Buitenlandse TV Series 2017-2018 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 17 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arsimo
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09-2024
Tot mijn eigen stomme verbazing vind ik The Orville zowel boeiend als grappig genoeg om te blijven volgen. Had verwacht na 2, 3 afleveringen wel gehad te hebben maar op een bepaalde manier lukt het zo om de Star Trek - met name de Next Generation - sfeer op een eigen manier naar boven te halen. Met een knipoog en incidenteel slapstick-erig maar bizar genoeg werkt het en blijft het voor mij werken tot nu toe. Denk niet dat het meerdere seizoenen door kan gaan, maar ik vergiste me dus eerder met deze serie dus wie weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuke ep van Legends of Tomorrow, thema: vampieren.

Mick: "Vampires don't sparkle"

_O_ _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:58
Vanavond eindelijk begonnen met Mr. Robot seizoen 2, de eerste 3 afleveringen gekeken.
Als je dacht dat het eerste seizoen vaag was, dit slaat op het eerste gezicht nergens meer op.
Zoveel ongemakkelijke en passieve scenes waarbij een personage geen woord zegt....
Ik hoop dat het verder in het seizoen interessanter wordt, want dit weet mijn aandacht niet meer vast te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Dat is inderdaad de eerste 4 afleveringen doorploegen maar daarna is het wel een sterk seizoen.

Het laatste seizoen van Longmire: 17 november!
Maar niet op de NL Netflix.

Mooi dat ze het echt af gaan ronden, maar het blijft jammer. Mooie serie.

[ Voor 19% gewijzigd door sambalbaj op 08-11-2017 19:56 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Verwijderd schreef op woensdag 8 november 2017 @ 19:12:
Leuke ep van Legends of Tomorrow, thema: vampieren.

Mick: "Vampires don't sparkle"

_O_ _O-
Vampieren horen in Buffy (en Angel), nergens anders in :P
Afbeeldingslocatie: https://www.ravenslair.nl/GoT2/giles-h0A2689F1.jpg
:+

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23:53

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Buffy! <3

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En Giles ziet er nog zo jong uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Vergeet Willow, Tara, Cordelia, de potentials (Felicia Day O+ ) en (Wini)Fred niet O-)

Shameless renewed for season 9 on Showtime *O* *O*

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

O, o, o! Heerlijke serie, mooie dames :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Gaat Shameless US bijna Shameless UK inhalen, die kwamen uiteindelijk tot 11 seizoenen.

Nooit aan de US versie begonnen, in ieder geval seizoen 1 was ook een echte remake verderop weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Jorgen schreef op woensdag 8 november 2017 @ 20:34:
O, o, o! Heerlijke serie, mooie dames :)
:Y *2

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joppe113
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-09 16:38
Niet op netflix nl?
sambalbaj schreef op woensdag 8 november 2017 @ 19:51:
Dat is inderdaad de eerste 4 afleveringen doorploegen maar daarna is het wel een sterk seizoen.

[video]
Het laatste seizoen van Longmire: 17 november!
Maar niet op de NL Netflix.

Mooi dat ze het echt af gaan ronden, maar het blijft jammer. Mooie serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 12:30
Tering, wat is Xander oud geworden |:(
Oz daarentegen, zag er vóór Buffy uit als een tiener, tijdens Buffie als een tiener, en nu nog als een tiener :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xoniq schreef op donderdag 9 november 2017 @ 15:56:
Oz daarentegen, zag er vóór Buffy uit als een tiener, tijdens Buffie als een tiener, en nu nog als een tiener :+
Mooi wat make up toch kan doen, maar het is vast schrikken in de ochtend als ze naast je wakker wordt zonder een laagje plamuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Wakker worden naast SMG kan toch geen straf zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Veefje
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 26-03-2023
Jorgen schreef op donderdag 9 november 2017 @ 20:33:
Dat lijkt mij ook niet, nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:08

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

xoniq schreef op donderdag 9 november 2017 @ 15:56:
[...]

Tering, wat is Xander oud geworden |:(
Nja, drugs en alcohol will do that.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

De lord of the rings serie bereikt nu ook de Vlaamse en Nederlandse pers:

https://www.ad.nl/buitenl...rie-in-aantocht~a9832060/
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Spike_wolf schreef op donderdag 9 november 2017 @ 21:37:
[...]

Nja, drugs en alcohol will do that.
Daarover gesproken, hij is vanwege dat 2 keer in Dr. Phil langsgekomen, de 1e keer ging niet bepaald goed...
Nope, maar hetzelfde geld voor de rest van de actrices uit Buffy (en Angel) :P

[ Voor 3% gewijzigd door Raven op 10-11-2017 09:20 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
The Gifted weet tot nu toe interessant te blijven. Wel slim dat ze af en toe de karakters met al te handige krachten buitenspel zetten (Johnny en Blink). Wat minder geloofwaardig is: Lauren en Wes hebben hun krachten nog nooit op zulke grote schaal gebruikt, en het gaat direct goed. Was leuker geweest als het op het randje goed ging, of dat ze in ieder geval zichtbaar moeite zouden hebben het vol te houden. Eigenlijk zoals Lauren er in eerdere afleveringen wel duidelijk moeite mee had. Eclipse vond ik beter gedaan. Een mutant die heel goed weet wat hij kan, maar wel degelijk moeite heeft om bepaalde aspecten vol te houden.

Kate wordt wel heel irritant met elke keer niet willen dat de kinderen erbij betrokken worden.
Ik snap best dat je als moeder je kinderen wilt beschermen, maar wake the fuck up.
Zelfs Reed beseft met tegenzin dat de kinderen meer kunnen doen dan zij als ouders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:34
Je denkt er veel te veel bij na. Het is popcorn entertainment, niks meer en niks minder. Niks mis mee hoor overigens. Maar verwacht niet dat deze serie de boeken in gaat als een klassieker

Roomba E5 te koop

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Eerder dit jaar erg genoten van Planet Earth II en nu van Blue Planet II.

De eerste 2 episodes zijn uitgezonden en wat een knap staaltje werk weer, maar liefst 4 jaar in ontwikkeling! En waarschijnlijk de mooiste (onder)water beelden die er momenteel bestaan.

Afbeeldingslocatie: https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/M/MV5BNjI1M2ZjMzItZWI4Ny00ZWJlLWI0ZDAtMTJhNDQxOWZjM2M5XkEyXkFqcGdeQXVyMjExMjk0ODk@._V1_SY1000_CR0,0,759,1000_AL_.jpg

Afbeeldingslocatie: https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/M/MV5BZWYxODViMGYtMGE2ZC00ZGQ3LThhMWUtYTVkNGE3OWU4NWRkL2ltYWdlL2ltYWdlXkEyXkFqcGdeQXVyMjYwNDA2MDE@._V1_SY1000_CR0,0,666,1000_AL_.jpg

[ Voor 33% gewijzigd door Greatsword op 12-11-2017 13:16 ]

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AcidBurn
Heb zojuist de zesde aflevering van Mr Robot s2 halverwege afgezet, zat echt met tegenzin te kijken en dat kan niet de bedoeling zijn. Die hele ongein met de sitcom situatie (en zelfs Alf erbij) sloeg imo echt helemaal nergens op. Denk dat ik voor mezelf moet concluderen dat de serie mij gewoon te vaag is geworden.
Het eerste seizoen had een goede balans tussen vaagheid, mysterie en voldoende realisme qua hacking.
Het tweede seizoen slaat imo volledig door naar vaagheid en surrealisme.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday
  • Laatst online: 20:06

zeroday

There is no alternative!

The Girlfriend Experience Seizoen 2: Fail
Draait zover ik het kan zien om 2 verhaal lijnen maar oh wat is het ruk ..
S1 was nog leuk, maar waar het in S2 om gaat? beats me..

There are no secrets, only information you do not yet have

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
zeroday schreef op zondag 12 november 2017 @ 15:31:
The Girlfriend Experience Seizoen 2: Fail
Draait zover ik het kan zien om 2 verhaal lijnen maar oh wat is het ruk ..
S1 was nog leuk, maar waar het in S2 om gaat? beats me..
Ik vind het tweede seizoen tot nu toe (eerste vier gezien) juist beter dan het eerste, ook nu er wat minder geforceerd “functionele naakt” inzit. Mooi geschoten, prima geacteerd en afwisselender door de twee verhaal lijnen.

Het eerste seizoen vond ik wat matig, vooral het verhaal was daar wel heel dun. Draaide sommige afleveringen alleen maar om het platte “functionele naakt”.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
@AcidBurn Heb het tweede seizoen niet gezien, maar dat seizoen is sowieso stukken minder ontvangen dan het eerste. Ik kan me de kritieken erop nog herinneren en de consensus was toch wel dat dat S2 een stap achteruit was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Donstil schreef op zondag 12 november 2017 @ 15:38:
[...]

Ik vind het tweede seizoen tot nu toe (eerste vier gezien) juist beter dan het eerste, ook nu er wat minder geforceerd “functionele naakt” inzit. Mooi geschoten, prima geacteerd en afwisselender door de twee verhaal lijnen.

Het eerste seizoen vond ik wat matig, vooral het verhaal was daar wel heel dun. Draaide sommige afleveringen alleen maar om het platte “functionele naakt”.
Misschien was het me dan daar ook om over te doen dat platte functionele naakt ;)
maar goed .. het 2e verhaal met onze getuige vind ik niet goed.. Eerste verhaal wel ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 20:01

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Ik ben nog niet toegekoemen aan Mr Robot, ik geloof dat ik er nu niet eens meer aan ga beginen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
Zou niet weten waarom niet? Wat de een niet leuk vind, kan de ander wel leuk vinden.
Seizoen 1 was erg vaag en zeer deprimerend, maar er werd naar tv maatstaven realistisch in gehacked.
Seizoen is trager, en veel waziger dan het eerste seizoen. Maar als je dat leuk vind, vooral kijken.
Heb je niks met een serie waarvan het na 4 afleveringen nog steeds niet duidelijk is waar het naartoe werkt, of kun je niet tegen een deprimerende sfeer, dan zou ik er niet aan beginnen.

Orphan Black was in het begin ook vrij deprimerend, ondanks vele luchtige momenten dankzij Felix.
Die serie was de eerste paar afleveringen ook niet echt duidelijk waar het nou heen ging, maar was veel minder traag van opzet.

Het enige wat deze 2 series gemeen hebben: Een aparte sfeer, en zeer sterk acteerwerk.

Persoonlijk kan ik eigenlijk ook niet wachten tot seizoen 5 van The 100 begint :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnolia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:38
The Deuce alle 8 afleveringen gekeken. Erg sterke en rauwe serie. Vergelijkbaar met 'The Wire' qua sfeer alleen af en toe wat 'vrolijker' van toon. Al blijft het een ellendige wereld voor met name de vrouwen in de seksindustrie.

Ook kan ik Ozark aanraden te zien op Netflix.

[ Voor 28% gewijzigd door Magnolia op 12-11-2017 20:26 ]

Ontspan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Magnolia schreef op zondag 12 november 2017 @ 20:24:
The Deuce alle 8 afleveringen gekeken. Erg sterke en rauwe serie. Vergelijkbaar met 'The Wire' qua sfeer alleen af en toe wat 'vrolijker' van toon. Al blijft het een ellendige wereld voor met name de vrouwen in de seksindustrie.

Ook kan ik Ozark aanraden te zien op Netflix.
aha.. dat zijn 2 hele verschillende series, maar inderdaad. beide aan te raden. Ik ben eindelijk iRobot S3 aan het kijken .. Was even doorbijten S2 maar sjee. kwartje begint nu pas mij mij te vallen <grin>
en dat voor een nerd. <zucht>

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:24

wontcachme

You catch me? No you wont

Topicstarter
Lord of The Rings serie komt er definitief en via Amazon: http://tvbythenumbers.zap...-a-green-light-at-amazon/

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
@AcidBurn Laten we hopen dat seizoen 5 de goede lijn voortzet, want The 100 is pas echt een rollercoaster. Alle oneven seizoenen zijn tot nu niet goed en we gaan nu naar de 5. Dus ik vrees vreselijk :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Een prequel dus. De Hobbit is eigenlijk al de opmaat naar LotR. Ofwel het speelt zich ertussen af, of we krijgen wellicht toch allerlei verhalen uit de Silmarillion of weggelaten verhalen uit de Hobbit en LotR. Kan dus eigenlijk vanalles zijn. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
Veefje schreef op maandag 13 november 2017 @ 19:47:
@AcidBurn Laten we hopen dat seizoen 5 de goede lijn voortzet, want The 100 is pas echt een rollercoaster. Alle oneven seizoenen zijn tot nu niet goed en we gaan nu naar de 5. Dus ik vrees vreselijk :F
Dat vind ik nog wel meevallen, seizoen 1 vond ik goed te doen. Anders was ik ook niet verder gegaan ;)
Als je het eerste seizoen zo slecht vond, vraag ik me af waarom je bent blijven kijken.
Een serie kan op een later punt nog zo goed worden, maar als het eerste seizoen me niet weet te boeien houdt het daar gewoon op en zoek ik iets anders dat me beter of leuker lijkt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Geweldig, had dit nog niet gezien , had gehoopt op netflix aangezien ik daar al een abonnement op heb, maar in 2019 komt daar amazon bij, ik ga daar niet illegaal voor downloaden, dit is mij te dicht bij het hart, hier betaal ik gewoon voor.

Hoop wel dat amazon dan ook nl subs gaat leveren, gelukkig heb ik wel overal al nvidia shields aan de tv's aangezien chromecasten weer niet werkt met dat fijne Amazon :D
Jorgen schreef op maandag 13 november 2017 @ 20:45:
Een prequel dus. De Hobbit is eigenlijk al de opmaat naar LotR. Ofwel het speelt zich ertussen af, of we krijgen wellicht toch allerlei verhalen uit de Silmarillion of weggelaten verhalen uit de Hobbit en LotR. Kan dus eigenlijk vanalles zijn. :P
hell yeah, dit is een fantastische keuze. Na lotR leven ze toch happy ever after ofzo, laat maar die tijd ervoor zien, dit gaat gewoon genieten worden. En Silmarillion en al het andere spul past er gewoon prima in. En graag ook een spinoff met de elfen en gewoon nieuwe verhalen, ik hoop dat dit jaren gaat duren en dat we vele vele seizoenen moois krijgen. Dit gaat vanaf 2019 erg mooi worden. Ben benieuwd hoe ze dit gaan filmen, ik hoop net als game of thrones ook over de gehele wereld en niet alleen in Nieuw Zeeland.

dit is toch gewoon het beste nieuws in misschien wel 20 jaar tv tijdperk? Verplichting tot meerdere seizoen en er wordt ook al gesproken over spin offs waar amazon dus al voor betaald omdat het in die deal zit. Die deal, je wilt niet weten hoeveel geld hierin omgaat, dit is gewoon een van de grootste aankopen ooit voor amazon vermoed ik. Oh boy, ik kan niet wachten.

Nu nog disney channel met een echte volwassen star wars serie en mijn nerd hobbyleven is compleet :D

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2017 21:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

+1 for SMILF ..

Leuke serie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Veefje
@AcidBurn Ik keek toen in de hoop dat het beter werd en ik vond de laatste eps van S1 wel goed waardoor ik bleef kijken. Maar goed, ik kan moeilijk door 4 a 5 eps een voldoende geven als de rest van de dertien matig tot slecht waren.

@zeroday SMILF is idd top tot nu toe. Frankie Shaw <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:30

Martinspire

Awesomeness

Ben ook wel benieuwd naar de LOTR serie. Sowieso ben ik blij dat de online streaming diensten en kabelaars weer veel investeren in nieuwe series en daarbij niet allemaal blijven hangen in het herhalen van uitgemolken concepten.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arsimo
Martinspire schreef op maandag 13 november 2017 @ 23:02:
Ben ook wel benieuwd naar de LOTR serie. Sowieso ben ik blij dat de online streaming diensten en kabelaars weer veel investeren in nieuwe series en daarbij niet allemaal blijven hangen in het herhalen van uitgemolken concepten.
No offence, maar juist weer een LOTR-ish verfilming (maar dan als serie) vind ik een uitgesproken voorbeeld van herhalen van uitgemolken concepten. Ik gun iedereen zijn lol er mee hoor, maar orgineel, nee, verre van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
Wat ik merk heel tof te vinden, is acteurs die een ander accent dusdanig goed spelen/faken dat je gewoon niet verwacht dat ze zelf ergens anders vandaan komen, tot je ze in hun eigen accent hoort praten.
Ik bedoel dan bijvoorbeeld Hugh laurie als Dr House en Jordan Gavaris als Felix Dawkins (Orphan Black).
Maar ook Eliza Taylor en Bob Morley (Clarke Griffin en Bellamy Blake in The 100) waarvan ik van beiden niet had verwacht dat ze Australiers waren ipv Amerikanen. Prachtig om de bloopers te horen :D

Hugh Laurie wist zelfs de bedenkers van de serie House MD te verbazen dat hij geen Amerikaan is, en bij Jordan Gavaris kan de helft van de fanbase nog steeds niet geloven dat hij Canadees is ipv een Brit :D

[ Voor 22% gewijzigd door AcidBurn op 14-11-2017 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:16
Ik vind het jammer (geen idee of het in dit topic hoort eigenlijk), dat Young and Hungry noch gecancelled, noch de laatste 10 episodes heeft gekregen. Is verder ook totaal geen informatie over te vinden.
Vond de serie erg leuk om te kijken samen met mijn vrouw en de afleveringen duren ook maar 20 minuten.
Laatste seizoen van dit jaar had 20 afleveringen moeten krijgen, maar bij 10 is er een stop geweest en geen bericht of het gecancelled is of dat het nog doorgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Arunia schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 10:47:
Ik vind het jammer (geen idee of het in dit topic hoort eigenlijk), dat Young and Hungry noch gecancelled, noch de laatste 10 episodes heeft gekregen. Is verder ook totaal geen informatie over te vinden.
Vond de serie erg leuk om te kijken samen met mijn vrouw en de afleveringen duren ook maar 20 minuten.
Laatste seizoen van dit jaar had 20 afleveringen moeten krijgen, maar bij 10 is er een stop geweest en geen bericht of het gecancelled is of dat het nog doorgaat.
klopt helemaal ..
En als je wat magic keywords intikt ..

https://www.spoilertv.com...ason-5b-returning-in.html

2018 .. even wat anders zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:16
@zeroday Thanks! Dus volgend jaar pas weer.
Nahja, voorlopig wat ouders series afkijken (Legend of the Seeker) en uiteraard verder met alle DC series en Marvel series. Genoeg te bekijken iig wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• righthand
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-09 19:22
Morgen start het vierde seizoen van Peaky Blinders op BBC 2

http://www.bbc.co.uk/programmes/b045fz8r

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 15:32
:)
righthand schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 11:52:
Morgen start het vierde seizoen van Peaky Blinders op BBC 2

http://www.bbc.co.uk/programmes/b045fz8r
Goed nieuws, geweldige serie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Arunia schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 11:31:
@zeroday Thanks! Dus volgend jaar pas weer.
Nahja, voorlopig wat ouders series afkijken (Legend of the Seeker) en uiteraard verder met alle DC series en Marvel series. Genoeg te bekijken iig wel.
Legend of de Seeker .. nog steeds jammer dat die afgelopen is, was een leuke serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

arsimo schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 09:45:
[...]

No offence, maar juist weer een LOTR-ish verfilming (maar dan als serie) vind ik een uitgesproken voorbeeld van herhalen van uitgemolken concepten. Ik gun iedereen zijn lol er mee hoor, maar orgineel, nee, verre van.
Hoeveel LOTR verfilmingen hebben we dan nog meer gehad naast de 3 films en de 2 hobbit films? Qua duur is dat bij elkaar nog niet 1 tv seizoen.

Bovendien is dat universum groot genoeg met ook genoeg historie om er nog wat leuks van te maken. Ik vind het prima dat ze daar wat meer mee willen doen. Zelfde met bv een Harry Potter serie. Zit nog genoeg verhaal in om leuke dingen te doen en te maken. Zeker als ze zo'n groot budget hebben als Amazon ervoor gaat gebruiken.

Ja het is niet helemaal uniek, maar ze gebruiken nu vooral de naam om in ieder geval de aandacht te krijgen. Ze zullen vervolgens zelf de fans aan zich moeten binden, maar het lijkt me logisch dat je zo'n naam gebruikt om je budget te verantwoorden. Dat geeft in ieder geval aan dat we wat mooie veldslagen te zien gaan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

AcidBurn schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 10:42:
Eliza Taylor en Bob Morley (Clarke Griffin en Bellamy Blake in The 100) waarvan ik van beiden niet had verwacht dat ze Australiers waren ipv Amerikanen. Prachtig om de bloopers te horen :D
* Raven doet Googlen

:o

Van House/Hugh wist ik 't wel, al eens gehoord in een van de talkshows, maar haar Australisch niet :P

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dan0r
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-04-2022
Sluit me erbij aan.
Heerlijk uit het leven gegrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Dan0r schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 15:32:
[...]

Sluit me erbij aan.
Heerlijk uit het leven gegrepen.
Episode 2 heeft wel epic momenten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dan0r
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-04-2022
zeroday schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 16:46:
[...]

Episode 2 heeft wel epic momenten ;)
Zal wel flink geprikt hebben ;)

Net de eerste aflevering van Future Man gezien. Dit is niet mijn ding ben ik bang.
Flauwe humor en vind hem maar irritant. Zal voor menig best grappig zijn, maar dit houd ik geen 13 afleveringen vol. Probeer wellicht nog een aflevering, maar had wat anders verwacht :F

[ Voor 41% gewijzigd door Dan0r op 14-11-2017 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Dan0r schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 16:54:
[...]

Zal wel flink geprikt hebben ;)
Nee beter ;)
Net de eerste aflevering van Future Man gezien. Dit is niet mijn ding ben ik bang.
Flauwe humor en vind hem maar irritant. Zal voor menig best grappig zijn, maar dit houd ik geen 13 afleveringen vol. Probeer wellicht nog een aflevering, maar had wat anders verwacht :F
Ik vond / vind hem wel grappig ben nu bij aflevering 3 bezig ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is in iedergeval fijn dat er verplichtingen zijn om meerdere seizoenen uit te brengen, dat in combi met het geld dat het kost = win win voor ons lijkt mij.

Ik walg nog steeds van de verkrachting van Terry Goodkind zijn boeken (waar ik toevallig nu deel 15 of 18 of welk nummer die ook heeft) van lees, dat was echt gewoon verkrachten van de goede serie (ondanks dat kijk ik hem nog wel, maar het is case of the week achtig en dat is al een schande), dat gaan ze niet doen als het veel geld gekost heeft, dan komt er wel kwaliteit.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2017 22:30 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Veefje
Ik geniet van Future Man. De tweede ep was echt hilarisch. Heerlijke serie (tot nu toe).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• arsimo
Mooie aflevering van Lucifer (S03E07). Goed doordacht in elkaar gezet.

Staat wel iets buiten de grote rode draad maar da's geen punt verder.

[ Voor 34% gewijzigd door arsimo op 14-11-2017 23:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaak88
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-09 22:28
Ik hoop echt dat The good doctor wordt opgepakt voor een 2e seizoen. Wat heb ik House eigenlijk gemist zeg nu ik dit zie. Het heeft echt hetzelfde sfeertje. Geweldige serie vind ik het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:53

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Veefje schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 22:45:
Ik geniet van Future Man. De tweede ep was echt hilarisch. Heerlijke serie (tot nu toe).
Ik zag de episodes net door sickbeard binnen komen. Straks eens aan beginnen :Y

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

sjaak88 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 00:22:
Ik hoop echt dat The good doctor wordt opgepakt voor een 2e seizoen. Wat heb ik House eigenlijk gemist zeg nu ik dit zie. Het heeft echt hetzelfde sfeertje. Geweldige serie vind ik het.
:Y , with ^

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
Ik weet dat ik nogal achterloop, maar ik heb een serie gevonden om de tijd te overbruggen tot The 100 S5 en Orphan Black S5 (Complete Collection bluray box komt pas begin December binnen :( ).

13 Reasons Why is een goede serie. Niet altijd even goed geacteerd, maar het punt waar de serie om draait wordt goed aangepakt. De eerste paar afleveringen ergerde ik me kapot aan het trage of eigenlijk niet reageren van de hoofdpersoon, maar halverwege wordt dat interessanter omdat hij compleet door draait. Wat je aan het denken zet, zijn vooral de kleine dingen die zoveel verschil kunnen uitmaken als ze verkeerd geinterpreteerd worden. Het grootste nadeel is dat de serie maar 13 afleveringen heeft, en ik nu al over de helft ben....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

sjaak88 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 00:22:
Gezien de ratings zal deze zeer zeker niet gecancelled worden.. Als dat zou gebeuren zou me dat echt verbazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Veefje schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 22:45:
beetje zuurderige review
https://www.theverge.com/...e-comedy-last-starfighter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Wel een sterke recensie, hoewel ik het met een redelijk aantal dingen niet eens ben. Maar that’s oke. Future Man is ook een serie die echt niet ieders cup of tea is en de humor is toch redelijk vaak flauw te noemen. Het gaat er dan eigenlijk altijd om hoe leuk je het zelf vindt en of je je eraan stoort. Ik kan dit echter wel gewoon waarderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 15:49

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Ik kan de flauwheid en alle referenties echt waarderen :P James Cameron :D _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door mrsar op 15-11-2017 22:39 ]

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 12-09 12:53

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

[...]

Middle Earth uitgemolken? Weet je wel wat je zegt? Heb je de boeken van Tolkien gelezen? LOTR en The Hobbit zijn daar slechts delen van, twee kleine tijdperken. Nog zo veel is niet verfilmd en de vraag hiernaar is nog altijd immens... Wat dacht je van de eerder genoemde Silmarillion, maar ook bv. het verhaal voorafgaand aan de War of the Last Alliance (of Elves and Men, waarin Sauron verslagen wordt door Isildur, intro Fellowship of the Ring). Juist is er nog zo veel mogelijk, zo veel nieuwe verhaallijnen, en zeker niet verre van origineel.

Ik deel het gevoel van @Verwijderd . Ik kan eigenlijk niet wachten. Als de LOTR-kwaliteit (en sfeer) het uitgangspunt is, kan dit niet anders dan één groot succes worden. Het aangaan van een LOTR-ish serie kan ook alleen slagen als LOTR als standaard wordt aangehouden. En dat zal Amazon ook vast en zeker doen.

Steam ID = Ackerfiets

• arsimo
Family Guy schreef op donderdag 16 november 2017 @ 09:25:
[...]
Middle Earth uitgemolken? Weet je wel wat je zegt? Heb je de boeken van Tolkien gelezen? LOTR en The Hobbit zijn daar slechts delen van, twee kleine tijdperken. Nog zo veel is niet verfilmd en de vraag hiernaar is nog altijd immens... Wat dacht je van de eerder genoemde Silmarillion, maar ook bv. het verhaal voorafgaand aan de War of the Last Alliance (of Elves and Men, waarin Sauron verslagen wordt door Isildur, intro Fellowship of the Ring). Juist is er nog zo veel mogelijk, zo veel nieuwe verhaallijnen, en zeker niet verre van origineel.
Ja, ik heb ze gelezen en heb de orginele extended editions van de LTOR-films ook in de kast. Maar ik vind inderdaad dat het sinds de LTOR films te veel uitgemolken is en vooral fantasy in het algemeen in films en series.

Dat er een markt voor is onder de die hard fans is zeker waar. Prima, en geniet er van. Maar kom er niet mee aan dat het nog orgineel is. Met het fantasy-concept wordt men doodgeslagen en het probleem van het genre is dat het echt goed moet zijn wil het werken buiten de groep van de echte fans. Middelmatige fantasy is meteen niets meer aan, terwijl er voor middelmatige crime-, ziekenhuis, advocaten- en al die andere uitgekouwde series altijd nog een behoorlijke markt is.

Mijn inziens neemt Amazon een enorme gok. Ze moeten echt iets heel goeds maken wil het buiten de die hard doelgroep een lang succes blijven. Men kan niet als vanzelf het GoT-succes verwachten. Ik vrees voor financiele flop voor Amazon. Maar ik heb graag ongelijk achteraf hoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 12-09 12:53

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

arsimo schreef op donderdag 16 november 2017 @ 09:36:
[...]

Ja, ik heb ze gelezen en heb de orginele extended editions van de LTOR-films ook in de kast. Maar ik vind inderdaad dat het sinds de LTOR films te veel uitgemolken is en vooral fantasy in het algemeen in films en series.

Dat er een markt voor is onder de die hard fans is zeker waar. Prima, en geniet er van. Maar kom er niet mee aan dat het nog orgineel is. Met het fantasy-concept wordt men doodgeslagen en het probleem van het genre is dat het echt goed moet zijn wil het werken buiten de groep van de echte fans. Middelmatige fantasy is meteen niets meer aan, terwijl er voor middelmatige crime-, ziekenhuis, advocaten- en al die andere uitgekouwde series altijd nog een behoorlijke markt is.

Mijn inziens neemt Amazon een enorme gok. Ze moeten echt iets heel goeds maken wil het buiten de die hard doelgroep een lang succes blijven. Men kan niet als vanzelf het GoT-succes verwachten. Ik vrees voor financiele flop voor Amazon. Maar ik heb graag ongelijk achteraf hoor.
Dus je vind het genre Fantasy uitgemolken? Dit vind ik een heel raar statement. Want dan kun je inderdaad ook stellen dat de genoemde realistische(re) settings ook uitgemolken zijn. Dan is eigenlijk alles uitgemolken, toch? Wat kan er dan volgens jou nog wel gemaakt worden?

Origineel is mijns inziens iets wat nog niet eerder verfilmd is. En dat is in Tolkiens wereld nog hartstikke goed mogelijk. Daar doet een Narnia, Star wars, Harry Potter of Valerian and the City of a Thousand Planets niet aan af.

Steam ID = Ackerfiets

• Notna

Notna

Where are you?®

mrsar schreef op woensdag 15 november 2017 @ 22:39:
Ik kan de flauwheid en alle referenties echt waarderen :P James Cameron :D _/-\o_
Ik lig met regelmaat krom; ook de 'kapow ' en 'BACKSTAAAAAB' grunts zijn hilarisch :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Goudstalen
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12-09 12:27
Ik ben in ieder geval wel benieuwd. Van wat ik er van begreep zijn de Silmarillion rechten niet verkocht, echter kun je helemaal niet om de Silmarillion heen daar dat boek het begin en eind van de LotR wereld beslaat en alles daar tussen in.
Dus ze gaan zelf iets verzinnen of iets dat niet in de Silmarillion staat (dit zou jammer zijn, dan hoef ik er niets van te weten), of ze gaan toch wel iets met de grote of kleine verhalen doen binnen de Silmarillion (hopelijk Fall of Gondolin, Beren & Luthien, Children of Hurin etc).

Waar ik zelf op hoop is een lange series over de War of Wrath. Dat zou een behoorlijk televisiespektakel worden.

• Veefje
@Family Guy @arsimo Alles is tegenwoordig een beetje gedaan. Als we puur alleen naar originele series zouden kijken, dan zou je misschien minder dan 5 series per jaar zien. Wellicht nog minder. Het gaat toch altijd om de uitvoering en of men er een andere, ‘frisse’ draai aan kan geven. Ik ben zeker benieuwd naar LOTR op Amazon. Er kleeft idd een enorm risico aan en ook ik heb het idee dat het alles te maken heeft met de strategie van Amazon om koste wat het kost een grote hit als Game of Thrones of TWD te scoren. We zullen het zien. Amazon heeft er het budget voor, maar dit gaat hoe dan ook een vermogen kosten om er een goede serie van te maken. Ik geef ze het voordeel van de twijfel, maar een ding is zeker: dit mag niet floppen, anders...

Verwijderd

Veefje schreef op donderdag 16 november 2017 @ 10:18:
Amazon heeft er het budget voor, maar dit gaat hoe dan ook een vermogen kosten om er een goede serie van te maken. Ik geef ze het voordeel van de twijfel, maar een ding is zeker: dit mag niet floppen, anders...
Als je ergens zoveel miljoen voor betaald ga je het niet verkloten hoor. Per aflevering is het budget ook groter dan bij game of thrones. Dus het moet wel heel raar lopen als dit mis gaat. Amazon brengt tot op heden ook veel kwaliteit uit, dus dat zit vast meer dan goed.

• AcidBurn
Volgens mij ben ik wel klaar met The Flash. Tot nu toe vind ik het huidige seizoen op zijn best middelmatig.
Barry kon voorheen nooit dronken worden omdat zijn metabolisme daar te snel voor werkt, maar dankzij een drankje dat Cisco heeft bedacht, is hij binnen no-time laveloos. Nice going guys....
Het enige dat de aflevering eigenlijk te bieden had, was dat de dames de heren niet per se nodig hebben om een probleem op te lossen. Maar dat is ook al ergens in een eerder seizoen aan bod gekomen.
Ik wacht het nog even af, maar denk dat dit het laatste seizoen is dat ik kijk.

Blindspot daarintegen heeft mijn interesse wel weer wat terug weten te krijgen.
Ze hebben duidelijk geloofwaardigheid ingeruild voor meer humor in de serie door middel van de toevoeging van Rich Dotcom als main character. Ik vind hem nog steeds irritant, maar de wisselwerking met Patterson werkt beter dan ik dacht.

• Goner
  • Laatst online: 12-09 09:45

Goner

What can I do you for ?

Family Guy schreef op donderdag 16 november 2017 @ 09:25:
[...]
Wat dacht je van de eerder genoemde Silmarillion,
Kan aan mij liggen, maar ik vond het slaapverwekkend. Ben 2 keer begonnen en 2 keer opgegeven ...

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Wat vind men hier van Stan Against Evil? Kwam het toevallig tegen en de korte stukjes die ik zag leken me wel leuk. Alleen geen idee of het wat is om het eerste seizoen binnen te hengelen, heb al zoveel shows die ik nog moet kijken.

[ Voor 9% gewijzigd door Kenzi op 16-11-2017 13:11 ]

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Veefje schreef op donderdag 16 november 2017 @ 10:18:
Amazon heeft er het budget voor, maar dit gaat hoe dan ook een vermogen kosten om er een goede serie van te maken. Ik geef ze het voordeel van de twijfel, maar een ding is zeker: dit mag niet floppen, anders...
Stap 1 was het binnenhalen van de LOTR licentie. Stap 2 is onderhandelen met Peter Jackson, Andy Serkis, Fran Walsh, Philippa Bowens, Guillermo del Toro, Howard Shore en Weta Digital.

Althans, als ik als Jeff Bezos iets neer zou willen zetten wat bijvoorbeeld een Game of Thrones compleet wegblaast zou ik dat doen ;)

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmike
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 12-09 12:28
Verwijderd schreef op donderdag 16 november 2017 @ 11:21:
[...]

Als je ergens zoveel miljoen voor betaald ga je het niet verkloten hoor. Per aflevering is het budget ook groter dan bij game of thrones. Dus het moet wel heel raar lopen als dit mis gaat. Amazon brengt tot op heden ook veel kwaliteit uit, dus dat zit vast meer dan goed.
LOL. Er is volgens mij niet genoeg ruimte op de tweaker servers om alle megalomane tv en film projecten die ooit grandioos geflopt zijn op te sommen.
Terra Nova en Camelot schieten me zomaar te binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Punisher is goed begonnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ik zie een erg leuke heks en ook een vampier in de cast voorbij komen, dus dat is inderdaad een goed begin :+

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Vind je? Vind de eerste eps weer zeer traag. Zelfde pacing problemen als bij alle Marvel series op Netflix, behalve DD seizoen 1. Ik heb er weinig vertrouwen in. Bernthal is zeer tof als Frank Castle, maar de rest daaromheen weet toch minder te boeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Veefje schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 14:57:
Vind je? Vind de eerste eps weer zeer traag. Zelfde pacing problemen als bij alle Marvel series op Netflix, behalve DD seizoen 1. Ik heb er weinig vertrouwen in. Bernthal is zeer tof als Frank Castle, maar de rest daaromheen weet toch minder te boeien.
Mja de pacing is waarom ik al 2 nieuwe series niet meer gekeken heb. Ik snap dat je een uur wilt vullen, maar bij sommige series zit gewoon echt geen verhaal en geen sfeer in. Allemaal om kosten te besparen want een snelle serie is gewoon duurder.

Ik wacht nog wel even met Punisher, maar misschien gebruik ik hem straks om snel in slaap te vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

* Raven heeft alleen de cast bekeken, de serie zelf nog niet :+

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Damn you Netflix. Longmire S6 uit, is die niet te zien op Netflix terwijl het hun eigen serie is....

En de downloads zijn nog niet compleet te vinden :(

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 11-09 23:44
Zojuist begonnen met the Punisher, maar 1 aflevering, maar ik ga zeker verder kijken. Vond het best tof.

Shameless US is ook weer begonnen. Erg blij mee, vind het toch echt een vermakelijke serie.

The walking dead vind ik tot nu echt verschrikkelijk. Het lijkt een beetje een B actiefilm te worden zo. Ik hoop dat er nog verbetering in gaat komen,maar het valt me zwaar tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Het 4de seizoen van Peaky Blinders is weer begonnen, geweldige seizoensopener ;)

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White_Collar
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:08
Mr Robot S3 aan het volgen. Damn dat is toch wel weer het oude niveau van Seizoen 1.
Echt een aanrader.

S2 was inderdaad minder, maar ik kan iedereen aanraden het een nieuwe kans te geven. S3 verveeld echt niet! :)

[ Voor 7% gewijzigd door White_Collar op 18-11-2017 16:28 ]

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 12:30
White_Collar schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 16:25:
Mr Robot S3 aan het volgen. Damn dat is toch wel weer het oude niveau van Seizoen 1.
Echt een aanrader.

S2 was inderdaad minder, maar ik kan iedereen aanraden het een nieuwe kans te geven. S3 verveeld echt niet! :)
Moet seizoen 2 eerst proberen af te kijken. Seizoen 1 was ik heel enthousiast over, maar seizoen 2 lukt me niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiner
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 09-09 16:25
Veefje schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 14:57:
Ik ben het hier wel een beetje mee eens. Je mist eigenlijk bijna niets als je de eerste 2 episode's overslaat .
Toch blijf ik ze wel kijken de marvel series.
Het kan altijd erger zoals bv the walkingdead, waar je echt alleen maar de eerste en de laatste episode hoeft te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Gisteren de eerste 5 afleveringen van The Punisher gekeken en wat mij betreft helemaal geweldig. Nog geen moment doorgespoeld wegens teveel geleuter of iets dergelijks en dat is toch wel iets wat ik bij bijv. The Walking Dead al wel gauw doe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 08:29
mrsar schreef op woensdag 15 november 2017 @ 22:39:
He! He! Niet James Cameron maar de All mighty Inventor/Black belt master/Cult leader James Cameron.
Echt een geweldige serie, heb de 13 afleveringen in 2 dagen uitgekeken haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Net de laatste ep bekeken van Longmire -O- -O- -O-

* wontcachme gaat de serie missen. Deze serie zal nog een hele tijd blijven staan op mijn HD om in de toekomst terug te kunnen kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

The Doctor (VOY) die speelt in The Orville :D

Blijft een verrassend leuke serie!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• arsimo
""Humans, the hillbillies of the universe"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Incolumis
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08-09 11:56
Notna schreef op maandag 20 november 2017 @ 15:39:
The Doctor (VOY) die speelt in The Orville :D

Blijft een verrassend leuke serie!
The Orville kan mij echt niet boeien, de humor is flauw op zijn best, en Seth vind ik geen goede acteur.

I hide at work because good employees are hard to find.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
De promo voor de aankomende CW Arrowverse crossover is ook uitgekomen: https://twitter.com/CW_TheFlash/status/932685241008906240

Ziet er weer leuk uit :Y :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Laatst online: 00:34
Oef.. Laatste aflevering van The Punisher is best heftig _/-\o_

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

wontcachme schreef op maandag 20 november 2017 @ 21:47:
De promo voor de aankomende CW Arrowverse crossover is ook uitgekomen: https://twitter.com/CW_TheFlash/status/932685241008906240

Ziet er weer leuk uit :Y :Y
Ik ben nog aan het begin van S3 bij Arrow en mag dus binnenkort gaan switchen tussen alle series. Als ik deze aankondiging zie, dan heb ik daar wel veel zin in. Is Vixen (animatieserie) nog de moeite waard om ook te kijken? Constantine schijnt er ook bij te horen, maar dat heb ik na anderhalve aflevering stopgezet.

Zou dus nu Arrow, Flash, Supergirl en Legends gaan kijken. Mis je dan iets van het verhaal?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

sig69 schreef op maandag 20 november 2017 @ 22:33:
Oef.. Laatste aflevering van The Punisher is best heftig _/-\o_
Wanneer wordt die uberhaupt boeiend? Anders ga ik namelijk afleveringen skippen. Serieus wat een traagheid. Zo van "de vorige series waren langzaam, maar volgens mij kunnen we dat nog beter doen". Pffff en ZZzzzzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Jorgen schreef op maandag 20 november 2017 @ 23:35:
[...]

Ik ben nog aan het begin van S3 bij Arrow en mag dus binnenkort gaan switchen tussen alle series. Als ik deze aankondiging zie, dan heb ik daar wel veel zin in. Is Vixen (animatieserie) nog de moeite waard om ook te kijken? Constantine schijnt er ook bij te horen, maar dat heb ik na anderhalve aflevering stopgezet.

Zou dus nu Arrow, Flash, Supergirl en Legends gaan kijken. Mis je dan iets van het verhaal?
Leef je uit: http://arrow.wikia.com/wiki/List_of_crossover_episodes :P.

Maar ik heb Vixen en Constantine ook nooit gezien en nooit echt gemist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

wontcachme schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 00:14:
[...]

Leef je uit: http://arrow.wikia.com/wiki/List_of_crossover_episodes :P.

Maar ik heb Vixen en Constantine ook nooit gezien en nooit echt gemist.
Bedankt. Zelf was ik van plan deze lijst te gebruiken: http://www.imdb.com/list/ls074499769/

Pagina: 1 ... 6 ... 17 Laatste