Baal ook idd dat ik geen bericht heb ontvangen. Mobiel.nl is technisch de goedkoopste en die hebben al een mail gestuurd dat het toestel klaar ligt om opgehaald te worden! Twijfel of ik dat doe of tele2 nog even afwacht.Rutger Mulder schreef op donderdag 14 september 2017 @ 18:10:
Nog geen bericht van Tele2 over de levering. Zal wel zaterdag worden. Jammer dat ze niet zoals de rest morgen leveren. Maar ze zijn wel de goedkoopste en dat zal toch ergens vandaan moeten komen. Niet het einde van de wereld. Ben benieuwd naar jullie ervaring met het toestel morgen.
Gisteren om 22 uur besteld in de shop van Samsung. Zojuist verzendbevestiging gekregen.
in mail van tele2,Rutger Mulder schreef op donderdag 14 september 2017 @ 18:10:
Nog geen bericht van Tele2 over de levering. Zal wel zaterdag worden. Jammer dat ze niet zoals de rest morgen leveren. Maar ze zijn wel de goedkoopste en dat zal toch ergens vandaan moeten komen. Niet het einde van de wereld. Ben benieuwd naar jullie ervaring met het toestel morgen.
Je Samsung Galaxy Note 8 Black 64GB is besteld. Yes! Hoe nu verder? Vanaf 16.09.2017 worden de eerste toestellen bij ons geleverd. Vanaf dat moment beginnen wij met het versturen van de toestellen aan onze klanten. Maar let op; de eerste voorraad die we ontvangen vanuit de fabrikant kan beperkt zijn en dit kan dus een langere levertijd betekenen.
Zodra jouw toestel bij ons binnen is, krijg je een e-mail van onze bezorgpartner de Online Pakket Dienst (OPD). Zij maken dan een bezorgafspraak met je. Nog even wachten dus, maar dan kun je helemaal los.
Ik heb zojuist mijn pakket online gewijzigd naar een DHL service point om morgen op te halen.. als dat Maar goed gaat.
Anoniem: 712338
Pff..vanaf 16de pas,dacht 15de..stelletje slakken.freeewillie schreef op donderdag 14 september 2017 @ 21:14:
[...]
in mail van tele2,
Je Samsung Galaxy Note 8 Black 64GB is besteld. Yes! Hoe nu verder? Vanaf 16.09.2017 worden de eerste toestellen bij ons geleverd. Vanaf dat moment beginnen wij met het versturen van de toestellen aan onze klanten. Maar let op; de eerste voorraad die we ontvangen vanuit de fabrikant kan beperkt zijn en dit kan dus een langere levertijd betekenen.
Zodra jouw toestel bij ons binnen is, krijg je een e-mail van onze bezorgpartner de Online Pakket Dienst (OPD). Zij maken dan een bezorgafspraak met je. Nog even wachten dus, maar dan kun je helemaal los.
Mja ik had die email ook wel gekregen 3 week terug. Dacht dat het een typefout was. En als je via MijnTele2 kijkt naar de status van pre-orders dan verwijzen ze je door naar dit forum topic en daar heeft men het wel over de 15e.Anoniem: 712338 schreef op donderdag 14 september 2017 @ 22:06:
[...]
Pff..vanaf 16de pas,dacht 15de..stelletje slakken.
14 september besteld bij Tele2 wordt 15-9 tussen 14;30-16;30 bezorgd door Post.nl
Heb je hier een emailtje over gehad o.i.d? Ik heb hem 29 augustus besteld maar nog helemaal geen email verkeer gehad sindsdien.pappaleone schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 00:35:
14 september besteld bij Tele2 wordt 15-9 tussen 14;30-16;30 bezorgd door Post.nl

Zoals gezegd 14 s'morgens september besteld via GSMWEB. S'middags een mail gekregen dat alles goed gekeurd was. Daarna 0m 17;34 een mail gekregen van Logistiek GSMWEB.NL abonnement geactiveerd en bestelling verstuurd. Net even gekeken bij post.nl. Zending is bij post.nl tussen 14;30-16;30 bezorging.
je hebt dan besteld bij GSMWEB, en niet tele2, het toestel wordt dan ook geleverd door gsmweb, en niet tele2, ik denk daarom dat jij hem wel krijgt, en de persoon die je de vraag stelt niet (waarschijnlijk direct via tele2 besteld)pappaleone schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 01:12:
Zoals gezegd 14 s'morgens september besteld via GSMWEB. S'middags een mail gekregen dat alles goed gekeurd was. Daarna 0m 17;34 een mail gekregen van Logistiek GSMWEB.NL abonnement geactiveerd en bestelling verstuurd. Net even gekeken bij post.nl. Zending is bij post.nl tussen 14;30-16;30 bezorging.
miscommunicatie.
Klopt ik heb het zelf al meerdere malen gehad rechtstreeks besteld bij Vodafone en maar wachten, Voortaan koop ik rechtstreeks of bij GSMWEB Mobiel.nl of Coolblue. Die leveren meteen uit. Het lijkt wel of de providers zelf minder toestellen krijgen aangeleverd.Dennisjehz schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 01:23:
[...]
je hebt dan besteld bij GSMWEB, en niet tele2, het toestel wordt dan ook geleverd door gsmweb, en niet tele2, ik denk daarom dat jij hem wel krijgt, en de persoon die je de vraag stelt niet (waarschijnlijk direct via tele2 besteld)
miscommunicatie.
KPN lijkt hier geen last van te hebben, krijg mijn toestel ook morgen van ze, en heb meerdere malen gelezen van mensen die hem ook krijgen, en ook direct via KPN...pappaleone schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 01:37:
[...]
Klopt ik heb het zelf al meerdere malen gehad rechtstreeks besteld bij Vodafone en maar wachten, Voortaan koop ik rechtstreeks of bij GSMWEB Mobiel.nl of Coolblue. Die leveren meteen uit. Het lijkt wel of de providers zelf minder toestellen krijgen aangeleverd.
misschien omdat een grote zijn meer voorraad?
Dat denk ik ook. Mijn toestel komt net iets te laat, vlieg morgen (vandaag) naar Roemenië, toestel zal dus pas over een weekje in gebruik gaan. De S8 + is ook geen straf.Dennisjehz schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 01:40:
[...]
KPN lijkt hier geen last van te hebben, krijg mijn toestel ook morgen van ze, en heb meerdere malen gelezen van mensen die hem ook krijgen, en ook direct via KPN...
misschien omdat een grote zijn meer voorraad?
Ik heb net de Note 8 gold via mobiel.nl besteld, en ik vraag me af kreeg ik nou wel een Dex erbij ofnie?
Ik zie het namelijk nergens staan.
Ik zie het namelijk nergens staan.
De pre-order bonus liep tot en met gisteren de 14e. Mogelijk dat je om coulance kan vragen bij Samsung.
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX3080) | PS5 Pro | XBX | Switch | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Of dat kans van slagen heeft?MazeWing schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 08:13:
De pre-order bonus liep tot en met gisteren de 14e. Mogelijk dat je om coulance kan vragen bij Samsung.
Bij nieuwe Samsung toestellen zijn er een aantal momenten waarop je wil bestellen:
- pre-order voor de release datum voor de bonus die je dan krijgt
- een maand na release is er altijd wel een tweede actie
- na een half jaar is de prijs ca. 200 euro gezakt
- na een jaar kun je rekenen op ca. 300-400 euro minder dan de adviesprijs
Dat is althans hoe ik het normaal hanteer
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Hoezo zoals gezegd? Eerst zeg je bij tele2 besteld en vervolgens zeg je zoals gezegd via gsmweb besteld. Wat een logica.pappaleone schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 01:12:
Je hebt dan geen nummerbehoud ofzo gedaan neem ik aan, anders is je nummer gelocked en moet je wachten tot ze dat vrijgeven.Anoniem: 712338 schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 08:39:
Tele2 is traag zeg, nog steeds geen bezorglink terwijl ie via andere providers bij menigeen vandaag al bezorgd wordt. Niet te geloven, ze bekijken het maar, ik annuleer het en stap in de auto en ga het bij een vestiging van mobiel.nl afhalen. Tele2 kan de ### op.
Daar is al voldoende tijd overheen gegaan anders zou ik geen afhaalbericht krijgen. Had bij beiden besteld om zo uiteindelijk voor de snelste te gaan en in dit geval ook nog 50 euro goedkoper dan tele2, zonder rare fratsen van cashback met een of andere shopbuddies waar je wekenlang op kan gaan wachten.Phusebox schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 08:42:
[...]
Je hebt dan geen nummerbehoud ofzo gedaan neem ik aan, anders is je nummer gelocked en moet je wachten tot ze dat vrijgeven.
Heb net een sms van Tele2 gekregen om een afspraak voor levering door OPD te maken via https://www.afspraakstatus.nu.
Daar wordt om een ordernummer gevraagd. Kan ik nergens vinden. Heb wel een bestelnummer van Tele2, maar dat wordt niet geaccepteerd.
Daar wordt om een ordernummer gevraagd. Kan ik nergens vinden. Heb wel een bestelnummer van Tele2, maar dat wordt niet geaccepteerd.
Eindelijk de note 8 in handen. Heb de rugged protective cover van samsung erbij gekocht..als die tempered glass omhoog duwt straks stuur ik het terug
Zo juist mail gekregen van OPD om mijn aflevering te plannen. Gelijk gedaan. Ze komen morgen langs.
iemand toevallig een idee wanneer deze in de vodafone winkels komt te liggen? (werk er om de hoek dan kan ik hem meteen meenemen ivm slechte ervaringen bezorgen door VF zelf
Ik neem aan vandaag.Wognummer schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 11:00:
iemand toevallig een idee wanneer deze in de vodafone winkels komt te liggen? (werk er om de hoek dan kan ik hem meteen meenemen ivm slechte ervaringen bezorgen door VF zelf
volgens de VF dame die ik daarstraks aan de telefoon had was dat niet zo maar idd ik loop zo wel even langs
bij cashbackxl krijg je 8% korting bij de samsung store
Sorry foutje Tele 2 besteld via GSMweb zo goed?Anoniem: 712338 schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 08:29:
[...]
Hoezo zoals gezegd? Eerst zeg je bij tele2 besteld en vervolgens zeg je zoals gezegd via gsmweb besteld. Wat een logica.
En maar klagen, geduld is een shone zaak.Anoniem: 712338 schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 10:23:
Eindelijk de note 8 in handen. Heb de rugged protective cover van samsung erbij gekocht..als die tempered glass omhoog duwt straks stuur ik het terug
Nee hoor, gistermorgen besteld bij Vodafone en 's middags had ik al een track&trace binnen, zit nu te wachten want kan tussen 12:30-14:30 besteld worden. Ik durf niet te gaan douchen, want ja die 15 min... zul je net zienpappaleone schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 01:37:
[...]
Klopt ik heb het zelf al meerdere malen gehad rechtstreeks besteld bij Vodafone en maar wachten, Voortaan koop ik rechtstreeks of bij GSMWEB Mobiel.nl of Coolblue. Die leveren meteen uit. Het lijkt wel of de providers zelf minder toestellen krijgen aangeleverd.

Goede tip!Aggressor schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 12:20:
bij cashbackxl krijg je 8% korting bij de samsung store
Zojuist aangekomen. 1 Sept. besteld bij Coolblue.
Het kan me niet schelen dat ik een lemming ben.... ik -- ga -- niet.
Ik zit nog te wachten op DHL expres.....hoop ze komen gauw.
Besteld rechtstreeks bij Samsung.
[ Voor 23% gewijzigd door oertje op 15-09-2017 14:42 ]
Heb je niet online gecheckt? Bij mij kwam de S8+ pas in de avond tussen 19-21 van DHL, ook bij Samsung zelf besteld.oertje schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 14:42:
Tussen 9 en 18 uur zeiden ze gisteren aan de telefoon, dus wacht nog geduldig lololPhusebox schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 15:04:
[...]
Heb je niet online gecheckt? Bij mij kwam de S8+ pas in de avond tussen 19-21 van DHL, ook bij Samsung zelf besteld.
Ook geen sms of mail? Ik heb namelijk al een mailtje en een SMS ontvangen.g3 schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 14:48:
Nog niks van Tele2
Nee, ik heb wel pas 12 sept besteld... ik had hem namelijk eerst bij Coolblue in bestelling.SkullboyNL schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 16:48:
[...]
Ook geen sms of mail? Ik heb namelijk al een mailtje en een SMS ontvangen.
Nou ja even geduld nog. Ik denk dat Tele2 niet superveel toestellen heeft ontvangen...
[ Voor 8% gewijzigd door g3 op 15-09-2017 16:52 ]
Kreeg vanochtend om 09:22 mail van Tele2. Gelijk afspraak met OPD gemaakt voor morgen. Geen ramp dat het vandaag niet is geworden want ik was toch niet de hele dag thuis.
Geen idee hoeveel toestellen Tele2 heeft gekregen, maar ze leveren wel uit op order. Dus het kan zijn dat mensen die laat de pre-order hebben geplaatst het toestel later krijgen. Ik heb zelf op 28 augustus besteld, ruim op tijd dus. Wellicht is het sneller als je naar een Tele2 winkel gaat.
Geen idee hoeveel toestellen Tele2 heeft gekregen, maar ze leveren wel uit op order. Dus het kan zijn dat mensen die laat de pre-order hebben geplaatst het toestel later krijgen. Ik heb zelf op 28 augustus besteld, ruim op tijd dus. Wellicht is het sneller als je naar een Tele2 winkel gaat.
Ik kreeg om 09:29 een mail en om 09:33 ook nog een SMS. Ik heb hem besteld op 4 september.Rutger Mulder schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 18:42:
Kreeg vanochtend om 09:22 mail van Tele2. Gelijk afspraak met OPD gemaakt voor morgen. Geen ramp dat het vandaag niet is geworden want ik was toch niet de hele dag thuis.
Hoop dat ze morgen een beetje op tijd zijn.
Nou ik heb net een pakketje van belsimpel gehad met een Note 8 met EAN 8806088994550 oftewel de SM-N950FZKDPHN dualsim note 8. Deze valt dus volgens de site van samsung binnen de DeX actie. Ook heb ik belsimpel gisteren gemaild en het lijkt dat ze deze keer wel binnen de actie vallen:Cheezborger schreef op donderdag 14 september 2017 @ 11:28:
[...]
Met de cashback van de S7/S7 Edge van Samsung vorig jaar was Belsimpel inderdaad ook niet aangesloten bij de actie.
Bedankt voor je e-mail aan Belsimpel.nl.
Het klopt dat je bij aankoop van een Note 8 via Belsimpel.nl een DeX-station cadeau krijgt. Meer informatie over de actie vind je in de onderstaande link:
https://www.belsimpel.nl/...g-galaxy-note-8/overzicht
Mocht je verder nog vragen hebben, neem dan gerust contact op.
Met vriendelijke groet,
Mark xxxxxxxxxx
Klantenservice Belsimpel.nl
Ook bij Tele2 besteld op 12 september, nog geen bericht ontvangen. Op de site van Tele2 staat inmiddels echter wel dat het toestel op voorraad is...
prijs is nu ook omhoog gegaan € 864 was 816pietrucci schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 21:00:
Ook bij Tele2 besteld op 12 september, nog geen bericht ontvangen. Op de site van Tele2 staat inmiddels echter wel dat het toestel op voorraad is...
[ Voor 50% gewijzigd door freeewillie op 15-09-2017 21:34 ]
Zou het de eerste Samsung telefoon worden die alleen maar duurder wordt?
Jezus.. niet zien aankomen. Ik denk dat ze naar de concurrenten hebben gekeken en de prijs daardoor hebben verhoogd. Los is ie gewoon 999 nog steeds.freeewillie schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 21:19:
[...]
prijs is nu ook omhoog gegaan € 864 was 816
Bij mij voorspelden ze een bezorgtijd tussen 09:00 en 13:15 uur. Maar ik kreeg net een mailtje dat ze de bezorgtijd al iets konden aanscherpen, nu tussen 9:32 en 11:32 uur. Erg netjes dit. Dat scheelt een hoop wachten en dan heb ik em mooi vroeg op de dag al.SkullboyNL schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 18:51:
[...]
Ik kreeg om 09:29 een mail en om 09:33 ook nog een SMS. Ik heb hem besteld op 4 september.
Hoop dat ze morgen een beetje op tijd zijn.
De prijzen van Tele2 gaan ook al omhoog bij de andere webwinkels. Bij sommige staan er nog oude prijzen bij en/of is het nog niet goed geupdate. Zo zie ik bij mobiel.nl dat de Note 864 euro is als je direct betaald, maar wanneer je alles leent kost ie maar €33/maand zonder bij betaling, wat neer komt op €792 euro. Dit werkt alleen bij het Tele2 abo met 1 of 5 GB, bij de duurders abo's is het toestel ook duurder...freeewillie schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 21:19:
[...]
prijs is nu ook omhoog gegaan € 864 was 816
Zo goedkoop was hij eerst niet, lijkt me een prijs fout. Helaas geen pre-order DeX meer als je nu koopt.
[ Voor 27% gewijzigd door Rutger Mulder op 16-09-2017 00:42 ]
Ik had ook besteld bij Samsung, en zou ook geleverd worden via DHL.
Omdat ik wist dat ik niet altijd thuis ben, heb ik het pakketje laten bezorgen op een afhaal punt.
Kreeg een sms, en pakketje binnen.
Note 8 en Dex station met accessoires netjes ontvangen
Omdat ik wist dat ik niet altijd thuis ben, heb ik het pakketje laten bezorgen op een afhaal punt.
Kreeg een sms, en pakketje binnen.
Note 8 en Dex station met accessoires netjes ontvangen
oertje schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 14:42:
Lenovo Legion 5 17IMH05H | Intel Core i7-10750H| 16 GB DDR4 | Toshiba Solid State Disk (M.2) 512GB+ Samsung 870 EVO 2,5 inch 4TB| 1080p | GeForce GTX 1650 Ti| backlit keyboard @ 04-09-2021
Tip: Bij mobiel.nl is ie nog steeds 'slechts' 786 euro icm verlenging, bij tele2 is het inmiddels zowat 100 euro( incl aansluitkosten) duurder.
Bericht ontvangen van Tele2, ze komen 'm zondagochtend brengen beloven ze mij!
hier ook niks van tele2freeewillie schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 10:55:
nog geen bericht van tele2
Ik heb op 5 september een preorder geplaatst bij Tele2 en gisterochtend een bezorgafspraak gemaakt voor levering vandaag. Helaas zojuist bericht ontvangen van OPD dat ze het toestel nog niet ontvangen hebben en niet kunnen uitleveren.
Zijn er meer mensen die dit bericht gehad hebben, of heb ik gewoon pech?
Zijn er meer mensen die dit bericht gehad hebben, of heb ik gewoon pech?
Ik heb zelf eind augustus (29) besteld, en krijg hem vandaag tussen 16:01 en 17:30 binnen dus het is nu puur geduld!
Veel plezier ermee!Tunestwo schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 16:01:
Ik heb zelf eind augustus (29) besteld, en krijg hem vandaag tussen 16:01 en 17:30 binnen dus het is nu puur geduld!
10 sept besteld bij Tele2, mij lopende contract bij Tele2 was al tijdje overdue. Helaas nog geen berichtje gekregen dat ie bezorgd kan worden.
Raar, mij bestelling werd pas door Tele2 bevestigd op 13 september en toch kreeg ik al op 15 september bericht dat ik een afspraak kon maken. Staat nu voor zondag morgen...
enkele sim uitvoering

dual sim uitvoering

dual sim uitvoering

[ Voor 13% gewijzigd door freeewillie op 17-09-2017 10:38 . Reden: foto link aangepast ]
Echt? Ik heb nog niks gehoord. Ja de mail dat het nog even kan duren die wel. En heb je m al binnen? Is het idd dual sim?pietrucci schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 20:19:
Raar, mij bestelling werd pas door Tele2 bevestigd op 13 september en toch kreeg ik al op 15 september bericht dat ik een afspraak kon maken. Staat nu voor zondag morgen...
Thnx!
Yes, plus op dual sim toestellen staat er ook DUOS aan de achterkant.freeewillie schreef op zondag 17 september 2017 @ 10:35:
enkele sim uitvoering
[afbeelding]
dual sim uitvoering
[afbeelding]
Netjes vrijdag alles ontvangen om stipt 17 uur.
Wat een verrassing die mooie tas erbij.
En Dualsim alleen jammer dat of een 2e sim of een sd card dus niet beide...min puntje,
Beep en go app werkt niet op de note 8 jammer ook.....
En Dualsim alleen jammer dat of een 2e sim of een sd card dus niet beide...min puntje,
Ik dacht dat er ruimte was voor de 2 simkaarten plus de opslag.?oertje schreef op maandag 18 september 2017 @ 00:55:
Nope, het is:pappaleone schreef op maandag 18 september 2017 @ 15:59:
[...]
Ik dacht dat er ruimte was voor de 2 simkaarten plus de opslag.?
2 SIM-kaarten OF 1 SIM-kaart & Micro-SD
Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01
de Note 8 staat trouwens op eglobal voor 889€
Maar werkt die versie hier gezien de Regioblokkering van Samsung? Ik zie dat ze daar ook de grijze kleur hebben die hier niet verkocht wordt...Nutral schreef op maandag 18 september 2017 @ 18:17:
de Note 8 staat trouwens op eglobal voor 889€
Cool,gefeli! Welke tas bedoel je?oertje schreef op maandag 18 september 2017 @ 00:55:
Samsung is de S8 nu wel heel hard aan het dumpen. Maakt het voor consumenten niet echt aantrekkelijk om voor de Note 8 te gaan wanneer de S8 plus inclusief inruil maximaal 555 kost.
Wanneer ik mijn Note 4 inruil zelfs maar 450...
Moeten ze toch snel iets aan die Note 8 prijzen gaan doen.
inderdaad, als ik mijn s7 edge inruil kom ik op 280 euro voor de s8 plus, helaas is de s8 bij coolblue niet dual sim. Jammer dat dit niet gedaan word bij de note 8 waar samsung volgens mij dik op verdiend.
Dat zal wel volgend jaar gebeuren, bij release van de S9(+)Phusebox schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 05:55:
Samsung is de S8 nu wel heel hard aan het dumpen. Maakt het voor consumenten niet echt aantrekkelijk om voor de Note 8 te gaan wanneer de S8 plus inclusief inruil maximaal 555 kost.
Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01
Mijn bestelling (nieuw abonnement) bij Tele2 van vorige week donderdag 14 september staat nog steeds op pre-sale. Beetje jammer. Klantenservice slecht benaderbaar. Op twitter kreeg ik een reactie, maar met het rare verzoek om inkomensgegevens te verstrekken via de DM voor een BKR-check terwijl ik onder de €250 zit. DM'en lukt dan weer niet omdat ze me dan weer niet volgen. Schiet voor geen meter op.
Telefonische klantenservice elke keer 10-20+ minuten wachttijd als ik bel. Maar goed, daar staat Tele2 om bekend. Die lage prijs moet ergens vandaan komen.
Nu maar via Facebook proberen contact te krijgen.
Telefonische klantenservice elke keer 10-20+ minuten wachttijd als ik bel. Maar goed, daar staat Tele2 om bekend. Die lage prijs moet ergens vandaan komen.
[ Voor 8% gewijzigd door Cheezborger op 19-09-2017 10:58 ]
Tele2 klantenservice is inderdaad waardeloos. Zelf ervaring mee. Soms sta je 20 minuten in de wacht en wordt de verbinding plotseling verbroken en anders krijg je een of andere student aan de lijn die je van het kastje naar de muur stuurt.Cheezborger schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 10:56:
Mijn bestelling (nieuw abonnement) bij Tele2 van vorige week donderdag 14 september staat nog steeds op pre-sale. Beetje jammer. Klantenservice slecht benaderbaar. Op twitter kreeg ik een reactie, maar met het rare verzoek om inkomensgegevens te verstrekken via de DM voor een BKR-check terwijl ik onder de €250 zit. DM'en lukt dan weer niet omdat ze me dan weer niet volgen. Schiet voor geen meter op.
Hier ook niet te spreken over Tele2. Annuleren is nu ook zonde want dan loop ik de Dex mis. Op twitter reageren ze ook niet op mijn tweet. Op tele2 forum zijn ook al een paar onderwerpen over de gebrekkige levering van de Note8Anoniem: 712338 schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 11:14:
[...]
Tele2 klantenservice is inderdaad waardeloos. Zelf ervaring mee. Soms sta je 20 minuten in de wacht en wordt de verbinding plotseling verbroken en anders krijg je een of andere student aan de lijn die je van het kastje naar de muur stuurt.
[ Voor 8% gewijzigd door g3 op 19-09-2017 12:54 ]
Fijn dat ik niet alleen ben met dit probleem. Op de bestelpagina van Tele2 staat de Note 8 gewoon op voorraad is. Best raar dat pre-orders dan zo lang moeten wachten.g3 schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 12:53:
[...]
Hier ook niet te spreken over Tele2. Annuleren is nu ook zonde want dan loop ik de Dex mis. Op twitter reageren ze ook niet op mijn tweet. Op tele2 forum zijn ook al een paar onderwerpen over de gebrekkige levering van de Note8maar nog niks bekend over hoe en wanneer ze de pre-orders leveren (ook al hebben diverse mensen het wel ontvangen al)
Ik zie net een update op het forum van Tele2:
We verwachten het grootste deel van de pre-order bestellingen eind deze week te leveren.
Helaas lukt het niet om alle bestellingen deze week te leveren.
Klanten die op 21 september 2017 nog geen mail hebben ontvangen voor het maken van een bezorgafspraak, zullen het toestel aankomende week ontvangen.
Check je mail dus goed voor het maken van een bezorgafspraak!
Als het tegenzit ben je dus pas volgende week aan de beurt.
[ Voor 27% gewijzigd door Cheezborger op 19-09-2017 13:04 ]
Iemand met meer info over die regioblokkering want het toestel is bij eglobal €144,05 goedkoper dan de goedkoopste leverancier op Tweakers. €839,99swhnld schreef op maandag 18 september 2017 @ 23:19:
[...]
Maar werkt die versie hier gezien de Regioblokkering van Samsung? Ik zie dat ze daar ook de grijze kleur hebben die hier niet verkocht wordt...
Heeft iemand een tip waar ik de 128GB of de 256GB uithaal of zullen deze varianten niet werken in NL?
Edit: Waarom staat deze leverancier niet in het lijstje van leveranciers op Tweakers?
[ Voor 7% gewijzigd door DDutchman op 19-09-2017 13:42 ]
zo werd het ook beschreven bij de s8+ door tele2,DDutchman schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 13:27:
[...]
Iemand met meer info over die regioblokkering want het toestel is bij eglobal €144,05 goedkoper dan de goedkoopste leverancier op Tweakers. €839,99
Onze Nederlandse collega's van Tweakers hebben Samsung om opheldering gevraagd wat deze regiolock precies inhoudt. Samsung noemt de blokkade een 'consumentenvriendelijke oplossing' om grijze import te voorkomen. De blokkade vervalt volgens Samsung namelijk automatisch op het moment dat er met de smartphone minimaal 5 minuten wordt gebeld met een simkaart uit de regio waarvoor het toestel is bedoeld. Na het automatisch vervallen van de regiolock kan het toestel volgens Samsung overal ter wereld met iedere simkaart gebruikt worden.
Bron
ook de 14 besteld en zit ook nog op bericht tele2 van opd te wachten, twitter reageert supertraag, behalve toen ze dachten hij wil note8 kopen toen gelijk reactie.
maar houd er er rekening mee dat ze in een andere regio misschien andere freq gebruiken ,
pricewatch tweakers

eglobal

dit staat ook op forum tele2

[ Voor 30% gewijzigd door freeewillie op 19-09-2017 16:27 . Reden: toevoeging extra info ]
Pff balen zeg. volgende week pas vrees ik. (ik kan het forumbericht van Tele2 niet vinden overigens)Cheezborger schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 12:58:
[...]
Fijn dat ik niet alleen ben met dit probleem. Op de bestelpagina van Tele2 staat de Note 8 gewoon op voorraad is. Best raar dat pre-orders dan zo lang moeten wachten.
Ik zie net een update op het forum van Tele2:
We verwachten het grootste deel van de pre-order bestellingen eind deze week te leveren.
Helaas lukt het niet om alle bestellingen deze week te leveren.
Klanten die op 21 september 2017 nog geen mail hebben ontvangen voor het maken van een bezorgafspraak, zullen het toestel aankomende week ontvangen.
Check je mail dus goed voor het maken van een bezorgafspraak!
Als het tegenzit ben je dus pas volgende week aan de beurt.
https://forum.tele2.nl/ac...msung-galaxy-note-8-67224g3 schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 15:41:
[...]
Pff balen zeg. volgende week pas vrees ik. (ik kan het forumbericht van Tele2 niet vinden overigens)
ben ik ook bang voor
ook zo raar net gebeld met tele2, zegt medewerker tele2 website op voorraad maar die van u staat op preorder , wat ????
[ Voor 44% gewijzigd door freeewillie op 19-09-2017 17:39 ]
Tele2 vast te populair geweest. Ze hebben niet voor niks de prijs verhoogd.
Ja daar lijkt het idd op. Alleen raar dat ze op hun site doodleuk melden dat de Note 8 op voorraad is.Rutger Mulder schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 19:16:
Tele2 vast te populair geweest. Ze hebben niet voor niks de prijs verhoogd.
Leveranciers bij Tweakers in de lijst zullen moeten betalen om in die lijst te komen / betalane via een refernece code dat de klant aangebracht is, zo verdient Tweakers.net een deel van hun geld.DDutchman schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 13:27:
[...]
Iemand met meer info over die regioblokkering want het toestel is bij eglobal €144,05 goedkoper dan de goedkoopste leverancier op Tweakers. €839,99![]()
Heeft iemand een tip waar ik de 128GB of de 256GB uithaal of zullen deze varianten niet werken in NL?
Edit: Waarom staat deze leverancier niet in het lijstje van leveranciers op Tweakers?
Maar terug, eGlobal, iemand idee of de telefoons hier zullen werken?
Ze hebben hem niet op voorraad hoor. Alle telefoons staan op voorraad maar dat is meestal niet het geval. Er is al vaak genoeg geklaagd bij Tele2 op het forum dat het niet klopt. Zelf zeggen ze dat het om een voorraad fout gaat. Maar de mensen op het forum zeggen dat het gewoon een verkoop manier is.g3 schreef op woensdag 20 september 2017 @ 09:48:
[...]
Ja daar lijkt het idd op. Alleen raar dat ze op hun site doodleuk melden dat de Note 8 op voorraad is.
Goed om te weten. Laatste keer dat ik bij Tele2 iets koop. Heb nu al spijt dat ik Coolblue geannuleerd heb maar om nou 140 euro meer te betalen en de Dex mis te lopen vind ik ook zonde.SkullboyNL schreef op woensdag 20 september 2017 @ 09:56:
[...]
Ze hebben hem niet op voorraad hoor. Alle telefoons staan op voorraad maar dat is meestal niet het geval. Er is al vaak genoeg geklaagd bij Tele2 op het forum dat het niet klopt. Zelf zeggen ze dat het om een voorraad fout gaat. Maar de mensen op het forum zeggen dat het gewoon een verkoop manier is.
Update: net mail van OPD binnen, afspraak voor morgen staan nu.
[ Voor 5% gewijzigd door g3 op 20-09-2017 11:29 ]
[ Voor 12% gewijzigd door freeewillie op 20-09-2017 16:24 . Reden: pfffffffffffffffffff opd ]
Ik heb hem de dag voordat het toestel uitkwam 14 september besteld en gewoon keurig uitgeleverd 15 september. Als je deze pech hebt kan ik je vertellen dat het bij alle providers wel eens misgaat, heb het zelf een keer bij Vodafone gehad.g3 schreef op woensdag 20 september 2017 @ 10:52:
[...]
Goed om te weten. Laatste keer dat ik bij Tele2 iets koop. Heb nu al spijt dat ik Coolblue geannuleerd heb maar om nou 140 euro meer te betalen en de Dex mis te lopen vind ik ook zonde.
Update: net mail van OPD binnen, afspraak voor morgen staan nu.
Ik kon kiezen tussen de NOTE of de s8+. Uiteindelijk de twee toestellen met elkaar vergeleken. De note heeft een dual camera, 2 gb geheugen meer en een stylus. De note heeft wel een mindere batterijcapaciteit dan de s8+ en uiteindelijk betaal je 300 euro meer voor de note 8. Dus ik vraag me af waarom mensen hier toch de note 8 willen? Puur voor de stylus?
Kijk deze eens:bigdaddy1993 schreef op donderdag 21 september 2017 @ 03:52:
Ik kon kiezen tussen de NOTE of de s8+. Uiteindelijk de twee toestellen met elkaar vergeleken. De note heeft een dual camera, 2 gb geheugen meer en een stylus. De note heeft wel een mindere batterijcapaciteit dan de s8+ en uiteindelijk betaal je 300 euro meer voor de note 8. Dus ik vraag me af waarom mensen hier toch de note 8 willen? Puur voor de stylus?
[ Voor 7% gewijzigd door metallicattim op 21-09-2017 08:21 ]
vanmorgen 07:23 mail opd eerste keuze datum zaterdag
tele zij wij leveren de s8+ niet als dual en op de website samsung vragen ze 799 voor de dual sim dus voor 17 euro meer nu de note 8
verschil is minder s8+ was 672 en note8 was 816 dus verschil 144 euro, s8+ maar terug gestuurd werd door tele2 uitgeleverd als enkele sim versie , en heb nu de dual note versie besteld.bigdaddy1993 schreef op donderdag 21 september 2017 @ 03:52:
tele zij wij leveren de s8+ niet als dual en op de website samsung vragen ze 799 voor de dual sim dus voor 17 euro meer nu de note 8
[ Voor 98% gewijzigd door freeewillie op 21-09-2017 09:44 . Reden: extra info ]
Klopt maar door de terugback actie ben je totaal ongeveer 300 goedkoper uit met de s8+ dan de note 8
er staat je krijgt 100 euro meer inruil voor voor je toestel , dus dat wil niet zeggen dat iedereen 300 euro krijgt.bigdaddy1993 schreef op donderdag 21 september 2017 @ 14:59:
Klopt maar door de terugback actie ben je totaal ongeveer 300 goedkoper uit met de s8+ dan de note 8
Note kost 864 euro. S8+ kost 672 euro - 100 euro = 571 euro.
864-571 = 293 euro goedkoper.
864-571 = 293 euro goedkoper.
En ze hebben de blauwe 256 GB versie...Geert1976 schreef op donderdag 21 september 2017 @ 18:03:
Inmiddels is de Note 8 via eGlobal al gezakt naar €831
Interessant genoeg hebben ze zowel de N950FD (EU versie met Exynos processor) als de N9500 (China versie met Qualcomm processor) en beide zouden unlocked zijn en hier werken op alle netwerken.
Als ik de shopreviews lees, ga ik daar niks bestellen. Wees gewaarschuwd
onzin!pvtonger schreef op donderdag 21 september 2017 @ 19:00:
Als ik de shopreviews lees, ga ik daar niks bestellen. Wees gewaarschuwd
Zeer veel tweakers (waar onder ik, zei de gek) die hier al Samsung's, LG's en andere telefoons hebben besteld met prima geleverde toestellen.
Even een vraagje, heb net de s8+ een week in huis. Is het mogelijk om de telefoon om te ruilen bij Tele 2 voor een note 8? Er staat dat ik een bedenktermijn heb van twee weken maar heb de s8+ al een week gebruikt..
Nog even een kleine toevoeging op eGlobal, er waren hiervoor wat berichten m.b.t. de regiolock van Samsung, na contact gehad te hebben met eGlobal hebben zij gezegd dat de Note 8 modellen die zij verkopen (ook de kleuren/modellen die normaal hier niet verkrijgbaar zijn) out of the box werken op NL netwerken.Geert1976 schreef op donderdag 21 september 2017 @ 18:03:
Inmiddels is de Note 8 via eGlobal al gezakt naar €831
als hij er als nog nieuw uitziet geen probleem, wel even fabrieks reset geven zodat al je data er vanaf is.bigdaddy1993 schreef op donderdag 21 september 2017 @ 19:44:
Even een vraagje, heb net de s8+ een week in huis. Is het mogelijk om de telefoon om te ruilen bij Tele 2 voor een note 8? Er staat dat ik een bedenktermijn heb van twee weken maar heb de s8+ al een week gebruikt..
ruilen zullen ze wel niet doen, maar je krijgt geld terug voor s8+
[ Voor 14% gewijzigd door freeewillie op 22-09-2017 12:23 . Reden: extra info ]