Buitenlandse TV Series 2017-2018 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 17 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remycuber
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 02-01 13:17
"The end of the f ** king world" op Netflix kan ik zeker aanraden. 8 afleveringen van ieder 20 minuten.
97% op Rotten Tomatoes en ik sluit me daar bij aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ik kom er net achter dat Bron/Broen 2 spinoffs/remakes/hoejezeookwiltnoemen heeft gekregen: IMDB: The Bridge (TV Series 2013–2014) en IMDB: The Tunnel (TV Series 2013– )

Zijn die - Clémence Poésy en Annabeth Gish buiten beschouwing gelaten O-) - enigszins kijkbaar? Vergeleken met de Zweedse versie bedoel ik dan.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadream
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-09 10:05
Verwijderd schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 15:36:
wat trailertjes van aankomende sf / fantasy series:

Altered Carbon (Netflix) - YouTube: ALTERED CARBON Trailer 2 (2018) Netflix

The Terror (AMC) - YouTube: THE TERROR Official Trailer #2 "This Place Wants Us Dead" ...

Counterpart (Starz) - YouTube: Counterpart | New Series | STARZ

Castle Rock (Hulu) - YouTube: CASTLE ROCK Official Trailer (2018) J.J. Abrams, Stephen King TV Sho...

Ik weet niet of ze hier al voorbijgekomen waren, zit leuk spul tussen.
Oh die Altered Carbon ziet er super uit, Joel Kinnaman altijd goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Charmed reboot gets CW pilot order, adds 'feminist' story line
The Charmed reboot just landed a pilot order at The CW — plus has some really intriguing new story details.

The update the 1998 fan favorite about a trio of sisters who are powerful witches will now have a rather progressive and topical take. Here’s the network’s official new description for the new incarnation of Charmed: “This fierce, funny, feminist reboot of the original series centers on three sisters in a college town who discover they are witches. Between vanquishing supernatural demons, tearing down the patriarchy, and maintaining familial bonds, a witch’s work is never done.”

In another shakeup, the reboot will be set in the present day. When The CW first announced the Charmed reboot last year the plan was to make it a prequel series to The WB original and set in the 1970s. That plan has now been scrapped.

By setting the new series in the present day, it also opens up the possibility of appearances — or even series regular roles? — by the show’s original cast members (such as Shannen Doherty, Alyssa Milano, Holly Marie Combs, and Rose McGowan).

Writers Jessica O’Toole and Amy Rardin (Jane the Virgin) are writing the script.

The CW also ordered a pilot for a project called Dead Inside, which … is really something. Have fun with this description: “After surviving an explosion that killed her hotshot detective big brother, an underachieving beat cop starts seeing his ghost, flipping their sibling dynamic on its head and allowing her to truly live her life for the first time, as they work together to help crime victims both living and dead, and figure out the unfinished business keeping his spirit on Earth.”

So, yes, it’s mismatched cops, except one is alive and the other dead! How is The CW not calling this Good Cop, Dead Cop? Or I See Dead Police? No?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 16:06
"Feminist story line"... Betekent dat dat die hulpeloze wijven niet elke keer Leo gaan roepen als ze het zelf niet aan kunnen? ;)

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-09 21:30

Deathchant

Don't intend. Do!

dreamscape schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 10:20:
"Feminist story line"... Betekent dat dat die hulpeloze wijven niet elke keer Leo gaan roepen als ze het zelf niet aan kunnen? ;)
Hehe, spoken like a true expert ;)
Ik heb ook alle seizoenen van charmed nog op DVD. Altijd leuk om te kijken. Ik zou graag willen dat ze in HD uitkwamen, maar ja....

Ze hoeven toch niet altijd Leo te roepen, ze hebben ook de book of shadows waar ze al ja-ren in gekeken hebben (en nog steeds niet van buiten kennen) :) Zelfde als bij Grimm. De trailer is eigenlijk Nick's book of shadows, en Leo is de equivalent van Monrosalee ;)
Ik ben benieuwd waar het over gaat gaan, maar ja, we willen natuurlijk Holly Marie en Alyssa Milano en Brian Krause terugzien!

[ Voor 7% gewijzigd door Deathchant op 26-01-2018 16:17 ]

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Vergeet Shannen Doherty niet, aangezien contact leggen met overledenen niet al te moeilijk is daar :P
Afbeeldingslocatie: https://vignette.wikia.nocookie.net/charmed/images/e/e0/AnigifGrams.gif/revision/latest?cb=20101224073312

[ Voor 38% gewijzigd door Raven op 26-01-2018 18:35 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14:09

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Raven schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 18:31:
Vergeet Shannen Doherty niet, aangezien contact leggen met overledenen niet al te moeilijk is daar :P
[afbeelding]
Prue loopt in de Comics al lang weer rond. Die heeft het lichaam van een comapatiënt overgenomen.
Daar kunnen ze gewoon een random blonde chick voor nemen. Denk dat Shannen dat ook beter vindt, die is niet echt in staat om echt aan het werk te gaan.
Deathchant schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 16:16:
Ze hoeven toch niet altijd Leo te roepen, ze hebben ook de book of shadows waar ze al ja-ren in gekeken hebben (en nog steeds niet van buiten kennen) :)
Dat komt omdat het boek zichzelf continu uitbreidt ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Spike_wolf op 26-01-2018 18:41 ]

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Hmm, misschien dan toch ooit eens de comics gaan lezen :P

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome Ernst
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

Verwijderd schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 15:36:
wat trailertjes van aankomende sf / fantasy series:
The Terror (AMC)
Dit ziet er goed uit, en hou ook van die setting. Toptip !
Dat gezegd hebbende,

Gunpowder YouTube: Gunpowder: Teaser trailer - BBC One lijkt me ook wel wat.

Ik heb laatst Queen Elizabeth Spies gezien, IMDB: Elizabeth I's Secret Agents (TV Mini-Series 2017) dat gaat over dit onderwerp.

[ Voor 42% gewijzigd door Ome Ernst op 28-01-2018 11:25 ]

Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Deze is onlangs begonnen, zie hem hier nog niet terug, dus bij deze een mooie SF aanrader van de BBC:

Hard sun: YouTube: Hard Sun: Launch Trailer - BBC One
Raven schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 23:12:
Ik kom er net achter dat Bron/Broen 2 spinoffs/remakes/hoejezeookwiltnoemen heeft gekregen: IMDB: The Bridge (TV Series 2013–2014) en IMDB: The Tunnel (TV Series 2013– )

Zijn die - Clémence Poésy en Annabeth Gish buiten beschouwing gelaten O-) - enigszins kijkbaar? Vergeleken met de Zweedse versie bedoel ik dan.
De USA versie van the bridge bij de grens van Mexico vond ik minder, the tunnel vond ik beter. Maar het liefst heb ik de orignele bron. Ik zou zeggen: the tunnel is de moeite waard, skip de usa bridge.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2018 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijntje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:46

Tijntje

Hello?!

Ome Ernst schreef op zondag 28 januari 2018 @ 10:56:
[...]

Dat gezegd hebbende,

Gunpowder YouTube: Gunpowder: Teaser trailer - BBC One lijkt me ook wel wat.

Ik heb laatst Queen Elizabeth Spies gezien, IMDB: Elizabeth I's Secret Agents (TV Mini-Series 2017) dat gaat over dit onderwerp.
Gunpowder is toch al geheel uitgezonden?

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ome Ernst
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

Tijntje schreef op zondag 28 januari 2018 @ 12:09:
[...]

Gunpowder is toch al geheel uitgezonden?
Klopt, maar een trailer leek me beter dan een hele aflevering posten :P

Ik zie net dat er weer een stukje jeugdsentiment kan worden voortgezet. Reboot : The Guardian Code,
16 februari eerste uitzending in Canada.

[ Voor 29% gewijzigd door Ome Ernst op 28-01-2018 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:58
Ik ben weer bij met Blindspot. Vind het nog steeds een leuke serie, maar de plot devices slaan echt nergens meer op. Roman's rol wordt steeds interessanter, Patterson's manier van doen lijkt in niks meer op hoe ze was. Vind het wel knap hoe Jaime Alexander zowel aantrekkingskracht als intense woede naar dezelfde persoon uit kan stralen, afhankelijk van wat nodig is. Van Sullivan hoef je dat niet te verwachten, die heeft maar 1 gezichts uitdrukking. Wat me wel verbaasde is dat Kurt's stem totaal niet zijn normale stem is.
En ook best knap hoe een serie die verhaaltechnisch nog maar 1 laatste strohalm heeft, mij toch blijft boeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ome Ernst schreef op zondag 28 januari 2018 @ 10:56:
Helaas pas eind maart/begin april. Ben ook heel benieuwd.

Als je dit bevalt is misschien de serie Taboo (2017) ook wat voor je, wel iets anders, maar een deel van de setting komt wel overeen en ik heb echt dik dik genoten van Taboo seizoen 1.

YouTube: TABOO Season 1 TEASER TRAILERS (2017) Tom Hardy FX Mini-Series

Ik vind dit een van de beste nieuwe series sinds jaren, maar seizoen 1 had niet superveel afleveringen helaas, kan niet wachten op seizoen 2. Hij is wel wat complex te volgen zonder ondertiteling, dus pak er engelse of (als die er zijn) nederlandse subs bij mee als je het net als mij soms wat lastig kan volgen zonder subs. Het is niet het standaard USA Engels zeg maar, ik vermoed dat ze het Engels spreken uit die periode (gouden eeuw).

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2018 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome Ernst
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

Verwijderd schreef op zondag 28 januari 2018 @ 20:35:
[...]

Helaas pas eind maart/begin april. Ben ook heel benieuwd.

Als je dit bevalt is misschien de serie Taboo (2017) ook wat voor je, wel iets anders, maar een deel van de setting komt wel overeen en ik heb echt dik dik genoten van Taboo seizoen 1.

YouTube: TABOO Season 1 TEASER TRAILERS (2017) Tom Hardy FX Mini-Series

Ik vind dit een van de beste nieuwe series sinds jaren, maar seizoen 1 had niet superveel afleveringen helaas, kan niet wachten op seizoen 2. Hij is wel wat complex te volgen zonder ondertiteling, dus pak er engelse of (als die er zijn) nederlandse subs bij mee als je het net als mij soms wat lastig kan volgen zonder subs. Het is niet het standaard USA Engels zeg maar, ik vermoed dat ze het Engels spreken uit die periode (gouden eeuw).
Taboo heb ik gezien en vond dat ook zeer goed en heb er erg van genoten, en kan net als jij niet wachten op seizoen 2. Ondertitels heb ik het liefst in het Engels, zeker bij dit soort series met vaak poëtisch taalgebruik, weet ik liever het engelse woord dan een slechte/kromme vertaling.

In dat genre kan ik ook Jonathan Strange & Mr Norrell zeer aanraden. Ook van de BBC en van begin tot eind van genoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ome Ernst schreef op zondag 28 januari 2018 @ 21:38:
[...]

Taboo heb ik gezien en vond dat ook zeer goed en heb er erg van genoten, en kan net als jij niet wachten op seizoen 2. Ondertitels heb ik het liefst in het Engels, zeker bij dit soort series met vaak poëtisch taalgebruik, weet ik liever het engelse woord dan een slechte/kromme vertaling.

In dat genre kan ik ook Jonathan Strange & Mr Norrell zeer aanraden. Ook van de BBC en van begin tot eind van genoten.
Ook van de BBC? Taboo is van FX toch?

Ik vind Taboo verder erg traag. Had er moeite mee in te blijven en ben halverwege dan ook afgehaakt.

[ Voor 8% gewijzigd door Donstil op 28-01-2018 22:04 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ome Ernst
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

Donstil schreef op zondag 28 januari 2018 @ 22:03:
[...]

Ook van de BBC? Taboo is van FX toch?

Ik vind Taboo verder erg traag. Had er moeite mee in te blijven en ben halverwege dan ook afgehaakt.
Taboo is en van BBC en FX xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ome Ernst schreef op zondag 28 januari 2018 @ 22:16:
[...]

Taboo is en van BBC en FX xD
Ooh ik zie het nou idd. Het is geen BBC of FX serie maar geproduceerd voor (i.p.v door) deze zenders.

Ik vond het al nooit zo passen op FX maar snap nu waarom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 10:27
Ik was een paar afleveringen achter met Knightfall maar ben bij. Nu ik zover zit ga ik nog de laatste afleveringen meepikken maar daarna is het voorbij. Het is toch niet wat ik ervan verwachtte.

Het loopt daar vol clichés van personages: een geniepige rechterhand, nukkige tienerdochter, heethoofdige jonge schildknaap. En dan nog domme beslissingen zoals zéker de verrader meenemen en mensen doden en daarna beginnen huilen. Het bouwde langzaam op dus ik was al over de helft toen ik merkte dat ze niet verder kwamen dan middelmatige scripts.

Het heeft een zekere historische basis maar afgezien van de namen van de personages lijkt er toch weinig echt gebeurd. Het is wel jammer want de tijd van Filips IV en Tempeliers is uitermate boeiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

De she-wolf-pack komt voor een 4e seizoen terug :)

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-09 11:37

Nitai

Live the life you love.

Damn, net door 1,5 aflevering geworsteld van Black Lightning, man wat is dit slecht. Slecht verhaal met beweegredenen van karakters dat werkelijk waar nergens op slaat. Triest en zonde van je tijd.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zeroday
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12:42

zeroday

There is no alternative!

Nitai schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 07:40:
Damn, net door 1,5 aflevering geworsteld van Black Lightning, man wat is dit slecht. Slecht verhaal met beweegredenen van karakters dat werkelijk waar nergens op slaat. Triest en zonde van je tijd.
ik heb van het weekend afscheid genomen van een aantal series waarvan ik dacht ..da's nix meer
Zo is Arrow ook weg, vond het wel welletjes. Gaat ook met 'The Flash' gebeuren.

I 2nd that voor Black Lightning het is echt een drama pilot en begin.

Zo heb ik me ook even in een uur door 2 seizoenen 'Easy' geworsteld. Dat was 'Easy' . .serie heeft echt niets nuttigs .. ;) dus ook die gaat foetsie (en ja dat kan in een uur) .. En nee Orlando Bloom hoeft voor mij ook nie ;)

Gezien de zwakheid van huidige series (hier en daar een uitzondering) probeer ik wat andere series te bingwatchen .. Zo zit ik nu S2 van The Magicians te kijken. Hier en daar erg vermakelijk ;) en aangezien je deze serie redelijk kan kijken zonder 100% aandacht even prachtig om mee te nemen ;)

There are no secrets, only information you do not yet have

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:07

backupdevice

Boeh!

Ik heb laatst dit pareltje gekeken op Netflix.

Hatfields & McCoys

http://www.imdb.com/title/tt1985443/?ref_=nm_flmg_act_13

Dramatization of the bitter blood feud between the two families on the West Virginia/Kentucky border in the years after the Civil War

3 delige miniserie met Kevin Costner en Bill Paxton. IMHO een pareltje en zeker een aanrader,

[ Voor 7% gewijzigd door backupdevice op 31-01-2018 13:01 ]

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Komt het wel eens voor dat IMDB het fout heeft met uitzenddatums?

De laatste ep van NCIS LA en The Good Doctor zijn nergens te vinden :S , ze hebben echter wel een beoordeling gekregen.

[ Voor 14% gewijzigd door Raven op 01-02-2018 09:39 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
https://www.warhistoryonl...update-getting-close.html

Afbeeldingslocatie: https://www.warhistoryonline.com/wp-content/uploads/2017/02/maxresdefault11.jpg
Lincolnshire in England has received a visit from aviation advisers associated with a new World War II mini-series from Steven Speilberg and Tom Hanks – Lincolnshire has a history of working with the US Army Air Force.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-09 23:05
Raven schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 09:38:
Komt het wel eens voor dat IMDB het fout heeft met uitzenddatums?

De laatste ep van NCIS LA en The Good Doctor zijn nergens te vinden :S , ze hebben echter wel een beoordeling gekregen.
Mijn serie app gaf ook niet aan dat NCIS LA was uitgezonden, dus ik denk dat IMDB fout zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome Ernst
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

OEH !!

Die MOETEN ze maken. Had er een paar jaar geleden al iets over gezien, maar toen was het nog iets van
de lange termijn/ijskast gevalletje ? Dat weet ik niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:18

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Altered Carbon vandaag gezien (eerste 2 eps)

Je moet even goed opletten hoe wat en waar, maar het heeft een hele coole Total Recall en Bladerunner vibe over zich heen. Denk dat het wel een blijvertje is :Y

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Notna schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 16:26:

Je moet even goed opletten hoe wat en waar, maar het heeft een hele coole Total Recall en Bladerunner vibe over zich heen. Denk dat het wel een blijvertje is :Y
ik zag een notificatie op mijn telefoon binnenkomen via Telegram .. we gaan vanavond eens kijken ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmg2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13:30
Notna schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 16:26:

Ik heb maar 20 minuten kunnen kijken, maar die bevielen heel erg goed. Dit ziet er prima uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
Altered Carbon heeft zeker potentie. Eindelijk een setting waar ik al lang op wacht (ver in de toekomst en niet opgesloten in een ruimteschip). Met de cgi zit het wel goed, iig de eerste aflevering. Als dat zo blijft, kan dit een mooie serie worden.

Ben alleen niet zo'n fan van de hoofdrolspeler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny73
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 11:09
LA-384 schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 09:15:

Ik snap wat je bedoeld, als ik hem zie dan denk ik aan House of Cards.

24x LG Mono Full Black 320Wp, SMA Sunny Tripower 6000TL/ Atlantic 270 L WP-Boiler

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ome Ernst schreef op zondag 28 januari 2018 @ 21:38:
Oh verrekt, die was ik aan het kijken ,maar waar ik hem gelaten heb. Was met die tovenaars even uit mijn hoofd, die ga ik even noteren om nog verder te kijken. Meesterlijke serie inderdaad. Ik heb wel het boek gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome Ernst
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

Verwijderd schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 20:30:
[...]

Oh verrekt, die was ik aan het kijken ,maar waar ik hem gelaten heb. Was met die tovenaars even uit mijn hoofd, die ga ik even noteren om nog verder te kijken. Meesterlijke serie inderdaad. Ik heb wel het boek gelezen.
Heerlijk hae, al die series en films die je moet/wil kijken, maar eigenlijk is het veel te veel om allemaal bij te houden. ;) Vond het trouwens erg jammer dat er maar 1 seizoen van is.

[ Voor 5% gewijzigd door Ome Ernst op 03-02-2018 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Kenny73 schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 19:30:
[...]

Ik snap wat je bedoeld, als ik hem zie dan denk ik aan House of Cards.
Deed hij het daar niet goed in dan? Als ik aan hem van The Killing denk zette hij toch een aardig sterke rol neer. Robocop en Suicide Squad tel ik even niet mee, dat lag eerder aan de films dan aan hem.

Ik heb namelijk helemaal geen problemen met hem in Carbon, integendeel zelf! Dus ik ben even benieuwd hoe jullie aan je mening komen.

[ Voor 13% gewijzigd door Gekkenhuis op 03-02-2018 23:36 ]

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
LA-384 schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 09:15:
Altered Carbon heeft zeker potentie. Eindelijk een setting waar ik al lang op wacht (ver in de toekomst en niet opgesloten in een ruimteschip). Met de cgi zit het wel goed, iig de eerste aflevering. Als dat zo blijft, kan dit een mooie serie worden.

Net 2 afleveringen van gezien de setting is idd wel erg goed gedaan en het verhaal is ook best wel oké de acteurs zijn allemaal niet echt top maar het is net boeiend genoeg om te blijven kijken ga hier morgen nog wel een paar afleveringen van kijken :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
Gekkenhuis schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 23:33:
[...]

Deed hij het daar niet goed in dan? Als ik aan hem van The Killing denk zette hij toch een aardig sterke rol neer. Robocop en Suicide Squad tel ik even niet mee, dat lag eerder aan de films dan aan hem.

Ik heb namelijk helemaal geen problemen met hem in Carbon, integendeel zelf! Dus ik ben even benieuwd hoe jullie aan je mening komen.
Ik ken em van the killing en van robocop. De eerste heb ik nooit afgekeken (te traag en saai) en de tweede vond ik gewoon slecht. Persoonlijk associeer ik hem dus met teleurstelling.

Ik ben nu bij aflevering 5 en hij heeft me nog niet kunnen overtuigen. Ik blijf wel kijken vanwege de setting en het verhaal, maar ik had liever die originele aziatische acteur gezien. Die had maar een paar tellen nodig om als een badass over te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-06 23:17

GS88

π raat

Ik heb laatst eens voor "de gein"/uit verveling een Spaanse serie op gezet (Netflix)..

Het is voor mij gelijk één van de beste series die ik heb gezien! De serie heet casa del papel. :)

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
GS88 schreef op zondag 4 februari 2018 @ 07:54:
Ik heb laatst eens voor "de gein"/uit verveling een Spaanse serie op gezet (Netflix)..

Het is voor mij gelijk één van de beste series die ik heb gezien! De serie heet casa del papel. :)
IMDB kent hem niet :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:18

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Zit een spelvaut in en het mist een woord :+

IMDB: La casa de papel (TV Series 2017)

[ Voor 4% gewijzigd door Notna op 04-02-2018 08:29 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88
  • Laatst online: 10-06 23:17

GS88

π raat

Haha.. mijn Spaans is niet echt mucho bien :9

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noppesnada
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11:49
GS88 schreef op zondag 4 februari 2018 @ 07:54:

Alleen jammer dat de laatste 2 afleveringen niet op Netflix staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13:09
Noppesnada schreef op zondag 4 februari 2018 @ 14:15:
[...]

Alleen jammer dat de laatste 2 afleveringen niet op Netflix staan.
Dit is het volledige eerste seizoen. Netflix heeft die in alleen in meer afleveringen geknipt, waardoor het lijkt alsof het 't qua aantal lijkt op seizoen 1 + 2 minus twee afleveringen, in plaats van alleen seizoen 1.
Het tweede seizoen is afgelopen herfst pas uitgezonden, die zal tzt ook wel op Netflix komen.

[ Voor 3% gewijzigd door EDIT op 04-02-2018 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noppesnada
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11:49
EDIT schreef op zondag 4 februari 2018 @ 14:44:
[...]

Dit is het volledige eerste seizoen. Netflix heeft die in alleen in meer afleveringen geknipt, waardoor het lijkt alsof het 't qua aantal lijkt op seizoen 1 + 2 minus twee afleveringen, in plaats van alleen seizoen 1.
Het tweede seizoen is afgelopen herfst pas uitgezonden, die zal tzt ook wel op Netflix komen.
Hmm, verwarrend hoor. Wel een goede serie !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Afgelopen paar dagen naar Altered Carbon gekeken. Nu ben ik wel gek van een beetje Sci-Fi maar niet alle Sci-Fi series trekken me, maar ohhhh wat is Altered Carbon goed gemaakt.
CGI geweldig, een leuke cast en alles wat er in een serie moet zitten zit er wel in. Echt een serie om te Bingewatchen. Als er een S2 komt dan komt die op een verlanglijstje .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snah001
  • Laatst online: 12-09 18:07
Soms leek het wel of ik naar Bladerunner zat te kijken.
Maar is niet erg zolang het niveau maar hoog genoeg blijft.

Xiaomi 14 Ultra 16GB\512GB EEA Global OS2.0.205.0.UMAEUXM + Nvidia Shield TV Pro 2019

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

snah001 schreef op zondag 4 februari 2018 @ 19:25:
als ze de boeken blijven volgen zit dat met het verhaal meer dan goed. Er zijn 3 boeken verschenen in de Takeshi Kovacs reeks, dus een seizoen 2 en 3 moet mogelijk zijn zonder dat het een case of the week of wat dan ook gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Endeavour S5 begint vandaag :)
edit: Is al beschikbaar O-)

[ Voor 32% gewijzigd door Raven op 04-02-2018 23:03 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadream
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-09 10:05
LA-384 schreef op zondag 4 februari 2018 @ 07:20:
[...]

Ik ken em van the killing en van robocop. De eerste heb ik nooit afgekeken (te traag en saai) en de tweede vond ik gewoon slecht. Persoonlijk associeer ik hem dus met teleurstelling.

Ik ben nu bij aflevering 5 en hij heeft me nog niet kunnen overtuigen. Ik blijf wel kijken vanwege de setting en het verhaal, maar ik had liever die originele aziatische acteur gezien. Die had maar een paar tellen nodig om als een badass over te komen.
In The Killing vond ik hem fantastisch, hier lijkt die nog wat zoekend te zijn (heb 4 afleveringen gezien) maar de serie heeft zeker potentie. Ik kijk het graag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 09:45

Goner

What can I do you for ?

wiemelen schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 15:30:
Volgt er iemand McMafia? Engelse crime/mafia mini serie.
Yep, moest eerst Stranger Things (S02) afkijken. Maar we zijn net begonnen en errug spannend na 3 afleveringen ...

[ Voor 3% gewijzigd door Goner op 06-02-2018 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dan0r
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-04-2022
Crawford & The Alienist heb ik niet volgehouden. Vooral van Alienist had ik hele hoge verwachtingen. Gelukkig in maart weer wat nieuwe series =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 23:05

The_Worst

Unox

snah001 schreef op zondag 4 februari 2018 @ 19:25:
Ben nu zelf bij aflevering 3 maar dit is inderdaad een zeer onderhoudende serie!!

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bongholio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09:57
The_Worst schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 21:27:
[...]

Ben nu zelf bij aflevering 3 maar dit is inderdaad een zeer onderhoudende serie!!
^Mee eens. Was nog niet helemaal overtuigd de eerst episode maar dat heb ik wel vaker. Zit nu in episode 7 en baal er al van dat we straks wellicht weer een jaar moeten wachten op het volgende seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Channel Zero S3 begint komende nacht :)

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiner
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 09-09 16:25
Ik zit echt te twijfelen om te kappen met X-files, mijn hele jeugd nostalgie wordt verpest.

Het is een serie, maar toch is alles nu wel erg ongeloofwaardig aan het worden.
Volgens mij lijdt iedereen daar aan geheugen verlies en aan een persoonlijkheid stoornis, alsof alle voorgaande seizoenen nooit gebeurd zijn en het karakter van mulder en scully gewisseld zijn.

Mulder was goedgelovig
en
Scully de wetenschapper die naar feiten kijkt.

Nu is het andersom.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tijntje

Tijntje

Hello?!

Heb zelf de volgende series aan de queue toegevoegd:

IMDB: Good Girls (TV Series 2018– )
Three suburban mothers suddenly find themselves in desperate circumstances and decide to stop playing it safe and risk everything to take their power back.

IMDB: Corporate (TV Series 2018– )
From Pat Bishop, Matt Ingebretson, and Jake Weisman comes a dark, edgy look at life as a Junior-Executive-in-Training at your average, soulless multi-national corporation. Matt and Jake (Ingebretson and Weisman) are at the mercy of a tyrannical CEO Christian DeVille (Lance Reddick) and his top lieutenants, sycophants John and Kate (Adam Lustick and Anne Dudek). As Matt and Jake navigate an ever-revolving series of disasters their only ally is Hampton Deville Human Resources rep Grace (Aparna Nancherla).

IMDB: Waco (TV Mini-Series 2018– )
The FBI and ATF seize religious leader David Koresh's Branch Davidian compound in Waco, Texas in the spring of 1993.

IMDB: Sharp Objects (TV Series 2018– )
A reporter confronts the psychological demons from her past when she returns to her hometown to cover a violent murder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Wat is het de laatste tijd rustig met series, komt dat vanwege de olympische spelen of zo?

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Raven schreef op maandag 12 februari 2018 @ 09:57:
Wat is het de laatste tijd rustig met series, komt dat vanwege de olympische spelen of zo?
Afbeeldingslocatie: http://i0.kym-cdn.com/photos/images/facebook/000/210/119/9b3.png

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

whiner schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 14:48:
Ik zit echt te twijfelen om te kappen met X-files, mijn hele jeugd nostalgie wordt verpest.

Het is een serie, maar toch is alles nu wel erg ongeloofwaardig aan het worden.
Volgens mij lijdt iedereen daar aan geheugen verlies en aan een persoonlijkheid stoornis, alsof alle voorgaande seizoenen nooit gebeurd zijn en het karakter van mulder en scully gewisseld zijn.

Mulder was goedgelovig
en
Scully de wetenschapper die naar feiten kijkt.

Nu is het andersom.
de eerste 2 afleveringen van dit seizoen vond ik zeer goed, totdat ineens de rode draad wordt weggestopt en vreemde dingen gaan gebeuren wat totaal niet interessant is. # D R A M A #

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 20:01

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Gister een paar afleveringen Counterpart gekeken, het is wel leuk, maar niet super. Soms ook wat verwarrend met 2 werelden. Vanavond nog maar eens verder kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Coenen schreef op maandag 12 februari 2018 @ 19:30:
Gister een paar afleveringen Counterpart gekeken, het is wel leuk, maar niet super. Soms ook wat verwarrend met 2 werelden. Vanavond nog maar eens verder kijken.
Heb nu alle 4 de afleveringen gezien, ik vind het best aardig. Het kwam wat moeizaam op gang maar het heeft nu wel mijn interesse. Ik houd ze altijd uit elkaar doordat de ene altijd donkere kleren aan heeft en de andere lichte. Verder laten ze altijd even de skyline zien van Berlijn wanneer ze wisselen tussen de 2 werelden. Als je dat eenmaal doorhebt is het best goed te volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 16:06
Gekkenhuis schreef op maandag 12 februari 2018 @ 20:48:
Ik houd ze altijd uit elkaar doordat de ene altijd donkere kleren aan heeft en de andere lichte.
Je merkt ook wel aan de manier van doen welke Howard het is. De ene is de twijfelende goedzak die iets te sneu zijn schouders laat hangen en de andere is de aanpakker met can-do mentaliteit. Sterk stukje acteerwerk van Simmons.

In aflevering 4 werkt de truc met kleur overhemd namelijk ook niet meer. ;)

[ Voor 8% gewijzigd door dreamscape op 12-02-2018 20:57 ]

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

dreamscape schreef op maandag 12 februari 2018 @ 20:54:
[...]

Je merkt ook wel aan de manier van doen welke Howard het is. De ene is de twijfelende goedzak die iets te sneu zijn schouders laat hangen en de andere is de aanpakker met can-do mentaliteit. Sterk stukje acteerwerk van Simmons.

In aflevering 4 werkt de truc met kleur overhemd namelijk ook niet meer. ;)
Dat klopt helemaal, wilde alleen niet teveel in details treden voor de mensen die het nog niet gezien hadden ;)
En na aflevering 4 heb je wel door hoe het allemaal zit :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07:05

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Laatst Travelers (2016) afgekeken. Vond het zo'n donders vette serie. vooral seizoen 2 was echt sterk. heb het gewoon in 1.5 weken gebinge-watched.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:01

The_Scarabial

MTB for life!

Raven schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 20:26:
Damn, wat een begin van het nieuwe seizoen van Bron/Broen :X , hopelijk loopt 't goed af.
Hier ook al lekker op weg met het nieuwe seizoen _/-\o_ Geweldige serie. Alles ook zo lekker connected met elkaar.

Edit:
Vond deze net ook nog, wel leuk plaatje
Afbeeldingslocatie: https://scontent.fams1-2.fna.fbcdn.net/v/t31.0-8/27982763_1715709958493205_5448058238850437297_o.jpg?oh=79279074e961b4f03c3923b924673840&oe=5B19592B

[ Voor 25% gewijzigd door The_Scarabial op 14-02-2018 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Net5 heeft de afgelopen 1½ maand het 1e seizoen van IMDB: Gone (TV Series 2018– ) met 2 ep's per maandagavond uitgezonden, waar ik de helft van heb gemist omdat ik toen nog niet thuis was van school :/

Nou dacht ik dus even de gemiste "via via" te vinden maar dat blijkt makkelijker gezegd dan gedaan, kon alleen een docu met dezelfde naam vinden en om het nog gekker te maken: Volgens IMDB is alleen de pilot ooit (vorig jaar) uitgezonden geweest :?

Weet iemand hoe het zit? Het lijkt mij sterk dat Nederland er als eerste bij was, dat gebeurt nooit met buitenlandse series :P

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijntje

Tijntje

Hello?!

Zelf maar weer eens een grote schoonmaak gehouden van series waar ik wel klaar mee ben.

The Walking Dead
Sinds de start van dit seizoen kan ik er echt niet meer doorheen komen, en ben er helemaal klaar mee.

Vikings
Wat ik ook al in het Vikings topic aanhaalde, sinds de dood van Ragnar kan het me allemaal niet meer zo boeien. Ragnar was wreed maar had een sympathieke zijde, Ivar is enkel wreed.
Verder lijken het steeds meer losse verhaallijnen te worden.

Counterpart
Ik heb 3 afleveringen gekeken en ondanks dat ik het idee erg interessant vind kan het me maar niet pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Ben het op zich met je eens maar kon mijn aandacht bij Vikings er wel bij houden. Wel had er veel meer ingezeten in dit seizoen.

Counterpart inderdaad so so .. En de Walking dead heb ik al 2 seizoen geleden afgeschreven .. :)
Ik had verwacht dat er ooit nog een oplossing voor het probleem kwam .. Mwah wat had ik het mis ;)
Tijntje schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 09:05:
Zelf maar weer eens een grote schoonmaak gehouden van series waar ik wel klaar mee ben.

The Walking Dead
Sinds de start van dit seizoen kan ik er echt niet meer doorheen komen, en ben er helemaal klaar mee.

Vikings
Wat ik ook al in het Vikings topic aanhaalde, sinds de dood van Ragnar kan het me allemaal niet meer zo boeien. Ragnar was wreed maar had een sympathieke zijde, Ivar is enkel wreed.
Verder lijken het steeds meer losse verhaallijnen te worden.

Counterpart
Ik heb 3 afleveringen gekeken en ondanks dat ik het idee erg interessant vind kan het me maar niet pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome Ernst
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

Na 2 afleveringen gezien te hebben, ik vind het zeker geen slechte serie. Heel veel van wat er toen gebeurde
kan ik me nog goed voor de geest halen, en helpt mee bij het inleven in de serie.

Zelf toegevoegd aan de queue :

Tom Clancy's Jack Ryan
Tom Clancy's Jack Ryan follows an up-and-coming CIA analyst thrust into a dangerous field assignment for the first time. The series follows Ryan as he uncovers a pattern in terrorist communication that launches him into the center of a dangerous gambit with a new breed of terrorism that threatens destruction on a global scale.

Condor naar "Last days of the Condor"
A young CIA analyst Joe Turner, whose idealism is tested when he joins the CIA hoping to reform it from within but stumbles onto a terrible but brilliant plan that threatens the lives of millions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:30

Martinspire

Awesomeness

Ome Ernst schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 19:33:
[...]

Na 2 afleveringen gezien te hebben, ik vind het zeker geen slechte serie. Heel veel van wat er toen gebeurde
kan ik me nog goed voor de geest halen, en helpt mee bij het inleven in de serie.

Zelf toegevoegd aan de queue :

Tom Clancy's Jack Ryan
Tom Clancy's Jack Ryan follows an up-and-coming CIA analyst thrust into a dangerous field assignment for the first time. The series follows Ryan as he uncovers a pattern in terrorist communication that launches him into the center of a dangerous gambit with a new breed of terrorism that threatens destruction on a global scale.

Condor naar "Last days of the Condor"
A young CIA analyst Joe Turner, whose idealism is tested when he joins the CIA hoping to reform it from within but stumbles onto a terrible but brilliant plan that threatens the lives of millions.
Jack Ryan lijkt me ook top, maar dat duurt dus nog tot Augustus. Wat ook meteen aangeeft dat Amazon Prime een groot probleem heeft: te weinig content (in Nederland in ieder geval zeker)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Martinspire schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 20:57:
[...]

Jack Ryan lijkt me ook top, maar dat duurt dus nog tot Augustus. Wat ook meteen aangeeft dat Amazon Prime een groot probleem heeft: te weinig content (in Nederland in ieder geval zeker)
Is die serie vertraagd? Nog niet zo lang geleden stond er begin 2018 in de Amazon App.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:30

Martinspire

Awesomeness

Donstil schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 21:29:
[...]

Is die serie vertraagd? Nog niet zo lang geleden stond er begin 2018 in de Amazon App.
Voor zover ik weet komt er nog een augustus in 2018 :+

Maar dat is wat momenteel ook op IMDB staat

[ Voor 8% gewijzigd door Martinspire op 16-02-2018 22:20 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Martinspire schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 22:20:
[...]
Voor zover ik weet komt er nog een augustus in 2018 :+
Volgens mij moet jij even begrijpend lezen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

De eerste 3 ep's van Stargate Origins zijn er :)

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kendo
  • Niet online
Raven schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 10:14:
Vanavond even kijken, maar wederom een "prequel" dus ik weet niet wat ik moet verwachten.
Ik blijf al die prequels en reboots een gebrek aan fantasie/creativiteit vinden van de bedenkers/schrijvers/uitgevers.

R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
kendo schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 12:10:
[...]

Vanavond even kijken, maar wederom een "prequel" dus ik weet niet wat ik moet verwachten.
Ik blijf al die prequels en reboots een gebrek aan fantasie/creativiteit vinden van de bedenkers/schrijvers/uitgevers.
Verwacht geen serie hoor. Dit zijn fan Made afleveringetjes van 10 minuten en daar is de kwaliteit ook naar, ze duren niet lang en dat is maar goed ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kendo
  • Niet online
Donstil schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 13:04:
[...]

Verwacht geen serie hoor. Dit zijn fan Made afleveringetjes van 10 minuten en daar is de kwaliteit ook naar, ze duren niet lang en dat is maar goed ook :)
Ik ga ze toch even kijken, want Stargate!😉

R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devil-strike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-09 17:54
Raven schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 23:15:
Net5 heeft de afgelopen 1½ maand het 1e seizoen van IMDB: Gone (TV Series 2018– ) met 2 ep's per maandagavond uitgezonden, waar ik de helft van heb gemist omdat ik toen nog niet thuis was van school :/

Nou dacht ik dus even de gemiste "via via" te vinden maar dat blijkt makkelijker gezegd dan gedaan, kon alleen een docu met dezelfde naam vinden en om het nog gekker te maken: Volgens IMDB is alleen de pilot ooit (vorig jaar) uitgezonden geweest :?

Weet iemand hoe het zit? Het lijkt mij sterk dat Nederland er als eerste bij was, dat gebeurt nooit met buitenlandse series :P
Net5 was de 2de zender in de wereld die het uitzond, alleen australie was 2 maanden eerder.

Als je goed zoekt is die serie via via wel tevinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

kendo schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 12:10:
[...]

[...]

Is Sanctuary ook niet zo begonnen? Met van die korte web-ep's.

Er is i.i.g. al afgeweken van de verhaallijn uit de eerste SG-serie, tenzij mijn geheugen mij in de steek laat :+
spoiler:
Catherine stapte toch pas in The Torment of Tantalus voor het eerst door de gate?
devil-strike schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 15:37:
[...]

Net5 was de 2de zender in de wereld die het uitzond, alleen australie was 2 maanden eerder.

Als je goed zoekt is die serie via via wel tevinden.
Ik heb al op namen van specifieke afleveringen gezocht, omdat Gone te veel niet relevante hits oplevert, maar nog geen succes gehad. :/

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devil-strike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-09 17:54
Verwijzen naar illegaal materiaal en hoe er aan te komen is niet toegestaan, zie: Het algemeen beleid #verbodencopyright

De rest van deze discussie erover is verwijderd.

[ Voor 103% gewijzigd door defiant op 18-02-2018 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijntje

Tijntje

Hello?!

Net de eerste 2 afleveringen van IMDB: Gunpowder (TV Mini-Series 2017) gekeken.
Wat een top mini serie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocdaan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 14:20

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

Raven schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 10:14:
Ik heb ze net gezien, ik had geen idee dat ze maar 8 minuten per aflevering waren dus toen de aftiteling kwam was het echt even wtf? haha Maargoed, ik wist wel dat het niet geweldig zou worden maar ik ben echt met stomheid geslagen hoe slecht het is. Het acteerwerk, de sets, de special effects. Echt bedroevend slecht. Ach, maar eens kijken waar het heen gaat, ik ben toch wel nieuwschierig ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
Aangezien Netflix "Troy Fall of a City" lijkt op te sparen kijk ik maar elke week op BBC One. Het ziet er veelbelovend uit en brengt de eerste aflevering een ingetogen aanzet van het verhaal.

Britse recensies waren wat teleurgesteld om het gebrek aan bloed. Met het opbod van de laatste jaren verwachten ze een zee van bloed om een goed begin te maken. Het is niet Spartacus van Starz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004

Mad-Matt

TheDoctor#2181

[...]

ah fan made. Duidelijk.

Volgens mij komen ze ook totaal niet overeen met de Stargate verhaallijn.
Vermakelijk, maar ik zie geen nieuwe serie hieruit komen.

(Ik zou erg blij zijn met een nieuwe Stargate serie)

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
Ik wil even benadrukken dat Stargate Origins niet fan made is maar een officiële productie van MGM maar op een bijzonder laag budget:

Stargate’s Return: What Stargate Origins Means For The Franchise

Of het de beste test is om met een cheesy prequel te zien of er fans op afkomen, ik betwijfel het, maar het is iets officieels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004

Mad-Matt

TheDoctor#2181

thanks.

Zou een low-budget test kunnen zijn.
Zou wel de complete geschiedenis veranderen, maar een opening zijn naar een nieuwe serie.
Sta ik best voor open. (alternatief universum waar ze geen SG-1 hebben)

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
Occupied seizoen 2 is online beschikbaar op Arte. Je moet wel Duitse of Franse subs/dubs kunnen verstaan :)

https://www.arte.tv/fr/videos/RC-015133/occupied/

Ik schat dat het binnen een paar weken zal verschijnen op het Vlaamse Canvas en mss ook op NPO.

[ Voor 23% gewijzigd door algalid op 18-02-2018 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Ik weet het niet, de distributeur van al die Scandinavische series Lumiere heeft een nieuw verdienmodel met afleveringen via hun eigen platform naast de dvd/blu-ray release. Zie laatste seizoen Bron/Broen (the Bridge). Of die series dus nog (snel) bij de publieke omroepen komen, is twijfelachtig. Daarna richting Netflix kan ook, en dat kan wel even duren.

Seizoen 1 van Okkupert was inderdaad erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 08:29
Okkupert seizoen 1 stond op Netflix zou seizoen 2 dan ook niet snel volgen?
Interessant, hopelijk gaan ze niet de richting op zoals de Chicago franchise met het politie korps, OM en blabla.

[ Voor 67% gewijzigd door Xepos op 18-02-2018 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
sambalbaj schreef op zondag 18 februari 2018 @ 17:29:
Ik weet het niet, de distributeur van al die Scandinavische series Lumiere heeft een nieuw verdienmodel met afleveringen via hun eigen platform naast de dvd/blu-ray release
Specifiek voor Vlaanderen is het quasi zeker dat het op Canvas komt. Ze hebben tax shelters van Vlaanderen en België gebruikt en zelfs het Belgische parlement, dus het ziet er op dat gebied "goed" uit.

En het staat gewoon op de Frans-Duitse kunstzender Arte, dus puur online is het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

zo zo .. Lotte Verbeek in Counterpart en Liv Lisa Fries uit Babylon Berlin er ook in. Dat was even verrassend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zeroday schreef op zondag 4 februari 2018 @ 18:33:
Afgelopen paar dagen naar Altered Carbon gekeken. Nu ben ik wel gek van een beetje Sci-Fi maar niet alle Sci-Fi series trekken me, maar ohhhh wat is Altered Carbon goed gemaakt.
CGI geweldig, een leuke cast en alles wat er in een serie moet zitten zit er wel in. Echt een serie om te Bingewatchen. Als er een S2 komt dan komt die op een verlanglijstje .
Ik heb hem dit weekeinde helemaal gekeken, was wel een serie waar je echt goed je hoofd bij moet houden, meestal kan ik wel wat multitasken en met een ander oog naar de olympische spelen ofzo kijken, maar dat lukte niet met altered carbon.

Wat was dit een fantastisch weekeinde, echt 10 heerlijke afleveringen van elk bijna een uur en zo mooi gemaakt allemaal, zoveel diepgang in het verhaal.

Weet iemand misschien meer series die zo goed in elkaar zitten (even naast game of thrones)? Het meeste wat ik bekijk heeft niet zoveel diepgang als deze 2 topseries, maar er moet toch meer zijn? Maar dat is misschien beter een vraag voor het "ik zoek een serie" topic.

Heb er in iedergeval van genoten en ik zou iedereen die netflix heeft en SF kan waarderen echt dit aanbevelen, maar als je niets met SF hebt is dit ook absoluut niks voor je.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2018 22:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vertor
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 08:03
Verwijderd schreef op zondag 18 februari 2018 @ 22:14:
[...]

Weet iemand misschien meer series die zo goed in elkaar zitten (even naast game of thrones)? Het meeste wat ik bekijk heeft niet zoveel diepgang als deze 2 topseries, maar er moet toch meer zijn? Maar dat is misschien beter een vraag voor het "ik zoek een serie" topic.
Westworld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik vind dat eigenlijk wel wat veel credits voor Altered Carbon. Ja het is heel tof gemaakt maar om nou te zeggen dat er niets is met zoveel diepgang? Dan kijk je echt de verkeerde series hoor.

Ik vond persoonlijk het verhaal zelfs best wel matig en vraag mij af wat er van over was gebleven als het toffe sausje er niet overheen zou zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Westworld is een mooi voorbeeld ja. Zit absoluut beter in elkaar als Altered Carbon. Zeker als geheel.

Pagina: 1 ... 9 ... 17 Laatste