Zijn 2 seizoenen beschikbaar van La Casa de Papel seizoen 1 is 9 afleveringen en seizoen 2 zijn er 6.
Dus yup totaal 15 afleveringen.
[ Voor 14% gewijzigd door devil-strike op 26-12-2017 15:45 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 14% gewijzigd door devil-strike op 26-12-2017 15:45 ]
Niet op Netflix dan nog zeker? Daar gaat-ie tot 13...devil-strike schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 15:45:
Zijn 2 seizoenen beschikbaar van La Casa de Papel seizoen 1 is 9 afleveringen en seizoen 2 zijn er 6.
Zit nu in ep. 5Veefje schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 22:45:
Ik geniet van Future Man. De tweede ep was echt hilarisch. Heerlijke serie (tot nu toe).
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Zeker, groot fan! Heerlijk ontspannendNoppesnada schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 23:02:
Kijkt er hier iemand Detectorists ?
IMDB: Detectorists (TV Series 2014– )
Een serie zoals de Britten die goed kunnen maken, mooie karakters, simpele maar leuke verhaallijnen.
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Niet om wat, maar waarom is dat belangrijk?Raven schreef op donderdag 28 december 2017 @ 20:02:
* Raven is eergisteren begonnen met IMDB: Bron/Broen (TV Series 2011– )
Inmiddels halverwege S2 en nog steeds is het a-woord niet genoemd
't is overduidelijk welke steekjes ze los heeft zitten en niemand noemt het?
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Ik vroeg me het gewoon af, waarom niemand het bij naam noemtNitai schreef op zondag 31 december 2017 @ 02:26:
[...]
Niet om wat, maar waarom is dat belangrijk?
Overigens begint volgende maand het nieuwe seizoen. Ik kan niet wachten.
Oscar Wilde
Smilf is, zover ik niet weet van dezelfde makers als Shameless omdat alles door 1 persoon gedaan wordt, wel is de zender dezelfde. ShowtimeTijntje schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 08:44:
Ik heb ook moeite om door Smilf te komen. Aangezien het van de makers van Shameless is had ik goede hoop maar het draait te veel om haar en irriteer me ateloos aan haar keuzes en beslissingen. Er zit ook niet van die absurde momenten in zoals bij Shameless die het leuk een luchtig houden.
There are no secrets, only information you do not yet have
Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)
Je hebt helemaal gelijk, ik heb ook geen idee meer waar ik dat idee vandaan had.zeroday schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 14:30:
[...]
Smilf is, zover ik niet weet van dezelfde makers als Shameless omdat alles door 1 persoon gedaan wordt, wel is de zender dezelfde. Showtime
SMILF is an American comedy television series starring, created, written, and directed by Frankie Shaw.
En ik vind dat ze het knap doet. Het is in ieder geval een serie met een wat diepere ondergrond dan de gemiddelde 'simpele' comedy. Of het niveau vastgehouden kan worden .. moeilijk want ik snap wel dat je er wat moeite mee kan hebben. (heb ik zelf ook met de laatste 1 a 2 afleveringen)
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
Stephen King heeft behalve Mr. Mercedes ook nog Finders Keepers en End of Watch geschreven in de Bill Hodges serie.Le Enfant! schreef op zondag 31 december 2017 @ 01:45:
De keuze om een tweede seizoen te maken vind ik tevens ook vreemd, want het verhaal is in mijn ogen 'af'.
Ze is zo autistisch als wat. En ik denk niet dat haar verleden al haar trekjes kan verklaren.Raven schreef op donderdag 28 december 2017 @ 20:02:
* Raven is eergisteren begonnen met IMDB: Bron/Broen (TV Series 2011– )
Inmiddels halverwege S2 en nog steeds is het a-woord niet genoemd
't is overduidelijk welke steekjes ze los heeft zitten en niemand noemt het?
R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF
Ja, dat is overduidelijk (zelfs voor iemand die ook dergelijke steekjes los heeft zittenkendo schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 16:08:
[...]
Ze is zo autistisch als wat. En ik denk niet dat haar verleden al haar trekjes kan verklaren.
Ik ben begonnen met E1 S3, maar er mist iets, dat de vorige 2 seizoenen zo leuk maakte.
[ Voor 14% gewijzigd door Raven op 02-01-2018 19:49 ]
Oscar Wilde
is seizoen 3 nog te doen? Saga's interactie met Martin was eigenlijk 1 van de hoofdreden, om het te blijven kijken.Raven schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 17:33:
[...]
Ja, dat is overduidelijk (zelfs voor iemand die ook dergelijke steekjes los heeft zitten![]()
), maar ik heb inmiddels alles gezien en in de 3 seizoenen noemt niemand het...
Inmiddels heb ik S04E01 gespot, vanavond maar eens kijken, mits er subs bij zitten
edit: Geen subs en Russisch klinkende audio eroverheen
edit2: Inmiddels andere gevonden, die zou wel Zweeds moeten zijn, gezien de bestandsnaam.
edit3: En voor Modus seizoen 2 lijken er geen Engelse subs te zijn
R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF
kendo schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 19:56:
[...]
is seizoen 3 nog te doen? Saga's interactie met Martin was eigenlijk 1 van de hoofdreden, om het te blijven kijken.
Oscar Wilde
ik moet zeggen dat de laatste aflevering over haar jeugd en haar vader wel een sterke aflevering was.Tijntje schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 15:08:
[...]
Je hebt helemaal gelijk, ik heb ook geen idee meer waar ik dat idee vandaan had.
Dan nog steeds heb ik wel erg veel moeite om door de afleveringen heen te komen
Oscar Wilde
[ Voor 19% gewijzigd door Raven op 03-01-2018 20:27 ]
Oscar Wilde
Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent
https://twitter.com/IMDb/status/949004815006236672It's official: #GameofThrones will be returning for its final season in 2019.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
In 4 dagen in te halen, mits je vanaf 's ochtends tot 's avonds continue kijkt op een paar kleine pauzes na.wontcachme schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 18:02:
Damn. Sinds begin december heb ik geen tv series meer gekeken (opeens geen zin meer in). Net toch maar eens gekeken hoeveel ik gemist heb en nu moet ik in totaal 65 afleveringen inhalen van series die ik actief volg.....![]()
![]()
* wontcachme is in trouble....
Hoezo? Er zijn zat periodes waar geen reet uit komt. Nu begint het eindelijk allemaal weer maar dat is met een paar weken weer minder ivm vakanties en whatnot. Dan heb je tot de zomer nog genoeg te kijken, toch niks mis mee? Sterker, ik ben ook wat vaker series aan het opsparen zodat ik er meteen een paar kan kijken. Of meerdere avonden een paar. En je hebt nu meer mogelijkheden om series te laten vallen als je ze niks vind. Ik vind het namelijk altijd zo waardeloos als ik al weinig series heb en een serie die ik volg toch niet meer de moeite waard is, dan is er niks meer om het op te vullen.wontcachme schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 18:02:
Damn. Sinds begin december heb ik geen tv series meer gekeken (opeens geen zin meer in). Net toch maar eens gekeken hoeveel ik gemist heb en nu moet ik in totaal 65 afleveringen inhalen van series die ik actief volg.....![]()
![]()
* wontcachme is in trouble....
[ Voor 39% gewijzigd door zeroday op 05-01-2018 22:52 ]
Ik heb al jaren de gewoonte om elke dag de recenste afleveringen te kijken en niet een grote buffer op bouwen. Dat moet ik nog eventjes uit mijn systeem krijgen. Ben al een stuk meer aan het filteren qua series dan afgelopen jaren in elk geval.Martinspire schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 19:28:
[...]
Hoezo? Er zijn zat periodes waar geen reet uit komt. Nu begint het eindelijk allemaal weer maar dat is met een paar weken weer minder ivm vakanties en whatnot. Dan heb je tot de zomer nog genoeg te kijken, toch niks mis mee? Sterker, ik ben ook wat vaker series aan het opsparen zodat ik er meteen een paar kan kijken. Of meerdere avonden een paar. En je hebt nu meer mogelijkheden om series te laten vallen als je ze niks vind. Ik vind het namelijk altijd zo waardeloos als ik al weinig series heb en een serie die ik volg toch niet meer de moeite waard is, dan is er niks meer om het op te vullen.
[ Voor 8% gewijzigd door wontcachme op 05-01-2018 23:14 ]
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Ik denk dat ik maar even wacht tot het hele seizoen uitgebracht is. Ik had hem ook binnen met hardcoded Zweedse subs.Raven schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 17:33:
[...]
edit2: Inmiddels andere gevonden, die zou wel Zweeds moeten zijn, gezien de bestandsnaam.
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Future man vandaag ook mee begonnen. Super ge ni aal!zeroday schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 21:29:
absurd goed: future man ..
over de top humor ..
announced Mayans MC wordt een serie .. als opvolger van SOA
Zoek er een met "Nordic" in de naam, daar waren de subs niet hardcodedNitai schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 23:22:
[...]
Ik denk dat ik maar even wacht tot het hele seizoen uitgebracht is. Ik had hem ook binnen met hardcoded Zweedse subs.
[ Voor 6% gewijzigd door Raven op 06-01-2018 10:22 ]
Oscar Wilde
Ben enerzijds benieuwd en anderzijds weet ik niet wat ik ervan moet denken. SoA was de laatste seizoenen namelijk vrij slecht.zeroday schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 21:29:
Mayans MC wordt een serie .. als opvolger van SOA
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Een review noemde het cut budget Black Mirror en het heeft er wel wat van weg. Het zijn allemaal losstaande verhalen en de acteurs zijn wel goed. De verhalen zijn van wisselvallige kwaliteit, voorlopig zat er nog geen tussen die iconisch te noemen is itt Black Mirror.Donstil schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 20:14:
Ik kwam op Amazon Prime Electric Dreams tegen. Blijkt een sic-fi serie te zijn met elke aflevering een ander verhaal.
Klinkt goed maar heeft iemand hier het gezien toevallig?
Vond je? Ondanks dat ik niet elke badguy even onderhoudend vond, vond ik het een erg sterke serie van begin tot eind.Veefje schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 18:33:
[...]
Ben enerzijds benieuwd en anderzijds weet ik niet wat ik ervan moet denken. SoA was de laatste seizoenen namelijk vrij slecht.
Your Friendly Neighborhood Moderator
Yep, ik vond vooral seizoen 6 en 7 gwn belabberd.Jorgen schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 21:44:
[...]
Vond je? Ondanks dat ik niet elke badguy even onderhoudend vond, vond ik het een erg sterke serie van begin tot eind.
Komt op Prime video zodra het hele seizoen beschikbaar is.Raymond schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 21:05:
Ik probeer het te kijken in de app van Prime Video (ik heb abbo), maar ik kan alleen een trailer kijken, ook al staat er dat S1 er zou moeten zijn.
Mm Cut budget Black Mirror klinkt niet best maar dat niveau ligt dan ook wel erg hoog.algalid schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 21:07:
[...]
Een review noemde het cut budget Black Mirror en het heeft er wel wat van weg. Het zijn allemaal losstaande verhalen en de acteurs zijn wel goed. De verhalen zijn van wisselvallige kwaliteit, voorlopig zat er nog geen tussen die iconisch te noemen is itt Black Mirror.
Seizoen 3 vond ik toch wel een erg goed seizoen. Goed camerawerk en leuke personages. En verhaal vond ik in seizoen 3 juist iets simpeler dan seizoen 2.Paulus07 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 16:29:
Maar eens begonnen aan seizoen 3 van Mr. Robot.
Is wel weer ff je kop erbij houden wat er allemaal gaande is. Even 5 minuten wegkijken en je mist weer het een en anderZeker nu het helemaal los gaat met wisselen tussen die personages/tijd etc.
Word door Channel 4 uitgezonden, ik volg het live via de satelliet. Het is gebaseerd op korte verhalen van de SF schrijver Philip Dick.Donstil schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 20:14:
Ik kwam op Amazon Prime Electric Dreams tegen. Blijkt een sic-fi serie te zijn met elke aflevering een ander verhaal.
Onder de acteurs bekende namen. Waaronder Steve Buscemi, Bryan Cranston en Anna Paquin.
Klinkt goed maar heeft iemand hier het gezien toevallig? De eerste afleveringen zijn inmiddels uitgezonden op de voor mij volledig onbekende zender STAN (Aan het font te zien heeft het iets met Starz te maken)
Philip K. Dick's? Je zou maar Dick hetenDonstil schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 20:14:
Onder de acteurs bekende namen. Waaronder Steve Buscemi, Bryan Cranston en Anna Paquin.
Klinkt goed maar heeft iemand hier het gezien toevallig? De eerste afleveringen zijn inmiddels uitgezonden op de voor mij volledig onbekende zender STAN (Aan het font te zien heeft het iets met Starz te maken)
Oscar Wilde
Ik heb me er uitstekend mee vermaakt! Ben de serie gaan kijken na tips in dit topic.zeroday schreef op zondag 7 januari 2018 @ 10:01:
Gisteren begonnen met Patriot (2017) maar het is tot nu toe wel een aanfluiting.. (soort van comedy?)
ok, nu let ik vaak op wat details... in het beeld zie je Amsterdam als locatie, maar loopt er een politie met Polizei .. En de beelden, never nooit niet in A'dam opgenomen..Aanfluiting.
's kijken of ik het voor elkaar krijg om meer dan 2 afleveringen te bekijken ..
Ik heb me gelukkig kunnen vermaken met DARK .. ;p-)chielmi schreef op zondag 7 januari 2018 @ 19:46:
[...]
Ik heb me er uitstekend mee vermaakt! Ben de serie gaan kijken na tips in dit topic.
Dat soort details als jij noemt erger ik me eigenlijk bij elke serie of film aan waarbij er in Nederland wordt gefilmd.
Ik vond Patriot echt een toffe serie. Heb nu al zin in het vervolg
The Summer curseAcidBurn schreef op maandag 8 januari 2018 @ 21:07:
Terminator: The Sarah Connor Chronicles.
[ Voor 17% gewijzigd door Raven op 08-01-2018 22:35 ]
Oscar Wilde
Nou dat van Orphan Black geld eigenlijk alleen voor Tatiana Maslany naar mijn mening, de rest van de cast acteerde geregeld niet best. Verhaal werd in seizoen 2 misschien 3 ook snel heel matig.AcidBurn schreef op maandag 8 januari 2018 @ 21:07:
Er is een verschil tussen rationeel en emotioneel denken. Rationeel ben ik het met je eens dat de meeste series na 4 of 5 seizoenen hard achteruit gaan wat verhaallijn en qualiteit betreft. Aan de andere kant had ik van sommige series graag gezien dat ze nog wat langer door waren gegaan. Dan denk ik aan Sons of Anarchy, Orphan Black, Terminator: The Sarah Connor Chronicles.
Wat verhaallijn betreft waren ze wel klaar, maar de qualiteit en acteerwerk (vooral bij Orphan Black) bleef goed imo.
Dat is mooi en dit is ook gewoon de goede manier om te reageren op zulk soort beschuldigingen. Zolang het nog niet bewezen is moet je ook niet in de stress schieten, zoals er bij verschillende TV series wel het geval is geweest.zeroday schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 07:24:
phew ..
the Deuce Season 2 .. blijft gewoon op dit moment gebruik maken van z'n hoofdacteur ...
http://deadline.com/2018/...d-allegations-1202241220/
Netflix heeft die eerste 9 naar 13 geknipt.dannyvdb1997 schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 16:14:
[...]
Niet op Netflix dan nog zeker? Daar gaat-ie tot 13...
Haters everywhere but I don’t really care
Oscar Wilde
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Ik heb 'm zojuist gekeken. Wat vind ik ervan? Als je de Marvel series - Cage, Defenders, etc goed vindt then you can't go wrong with this one. Meer kan ik er nog niet van zeggen omdat het nog maar de eerste is en we een week moeten wachten tot de volgende, echter het einde van de eerste aflevering was al veelbelovend naar de volgende afleveringen.Gekkenhuis schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 20:55:
Zojuist de eerste aflevering van Black Lightning gezien. Ik weet alleen nog niet wat ik ervan moet vinden. Een origineel verhaal kan het volgens mij bijna niet meer zijn. Kreeg er een Luke Cage gevoel bij maar dan in een discopakje. Andere mensen deze ook al gezien en wat vonden jullie ervan?
Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi
Verwijderd
Hij wordt uitgezonden op CW, het is geen Netflix serie.Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 22:21:
Black lighting komt toch pas de 23e op netflix? Kennelijk via andere bron eerder te verkrijgen?
There's no place like 127.0.0.1
Goede opmerking, ik ging even kijken in mijn nstallatie en daar bleek ik lang geleden deze serie toegevoegd te hebben, alleen die blijkt dan later weer in een bovenliggende site een aanpassing gehad te hebben zodat er geen verdere data op binnen komt. Verwijderen en opnieuw aanmaken is dan de oplossingMatHack schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 23:30:
[...]
Hij wordt uitgezonden op CW, het is geen Netflix serie.
Hier ook drie dagen geleden een bericht van Netflix ontvangen dat Black Lightning vanaf 23 januari te bekijken is.MatHack schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 23:30:
Verwijderd
De trailer staat wel op netflix, misschien een samenwerking? Nouja, ik wacht wel even totdat hij op netflix staat, heeft mijn sickrage e.d. wat rustMatHack schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 23:30:
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2018 22:31 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Raven op 19-01-2018 14:56 ]
Oscar Wilde
CW heeft al een tijd een deal met Netflix om haar series erop te zetten:Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 22:29:
De trailer staat wel op netflix, misschien een samenwerking?
[ Voor 36% gewijzigd door AcidBurn op 21-01-2018 12:16 ]
al helemaal afgekeken. Vond hem dit keer (weer) erg goed.marcelmg2 schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 12:25:
Hier nog volgers van Good Behavior? Seizoen 2 is nu beschikbaar. Prima serie om met 'de vrouw' te kijken. Voor elk wat wils: actie, drama, thriller, en in seizoen 2 ook wat luchtiger situaties.
Ik vond het wel een lekkere pilot. Luke Cage heb ik ook van genoten. Pakje van BL was ook niet rete 'cheap' om te zien en de special effects waren prima.Gekkenhuis schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 20:55:
Zojuist de eerste aflevering van Black Lightning gezien. Ik weet alleen nog niet wat ik ervan moet vinden. Een origineel verhaal kan het volgens mij bijna niet meer zijn. Kreeg er een Luke Cage gevoel bij maar dan in een discopakje. Andere mensen deze ook al gezien en wat vonden jullie ervan?
Waar gezien? Want nog niet op NetflixGekkenhuis schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 20:55:
Nee want Netflix begint pas volgende week ermeeNotna schreef op zondag 21 januari 2018 @ 22:42:
[...]
Gokje: torrents of nieuwsgroepen (daar heb ik het zelf vandaan iig). Afaik wordt 'The CW' niet in NL uitgezonden namelijk
Je zou hun app kunnen proberen?
Ik doelde op de app van CW, niet van NetflixGayguy schreef op zondag 21 januari 2018 @ 23:07:
[...]
Nee want Netflix begint pas volgende week ermee
Oscar Wilde
whiner schreef op maandag 22 januari 2018 @ 12:43:
Gifted is wel leuk maar het lijkt wel weer de X-men kant op te gaan. Je mist alleen een Xavier, magneto is er al wel.
spoiler:Ik denk dat de de zusjes Frost kinderen van Xavier zijn. En Lorna het kind van Magneto.
[ Voor 10% gewijzigd door Terranova op 22-01-2018 13:01 ]
Terranova schreef op maandag 22 januari 2018 @ 13:00:
[...]
spoiler:De naam van de zusjes Frost geeft al weg aan wie ze gerelateerd zijnZeker ook de naam van de groep: Hellfire Club. Dat persoon komt voor in een Xmen film, maar aangezien het een verdenking is ga ik het hier niet voor je spoilen
Seizoen 1 was best aardig maar met seizoen 2 werd het al snel een stuk minder. Ik sta er dus niet echt van te kijken.mickjuh schreef op maandag 22 januari 2018 @ 14:55:
The Shannara Chronicles is cancelled? Jammer. Moet seizoen 2 nog wel afkijken.
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Verwijderd
Je kan overwegen de boekenreeks te lezen, zijn 23 boeken meen ik, allemaal vertaald naar het Nederlands (auteur Terry Brooks).mickjuh schreef op maandag 22 januari 2018 @ 14:55:
Ik vond 2 ook goed te doen.Gekkenhuis schreef op maandag 22 januari 2018 @ 15:09:
[...]
Seizoen 1 was best aardig maar met seizoen 2 werd het al snel een stuk minder. Ik sta er dus niet echt van te kijken.
dat seizoen heeft een redelijk eind aan het verhaal gebreid, dus dat er geen s3 komt is op zich niet zo'n ramp.mickjuh schreef op maandag 22 januari 2018 @ 14:55:
whiner schreef op maandag 22 januari 2018 @ 13:50:
[...]
spoiler:ik was Emma helemaal vergeten, dan klopt de indeling van de groep ook meer.
Ben dan wel benieuwd wie familie zijn van de X-men, die moeten er dan ook inzitten .
[ Voor 17% gewijzigd door zeroday op 23-01-2018 21:59 ]
Ah ok.Notna schreef op maandag 22 januari 2018 @ 07:45:
[...]
Ik doelde op de app van CW, niet van Netflix
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2018 15:42 ]
Altered Carbon ziet er wel interessant uit. Ga ik zeker checken. DankVerwijderd schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 15:36:
wat trailertjes van aankomende sf / fantasy series:
Altered Carbon (Netflix) - YouTube: ALTERED CARBON Trailer 2 (2018) Netflix
The Terror (AMC) - YouTube: THE TERROR Official Trailer #2 "This Place Wants Us Dead" ...
Counterpart (Starz) - YouTube: Counterpart | New Series | STARZ
Castle Rock (Hulu) - YouTube: CASTLE ROCK Official Trailer (2018) J.J. Abrams, Stephen King TV Sho...
Ik weet niet of ze hier al voorbijgekomen waren, zit leuk spul tussen.
mijn signature is bewust leeg :-)
Verwijderd
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq