dag van release. Weet niet wat me overkomt, niet gewend vanuit mijn Apple tijd :)

• 038Robijno
Mijn bestelling van de Samsung shop: Note 8 black + Dex Dock’ zijn verzonden.

Moet morgen binnen komen👍🏼

Cobaltos schreef op donderdag 14 september 2017 @ 14:43:
[...]

Nog nooit eerder van Shopbbudies gehoord, maar ik heb het ook maar eens geprobeerd. €861.25 voor de telefoon en abonnement bij Tele 2 en als alles meezit €54 cashback. De aankoop bij Tele 2 staat nog niet onder mijn aankopen bij Cashbuddies, ze zeggen dat dat binnen 48u moet gebeuren.
Heb hetzelfde gedaan, zie het ook nog niet vermeld staan. Kwam wel dit tegen over shopbuddies:

"
ShopBuddies acteert tot op heden betrouwbaar. Er is wel een aantal zaken welke de gebruiker goed dient te realiseren.

1. Bij een aankoop wordt de aankoop geregistreerd. - Nog geen recht op een uit te betalen cashback.
2. Na enige tijd, dit kan zo 3 maanden duren, wijzigt de status van de registratie in 'goedgekeurd' (of afgekeurd...). Nog geen recht op een uit te betalen cashback.
3. Na de vorige statuswijziging (goedgekeurd) kan het nog zo twee, drie maanden duren voordat het cashback bedrag kan worden uitbetaald.

Door met de eerste uit te betalen cashback een zogenoemd Premium Account aan te schaffen, wordt je cashback bedrag direct uitbetaalbaar gesteld bij stap 2. Houdt er wel rekening mee dat voordat je Premium kan gaan, je zo'n 5/6 maanden onderweg bent.

Communicatie via het ticketsysteem gaat goed, bij lastige of speciale situaties (zoals hieronder geschreven, had ik ook) staan ze je snel en goed te woord via een alternatief adres.

Even kijken hoe lang dit goed blijft gaan"

• freeewillie
Dennisjehz schreef op donderdag 14 september 2017 @ 13:59:
waarschijnlijk de enkele sim versie , maar met de wet op afstand heb je 14 dagen om het terug te sturen.

Cheezborger schreef op donderdag 14 september 2017 @ 14:23:
[...]

Wow! Held. Opnieuw mijn bestelling geplaatst maar nu via Shopbuddies. Heel erg bedankt! _/-\o_
Hoe heb je de bestaande bestelling geannuleerd? Met ze gebeld of het zo gelaten? Ze nemen 2 dagen de tijd om het abonnement te verwerken staat er in de mail en als ze zien dat de vorige nog niet geannuleerd is zullen ze voor de tweede geen groen licht geven. Heb hetzelfde gedaan maar vraag me nu af of er geen vertraging optreedt omdat het vorige abonnement eerst geannuleerd moet zijn en daar werkdagen overheen gaan..

• vooviro
freeewillie schreef op donderdag 14 september 2017 @ 15:32:
[...]

waarschijnlijk de enkele sim versie , maar met de wet op afstand heb je 14 dagen om het terug te sturen.
voor iedereen hier, een medewerker van KPN heeft voor mij het onderzocht, de EAN codes van de toestellen die KPN zelf direct levert zijn als volgt:

Gold: 8806088994536
Black:8806088994550

En JA deze zijn dualsim (hybrid)

[ Voor 34% gewijzigd door vooviro op 14-09-2017 15:38 ]

• Cheezborger
Anoniem: 712338 schreef op donderdag 14 september 2017 @ 15:34:
[...]

Hoe heb je de bestaande bestelling geannuleerd? Met ze gebeld of het zo gelaten? Ze nemen 2 dagen de tijd om het abonnement te verwerken staat er in de mail en als ze zien dat de vorige nog niet geannuleerd is zullen ze voor de tweede geen groen licht geven. Heb hetzelfde gedaan maar vraag me nu af of er geen vertraging optreedt omdat het vorige abonnement eerst geannuleerd moet zijn en daar werkdagen overheen gaan..
Ik moet mijn eerste bestelling nog annuleren. Dat ga ik zo telefonisch doen.
Verder heb ik geen haast dus enige vertraging vind ik niet erg.

• kmichael
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02-06 08:57
Mijn bestelling is ook verzonden via Samsung shop, 6 september besteld. :)
Spannend nu hopen dat DHL het niet verprutst ;)

• CopyCatz
vodafone is ook shipped.

• goats
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 16-04-2024
Maar bestaan er dan ook niet dualsim versies?
Voor zover ik weet zijn ze allemaal dualsim, waarbij je kan kiezen tusen 2e sim of uSD kaart.
Voor de S8+ is er wel een verschil.

Edit:
Wow: ze bestaan inderdaad. Het schijnt dat alleen de bay anders is, maar dat in principe alle telefoons dus gewoon dual sim zijn. Ik hoor graag of iemand in nederland een single sim heeft gekregen, of waarbij de 2e sim slot is uitgeschakeld, want dan weet ik voor 100% zeker waar ik nooit klant ga zijn.

Edit2:
Er zijn dus inderdaad mensen in andere landen die een single sim bay hebben gekregen...

[ Voor 39% gewijzigd door goats op 14-09-2017 16:38 ]

• vooviro
goats schreef op donderdag 14 september 2017 @ 16:23:
[...]

Maar bestaan er dan ook niet dualsim versies?
Voor zover ik weet zijn ze allemaal dualsim, waarbij je kan kiezen tusen 2e sim of uSD kaart.
Voor de S8+ is er wel een verschil.

Edit:
Wow: ze bestaan inderdaad. Het schijnt dat alleen de bay anders is, maar dat in principe alle telefoons dus gewoon dual sim zijn. Ik hoor graag of iemand in nederland een single sim heeft gekregen, of waarbij de 2e sim slot is uitgeschakeld, want dan weet ik voor 100% zeker waar ik nooit klant ga zijn.
zeker bestaan die, bijvoorbeeld tmobile en vodafone leveren de single sim, kijk maar eens op de samsung website, kun je kiezen tussen dual en single, staat standaard op dual sim.

de 2de sim slot staat niet uigeschakeld bij de single sim, het gaat hier om een hybride sim slot, de dualsim ondersteund 2 sims of 1 sim en 1 SD

de single sim ondersteund alleen 1 sd en 1 sim doordat die slot geen 2de sim past maar alleen een sd kaart.

[ Voor 13% gewijzigd door vooviro op 14-09-2017 16:34 ]

• goats
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 16-04-2024
Dennisjehz schreef op donderdag 14 september 2017 @ 16:33:
[...]
zeker bestaan die, bijvoorbeeld tmobile en vodafone leveren de single sim, kijk maar eens op de samsung website, kun je kiezen tussen dual en single, staat standaard op dual sim.
Wow... Goed, daar wil ik dus geen klant zijn :-).

Maar ik heb op de samsung site geen keuze gekregen. Bij pre-order was er maar 1 mogelijkheid, en dat was dual sim. Aan de andere kant: die samsung site is een blamage... Dus mischien was die keuze er wel, maar alleen niet selecteerbaar op een samsung chromebook 8-D.
En ik zie nu ook dat ik een Apricot kleur krijg in plaats van maple gold.

• SkullboyNL
Anoniem: 712338 schreef op donderdag 14 september 2017 @ 12:18:
[...]

Ja..diegene belt me morgen op om op de hoogte te brengen. In het systeem staat momenteel alles nog op pre order en niets concreets over de levering.
Kun je ons op de hoogte houden?

iRacing Profiel

SkullboyNL schreef op donderdag 14 september 2017 @ 17:08:
[...]

Kun je ons op de hoogte houden?
Jawel hoor maar morgen wordt ie sowieso niet meer geleverd, dan zou er nu al een link voor een bezorgafspraak bij OPD verstuurd moeten zijn. Dat wordt als het meezit morgen die link waarna ik de afspraak voor zaterdag zal kunnen inplannen.

Wel minder hoor, bij vodafone en t mobile en kpn kunnen ze hem morgen al in ontvangst nemen.

• metallicattim
Vanmorgen besteld bij VF F&F en krijg net bericht dat ie onderweg is! :o Spannend! :+

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-05 13:08
Nog geen bericht van Tele2 over de levering. Zal wel zaterdag worden :(. Jammer dat ze niet zoals de rest morgen leveren. Maar ze zijn wel de goedkoopste en dat zal toch ergens vandaan moeten komen. Niet het einde van de wereld. Ben benieuwd naar jullie ervaring met het toestel morgen.
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste