Buitenlandse TV Series 2017-2018 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 17 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devil-strike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-09 17:54
Zijn 2 seizoenen beschikbaar van La Casa de Papel seizoen 1 is 9 afleveringen en seizoen 2 zijn er 6.

Dus yup totaal 15 afleveringen.

[ Voor 14% gewijzigd door devil-strike op 26-12-2017 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannyvdb1997
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08:03
devil-strike schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 15:45:
Zijn 2 seizoenen beschikbaar van La Casa de Papel seizoen 1 is 9 afleveringen en seizoen 2 zijn er 6.

Dus yup totaal 15 afleveringen.
Niet op Netflix dan nog zeker? Daar gaat-ie tot 13...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devil-strike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-09 17:54
Dat is wel apart idd, op nf staat alles ook onder 1 seizoen, maar horen er dus 2 tezijn, dus of Netflix heeft een andere versie of ze zijn er gewoon 2 vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:26

momania

iPhone 30! Bam!

Veefje schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 22:45:
Ik geniet van Future Man. De tweede ep was echt hilarisch. Heerlijke serie (tot nu toe).
Zit nu in ep. 5

Hilarisch idd! _o- _o_ :D

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Noppesnada
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 12-09 20:52
Kijkt er hier iemand Detectorists ?

IMDB: Detectorists (TV Series 2014– )

Een serie zoals de Britten die goed kunnen maken, mooie karakters, simpele maar leuke verhaallijnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• slooffmaster
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23-07 23:39
Noppesnada schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 23:02:
Kijkt er hier iemand Detectorists ?

IMDB: Detectorists (TV Series 2014– )

Een serie zoals de Britten die goed kunnen maken, mooie karakters, simpele maar leuke verhaallijnen.
Zeker, groot fan! Heerlijk ontspannend :)

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

* Raven is eergisteren begonnen met IMDB: Bron/Broen (TV Series 2011– )
Inmiddels halverwege S2 en nog steeds is het a-woord niet genoemd :o

't is overduidelijk welke steekjes ze los heeft zitten en niemand noemt het? :?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Shameless is vroeg :o :D

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-09 13:16
Net de seizoensfinale gezien van Mr. Mercedes. Ik vond het meer dan degelijk, al werd het nergens echt memorabel. Ook vond ik het met momenten langdradig, al hielp het dat ik dit meestal bekeek na een dagje werken en ik dus lekker languit in de zetel kon liggen. De keuze om een tweede seizoen te maken vind ik tevens ook vreemd, want het verhaal is in mijn ogen 'af'. Toch betekent dit niet dat ik niet van plan ben om ook het tweede seizoen te bekijken. 7/10

Ook The Sinner uitgekeken. Wordt overal op het internet gezien als the next best thing, maar ik zag vooral een goede serie die me met momenten wist mee te slepen. Er zaten wel soms gaten in het verhaal en af en toe zaten er ook wat nutteloze dingen er in (de relatieproblemen van de rechercheur, de seksuele ontwikkeling van beide zussen, etc.). Ook werd het niet duidelijk hoe JD in een rolstoel terecht kwam. Ook hier is er sprake van een tweede seizoen, maar daar zie ik het nut ook niet echt in. 8/10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-09 11:37

Nitai

Live the life you love.

Raven schreef op donderdag 28 december 2017 @ 20:02:

Niet om wat, maar waarom is dat belangrijk?
Overigens begint volgende maand het nieuwe seizoen. Ik kan niet wachten.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Nitai schreef op zondag 31 december 2017 @ 02:26:
[...]

Niet om wat, maar waarom is dat belangrijk?
Overigens begint volgende maand het nieuwe seizoen. Ik kan niet wachten.
Ik vroeg me het gewoon af, waarom niemand het bij naam noemt :?

Eens kijken of ik S3 voor morgen afgekeken weet te krijgen :D , nog 7 eps te gaan. Heb gisteravond de ep's gezien waar ze ineens veel op d'r dak kreeg: Partner in de bak, nieuwe partner ziet bom van dichtbij, d'r baas beland minus een lichaamsdeel in het ziekenhuis en ligt in coma en dan komt moeders na 2 decennia ineens opdagen...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 20:06

zeroday

There is no alternative!

Tijntje schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 08:44:
Ik heb ook moeite om door Smilf te komen. Aangezien het van de makers van Shameless is had ik goede hoop maar het draait te veel om haar en irriteer me ateloos aan haar keuzes en beslissingen. Er zit ook niet van die absurde momenten in zoals bij Shameless die het leuk een luchtig houden.
Smilf is, zover ik niet weet van dezelfde makers als Shameless omdat alles door 1 persoon gedaan wordt, wel is de zender dezelfde. Showtime

SMILF is an American comedy television series starring, created, written, and directed by Frankie Shaw.

En ik vind dat ze het knap doet. Het is in ieder geval een serie met een wat diepere ondergrond dan de gemiddelde 'simpele' comedy. Of het niveau vastgehouden kan worden .. moeilijk want ik snap wel dat je er wat moeite mee kan hebben. (heb ik zelf ook met de laatste 1 a 2 afleveringen)

There are no secrets, only information you do not yet have

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Gisteren Counterpart gezien, eerste aflevering is zover redelijk goed,

IMDB: Counterpart (TV Series 2018– )

Parallel universum check, sci-fi triller achtig. Ga zeker meer bekijken zodra de afleveringen beschikbaar zijn :)

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

oeps

[ Voor 97% gewijzigd door Bensimpel op 02-01-2018 14:35 ]

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijntje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:40

Tijntje

Hello?!

zeroday schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 14:30:
[...]

Smilf is, zover ik niet weet van dezelfde makers als Shameless omdat alles door 1 persoon gedaan wordt, wel is de zender dezelfde. Showtime

SMILF is an American comedy television series starring, created, written, and directed by Frankie Shaw.

En ik vind dat ze het knap doet. Het is in ieder geval een serie met een wat diepere ondergrond dan de gemiddelde 'simpele' comedy. Of het niveau vastgehouden kan worden .. moeilijk want ik snap wel dat je er wat moeite mee kan hebben. (heb ik zelf ook met de laatste 1 a 2 afleveringen)
Je hebt helemaal gelijk, ik heb ook geen idee meer waar ik dat idee vandaan had.
Dan nog steeds heb ik wel erg veel moeite om door de afleveringen heen te komen :)

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 09:45

Goner

What can I do you for ?

Le Enfant! schreef op zondag 31 december 2017 @ 01:45:
De keuze om een tweede seizoen te maken vind ik tevens ook vreemd, want het verhaal is in mijn ogen 'af'.
Stephen King heeft behalve Mr. Mercedes ook nog Finders Keepers en End of Watch geschreven in de Bill Hodges serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kendo
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Raven schreef op donderdag 28 december 2017 @ 20:02:

Ze is zo autistisch als wat. En ik denk niet dat haar verleden al haar trekjes kan verklaren.
Ik ben begonnen met E1 S3, maar er mist iets, dat de vorige 2 seizoenen zo leuk maakte.

R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

kendo schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 16:08:
[...]

Ze is zo autistisch als wat. En ik denk niet dat haar verleden al haar trekjes kan verklaren.
Ik ben begonnen met E1 S3, maar er mist iets, dat de vorige 2 seizoenen zo leuk maakte.
Ja, dat is overduidelijk (zelfs voor iemand die ook dergelijke steekjes los heeft zitten :P O-) ), maar ik heb inmiddels alles gezien en in de 3 seizoenen noemt niemand het...

Inmiddels heb ik S04E01 gespot, vanavond maar eens kijken, mits er subs bij zitten :P
edit: Geen subs en Russisch klinkende audio eroverheen :|
edit2: Inmiddels andere gevonden, die zou wel Zweeds moeten zijn, gezien de bestandsnaam.

edit3: En voor Modus seizoen 2 lijken er geen Engelse subs te zijn :/

[ Voor 14% gewijzigd door Raven op 02-01-2018 19:49 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kendo
  • Niet online
Raven schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 17:33:
[...]

Ja, dat is overduidelijk (zelfs voor iemand die ook dergelijke steekjes los heeft zitten :P O-) ), maar ik heb inmiddels alles gezien en in de 3 seizoenen noemt niemand het...

Inmiddels heb ik S04E01 gespot, vanavond maar eens kijken, mits er subs bij zitten :P
edit: Geen subs en Russisch klinkende audio eroverheen :|
edit2: Inmiddels andere gevonden, die zou wel Zweeds moeten zijn, gezien de bestandsnaam.

edit3: En voor Modus seizoen 2 lijken er geen Engelse subs te zijn :/
is seizoen 3 nog te doen? Saga's interactie met Martin was eigenlijk 1 van de hoofdreden, om het te blijven kijken.

R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

kendo schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 19:56:
[...]
is seizoen 3 nog te doen? Saga's interactie met Martin was eigenlijk 1 van de hoofdreden, om het te blijven kijken.
:Y , al krijgt ze het in S3 zwaar te verduren :|

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kendo
  • Niet online
Dat wordt dan een lange avond. Maar goed dat ik vakantie heb.😁😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Tijntje schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 15:08:
[...]

Je hebt helemaal gelijk, ik heb ook geen idee meer waar ik dat idee vandaan had.
Dan nog steeds heb ik wel erg veel moeite om door de afleveringen heen te komen :)
ik moet zeggen dat de laatste aflevering over haar jeugd en haar vader wel een sterke aflevering was.
eerder dark comedy dan comedy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Bull, Lethal Weapon, NCIS en NCIS NO zijn weer begonnen :) en Major Crimes is weer 1 ep per week.

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wiemelen
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-09 20:04
Volgt er iemand McMafia? Engelse crime/mafia mini serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 09:45

Goner

What can I do you for ?

Nog niet, maar we gaan wel kijken ... er zijn 2 afleveringen geweest meen ik ? Downloaden/inhalen en zondag verder kijken op BBC maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Maar eens begonnen aan seizoen 3 van Mr. Robot.
Is wel weer ff je kop erbij houden wat er allemaal gaande is. Even 5 minuten wegkijken en je mist weer het een en ander :P Zeker nu het helemaal los gaat met wisselen tussen die personages/tijd etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Damn, wat een begin van het nieuwe seizoen van Bron/Broen :X , hopelijk loopt 't goed af.

[ Voor 19% gewijzigd door Raven op 03-01-2018 20:27 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

wauw .. wat een cast .. 9-1-1 ..
en ze pakken wel uit met wat dingen zeg .. damn .. ik ben meestal niet van dit soort series, maar deze vond ik wel top ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-07 09:44
The Frankenstein Chronicles is weer van start gegaan.

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
It's official: #GameofThrones will be returning for its final season in 2019.
https://twitter.com/IMDb/status/949004815006236672

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
En van Prison Break komt blijkbaar ook nog een seizoen.

Leuke tussenaflevering van Lucifer!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:24

wontcachme

You catch me? No you wont

Topicstarter
Damn. Sinds begin december heb ik geen tv series meer gekeken (opeens geen zin meer in). Net toch maar eens gekeken hoeveel ik gemist heb en nu moet ik in totaal 65 afleveringen inhalen van series die ik actief volg..... :X :X

* wontcachme is in trouble....

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xippie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-07 12:21
wontcachme schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 18:02:
Damn. Sinds begin december heb ik geen tv series meer gekeken (opeens geen zin meer in). Net toch maar eens gekeken hoeveel ik gemist heb en nu moet ik in totaal 65 afleveringen inhalen van series die ik actief volg..... :X :X

In 4 dagen in te halen, mits je vanaf 's ochtends tot 's avonds continue kijkt op een paar kleine pauzes na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:30

Martinspire

Awesomeness

wontcachme schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 18:02:

Hoezo? Er zijn zat periodes waar geen reet uit komt. Nu begint het eindelijk allemaal weer maar dat is met een paar weken weer minder ivm vakanties en whatnot. Dan heb je tot de zomer nog genoeg te kijken, toch niks mis mee? Sterker, ik ben ook wat vaker series aan het opsparen zodat ik er meteen een paar kan kijken. Of meerdere avonden een paar. En je hebt nu meer mogelijkheden om series te laten vallen als je ze niks vind. Ik vind het namelijk altijd zo waardeloos als ik al weinig series heb en een serie die ik volg toch niet meer de moeite waard is, dan is er niks meer om het op te vullen.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

absurd goed: future man ..
over de top humor ..

announced Mayans MC wordt een serie .. als opvolger van SOA

[ Voor 39% gewijzigd door zeroday op 05-01-2018 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:24

wontcachme

You catch me? No you wont

Topicstarter
Martinspire schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 19:28:
[...]

Hoezo? Er zijn zat periodes waar geen reet uit komt. Nu begint het eindelijk allemaal weer maar dat is met een paar weken weer minder ivm vakanties en whatnot. Dan heb je tot de zomer nog genoeg te kijken, toch niks mis mee? Sterker, ik ben ook wat vaker series aan het opsparen zodat ik er meteen een paar kan kijken. Of meerdere avonden een paar. En je hebt nu meer mogelijkheden om series te laten vallen als je ze niks vind. Ik vind het namelijk altijd zo waardeloos als ik al weinig series heb en een serie die ik volg toch niet meer de moeite waard is, dan is er niks meer om het op te vullen.
Ik heb al jaren de gewoonte om elke dag de recenste afleveringen te kijken en niet een grote buffer op bouwen. Dat moet ik nog eventjes uit mijn systeem krijgen. Ben al een stuk meer aan het filteren qua series dan afgelopen jaren in elk geval.

Valt me wel op dat ik nu opeens veel meer tijd over heb :+

[ Voor 8% gewijzigd door wontcachme op 05-01-2018 23:14 ]

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-09 11:37

Nitai

Live the life you love.

Raven schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 17:33:
[...]

Ik denk dat ik maar even wacht tot het hele seizoen uitgebracht is. Ik had hem ook binnen met hardcoded Zweedse subs. :/

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 10:05
@wontcachme herkenbaar!
Die fase heb ik paar jaar terug ook gehad. Je gaat er nu ook achterkomen dat een aantal series die je volgt en waar je nu 4 afleveringen van achterloopt, eigenlijk veel minder leuk zijn dan je je herinnerd. En dat je helemaal niet de behoefte hebt om die afleveringen nog te gaan kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

zeroday schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 21:29:
absurd goed: future man ..
over de top humor ..

announced Mayans MC wordt een serie .. als opvolger van SOA
Future man vandaag ook mee begonnen. Super ge ni aal!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Nitai schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 23:22:
[...]

Ik denk dat ik maar even wacht tot het hele seizoen uitgebracht is. Ik had hem ook binnen met hardcoded Zweedse subs. :/
Zoek er een met "Nordic" in de naam, daar waren de subs niet hardcoded :) , Engels zit er niet bij dus die moet je op de bekende plekken even opzoeken.

Van Modus S2 heb ik inmiddels de eerste 2 ep's gezien, met subs, van de 3e waren de subs die ik vond ruim een minuut out of sync en door (online) tooltje laten aanpassen of door in VLC de delay in te stellen leverde niet werkende subs op :/

[ Voor 6% gewijzigd door Raven op 06-01-2018 10:22 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Hoe zit het trouwens met El Chapo en aantal episodes van seizoen 1?

Op IMDB zijn het er bijvoorbeeld 9: IMDB: El Chapo (TV Series 2017– ) - Episodes
op TTVDB weer 7: https://www.thetvdb.com/?...027&seasonid=705496&lid=7
Ik heb er zelf 9 staan op pc.
en in Kodi pakt die maar tot 7

dussssss :P hoe zit het nou? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:05

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Vandaag begonnen aan Wisdom of the Crowd. Eerste 3 afleveringen waren prima wmb. Jammer dat er geen S02 komt :/ (en dat ik daar pas achter kom na 3 afleveringen :+ )

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 26-03-2023
zeroday schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 21:29:
Mayans MC wordt een serie .. als opvolger van SOA
Ben enerzijds benieuwd en anderzijds weet ik niet wat ik ervan moet denken. SoA was de laatste seizoenen namelijk vrij slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik kwam op Amazon Prime Electric Dreams tegen. Blijkt een sic-fi serie te zijn met elke aflevering een ander verhaal.

Onder de acteurs bekende namen. Waaronder Steve Buscemi, Bryan Cranston en Anna Paquin.

Klinkt goed maar heeft iemand hier het gezien toevallig? De eerste afleveringen zijn inmiddels uitgezonden op de voor mij volledig onbekende zender STAN (Aan het font te zien heeft het iets met Starz te maken)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 10:05
Ik probeer het te kijken in de app van Prime Video (ik heb abbo), maar ik kan alleen een trailer kijken, ook al staat er dat S1 er zou moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
  • Nu online
Donstil schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 20:14:
Ik kwam op Amazon Prime Electric Dreams tegen. Blijkt een sic-fi serie te zijn met elke aflevering een ander verhaal.

Klinkt goed maar heeft iemand hier het gezien toevallig?
Een review noemde het cut budget Black Mirror en het heeft er wel wat van weg. Het zijn allemaal losstaande verhalen en de acteurs zijn wel goed. De verhalen zijn van wisselvallige kwaliteit, voorlopig zat er nog geen tussen die iconisch te noemen is itt Black Mirror.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Laatst online: 07:34

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Veefje schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 18:33:
[...]

Ben enerzijds benieuwd en anderzijds weet ik niet wat ik ervan moet denken. SoA was de laatste seizoenen namelijk vrij slecht.
Vond je? Ondanks dat ik niet elke badguy even onderhoudend vond, vond ik het een erg sterke serie van begin tot eind.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Jorgen schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 21:44:
[...]

Vond je? Ondanks dat ik niet elke badguy even onderhoudend vond, vond ik het een erg sterke serie van begin tot eind.
Yep, ik vond vooral seizoen 6 en 7 gwn belabberd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Raymond schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 21:05:
Ik probeer het te kijken in de app van Prime Video (ik heb abbo), maar ik kan alleen een trailer kijken, ook al staat er dat S1 er zou moeten zijn.
Komt op Prime video zodra het hele seizoen beschikbaar is.
algalid schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 21:07:
[...]

Een review noemde het cut budget Black Mirror en het heeft er wel wat van weg. Het zijn allemaal losstaande verhalen en de acteurs zijn wel goed. De verhalen zijn van wisselvallige kwaliteit, voorlopig zat er nog geen tussen die iconisch te noemen is itt Black Mirror.
Mm Cut budget Black Mirror klinkt niet best maar dat niveau ligt dan ook wel erg hoog.

Ik heb de eerste net gekeken. Die was inderdaad niet zo best maar ik kijk wel nog even door.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-09 13:27
Paulus07 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 16:29:
Maar eens begonnen aan seizoen 3 van Mr. Robot.
Is wel weer ff je kop erbij houden wat er allemaal gaande is. Even 5 minuten wegkijken en je mist weer het een en ander :P Zeker nu het helemaal los gaat met wisselen tussen die personages/tijd etc.
Seizoen 3 vond ik toch wel een erg goed seizoen. Goed camerawerk en leuke personages. En verhaal vond ik in seizoen 3 juist iets simpeler dan seizoen 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xippie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-07 12:21

Onder de acteurs bekende namen. Waaronder Steve Buscemi, Bryan Cranston en Anna Paquin.

Klinkt goed maar heeft iemand hier het gezien toevallig? De eerste afleveringen zijn inmiddels uitgezonden op de voor mij volledig onbekende zender STAN (Aan het font te zien heeft het iets met Starz te maken)
Word door Channel 4 uitgezonden, ik volg het live via de satelliet. Het is gebaseerd op korte verhalen van de SF schrijver Philip Dick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Gisteren begonnen met Patriot (2017) maar het is tot nu toe wel een aanfluiting.. (soort van comedy?)
ok, nu let ik vaak op wat details... in het beeld zie je Amsterdam als locatie, maar loopt er een politie met Polizei .. En de beelden, never nooit niet in A'dam opgenomen..Aanfluiting.
's kijken of ik het voor elkaar krijg om meer dan 2 afleveringen te bekijken ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Philip K. Dick's? Je zou maar Dick heten _O-

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chielmi
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08:18
zeroday schreef op zondag 7 januari 2018 @ 10:01:
Gisteren begonnen met Patriot (2017) maar het is tot nu toe wel een aanfluiting.. (soort van comedy?)
ok, nu let ik vaak op wat details... in het beeld zie je Amsterdam als locatie, maar loopt er een politie met Polizei .. En de beelden, never nooit niet in A'dam opgenomen..Aanfluiting.
's kijken of ik het voor elkaar krijg om meer dan 2 afleveringen te bekijken ..
Ik heb me er uitstekend mee vermaakt! Ben de serie gaan kijken na tips in dit topic.
Dat soort details als jij noemt erger ik me eigenlijk bij elke serie of film aan waarbij er in Nederland wordt gefilmd.

Ik vond Patriot echt een toffe serie. Heb nu al zin in het vervolg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

chielmi schreef op zondag 7 januari 2018 @ 19:46:
[...]

Ik heb me er uitstekend mee vermaakt! Ben de serie gaan kijken na tips in dit topic.
Dat soort details als jij noemt erger ik me eigenlijk bij elke serie of film aan waarbij er in Nederland wordt gefilmd.

Ik vond Patriot echt een toffe serie. Heb nu al zin in het vervolg :)
Ik heb me gelukkig kunnen vermaken met DARK .. ;p-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:58
Ziet net dat The 100 seizoen 5 pas eind April begint... eerdere berichten hadden het over begin Februari. Dat is balen, ik vond (en vind het nog steeds) een hele leuke serie waar ik nog vaak afleveringen van terug kijk.
Hoop dan ook dat S5 niet het laatste seizoen wordt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
@AcidBurnIk hoop wel dat S5 of S6 het laatste wordt. Je ziet het bij series als TWD (en bij veel series eigenlijk) dat het op een gegeven moment wel mooi geweest is. Je kunt niet elk seizoen opnieuw beginnen en simpelweg weer een nieuwe dreiging introduceren. Op een gegeven moment wordt het dan te repetitief, iets waar vooral TWD zwaar onder gebukt gaat. Sowieso ben ik van mening dat 5 seizoenen mooi is en een serie eigenlijk max 5-7 seizoenen kan hebben. Natuurlijk zijn er uitzonderingen, maar die uitzonderingen zijn vaak alleen voorbehouden aan series die je kunt scharen onder de beste series ever of series die dat niveau aantikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
Er is een verschil tussen rationeel en emotioneel denken. Rationeel ben ik het met je eens dat de meeste series na 4 of 5 seizoenen hard achteruit gaan wat verhaallijn en qualiteit betreft. Aan de andere kant had ik van sommige series graag gezien dat ze nog wat langer door waren gegaan. Dan denk ik aan Sons of Anarchy, Orphan Black, Terminator: The Sarah Connor Chronicles.
Wat verhaallijn betreft waren ze wel klaar, maar de qualiteit en acteerwerk (vooral bij Orphan Black) bleef goed imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

AcidBurn schreef op maandag 8 januari 2018 @ 21:07:
Terminator: The Sarah Connor Chronicles.
The Summer curse :/

Ik zie net dat Silent Witness S21 vandaag begint/is begonnen :)

[ Voor 17% gewijzigd door Raven op 08-01-2018 22:35 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
AcidBurn schreef op maandag 8 januari 2018 @ 21:07:
Er is een verschil tussen rationeel en emotioneel denken. Rationeel ben ik het met je eens dat de meeste series na 4 of 5 seizoenen hard achteruit gaan wat verhaallijn en qualiteit betreft. Aan de andere kant had ik van sommige series graag gezien dat ze nog wat langer door waren gegaan. Dan denk ik aan Sons of Anarchy, Orphan Black, Terminator: The Sarah Connor Chronicles.
Wat verhaallijn betreft waren ze wel klaar, maar de qualiteit en acteerwerk (vooral bij Orphan Black) bleef goed imo.
Nou dat van Orphan Black geld eigenlijk alleen voor Tatiana Maslany naar mijn mening, de rest van de cast acteerde geregeld niet best. Verhaal werd in seizoen 2 misschien 3 ook snel heel matig.

Overgewaardeerde serie als je het mij zou vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
Tatiana staat op eenzame hoogte, maar ik vond Jordan Gavaris (Felix) door de seizoenen heen ook erg sterk blijven spelen. Vooral zijn Engelse accent was verdomd goed, beter dan dat van Tatiana. Veel Amerikanen en Britten dachten dat Jordan zelf Brits is. Kristian Bruun en Kevin Hanchard vond ik niet altijd even goed spelen.
Overgewaardeerde serie ben ik totaal niet met je eens, maar daar is een mening voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ooh die Felix vond ik geregeld ook niet sterk eigenlijk 🙈. Net zoals de moeder en het kind, daar kon ik mij echt aan irriteren maar ik wilde helaas toch zien hoe het afliep na het sterke eerste seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

phew ..
the Deuce Season 2 .. blijft gewoon op dit moment gebruik maken van z'n hoofdacteur ...

http://deadline.com/2018/...d-allegations-1202241220/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:05
zeroday schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 07:24:
phew ..
the Deuce Season 2 .. blijft gewoon op dit moment gebruik maken van z'n hoofdacteur ...

http://deadline.com/2018/...d-allegations-1202241220/
Dat is mooi en dit is ook gewoon de goede manier om te reageren op zulk soort beschuldigingen. Zolang het nog niet bewezen is moet je ook niet in de stress schieten, zoals er bij verschillende TV series wel het geval is geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Laatst online: 09:11
dannyvdb1997 schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 16:14:
[...]

Niet op Netflix dan nog zeker? Daar gaat-ie tot 13...
Netflix heeft die eerste 9 naar 13 geknipt.
S2 komt later.
Spaanse versie is al wel uitgezonden.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Fiona Dourif in Shameless :o , keer wat anders dan de Chucky-films :P

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Zojuist de eerste aflevering van Black Lightning gezien. Ik weet alleen nog niet wat ik ervan moet vinden. Een origineel verhaal kan het volgens mij bijna niet meer zijn. Kreeg er een Luke Cage gevoel bij maar dan in een discopakje. Andere mensen deze ook al gezien en wat vonden jullie ervan?

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-09 22:15
Gekkenhuis schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 20:55:
Zojuist de eerste aflevering van Black Lightning gezien. Ik weet alleen nog niet wat ik ervan moet vinden. Een origineel verhaal kan het volgens mij bijna niet meer zijn. Kreeg er een Luke Cage gevoel bij maar dan in een discopakje. Andere mensen deze ook al gezien en wat vonden jullie ervan?
Ik heb 'm zojuist gekeken. Wat vind ik ervan? Als je de Marvel series - Cage, Defenders, etc goed vindt then you can't go wrong with this one. Meer kan ik er nog niet van zeggen omdat het nog maar de eerste is en we een week moeten wachten tot de volgende, echter het einde van de eerste aflevering was al veelbelovend naar de volgende afleveringen.

Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Black lighting komt toch pas de 23e op netflix? Kennelijk via andere bron eerder te verkrijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatHack
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

MatHack

Dev by day, Gamer by night

Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 22:21:
Black lighting komt toch pas de 23e op netflix? Kennelijk via andere bron eerder te verkrijgen?
Hij wordt uitgezonden op CW, het is geen Netflix serie.

There's no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

MatHack schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 23:30:
[...]

Goede opmerking, ik ging even kijken in mijn nstallatie en daar bleek ik lang geleden deze serie toegevoegd te hebben, alleen die blijkt dan later weer in een bovenliggende site een aanpassing gehad te hebben zodat er geen verdere data op binnen komt. Verwijderen en opnieuw aanmaken is dan de oplossing ;) ik kan nu gelukkig zien waarover de serie gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agravain
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online
Hier ook drie dagen geleden een bericht van Netflix ontvangen dat Black Lightning vanaf 23 januari te bekijken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De trailer staat wel op netflix, misschien een samenwerking? Nouja, ik wacht wel even totdat hij op netflix staat, heeft mijn sickrage e.d. wat rust :P

Misschien komt hij wat later omdat de vertalers wat achterlopen met het werk ofzo. Vind dit soort series altijd mooi, maar hoef ze niet perse te bewaren en het is ook geen echte must now see voor mij , dus ik wacht een paar dagen. Ben wel benieuwd, trailer beviel me wel.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2018 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

* Raven doet Greys Anatomy kijken

Wat een manier om een gehacked elektronisch slot te openen _O-
Clear!

[ Voor 4% gewijzigd door Raven op 19-01-2018 14:56 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 22:29:
De trailer staat wel op netflix, misschien een samenwerking?
CW heeft al een tijd een deal met Netflix om haar series erop te zetten:
http://variety.com/2016/t...icensing-deal-1201808624/

Er zitten vele DC series tussen, Dynasty en Riverdale. Ze moeten inderdaad week per week opvolgen. Het is toch al sneller dan een heel jaar wachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AcidBurn
The 100 Seizoen 6 is nog niet zeker, maar wordt niet uitgesloten :)
Het contract van een acteur die in de laatste aflevering van S5 zal spelen, geeft aan dat hij ook in S6 te zien zijn als de serie doorgaat. Dat betekend dat de makers van de serie niet van plan zijn te stoppen na s5.
Zal er dus op neerkomen of de ratings van S5 nog een seizoen rechtvaardigen. Ik hoop uiteraard van wel :)

Wat een einde van het eerste seizoen van The Gifted, dat had ik niet aan zien komen :o
spoiler:
De zusjes Frost zijn lekker bezig geweest. Lorna was te verwachten, Andy was verrassender. Hij twijfelde al langer, maar dat hij ronduit voor die groep kiest ipv zijn familie kwam hard aan.
Als ze hem niet snel terug weten te halen, gaat dat uitlopen op broer tegen zus.

Ik kan niet wachten op S2, kijken waar dit heen gaat :)

[ Voor 36% gewijzigd door AcidBurn op 21-01-2018 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmg2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-09 21:55
Hier nog volgers van Good Behavior? Seizoen 2 is nu beschikbaar. Prima serie om met 'de vrouw' te kijken. Voor elk wat wils: actie, drama, thriller, en in seizoen 2 ook wat luchtiger situaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

marcelmg2 schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 12:25:
Hier nog volgers van Good Behavior? Seizoen 2 is nu beschikbaar. Prima serie om met 'de vrouw' te kijken. Voor elk wat wils: actie, drama, thriller, en in seizoen 2 ook wat luchtiger situaties.
al helemaal afgekeken. Vond hem dit keer (weer) erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Ik vond het wel een lekkere pilot. Luke Cage heb ik ook van genoten. Pakje van BL was ook niet rete 'cheap' om te zien en de special effects waren prima.

Muziek was ook wel lekker; die vond ik bij Luke Cage ook een erg sterke ondersteuning.

Jammer dat Wisdom of the Crowd gecancelled is na S01. Had enorm veel potentie imo. Helaas in de hoofdrolspeler, net als Spacey, verdacht van die dingen die niet door de beugel kunnen en dus wordt de serie maar meteen de nek omgedraaid (het zou om lage kijkcijfers gaan maar dat betwijfel ik)

Verder ook nog steeds Knightfall aan het kijken. Niet zo sterk als Vikings (geweldige serie nog steeds) maar niet slap genoeg om het te laten varen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gayguy
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 13-11-2023
Waar gezien? Want nog niet op Netflix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Gayguy schreef op zondag 21 januari 2018 @ 22:34:
[...]

Waar gezien? Want nog niet op Netflix
Gokje: torrents of nieuwsgroepen (daar heb ik het zelf vandaan iig). Afaik wordt 'The CW' niet in NL uitgezonden namelijk

Je zou hun app kunnen proberen?

[ Voor 20% gewijzigd door Notna op 21-01-2018 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gayguy
Notna schreef op zondag 21 januari 2018 @ 22:42:
[...]

Gokje: torrents of nieuwsgroepen (daar heb ik het zelf vandaan iig). Afaik wordt 'The CW' niet in NL uitgezonden namelijk

Je zou hun app kunnen proberen?
Nee want Netflix begint pas volgende week ermee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Gayguy schreef op zondag 21 januari 2018 @ 23:07:
[...]

Nee want Netflix begint pas volgende week ermee
Ik doelde op de app van CW, niet van Netflix ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Rustig op de buis gister, komt dat omdat de SAG-awards erop waren?

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Weer 2 series minder/weggewerkt :)

- Ozark
- Quarry

Eens kijken welke ik nu ga oppakken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiner
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 09-09 16:25
Gifted is wel leuk maar het lijkt wel weer de X-men kant op te gaan. Je mist alleen een Xavier, magneto is er al wel.

spoiler:
Ik denk dat de de zusjes Frost kinderen van Xavier zijn. En Lorna het kind van Magneto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:05
whiner schreef op maandag 22 januari 2018 @ 12:43:
Gifted is wel leuk maar het lijkt wel weer de X-men kant op te gaan. Je mist alleen een Xavier, magneto is er al wel.

spoiler:
Ik denk dat de de zusjes Frost kinderen van Xavier zijn. En Lorna het kind van Magneto.
spoiler:
De naam van de zusjes Frost geeft al weg aan wie ze gerelateerd zijn ;) Zeker ook de naam van de groep: Hellfire Club. Dat persoon komt voor in een Xmen film, maar aangezien het een verdenking is ga ik het hier niet voor je spoilen :9

[ Voor 10% gewijzigd door Terranova op 22-01-2018 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiner
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 09-09 16:25
Terranova schreef op maandag 22 januari 2018 @ 13:00:
[...]

spoiler:
De naam van de zusjes Frost geeft al weg aan wie ze gerelateerd zijn ;) Zeker ook de naam van de groep: Hellfire Club. Dat persoon komt voor in een Xmen film, maar aangezien het een verdenking is ga ik het hier niet voor je spoilen :9
spoiler:
ik was Emma helemaal vergeten, dan klopt de indeling van de groep ook meer.
Ben dan wel benieuwd wie familie zijn van de X-men, die moeten er dan ook inzitten .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-09 16:55

mickjuh

Good news everyone!

The Shannara Chronicles is cancelled? Jammer. Moet seizoen 2 nog wel afkijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

mickjuh schreef op maandag 22 januari 2018 @ 14:55:
Seizoen 1 was best aardig maar met seizoen 2 werd het al snel een stuk minder. Ik sta er dus niet echt van te kijken.

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan overwegen de boekenreeks te lezen, zijn 23 boeken meen ik, allemaal vertaald naar het Nederlands (auteur Terry Brooks).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Gekkenhuis schreef op maandag 22 januari 2018 @ 15:09:
[...]

Seizoen 1 was best aardig maar met seizoen 2 werd het al snel een stuk minder. Ik sta er dus niet echt van te kijken.
Ik vond 2 ook goed te doen.
Jammer, was een leuke serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

dat seizoen heeft een redelijk eind aan het verhaal gebreid, dus dat er geen s3 komt is op zich niet zo'n ramp. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
whiner schreef op maandag 22 januari 2018 @ 13:50:
[...]

spoiler:
ik was Emma helemaal vergeten, dan klopt de indeling van de groep ook meer.
Ben dan wel benieuwd wie familie zijn van de X-men, die moeten er dan ook inzitten .
spoiler:
De referentie naar Emma Frost is overduidelijk. De drieling heeft zelfs haar gaves. Voor de rest: Lorna Dane aka Polaris is de jongste dochter van Magneto, en dus ook een halfzusje van Quicksilver en Scarlett Witch. Polaris is de enige graadmeter om te weten wanneer deze serie zich ongeveer afspeelt, aangezien zij ten tijde van Days of Future Past een kind van rond de 5 jaar was. Ik hoop eigenlijk dat we in S2 wat meer referenties of zelfs gastrollen krijgen van wat bekendere bijfiguren uit de X-Men wereld. Al zetten ze met Thunderbird, Polaris, Eclipse en Blink erg goede karakters neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Mosaic
Sharon Stone
uhmmmm
kan leuk worden .. eerste ep is een beetje aftastend en allerlei losse eindjes .. maar goed..
we gaan het meemaken

The resident.. 2 afleveringen .. tot nu toe: vermakelijk !

[ Voor 17% gewijzigd door zeroday op 23-01-2018 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gayguy
Notna schreef op maandag 22 januari 2018 @ 07:45:
[...]

Ik doelde op de app van CW, niet van Netflix ;)
Ah ok.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

wat trailertjes van aankomende sf / fantasy series:

Altered Carbon (Netflix) - YouTube: ALTERED CARBON Trailer 2 (2018) Netflix

The Terror (AMC) - YouTube: THE TERROR Official Trailer #2 "This Place Wants Us Dead" ...

Counterpart (Starz) - YouTube: Counterpart | New Series | STARZ

Castle Rock (Hulu) - YouTube: CASTLE ROCK Official Trailer (2018) J.J. Abrams, Stephen King TV Sho...

Ik weet niet of ze hier al voorbijgekomen waren, zit leuk spul tussen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2018 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pCOW
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09 18:46
Verwijderd schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 15:36:
wat trailertjes van aankomende sf / fantasy series:

Altered Carbon (Netflix) - YouTube: ALTERED CARBON Trailer 2 (2018) Netflix

The Terror (AMC) - YouTube: THE TERROR Official Trailer #2 "This Place Wants Us Dead" ...

Counterpart (Starz) - YouTube: Counterpart | New Series | STARZ

Castle Rock (Hulu) - YouTube: CASTLE ROCK Official Trailer (2018) J.J. Abrams, Stephen King TV Sho...

Ik weet niet of ze hier al voorbijgekomen waren, zit leuk spul tussen.
Altered Carbon ziet er wel interessant uit. Ga ik zeker checken. Dank

wat betreft Counterpart, ik heb de pilot deels gezien maar ik kan niet zeggen dat ik daar heel warm van werd. Meestal kijk ik het wel even aan, maar op een of andere manier was deze aflevering in ieder geval niet positief (wat mij betreft).

Castle Rock had ik nog niets van gehoord, maar als Stephen King fan ga ik die zeker checken (daarbij in mijn achterhoofd houdend dat vele series/ films op basis van verhalen van King het bij lange na niet halen bij de boeken....)

mijn signature is bewust leeg :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Altered Carbon ziet er zeker interessant uit.
Deze is volgende week vrijdag (2-2) al beschikbaar zie ik (hele seizoen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Momenteel wachtende op een hoop nieuwe seizoenen van series die ik volg dus ik ben eindelijk maar eens met oude series begonnen die allang op m'n lijstje stonden (allemaal Netflix overigens).
-Orphan Black (net klaar mee)
-Black mirror
-Quantico (Eindelijk aan begonnen)
-Unbreakable Kimmy Schmidt (net klaar mee)

Ik wacht nu vol smart op nieuwe seizoenen van:
-Stranger Things
-Wynonna Earp
-Orange is the new black
-Archer
-The blacklist

Etc.
Wat is jullie mening over deze series en wat raden jullie aan om nog zeker naar te kijken?
Pagina: 1 ... 8 ... 17 Laatste