€349 bij coolblue met 2 controllers (en dan heb je wel service).imhumannature schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 21:16:
Die PS4 is in verhouding best wel cheap eigenlijk.
Edit: nvm, dat is een slim.
[ Voor 6% gewijzigd door miicker op 30-08-2017 21:20 ]
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
welke wedstrijd en waar, en met welke meme?
Je liet me schrikken. Zat al te wachten op deze deal. Lol.miicker schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 21:19:
[...]
€349 bij coolblue met 2 controllers (en dan heb je wel service).
Edit: nvm, dat is een slim.
http://nl-nl.forum.ibood....-page-167/#comment-790191miicker schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 21:21:
[...]
iBood forum, doen ze altijd wedstrijdjes om leuke 20 euro vouchers voor tijdens de hunt of na de hunt. Zelfs een p8 lite voor de leukste voicemail. Vorige hunts gingen er zelfs dozen weg. Leukste deel van de hunt vind ik zelf.
http://nl-nl.forum.ibood.com/products/452-hunt-nl-be-29-augustus-2017/comment-page-167/#comment-790190 de wedstrijd daarop met deze mememiicker schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 21:21:
[...]

ora et labora
Edit: @miicker Je had inmiddels zelf al ge-edit.wouzer1977 schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 21:21:
[...]
Je liet me schrikken. Zat al te wachten op deze deal. Lol.
[ Voor 41% gewijzigd door imhumannature op 30-08-2017 21:25 ]
Heb hier toch hartelijk om gelachenJaïr.exe schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 20:02:
Aangezien de arrow doos voorbij kwam: http://www.captiongenerator.com/669582/iBood-inzending
*youimhumannature schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 21:25:
[...]
Edit: @miicker Je had inmiddels zelf al ge-edit.
Jokes on you!
Heb de pro besteld bij de hunt. Was mijn oude ps4 kwijtgeraakt door brand. Een eikel vond het nodig om onze auto in brand te steken onder de carport. Daardoor alles kwijtgeraakt.imhumannature schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 21:25:
[...]
Edit: @miicker Je had inmiddels zelf al ge-edit.
waar zag je dat?roald98 schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 21:28:
ibood chat geeft stil hint dat dr een box aan gaat komen
Jij woont in je auto?wouzer1977 schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 21:28:
[...]
Heb de pro besteld bij de hunt. Was mijn oude ps4 kwijtgeraakt door brand. Een eikel vond het nodig om onze auto in brand te steken onder de carport. Daardoor alles kwijtgeraakt.
Edit: carport

[ Voor 3% gewijzigd door imhumannature op 30-08-2017 21:29 ]
een stereo box of echte box?roald98 schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 21:28:
ibood chat geeft stil hint dat dr een box aan gaat komen
http://nl-nl.forum.ibood....-page-168/#comment-790218
joost gerealteerde opmerkingen van mods maar het kan vnv laat ook pas zijn
zulke dingen:
Joost roept:
Ik heb ook nog wat kussens, een LG tv en gaming keyboard…
berichtje over het keyboard klopte in ieder geval.roald98 schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 21:30:
[...]
http://nl-nl.forum.ibood....-page-168/#comment-790218
joost gerealteerde opmerkingen van mods maar het kan vnv laat ook pas zijn
zulke dingen:
Joost roept:
Ik heb ook nog wat kussens, een LG tv en gaming keyboard…
ben zelf alleen net telaatTerrorSource schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 21:38:
[...]
berichtje over het keyboard klopte in ieder geval.
Is een erg instap gaming toetsenbord. Geen mechanische toetsen. Doch voor een aardige prijs
ik game nu met een ouderwets apple toetsen bord (wel de mechanische) dus is wel tijd voor vernieuwingMineMine schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 21:41:
[...]
Is een erg instap gaming toetsenbord. Geen mechanische toetsen. Doch voor een aardige prijs
Ja, de SSD wordt geleverd en niet de iPhone.ShierraWhiskey schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 21:42:
Is er al wat bekend over de Iphone ssd mix-up?
ze leveren de ssd ipv de iphone heb ik ergens gelezen hierShierraWhiskey schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 21:42:
Volgens mij zouden ze de ssd's opsturen en niet de iphone SEShierraWhiskey schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 21:42:
Huidige setup : I5-4460 @ 3.2GHz -ASRock B85M Pro4 - MSI Radeon R9 280 Gaming 3G - Crucial MX100 256GB SSD - Crucial Ballistix 8GB 1600mhz - CoolerMaster N300 - Gelid Solutions Tranquillo Rev.2
vraag het op het forum van ibood (chat optie aan een mod)ShierraWhiskey schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 21:42:
roald98 schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 21:42:
[...]
ik game nu met een ouderwets apple toetsen bord (wel de mechanische) dus is wel tijd voor vernieuwing
fingers crossedMineMine schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 21:43:
[...]
Begrijpelijk. Ik denk niet dat er deze hunt nog een mechanische komt. Die logitech mssn nog wel een keer?
beetje offtopic maar zoniet heb je nog advies voor een betaalbare gaming toetsenbord
op mijn PayPal bon (email) staat gewoon iphone, staan we niet gewoon in ons recht om een iphone te eisen?piqueno11 schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 21:42:
[...]
Volgens mij zouden ze de ssd's opsturen en niet de iphone SE
Krijg de melding, bedankt voor uw bestelling. Heb alleen niet betaald :-)
Heb pas 1 keer eerder iets van Ibood gekocht, deed ik met paypal. Gebruikt Ibood dan history?
Beetje vaag wel.
edit: Krijg een mail van Ibood dat ik paypal betaald heb. Heb nog wel 2 factor authentication aan staan op paypal
[ Voor 20% gewijzigd door [Roland] op 30-08-2017 21:48 ]
Je kunt 1click payment aangezet kunnen hebben, maar geen mail van PayPal = geen betaling.[Roland] schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 21:46:
Heb de LG gekocht, althans dat denk ik.
Krijg de melding, bedankt voor uw bestelling. Heb alleen niet betaald :-)
Heb pas 1 keer eerder iets van Ibood gekocht, deed ik met paypal. Gebruikt Ibood dan history?
Beetje vaag wel.
hoe zet je dat aan?GabberPiet schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 21:47:
[...]
Je kunt 1click payment aangezet kunnen hebben, maar geen mail van PayPal = geen betaling.
Dat zal ik dan ooit per ongeluk gedaan hebben. voor nu wel handigGabberPiet schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 21:47:
[...]
Je kunt 1click payment aangezet kunnen hebben, maar geen mail van PayPal = geen betaling.
Uhmz ik heb er zelf niet zo veel verstand van. Vroeguuh ooit eens de oude g15 gehad.roald98 schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 21:42:
[...]
ik game nu met een ouderwets apple toetsen bord (wel de mechanische) dus is wel tijd voor vernieuwing
Nu heb ik de Coolermaster storm set. (lijkt op dit: pricewatch: Cooler Master Devastator II - Gaming Gear Combo (Red version, Qwe...
Werkt aardig. alleen de keys zijn wel goed hoorbaar. (Tot frustratie van een ander)
Dus je kan voor budget zeker gaan voor die g ivm met programmeerbare toetsten. (hopelijk doet ibood het dan ook nog eens mee sturen.) Al heb ik dat nooit gebruikt.
Eigenlijk zou een chromecast audio wel mooi zijn
Kan via deze link: http://www.ibood.com/nl/n...-box-en-klik-betalen.html
Je betaalt eenmalig €0.05 voor een dummy-artikel (gewoon zodat ze PayPal autorisatie hebben), alleen nog aanvinken bij PayPal: stay logged in for a faster checkout.
Daar zijn ze danJaïr.exe schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 21:43:
YESS! ZE GAVEN GEHOOR AAN MIJN VERZOEK, DAAR KOMEN MIJN KUSSENS!!!!11
thnxxericje627 schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 21:52:
[...]
Kan via deze link: http://www.ibood.com/nl/n...-box-en-klik-betalen.html
Je betaalt eenmalig €0.05 voor een dummy-artikel (gewoon zodat ze PayPal autorisatie hebben), alleen nog aanvinken bij PayPal: stay logged in for a faster checkout.
Die zijn er nuJaïr.exe schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 21:43:
YESS! ZE GAVEN GEHOOR AAN MIJN VERZOEK, DAAR KOMEN MIJN KUSSENS!!!!11
Gekocht en met de 20 euro voucher, dus 3.95 totaal voor 2 luxe kussens
Is het een beetje aan te raden? Ze zijn wel bestand allergie problemen i see.Jaïr.exe schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 21:59:
[...]
zijn het echt goede kussens dan? ik heb daar geen kaas van gegeten.Jaïr.exe schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 21:59:
[...]
Zijn gevuld met synthetische bolletjes. Geen veren.ShierraWhiskey schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 22:00:
[...]
zijn het echt goede kussens dan? ik heb daar geen kaas van gegeten.
iBOOD verkoopt sowieso altijd 2 bepaalde producten voor een goede prijs/kwaliteit: bestek en beddengoed.ShierraWhiskey schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 22:00:
[...]
Ik koop ze zelf ook altijd via iBood. Lekker stevig, maar toch zacht. Ideaal voor dat geld. Desnoods voor op de logeerkamerShierraWhiskey schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 22:00:
[...]
verder vind ik het assortiment van de "hunt" deze ronde ook niet echt ruim
404 Signature not found
Iets anders, is het niet mogelijk om koopjes na de hunt te bundelen voor 1 pakket ofzo? Zit nu al 5x 5 euro of meer verzendkosten te betalen

Zie nu ineens dat mijn adres nog fout stond
had ik dus ook helaas
[ Voor 7% gewijzigd door Yorinn op 31-08-2017 08:05 ]
en stick er vervolgens in, hier hangt hij op de captcha
Wil eigenlijk nog wel zon setje osram lampies, natuurlijk net gemist...
[ Voor 4% gewijzigd door Yorinn op 31-08-2017 08:05 ]
Battle.net Spud#2543
idem hierRayOmac schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 22:05:
loop vast op de captcha
404 Signature not found
dit is al de 4x keer vandaag. ik hou er mee opRayOmac schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 22:05:
loop vast op de captcha
hier ook... daarna nieuw product paginaRayOmac schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 22:05:
loop vast op de captcha
Ik stop er mee
[ Voor 13% gewijzigd door jesse111 op 30-08-2017 22:07 ]
Same here.miicker schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 22:06:
Vermoed dat dit de laatste was, helaas. Volgende keer beter
Tot de volgende!
Die kussens heb ik in 2013 of iets gekocht. zijn zijn wat groot/hard. Maar je kunt dat gelukkig zelf aanpassen door er gewoon wat van dat spul (lijkt wel op watjes) uit te halen. Prima kussens.MineMine schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 22:03:
Op jullie advies de kussens gekocht.![]()
Zie nu ineens dat mijn adres nog fout stondmaar even hersteld daarna
Cogitationis poenam nemo patitur
Die is zojuist geweestroald98 schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 22:08:
komt volgens de app nog een keer de boxen
Huidige setup : I5-4460 @ 3.2GHz -ASRock B85M Pro4 - MSI Radeon R9 280 Gaming 3G - Crucial MX100 256GB SSD - Crucial Ballistix 8GB 1600mhz - CoolerMaster N300 - Gelid Solutions Tranquillo Rev.2

Komt omdat jij de hele dag op je mobiel zitBullet NL schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 22:08:
Dat vastlopen doet de website bij mij al de hele dag.... Ik had wel 4 dozen kunnen kopen... Zo is de lol er een beetje af...
404 Signature not found

Dat is de lol er ook van, maar wanneer je steeds een website fail voor je neus krijgt..... Tja....
Cogitationis poenam nemo patitur
ik ging alleen ff pissenangeluss schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 22:11:
Damn, 2e keer terug komen van iets te eten en gepasseerd
Was dit de laatste box? Komt er nog een koptelefoon?
Ik mag geen centjes meer uitgeven van m'n vriendin.. Xbox One X en een nieuwe tattoo vrijdag is blijkbaar teveel geld binnen 1 maandSMSfreakie schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 22:11:
Jammer :-P dan steek ik mn centjes wel in een andere deal.. vakantie of dagjeweg etc

Wat voor een melding kreeg je als ik vragen mag?roald98 schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 22:11:
[...]
nee kreeg vlak daarna een nieuwe melding
We waren speciaal aan het wachten totdat jij m peerde om de dozen erop te gooien muahahahaangeluss schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 22:11:
en nou vraagt de mijne zich af waarom ik lachen moestBlazeMuis schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 22:11:
[...]
Ik mag geen centjes meer uitgeven van m'n vriendin.. Xbox One X en een nieuwe tattoo vrijdag is blijkbaar teveel geld binnen 1 maand
404 Signature not found
Kzal straks nog eens weg gaan om jullie een plezier te doenJaïr.exe schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 22:12:
[...]
We waren speciaal aan het wachten totdat jij m peerde om de dozen erop te gooien muahahaha
Ging gelijk in error, denk dat mensen die op een normale manier op de buttons klikken (waaronder ik) sowieso geen kans maken.angeluss schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 22:11:
Beetje zonde van de tijd dit.
scoor vanavond nog een box stond er inpiqueno11 schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 22:12:
[...]
Wat voor een melding kreeg je als ik vragen mag?
Ik ben benieuwd. Twee tal kussen erbij is nooit verkeerd. Kan altijd nog gebruiken voor een kussengevechtFleximex schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 22:07:
[...]
Die kussens heb ik in 2013 of iets gekocht. zijn zijn wat groot/hard. Maar je kunt dat gelukkig zelf aanpassen door er gewoon wat van dat spul (lijkt wel op watjes) uit te halen. Prima kussens.
Dan vermoed ik echt dat jij die pushmelding gewoon later heb ontvangen. Als ik t goed heb was de melding "maak ons trots, scoor een box" of iets in die zin. En daarna kwam die box.
Dus ik denk dat 't klaar is
ik kreeg het +- 2 min na de box binnnen maar kan aan mn mob liggen dan

Dit.piqueno11 schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 22:18:
[...]
Dan vermoed ik echt dat jij die pushmelding gewoon later heb ontvangen. Als ik t goed heb was de melding "maak ons trots, scoor een box" of iets in die zin. En daarna kwam die box.
Dus ik denk dat 't klaar is
Vlak voor de box kwam het, dus denk dat het de laatste was.
Dit topic is gesloten.
• Slowchat is alleen toegestaan tijdens de hunt.
• Het bespreken van scripts, in welke vorm dan ook, is NIET de bedoeling in dit topic, noch ergens anders op Tweakers.
• Vragen naar kortingscodes, in welke vorm dan ook, is niet de bedoeling op Tweakers.
• Als je iets post zorg dan wel dat je post enige toegevoegde waarde heeft. Een post als "NEXT" of "combobreaker" voegt niets toe. Overtredingen zullen direct bestraft worden met een dagban.
• Dit topic kan na de hunt gebruikt worden voor discussie over de hunt en over de geleverde producten.
• Heb je feedback op het topic of klachten over een persoon in het topic, maak dan een TopicReport aan
Ruilen / verkoop is NIET de bedoeling in het topic, maak daarvoor gebruik van Vraag & Aanbod en/of https://docs.google.com/s...DJxodM/edit#gid=605704453