De tractor barn doet dat ook trouwens, dat je weer kunt combineren met de silo. Dus er is al standaard 100% productie, dan 200% extra van de tractor barn, nog eens 100% extra van de silo, en uiteindelijk daar bovenop nog 2 extra producten elke derde cyclus. Laten we zeggen dat een boerderij er standaard 1 minuut over doet om een ton te produceren. Bij 400% productiviteit is dat dus 15 seconden. Maar, daar komt dus die "onzichtbare" extra productie bovenop. Drie cyclussen = 45 seconden = 5 producten. Dus eigenlijk 9 seconden per ton product. Ik zeg onzichtbaar omdat het productieoverzicht van de boerderij nog enkel 15 seconden per ton aan zal geven.
Toch wel iets dat ze mogen patchen imo. Ik had op een gegeven momenten echt tonner overschot aan graan ondanks dat ik alles netjes had afgestemd. Bleek dus die extra productie te komen. niet erg duidelijk in het spel vind ik.
Edit: Bij bovenstaande reken ik nu trouwens met 1 ton product per 10 seconden, wel zo makkelijk. Dan elke derde boederij bouw ik er 2 extra fabrieken bij. Als een fabriek dus 1 ton per minuut consumeert kan je 6 fabrieken per boederij voorzien. Bouw je een zevende, dan consumeer je 1 ton per ~8,5 seconden, wat uit balans is met de boerderij. Maar als je 3 boerderijen hebt produceer je 1 ton per 3 seconden. 60/3=20 fabrieken ipv de 18 die je anders had gebouwt. Zo gaat niks verloren.
Is natuurlijk wel lastiger als je ook fabrieken aan het boosten bent, maar dezelfde rekenmethode kan worden toegepast. .
[
Voor 25% gewijzigd door
Rezania op 20-12-2022 18:37
]
AMD Ryzen 7 5800X3D • Gigabyte X570 Aorus Elite • Corsair Vengeance LPX 2x16 GB 3600 Mhz • ASRock Radeon RX 6800 • Samsung 980 1TB • Samsung 980 Pro 2TB • WD Blue 1TB • Corsair RM850 Gold • Fractal Define R6 Closed