Zit er snelheid in? Want dat is imo wat Netflix Marvel series het meeste nodig hebbenVeefje schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 13:47:
Runaways van Hulu is leuk. Wellicht wat de Marvel-series nodig hebben. Een keer geen rauwe, grimmige of donkere sfeer. Dit is luchtiger, speelser en gericht op een andere doelgroep. Goede tieneracteurs ook.

Uhm, dat valt op zich wel mee. Het is gewoon wat luchtiger en frisser, iets wat eigenlijk totaal mist bij Marvel op Netflix. Runaways is beslist geen topper, maar met dit niveau gewoon een serie die je in de categorie ‘degelijk’ of ‘ruime voldoende’ kunt plaatsen. Moet wel bij gezegd worden dat als je niks hebt met series die worden gedragen door tieners, je deze meteen moet overslaan.Martinspire schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 15:21:
[...]
Zit er snelheid in? Want dat is imo wat Netflix Marvel series het meeste nodig hebben
De CGI was wel echt verschrikkelijk de laatste episode, maar los daarvan was het wel een goede aflevering.AcidBurn schreef op woensdag 22 november 2017 @ 16:25:
Ik vind The Gifted steeds beter worden. Ze brengen langzaam maar zeker meer diepgang in de belangrijke karakters. Als ze deze lijn vast kunnen houden, mag de serie wat mij betreft wel een tweede seizoen krijgen.
Is vandaag bekend gemaakt dat de serie een 2e seizoen gaat krijgenAcidBurn schreef op woensdag 22 november 2017 @ 16:25:
Ik vind The Gifted steeds beter worden. Ze brengen langzaam maar zeker meer diepgang in de belangrijke karakters. Als ze deze lijn vast kunnen houden, mag de serie wat mij betreft wel een tweede seizoen krijgen.
Tijd om met deze serie te stoppen.
En dan blijkt dat hij 7 jaar in de toekomst geleefd heeft, getrouwd is met ene Imra en die is er nu ineens. Totaal geen uitleg waarom, hoe en wat.
Gewoon om weer drama te veroorzaken.

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
heeey Deathchant! Kijk je Supernatural nog? Is het de moeite waard dit seizoen? Ik was aan de eerste ep begonnen dit seizoen, maar het was echt slecht, dus halverweg afgehaakt.Deathchant schreef op donderdag 23 november 2017 @ 09:25:
De laatste supergirl aflevering...
[ Voor 3% gewijzigd door Nitai op 23-11-2017 09:54 ]
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Ben niet de enige dus. Volgens mij is de rek er echt uit. Maar dan heb ik ook bij The Big Bang Theory.Nitai schreef op donderdag 23 november 2017 @ 09:54:
[...]
heeey Deathchant! Kijk je Supernatural nog? Is het de moeite waard dit seizoen? Ik was aan de eerste ep begonnen dit seizoen, maar het was echt slecht, dus halverweg afgehaakt.
Hawaii Five-0 is ook niet echt super meer.
Vond het eigenlijk juist prima en een duidelijke, donkerdere, richting aangeven voor de rest van het seizoen, zeker met Reign. Die Imra is een introductie naar de Legion of Super-Heroes.Deathchant schreef op donderdag 23 november 2017 @ 09:25:
De laatste supergirl aflevering vond ik ook weer matig gedaan door de schrijvers. Eerst moet de relatie tussen Alex en Maggie kapot (stel je voor een gay couple dat voor de afwisseling eens bij elkaar blijft) en nu hebben ze de relatie tussen Kara en Mon El ook om zeep geholpen. Begin van de aflevering komt ie terug en laten de schrijvers hem zo raar doen tegen Kara. Winn die uiteraard gewoon meegaat in zijn verzoek hem te helpen zonder dat hij om enige uitleg vraagt.... Hij krijgt alleen te horen "people will die, Kara will die"...
En dan blijkt dat hij 7 jaar in de toekomst geleefd heeft, getrouwd is met ene Imra en die is er nu ineens. Totaal geen uitleg waarom, hoe en wat.
Die relaties Alex - Maggie en Kara - Mon El liep ik me overigens flink aan te storen, dat leidde pas af.
De volgorde voor komende crossover is:
1 Supergirl s03e08 (27 november)
2 Arrow s06e08 (27 november)
3 The Flash s04e08 (28 november)
4 Legends of Tomorrow s03e08 (28 november)
Wat een enorme achtbaanrit was het laatste seizoen, om vervolgens de laatste aflevering toch de tijd te nemen om fatsoenlijk afscheid te nemen van de karakters. Het is echt bizar om te beseffen dat scenes als de clone dance uit het tweede seizoen, of het gesprek tussen de 4 zussen in de laatste aflevering, compleet gemonteerd zijn. Het ziet er zo natuurlijk en overtuigend uit dat je vergeet dat het 4x dezelfde actrice is.
Ik snap echt niet hoe Tatiana dat als actrice voor elkaar krijgt. Goed, ze heeft hulp van acting doubles, maar uiteindelijk doet ze wel degelijke alle scenes zelf... dit is gewoon zo verdomd goed acteerwerk.
All good things come to an end, en deze serie is op een mooi moment gestopt. Maar van mij hadden ze nog wel even door mogen gaan.
Dat toekomst gezever was heel voorspelbaar.Deathchant schreef op donderdag 23 november 2017 @ 09:25:
De laatste supergirl aflevering vond ik ook weer matig gedaan door de schrijvers. Eerst moet de relatie tussen Alex en Maggie kapot (stel je voor een gay couple dat voor de afwisseling eens bij elkaar blijft) en nu hebben ze de relatie tussen Kara en Mon El ook om zeep geholpen. Begin van de aflevering komt ie terug en laten de schrijvers hem zo raar doen tegen Kara. Winn die uiteraard gewoon meegaat in zijn verzoek hem te helpen zonder dat hij om enige uitleg vraagt.... Hij krijgt alleen te horen "people will die, Kara will die"...
In het begin werd er al gezegd dat het schip er al 12 duizend jaar lag.
Dat met de hypersleep van Mon El, en op het moment dat die een pod failed.
Daar zit een griet in waar Mon El iets mee heeft, schoot als eerste door mijn hoofd.
Wat moet reign? (female doomsday) eigenlijk voorstellen.
Deze aflevering voelde nogal magertjes aan kwa verhaal progressie en veel filler.
Dat maggie en alex relatie kapot maken voelde nogal forced, de marketing sloeg niet aan dus ze gaan andere combies proberen.
De actrice van Maggie wilde stoppen blijkbaar dan zit er niet veel anders op.ArgantosNL schreef op donderdag 23 november 2017 @ 16:46:
[...]
Dat toekomst gezever was heel voorspelbaar.
In het begin werd er al gezegd dat het schip er al 12 duizend jaar lag.
Dat met de hypersleep van Mon El, en op het moment dat die een pod failed.
Daar zit een griet in waar Mon El iets mee heeft, schoot als eerste door mijn hoofd.
Wat moet reign? (female doomsday) eigenlijk voorstellen.
Deze aflevering voelde nogal magertjes aan kwa verhaal progressie en veel filler.
Dat maggie en alex relatie kapot maken voelde nogal forced, de marketing sloeg niet aan dus ze gaan andere combies proberen.
Spoiler tags op Tweakers hebben in alle topics dezelfde voorwaarde toch? Uitgezonden = geen spoiler tag noodzakelijk.Arunia schreef op donderdag 23 november 2017 @ 17:12:
Hoe zit het met spoilers? Want ik ben net begonnen met Super girl. Beetje vervelend dat ik meteen al lees hoe het daarmee gaat. Daar de post van de betreffende persoon niet direct de naam super girl gebruikt en ook nog eens nergens gaat over spoilers.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Jep. Dat is de regel die altijd gebruikt wordt.Donstil schreef op donderdag 23 november 2017 @ 20:18:
[...]
Spoiler tags op Tweakers hebben in alle topics dezelfde voorwaarde toch? Uitgezonden = geen spoiler tag noodzakelijk.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Tja...volledig subjectief natuurlijk, maar ik vind het een stuk beter dan afgelopen seizoen. Wellicht heb ik al een slechte maatstaf (het laatste goeie seizoen was S05), maar ik vind het tot nu toe wel goed ja.Nitai schreef op donderdag 23 november 2017 @ 09:54:
[...]
heeey Deathchant! Kijk je Supernatural nog? Is het de moeite waard dit seizoen? Ik was aan de eerste ep begonnen dit seizoen, maar het was echt slecht, dus halverweg afgehaakt.
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Ok dan ga ik een poging wagen. Thanks!Deathchant schreef op donderdag 23 november 2017 @ 20:48:
[...]
Tja...volledig subjectief natuurlijk, maar ik vind het een stuk beter dan afgelopen seizoen. Wellicht heb ik al een slechte maatstaf (het laatste goeie seizoen was S05), maar ik vind het tot nu toe wel goed ja.
Dit lijkt me vanzelfsprekend niet gelden voor algemene serie topics. Net alsof iedereen alle series die hier worden besproken al heeft gezien.Donstil schreef op donderdag 23 november 2017 @ 20:18:
[...]
Spoiler tags op Tweakers hebben in alle topics dezelfde voorwaarde toch? Uitgezonden = geen spoiler tag noodzakelijk.
Hele series inhoudelijk zullen hier niet besproken worden daar zijn de serie specifieke topics voor. Of je dus echt groot gespoilerd kan worden is nog maar de vraag.ghighoegha schreef op donderdag 23 november 2017 @ 22:48:
[...]
Dit lijkt me vanzelfsprekend niet gelden voor algemene serie topics. Net alsof iedereen alle series die hier worden besproken al heeft gezien.
Vind je het al vervelend om zelfs iets kleins te lezen dan is het altijd verstandig dit soort algemene topics te vermijden.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
3 januari
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
It's Nazi time
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
en update ...
Vikings S5 begonnen .. !
[ Voor 23% gewijzigd door zeroday op 30-11-2017 20:29 ]
There are no secrets, only information you do not yet have
[ Voor 23% gewijzigd door Raven op 01-12-2017 20:23 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Was leuk!wontcachme schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 10:27:
The CW DC crossover week is aangebroken
It's Nazi time
Nazi gebeuren wel een beetje over de top en dat gekwijl over het huwelijk wel erg Amerikaans moralistisch. Helaas wel een legend minder, al was dat al aangekondigd.
Kan het niet meer dan eens met je zijn. Ook het feit dat Oliver der Führer is op Earth-X vond ik uit de lucht gegrepen, zeker omdat het neergezet werd alsof de Führer echt heerser over de hele wereld was...Hitler leefde in Earth-X tot 1994...en wat, heeft hij Oliver zelf benoemd als opvolger, met welke motieven?sambalbaj schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 20:37:
[...]
Was leuk!
Nazi gebeuren wel een beetje over de top en dat gekwijl over het huwelijk wel erg Amerikaans moralistisch. Helaas wel een legend minder, al was dat al aangekondigd.
Idd dat huwelijkverheerlijking steeds...ik vraag me echt af of dat een film-ding is of dat dat echt zo leeft in Amerika. Wat een groot ding maken ze toch elke keer van het huwelijk pfff.
Is ook wel een gemakkelijke manier om verhaallijnen te creëeren. Vaak zijn er dan meerdere eps waar een deel van de planning in valt, een ep met het vrijgezellen feest en dan het huwelijk zelf. Heb je al snel verhaallijnen voor een kwart/helft van een tv seizoen.Deathchant schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 17:31:
Idd dat huwelijkverheerlijking steeds...ik vraag me echt af of dat een film-ding is of dat dat echt zo leeft in Amerika. Wat een groot ding maken ze toch elke keer van het huwelijk pfff.
En ik moet toegeven dat een groot huwelijk betere tv oplevert dan dat men snel ff iets regelt. Zeker wanneer het hoofdrolspelers betreft.
Overigens vermoed ik dat het ook wel gebeurt om bepaalde gedeelte's van de VS blij te houden
Kijk voor de gein eens op de Arrow reddit, hint: Het is een marvel serie gewordenwontcachme schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 18:48:
[...]
Is ook wel een gemakkelijke manier om verhaallijnen te creëeren. Vaak zijn er dan meerdere eps waar een deel van de planning in valt, een ep met het vrijgezellen feest en dan het huwelijk zelf. Heb je al snel verhaallijnen voor een kwart/helft van een tv seizoen.
En ik moet toegeven dat een groot huwelijk betere tv oplevert dan dat men snel ff iets regelt. Zeker wanneer het hoofdrolspelers betreft.
Overigens vermoed ik dat het ook wel gebeurt om bepaalde gedeelte's van de VS blij te houden
Wel grappig dat het daadwerkelijk trouwen van Barry en Iris niet eens in de Flash aflevering gebeurd
Een aantal emotionele scenes waren goed gedaan, maar in een paar Supergirl scenes was de cgi echt om te huilen. De verstandhouding tussen Kara en Oliver is wel positief veranderd sinds Invasion.
Daar wilde hij eigenlijk niet samenwerken, nu neemt hij haar in bescherming.
CW en CGI is niet echt iets dat goed matched. Ik vind het meestal best knap wat ze weten te presteren met toch beperktere budgets dan series op Fox of CBS.AcidBurn schreef op zondag 3 december 2017 @ 19:38:
maar in een paar Supergirl scenes was de cgi echt om te huilen.
Als je slechte CGI wil zien, kijk de eerste 50 seconde van deze serie: YouTube: RingerBoat

Dat begint langzamerhand wel irritant te worden idd.Veefje schreef op zondag 3 december 2017 @ 20:26:
Ik moet nog beginnen aan het nieuwe seizoen van Arrow, maar sta echt niet te springen om ‘Olicity’. Verschrikkelijk...
Flash en LoT kijk ik wel, al is dat afgezakt tot "wanneer ik er tijd voor heb". Flash zit inmiddels op het randje van mijn schopstoel.
Ben benieuwd welke kant ze opgaan met Jack aangezien hij zelfs angels kan terugbrengen van de dood?!
NS FC: SW 2742 0448 8213
Arrow is erg omlaag gegaan sinds seizoen 3/4, Legends heeft mij nooit zo heel erg aangesproken en The Flash is weer beter aan het worden nadat seizoen 3 die mij toch erg tegenviel.
Wat mij met name opviel bij Supergirl is de acteerprestatie's van Melissa Benoist. Die kan echt heel geloofwaardig acteren/emoties overbrengen (bv 03x01, 01x13, 01x16). Zoiets hoef je niet te vragen aan Stephen Amell.
En dan is de seizoensfinale van vandaag ook nog eens erg goed
@sig69 Simpel is ongeveer standaard bij CW. Daar houd ik bij hun standaard al rekening mee
[ Voor 7% gewijzigd door wontcachme op 05-12-2017 12:53 ]
We kijken nu tot de crossover episodes en dan kijken we ze achter elkaar op volgorde. Daarna kijken we wat we leuk vinden en dan schakelen we over naar de volgende serie. Mijn vrouw vind Arrow net wat te zwaar qua soort serie. Weinig komische noot zeg maar. Ikzelf vind hem wel leuk.
The Flash staat vooraan, dan Supergirl, dan Arrow en dan Legends.
Daarnaast de Marvel series aan het kijken alhoewel we toen begonnen zijn met Agents en nu toch eerder kiezen voor DC series.
Nahja, straks hebben we weer een stapel series die we achter elkaar kunnen kijken. Aantal afleveringen per avond.
Het was even helemaal aan mij voorbij gegaan dat Dirk Gently's Holistic Detective Agency seizoen 2 was gestart. Daar nu lekker mee bezig, zit er al snel weer in. Een echte aanrader die serie.
Binnenkort ook van plan met Vikings te starten, en mogelijk ook Dark als ik de tijd kan vinden
wontcachme schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 12:48:
Wat mij met name opviel bij Supergirl is de acteerprestatie's van Melissa Benoist. Die kan echt heel geloofwaardig acteren/emoties overbrengen

Oscar Wilde
Wel grappig dat Andy voor de verandering de voice of reason was in de kelder, ipv Lauren.
Ik gok dat Reed en Kate nu een stuk makkelijker zullen zijn met goedkeuren van grof geweld.
Verwijderd
Gaat 15 januari gewoon verder hoor.wontcachme schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 12:48:
...
Wat mij met name opviel bij Supergirl is de acteerprestatie's van Melissa Benoist. Die kan echt heel geloofwaardig acteren/emoties overbrengen (bv 03x01, 01x13, 01x16). Zoiets hoef je niet te vragen aan Stephen Amell.
En dan is de seizoensfinale van vandaag ook nog eens erg goed
...
Iemand heeft het woordje "half" gestolen
Moonshiners is vanaf vandaag weer te zien op DC. Maandagavond 19.30u.
[ Voor 5% gewijzigd door mavaros op 07-12-2017 23:05 ]

Ilse DeLange krijgt een rol in de Amerikaanse serie Nashville. Dat maakte de zangeres in De Wereld Draait Door bekend.
Ze zit minstens vier afleveringen in de serie. En dat is bijzonder, want het aankomende seizoen is de laatste.
"Ik moest gewoon auditie doen", vertelt ze in het praatprogramma. "Zo makkelijk was het niet hoor."
"In de serie heet ik Ilse, Ilse de Wit. Zij is een jurylid bij een talentenshow." Zondag vertrekt Ilse naar Amerika. De opnames zijn de komende maanden.
Oscar Wilde
Ik vroeg het me vorig jaar eigenlijk al af waarom Ilse niet een kleine rol kon krijgen in die country serie
En hop .. Outlander Season Finale .. nu kunnen we weer een tijd
wachten .
Oscar Wilde
Als dat je eetlust moet bederven, is het slecht gesteld met je.
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
MegaTronics schreef op zondag 10 december 2017 @ 12:12:
[...]
Als dat je eetlust moet bederven, is het slecht gesteld met je.

Eet smakelijk
Oscar Wilde
Och, die katten hier eten ook alles op, gooi er een eend neer en binnen een dag is die compleet wegRaven schreef op zondag 10 december 2017 @ 12:43:
[...]
, gelukkig heb ik wel wat erger gezien op tv
, maar toch.
spoiler:Een appartement binnenkomen van een hoarder, lekker luchtje (gezien de reactie van Fiona) en dan een door een hondje aangevreten lichaam vinden.
Eet smakelijk
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
- marvelous mrs maisel
- knightfall
- happy
Oh ja, er is een film van Psych uitgezonden afgelopen week
vond het enigszins een zwakke pilot. Het principe wordt duidelijk maar de rest is nog erg vaag.
daar had wat mij betreft wat meer ingezeten
oh en had ik al geschreven dat SMILF ook top is ..
Shut Eye vind ik als S2 beetje tegenvallen ..
[ Voor 22% gewijzigd door zeroday op 10-12-2017 22:33 ]
Verder ook de punisher (serie) uitgekeken en die vond ik wel weer erg gaaf !
Was inderdaad erg vermakelijk!Terranova schreef op zondag 10 december 2017 @ 16:03:
The Psych TV movie was awesome![]()
Oh ja, er is een film van Psych uitgezonden afgelopen week
Oscar Wilde
Ik keek erg uit naar het sterke 1ste seizoen van Shut Eye, maar ook ik vind dit 2de seizoen licht dramatisch.zeroday schreef op zondag 10 december 2017 @ 22:27:
vandaag pilot gezien van Counterpart ..
vond het enigszins een zwakke pilot. Het principe wordt duidelijk maar de rest is nog erg vaag.
daar had wat mij betreft wat meer ingezeten
oh en had ik al geschreven dat SMILF ook top is ..
Shut Eye vind ik als S2 beetje tegenvallen ..
Zit op de helft en weet niet heel erg zeker of ik dit af ga kijken.
erg interessante serie .. wat SciFy achtig, maar zeer psychologisch .. leuk ! (let op: serie is braziliaans).
(http://www.imdb.com/title/tt4922804/)
Zit nog altijd te wachten op seizoen 2. Vreemde serie, maar zeker leuk. Beetje Hunger Games achtig, zat toevallig vorige week nog te kijken of er al meer bekend is over seizoen 2, maar nog niks kunnen vinden.zeroday schreef op donderdag 14 december 2017 @ 15:20:
Gisteren weer wat lijstjes doorgekeken en zag daar van netflix de serie: 3% .. (schijnbaar een serie van een jaar geleden
erg interessante serie .. wat SciFy achtig, maar zeer psychologisch .. leuk ! (let op: serie is braziliaans).
(http://www.imdb.com/title/tt4922804/)
Iets nieuws is er welxoniq schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 15:50:
[...]
Zit nog altijd te wachten op seizoen 2. Vreemde serie, maar zeker leuk. Beetje Hunger Games achtig, zat toevallig vorige week nog te kijken of er al meer bekend is over seizoen 2, maar nog niks kunnen vinden.
https://twitter.com/Netfl...status/940401230584655872
seizoen 2 in 2018 op netflix met als thema: the offshore
Nou dat dus, zat vorige week te kijken, dit is slechts een paar dagen geleden bekend gemaakt, lol. Thanks! Heb er zin in.zeroday schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 16:02:
[...]
Iets nieuws is er wel
https://twitter.com/Netfl...status/940401230584655872
seizoen 2 in 2018 op netflix met als thema: the offshore
Heel benieuwd naar seizoen twee. Vond de eerste heel erg vermakelijk.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=ikYu79H04jM]
Knightfall is er bij mij ook weer af .. vond hem erg slecht .. qua acteren, beelden en verhaal038Zwolle schreef op maandag 11 december 2017 @ 01:02:
Eerste aflevering van knightfall gezien. Viel me echt tegen!
Verder ook de punisher (serie) uitgekeken en die vond ik wel weer erg gaaf !
zelfde geldt voor Happy! brrrr waardeloos ..
Happy heb ik nog voor halfweg 1ste aflevering afgezet. Niet mijn ding.zeroday schreef op zondag 17 december 2017 @ 09:19:
[...]
Knightfall is er bij mij ook weer af .. vond hem erg slecht .. qua acteren, beelden en verhaal
zelfde geldt voor Happy! brrrr waardeloos ..
Knightfall ga ik toch nog de 2de aflevering meepikken. Was niet denderend, maar ook niet superslecht.
Had een beetje het niveau van "the bastard executioner" van enkele jaren geleden.
The bastard vond ik dan nog wel te hachelenwiemelen schreef op zondag 17 december 2017 @ 12:54:
[...]
Happy heb ik nog voor halfweg 1ste aflevering afgezet. Niet mijn ding.
Knightfall ga ik toch nog de 2de aflevering meepikken. Was niet denderend, maar ook niet superslecht.
Had een beetje het niveau van "the bastard executioner" van enkele jaren geleden.
Zit nu 'The Chi' (Pilot) te kijken ..
mwoah mwoah ..
een soort van 'The Get Down' maar dan anders.. niet echt iets waarvan ik echt ga genieten denk ik .. mmm
Zit nog te genieten van het laatste seizoen Longmire, nu halverwege. Blijft echt een toppertje, ga ik wel missen maar wel mooi dat ze het zo afronden.
Godless: Yeah ! [mooie cast]
je bedoelt Manhunt - Unabomber ? die is al een tijdje uit. Inderdaad goed gemaakt.Slabbysl schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 16:21:
Iemand al Manhunt gezien? Nogal vergelijkbaar met Mindhunter, maar zeker net zo vermakelijk! Heb nog niet alles gezien, maar wat ik gezien heb, is goed. Aanradertje.
De meeste mensen ontdekken dit soort series pas wanneer ze op een streamingsdienst komen. Zelfde gold voor The Sinner.zeroday schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 22:03:
[...]
je bedoelt Manhunt - Unabomber ? die is al een tijdje uit. Inderdaad goed gemaakt.
Ik loop lijstjes af en kom zo af en toe bagger tegen en ook soms juweeltjesVeefje schreef op woensdag 20 december 2017 @ 09:26:
[...]
De meeste mensen ontdekken dit soort series pas wanneer ze op een streamingsdienst komen. Zelfde gold voor The Sinner.
en soms via imdb als ik via een actrice of acteur denk: wat heeft ie nog meer gedaan afgelopen jaar ..
Scooby Doo zal nooit meer hetzelfde zijn

Oscar Wilde
maar moet laatste aflevering nog een keer goed bekijken, ineens ging het hard en kwam er een vlieg en snapte ik het even niet meer .. ;_)
en The Good Place.Veefje schreef op woensdag 20 december 2017 @ 09:26:
[...]
De meeste mensen ontdekken dit soort series pas wanneer ze op een streamingsdienst komen. Zelfde gold voor The Sinner.
Erg leuk eerste seizoen maar het begin van seizoen 2 vind ik vooralsnog echt drie keer niks (4 eps gezien).
Kwam ook de animated webserie Freedom Fighters: The Ray tegen. Borduurt voort op The Ray en het Earth-X gebeuren in Arrowverse. 6 deeltjes van een minuut of 6 tot heden, best aardig maar meer ook niet. Vixen had je zo ook en van Constantine moet er nog een komen.
Ben wel benieuwd naar Counterpart. Eerste aflevering zag er best goed en en vooruitblik seizoen redelijk hoopvol maar kan ook snel verzanden. Smilf trok ik niet, hoogst irritant en wat ik met Jean Claude Van Johnson aan moet weet ik nog niet helemaal.
The Crown s2 is overigens wederom erg sterk. Het is wel handig om iets van de Profumo-affaire te weten (Christine Keeler is nu net overleden), komt flink aan bod met vrij weinig uitleg. Wikipedia: Profumo affair Geldt ook voor de Suezcrisis al is die wat bekender. Wikipedia: Suez Crisis
Ben ook wel benieuwd naar Doctres Who, die zien we wel na een laatste avontuur van Capaldi met de First Docter en helaas ook Bill Potts in de kerstspecial.
[ Voor 5% gewijzigd door sambalbaj op 21-12-2017 17:41 ]
Oscar Wilde

Fubar Age of Computer
Canadese Wayne's World++ zo'n beetje...
Ik vind het redelijk geniaal

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
Bij toeval kwam ik deze tegen en aangezien imdb een hoge rating gaf maar eens geprobeerd. Inderdaad hilarisch, werkelijk, pas na 4 afleveringen legde ik de link futturman, past man en future man en dat gewoon in plain sightVeefje schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 22:45:
Ik geniet van Future Man. De tweede ep was echt hilarisch. Heerlijke serie (tot nu toe).

Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi
Gisterenavond de laatste (nog 4 die worden uitgezonden) gezien, like WTF! Ik denk er af en toe nog steeds aan...dat had ik niet zien aankomen.
Na het stuk met die priester begon ik al wat te vermoeden over hoe het zou eindigenNitai schreef op maandag 25 december 2017 @ 17:02:
[...]
Gisterenavond de laatste (nog 4 die worden uitgezonden) gezien, like WTF! Ik denk er af en toe nog steeds aan...dat had ik niet zien aankomen.
Oscar Wilde
Het blijft een leuke serie.
R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF
Maar dat ging echt als een sneltrein! Wel een mooie aflevering en ditto acteerprestatie.Raven schreef op maandag 25 december 2017 @ 17:28:
[...]
Na het stuk met die priester begon ik al wat te vermoeden over hoe het zou eindigen